abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper donderdag 14 juli 2016 @ 08:54:45 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163726433
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD



Banggood bestaat sinds 2004 en vanaf dat moment zijn we één van de snelstgroeiende Chinese E-commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 150.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creeër hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 02:00 en 10.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email(Cservice@banggood.com) of via de livechat-functie op onze website. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen!
pi_163817880
16292712, 16292743, 16292744, 16292802 zijn ordernummers van mijn bestelling van 08-07. Heb die dag vele bestellingen gedaan en betaald via PayPal. Bijna alles werd direct betaald alleen bovenstaande orders werden uitgestelde betalingen (weet niet hoe dat kan).
Op 12-08 zie ik eindelijk dat paypal het heeft geïncasseerd van mijn rekening maar bij banggood staat nog steeds "payment preparing".

Enig idee wanneer het verzonden wordt en hoe het komt dat 8 bestellingen direct afgerekend worden met paypal en 4 onverklaarbaar uitgestelde betalingen worden?

Alvast bedankt ^O^
  CHI shopkeeper maandag 18 juli 2016 @ 08:03:01 #3
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163822697
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
16292712, 16292743, 16292744, 16292802 zijn ordernummers van mijn bestelling van 08-07. Heb die dag vele bestellingen gedaan en betaald via PayPal. Bijna alles werd direct betaald alleen bovenstaande orders werden uitgestelde betalingen (weet niet hoe dat kan).
Op 12-08 zie ik eindelijk dat paypal het heeft geïncasseerd van mijn rekening maar bij banggood staat nog steeds "payment preparing".

Enig idee wanneer het verzonden wordt en hoe het komt dat 8 bestellingen direct afgerekend worden met paypal en 4 onverklaarbaar uitgestelde betalingen worden?

Alvast bedankt ^O^
Hi, volgens mijn collega zijn de bovenstaande 4 orders met Echeck betaald. Dit is een optie binnen PayPal waarbij het aanzienlijk langer duurt voor de transactie voldaan is. Kan het zijn dat je deze optie per ongeluk hebt geselecteerd? Mocht het je echt een raadsel zijn, dan kan het een optie zijn om PayPal even te contacten, omdat het ergens daar is gebeurd.
De orders komen in ieder geval goed, want zodra de betaling hier binnen is gaan je producten op de post! ;)
pi_163823277
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Miniem het volgende:
Deze drone van Banggood binnen gekregen, was laatst in de aanbieding.

http://www.banggood.com/G(...)copter-p-996074.html

Nieuwe batterijen in de controller en de lipo batterij opgeladen.
Knop van de afstandsbediening en drone aangezet.
Echter doet hij helemaal niks.
Lijkt ook of de linker stick lam is en de knop naar links en naar onder niet registreert.
Het lampje van de controller brand dan ook niet.

Zie ik iets over het hoofd?

order 15365119
Hai Banggood,

Ik heb van jullie een nieuwe afstandsbediening gehad en nu maakt hij goed contact. ^O^
Echter werkt de drone voor geen meter :{ Een propeller draait vaak niet en hij duikelt als je op wil stijgen naar voren. Nu heb ik de handleiding gelezen en met de knopjes op de afstandsbediening de drone getrimt. Echter helpt dat ook niet en kan ik geen eens met de drone vliegen. Best balen -O-
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_163834570
Is die code vam de 10000mah powerbank weer opgebruikt? :(
Hij deed t eindelijk, maar nu zegt die weer 500 times used. Kan je t misschien weer aanpassen? :)
pi_163834945
Hee Thomas, toevallig nog 'n leuke code voor de RoidMi 2s ? O-)
"If you're not a manc, you're a wank"
  CHI shopkeeper dinsdag 19 juli 2016 @ 05:55:24 #7
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163848043
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 18:14 schreef Musta het volgende:
Is die code vam de 10000mah powerbank weer opgebruikt? :(
Hij deed t eindelijk, maar nu zegt die weer 500 times used. Kan je t misschien weer aanpassen? :)
Hij doet het weer! ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 19 juli 2016 @ 05:57:35 #8
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163848047
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 09:24 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hai Banggood,

Ik heb van jullie een nieuwe afstandsbediening gehad en nu maakt hij goed contact. ^O^
Echter werkt de drone voor geen meter :{ Een propeller draait vaak niet en hij duikelt als je op wil stijgen naar voren. Nu heb ik de handleiding gelezen en met de knopjes op de afstandsbediening de drone getrimt. Echter helpt dat ook niet en kan ik geen eens met de drone vliegen. Best balen -O-
Balen dat ie het nog steeds niet doet.. Ik ga m'n collega raadplegen en dan hoor je z.s.m. van me!
  CHI shopkeeper dinsdag 19 juli 2016 @ 11:17:00 #9
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163851376
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hee Thomas, toevallig nog 'n leuke code voor de RoidMi 2s ? O-)
Ik ga het voor je proberen! ;)
pi_163881391
Vraagje over de Blitzwofl 5 port charger met QC3.0 http://www.banggood.com/Q(...)-Tech-p-1060300.html

Heeft deze net zoals de originele 5 poort oplader zonder QC3.0 ook niet-resetbare zekeringen? of heeft deze een overcurrent protection chip?

De reden dat ik deze vraag stel is omdat ik de originele oplader heb, alleen zijn er al 2 zekeringen gesprongen (door een slechte usb kabel) waardoor 2 usb aansluitingen ervan het nu al neit meer doen.
Nu is deze oplader bijna een exacte kopie van de Anker 5 poort oplader, en hebben ze bij Anker ondertussen de zekeringen vervangen door overcurrent protection chipjes die niet kapot gaan door bijv. kortsluiting. Dus was ik benieuwd of Blitzwolf deze wijziging ook al geeft gemaakt in deze nieuwe oplader.
  CHI shopkeeper donderdag 21 juli 2016 @ 09:38:14 #11
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163899623
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:25 schreef Lupinix het volgende:
Vraagje over de Blitzwofl 5 port charger met QC3.0 http://www.banggood.com/Q(...)-Tech-p-1060300.html

Heeft deze net zoals de originele 5 poort oplader zonder QC3.0 ook niet-resetbare zekeringen? of heeft deze een overcurrent protection chip?

