abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:03:02 #251
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_163880771
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:55 schreef Nazil het volgende:

[..]

:') als ik ga dreigen het zelf te doen zegt hij : dan doe je dat toch? Ook met bijvoorbeeld stofzuigen, dat moet ik nu ook echt niet meer doen maar ik vind het sneller nodig dan hij. 'Dan doe je het toch zelf? Je merkt morgen wel waarom je op mij moet wachten ' :')
Dit is precies mijn man }:| :P
pi_163880929
Haha Twinkle mooi verhaal.
Hier is de babykamer ook de warmste kamer van het huis op de zolder na. Onze slaapkamer is best koel en deze hele zomer zal de baby nog bij ons slapen. Volgend jaar kan ik eventueel in de kamer naast ons die ook koel is een campingbedje neerzetten op de hele hete dagen want ik denk dat het wel een graad of 6 scheelt met de babykamer.

Controle was goed. Ze hebben inderdaad gekeken of er iets gaande was en...... Al 1 cm in de pocket! *O*
Strippen heb ik afgeslagen en nu maar afwachten of dit de laatste afspraak was of dat we er volgende week weer zitten.
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:09:59 #253
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163880965
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:17 schreef Nazil het volgende:
Slapen lukt mij overdag ook niet ('s avonds na het eten als ik het niet wil soms wel :')) maar gewoon ff liggen en rusten is al fijn.

Sel ik herken het niet, maar op mijn zij liggen is niet meer comfortabel voor mijn rug/buik omdat het dan hangt maar een kussen er onder werkt ook niet. Op mijn rug is dan nog het fijnst.

Even iets meer richting baby: wij kunnen geen rolluik maken in de babykamer omdat het dak direct boven het kozijn ligt. We hebben nu verduisteende gordijnen gekocht maar het is de warmste kamer in het huis en ik heb de babyfoon ff aangesloten om te kijken hoe warm het daar wordt. De teller staat nu op 29 graden. Is dit echt te warm? We kunnen ev wel een zonnescherm laten maken maar ik weet niet of dat nog zo veel helpt naast dubbel glas en die verduisteende gordijnen.
Wij hebben voor die 5 snikhete dagen per jaar mobiele airco's aangeschaft. 29 graden vind ik echt veel en veel te warm, daar slaap ik zelf ook niet in.
KuikenGuppy
pi_163880992
Nou als die andere 9 net zo makkelijk gaan als deze 1 cm, dan heb je het goed voor elkaar *O*
pi_163881077
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij hebben voor die 5 snikhete dagen per jaar mobiele airco's aangeschaft. 29 graden vind ik echt veel en veel te warm, daar slaap ik zelf ook niet in.
Dit hebben wij ook gedaan, maar dan voor onze eigen slaapkamer. Gelukkig is de babykamer het koelste kamertje van het huis. Zou haar niet in zo'n warme ruimte willen leggen.
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:25:06 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163881381
Hier 28 gr in de babykamer :X Maar ook wel een uitzonderlijke dag vandaag. We zien het wel tzt.

Twinkle, prachtoplossing, dat verhaal over werkspot!

Fien 1 cm w/
  woensdag 20 juli 2016 @ 15:50:31 #257
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163882069
Oeh, dekentje net opgehaald dat ik had besteld. Behalve lief en leuk een perfecte oplossing. Lekker katoen, niet te dik en superzacht!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:03:28 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_163882497
Ter geruststelling: onze "babykamer" is nu, potdicht en met rolluiken, 29 graden. Vorig jaar nog geen rolluiken en zelfs 33 gezien. Ze doet het nog prima ;)
disclaimer
pi_163883244
Hier ook alles dicht en alsnog 29 graden, zonnescherm, rolluiken etc helpen niks. Die mobiele airco vind ik wel slim!

Fien fijn!
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:29:36 #260
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163883251
Ik altijd maar mijn best doen de kamer koel te houden, hoor ik vandaag dat t ivm huisstofmijt niet onder de 18 graden mag worden :') (ivm astmelle)
Kwak
pi_163883266
Ja hoi. Mijn kind heeft ook in een kamer van 31 graden geslapen vannacht :o vraag me niet hoe, ik was voorbereid op drama, maar het is hem gelukt.

