abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 20:37:08 #1
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163838064


de SMS van Erdo aan de bevolking waarin hij oproept de straat op te gaan en op te komen voor de democratie, vrede, staat en het volk:

quote:
Turk Milletinin degerli evlatlari.Bu hareket Ankarada ve Istanbulda devletin zirhli araclarini ve silahlarini gasp etmis dar bir kadronun , 70 li yillardaki gibi davranarak millete karsi bir kalkismasidir. Serefli Turk milleti demokrasine ve huzuruna sahip cik. Turk milletini sindirecegini dusunen bu dar kadronun hareketine karsi sizleri sokaga ve milletinize sahip cikmaya cagiriyorum.

Devletine milletine sahip cik

Recep Tayyip Erdogan
Zie ook:
Staatsgreep in Turkije mislukt

quote:
Coupplegers in F-16 hadden Erdogan in het vizier
Luchtmachtpiloten die meededen aan de couppoging in Turkije zijn in de gelegenheid geweest president Erdogan te doden. Toen die vrijdagavond met een regeringstoestel van zijn vakantieadres in Marmaris naar Istanbul vloog, hadden twee F-16's hem in het vizier. Waarom ze niet hebben geschoten, is een raadsel, zegt een Turkse oud-militair in een reconstructie die persbureau Reuters van de gebeurtenissen maakte.
quote:
Plannen uitgelekt

Verschillende oud-militairen in Turkije zeggen dat de poging tot staatsgreep waarschijnlijk matig was voorbereid. "Vermoedelijk zijn ze eerder in actie gekomen dan de bedoeling was, omdat de plannen voor een staatsgreep waren uitgelekt. Ze merkten dat ze in de gaten werden gehouden en dat heeft ze er waarschijnlijk toe gebracht om snel tot actie over te gaan", zei een oud-militair.

Het was de bedoeling in hoog tempo het vliegveld van Istanbul, de belangrijkste brug over de Bosporus en het parlementsgebouw in Ankara in handen te krijgen en Erdogan en Yildirim te arresteren. Onder meer doordat Erdogan erin slaagde met een oproep op tv de bevolking te mobiliseren, slaagden de coupplegers niet in die opzet.
quote:
Erdogan: doodstraf snel weer invoeren
ISTANBUL - De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft zondag gezegd dat de doodstraf na de mislukte couppoging van militairen onverwijld weer moet worden ingevoerd. Hij zei dat de regering hierover in debat gaat met oppositiepartijen.

Erdogan sprak tegen aanhangers voor zijn huis in Istanbul die om de doodstraf riepen voor de coupplegers. ,,Wij kunnen deze eis niet negeren'', zei hij.
quote:
Staatsgreep Turkije lijkt mislukt

Het leger, of een groot deel daarvan, poogde de macht te grijpen. Het keerpunt lijkt het moment waarop het volk gehoord gaf aan de oproep van president Erdogan om protesterend de straat op te gaan.
quote:
Meer dan 2700 Turkse rechters op non-actief na mislukte couppoging

2745 Turkse rechters mogen hun functie niet meer uitoefenen na de mislukte coup gisteravond en vannacht. Dat heeft de Turkse Hoge Raad voor Rechters en Procureurs (HYSK) bekendgemaakt. Ook vijf leden van deze raad zijn volgens het staatspersbureau Anadolu ontslagen.

Bij het onderzoek naar de mislukte coup arresteerden de Turkse autoriteiten ook tien kantonrechters. 140 leden van het Hof van Cassatie worden nog gezocht.

De Hoge Raad kwam bijeen om te besluiten of rechters die volgens president Erdogan aanhanger zijn van de islamitische geestelijke Gülen op hun post konden blijven. Erdogan heeft gesuggereerd dat Gülen achter de mislukte staatsgreep zat.

De twee zijn elkaars aartsvijand. Gülen woont in de Verenigde Staten in ballingschap. Hij veroordeelt de coup en zegt dat hij er niets mee te maken heeft.
quote:
Leger Turkije verklaart macht te hebben overgenomen

Het Turkse leger heeft de macht overgenomen in Turkije. Dat heeft het leger zelf zojuist bekendgemaakt. De Bosporusbrug en de Fatih Sultan Mehmetbrug in Istanbul zijn vanavond afgesloten door militairen. In Ankara zouden schoten zijn gehoord, melden ooggetuigen. Daar vliegen ook straaljagers en helikopters boven de stad.

Het leger zegt in de verklaring dat het tot een staatsgreep is overgegaan omdat de regering de democratie heeft uitgehold. Verder werd verklaard dat het land nu door een ,,vredesraad'' wordt geregeerd die de veiligheid van het volk garandeert.

De Turkse minister van Justitie stelt dat de beweging van de Turkse geestelijke Fethullah Gülen achter de staatsgreep zit. Gülen gold lange tijd als bondgenoot van Erdogan, maar volgens de Turkse pers raakten ze met elkaar in onmin toen de regering plannen maakte om de particuliere scholen te sluiten.

Erdogan heeft het volk opgeroepen om de straat op te gaan en zich te uiten tegen de militaire coup. De coupplegers zullen volgens hem zwaar worden gestraft
Andere meldingen
-Reuters: Turkse militairen hebben controle genomen over de regering
-Het vliegverkeer van en naar het vliegveld Ataturk bij Istanbul is gestaakt.
-Staatstelevisiezender TRT overgenomen door militairen
-Social Media o.a. Twitter, Facebook plat gelegd in Turkije
-Onder de gegijzelden in het militaire hoofdkwartier in Ankara is de hoogste militaire leider.
-De Turkse president Erdogan is in Mongolië voor een topoverleg tussen Europese en Aziatisch leiders. Andere bronnen beweren juist dat Erdogan in Bodrun is voor vakantie
-CNN Turkije meldt dat er mensen zijn gegijzeld in het hoofdkwartier van het leger in Ankara.
-CNN: Vierde militaire coup sinds 1960
-Griekenland zet leger in verhoogde staat van paraatheid na coup Turkije
-NOS: Amerikanen mogen niet meer opstijgen vanaf vliegbasis Incirlik
-NOS: Bulgaarse militairen naar grens met Turkije
-Merkel veroordeeld de coup
-Grieken geven helikopter terug, bemanning mag voorlopig blijven
-Premier Yildirim zei dat wordt overwogen om de grondwet opnieuw aan te passen.
-NOS: Criticaster Gülen ontkent betrokkenheid bij couppoging Turkije
-Coupplegers in F-16 hadden Erdogan in het vizier

SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:49:47 Update - AFP: Strong explosion heard in #Turkey's capital #Ankara reageer retweet
BNONews twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 23:50:56 NEW: Loud explosion heard in Ankara while shots are fired into the air at Taksim Square in Istanbul https://t.co/zVkqI7L41I reageer retweet
AlptekinAkdogan twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 21:30:38 Blokkade van Turkse leger op de Bosporusbrug. https://t.co/VTRZOFrybX reageer retweet



Streams - Live - Blog
CNN Live
AlJazeera
SkyNews Liveblog
CNN liveBlog
Reddit
NOS liveblog

Update :

Erdogan: doodstraf snel weer invoeren
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 20:40:59 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163838184
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:06 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Hij wilde die 2750(?) rechters reeds eind mei verwijderen, was hem tot nu toe niet gelukt.
hoe permanent zou dat zijn?

2750(?) rechters hebben niet allemaal wat met de coup te maken, op een gegeven moment moet hij dat toegeven en dan zullen ze wel weer aan het werk willen en als ze daar eenmaal zitten krijg je ze met geen stok meer weg want de hele wereld heeft ze straks op twitter

tenzij twitter uit staat maar toch ... die schijnwerper die er nu op staat lijkt mij niet superhandig iig

sterker nog voor vrijdag wist ik niet dat hij 2750(?) rechters wilde wegwerken, vandaag weet zelfs mijn neefje van 12 ervan :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163838226
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:40 schreef sp3c het volgende:
sterker nog voor vrijdag wist ik niet dat hij 2750(?) rechters wilde wegwerken, vandaag weet zelfs mijn neefje van 12 ervan :D
erdo zet turkije op de wereldkaart _O_
  maandag 18 juli 2016 @ 20:42:33 #4
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163838230
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe permanent zou dat zijn?

2750(?) rechters hebben niet allemaal wat met de coup te maken, op een gegeven moment moet hij dat toegeven en dan zullen ze wel weer aan het werk willen en als ze daar eenmaal zitten krijg je ze met geen stok meer weg want de hele wereld heeft ze straks op twitter

tenzij twitter uit staat maar toch ... die schijnwerper die er nu op staat lijkt mij niet superhandig iig

sterker nog voor vrijdag wist ik niet dat hij 2750(?) rechters wilde wegwerken, vandaag weet zelfs mijn neefje van 12 ervan :D
was allang bekend
  maandag 18 juli 2016 @ 20:45:38 #5
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163838320
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

erdo zet turkije op de wereldkaart _O_
Blijven er voldoende rechters over dan?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_163838329
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

erdo zet turkije op de wereldkaart _O_
Als hij zo doorgaat haalt iemand anders het er wel weer eens af :7
pi_163838334
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe permanent zou dat zijn?

2750(?) rechters hebben niet allemaal wat met de coup te maken, op een gegeven moment moet hij dat toegeven en dan zullen ze wel weer aan het werk willen en als ze daar eenmaal zitten krijg je ze met geen stok meer weg want de hele wereld heeft ze straks op twitter

tenzij twitter uit staat maar toch ... die schijnwerper die er nu op staat lijkt mij niet superhandig iig

sterker nog voor vrijdag wist ik niet dat hij 2750(?) rechters wilde wegwerken, vandaag weet zelfs mijn neefje van 12 ervan :D
Klopt idd, maar dat ligt er dus aan hoeveel van de rechtsstaat nog werkt nu.
Lijkt me idd dat er niet echt bewijs zal komen over dat rechters meededen aan deze "coup", dus normaliter worden ze weer in ere hersteld. Idem voor heel wat militairen wrs en ambtenaren die links en rechts gearresteerd zijn nu.
Als deze mensen wel allemaal het gevang in gaan, dan weet je wrs dat er geen "rule of law", rechtsstaat meer is.
I´m back.
pi_163838339
Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 20:40:14 TURKEY: Top counter-terrorism official responsible for campaign vs #ISIS found with hands tied behind his back, shot in neck. - @WilliamsJon reageer retweet
Tja, Islamisten hebben nu vrij spel.
pi_163838344
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe permanent zou dat zijn?

2750(?) rechters hebben niet allemaal wat met de coup te maken, op een gegeven moment moet hij dat toegeven en dan zullen ze wel weer aan het werk willen en als ze daar eenmaal zitten krijg je ze met geen stok meer weg want de hele wereld heeft ze straks op twitter

tenzij twitter uit staat maar toch ... die schijnwerper die er nu op staat lijkt mij niet superhandig iig

sterker nog voor vrijdag wist ik niet dat hij 2750(?) rechters wilde wegwerken, vandaag weet zelfs mijn neefje van 12 ervan :D
nee, hij wilde die posities afschaffen, zogenaamd om justitie efficienter te laten werken. Dacht dat het voornamelijk rechters (of functies) betrof die ook klachten van burgers tegen de overheid onderzoeken/behandelen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163838368
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:45 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Blijven er voldoende rechters over dan?
hoppa, ook meteen goed tegen de werkloosheid
2750 nieuwe banen _O_
pi_163838373
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:45 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Blijven er voldoende rechters over dan?
Is toch niet nodig met een dictator aan de macht?
pi_163838390
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:46 schreef Nintex het volgende:
Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 20:40:14 TURKEY: Top counter-terrorism official responsible for campaign vs #ISIS found with hands tied behind his back, shot in neck. - @WilliamsJon reageer retweet
Tja, Islamisten hebben nu vrij spel.
Zou hij zelf ook niet een beetje bang zijn dan, als hij het islamitische beest ontwaakt. Zelfde geld wordt-ie er zelf door gewipt.
De mensen die de straat op gingen waren zijn redding, maar zijn ook een bedreiging voor zijn macht, vermoedelijk.
I´m back.
pi_163838397
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:45 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Als hij zo doorgaat haalt iemand anders het er wel weer eens af :7
nee jonguh, turkije altijd nummer een
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 20:48:36 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163838435
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

was allang bekend
ja dat snap ik maar 99% van de wereld is eigenlijk niet geinteresseert in Turkije he
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163838436
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:46 schreef Nintex het volgende:
Conflicts twitterde op maandag 18-07-2016 om 20:40:14 TURKEY: Top counter-terrorism official responsible for campaign vs #ISIS found with hands tied behind his back, shot in neck. - @WilliamsJon reageer retweet
Tja, Islamisten hebben nu vrij spel.
zo jij hebt wel gave deductieskills zeg
pi_163838473
Hoeveel mensen zou Erdogan op kunnen pakken en afmaken voordat bij de turken een lampje gaat branden?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163838508
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja dat snap ik maar 99% van de wereld is eigenlijk niet geinteresseert in Turkije he
praat niet zo dom :')

turkije is het centrum van de wereld

zegt google he
http://www.hurriyetdailyn(...)100514&NewsCatID=341
pi_163838518
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:49 schreef truthortruth het volgende:
Hoeveel mensen zou Erdogan op kunnen pakken en afmaken voordat bij de turken een lampje gaat branden?
Ze ontkennen de vorige genocide nog steeds dus dat lampje blijft wel uit.
pi_163838520


[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2016 20:51:38 ]
pi_163838529
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:49 schreef truthortruth het volgende:
Hoeveel mensen zou Erdogan op kunnen pakken en afmaken voordat bij de turken een lampje gaat branden?
probleem is dat lampje uitzetten he
kost elektriciteit
pi_163838604
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 19:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gebrek aan kennis. Als je wiki leest, heb je er ook niet echt een goede kijk op, idem als je hun site bekijkt. Heb ik ook allemaal gedaan en dan denk je dat Gülen gematigd positief beoordeeld kan worden vanuit jouw seculier westerse perspectief, maar dat is enigszins verraderlijk.
Als seculiere westerling heb je eigenlijk ook niets met die Gülenbeweging.
Gulen beweging heeft een goede verstandhouding met niet-moslims, in België bvb zijn er relaties met de liberale partijen (Open VLD en MR), Bart de Wever is op hun jaarlijkse weetikveel te gast geweest, verbond van ondernemingen heeft goede contacten, etc...
Ze hebben wel wat met vrijmetselaars gemeen, daar geven ook weinigen toe dat ze lid zijn van een loge.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163838653
quote:
I see what you did there......maar ehm Turkije islam voorbeeld?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163838667
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze ontkennen de vorige genocide nog steeds dus dat lampje blijft wel uit.
als het leger de macht had gegrepen zouden ze de genocide erkennen
pi_163838678
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Turkije islam voorbeeld?
Telefoon Samsung slipje
pi_163838680
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:49 schreef truthortruth het volgende:
Hoeveel mensen zou Erdogan op kunnen pakken en afmaken voordat bij de turken een lampje gaat branden?
Hij heeft nog niemand afgemaakt, denk ik.
Verder: het is een groot land officieel 80 miljoen inwoners. Die paar duizend opgepakte verdachten is dan nog niet veel.
Zijn wel mensen bang aan het worden natuurlijk. Wanneer ben jij aan de beurt? Is ook af en toe sprake van mob rule. Er wordt door islamieten gepatrouilleerd in wijken (istanbul) waar veel alevieten en seculieren wonen.
Ook een joodse bestuurder van een deelgemeente is vermoord door mobs.
I´m back.
pi_163838688
quote:
:')

Waz met jou
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 20:56:20 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163838693
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Telefoon Samsung slipje
flapdrol man kappen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 18 juli 2016 @ 20:57:02 #28
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163838715
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zou hij zelf ook niet een beetje bang zijn dan, als hij het islamitische beest ontwaakt. Zelfde geld wordt-ie er zelf door gewipt.
De mensen die de straat op gingen waren zijn redding, maar zijn ook een bedreiging voor zijn macht, vermoedelijk.
Nu is het voor hem er op of eronder. Hij kan niet meer terug. De teerling is geworpen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 18 juli 2016 @ 20:57:45 #29
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_163838737
Nog een achtergrond detail wat ik niet helemaal heb/kunnen volgen in dit netjes getimede gebeuren.

Bron:
quote:
Bron Tijdslijn Volkskrant: Za 16jul16 17u15 De Griekse justitie besluit de acht militairen die waren gevlucht uit Turkije en asiel hadden aangevraagd in Griekenland, uit te leveren aan Turkije. De Turkse regering had hierom gevraagd.
Vreemd dat Griekenland dat onmiddellijk heeft ingewilligd waarbij ze kunnen weten dat die "plegers" zullen worden belaagd of mishandeld... zoals we ondertussen met anderen op TV hebben kunnen zien. Mja, ik snap het wel... beter snel uitgeleverd dan dat dit smetje blijft kleven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_163838765
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nu is het voor hem er op of eronder. Hij kan niet meer terug. De teerling is geworpen.
ja *nu* is het wel menens ja

hij is echt te ver gegaan

zo

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2016 20:58:48 ]
pi_163838770
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nu is het voor hem er op of eronder. Hij kan niet meer terug. De teerling is geworpen.
Dat wel, je krijgt straks een revolutionaire sfeer, met revoluties binnen de revolutie etc. Een revolutie verslindt haar eigen kinderen, zoals Robbespierre kon getuigen.
I´m back.
pi_163838789
barrysmit twitterde op maandag 18-07-2016 om 10:17:24 Slagzinwedstrijd voor Nederturken: 'Turkije is het beste land ter wereld en Erdogan de beste leider, maar ik ga er zelf niet wonen want.........' reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163838796
quote:
18s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef Vallon het volgende:
Nog een achtergrond detail wat ik niet helemaal heb/kunnen volgen in dit netjes getimede gebeuren.

Bron:

[..]

Vreemd dat Griekenland dat onmiddellijk heeft ingewilligd waarbij ze kunnen weten dat die "plegers" zullen worden belaagd of mishandeld... zoals we ondertussen met anderen op TV hebben kunnen zien. Mja, ik snap het wel... beter snel uitgeleverd dan dat dit smetje blijft kleven.
Een paar boten met mensen en er is weer een hoogseizoen naar de klote op de eilanden. Kunnen ze niet hebben. Ze kiezen eieren voor hun geld denk ik.
pi_163838820
quote:
18s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef Vallon het volgende:
Nog een achtergrond detail wat ik niet helemaal heb/kunnen volgen in dit netjes getimede gebeuren.

Bron:

[..]

Vreemd dat Griekenland dat onmiddellijk heeft ingewilligd waarbij ze kunnen weten dat die "plegers" zullen worden belaagd of mishandeld... zoals we ondertussen met anderen op TV hebben kunnen zien. Mja, ik snap het wel... beter snel uitgeleverd dan dat dit smetje blijft kleven.
Ik begreep vanmiddag dat ze wel de heli teruggaven maar dat die mannen nog mochten in Griekenland tot er meer duidelijkheid was.
pi_163838846
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:59 schreef StaceySinger het volgende:
barrysmit twitterde op maandag 18-07-2016 om 10:17:24 Slagzinwedstrijd voor Nederturken: 'Turkije is het beste land ter wereld en Erdogan de beste leider, maar ik ga er zelf niet wonen want.........' reageer retweet
_O- , de hoofdprijs is een enkele reis Turkije?
pi_163838875
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:56 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:')

Waz met jou
Eerlijk, was inkoppertje. :')
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

I see what you did there......maar ehm Turkije islam voorbeeld?
Zargon, zie je wel. ;(
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 21:03:15 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163838909
'het islamitische beest'

:')

:')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163838922
quote:
18s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef Vallon het volgende:
Nog een achtergrond detail wat ik niet helemaal heb/kunnen volgen in dit netjes getimede gebeuren.

Bron:

[..]

Vreemd dat Griekenland dat onmiddellijk heeft ingewilligd waarbij ze kunnen weten dat die "plegers" zullen worden belaagd of mishandeld... zoals we ondertussen met anderen op TV hebben kunnen zien. Mja, ik snap het wel... beter snel uitgeleverd dan dat dit smetje blijft kleven.
klopt niet, een Turks minister had dat gezegd, maar Grieken ontkenden het. Ze moeten donderdag voor de rechter verschijnen (wegens illegaal het land binnenkomen), en hun asielaanvraag zal bekeken worden, geen idee wanneer...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163838950
quote:
18s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef Vallon het volgende:
Nog een achtergrond detail wat ik niet helemaal heb/kunnen volgen in dit netjes getimede gebeuren.

Bron:

[..]

Vreemd dat Griekenland dat onmiddellijk heeft ingewilligd waarbij ze kunnen weten dat die "plegers" zullen worden belaagd of mishandeld... zoals we ondertussen met anderen op TV hebben kunnen zien. Mja, ik snap het wel... beter snel uitgeleverd dan dat dit smetje blijft kleven.
ik denk dat griekenland bang is van erdo en dat ze daarom zo hebben gehandeld
pi_163838967
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:03 schreef sp3c het volgende:
'het islamitische beest'

:')

:')
Ja, mooi hè.
Ik wilde zeggen de islamitische lieverdjes die bosjes bloemen gaan ronddelen overal, gekleed in een roze pakje. Maar dat is beledigend.
I´m back.
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 21:04:59 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163838980
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

ik denk dat griekenland bang is van erdo en dat ze daarom zo hebben gehandeld
denk dat op dit moment zelfs zijn vrouw niet bang voor hem is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163838988
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

klopt niet, een Turks minister had dat gezegd, maar Grieken ontkenden het. Ze moeten donderdag voor de rechter verschijnen (wegens illegaal het land binnenkomen), en hun asielaanvraag zal bekeken worden, geen idee wanneer...
Zijn dus nu politieke vluchtelingen?
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 21:05:55 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163839005
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, mooi hè.
nee man _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163839013
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

denk dat op dit moment zelfs zijn vrouw niet bang voor hem is
zoals het hoort in een liefdevolle relatie :)
pi_163839019
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

_O- , de hoofdprijs is een enkele reis Turkije?
5-sterrenresort?
I´m back.
pi_163839044
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee man _O-
Vond het hem wel mooi. Niemand reageert erop, dus dan doe ik het nog een keer, dacht ik.
I´m back.
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 21:07:01 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163839046
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

zoals het hoort in een liefdevolle relatie :)
niet in huize Erdo :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163839066
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

5-sterrenresort?
in marmaris ahaha

of nou ja, inmiddels is het marmarwas, want aangevallen enzo haha
pi_163839102
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

in marmaris ahaha

of nou ja, inmiddels is het marmarwas, want aangevallen enzo haha
Ik zag de huur-autootjes staan idd.
I´m back.
pi_163839123
quote:
The statement reads like one between adversaries, not decades-old allies.

