Hi Banggood,quote:Op zaterdag 3 september 2016 03:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat laatste is bijzonder inderdaad.. Bedankt voor het melden in ieder geval!
Bedankt voor je bericht! Wat vreemd dat mijn reactie niet is aangekomen. Ik ben in ieder geval blij dat de kabel onderweg is en ik hoop dat ik snel weer mijn stappen kan tellen enzo Nogmaals bedankt voor je actie!quote:Op zondag 18 september 2016 04:24 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, allereerst erg vervelend dat je je Miband niet meer kunt gebruiken! Ik heb net even voor je gekeken, en zie inderdaad de conversatie, alleen kan ik niet je laatste reactie terugvinden, en dat zal de reden zijn dat je ook nog geen reactie van mijn collega hebt teruggehad. Ik weet niet waarom we die niet hebben ontvangen, maar gelukkig heb je het hier erg duidelijk omschreven, dus ik heb net een nieuw kabeltje naar je laten opsturen. Ik hoop dat dat het euvel is en dat je er weer snel gebruik van kunt maken!
Hi, het systeem stuurt daar geen nieuwe mail over, maar ik heb het net even persoonlijk voor je gecheckt en de resends hebben nu het juiste huisnummer. Zou je voor een eventuele volgende bestelling vooraf kunnen kijken of het huisnummer juist is en het indien nodig aanpassen?quote:Op maandag 19 september 2016 09:37 schreef Sergej het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, krijg ik hier nog een bevestigingsmail van met dat het verzonden is naar het juiste adres ?
Geen dank en ik hoop het ook!quote:Op maandag 19 september 2016 19:16 schreef rosey het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht! Wat vreemd dat mijn reactie niet is aangekomen. Ik ben in ieder geval blij dat de kabel onderweg is en ik hoop dat ik snel weer mijn stappen kan tellen enzo Nogmaals bedankt voor je actie!
Hi, ik heb je over die order even een DM gestuurd. Wat betreft de extra verzendkosten van het product dat je noemde: het komt inderdaad heel af en toe voor dat er extra moet worden betaald voor de standard shipping, die normaal gratis is. Dat komt in dit geval door de afwijkende afmetingen van het product, waardoor de vervoerder meer rekent voor de shipping en zodoende de verzendkosten omhoog gaan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:57 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Hi Banggood,
Ondertussen zijn alle resends binnen op order "16093436" na, kan het zijn dat deze vergeten is opnieuw te versturen.
Deze order is namelijk eerst gesplitst geweest naar 16093436 en A000091607121FD4 waarna op die 2e een refund is gekomen (die waarschijnlijk vanwege Paypal op de 'hoofd' order geboekt wordt)
Daarnaast had ik nog een vraag over artikel 1078639 (LINK)
Eigenlijk alles wat ik bij jullie bestel kan gratis verzonden worden alleen voor dit artikel welke in de aanbieding is moet ik 4 euro verzendkosten betalen...
Klopt dit?
PS alle orders komen nu gewoon weer na zo'n 2 weken binnen , de via laos post verzonden items zijn nog geen van alle binnen
Hi, we gaan ze gratis opnieuw opsturen. Had je die andere ordernummers nog voor me?quote:
Zie DM incl adres!quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we gaan ze gratis opnieuw opsturen. Had je die andere ordernummers nog voor me?
Hi, als ik het goed begrijp is 16279697 de resend/vervanger voor de al eerder defecte 14761855, klopt dat?quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:03 schreef Miniem het volgende:
Van mijn blitzwolf charger is de 2e usb poort kapot.
Heb vorige keer een nieuwe opgestuurd gekregen maar heb nu weer hetzelfde probleem met deze charger
Beide ordernummers:
16279697
14761855
Hi, dat is wel erg aan de lange kant inderdaad! Het ene product was wel op voorraad en het andere bleek ergens anders dan het oorspronkelijke warehouse nog op voorraad te zijn dus ze komen nu beiden naar je toe! Sorry voor het lange wacten!quote:Op woensdag 21 september 2016 22:39 schreef KaBuf het volgende:
Order 17430619 moet volgens jullie site nog geshipt worden. Duurt wel heel lang toch?
