abonnement Unibet Coolblue
pi_163717508
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 18:43 schreef Slimpleton het volgende:

[..]

Heel verstandig! Kop op, en je zaakjes regelen! Succes meid!
dankjewel ❤❤
pi_163717919
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:41 schreef leeell het volgende:

[..]

Ach dat merk je vanzelf wel, liever een soa eens in de zoveel tijd dan met condoom neuken, dat is echt armoede.
Nee, dat merk je niet perse vanzelf. Of misschien wel, maar dan is het al te laat en kan je bv geen kinderen meer krijgen omdat je al tijden ongemerkt met chlamydia rondloopt bv.
Wat een vrij veel voorkomende SOA is die te vaak niet opgemerkt wordt tot het echt zware problemen oplevert zoals die onvruchtbaarheid bij vrouwen of een bijbal ontsteking bij mannen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163717939
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:45 schreef erikkll het volgende:

[..]

Hoeft niet eens meer bij de dokter tegenwoordig, gewoon te halen bij de apotheek.

Idd leeftijd maakt niks uit.
Is dat echt zo tegenwoordig, dat je de pil e.d. gewoon bij de apotheek, zonder recept dus, kan verkrijgen?
Ik word oud ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163718000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Is dat echt zo tegenwoordig, dat je de pil e.d. gewoon bij de apotheek, zonder recept dus, kan verkrijgen?
Ik word oud ;)
nee niet de gewone pil, alleen de MAP
pi_163718029
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:18 schreef Allures het volgende:

[..]

nee niet de gewone pil, alleen de MAP
Ah, dan ben ik minder oud dan ik dacht ;)
Die MAP kan je ook bij de gemiddelde drogist krijgen zoals bij de kruidvat.

Maar had het daar over "de pil", waarvoor je dus blijkbaar nog steeds naar de huisarts moet. Maar die je gewoon krijgt als je minderjarig bent en zelfs kan zorgen dat je ouders er geen weet van hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 13 juli 2016 @ 19:22:35 #56
256666 leeell
I know you're lonely
pi_163718090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, dat merk je niet perse vanzelf. Of misschien wel, maar dan is het al te laat en kan je bv geen kinderen meer krijgen omdat je al tijden ongemerkt met chlamydia rondloopt bv.
Wat een vrij veel voorkomende SOA is die te vaak niet opgemerkt wordt tot het echt zware problemen oplevert zoals die onvruchtbaarheid bij vrouwen of een bijbal ontsteking bij mannen.
Je moet ook wel afentoe een testje doen ja.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_163718169
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:22 schreef leeell het volgende:

[..]

Je moet ook wel afentoe een testje doen ja.
Niet af en toe, gewoonweg altijd na onbeschermde seks en bij voorkeur voordat je samen aan onbeschermde (condoomloos) seks begint.

In dit geval gaat het om een jongen die zeurt en doet om zonder condoom te mogen. Je mag er dan gewoonweg vanuit gaan dat hij datzelfde ook bij anderen doet. Zeer onveilig dus en best een hoog risico.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163718553
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet af en toe, gewoonweg altijd na onbeschermde seks en bij voorkeur voordat je samen aan onbeschermde (condoomloos) seks begint.

In dit geval gaat het om een jongen die zeurt en doet om zonder condoom te mogen. Je mag er dan gewoonweg vanuit gaan dat hij datzelfde ook bij anderen doet. Zeer onveilig dus en best een hoog risico.
Geen jonge, een man. Van 25 jaar oud.

Die vent vraagt om een paar goede klappen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 19:54:18 #59
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_163718754
Ik dacht dit een grap was,
15 en 25 jaar. :N
Hoe lang ken je hem?
En is hij je vriend? 8)7

Seks doe je meestal als je van elkaar hou. O+
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  woensdag 13 juli 2016 @ 19:54:34 #60
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_163718762
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:43 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Geen jonge, een man. Van 25 jaar oud.

Die vent vraagt om een paar goede klappen.
Wil je die loverboy wel eens met rust laten!

Serieus, TS: zorg dat je alle banden met die gast verbreekt. Hier gaat niets goeds van komen voor jou. Laat je ook niet omver praten met smoesjes over hoeveel spijt hij er wel niet van heeft, enzovoort enzovoort. Deze gast deugt niet, daar kun je redelijk zeker van zijn.
pi_163718791
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:43 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Geen jonge, een man. Van 25 jaar oud.

Die vent vraagt om een paar goede klappen.
Holy shit, had niet door dat hij 25 was aangezien zij 15 is...

Wat een zieke hufter, bah....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163718811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Holy shit, had niet door dat hij 25 was aangezien zij 15 is...

Wat een zieke hufter, bah....
Absoluut, walgelijk mannetje.
pi_163718864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:43 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Geen jonge, een man. Van 25 jaar oud.

Die vent vraagt om een paar goede klappen.
Wie zegt dat hij wel wist dat ze 15 is. Genoeg meiden die er 5 jaar ouder uitzien dan ze daadwerkelijk zijn. Misschien heeft ze ook wel gelogen over der leeftijd tegen hem. Te weinig info om hem nu al te veroordelen.
pi_163718874
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:00 schreef Najieto het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij wel wist dat ze 15 is. Genoeg meiden die er 5 jaar ouder uitzien dan ze daadwerkelijk zijn. Misschien heeft ze ook wel gelogen over der leeftijd tegen hem. Te weinig info om hem nu al te veroordelen.
:') _O-
pi_163719147
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 18:31 schreef adviesvrager123 het volgende:

[..]

ja ik hoef ook niet meer iets te maken hebben met hem , omdat ik niet weer me zo gestrest wil voelen omdat hij niet een condoom om wil doen
Maar als hij wel een condoom om wil doen zou je zo weer met hem neuken?