Hier weer een sticker van de vk gehad, baby ligt vibi klaar voor de start! :7 maar vermaakt zich nog prima. Ze verwachtte me volgende week nog wel op controle te zien :P.
Ik heb buik-huidpijn vandaag. :( rekbuik. Auw. Maar gelukkig ook een heel vrolijke dreumes, dat maakt een hoop goed.
pi_163883328
ach, die babies hebben zo lang in 37 graden gewoond dat een beetje hitte ze niet kapot maakt.

Hier is het ook 28 graden op de slaapkamer, maar mini slaapt in slaapzak en romper en slaapt (voor zijn doen) prima.
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:33:04 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_163883377
En zuideuropese baby's overleven ook zomers ;)
disclaimer
pi_163883543
Nu ook opgelopen tot 31 graden daarbinnen.

En ehm, nesteldrang komt op. Ik heb nu wat wasjes gesorteerd om van de week te wassen (geen tijd nu meer voor) maar welke temperatuur? Het is allemaal nieuw of tweedehands al gewassen dus echt vies is het niet. Hydrofielen /lakens/witte kleding heb ik bij elkaar, lakens en hydrofielen mag wel op 60 vind ik maar dat vind ik voor de kleertjes die er bij zitten weer jammer :')

Dekens? Op wasvoorschrift staat lage temperaturen (30?40?) en niet in de droger alleen ik houd niet van harde dekens :')

En knuffel? Ik heb een trauma van knuffel wassen, toen mijn broertje geboren is wilde ik hem een van mijn lievelingsknuffels geven maar die moest gewassen worden van mijn moeder en toen werd de hele vacht klonterig.. Oh wat had ik een spijt dat ik die knuffel af had gegeven. Dat is 15 jaar geleden maar kan het mij nog als de dag van gisteren herinneren. Dus: to do or not to do?
pi_163883878
Misschien te stomen hangen in de douche ofzo? Of alleen/daarna/na oppervlakkig handwasje op standje koud opfrissen in de droger?
Geen ervaring met knuffels wassen overigens. Iig niet van die fluffy teddyberen.

Ik heb ook al wel wat babywasjes gedaan. Doe het later toch nog wel een keer (katoen iig). Sommige dingen ook al 2x gedaan.
Ook helpt eerst een keer lage temperatuur wassen tegen krimp. Katoen kan meestal op 60 maar ligt een beetje aan de weving of print erop ofzo.

We moeten hier wel nog een droger bestellen want ik wil nu eindelijk echt zachte handdoeken en lakens enzo :D.


En volgens mij scoor ik het laagst met 27,5 graden? :o :s) Op de hoogste verdieping met veel raam op het zuiden... wel benaaaauwd.

[ Bericht 26% gewijzigd door Unihipili op 20-07-2016 16:53:33 ]
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:56:41 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163884181
Ik heb alles op 30 gr gewassen :) En met een beeeeeetje wasverzachter.

En idd, in Afrika liggen er ook babies in tentjes :+

Lekker aan het afkoelen hier. Ik ga richting terras :Y)
pi_163884281
Hier in de huiskamer is het 28,5 graden maar boven blaast de mobiele airco *O*
pi_163884504
Hier in de woonkamer is t 26 graden. Onder platdak en raam op t zuiden maar ik speel vals want zonnescherm. O+
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:26:58 #269
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163884972
Ik heb geen knuffels gewassen en gewoon wasmiddel gebruikt. Living on the edge. En alles na de geboorte gekocht is uberhaupt niet van te voren meer gewassen, oh yeah! :7
Kwak
pi_163885073
Hier is het beneden 24 en boven 27 graden. En dat is met alle rolluiken dicht.
Vanavond gaan de rolluiken omhoog en alle ramen open en dan slapen we heerlijk

Fien 1cm ^O^
Fijn dat alles goed was

Crump ook een sticker en wat fijn dat je baby vibi ligt!

Twink :D dat is wel een goede actie van die wc haha
Heb je de dag tot nu toe een beetje overleeft?

Burdie hoe was je echo?

Ik ben mishandeld door mijn peuter }:| hij gooide zo uit het niks de tablet van zich af, vast tegen mijn neus. Bloeden als een gek en nu heb ik een dikke pijnlijke neus.
Tis dat we geen behang hebben anders had ik m er achter geplakt :7 8-)

Knuffel van peuter gaat regelmatig in de was op 60 graden. Hij wrijft er altijd mee over zijn gezicht en dus ook over zijn snottebellen. Hij mag het konijn er altijd zelf in stoppen en dan vindt hij het goed.
Nieuw spul voor de baby heb ik op 30 graden gewassen en idd de eerste keer in de droger om het lekker soepel te maken
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:47:16 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163885363
De echo was tof, lekker lang 3D mogen spieken en het gezichtje lijkt al zo bekend, 't is duidelijk familie O+.
KuikenGuppy
pi_163885427
Hier geen knuffels gewassen Nazil.
Ik heb alles op 30 graden gewassen met neutral zonder wasverzachter en niets in de droger gedaan (jawel hydrofieldoeken maar dat was niet zo'n succes dus ze erna nogmaals gewassen) Ik vond wel dat de kleertjes hard werden na het wassen en niet meer zo lekker zacht, heb alles gestreken dus toen is het wel weer zacht geworden. Maar zoals kwakzor zegt, living on the edge. Ik heb ook alleen maat 50/56 gewassen en van de grotere maten alleen de rompers. Ik heb zo vreselijk veel en ik werd chagrijnig van dat alles hard werd dus toen vond ik het wel best. Mocht blijken dat we een kind met een gevoelig huidje hebben kijk ik m'n moeder wel lief aan of zij het wilt wassen met neutral tegen die tijd maar ik denk niet dat het nodig is.


Leuk Burdie! Ben benieuwd naar het geslacht, ik vind het altijd leuk van de zijlijn als mensen het niet weten.
Vibi voor Crump!
En :* op de zere neus van ikke
  woensdag 20 juli 2016 @ 17:55:19 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163885510
Mijn moeder bracht pas de wieg incl gewassen beddengoed (had ze allemaal gekocht!). Dat rook heul sterk naar wasverzachter, "omdat ze dat zo lekker vond ruiken" :D

Ik denk trouwens dat hij het wel gaat overleven :Y
pi_163885649
Oh bah bah wasverzachter. Dat stinkt zo en plakt gauw, vooral bij handdoeken dan kun je je echt niet meer afdrogen. Enige wat ik soms doe is azijn als wasverzachter gebruiken.
pi_163885799
Ik hou echt van wasverzachter. Lenor O+
pi_163886013
Ik gebruik nooit wasverzachter, ben ik te lui voor :') en ik flikker toch alles in de droger. Voordat we die hadden gebruikte ik het wel. Nu gebruik ik robijn klein en krachtig, die ruikt ook zo lekker O+ behalve voor baby, die krijgt dat hypoallergene spul.

Burdie wat leuk dat je alles zo uitgebreid hebt kunnen bekijken!
pi_163886015
Hoi, hier ben ik weer. Ken je die grap van dat meisje, die met 7 cm ontsluiting ineens in stuit bleek te liggen...

Om 13.40 uur is ze geboren..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn de aller-aller-eerste op de gisteren nieuw geopende kinderafdeling (deel van het moeder-kindcentrum) die gebruik maken van een couveusesuite. Onze dochter was namelijk zo flabbergasted van het hele gebeuren dat ze het even moeilijk had en we een nachtje blijven.