(Orderdatum 13-8-16)
Hi, Hartelijk dank voor de moeite en ik zal er voortaan voor dubbel checken, zodat het niet nogmaals gebeurd. Ik kijk uit naar de orders.quote:Op dinsdag 20 september 2016 05:21 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het systeem stuurt daar geen nieuwe mail over, maar ik heb het net even persoonlijk voor je gecheckt en de resends hebben nu het juiste huisnummer. Zou je voor een eventuele volgende bestelling vooraf kunnen kijken of het huisnummer juist is en het indien nodig aanpassen?
quote:Op donderdag 22 september 2016 09:23 schreef Sergej het volgende:
[..]
Hi, Hartelijk dank voor de moeite en ik zal er voortaan voor dubbel checken, zodat het niet nogmaals gebeurd. Ik kijk uit naar de orders.
Dank je!quote:Op donderdag 22 september 2016 09:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is wel erg aan de lange kant inderdaad! Het ene product was wel op voorraad en het andere bleek ergens anders dan het oorspronkelijke warehouse nog op voorraad te zijn dus ze komen nu beiden naar je toe! Sorry voor het lange wacten!
Zouden die collega's die zo scheutig zijn met EU-coupons, mijn onlangs verlopen 20% code nog eens opnieuw kunnen versturenquote:Op zondag 18 september 2016 04:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zag dat je al een antwoord had, maar het huidige EU-warehouse gaat inderdaad dicht. Om die reden zijn sommige collega's ineens erg scheutig met EU-coupons, en dat is dus inderdaad geen toeval.
Beste,quote:Op zondag 18 september 2016 04:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, omdat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas niets voor je zien, dus het is op dit moment niet te zeggen of je pakketje kwijt is. Ik hoop uiteraard dat ze deze week nog bij je binnenkomen (ook zodat je niet op zoek hoeft naar een ander cadeautje) en anders kunnen we het na a.s. vrijdag oplossen: dan verloopt namelijk je wachttermijn voor deze bestelling. Mocht je tegen die tijd nog niets hebben ontvangen, laat het me dan ajb weten!
En het is binnen .quote:Op donderdag 8 september 2016 22:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok done! En dat om kwart over 4 's nachts
Hi, de resend is gedaan!quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:37 schreef BertG3 het volgende:
[..]
Beste,
Vandaag zijn we vrijdag 23/09 en de Xiaomi Hybrids zijn nog steeds niet toegekomen.(order number 17654128) Bij deze had ik graag de resend aangevraagd.
Bedankt,
BertG3
Hi, dat klopt inderdaad, dus ik heb em net opnieuw laten opsturen. Ik ga er vanuit dat ie dit keer heel wat sneller is!quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:15 schreef neko-kun het volgende:
Hoi,
Ik heb order 16661186 nog steeds niet binnen, Shipped Date:2016-07-21 01:23:10. Lijkt me dat na 2 maanden mijn order toch wel in nederland zou moeten zijn
Kunnen jullie zien wat er aan de hand is?
Dat ga ik maandag, als al mijn collega's er weer zijn, voor je navragen!quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zouden die collega's die zo scheutig zijn met EU-coupons, mijn onlangs verlopen 20% code nog eens opnieuw kunnen versturen
Hi, 100 BG-punten staan gelijk aan 1 dollar, dus als je 150 punten hebt dan staat dat gelijk aan $1.50. Je kunt maximaal 15% van het aankoopbedrag 'betalen' met BG-punten per keer. In je account kun je bovendien bij 'My coupons' zien voor hoeveel je welke coupons kunt inwisselen voor punten.quote:Op zondag 25 september 2016 14:07 schreef Gruj0 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die Banggood points?
Je kan ze direct bij aanschaf van iets inwisselen of inwisselen voor een coupon?
Stel ik heb 150 points en wil iets van 20 dollar aanschaffen, hoeveel van de prijs gaat er af?
Ik las ergens 10 points is 1 dollar, maar dat klopt niet. Dan zou ik maar 5 dollar moeten betalen voor het product.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |