abonnement Unibet Coolblue
pi_163862446
Froome gaat donderdag bij de klimtijdrit weer flink uitpakken, waardoor weer iedereen op minuten eindigt van hem _O_
pi_163862644
Het wordt heel lastig. De klimtijdrit zal bepalen of het überhaupt nog kan lukken in een gewone etappe. Als dan quintana froome nog echt aanvalt kan mollema daar misschien nog gebruik van maken.

Sowieso wordt het nog heel spannend met die Alpenetappes.
Whatever...
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:54:57 #103
108913 Godshand
guide4you
pi_163862786
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:16 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik zie toch wel een groot verschil tussen Mollema en Froome. Mollema is sterk, Froome is buitenaards sterk, zoals Lance Armstrong dat was. Zoek de verschillen :P
Juist niet.

Zijn beruchte zittende demarrage heeft hij maar 1x op de Ventoux laten zien en toen kon iedereen gewoon volgen.

Nu heeft hij gewoon verrassingsaanvallen geplaatst, juist niet berg op: in de afdaling en in een sprint met Sagan. Plus hard in de tijdrit gereden. Daar heeft hij de meeste winst gehaald.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_163863536
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Juist niet.

Zijn beruchte zittende demarrage heeft hij maar 1x op de Ventoux laten zien en toen kon iedereen gewoon volgen.

Nu heeft hij gewoon verrassingsaanvallen geplaatst, juist niet berg op: in de afdaling en in een sprint met Sagan. Plus hard in de tijdrit gereden. Daar heeft hij de meeste winst gehaald.
Exact. Het is juist niet meerbuitenaards... Nouja bijna niet.

Mollems maakt ern kleine kans
Whatever...
pi_163865332
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:40 schreef Syntix het volgende:
Froome gaat donderdag bij de klimtijdrit weer flink uitpakken, waardoor weer iedereen op minuten eindigt van hem _O_
Je zou bijna denken dat Fok een Nederlandstalige website uit Engeland is, Met geen Mollema fans en alleen maar Froome fans.
pi_163865378
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Juist niet.

Zijn beruchte zittende demarrage heeft hij maar 1x op de Ventoux laten zien en toen kon iedereen gewoon volgen.

Nu heeft hij gewoon verrassingsaanvallen geplaatst, juist niet berg op: in de afdaling en in een sprint met Sagan. Plus hard in de tijdrit gereden. Daar heeft hij de meeste winst gehaald.
Meer demarrages heeft hij niet nodig, anders gaat het opvallen, Froome gaat nu alleen nog maar de race controleren
pi_163865587
Volgens de site van de NOS is Froome uitgeput :P *O* *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_163865757
Mollema is te saai om de tour te winnen.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:44:07 #109
108913 Godshand
guide4you
pi_163868145
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:36 schreef Ill-Skillz het volgende:
Mollema is te saai om de tour te winnen.
Wie weet voerde hij stiekem ook maar een stalorder uit, toen hij wegfietste bij Froome in de Koninginnerit en op de Ventoux...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_163884592
Als ze Froome betrappen op doping anders niet. Dus nee.
pi_163884800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:09 schreef Nober het volgende:
Als ze Froome betrappen op doping anders niet. Dus nee.
Over 10 jaar zullen we het weten
  Redactie Sport woensdag 20 juli 2016 @ 17:36:49 #112
274204 crew  Mexicanobakker
pi_163885185
Nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_163885285
Nou, de kansen zijn nu vrijwel verkeken. Hij moet nog maar zien tweede te worden
Whatever...
pi_163886592
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:48 schreef Spanky78 het volgende:
Het wordt heel lastig. De klimtijdrit zal bepalen of het überhaupt nog kan lukken in een gewone etappe. Als dan quintana froome nog echt aanvalt kan mollema daar misschien nog gebruik van maken.