Maar, ze ligt nu lekker in een warmhoudbedje en als alles zo blijft mogen we waarschijnlijk morgen naar huis!
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:21:37 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163886057
Zo dan Ggirl! Dat is vast even spannend geweest :o

Gefeliciteerd met jullie meisje!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:23:28 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_163886097
Jeetje ggirl, die zie je ook niet aankomen :o van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Nu heb je TWEE kinderen van nul! *O* :D
disclaimer
pi_163886098
Wow Ggirl wat heftig! Toen een keizersnee gehad of toch natuurlijk doorgegaan?

Fijn dat het goed gaat, hopelijk snel lekker naar huis *O* gefeliciteerd
pi_163886103
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:19 schreef Ggirl het volgende:
Hoi, hier ben ik weer. Ken je die grap van dat meisje, die met 7 cm ontsluiting ineens in stuit bleek te liggen...

Om 13.40 uur is ze geboren..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn de aller-aller-eerste op de gisteren nieuw geopende kinderafdeling (deel van het moeder-kindcentrum) die gebruik maken van een couveusesuite. Onze dochter was namelijk zo flabbergasted van het hele gebeuren dat ze het even moeilijk had en we een nachtje blijven.

Maar, ze ligt nu lekker in een warmhoudbedje en als alles zo blijft mogen we waarschijnlijk morgen naar huis!
Wauw gefeliciteerd! *O*
Lag ze daarvoor gewoon? Al ingedaald? En ineens gedraaid? Weird! Hopelijk mag ze snel mee naar huis O+
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:24:58 #282
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163886117
Gefeliciteerd Ggirl! *O*
Hopelijk zijn jullie morgen lekker thuis
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:25:55 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163886138
Wow Ggirl, gefeliciteerd!
KuikenGuppy
pi_163886141
Ik gebruik geen wasverzachter maar wel wasmiddel en alle kinders leven nog :7

Maar ik kan me voorstellen dat je daar bv wat terughoudender mee bent op het moment dat er bv allergieen of eczeem of net wat in de familie of bij jezelf heerst.

O ikke je peuter :X
ja hoor! ^O^ . Ik heb de ventilator straks bij de kindjes op de kamer gezet tijdens hun dutje. Wel naar de muur gericht en niet naar hen. Geen idee of het geholpen heeft. Boaz vond het na een uurtje wel genoeg. Djenna ben ik na twee uur maar gaam halen maar die lag nog in coma :o . Maar das altijd wel een slapertje geweest. Mijn man is nu alles tegen elkaar open aan het zetten. Dat hebben we gisteravond niet gedaan.. dus hoop dat dat het verschil gaat maken tussen 3 en ... mwoah met 5-6 uurtjes slaap ben ik dik tevreden ^O^
pi_163886176
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:23 schreef Nazil het volgende:

[..]

Wauw gefeliciteerd! *O*
Lag ze daarvoor gewoon? Al ingedaald? En ineens gedraaid? Weird! Hopelijk mag ze snel mee naar huis O+
Nee, ze is pas vandaag, bij het breken van mijn vliezen ingedaald, en dat bleek dus niet helemaal op de juiste manier te zijn..

We hebben nog de 'keuze' voor een keizersnede of pijnstilling gehad, maar eigenlijk nog voordat we überhaupt een keuze konden maken was er persdrang en binnen één wee was er een voetje en kontje geboren.

Afgelopen zondag, tijdens ctg en echo lag ze nog netjes met het hoofdje beneden, beweegbaar in het bekken, blijkbaar té beweegbaar. Maar ze is er, zonder knip, scheur of hechting!😍
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:28:30 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_163886191
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:27 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Nee, ze is pas vandaag, bij het breken van mijn vliezen ingedaald, en dat bleek dus niet helemaal op de juiste manier te zijn..

We hebben nog de 'keuze' voor een keizersnede of pijnstilling gehad, maar eigenlijk nog voordat we überhaupt een keuze konden maken was er persdrang en binnen één wee was er een voetje en kontje geboren.