De reden dat ik deze vraag stel is omdat ik de originele oplader heb, alleen zijn er al 2 zekeringen gesprongen (door een slechte usb kabel) waardoor 2 usb aansluitingen ervan het nu al neit meer doen.
Nu is deze oplader bijna een exacte kopie van de Anker 5 poort oplader, en hebben ze bij Anker ondertussen de zekeringen vervangen door overcurrent protection chipjes die niet kapot gaan door bijv. kortsluiting. Dus was ik benieuwd of Blitzwolf deze wijziging ook al geeft gemaakt in deze nieuwe oplader.
Hoi, de nieuwe QC 3.0 charger beschikt inderdaad over overcurrent protection chips, dus in geval van overladen schakelt de betreffende poort uit, waarna deze vervolgens gewoon weer bruikbaar is. Het bijzondere is dat de eerdere modellen dit ook zouden moeten doen, omdat fysieke zekeringen naar mijn weten al een tijdje niet meer gangbaar zijn, en de BlitzWolf-chargers zodoende geen fysieke zekering bevatten. Voor Anker kan ik dat niet zeggen. Het is natuurlijk wel vreemd dat de twee poorten van jouw charger helemaal niet meer werken.. Ik ga er een klein beetje vanuit dat je deze bij ons hebt aangeschaft; als je voor mij het ordernummer en een linkje naar een korte video hebt waarop het probleem te zien is, dan ga ik m'n best doen voor een oplossing! :)
pi_163902137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 09:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, de nieuwe QC 3.0 charger beschikt inderdaad over overcurrent protection chips, dus in geval van overladen schakelt de betreffende poort uit, waarna deze vervolgens gewoon weer bruikbaar is. Het bijzondere is dat de eerdere modellen dit ook zouden moeten doen, omdat fysieke zekeringen naar mijn weten al een tijdje niet meer gangbaar zijn, en de BlitzWolf-chargers zodoende geen fysieke zekering bevatten. Voor Anker kan ik dat niet zeggen. Het is natuurlijk wel vreemd dat de twee poorten van jouw charger helemaal niet meer werken.. Ik ga er een klein beetje vanuit dat je deze bij ons hebt aangeschaft; als je voor mij het ordernummer en een linkje naar een korte video hebt waarop het probleem te zien is, dan ga ik m'n best doen voor een oplossing! :)
Bedankt voor de reactie!
Mijn ordernummer is: 6406939
Het betreft hier wel een order van al zo'n anderhalf jaar oud.
Een filmpje zou kunnen, alleen moet ik zeggen dat ik de oplader zelf uit elkaar gehaald heb (uit nieuwschierigheid :P ) en hierbij een smd chipje beschadigd heb waardoor de oplader helemaal niet meer werkt... Dus alles wat ik dan nog zou kunnen laten zien is dat er twee zekeringen zijn die niks meer doorlaten als ik ze met een multimeter check.
Overigens is hier te zien dat er wel degelijk zekeringen in iniedergeval de oudere opladers zitten: http://lygte-info.dk/pic/(...)harger/DSC_0422a.jpg
Aan de linkerkant zit bij de elke poort een witte smd met T1 erop. Dit is een simpele zekering, waarvan er 2 bij mij zijn gesprongen.

Mocht een filmpje alsnog van waarde zijn, dan kan ik die nog altijd maken!
  CHI shopkeeper donderdag 21 juli 2016 @ 12:01:23 #13
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163902289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:53 schreef Lupinix het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie!
Mijn ordernummer is: 6406939
Het betreft hier wel een order van al zo'n anderhalf jaar oud.
Een filmpje zou kunnen, alleen moet ik zeggen dat ik de oplader zelf uit elkaar gehaald heb (uit nieuwschierigheid :P ) en hierbij een smd chipje beschadigd heb waardoor de oplader helemaal niet meer werkt... Dus alles wat ik dan nog zou kunnen laten zien is dat er twee zekeringen zijn die niks meer doorlaten als ik ze met een multimeter check.
Overigens is hier te zien dat er wel degelijk zekeringen in iniedergeval de oudere opladers zitten: http://lygte-info.dk/pic/(...)harger/DSC_0422a.jpg
Aan de linkerkant zit bij de elke poort een witte smd met T1 erop. Dit is een simpele zekering, waarvan er 2 bij mij zijn gesprongen.

Mocht een filmpje alsnog van waarde zijn, dan kan ik die nog altijd maken!
Hi, das heel wat info bij elkaar. :P Ik ga alles even doornemen en dan kom ik er morgen (het is hier alweer tijd om naar huis te gaan) op terug! ;)
pi_163949556
Hey, ik heb ff hulp nodig.

ik had een order van de Original Xiaomi Aluminium Alloy Portable Mini Bluetooth Speaker For Cellphone Table op 17 mei maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ligt ook niet op de postkantoor. Ik heb net een resend aangevraagd, maar heb per ongeluk confirm delivery gedrukt |:(
Die was bedoeld voor de powerbank order erboven in de lijst. kan ik dit veranderen?
  CHI shopkeeper maandag 25 juli 2016 @ 04:34:06 #15
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163992183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:09 schreef Musta het volgende:
Hey, ik heb ff hulp nodig.

ik had een order van de Original Xiaomi Aluminium Alloy Portable Mini Bluetooth Speaker For Cellphone Table op 17 mei maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ligt ook niet op de postkantoor. Ik heb net een resend aangevraagd, maar heb per ongeluk confirm delivery gedrukt |:(
Die was bedoeld voor de powerbank order erboven in de lijst. kan ik dit veranderen?
Hi, heb je een ordernummer voor me? Dan gaan we ernaar kijken! ;)

P.S. Mocht het ordernummer deze morgen niet lukken, dan komt het antwoord donderdag, omdat we er dinsdag en woensdag even niet zijn!
  CHI shopkeeper maandag 25 juli 2016 @ 06:00:15 #16
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_163992393
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:53 schreef Lupinix het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie!
Mijn ordernummer is: 6406939
Het betreft hier wel een order van al zo'n anderhalf jaar oud.
Een filmpje zou kunnen, alleen moet ik zeggen dat ik de oplader zelf uit elkaar gehaald heb (uit nieuwschierigheid :P ) en hierbij een smd chipje beschadigd heb waardoor de oplader helemaal niet meer werkt... Dus alles wat ik dan nog zou kunnen laten zien is dat er twee zekeringen zijn die niks meer doorlaten als ik ze met een multimeter check.
Overigens is hier te zien dat er wel degelijk zekeringen in iniedergeval de oudere opladers zitten: http://lygte-info.dk/pic/(...)harger/DSC_0422a.jpg
Aan de linkerkant zit bij de elke poort een witte smd met T1 erop. Dit is een simpele zekering, waarvan er 2 bij mij zijn gesprongen.

Mocht een filmpje alsnog van waarde zijn, dan kan ik die nog altijd maken!
Hi, ik heb van BlitzWolf een antwoord ontvangen. Zij geven aan dat in de normale versie (die jij hebt) in het begin gebruik werd gemaakt van zekeringen. In upgrades van deze normale versie zijn de zekeringen (op basis van nieuwe inzichten, net als Anker dus) op een gegeven moment vervangen, zodat ook de nieuwere versies van de normale desk charger hier niet meer over beschikken. En de nieuwe QC 3.0 charger heeft ze dus sowieso niet. ;)

Gezien het feit dat je em zelf al geopereerd hebt gaat de garantie helaas niet meer op, maar de zekeringen zul je, mocht je ooit nog een QC 3.0 gaan ontleden, in ieder geval niet meer tegenkomen. ;)
pi_163992874
Nieuwe plasticjes voor de Mi4S ontvangen ^O^

Zat opeens veel meer in het pakketje, wat niet in de mijne zat destijds :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_164021074
Blitz wolf double side usb kabel stuk.. geeft geen verbinding meer.. lijkt dat Micro usb "los" in de kabel zit

Valt dit nog onder garantie.of is het de moeite niet waard. Net zo goed een nieuwe bestellen

Besteld 26 april


Order 14261902
pi_164045559
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 04:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, heb je een ordernummer voor me? Dan gaan we ernaar kijken! ;)

P.S. Mocht het ordernummer deze morgen niet lukken, dan komt het antwoord donderdag, omdat we er dinsdag en woensdag even niet zijn!
Het is order 14816031. Ik had ook al een mail gekregen op mijn vraag via de site. Ik weet niet of dat wat uitmaakt? Heb die net beantwoord (ze vroegen of mn adres correct is)
pi_164048038
Ik heb onlangs mijn order 16125940 mogen ontvangen.
Een Receiver Board voor mijn drone omdat die oude spontaan in de brand vloog, waarvoor ik geen refund kon krijgen.

Dus zelf maar een vervangende besteld: http://www.banggood.com/K(...)Board-p-1064729.html

Dit zou de goede moeten zijn, ik heb hem vergeleken en het blijkt helemaal niet de juiste te zijn.
Heb hem aangesloten en hij wil niet binden met mijn originele K70C afstandsbediening.
Zie foto's

Graag zou ik de juiste ontvangen of een refund.