Today the U.S. Ambassador to Turkey issued a blistering rebuke of Turkish President Recep Erdogan, who has suggested publicly in recent days that the United States is harboring a terrorist he claims is responsible for Friday's failed a military coup.

"Some news reports -- and, unfortunately, some public figures -- have speculated that the United States in some way supported the coup attempt," Ambassador John Bass wrote in a statement. "This is categorically untrue, and such speculation is harmful to the decades-long friendship between two great nations."

[..]

In an address to the nation on Saturday, President Ergodan called on the United States to hand over Fetullah Gulen, a Turkish exile he believes orchestrated the attack from his home in the mountains of Pennsylvania. Gulen has denied any involvement.

"With regard to the question of possible involvement in the coup attempt by persons residing in the United States -- we have been clear that the United States would be willing to provide assistance to Turkish authorities conducting their investigation into the coup attempt," Bass said. "If Turkey decides to submit an extradition request for anyone legally resident in the United States, it will be considered under the terms of the U.S.-Turkey extradition agreement."

Officials at the U.S. State Department say that although Erdogan has long complained about Gulen, no one from his government has taken any of the formal steps necessary to extradite him for a trial in Turkey. Bass said it would first require them to provide some evidence against Gulen.
http://abcnews.go.com/Int(...)ns/story?id=40666052
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163839212
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:59 schreef StaceySinger het volgende:
barrysmit twitterde op maandag 18-07-2016 om 10:17:24 Slagzinwedstrijd voor Nederturken: 'Turkije is het beste land ter wereld en Erdogan de beste leider, maar ik ga er zelf niet wonen want.........' reageer retweet
_O_
  maandag 18 juli 2016 @ 21:12:29 #52
1234 HiZ
Istanbullu
pi_163839228
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

ik denk dat griekenland bang is van erdo en dat ze daarom zo hebben gehandeld
Er is echt zero kans dat die lui worden uitgeleverd zolang die kwestie van de doodstraf niet is opgelost.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 21:12:59 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163839246
Dit is wel erg interessant nu of ik mis iets. Help.

Akin Ozturk zegt dus dat Hulisi Akar gewoon aanwezig was tijdens de gesprekken.

Terwijl Erdogan en z'n gang beweerden dat Hulisi Akar was ontvoerd en zelfs onder schot was gehouden.

Iemand liegt, maar wie :P of mis ik iets?
pi_163839263
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:59 schreef StaceySinger het volgende:
barrysmit twitterde op maandag 18-07-2016 om 10:17:24 Slagzinwedstrijd voor Nederturken: 'Turkije is het beste land ter wereld en Erdogan de beste leider, maar ik ga er zelf niet wonen want.........' reageer retweet
_O-
Geweldig!!
Make my day!
pi_163839277
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:12 schreef HiZ het volgende:

[..]

Er is echt zero kans dat die lui worden uitgeleverd zolang die kwestie van de doodstraf niet is opgelost.
Dit, anders heeft Griekenland ook wat uit te leggen.
pi_163839306
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

hoppa, ook meteen goed tegen de werkloosheid
2750 nieuwe banen _O_
Die vacatures komen vast alleen beschikbaar op de AKP vacaturebank :') Of misschien durft Erdogan dat zelfs niet aan en gaat hij zijn stamboom langs :')
Why stay small, if you can grow big..
pi_163839311
quote:
Ja, dus? Een uitleveringsverzoek wordt ingediend door Turkije, maar dan moeten de bewijzen voor zijn medeplichtigheid wel duidelijk zijn voor de VS, want anders kan hij dit op zijn buik schrijven.
Lijkt me ook normale reactie van de VS.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 21:15:46 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163839342
Iets met bomen en bos, zoveel informatie, zoveel rotzooi op alle media. Onmogelijk om een timeline te maken om enigszins te snappen wat de gang van zaken was en wie er nou eigenlijk uit z'n nek aan het lullen is.

Edit: Ben Genelkurmay Baskan?'n? gördügümde kendisinin boynunda yara izleri vard?. Ben su an yorgunum, ilerde daha ayr?nt?l? beyanda bulunabilirim dedi.

Nevermind, opgelost :)
pi_163839351
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:13 schreef agter het volgende:

[..]

_O-
Geweldig!!
ahaha inderdaad _O_

kunnen we de paspoorten van die lui gewoon niet innemen
pi_163839404
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:14 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Die vacatures komen vast alleen beschikbaar op de AKP vacaturebank :') Of misschien durft Erdogan dat zelfs niet aan en gaat hij zijn stamboom langs :')
nja zolang die corrupte 2750 rechters maar weg zijn toch
nieuwe ronde, nieuwe kansen
pi_163839446
Een tweetal Turken die opgepakt zijn door de Griekse politie. Totaal een stuk of 8. Ik zeg uitleveren aan Turkije.

  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 18 juli 2016 @ 21:19:05 #62
78918 SeLang
Black swans matter
pi_163839458
quote:
Turkse ondernemers bedreigd: 'Ik zou een kwaal zijn die bestreden moet worden'

AMSTERDAM (AT5) Een zorginstelling, een school, een advocatenkantoor maar ook een Turkse buurtsuper in Amsterdam-Oost staan met met andere Turkse bedrijven en instellingen op een lijst. Zij zouden geboycot moeten worden omdat ze de staatsgreep in Turkije zouden steunen.

Het gaat om bedrijven die zijn aangesloten bij de Turkse ondernemersvereniging Hogiaf. Een buurtsuper is ook op de lijst gezet, tot grote schrik van eigenaar Huseyin Akbiyik. "Ik vind het heel lastig, ik heb de laatste twee dagen bijna niet geslapen. Ik vind het jammer dat het is gebeurd."
"Kwaal die bestrijd moet worden"

Bij de lijst alleen blijft het niet, er wordt ook gedreigd. "Ik zou een kwaal zijn die moet worden bestreden, moet worden geëlimineerd", vertelt Ahmet Taskan van de Turkse Ondernemersvereniging. Hij laat foto's zien die hij en collega-ondernemers kregen opgestuurd: "Foto's van bewapende mensen."

"Het is heel triest, heel erg. Mensen reageren heel erg emotioneel, dat begrijp ik", zegt Suleyman Gogüs van zorginstelling Sensa Zorg. "Maar wat is de link tussen Sensa Zorg en de staatsgreep in Turkije, ik begrijp het niet. In de dreigementen wordt niet gezegd: 'We vermoorden je' of 'We gaan je in elkaar rammen'. Het is meer in de trant van 'Als we je zien op straat, o jee', dat verwacht je natuurlijk niet'.

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)estreden-moet-worden
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_163839509
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:18 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Een tweetal Turken die opgepakt zijn door de Griekse politie. Totaal een stuk of 8. Ik zeg uitleveren aan Turkije.

[ afbeelding ]
nou ja, op de foto lijkt het alsof ze spijt hebben

240 uurtjes schoffelen zeg ik!
pi_163839510
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

nja zolang die corrupte 2750 rechters maar weg zijn toch
nieuwe ronde, nieuwe kansen
Ik gok maar zo dat Erdogan een totaal andere definitie van corrupt hanteert dan jij.
Why stay small, if you can grow big..
pi_163839535
Wat een verschil in meningen hier trouwens :P
pi_163839539
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

nou ja, op de foto lijkt het alsof ze spijt hebben

240 uurtjes schoffelen zeg ik!
Dat zal mij een zorg zijn. Ook al worden ze gevierendeeld. Terug naar Turkije mee.
pi_163839561
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:19 schreef SeLang het volgende:

[..]

waar er rook is, is vuur

die mannen hebben vast wel iets gedaan om op de zwarte lijst te komen

nu lekker de media erbij betrekken, trap er niet in
pi_163839569
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:19 schreef SeLang het volgende:

[..]

We kunnen natuurlijk wat doen als rechtsstaat als er geweld gebruikt wordt en als mensen bedreigd worden (alhoewel dat vaak anoniem gebeurt), maar tegen een boycot kunnen we weinig beginnen.
Ook weer een kwestie van "Wen er maar aan" vrees ik.
I´m back.
pi_163839572
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

nja zolang die corrupte 2750 rechters maar weg zijn toch
nieuwe ronde, nieuwe kansen
"corrupte rechters", is dat newspeak voor rechters die het wagen corruptie door de APK te onderzoeken?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163839605
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:21 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Dat zal mij een zorg zijn. Ook al worden ze gevierendeeld. Terug naar Turkije mee.
waarom wil je die mannen zo hard aanpakken

ze rennen weg van de chaos en jij stuurt ze terug
waarom ben je zo hard
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 21:23:32 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163839608
Blijft raar dit.

Vele generalen die door AKP zijn geplaatst worden opgepakt.

De adjudant van RTE wordt opgepakt.

Een van de coupleiders schijnt de broer te zijn van een van de algemene voorzitters van AKP. Deze zelfde voorzitter zat in de vliegtuig/helicopter waarmee Hulisi Akar werd gebracht om een persconferentie te geven toen alles over was.

Stinky stinky
pi_163839617
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

waar er rook is, is vuur

die mannen hebben vast wel iets gedaan om op de zwarte lijst te komen

nu lekker de media erbij betrekken, trap er niet in
En anders wijs je wel op onze hypocrisie natuurlijk. :').
I´m back.
pi_163839658
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:22 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

"corrupte rechters", is dat newspeak voor rechters die het wagen corruptie door de APK te onderzoeken?
sowieso is het vaag dat je de president van een land ter verantwoording kan roepen

je ziet hier toch ook niet dat alex zijn leventje constant moet verantwoorden
pi_163839675
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

waarom wil je die mannen zo hard aanpakken

ze rennen weg van de chaos en jij stuurt ze terug
waarom ben je zo hard
Het is met name chaos in het MO. Die chaos kunnen ze beter in de woestijn houden. Een eeuw geleden werden honderden Ottomaanse soldaten per dag afgeslacht door Rusland en Europese grootmachten alsof het niet meer was dan boter. Wat kan mij die paar Turken schelen. We zijn nog steeds beesten. Als je liefde en compassie zoekt dan moet je misschien wat meer in gesprek met de vrouwtjes.
pi_163839690
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:23 schreef Kyran het volgende:
Blijft raar dit.

Vele generalen die door AKP zijn geplaatst worden opgepakt.

De adjudant van RTE wordt opgepakt.

Een van de coupleiders schijnt de broer te zijn van een van de algemene voorzitters van AKP. Deze zelfde voorzitter zat in de vliegtuig/helicopter waarmee Hulisi Akar werd gebracht om een persconferentie te geven toen alles over was.