Afgelopen zondag, tijdens ctg en echo lag ze nog netjes met het hoofdje beneden, beweegbaar in het bekken, blijkbaar té beweegbaar. Maar ze is er, zonder knip, scheur of hechting!😍
dus het is nog supervlot gegaan ook! Goed man O+
disclaimer
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:29:21 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163886203
Jeetje wat een verhaal zeg! Fijn dat het uiteindelijk zo goed gelopen is _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163886205
Je dochter houdt wel enorm van verrassingen zeg, ggirl :o
Van harte gefeliciteerd *O* *O*
pi_163886245
Jeetje wat een verhaal/avontuur zeg! :o .. maar gefelicitaart!
*O*
pi_163886408
Wauw Ggirl! Gefeliciteerd! Wat een verhaal zeg! Jouw meisje heeft geluisterd naar het verzoek van haar moeder om met deze hitte in de airco te bevallen. Mijn knulletje niet dus geen datumtweeling.
Geniet, kom lekker bij en heel veel geluk!
pi_163886465
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:27 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Nee, ze is pas vandaag, bij het breken van mijn vliezen ingedaald, en dat bleek dus niet helemaal op de juiste manier te zijn..

We hebben nog de 'keuze' voor een keizersnede of pijnstilling gehad, maar eigenlijk nog voordat we überhaupt een keuze konden maken was er persdrang en binnen één wee was er een voetje en kontje geboren.

Afgelopen zondag, tijdens ctg en echo lag ze nog netjes met het hoofdje beneden, beweegbaar in het bekken, blijkbaar té beweegbaar. Maar ze is er, zonder knip, scheur of hechting!😍
Wat fijn dat het dan toch allemaal nog zo goed is gegaan! Bizar hoor, ineens zo'n draai!
pi_163886604
Gefeliciteerd Ggirl, bijzondere wending maar alsnog vlot gegaan!
pi_163886644
Proficiat Ggirl!!
pi_163886771
Ggirl irish twins! *O* wat een verassende wending :o maar superfijn dat het zo goed verlopen is! Gefeliciteerd!
pi_163887143
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klap *O* ik miste je al eventjes :W.
Zijn jullie al over, of ga je bij je schoonouders thuis bevallen? :o
:W ! Nee, toch waarschijnlijk pas november! We wonen in bij mijn ouders, bij schoonouders hell no :') _O- ! Bij mijn ouders hebben we heel de zolder, ik heb hem nu al echt helemaal opgeknapt dus echt een fijn plekje voor ons als gezin. En ergens ook mooi, mijn dochter die hopelijk geboren zal worden in hetzelfde huis als waar ik het levenslicht zag O+

Hoe is het bij jou?
♥ J & S
pi_163887178
wauw Ggirl! Gefeliciteerd O+
♥ J & S
pi_163887286
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:27 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Nee, ze is pas vandaag, bij het breken van mijn vliezen ingedaald, en dat bleek dus niet helemaal op de juiste manier te zijn..

We hebben nog de 'keuze' voor een keizersnede of pijnstilling gehad, maar eigenlijk nog voordat we überhaupt een keuze konden maken was er persdrang en binnen één wee was er een voetje en kontje geboren.

Afgelopen zondag, tijdens ctg en echo lag ze nog netjes met het hoofdje beneden, beweegbaar in het bekken, blijkbaar té beweegbaar. Maar ze is er, zonder knip, scheur of hechting!😍
Gefeliciteerd! Mooie naam ook!

Wauw, klinkt alsof je een hele fijne bevalling hebt gehad en dat met een stuit! Zonder knip zelfs (bij mij zeiden ze vantevoren al dat dat het standaard was bij een stuit :{)
pi_163887471
Nou ja Ggirl, wat een verhaal. :o Maar fantastisch gedaan zeg, gefeliciteerd! *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 juli 2016 @ 19:33:08 #299
269689 crew  Viv
pi_163887507
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:47 schreef Burdie het volgende:
De echo was tof, lekker lang 3D mogen spieken en het gezichtje lijkt al zo bekend, 't is duidelijk familie O+.
Wat fijn! O+

Ggirl wat een avontuur! Gefeliciteerd! *O*
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:34:05 #300
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163887535
Gefeliciteerd Ggirl! Irish twins! :o *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')