  CHI shopkeeper donderdag 28 juli 2016 @ 08:47:43 #21
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164060137
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:03 schreef Musta het volgende:

[..]

Het is order 14816031. Ik had ook al een mail gekregen op mijn vraag via de site. Ik weet niet of dat wat uitmaakt? Heb die net beantwoord (ze vroegen of mn adres correct is)
Hi, ik heb voor je gekeken en zie inderdaad dat ie nooit in NL is aangekomen.. Wil je een refund of een resend?
En om het overzichtelijk te houden stel ik voor om alleen via hier te communiceren (dus niet ook met mijn Chinese collega's per mail) zodat er niet alsnog iets mis gaat. ;)
  CHI shopkeeper donderdag 28 juli 2016 @ 10:04:50 #22
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164061131
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 17:23 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb onlangs mijn order 16125940 mogen ontvangen.
Een Receiver Board voor mijn drone omdat die oude spontaan in de brand vloog, waarvoor ik geen refund kon krijgen.

Dus zelf maar een vervangende besteld: http://www.banggood.com/K(...)Board-p-1064729.html

Dit zou de goede moeten zijn, ik heb hem vergeleken en het blijkt helemaal niet de juiste te zijn.
Heb hem aangesloten en hij wil niet binden met mijn originele K70C afstandsbediening.
Zie foto's

Graag zou ik de juiste ontvangen of een refund.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hi, het ziet er inderdaad redelijk anders uit dan het origineel. Mijn collega heeft net de leverancier gecontact voor meer informatie, dus daar moeten we even op wachten. Zodra we meer weten (morgen of anders maandag, ga ik vanuit) hoor je het meteen van me!
pi_164079164
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 08:47 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb voor je gekeken en zie inderdaad dat ie nooit in NL is aangekomen.. Wil je een refund of een resend?
En om het overzichtelijk te houden stel ik voor om alleen via hier te communiceren (dus niet ook met mijn Chinese collega's per mail) zodat er niet alsnog iets mis gaat. ;)
Haha okay, dan reageer ik niet op die mail van ze :p
Ik zou graag een resend willen dan :)
  CHI shopkeeper vrijdag 29 juli 2016 @ 09:20:06 #24
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164083281
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 00:23 schreef Musta het volgende:

[..]

Haha okay, dan reageer ik niet op die mail van ze :p
Ik zou graag een resend willen dan :)
Top, resend is gedaan! ;)
pi_164096163
Krijg net een mailtje met enkel de tekst: order with clearance center items was deleted for not paying over 12 hours


Wat houdt dit in want al mijn bestellingen zijn betaald en staan op de status: shipped
pi_164097594
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Krijg net een mailtje met enkel de tekst: order with clearance center items was deleted for not paying over 12 hours

Wat houdt dit in want al mijn bestellingen zijn betaald en staan op de status: shipped
Met een order nummertje kan Banggood sneller het één en ander nakijken, als er uiteraard een order nummer in het mailtje staat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_164098516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:20 schreef Banggood het volgende:

[..]

Top, resend is gedaan! ;)
Dankje!
pi_164100483
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Met een order nummertje kan Banggood sneller het één en ander nakijken, als er uiteraard een order nummer in het mailtje staat.


Dat is dus het vreemde, geen logo, geen ordernummer, helemaal niks.
Afzender is Cservice@banggood.com
pi_164148095
Niemand meer aanwezig? :+
  CHI shopkeeper dinsdag 2 augustus 2016 @ 06:36:55 #30
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164169289
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niemand meer aanwezig? :+
Hi, er was gisteren (net als in het weekend) even geen NL-ondersteuning, maar ik zorg dat je vandaag antwoord hebt!

- EDIT: Mijn collega's kunnen helemaal niets terugvinden in het systeem.. zou je het mailtje kunnen forwarden naar forumservice@banggood.com? :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Banggood op 02-08-2016 08:42:39 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')