Stinky stinky
Erdo heeft wel veel vijanden gemaakt ook onder eigen mensen.
Als dit door gaat worden Gül en Davutoğlu ook nog gearresteerd.
I´m back.
pi_163839719
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En anders wijs je wel op onze hypocrisie natuurlijk. :').
jullie zijn ook hypocriet maar zien het niet totdat ik jullie erop wijs
maakt niet uit hoor
pi_163839720
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

sowieso is het vaag dat je de president van een land ter verantwoording kan roepen

je ziet hier toch ook niet dat alex zijn leventje constant moet verantwoorden
Nee, en een Amerikaanse president kan niet impeached worden. Oh wacht... :')
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163839770
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We kunnen natuurlijk wat doen als rechtsstaat als er geweld gebruikt wordt en als mensen bedreigd worden (alhoewel dat vaak anoniem gebeurt), maar tegen een boycot kunnen we weinig beginnen.
Ook weer een kwestie van "Wen er maar aan" vrees ik.
Dit speelt al langer. Dit voorjaar, toen er werd opgeroepen om kritische tweets over Erdogan te melden, werd al duidelijk dat bepaalde Turkse ondernemers geboycot werden. Triest maar waar.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 21:29:23 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163839805
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Erdo heeft wel veel vijanden gemaakt ook onder eigen mensen.
Als dit door gaat worden Gül en Davutoğlu ook nog gearresteerd.
Zal me niet verbazen, want volgens mij was Akar door Gul naar voren geschoven als generaal destijds.

Ik kan er gewoon niet in geloven dat broer 1 een coupleider is, terwijl de broer 2 een voorzitter is van AKP. Daarna stapt broer 2 uit de heli met de zogenaamd door broer 1 ontvoerde en mishandelde hoofd van het leger.

Juistem ......
pi_163839831
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

jullie zijn ook hypocriet maar zien het niet totdat ik jullie erop wijs
maakt niet uit hoor
Joh, je kunt je hele leeftijd tegen die dingen (doodstraf-vrij wapenbezit etc) in de USA geweest zijn en toch betiteld worden als hypocriet. Slaat voor wat mij persoonlijk aangaat nergens op. Ben daar niet hypocriet in iig.
I´m back.
pi_163839844
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nee, en een Amerikaanse president kan niet impeached worden. Oh wacht... :')
ja maar de amerikaanse president maakt alle keuzes
dan moet je ook tegen de gevolgen kunnen

de turkse president kijkt vooral op een afstand mee
het is de regering die de verantwoording moet afleggen

wel weten waar je over praat hey
pi_163839881
Mijn godje, topic gaat echt nergens meer over. Je kunt blijkbaar ook gewoon poep blijven praten, het moddert maar door.

Was leuk. Toedels eh.
pi_163839895
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:31 schreef zarGon het volgende:
Mijn godje, topic gaat echt nergens meer over. Je kunt blijkbaar ook gewoon poep blijven praten, het moddert maar door.

Was leuk. Toedels eh.
:W
pi_163839978
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:28 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dit speelt al langer. Dit voorjaar, toen er werd opgeroepen om kritische tweets over Erdogan te melden, werd al duidelijk dat bepaalde Turkse ondernemers geboycot werden. Triest maar waar.
Je kunt er dus weinig tegen doen. Wat die Turkse gemeenschap in westerse landen doet om criticasters van Erdogan te intimideren is alleen aan te pakken zodra ze overgaan tot geweld, of als ze ermee dreigen.
Het is niet grappig om te zien.
Ook als ze met hun vlaggetjes rondwandelen? Is geen wet tegen, mogen ze gewoon doen.
Of het allemaal grappig is, is wat anders.
Als ze zich meer verbonden voelen met Turkije dan met NL?
Niets aan te doen, is geen wet tegen.
En we hebben een rechtsstaat hier.
Dus wen er maar aan, dat is letterlijk zo.
I´m back.
pi_163840056
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, je kunt je hele leeftijd tegen die dingen (doodstraf-vrij wapenbezit etc) in de USA geweest zijn en toch betiteld worden als hypocriet. Slaat voor wat mij persoonlijk aangaat nergens op. Ben daar niet hypocriet in iig.
Je moet een supermacht niet gaan vergelijken met een economische dwerg als Turkije. Als je de VS ergens mee wil vergelijken dan is alleen China geschikt. Ik denk dat we over een paar decennia twee supermachten in de wereld hebben: China en VS. De strijd om Zuid-Chinese zee zal gaan losbarsten. Die is eigenlijk al losgebarsten. Een van de belangrijkste Amerikaanse bondgenoten in die regio Japan is bezig om het pacifisme af te schaffen: dat houdt in dat het Japanse leger in het buitenland actief mag worden. Allemaal met het oog op een ontluikende en bloeiende China dat steeds meer imperialistische trekken gaat vertonen. Dat zal niet de laatste wapenfeit zijn zeker als je kijkt naar hoe belangrijk die corridor is voor de wereldhandel. Meer dan 50% van de wereldhandel vaart door de Zuid-Chinese zee en dan heb ik het nog niet over de rijkdom: enorme voorraden aan grondstoffen liggen hoogstwaarschijnlijk onder.

[ Bericht 17% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 18-07-2016 21:42:37 ]
pi_163840105
quote:
Ze zijn het alle drie eens over één ding eens: de oplopende spanningen binnen de Turks-Nederlandse gemeenschap zijn een kwalijke zaak. Drie Nederlanders van Turkse komaf geven hun mening over de tweestrijd tussen de voorstanders van president Erdogan en zijn tegenstanders.
http://nos.nl/artikel/211(...)se-nederlanders.html
De drie staan in de link.
  maandag 18 juli 2016 @ 21:36:58 #87
365082 IPA35
Patriarch
pi_163840118
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163840143
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:35 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Je moet een supermacht niet gaan vergelijken met een economische dwerg als Turkije. Als je de VS ergens mee wil vergelijken dan is alleen China geschikt.
Punt is dat zarGon zegt dat we hypocriet zijn.
Blèren over de doodstraf misschien in Turkije.
Maar VS heeft altijd al de doodstraf gehad.
Ga eerst daar maar tegen te keer en kom dan misschien een keer terug om kritiek te geven op ome Erdo.
Maar dat doen jullie niet, want jullie zijn hypocriet.
I´m back.
pi_163840198
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
Punt is dat zarGon zegt dat we hypocriet zijn.
Blèren over de doodstraf misschien in Turkije.
Maar VS heeft altijd al.
Ga eerst daar maar tegen te keer en kom dan misschi
Turkije heeft zich gebonden aan mensenrechtenverdragen zoals het EVRM (Raad van Europa) en is daarmee akkoord gegaan met het afschaffen en niet uitvoeren van de doodstraf. Het staat ze vrij om overal een streep door te zetten maar dat gaat niet binnen een jaar gebeuren. Daar gaan ellenlange procedures over heen.
pi_163840218
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

ja maar de amerikaanse president maakt alle keuzes
dan moet je ook tegen de gevolgen kunnen

de turkse president kijkt vooral op een afstand mee
het is de regering die de verantwoording moet afleggen

wel weten waar je over praat hey
Lol, zeg je nu dat Erdogan corrupt mag zijn omdat ie geen beslissingen neemt? Is het daarom dat je met "alex" vergelijkt? Nooit van de Lockheed-affaire gehoord blijkbaar, Bernard moest zijn functies in het bedrijfsleven en die van inspecteur-generaal der Krijgsmacht neerleggen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 18 juli 2016 @ 21:39:37 #91
365082 IPA35
Patriarch
pi_163840237
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Punt is dat zarGon zegt dat we hypocriet zijn.
Blèren over de doodstraf misschien in Turkije.
Maar VS heeft altijd al.
Ga eerst daar maar tegen te keer en kom dan misschien een keer terug om kritiek te geven op ome Erdo.
Maar dat doen jullie niet, want jullie zijn hypocriet.
Doodstraf invoeren om mensen te straffen die hun daad begaan hebben op een moment dat de doodstraf helemaal geen geldend recht is, is een teken van een bananenrepubliek.
Rechtszekerheid etc.

Nulla poena sine lege.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163840297
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:13 schreef agter het volgende:

[..]

_O-
Geweldig!!
Als je die vraag stelt aan zo'n pro-Erdo knurft als we in Rotterdam zagen word je waarschijnlijk halfdood geslagen als je mazzel hebt _O_
Why stay small, if you can grow big..
pi_163840312
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:39 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Doodstraf invoeren om mensen te straffen die hun daad begaan hebben op een moment dat de doodstraf helemaal geen geldend recht is, is een teken van een bananenrepubliek.
Rechtszekerheid etc.

Nulla poena sine lege.
Klopt, dat sws, maar een dictator kan daar omheen, bovendien kan hij Öcalan dan ook nog eens opknopen, win, win.
I´m back.
pi_163840384
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:38 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Turkije heeft zich gebonden aan mensenrechtenverdragen zoals het EVRM (Raad van Europa) en is daarmee akkoord gegaan met het afschaffen en niet uitvoeren van de doodstraf. Het staat ze vrij om overal een streep door te zetten maar dat gaat niet binnen een jaar gebeuren. Daar gaan ellenlange procedures over heen.
In een dictatuur toch niet? Die oppositie staat te trillen op zijn beentjes. Die gaan wel akkoord en dan nog een referendum? Erdo wil dat vrij snel regelen iig, wat ik begrijp.
I´m back.
pi_163840446
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:42 schreef Ryan3 het volgende:
In een dictatuur toch niet? Die oppositie staat te trillen op zijn beentjes. Die gaan wel akkoord en dan nog een referendum? Erdo wil dat vrij snel regelen iig, wat ik begrijp.
Ik heb geen idee. Ik ben bovenal geen Turk en zal mij nooit echt gaan verdiepen in Turkije. Het komt de laatste tijd wat meer in het nieuws maar niet belangrijk genoeg om daar mijn neus in te steken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 21:44:58 #96
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163840482
Die doodstraf gaat er niet komen joh. Anders is Erdogan straks de eerste die hangt als hij niet meer aan de macht is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 21:45:53 #97
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163840512
De piloten die Hulisi Akar hebben gered en teruggebracht zijn opgepakt _O-

Echt een soap dit :D
pi_163840523
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:44 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik ben bovenal geen Turk en zal mij nooit echt gaan verdiepen in Turkije. Het komt de laatste tijd wat meer in het nieuws maar niet belangrijk genoeg om daar mijn neus in te steken.
In een dictatuur kan alles, ook in een semi-dictatuur. Noella poena, sine leges zal daarin geen beletsel vormen, denk ik, dan gebruiken ze wel uitzonderingsregels.
I´m back.
pi_163840529
Goede analyse van het komende schaakspel tussen Erdogan en het leger en waarom Erdogan in het zuiden niet zo gemakkelijk kan purgen:

DenisGoldberg twitterde op maandag 18-07-2016 om 21:34:03 3rd Turkish Army is key with the most important mechanized brigades. They only got Erdal Oztürk. His staff in field. https://t.co/MKXjAVMakY reageer retweet
DenisGoldberg twitterde op maandag 18-07-2016 om 21:26:37 (3) Erdogan cannot leave Southern divisions without command. Needs to convince officers to agree. Hence the arrests and control in cities. reageer retweet
DenisGoldberg twitterde op maandag 18-07-2016 om 21:36:12 Erdogan can threaten them to stay put with regard to charges against officers and imminent death penalty legislation https://t.co/MKXjAVMakY reageer retweet
pi_163840557
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:44 schreef Kyran het volgende:
Die doodstraf gaat er niet komen joh. Anders is Erdogan straks de eerste die hangt als hij niet meer aan de macht is.
Die zorgt dan wel dat-ie aan de macht blijft.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 21:47:41 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163840592
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die zorgt dan wel dat-ie aan de macht blijft.
Sooner or later .....
pi_163840629
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:47 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sooner or later .....
Hij heeft nog wel zo'n 20 jaar op de teller, die zit hij dan wel uit, denk ik.
I´m back.
  maandag 18 juli 2016 @ 21:49:32 #103
365082 IPA35
Patriarch
pi_163840669
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij heeft nog wel zo'n 20 jaar op de teller, die zit hij dan wel uit, denk ik.
Alles wat er nodig is is één doorgedraaide nationalist met een pistool...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 18 juli 2016 @ 21:49:44 #104
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_163840675
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij heeft nog wel zo'n 20 jaar op de teller, die zit hij dan wel uit, denk ik.
de meeste dictators blijven 50 jaar

Poetin ook
hoe meer dictator hoe slechter het met het land gaat
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_163840808
Janken om gekozen 'dictators', terwijl je in Nederland een dictatuursysteem hebt op basis van wie er als eerste uit de juiste vagina komt. :')
pi_163840837
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:52 schreef Triggershot het volgende:
Janken om gekozen 'dictators', terwijl je in Nederland een dictatuursysteem hebt op basis van wie er als eerste uit de juiste vagina komt. :')
Wut?
pi_163840860
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Wut?
En hij is niet eens Turks.

  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 21:54:41 #108
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163840879
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:52 schreef Triggershot het volgende:
Janken om gekozen 'dictators', terwijl je in Nederland een dictatuursysteem hebt op basis van wie er als eerste uit de juiste vagina komt. :')
Ja, want die hebben ook zoveel macht. Nice trt. Try again.

Weer zo'n maar "hunnie doen het oowk" gejank.
pi_163840909
quote:
9s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En hij is niet eens Turks.

Heeft ook niet zoveel te vertellen he, onze Willy_1967.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 21:55:36 #110
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163840917
Willy is the boss ;)
pi_163840942
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:52 schreef Triggershot het volgende:
Janken om gekozen 'dictators', terwijl je in Nederland een dictatuursysteem hebt op basis van wie er als eerste uit de juiste vagina komt. :')
Een dictatuursysteem nog wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_163840954
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, want die hebben ook zoveel macht. Nice trt. Try again.
Het is de enige constante machtsfactor in Nederland, die ook nog eens er helemaal niets voor hoeft te doen.

quote:
Weer zo'n maar "hunnie doen het oowk" gejank.
Waarom begin je herhaaldelijk met dergelijke oneliners te janken als er tegenkritiek is poekie?
pi_163840971
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:52 schreef Triggershot het volgende:
Janken om gekozen 'dictators', terwijl je in Nederland een dictatuursysteem hebt op basis van wie er als eerste uit de juiste vagina komt. :')
Huh?
  maandag 18 juli 2016 @ 21:57:01 #114
365082 IPA35
Patriarch
pi_163840983
NL staatsrecht niet begrijpen :') ___!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 18 juli 2016 @ 21:57:05 #115
74056 crew  ToT
pi_163840988
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een dictatuursysteem nog wel.
Leve koning Willem!
Moge hij heerschen met ijzeren vuist! B-)
pi_163841001
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:52 schreef Triggershot het volgende:
Janken om gekozen 'dictators', terwijl je in Nederland een dictatuursysteem hebt op basis van wie er als eerste uit de juiste vagina komt. :')
Nah, het koningshuis vervult tegenwoordig puur een commerciële rol (naar het buitenland) , en natuurlijk ook voor Henk en Ingrid die altijd smullen wanneer de schattige prinsesjes weer op TV zijn *)
Why stay small, if you can grow big..
pi_163841043
quote:
9s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:55 schreef Tem het volgende:

[..]

Heeft ook niet zoveel te vertellen he, onze Willy_1967.
Zou het wat uitmaken, Erdogan precies diezelfde rol geven als Willy.
Weinig te zeggen, beetje pochen met zijn koetsen en paleizen, de EU zou stil blijven ja?
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 21:59:15 #118
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163841092
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is de enige constante machtsfactor in Nederland, die ook nog eens er helemaal niets voor hoeft te doen.

[..]

Waarom begin je herhaaldelijk met dergelijke oneliners te janken als er tegenkritiek is poekie?
Omdat steeds jij weer niet verder komt dan kleuterschool niveau wijzen naar anderen die er niks mee te maken hebben schat ;)
pi_163841112
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:57 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Nah, het koningshuis vervult tegenwoordig puur een commerciële rol (naar het buitenland) , en natuurlijk ook voor Henk en Ingrid die altijd smullen wanneer de schattige prinsesjes weer op TV zijn *)
Hij was een beetje dom...
pi_163841121
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken, Erdogan precies diezelfde rol geven als Willy.
Weinig te zeggen, beetje pochen met zijn koetsen en paleizen, de EU zou stil blijven ja?
Waarom zou je dat doen? Hij is geen koning.
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 22:00:05 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163841140
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken, Erdogan precies diezelfde rol geven als Willy.
Weinig te zeggen, beetje pochen met zijn koetsen en paleizen, de EU zou stil blijven ja?
het zou de EU geen kut kunnen schelen in dat geval
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163841174
quote:
15s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:59 schreef Tem het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? Hij is geen koning.
Sultan zou je dan ook niet moeten vertalen als koning idd :7
pi_163841184
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken, Erdogan precies diezelfde rol geven als Willy.
Weinig te zeggen, beetje pochen met zijn koetsen en paleizen, de EU zou stil blijven ja?
Ja, want Erdogan gaat alleen maar lintjes doorknippen en met de feestdagen even een toespraakje houden voor Talya en Emir.
Why stay small, if you can grow big..
pi_163841186
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is de enige constante machtsfactor in Nederland, die ook nog eens er helemaal niets voor hoeft te doen.

[..]

Heeft die ook miljarden van Iran ontvangen om de VN sancties te omzeilen?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163841190
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

het zou de EU geen kut kunnen schelen in dat geval
Uhuh. :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 22:01:05 #126
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163841200
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken, Erdogan precies diezelfde rol geven als Willy.
Weinig te zeggen, beetje pochen met zijn koetsen en paleizen, de EU zou stil blijven ja?
Als hij niks had te zeggen, niet dagelijks honderden mannetjes uit hun functie aan het zetten was en niet iedereen die maar een fout woord over hem zegt op liet pakken, sure waarom niet.
  maandag 18 juli 2016 @ 22:01:49 #127
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163841236
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als hij niks had te zeggen, niet dagelijks honderden mannetjes uit hun functie aan het zetten was en niet iedereen die maar een fout woord over hem zegt op liet pakken, sure waarom niet.
Nogal een wereld van verschil inderdaad.
pi_163841253
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:00 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ja, want Erdogan gaat alleen maar lintjes doorknippen en met de feestdagen even een toespraakje houden voor Talya en Emir.
Je weet maar nooit, misschien wordt zijn megalomanie juist op zo een manier bevredigd, beetje in paleizen chillen, lakeien pesten, weet jij veel?
pi_163841261
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Heeft die ook miljarden van Iran ontvangen om de VN sancties te omzeilen?
Nee, ook geen chemische wapens aan Saddam verkocht overigens :o
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 22:02:33 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163841267
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uhuh. :')
wat jij denkt serieus dat Erdo zichzelf Sultan noemt en net als big Willie alleen nog zakenreisjes maakt en zijn handtekening onder de rijksbegroting zegt dat de EU daar moeilijk over gaat doen?

waar baseren we dit op?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163841289
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sultan zou je dan ook niet moeten vertalen als koning idd :7
Hij is geen Sultan maar een zoon van een eenvoudige ambtenaar. Toch?!
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 22:03:21 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163841292
hoeft ook niet per se Erdo te zijn hoor, je kan ook miss Turkije nemen (hehe) iedere keer

nobody cares
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163841295
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat jij denkt serieus dat Erdo zichzelf Sultan noemt en net als big Willie alleen nog zakenreisjes maakt en zijn handtekening onder de rijksbegroting zegt dat de EU daar moeilijk over gaat doen?

waar baseren we dit op?
Ottomanofobie, ja, ik heb het zojuist zelf verzonnen, het woord.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 22:03:38 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163841305
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat jij denkt serieus dat Erdo zichzelf Sultan noemt en net als big Willie alleen nog zakenreisjes maakt en zijn handtekening onder de rijksbegroting zegt dat de EU daar moeilijk over gaat doen?

waar baseren we dit op?
Iets waar die op zit en de zon niet schijnt.
pi_163841315
quote:
15s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:03 schreef Tem het volgende:

[..]

Hij is geen Sultan maar een zoon van een eenvoudige ambtenaar. Toch?!
Osman was ook maar een simpele herder in een tent, ooit..
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 22:04:01 #136
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163841320
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ottomanofobie, ja, ik heb het zojuist zelf verzonnen, het woord.
:)
  Moderator maandag 18 juli 2016 @ 22:04:33 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163841342
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ottomanofobie, ja, ik heb het zojuist zelf verzonnen, het woord.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 22:04:49 #138
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163841354
Trollfinger!
pi_163841369
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

:)
:*
  maandag 18 juli 2016 @ 22:07:43 #140
365082 IPA35
Patriarch
pi_163841460
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ottomanofobie, ja, ik heb het zojuist zelf verzonnen, het woord.
*Zurna intensifies*
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163841571
quote:
Lekkere tune. :s)

Is dat trouwens Ali B in die clip? :')
pi_163841599


Belgie
"Amokmakers hard aanpakken"

Er heeft vanavond in Limburg een provinciaal overleg plaatsgehad naar aanleiding van de straatprotesten die ontstaan waren na de poging tot staatsgreep in Turkije. Vooral in Beringen kwamen er drie opeenvolgende avonden honderden mensen op straat om hun steun voor Erdogan te betuigen en om hun ongenoegen te uiten over de Gülenisten. Zo werd het Vuslatgebouw op de Koolmijnlaan geviseerd.

"Intussen hebben we een lijst opgesteld van die enkele amokmakers. We zijn bezig met hen te detecteren. We willen deze minderheid van oproerkraaiers juridisch zo hard mogelijk aanpakken", aldus de Beringse burgemeester Maurice Webers (sp.a). Ook mensen uit onder meer Houthalen-Helchteren, Heusden-Zolder, Genk en Maasmechelen woonden het overleg bij, net als de betrokken politiezones, de federale politie, de gouverneur en het parket van Limburg. Bedoeling is om de onruststokers, als ze geïdentificeerd zijn, hetzij bestuurlijk hetzij gerechtelijk op te pakken, afhankelijk van wat hen ten laste kan gelegd worden.

De herrieschoppers zijn veelal van buiten Beringen afkomstig. De lijst van oproerkraaiers is samen met de andere gemeentes opgesteld. Vooral vrijdag- en zaterdagavond was het onrustig aan de Koolmijnlaan in Beringen, waar het gebouw van de vzw Vuslat gevestigd is. Enkele ramen van het pand sneuvelden en het gebouw werd beklad.

Maandag raakte bekend dat tientallen personen, die Gülen gezind zijn, politiebescherming krijgen of ondergedoken leven.

