abonnement Unibet Coolblue
pi_163820360
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hoe komen er dan alsnog zoveel dood?
een pantservoertuig kan je niet stoppen als ie vol gas geeft.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163820363
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:35 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Even uit emotie mensen lynchen, ja toch, is doodnormaal.
Heb je de beelden gezien die ik heb gepost? Het was dan ook geen doodnormale situatie. Er vielen doden (burgers), dat wel.
pi_163820374
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

all is fair in love and war...
Doe niet zo walgelijk.
pi_163820379
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ze worden ook niet opgespoord en berecht dus goedgekeurd.
Ik denk inderdaad niet dat het OM aldaar daar veel prio aan zal geven.
pi_163820383
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Doe niet zo walgelijk.
in love and war neemt namelijk de emotie over en gaat de ratio overboord
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163820388
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hoe komen er dan alsnog zoveel dood?
hoeveel?
pi_163820405
Het leger kondigde dan ook de noodtoestand af en zei dat iedereen moest binnen blijven. De mensen volgden dat niet op, integendeel Erdogan riep dat ze massaal de straat op moesten gaan en de confrontatie moesten zoeken met het leger.

Hij had beter kunnen zeggen dat mensen naar de pleinen hadden moeten gaan en vreedzaam moesten demonstreren. Echter vond Erdogan het wel even fijn om zijn absolute macht te tonen over zijn gehersenspoelde volgelingen.
pi_163820412
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

tuurlijk wel. de meeste filmpjes worden de soldaten beschermd.
Dat komt overeen met veel beelden die ik heb gezien. Ook o.a. agenten die een appel doen op groepen mensen met teksten als: ik ben het verplicht aan mijn functie dat deze gearresteerden niets overkomt.
pi_163820415
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

de meeste soldaten wisten niet eens waar ze mee bezig waren. ze dachten dat het een oefening was.
Precies. En vervolgens worden ze gelyncht.
Domweg gebruikt als kanonnenvoer.
pi_163820416
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:42 schreef Nintex het volgende:
Het leger kondigde dan ook de noodtoestand af en zei dat iedereen moest binnen blijven. De mensen volgden dat niet op, integendeel Erdogan riep dat ze massaal de straat op moesten gaan en de confrontatie moesten zoeken met het leger.

Hij had beter kunnen zeggen dat mensen naar de pleinen hadden moeten gaan en vreedzaam moesten demonstreren. Echter vond Erdogan het wel even fijn om zijn absolute macht te tonen over zijn gehersenspoelde volgelingen.
Het leger :')
pi_163820423
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:40 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Heb je de beelden gezien die ik heb gepost? Het was dan ook geen doodnormale situatie. Er vielen doden (burgers), dat wel.
Nee, ik durf niet te kijken. Maar kom op zeg, het is afschuwelijk om (op zo'n manier) mensen te vermoorden. Je hebt het over mensen. Het zijn geen aliens of zo, maar gewoon mensen zoals jij en ik. Massaal de straten opgaan om mensen te mishandelen en te doden is geen oplossing.
pi_163820426
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Moeten ze maar aan de kant gaan toch of thuisblijven zoals opgeroepen was? Eigen schuld toch? Ze kiezen er zelf voor om niet de orders van het leger op te volgen.
_O-

Wat een gekheid. Dus als terroristen de Nederlands bevelen dat er een straatverbod geldt, dan is het terecht als ze daarna overtreders vermoorden?
pi_163820432
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nek gebroken, bedoel je?
ga je tanden poetsen meisje als je blind bent...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163820434
quote:
99s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

in love and war neemt namelijk de emotie over en gaat de ratio overboord
Iemand vermoorden is meer dan emotie. Ik word ziek van al die goedpraters.

Ben t onderwerp helemaal zat. Ik vrees Turken want die worden al bloeddorstig bij een gerucht. :N
pi_163820436
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hoe komen er dan alsnog zoveel dood?
De doden zijn voornamelijk burgers.
  maandag 18 juli 2016 @ 00:44:41 #166
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163820438
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:42 schreef Nintex het volgende:
Het leger kondigde dan ook de noodtoestand af en zei dat iedereen moest binnen blijven. De mensen volgden dat niet op, integendeel Erdogan riep dat ze massaal de straat op moesten gaan en de confrontatie moesten zoeken met het leger.

Hij had beter kunnen zeggen dat mensen naar de pleinen hadden moeten gaan en vreedzaam moesten demonstreren. Echter vond Erdogan het wel even fijn om zijn absolute macht te tonen over zijn gehersenspoelde volgelingen.
Jep. Hier breekt de pleuris al uit als een politicus oproept tot geweldloos verzet.

Deze knakworst roept zijn volk op de straat op te gaan en te strijden voor het land en wordt als held gezien.

Say what?
  maandag 18 juli 2016 @ 00:44:42 #167
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163820439
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:33 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Die lynchpartijen zijn dan ook een emotionele reactie van burgers en zijn niet vanuit de staat bevolen.
Zelf zouden ze in de hitte van het gebeuren normaal reageren en zeggen dat het orders waren als hun eigen broer, vader of zus doodgeschoten zou worden denk ik. :') :')
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_163820449
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Nee, ik durf niet te kijken. Maar kom op zeg, het is afschuwelijk om (op zo'n manier) mensen te vermoorden. Je hebt het over mensen. Het zijn geen aliens of zo, maar gewoon mensen zoals jij en ik. Massaal de straten opgaan om mensen te mishandelen en te doden is geen oplossing.
Doe maar niet kijken. Heb er zelf al spijt van.
pi_163820458
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:43 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat komt overeen met veel beelden die ik heb gezien. Ook o.a. agenten die een appel doen op groepen mensen met teksten als: ik ben het verplicht aan mijn functie dat deze gearresteerden niets overkomt.
klopt ja. alleen spijtig dat velen simpelweg niet in staat zijn om objectief met hun ogen te kijken...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163820465
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jep. Hier breekt de pleuris al uit als een politicus oproept tot geweldloos verzet.

Deze knakworst roept zijn volk op de straat op te gaan en te strijden voor het land en wordt als held gezien.

Say what?
Het meest bizarre is wel dat er blijkbaar genoeg politie en loyale veiligheidsdiensten waren om de coup plegers te stoppen. Het was niet eens nodig om de bevolking af te sturen op het handjevol soldaten dat praktisch niets anders deed dan wegen blokkeren.
  maandag 18 juli 2016 @ 00:46:29 #171
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_163820469
Overigens is de soldaat waarvan werd gezegd dat hij onthoofd was gewoon in leven en heeft gesproken met Anadolu Ajansi.


http://www.cnnturk.com/tu(...)k-salivermez-konustu
  maandag 18 juli 2016 @ 00:46:52 #172
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163820474
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Zelf zouden ze in de hitte van het gebeuren normaal reageren en zeggen dat het orders waren als hun eigen broer, vader of zus doodgeschoten zou worden denk ik. :') :')
Nee hier komen dit soort debiele toestanden gewoon niet voor omdat wij geen dictatoriaal regime verkiezen
pi_163820478
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Nee, ik durf niet te kijken. Maar kom op zeg, het is afschuwelijk om (op zo'n manier) mensen te vermoorden. Je hebt het over mensen. Het zijn geen aliens of zo, maar gewoon mensen zoals jij en ik. Massaal de straten opgaan om mensen te mishandelen en te doden is geen oplossing.
Je ziet het totaal verkeerd. De beelden zijn beelden van groepen ongewapende burgers die door militairen worden neergeschoten, gebombardeerd en overgereden. Die burgers zijn de straat opgegaan en zijn vermoord door terroristen.

In reactie daarop zijn sommige soldaten behandeld met riemen.
pi_163820480
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het meest bizarre is wel dat er blijkbaar genoeg politie en loyale veiligheidsdiensten waren om de coup plegers te stoppen. Het was niet eens nodig om de bevolking af te sturen op het handjevol soldaten dat praktisch niets anders deed dan wegen blokkeren.
Hoezo bizar?
pi_163820484
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het meest bizarre is wel dat er blijkbaar genoeg politie en loyale veiligheidsdiensten waren om de coup plegers te stoppen. Het was niet eens nodig om de bevolking af te sturen op het handjevol soldaten dat praktisch niets anders deed dan wegen blokkeren.
Politie is sws al volledig voor AKP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')