Sowieso wordt het nog heel spannend met die Alpenetappes.
Kampioen open deuren. _O_
pi_163886689
Nee, dat gaat niet gebeuren. Nederlanders zijn brokkenmakers. Zie de vele voorbeelden.
Het is allemaal wel kwaliteit, maar vlak bij het einde breekt altijd de vaas.
Een voetballer als Arjen Robben is typerend voor de Nederlandse sporter: prachtig, geweldig, de top, maar als het er op aan komt, breekt het. Dat zal altijd zo blijven. (Kijk maar naar die wielrenner, ben zijn naam kwijt, die tegen een ijsvlakte opbotste, of die ander (hoe heet die ook alweer) die tegen het asfalt denderde in Belgie bij de Tour de France (muur van ......), etc. etc. etc.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_163886734
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:54 schreef Sigaartje het volgende:
Nee, dat gaat niet gebeuren. Nederlanders zijn brokkenmakers. Zie de vele voorbeelden.
Het is allemaal wel kwaliteit, maar vlak bij het einde breekt altijd de vaas.
Een voetballer als Arjen Robben is typerend voor de Nederlandse sporter: prachtig, geweldig, de top, maar als het er op aan komt, breekt het. Dat zal altijd zo blijven. (Kijk maar naar die wielrenner, ben zijn naam kwijt, die tegen een ijsvlakte opbotste, of die ander (hoe heet die ook alweer) die tegen het asfalt denderde in Belgie bij de Tour de France (muur van ......), etc. etc. etc.
Haha, nee.

Mollema mist gewoon kwaliteit. Is geen absolute top dus dit verhaal kan de prullenbak in wat betreft de casus Mollema.

Als je SKY/Froome vandaag gezien hebt weet je genoeg. Zat leuke dingen om nog te zien maar de winnaar van deze tour is al bekend.
pi_163886749
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 21:31 schreef TLC het volgende:
Volgens de site van de NOS is Froome uitgeput :P *O* *O*
Ja die zag er moe uit vandaag zeg. Zo moe dat hij persoonlijk wegreed bij Quintana en het gat naar Porte eigenhandig dichtreed. Poeh, die was echt kapot.
pi_163886767
Mollema is er gewoon nog niet.
Ik verbaas me altijd hoe hij altijd voor de radio zit te hakkelen. Dan denk ik man, man, man, volg eens een cursus spreken in het openbaar. Ronald de Boer is ook zo'n ster.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:14:52 #119
40566 Ericr
Livewrong
pi_163887088
Mollema is geen mam van de derde week. Podium zal al een hele opgave worden
pi_163887159
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:58 schreef Sigaartje het volgende:
Mollema is er gewoon nog niet.
Ik verbaas me altijd hoe hij altijd voor de radio zit te hakkelen. Dan denk ik man, man, man, volg eens een cursus spreken in het openbaar. Ronald de Boer is ook zo'n ster.
Hij wordt ook niet betaald om te praten he, maar om te fietsen en dat doet ie uitstekend.

Froome is gewoon nog een maatje te groot, dat is verder ook niet erg, Mollema heeft goede vooruitzichten op zijn beste klassering in de TdF.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:32:30 #121
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_163887494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:14 schreef Ericr het volgende:
Mollema is geen mam van de derde week. Podium zal al een hele opgave worden
Desalniettemin wel een zeldzame kans om dat podium eens te halen. Ik ga niet zeggen enige kans, want tegenwoordig weet je maar nooit (2008 leek ook de enige kans voor Evans om de Tour te winnen), maar ik zou er toch maar vol voor gaan. Als hij vóór de Tour had gehoord dat Yates, Porte, Bardet en een slappe schotelvod die op Quintana lijkt zijn grootste opponenten waren voor plekken 2 en 3, dan had hij er meteen voor getekend.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:49:26 #122
40566 Ericr
Livewrong
pi_163887920
Mollema had in 2013 ook al kans en in de Vuelta eerder ook al. Laatste week breekt hem toch iedere keer weer op. De omgekeerde Kruijswijk.
  woensdag 20 juli 2016 @ 20:31:20 #123
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_163889141
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:58 schreef Sigaartje het volgende:
Mollema is er gewoon nog niet.
Ik verbaas me altijd hoe hij altijd voor de radio zit te hakkelen. Dan denk ik man, man, man, volg eens een cursus spreken in het openbaar. Ronald de Boer is ook zo'n ster.
De NOS wil Stef Clement als expert :')

Ze krijgen het elke keer weer voor elkaar om benepen boeren als analist neer te zetten.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_163889162
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De NOS wil Stef Clement als expert :')

Ze krijgen het elke keer weer voor elkaar om benepen boeren als analist neer te zetten.
Dat wordt lachen :D
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_163889405
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De NOS wil Stef Clement als expert :')

Ze krijgen het elke keer weer voor elkaar om benepen boeren als analist neer te zetten.
Clement moet nog niet stoppen, die is nog te goed.

Die krijgt vast nog wel ergens een contract.
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')