Maurice Webers wil dat de hevige protesten in zijn gemeente stoppen. Gouverneur Herman Reynders deed ook een oproep aan de verantwoordelijken van de verschillende gemeenschappen om een goede communicatie met de mensen te blijven voeren. De Beringse burgemeester hoopt dat het maandagavond rustig blijft in zijn gemeente. Alle bevoegde diensten staan wel klaar indien er opnieuw mensen de straat optrekken.
http://nieuws.vtm.be/binn(...)akers-hard-aanpakken



[ Bericht 6% gewijzigd door StaceySinger op 18-07-2016 22:24:13 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163841620
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:07 schreef IPA35 het volgende:

[..]

*Zurna intensifies*

Oke, nu hou ik op :*
  maandag 18 juli 2016 @ 22:13:54 #144
365082 IPA35
Patriarch
pi_163841697
quote:
Deze man zo cheesy.

Gekke Erdo fanboys denken dat ze kunnen tippen aan de eckte OG.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163841726
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:45 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Blijven er voldoende rechters over dan?
Het aantal Nederlandse rechters bedraagt ongeveer 1700. Ben ook wel benieuwd :)
  maandag 18 juli 2016 @ 22:15:01 #146
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_163841745
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:14 schreef Gelser het volgende:

[..]

Het aantal Nederlandse rechters bedraagt ongeveer 1700. Ben ook wel benieuwd :)
Kan iemand dit even opzoeken :D
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_163841751
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:14 schreef Gelser het volgende:

[..]

Het aantal Nederlandse rechters bedraagt ongeveer 1700. Ben ook wel benieuwd :)
waren er 12 of 13 duizend, nu dus nog 9 a 10 duizend.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163841911
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:15 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Kan iemand dit even opzoeken :D
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=28043
pi_163842245
Erdogan-aanhangers bekogelen kinderdagverblijf en cultureel centrum

ZAANSTAD Aanhangers van de Turkse president Erdogan hebben in Zaanstad een kinderdagverblijf
en een Turks cultureel centrum bestookt met bakstenen.

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n-cultureel-centrum-
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 18 juli 2016 @ 22:33:19 #150
1234 HiZ
Istanbullu
pi_163842416
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken, Erdogan precies diezelfde rol geven als Willy.
Weinig te zeggen, beetje pochen met zijn koetsen en paleizen, de EU zou stil blijven ja?
Je bedoelt, als hij zich aan de wet zou houden? Of aan zijn eigen ambtseed?
pi_163842442
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:33 schreef HiZ het volgende:

[..]

Je bedoelt, als hij zich aan de wet zou houden? Of aan zijn eigen ambtseed?
Si.
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2016 @ 22:35:53 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_163842537
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat een verschil in meningen hier trouwens :P
Valt wel mee, hoor: De Turken hier dwepen met Erdolf, de rest van de wereld wat minder.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 18 juli 2016 @ 22:36:21 #153
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_163842554
hij gaat ze allemaal kapot schieten, alle oppositie moet DOOD

quote:
,,Het Turkse volk vindt dat die terroristen zouden moeten worden geëxecuteerd.

Waarom zou ik hen dan in de gevangenis zetten en jarenlang te eten geven?
Ik zal elke beslissing van het parlement ten aanzien van de doodstraf goedkeuren,” aldus de president.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 18 juli 2016 @ 22:39:19 #154
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_163842678
Ik zeg het nog maar even:

KLB / Uit de NAVO!!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juli 2016 @ 22:43:07 #155
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_163842853
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:35 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Valt wel mee, hoor: De Turken hier dwepen met Erdolf, de rest van de wereld wat minder.
Niet alle Turken hoor...
pi_163842926
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet alle Turken hoor...
Natuurlijk wel, alle Turken, net zoals dat alleen de AKP stemmer de straten op ging.
En ook nog eens als het gaat om de doodstraf, alle Turken vriend, jij weet niet.

Kijk maar:

quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:36 schreef michaelmoore het volgende:
,,Het Turkse volk vindt dat die terroristen zouden moeten worden geëxecuteerd.

[..]

Cahil!
  maandag 18 juli 2016 @ 22:57:20 #157
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163843408
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:36 schreef michaelmoore het volgende:
hij gaat ze allemaal kapot schieten, alle oppositie moet DOOD

[..]

Ik ik ik.
Zie hier de narcist die erdo is.
Schoft is het.

quote:
,Het Turkse volk vindt dat die terroristen zouden moeten worden geëxecuteerd.

Waarom zou ik hen dan in de gevangenis zetten en jarenlang te eten geven?
Ik zal elke beslissing van het parlement ten aanzien van de doodstraf goedkeuren," aldus de president.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 18 juli 2016 @ 22:59:40 #158
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_163843514
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zeg het nog maar even:

KLB / Uit de NAVO!!
Je eigen kuttopics spammen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 18 juli 2016 @ 23:05:03 #159
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_163843719
Erdogan bewijst in ieder geval dat de boodschap van het leger klopt.
Hij verkracht de rechtstaat. Geen democratisch principe die dat ondersteund.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  maandag 18 juli 2016 @ 23:15:36 #160
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163844157
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, alle Turken, net zoals dat alleen de AKP stemmer de straten op ging.
En ook nog eens als het gaat om de doodstraf, alle Turken vriend, jij weet niet.

Kijk maar:

[..]

Cahil!
Oké iedereen vindt dat.

right back at ya
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163844247
quote:
3s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:15 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Oké iedereen vindt dat.

right back at ya
Mwuah, ik heb moeite om zowel genuanceerde Turken als autochtonen te vinden irl, beide hebben geen goed woord over de ander, terwijl ik juist de ongeëvenaarde talent ben die beide kanten belicht, dat weet je toch zoon van Lucifer. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2016 23:19:09 ]
  maandag 18 juli 2016 @ 23:19:43 #162
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163844318
quote:
6s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, ik moeite om zowel genuanceerde Turken als autochtonen te vinden irl, beide hebben geen goed woord over de ander, terwijl ik juist de ongeëvenaarde talent ben die beide kanten belicht, dat weet je toch zoon van Lucifer. :7
Ach zolang je dit blijft geloven heb je in elk geval een iemand overtuigd.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 18 juli 2016 @ 23:28:23 #163
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163844654
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

sowieso is het vaag dat je de president van een land ter verantwoording kan roepen

je ziet hier toch ook niet dat alex zijn leventje constant moet verantwoorden
Vergelijk je hier nou een Koning met een dictatortje?
pi_163844676
Hij duurt wel lang die straatsgreep hoor. poe poe.
  maandag 18 juli 2016 @ 23:32:15 #165
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163844780
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 22:29 schreef StaceySinger het volgende:
Erdogan-aanhangers bekogelen kinderdagverblijf en cultureel centrum

ZAANSTAD Aanhangers van de Turkse president Erdogan hebben in Zaanstad een kinderdagverblijf
en een Turks cultureel centrum bestookt met bakstenen.

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n-cultureel-centrum-
Gijzelen die oproerkraaiers...
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 18 juli 2016 @ 23:37:14 #166
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163844940
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Gijzelen die oproerkraaiers...
Invalide schoppen en naar het hun zo bejubelde Turkiye sturen. ^O^
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163844965
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:19 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ach zolang je dit blijft geloven heb je in elk geval een iemand overtuigd.
Stiekem weet je het gewoon wel :7
  maandag 18 juli 2016 @ 23:38:05 #168
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163844974
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Invalide schoppen en naar het hun zo bejubelde Turkiye sturen. ^O^
hop, morgen mee met de vlucht uit R'dam...
  maandag 18 juli 2016 @ 23:38:27 #169
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163844988
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Gijzelen die oproerkraaiers...
Zeker tijdens de pauze van hun werk daarheen gegaan. Oh wacht... :')
  maandag 18 juli 2016 @ 23:38:29 #170
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_163844991
#jesuisgulen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 18 juli 2016 @ 23:40:38 #172
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163845073
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

hop, morgen mee met de vlucht uit R'dam...
Vind dat soort mensen wel erg laag. Wtf ga je hier dar soort shit flikken. Ga naar je thuisland en doe daar stoer. :r
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163845085
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
#jesuisgulen
RT
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 18 juli 2016 @ 23:41:17 #174
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163845097
quote:
Gülen :') het ene inruilen voor het ander. Goed idee.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163845099
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zeker tijdens de pauze van hun werk daarheen gegaan. Oh wacht... :')
Dude. Pls.
  maandag 18 juli 2016 @ 23:42:36 #176
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_163845127
quote:
Mijn turks is niet zo goed..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_163845130
quote:
Wtf lan sinds wanneer is het doen van een beddua ok?
pi_163845156
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:42 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wtf lan sinds wanneer is het doen van een beddua ok?
Sowieso 2-3 jaar.
  maandag 18 juli 2016 @ 23:45:16 #179
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163845210
Ja en nu in nederlands ipv turks dank u :')
pi_163845212
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Gülen :') het ene inruilen voor het ander. Goed idee.
Mja, krijg dat sommigen hier maar eens uitgelegd.
pi_163845256
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:45 schreef ChrisCarter het volgende:
Ja en nu in nederlands ipv turks dank u :')
Ging mij meer om de special effects :7

Vrij vertaald:

  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 18 juli 2016 @ 23:47:02 #182
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163845273
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, krijg dat sommigen hier maar eens uitgelegd.
Ik denk dat een heleboel niet eens weten wie Gülen is en waar hij en zijn entourage voor staan.

Two wrongs do not make a right :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 18 juli 2016 @ 23:47:09 #183
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163845277
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ging mij meer om de special effects :7

Vrij vertaald:

_O-
pi_163845331
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sowieso 2-3 jaar.
Stel malloten
pi_163845334
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik denk dat een heleboel niet eens weten wie Gülen is en waar hij en zijn entourage voor staat.
Volgens mij gaan ze echt totaal flippen als ze er achter komen waar hij voor staat en dat zijn bewegingen in NL gewoon tonnen aan subsidies krijgen :')
pi_163845346
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Stel malloten
Was best groot nieuws, raar dat je het hebt gemist.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 18 juli 2016 @ 23:49:23 #187
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163845355
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgens mij gaan ze echt totaal flippen als ze er achter komen waar hij voor staat en dat zijn bewegingen in NL gewoon tonnen aan subsidies krijgen :')
JA MAAR ERDOGAN AK PARTI NATIONALISME

Ben ik geen fan van maar Gülen en aanhang zie ik net zo graag vertrekken naar Venus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 18 juli 2016 @ 23:49:47 #188
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_163845375
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, krijg dat sommigen hier maar eens uitgelegd.
Wat doet dat er toe?
Dan erdo maar niet veroordelen?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 18 juli 2016 @ 23:50:33 #189
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163845400
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe?
Dan erdo maar niet veroordelen?
Nee.. dat zegt helemaal niemand :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163845424
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgens mij gaan ze echt totaal flippen als ze er achter komen waar hij voor staat en dat zijn bewegingen in NL gewoon tonnen aan subsidies krijgen :')
Hey stop je liefde in Erdo ff weg nu
pi_163845426
quote:
9s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

JA MAAR ERDOGAN AK PARTI NATIONALISME

Ben ik geen fan van maar Gülen en aanhang zie ik net zo graag vertrekken naar Venus.
Erdoganfanboy jij?
  maandag 18 juli 2016 @ 23:51:19 #192
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163845427
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dude. Pls.
Cool, (8>
pi_163845438
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Was best groot nieuws, raar dat je het hebt gemist.
Herinner t mij vaag. Nav van wat was dit?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 18 juli 2016 @ 23:53:11 #194
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163845475
quote:
9s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erdoganfanboy jij?
Ya brur. Erdogan 1 lan _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163845507
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe?
Dan erdo maar niet veroordelen?
Nou ja, je kunt Erdogan op genoeg terechte punten bekritiseren, zijn toegenomen paranoia en meer transparantie eisen is prima kritiek, hetzelfde met zijn my way or the highway houding, maar zijn vervolging van Gulen inc is niet echt een terechte punt van kritiek, het is alsof je Al-Qaeda basht omdat ze IS afslachten, denkende dat IS staat voor internationale socialisten (kon niets beters bedenken idd, je snapt wat ik bedoel :') ) ofzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2016 23:56:17 ]
pi_163845518
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hey stop je liefde in Erdo ff weg nu
wrnm?
pi_163845527
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Herinner t mij vaag. Nav van wat was dit?
Erdogan had hem geschopt, sluiten van Dershaneler.
  maandag 18 juli 2016 @ 23:55:18 #198
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163845528
Is er al een beeldmateriaal van het interview met Erdogan en CNN?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_163845550
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ya brur. Erdogan 1 lan _O_
_O_
pi_163845680
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, krijg dat sommigen hier maar eens uitgelegd.
Lijkt me enkel relevant als gulen iets met de coup te maken heeft. Wat ik betwijfel. Maar we zullen zien, als het zo is dan zal Turkije genoeg bewijzen hebben om hem uitgeleverd te krijgen....
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163845752
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Lijkt me enkel relevant als gulen iets met de coup te maken heeft. Wat ik betwijfel. Maar we zullen zien, als het zo is dan zal Turkije genoeg bewijzen hebben om hem uitgeleverd te krijgen....
De USA wacht nog steeds op de bewijzen.
pi_163845757
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Lijkt me enkel relevant als gulen iets met de coup te maken heeft. Wat ik betwijfel. Maar we zullen zien, als het zo is dan zal Turkije genoeg bewijzen hebben om hem uitgeleverd te krijgen....
Hoezo, bestaat Gulen sinds 15 juni 2016 dan, nee toch?
De AIVD z'n ogen waren al geopend in 2007, we zouden er trots op moeten zijn eigenlijk dat Erdogan zo lang achter Gulen aanliep en wij hier al kamervragen en onderzoeken instelden. Goed, bewezen dat Bin Laden 9/11 niet heeft gedaan, what about the rest?
pi_163845783
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 23:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja, je kunt Erdogan op genoeg terechte punten bekritiseren, zijn toegenomen paranoia en meer transparantie eisen is prima kritiek, hetzelfde met zijn my way or the highway houding, maar zijn vervolging van Gulen inc is niet echt een terechte punt van kritiek, het is alsof je Al-Qaeda basht omdat ze IS afslachten, denkende dat IS staat voor internationale socialisten (kon niets beters bedenken idd, je snapt wat ik bedoel :') ) ofzo.
oh bollocks, hij vervolgt iedereen die kritiek heeft of z'n corruptie wil aanklagen. En dan noemt ie het maar "Gulen aanhangers", want hij weet dat bepaalde idioten dat als zoete koek slikken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163845863
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 00:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

oh bollocks, hij vervolgt iedereen die kritiek heeft of z'n corruptie wil aanklagen. En dan noemt ie het maar "Gulen aanhangers", want hij weet dat bepaalde idioten dat als zoete koek slikken.
Maar lieve CM dan weetje misschien niet helemaal waar je het over hebt, Ugur Dundar, Tarik Akan, Mustafa Akyol en Ahmet Hakan lopen gewoon vrij rond, ze maken momenteel een carriere bestaande uit het bekritiseren van Erdogan, een beetje de Afshin Ellian van Elsevier als het gaat om de Islam, met alle respect, maar misschien moet je zelf ook niet als zoete koek slikken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 00:07:00 ]
pi_163845903
Uiteraard weet iedere Erdogan aanhanger al hoe het zit maar voor uitlevering zullen er ook bewijzen moeten komen.
pi_163845953
Wat voor bewijs gaat er komen tegen soldaten die op pad gestuurd waren door leidinggevenden?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:15:42 #207
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_163846132
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

sowieso is het vaag dat je de president van een land ter verantwoording kan roepen

je ziet hier toch ook niet dat alex zijn leventje constant moet verantwoorden
koning regeert zijn vrouw en zijn tandpasta en mag linten knippen

een democratisch gekozen president is verantwoordelijk voor het welzijn van miljoenen mensen
Een dictator heeft de macht gestolen en kan miljoenen de dood in jagen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_163846139
soldaat plaats wapen op het hoofd van een burger die met zijn handen in zijn zakken staat om hem vervolgens te schieten in zijn been. opvallend hoe cool de turken reageren op een getrokken wapen van de trippende soldaat.

hiyibildiren twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 01:03:30 Masumlar?n kafas?na silah dayayacak kadar Nas?l bu kadar serefsiz namussuz alçak olabilirsiniz.!#YineMeydanlarday?zhttps://t.co/EZMb78JS9F reageer retweet
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 18:22 schreef Kyran het volgende:

Kom op man, er valt geen discussie te voeren als je je van het domme houdt, terwijl je dat echt niet bent.
een discussie? wie voert er hier een discussie?

[ Bericht 54% gewijzigd door Slayage op 19-07-2016 01:12:43 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163846586
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:03 schreef sp3c het volgende:
'het islamitische beest'

:')

:')
die vond ik goed :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847024
ook vandaag weer de mensen op straat in de pleinen. mijn schoonzus zit sinds gisteren in istanbul. ze gaf aan dat ze een stad in chaos had verwacht, maar dat ze een soort festival sfeer aantrof in de stad. met mensen die vandaag overdag gewoon naar werk gaan om vervolgens na werk met de turkse vlag de straat op te gaan.



leuk filmpje

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847146
Reuze gezellig daar ja, met poppen spelen en ISIS leuzen roepen
yagizefe twitterde op maandag 18-07-2016 om 23:13:28 ISİL is in Turkey, Taksim Square https://t.co/HfHjEZLnKu reageer retweet
pi_163847196
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:14 schreef Nintex het volgende:
Reuze gezellig daar ja, met poppen spelen en ISIS leuzen roepen
yagizefe twitterde op maandag 18-07-2016 om 23:13:28 ISİL is in Turkey, Taksim Square https://t.co/HfHjEZLnKu reageer retweet
de isis leus is me ontgaan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847213
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

de isis leus is me ontgaan.
Nintex is onwetend, vergeef hem, hij weet niet wat hij doet.
pi_163847219
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:14 schreef Nintex het volgende:
Reuze gezellig daar ja, met poppen spelen en ISIS leuzen roepen
yagizefe twitterde op maandag 18-07-2016 om 23:13:28 ISİL is in Turkey, Taksim Square https://t.co/HfHjEZLnKu reageer retweet
"Festivalsfeer" _O-
pi_163847227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:14 schreef Nintex het volgende:
Reuze gezellig daar ja, met poppen spelen en ISIS leuzen roepen
yagizefe twitterde op maandag 18-07-2016 om 23:13:28 ISİL is in Turkey, Taksim Square https://t.co/HfHjEZLnKu reageer retweet
Waar is de ISIS leus?
pi_163847230
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nintex is onwetend, vergeef hem, hij weet niet wat hij doet.
ik zie het al hij laat zich informeren door dit soort tweets. deze gast is duidelijk een gulen adept...

yagizefe twitterde op maandag 18-07-2016 om 23:04:31 This is Erdogan's TurkeyPeople wants to kill all people who are have to different idea from AKP https://t.co/gxuzQbtco3 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847266
Tof land man met elke zoveel jaar een staatsgreep. Zo tof zelfs dat ik niet begrijp wat Turken hier in Nederland te zoeken hebben.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
pi_163847269
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:19 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Waar is de ISIS leus?
Ik gok op de 'Allahu Akbar".
pi_163847281
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik gok op de 'Allahu Akbar".
BOEM !
pi_163847290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:22 schreef Kurovski het volgende:
Tof land man met elke zoveel jaar een staatsgreep. Zo tof zelfs dat ik niet begrijp wat Turken hier in Nederland te zoeken hebben.
de zoveelste turken ga naar je eigen kut land post dit...

wat een grote zwerm stront vliegen trekt dit topic aan gek...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847309
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

de zoveelste turken ga naar je eigen kut land post dit...

wat een grote zwerm stront vliegen trekt dit topic aan gek...
Dan had ik wel gezegd dat ze nog stinken ook.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
pi_163847319
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

de zoveelste turken ga naar je eigen kut land post dit...

wat een grote zwerm stront vliegen trekt dit topic aan gek...
Mwau, het is toch een logische gedachte dat mensen van mening zijn dat Nederlandse-Turken die met Turkse vlaggen staan te zwaaien en denken dat de NOS een groot complot is tegen Turkije meer thuis horen in Turkije?

Ik gun die mensen het om in Turkije te leven. Het lijkt mij verschrikkelijk om in een land te wonen waar je je niet meer kunt identificeren. Verder is het klimaat in Turkije ook een stuk beter.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:29:25 #223
369251 Geralt
of Rivia
pi_163847333
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:
De teerling is geworpen.
Blijft een mooi gezegde dit _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_163847334
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:27 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Mwau, het is toch een logische gedachte dat mensen van mening zijn dat Nederlandse-Turken die met Turkse vlaggen staan te zwaaien en denken dat de NOS een groot complot is tegen Turkije meer thuis horen in Turkije?

Ik gun die mensen het om in Turkije te leven. Het lijkt mij verschrikkelijk om in een land te wonen waar je je niet meer kunt identificeren. Verder is het klimaat in Turkije ook een stuk beter.
en nog 1 ga terug naar je eigen land post :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847341
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:23 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

BOEM !
schrik!
pi_163847342
Het is inmiddels grote flopshow aan het worden.
pi_163847348
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

en nog 1 ga terug naar je eigen land post :')
Ehm dat lees ik er niet echt in.
pi_163847353
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ehm dat lees ik er niet echt in.
verschil mag er wezen :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847354
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

en nog 1 ga terug naar je eigen land post :')
Jij kiest ervoor om er iets 'racistisch' in te zien, maar dat speelt bij mij geen rol.

Ik begrijp het oprecht niet. En vind het oprecht erg voor elke allochtoon (rot woord) die zich niet kan identificeren met Nederland. Maar ga dan lekker? genieten van de Turkse zon.. O+
pi_163847358
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is inmiddels grote flopshow aan het worden.
doet me denken aan talpa en haar gefaalde staatsgreep op de kabel :7

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 01:32:50 ]
pi_163847369
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ehm dat lees ik er niet echt in.
Dat stond er ook niet.
pi_163847371
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:32 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Jij kiest ervoor om er iets 'racistisch' in te zien, maar dat speelt bij mij geen rol.

Ik begrijp het oprecht niet. En vind het oprecht erg voor elke allochtoon (rot woord) die zich niet kan identificeren met Nederland. Maar ga dan lekker? genieten van de Turkse zon.. O+
ik maak er niks racistisch van schoonheid.

en nog 1 ga terug naar je land post... de teller tikt hard atm :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847372
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

verschil mag er wezen :Y)
jep, genoeg posts gezien hiero in vrijwel elk deel van rot op naar je eigen land, maar daarmee verschilt zijn post nogal, verschil mag er dus zeker zijn.
pi_163847378
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik maak er niks racistisch van schoonheid.

en nog 1 ga terug naar je land post... de teller tikt hard atm :Y)
Zeg, ik ben een trotse kuffar. Noem mij niet schoon.

Ik ben heiden, vies, halal.
pi_163847379
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

doet me denken aan talpa en haar gefaalde staatsgreep op de kabel :7
Daar lijkt het wel wat op.
pi_163847381
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

jep, genoeg posts gezien hiero in vrijwel elk deel van rot op naar je eigen land, maar daarmee verschilt zijn post nogal, verschil mag er dus zeker zijn.
hij verwoordt het idd heel subtiel ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847382
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Dat stond er ook niet.
derhalve las ik het er ook niet in. Ook wel; gamma!
pi_163847384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Zeg, ik ben een trotse kuffar. Noem mij niet schoon.

Ik ben heiden, vies, halal.
daar is niks mis mee imo ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847386
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:34 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Zeg, ik ben een trotse kuffar. Noem mij niet schoon.

Ik ben heiden, vies, halal.
haram lan, haram.
pi_163847389
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

haram lan, haram.
Ohja, haram.
pi_163847395
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

en nog 1 ga terug naar je eigen land post :')
ze hebben echt niet in de gaten hoe gefrustreerd ze overkomen, neem het ze niet kwalijk, ik geniet ervan.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_163847401
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij verwoordt het idd heel subtiel ;)
interpretaties zijn oke, maar hij ontkent het.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:37:25 #243
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163847408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

ze hebben echt niet in de gaten hoe gefrustreerd ze overkomen, neem het ze niet kwalijk, ik geniet ervan.
ik ook tot een zeker hoogte. aan de andere andere kant doet het me pijn. ik zit er dubbel in.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847409
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

interpretaties zijn oke, maar hij ontkent het.
Ik post wat ik meen en ben alles behalve genuanceerd.

Zo vind ik Frans en Turks echt een walgelijke taal. Maar kan ik mij tegelijkertijd niet voorstellen dat er mensen zijn die het Nederlands mooi vinden.
pi_163847417
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

interpretaties zijn oke, maar hij ontkent het.
hij bedoelde het misschien niet zo, ik kan niet spreken over zijn intentie, maar zo staat het er wel :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847418
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij bedoelde het misschien niet zo, ik kan niet spreken over zijn intentie, maar zo staat het er wel :Y
Wat staat er? kun je dat ook nog uitleggen of?
pi_163847420
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

;(

De komende jaren gaan zwaar worden voor Turkije maar het allerzwaarst voor TSK.
;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847421
Waar blijft het bewijs wie er achter staatsgreep zaten?
Beetje vreemd dat het al meteen bekend was maar eerst nog wat gevangenen gemarteld moeten worden voordat het ook zwart op wit staat.
pi_163847430
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:38 schreef SupportIceland het volgende:

[..]


Turks echt een walgelijke taal.
Eikel.

Ach men dolt ook over het Nederlands idd met alle g's
pi_163847431
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:39 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Wat staat er? kun je dat ook nog uitleggen of?
dude. je hoeft alleen maar naar boven te scrollen...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847434
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij bedoelde het misschien niet zo, ik kan niet spreken over zijn intentie, maar zo staat het er wel :Y
ok
pi_163847435
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

dude. je hoeft alleen maar naar boven te scrollen...
Vertel waarom jij mijn post interpreteerde als een 'ga terug naar je eigen land' post.

Want zo bedoelde ik dat helemaal niet, integendeel.
pi_163847441
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

;(

De komende jaren gaan zwaar worden voor Turkije maar het allerzwaarst voor TSK.
Hoezo zwaar, Erdo beschermt Turkije toch wel :7
Why stay small, if you can grow big..
pi_163847443
Er is van alles mis daar en beste optie is uit de Navo flikkeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 01:43:47 ]
pi_163847444
voor de mensen die dachten dat iedereen meteen aan de galg ging

First general released pending trial in Turkey coup attempt investigation
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:44:19 #257
433309 Impressme
Very funny
pi_163847447
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar blijft het bewijs wie er achter staatsgreep zaten?
Beetje vreemd dat het al meteen bekend was maar eerst nog wat gevangenen gemarteld moeten worden voordat het ook zwart op wit staat.
Dat is een understatement.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163847450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:42 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Vertel waarom jij mijn post interpreteerde als een 'ga terug naar je eigen land' post.

Want zo bedoelde ik dat helemaal niet, integendeel.
ik geloof je wel dat je het niet zo bedoelde, ik neem het je ook niet kwalijk, maar het staat er nu eenmaal. ik kan het ook niet anders maken. het staat zwart op wit.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:43 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Hoezo zwaar, Erdo beschermt Turkije toch wel :7
erdo is een taaie gebleken, maar hoeveel kan hij incasseren vraag ik soms af :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:45:39 #260
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163847453
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er is van alles mis daar en beste optie is uit de Navo flikkeren.
Dat zou een zegen voor Turkije zijn.
pi_163847455
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:43 schreef Slayage het volgende:
voor de mensen die dachten dat iedereen meteen aan de galg ging

First general released pending trial in Turkey coup attempt investigation
Zo dom zijn ze daar ook weer niet.
pi_163847458
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik geloof je wel dat je het niet zo bedoelde, ik neem het je ook niet kwalijk, maar het staat er nu eenmaal. ik kan het ook niet anders maken. het staat zwart op wit.
Waar dan?

Ik stel slechts dat ik het niet begrijp. Dat is volkomen anders dan een verwensing. Ik wens niet dat mensen terug gaan naar hun land van herkomst, ik vraag mij slechts af of bepaalde mensen dat eigenlijk niet liever zelf zouden willen.

De intentie is volkomen anders.
pi_163847462
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er is van alles mis daar en beste optie is uit de Navo flikkeren.
En dan Turkije in de open armen van Rusland duwen met 1 miljoen extra soldaten als bondgenoot. Heel slim ja.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:46:25 #264
433309 Impressme
Very funny
pi_163847463
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik geloof je wel dat je het niet zo bedoelde, ik neem het je ook niet kwalijk, maar het staat er nu eenmaal. ik kan het ook niet anders maken. het staat zwart op wit.
O my :')
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163847470
Iceland, je bent hoe dan ook de lul.
pi_163847472
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat zou een zegen voor Turkije zijn.
Voor beide en die strategische ligging is in deze tijd inmiddels achterhaald.
pi_163847476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:46 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Waar dan?

Ik stel slechts dat ik het niet begrijp. Dat is volkomen anders dan een verwensing. Ik wens niet dat mensen terug gaan naar hun land van herkomst, ik vraag mij slechts af of bepaalde mensen dat eigenlijk niet liever zelf zouden willen.

De intentie is volkomen anders.
dude ik heb het niet over je intenties. daar kan ik niks over zeggen...

als je wilt kan ik sorry zeggen dat ik je woorden zo heb geïnterpreteerd als je je daar beter door zou voelen *;
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847479
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:48 schreef Triggershot het volgende:
Iceland, je bent hoe dan ook de lul.
nee hoor...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847480
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dan Turkije in de open armen van Rusland duwen met 1 miljoen extra soldaten als bondgenoot. Heel slim ja.
Heeft Rusland er probleem bij.
pi_163847487
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heeft Rusland er probleem bij.
uhuh.
pi_163847490
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heeft Rusland er probleem bij.
rusland verdubbelt bijna zijn bevolking dan. nee de navo heeft turkije hard nodig en andersom
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847493
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

uhuh.
Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden?
pi_163847498
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden?
niet daarop sorry.
pi_163847499
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden?
jij dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847507
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

rusland verdubbelt bijna zijn bevolking dan. nee de navo heeft turkije hard nodig en andersom
Turken denken dat maar kan zo maar anders zijn.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:53:17 #276
433309 Impressme
Very funny
pi_163847518
That's the way the cookie crumbles..

Ik hoop oprecht dat "wij" ons niet gek laten maken door "onze" leiders.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163847519
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij dan?
Ja dat Turkije zich internationaal in moeilijk vaarwater begeeft.
pi_163847523
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Turken denken dat maar kan zo maar anders zijn.
Dat denk jij, het is het officiële Navo standpunt dat Turije van strategisch onmisbaar belang is. Moet je vervolgens niet gedachten van anderen als abstract wegzetten.
pi_163847524
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Turken denken dat maar kan zo maar anders zijn.
de navo werd opgericht om de sovjets in te dammen door de ligging van turkije op de zuid flank van de sovjets mogen de turken erin

in de geografie is nmw niks veranderd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847527
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ja dat Turkije zich internationaal in moeilijk vaarwater begeeft.
niks nieuws. andersnogiets?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847529
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

niet daarop sorry.
Beetje hooghartig ben je wel.
pi_163847533
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Beetje hooghartig ben je wel.
das ook al niks nieuws. al die open deuren
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847534
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Beetje hooghartig ben je wel.
niets nieuws toch?
pi_163847535
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

niks nieuws. andersnogiets?
Succes met Erdogan.
pi_163847537
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Succes met Erdogan.
ALLAHU AKBAR!!!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:56:18 #286
433309 Impressme
Very funny
pi_163847541
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

ALLAHU AKBAR!!!
Boem
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163847545
Ok blijkbaar is dit topic gekaapt.
pi_163847550
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:56 schreef Impressme het volgende:

[..]

Boem
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ok blijkbaar is dit topic gekaapt.
:7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:57:15 #289
433309 Impressme
Very funny
pi_163847552
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ok blijkbaar is dit topic gekaapt.
Door ons toch?
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163847561
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:57 schreef Impressme het volgende:

[..]

Door ons toch?
wie is ons?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847562
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:57 schreef Impressme het volgende:

[..]

Door ons toch?
De laatste 20 delen heeft weinig met NWS te maken.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 01:59:41 #292
433309 Impressme
Very funny
pi_163847564
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

wie is ons?
Rustig... Piet en ik O+
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163847574
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De laatste 20 delen heeft weinig met NWS te maken.
meer BNW en SC idd :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847578
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 01:59 schreef Impressme het volgende:

[..]

Rustig... Piet en ik O+
vooruit dan maar! :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 02:02:39 #295
433309 Impressme
Very funny
pi_163847584
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 02:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

meer BNW en SC idd :Y
Schavuiten!
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163847587
Snap dat het Turkse medelanders er meer betrokken bij zijn, ik zag het als B-movie op TV.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2016 02:04:45 ]
pi_163847593
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 02:02 schreef Impressme het volgende:

[..]

Schavuiten!
ik zal jullie twee alleen laten wmb maken jullie er ook KEL van :* :W :Z
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 juli 2016 @ 02:08:18 #298
433309 Impressme
Very funny
pi_163847600
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 02:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik zal jullie twee alleen laten wmb maken jullie er ook KEL van :* :W :Z
Zou ik ook zeggen als ik het niet kon winnen, maar slaap lekker. :* :W :Z
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_163847632
Wat ik me afvraag is hoe gelovig en pro Erdogan is jeugd daar?
pi_163847720
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe gelovig en pro Erdogan is jeugd daar?
goede vraag!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163847722


[ Bericht 100% gewijzigd door Slayage op 19-07-2016 02:43:04 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')