Ziek hoor. 15 & 25.
pi_163719305
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:00 schreef Najieto het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij wel wist dat ze 15 is. Genoeg meiden die er 5 jaar ouder uitzien dan ze daadwerkelijk zijn. Misschien heeft ze ook wel gelogen over der leeftijd tegen hem. Te weinig info om hem nu al te veroordelen.
Ach rot toch op met dat eeuwige excuus dat ze er echt uitzag als 18+... Dat is gewoon willens en wetend je kop in het zand steken omdat je niet nadenkt met de goeie kop...

Er is genoeg info hem te veroordelen, al waren ze van dezelfde leeftijd dan nog is het een lul van de eerste klasse als hij zo zeurt om zonder condoom en misbruik maakt van haar onzekerheid om maar zonder condoom te kunnen neuken. Al waren ze beide 75 jaar oud was dat nog een kutstreek van hier tot tokyo.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163719396
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Ach rot toch op met dat eeuwige excuus dat ze er echt uitzag als 18+... Dat is gewoon willens en wetend je kop in het zand steken omdat je niet nadenkt met de goeie kop...

Er is genoeg info hem te veroordelen, al waren ze van dezelfde leeftijd dan nog is het een lul van de eerste klasse als hij zo zeurt om zonder condoom en misbruik maakt van haar onzekerheid om maar zonder condoom te kunnen neuken. Al waren ze beide 75 jaar oud was dat nog een kutstreek van hier tot tokyo.
:') _O- Typische vrouwen reactie.
pi_163719447
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:27 schreef Najieto het volgende:

[..]

:') _O-
Ik ben, net als ieder gezond mens die (ook) op vrouwen valt, dol op jonge meiden. Meiden van 15/16+ kunnen er echt overheerlijk uitzien, geile herten die het zijn. Maar net doen alsof je dacht dat ze echt wel zo volwassen waren is echt baarlijke onzin. Het is echt een kutexcuus. Wissel meer dan 2 woorden met zo'n hertje en je weet hoe laat het is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163719530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:27 schreef Najieto het volgende:

[..]

:') _O- Typische vrouwen reactie.
Waarom probeer je het op te nemen voor een gast die een minderjarig meisje ontmaagt en dat ook nog eens persé zonder condoom wil doen?
pi_163719600
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:34 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Waarom probeer je het op te nemen voor een gast die een minderjarig meisje ontmaagt en dat ook nog eens persé zonder condoom wil doen?
Druk uitvoert zelfs om maar zonder condoom te kunnen... Dat is echt heel erg fout naar mijn mening.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163719839
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:00 schreef Najieto het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij wel wist dat ze 15 is. Genoeg meiden die er 5 jaar ouder uitzien dan ze daadwerkelijk zijn. Misschien heeft ze ook wel gelogen over der leeftijd tegen hem. Te weinig info om hem nu al te veroordelen.
ik heb gewoon gezegd dat ik 15 was en hij vond het nog steeds goed
  Forum Admin woensdag 13 juli 2016 @ 20:55:00 #72
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_163719963
Hoe verwerpelijk het ook is, je zou die gast toch even laten zweten door te zeggen dat je twee weken overtijd bent.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_163720001
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:49 schreef adviesvrager123 het volgende:

[..]

ik heb gewoon gezegd dat ik 15 was en hij vond het nog steeds goed
Misschien moet je het maar wel aan je ouders vertellen, want om eerlijk te zijn verdien jij het ook wel om een stevige straf voor je domme gedrag te krijgen.

Hebben je ouders je niet opgevoed met een beetje zelfrespect? Waarom heb je geen nee gezegd, want dat deze gast een foute gast is had je echt al van mijlenver aan kunnen zien komen. Zo naief ben je echt niet, je hebt gewoon je ogen gesloten. Waarom, dat moet je zelf maar beantwoorden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163720112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Misschien moet je het maar wel aan je ouders vertellen, want om eerlijk te zijn verdien jij het ook wel om een stevige straf voor je domme gedrag te krijgen.

Hebben je ouders je niet opgevoed met een beetje zelfrespect? Waarom heb je geen nee gezegd, want dat deze gast een foute gast is had je echt al van mijlenver aan kunnen zien komen. Zo naief ben je echt niet, je hebt gewoon je ogen gesloten. Waarom, dat moet je zelf maar beantwoorden.
ja ik weet het niet , ik zat zelf ook fout omdat ik er zelf ook op in ging en ja k verdien ook echt een straf
pi_163720175
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:02 schreef adviesvrager123 het volgende:

[..]

ja ik weet het niet , ik zat zelf ook fout omdat ik er zelf ook op in ging en ja k verdien ook echt een straf
Leer ervan en doe nooit meer zoiets doms. Hoop dat je er niets aan overhoud (soa of zwangerschap), zie die onzekere momenten in de nabije toekomst maar als straf.
Je bent nog jong, domme fouten maken hoort daar een beetje bij, je hebt nu de jouwe gemaakt, doe daar wat mee.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')