Niet tijdens de reclames in de VS. Wel als ze weer in de lucht zijn.quote:Op zondag 23 april 2017 21:47 schreef franklop het volgende:
Weer geen stats/tussenstanden in beeld tijdens de race? Ook per race verschillend he.
Je was niet de enige die daar van schrok.quote:
In Murica wel.quote:Op zondag 23 april 2017 23:10 schreef sasquatsch het volgende:
Bewust een langere SC om te zorgen dat iedereen het eind haalt. :
Daarvoor is een SC niet.
Ja, daar is de show belangrijker dan de sport.quote:
Want het net wel/net niet halen van de finish door het halve veld is natuurlijk geen show en de Indy 500 vorig jaar kende een doodsaaie finish. Bedankt IndyCar.quote:Op zondag 23 april 2017 23:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, daar is de show belangrijker dan de sport.
En 12 is goed of niet?quote:Op zondag 23 april 2017 23:19 schreef sasquatsch het volgende:
Power wordt binnen geroepen.
Lekke band?
Edit 12 psi volgens de sensoren
Nee veel te weinig. (Iets meer dan de helft van wat het moet zijn) Maar volgens PT is het genoeg om uit te rijden vanwege de temperatuur van de banden. Een yellow zou een probleem zijnquote:
Het is gewoon een onbegrijpelijke fout dat ze zijn auto bij die stop niet vol hebben gegooid. Onbegrijpelijk!quote:Op zondag 23 april 2017 23:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee veel te weinig. (Iets meer dan de helft van wat het moet zijn) Maar volgens PT is het genoeg om uit te rijden vanwege de temperatuur van de banden. Een yellow zou een probleem zijn
Volgens de Amerikaanse commentatoren was het een probleem met een band wat ze ook lieten zien. Geen brandstofprobleem.quote:Op zondag 23 april 2017 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is gewoon een onbegrijpelijke fout dat ze zijn auto bij die stop niet vol hebben gegooid. Onbegrijpelijk!
Hoor ik zojuist op Ziggo. Of nou ja, dat hoor ik er al tien minuten.
Dat krijgt de Ziggo-meneer nu eindelijk ook te horenquote:Op zondag 23 april 2017 23:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens de Amerikaanse commentatoren was het een probleem met een band wat ze ook lieten zien. Geen brandstofprobleem.
Daar gaan we eens mooi een wekkertje voor zetten, IndyCar op ovalsquote:Op zaterdag 29 april 2017 21:40 schreef sasquatsch het volgende:
Vannacht om 3.30 uur is de eerste race van het seizoen op een oval in Phoenix.
Castroneves start van pole.
Goed idee.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar gaan we eens mooi een wekkertje voor zetten, IndyCar op ovals
Dat Pagenaud ineens tien seconden had was ook wel een domper ja, daarachter vond ik het nog wel de moeite waard met Hildebrand's opmars.quote:Op zondag 30 april 2017 10:56 schreef sasquatsch het volgende:
Tegenvallende race. Zeker na dat tweede geel waardoor de Penskes en Hildebrand een ronde voor lagen op de rest.
Wel leuk voor Hildebrand dat hij met die gebroken hand nog een podium pakt.
Als hij zo wordt geholpen door gele vlaggen wel ja.quote:Op zondag 30 april 2017 12:41 schreef franklop het volgende:
Gaat Pagenaud nu ook al op ovals winnen?
Hopelijk geen Interlagos 2003 tafarelen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:46 schreef heywoodu het volgende:
Marco Andretti is klaar met de shakedown, Alonso gaat de auto in
Ongeveer 43 secondenquote:
Ja.quote:
Hij heeft eindelijk een Honda die het wel goed doetquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:01 schreef Spooky4u het volgende:
Heb hem niet horen klagen over GP2 snelheden
En Marco Andretti heeft alleen in de race al 2200 ronden gedraaidquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:03 schreef Coelho het volgende:
Crosspost:
Marco Andretti zat rond 40-40.5sec/ronde, Alonso had 4 volledige ronden, handgeklokt 45.0, 43.2, 43.5, 42.8
Ik had 43.0, 43.6 en 42.8 in de laatste drie ronden, we hebben nauwkeurig getimed dusquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:03 schreef Coelho het volgende:
Crosspost:
Marco Andretti zat rond 40-40.5sec/ronde, Alonso had 4 volledige ronden, handgeklokt 45.0, 43.2, 43.5, 42.8
Zeker nauwkeurig Nu al weer 43.2, 43.7 en 43.5. Maar hoezo die 6-7 ronden? Moet hij verplicht op vaste snelheden rijden?quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had 43.0, 43.6 en 42.8 in de laatste drie ronden, we hebben nauwkeurig getimed dus
Nog 6-7 ronden te gaan op die snelheid.
Voor de rookie orientation wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zeker nauwkeurig Nu al weer 43.2, 43.7 en 43.5. Maar hoezo die 6-7 ronden? Moet hij verplicht op vaste snelheden rijden?
Ja, eerst tien ronden tussen 205-210, dan vijftien tussen 210-215 en dan vijftien boven 215 mphquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zeker nauwkeurig Nu al weer 43.2, 43.7 en 43.5. Maar hoezo die 6-7 ronden? Moet hij verplicht op vaste snelheden rijden?
Vorig jaar was de snelste ronde 232 mph dus dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:12 schreef Nober het volgende:
Lap Record:
37.895 sec (237.498 mph; 382.182 km/h) (Arie Luyendyk, Reynard/Ford-Cosworth XB, 1996)
Dat blijft nog even staan?
Pocono is ook een superspeedway.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Die co-commentator zegt dat Indycar een grotere druk op de banden legt dan in andere klassen, "both at Indy and at the other superspeedways". Ze rijden toch al een tijdje niet op andere superspeedways?
eitje voor hem. De wagen ligt goed en Alonso rijdt prima lijnenquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:14 schreef Coelho het volgende:
Hij ging inderdaad van een rondje 43.4 naar 42.2 en 42.1. Voetje een beetje verder omlaag.
"Ik snap er niks van, normaal gaan die pitstops zo snel en de auto zo langzaam"quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:14 schreef Geralt het volgende:
Zal Alonso nu denken WAT EEN KUTPITSTOP SCHIET EENS OP MAN!!!
tot het eind van de middag zo'n beetjequote:Op woensdag 3 mei 2017 17:12 schreef Nober het volgende:
Lap Record:
37.895 sec (237.498 mph; 382.182 km/h) (Arie Luyendyk, Reynard/Ford-Cosworth XB, 1996)
Dat blijft nog even staan?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:15 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
"Ik snap er niks van, normaal gaan die pitstops zo snel en de auto zo langzaam"
En dan tegen niemand zeggen!quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:17 schreef SnowOokami het volgende:
Misschien moet Honda deze motor gewoon stiekem in die F1 bak lepelen.
Ik denk dat die 2e turbo toch wel een beetje opvaltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |