Hoi, dat is bijzonder inderdaad. De Hybrids die je hebt ontvangen komen echter gewoon van dezelfde leverancier als waar je eerste exemplaar vandaan komt en we garanderen dat we uitsluitend originele Xiaomi-producten verkopen. Ik heb nog even navraag gedaan bij m'n collega, maar we hebben er ruim 9000 verkocht en nog geen enkele melding als deze gehad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:41 schreef BertG3 het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar m'n andere kan ik op dit moment wel verifyen. Dus is er toch iets mis ? Er zit precies een foute link achter de QR code. Mijn vorige Hybrids verwijzen direct door naar de verify pagina maar de nieuwe verwijzen naar een niet-coreecte pagina die uitkomt op een bad-gateway.
Hoi, dat ben ik zelf nog niet tegengekomen maar dat zou inderdaad kunnen! Gelukkig bevallen ze gewoon goed en ik wens jou ook een prettige dag!quote:Op maandag 17 oktober 2016 07:29 schreef BertG3 het volgende:
Oké bedankt. Ze zijn in ieder geval goed toegekomen en zijn ook goed qua geluidskwaliteit. Ik heb wel gemerkt dat deze nu de Pro Headphones genoemd worden inplaats van Hybrids. Ook op de Xiaomi website staat dit nu zo. Is misschien met de omschakeling van naam dat het niet zo goed werkt. Alvast bedankt voor je hulp en ik zal genieten van de Xiaomi's ;-) Prettige dag nog verder.
Hi, ik zie het inderdaad in het systeem. We gaan een resend doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:47 schreef B4klap het volgende:
Mijn bestelling no. 18536484 zou op 10 september 2016 verzonden zijn, maar is nog niet aangekomen. Ik wil graag een resend aanvragen.
Hi, voor zover ik weet is er niets geks aan de hand. Als je wilt dat ik m'n collega er naar laat kijken dan kun je me de ordernummers doorgeven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:42 schreef tailfox het volgende:
Al mijn pakketten zonder track en trace komen niet binnen. (behalve 1) nu wacht ik al 4 weken op het meeste. Maar is dat toevallig of hoe zit het? Ik ga sws deze week nog wachten hoorde
toevallig vandaag weer wat pakketen binnen gekregen. (1 order waren de doze helemaal naar de tyfus) maar hier en daar merk ik dat pakketten niet echt logisch binnen komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, voor zover ik weet is er niets geks aan de hand. Als je wilt dat ik m'n collega er naar laat kijken dan kun je me de ordernummers doorgeven.
Het lijkt soms inderdaad wel alsof ze er met het vliegtuig overheen zijn gegaan, maar helaas hebben wij daar geen invloed op, want dergelijke beschadigingen aan de verpakking kunnen overal in het transportproces ontstaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
toevallig vandaag weer wat pakketen binnen gekregen. (1 order waren de doze helemaal naar de tyfus) maar hier en daar merk ik dat pakketten niet echt logisch binnen komen.
maar goed langzaam is mijn 10 pakketen allemaal binnen.
Misschien moet ik ook geen 10 pakketen per week bestellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Het lijkt soms inderdaad wel alsof ze er met het vliegtuig overheen zijn gegaan, maar helaas hebben wij daar geen invloed op, want dergelijke beschadigingen aan de verpakking kunnen overal in het transportproces ontstaan.
We hebben niets veranderd aan ons verwerkingsproces en gebruiken nog gewoon dezelfde transportpartner, dus bijzonder dat ze onregelmatig binnen komen, maar ik hoop dat je al het overige ook snel ontvangt
Dat kan het ook zijn inderdaad, al houd ik je natuurlijk niet tegenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook geen 10 pakketen per week bestellen.
je of je collega had toen een soldeerbout aan geraden en moet zeggen super ding voor zover ik ff getest had. waar wil je het liefst een review? (kan bijna dagelijks dingen reviewenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn inderdaad, al houd ik je natuurlijk niet tegen
Dat kan ik me nog herinneren inderdaad. Mocht je er wat positiefs over willen melden dan is dat altijd welkom natuurlijk, bijvoorbeeld als beoordeling op de productpagina van het product.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
je of je collega had toen een soldeerbout aan geraden en moet zeggen super ding voor zover ik ff getest had. waar wil je het liefst een review? (kan bijna dagelijks dingen reviewen
Vraagje, heb je al de mogelijkheid gehad om dit te bekijken/door te sturen? Alvast bedankt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:45 schreef ITsEZ het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend had ik niet bij jullie gaan klagen als ik er een custom rom op had gezet, het leek me verstandig om eerst even hier wat te plaatsen voor ik er zelf mee aan de slag ging.... Er staat dan ook nog steeds miui op de telefoon. Bij deze een filmpje: Ordernummer: 17964019
Maar als ik de telefoon op moet sturen zit ik dus de komende 2 maanden zonder telefoon en krijg dan uiteindelijk het geld zonder de import terug..?
Hi, ik heb je n.a.v. je video afgelopen maandag een DM gestuurdquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:09 schreef ITsEZ het volgende:
[..]
Vraagje, heb je al de mogelijkheid gehad om dit te bekijken/door te sturen? Alvast bedankt!
Hi, ze worden verzonden als hoe je ze hebt besteld, en dus niet samengevoegd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:09 schreef Gruj0 het volgende:
Als je meerdere artikelen op een dag bestelt, worden ze dan allemaal apart van elkaar verzonden (zoals bestelt) of worden de bestellingen gebundeld om verzendkosten te besparen?
Hi, ik zie dat je bestelling weer op weg is deze kant op. Dat wijt ik aan geklungel bij PostNL, maar ik bied je bij deze een resend of refund aan. Ik hoor het van je!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
Mijn order 18859067 is inmiddels al sinds 3 oktober vrijgegeven door de douane en nog altijd niet in mijn bezit. Vanuit PostNL krijg ik steeds te horen 'nog een paar dagen' of 'volgende week', maar uiteindelijk gebeurt er niets.
Bestelling heb ik gedaan op 17 september, duurt allemaal veel te lang. Hoe gaan we dit oplossen?
Serieus??? WTF??quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je bestelling weer op weg is deze kant op. Dat wijt ik aan geklungel bij PostNL, maar ik bied je bij deze een resend of refund aan. Ik hoor het van je!
Ik snap je frustratie na het lange wachten + slechte informatievoorziening vanuit PostNL. Ik heb net een nieuwe tablet op laten sturen, en laten we hopen dat die dan wel binnen een normale termijn binnenkomt. Het ordernummer blijft hetzelfde, en de nieuwe trackingcode ontvang je per mail wanneer je bestelling zich in het transportproces begeeft. Een enkele keer wordt er in het geval van een resend niet automatisch een mail gestuurd; dat is een bug waar we nog niet echt vat op krijgen, maar laat het me in dat geval met een dag of 4-5 even weten, dan stuur ik de code per DM door.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Serieus??? WTF??
Doe maar een resend dan. Godgloeiende tering.
En natuurlijk bedankt voor de info, maar te zot voor woorden dat PostNL me dat niet kan vertellen.
Edit:doe toch maar resend... Als dat nog kan.
Super! Bedankt voor de service!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 04:02 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie na het lange wachten + slechte informatievoorziening vanuit PostNL. Ik heb net een nieuwe tablet op laten sturen, en laten we hopen dat die dan wel binnen een normale termijn binnenkomt. Het ordernummer blijft hetzelfde, en de nieuwe trackingcode ontvang je per mail wanneer je bestelling zich in het transportproces begeeft. Een enkele keer wordt er in het geval van een resend niet automatisch een mail gestuurd; dat is een bug waar we nog niet echt vat op krijgen, maar laat het me in dat geval met een dag of 4-5 even weten, dan stuur ik de code per DM door.
Geen dankquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 07:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Super! Bedankt voor de service!
In theorie zou het mogelijk zijn om een onderzoek te starten, maar dat is een vrij complex proces dat vrijwel nooit iets oplevert, maar wel heel veel tijd kost. Van de tienduizenden pakketjes die er hier dagelijks de deur uit gaan gaat er geregeld wat fout bij de bezorging, en we hebben gewoon niet de capaciteiten om daar actief achteraan te gaan. Dat gebeurt wel een enkele keer als het om een echt hoog bedrag gaat waarvan het product ook helemaal kwijt, maar dergelijke onderzoeken zijn dus uitzonderingen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:24 schreef BadderHaring het volgende:
Trouwens, is het voor jullie nog te ontdekken wat nu eigenlijk de reden is dat PostNL het pakket heeft teruggestuurd? Want zelf geven ze daar geen duidelijkheid over, ze zeggen dat alleen de verzender daar een onderzoek naar kan doen
PostNL is echt een heel bizar bedrijf. Ik kan inmiddels een boek schrijven over wat daar allemaal fout gaat, alleen aan de hand van deze ene zending.
Aan de andere kant, ze hebben al die tientallen pakketjes hiervoor wel goed bezorgd, dus daar verdienen ze wel een schouderklopje voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |