abonnement Unibet Coolblue
pi_163673523
Originele OP:

De vraag is simpel: wat zijn jullie afknappers in bed?

Ik heb een keer meegemaakt dat er aan mijn oksel werd gelikt, een keer in mijn oor gebeten en gelikt, mijn billen gelikt en/of als iemand met zijn vinger mij anaal wil 'verwennen'.

Ook een keer was ik (voor het eerst met diegene) bij iemand blijven slapen. Hij had heel romantisch voor mij gekookt, samen film gekeken en toen werd het bedtijd.
Ik was daarvoor een week in het buitenland en was pas aangekomen. Hij had mij dus opgehaald en meegenomen naar zijn huis. Oftewel, ik was erg moe en slaperig. Meneer was echter zo horny dat hij me bleef aanraken en strelen en aandacht zoeken. De hele nacht door. Op een gegeven moment zei ik ook maar, we gaan geen seks hebben vannacht, ik wil er nog even mee wachten :P

Dat was dus ook een afknapper.
pi_163674512
Wanneer ze geen seks wil hebben
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  maandag 11 juli 2016 @ 21:26:30 #3
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_163675103
Lijkt me best pijnlijk als ie afknapt in bed.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_163675946
tijdens doggy zonder aankondiging of opbouw 2 vingers in je poeperd gedouwd krijgen is t eerste wat bij me opkomt

en wat ik al voorbij zag komen een ons die na een paar keer pompen (zonder enige vorm van voorspel) al klaarkomt, vervolgens vraagt of ik ook zo lekker ben gekomen en als ik dan laat weten dat dit niet zo is, bijna verontwaardigd opmerkt dat ik er dan wel erg lang over doe om tot m'n climax te komen :')

van die laatste krijg ik om de zoveel maanden nog een berichtje met de vraag om weer eens af te spreken
pi_163676658
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
tijdens doggy zonder aankondiging of opbouw 2 vingers in je poeperd gedouwd krijgen is t eerste wat bij me opkomt

en wat ik al voorbij zag komen een ons die na een paar keer pompen (zonder enige vorm van voorspel) al klaarkomt, vervolgens vraagt of ik ook zo lekker ben gekomen en als ik dan laat weten dat dit niet zo is, bijna verontwaardigd opmerkt dat ik er dan wel erg lang over doe om tot m'n climax te komen :')

van die laatste krijg ik om de zoveel maanden nog een berichtje met de vraag om weer eens af te spreken
Een goede ONS is het halve werk ;)
OT: geen emotie of geluid als je haar compleet uit elkaar aan het trekken bent. Ja, dan houdt het snel op.
pi_163682121
als ze een stinkende ruft laat als ik haar bef....................
pi_163682123
Een droge kut.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 07:38:30 #8
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163682339
Vies bed. Eigenlijk sowieso slechte hygiëne.
pi_163684697
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
en wat ik al voorbij zag komen een ons die na een paar keer pompen (zonder enige vorm van voorspel) al klaarkomt, vervolgens vraagt of ik ook zo lekker ben gekomen en als ik dan laat weten dat dit niet zo is, bijna verontwaardigd opmerkt dat ik er dan wel erg lang over doe om tot m'n climax te komen :')

van die laatste krijg ik om de zoveel maanden nog een berichtje met de vraag om weer eens af te spreken
Hahaha :') bord voor de kop die?
pi_163689188
Dat je wakker wordt in een rood bed met plakkerige ledematen en zij er vervolgens enorm heftig op reageert en je niet eens de kans krijgt om er wat van te vinden. Ik kon er wel om lachen, maar zij schaamde zich zo enorm dat ze tig keer haar excuses heeft aangeboden.

Wat de afknapper was? Ik mocht haar niet meer aanraken totdat ze was uitgebloed. Want ja, ze voelde zich vies.

Was bij een ONS waar ik een tijdje mee stoeide. Dankzij haar heb ik ook geleerd hoe de menstruatiecyclus van vrouwen werkt. De volgende maand nepbloed gekocht, gecalculeerd wanneer ze hevig zou moeten bloeden (goed gegokt) en tijdens haar slaap even goed alles ondergesmeerd. Telefoon op het bed gericht en de opname gestart. Dit keer was ik degene die het bloed het eerst opmerkte, drama maakte en vervolgens een flinke klodder bloed nam en het in zijn mond stopte. En het nogmaals deed, dit keer kreunend van genot.

Al die emoties op haar gezicht. Priceless.

Heb haar nu 5 jaar niet meer gesproken, maar zij en ik hebben zo'n bijzondere band dat we elkaar thuis bij elkaar voelen wanneer we elkaar zien/spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 14:41:45 ]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:52:51 #11
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163689492
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 05:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een droge kut.
Misschien moet jij dan beter je best doen :)
pi_163690012
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:41 schreef zarGon het volgende:
Dat je wakker wordt in een rood bed met plakkerige ledematen en zij er vervolgens enorm heftig op reageert en je niet eens de kans krijgt om er wat van te vinden. Ik kon er wel om lachen, maar zij schaamde zich zo enorm dat ze tig keer haar excuses heeft aangeboden.

Wat de afknapper was? Ik mocht haar niet meer aanraken totdat ze was uitgebloed. Want ja, ze voelde zich vies.

Was bij een ONS waar ik een tijdje mee stoeide. Dankzij haar heb ik ook geleerd hoe de menstruatiecyclus van vrouwen werkt. De volgende maand nepbloed gekocht, gecalculeerd wanneer ze hevig zou moeten bloeden (goed gegokt) en tijdens haar slaap even goed alles ondergesmeerd. Telefoon op het bed gericht en de opname gestart. Dit keer was ik degene die het bloed het eerst opmerkte, drama maakte en vervolgens een flinke klodder bloed nam en het in zijn mond stopte. En het nogmaals deed, dit keer kreunend van genot.

Al die emoties op haar gezicht. Priceless.

Heb haar nu 5 jaar niet meer gesproken, maar zij en ik hebben zo'n bijzondere band dat we elkaar thuis bij elkaar voelen wanneer we elkaar zien/spreken.
The fuck did I just read.
pi_163690021
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef Flogging het volgende:

[..]

Misschien moet jij dan beter je best doen :)
Echt he. :')
pi_163693617
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:41 schreef zarGon het volgende:
Dat je wakker wordt in een rood bed met plakkerige ledematen en zij er vervolgens enorm heftig op reageert en je niet eens de kans krijgt om er wat van te vinden. Ik kon er wel om lachen, maar zij schaamde zich zo enorm dat ze tig keer haar excuses heeft aangeboden.

Wat de afknapper was? Ik mocht haar niet meer aanraken totdat ze was uitgebloed. Want ja, ze voelde zich vies.

Was bij een ONS waar ik een tijdje mee stoeide. Dankzij haar heb ik ook geleerd hoe de menstruatiecyclus van vrouwen werkt. De volgende maand nepbloed gekocht, gecalculeerd wanneer ze hevig zou moeten bloeden (goed gegokt) en tijdens haar slaap even goed alles ondergesmeerd. Telefoon op het bed gericht en de opname gestart. Dit keer was ik degene die het bloed het eerst opmerkte, drama maakte en vervolgens een flinke klodder bloed nam en het in zijn mond stopte. En het nogmaals deed, dit keer kreunend van genot.

Al die emoties op haar gezicht. Priceless.

Heb haar nu 5 jaar niet meer gesproken, maar zij en ik hebben zo'n bijzondere band dat we elkaar thuis bij elkaar voelen wanneer we elkaar zien/spreken.
Mooi verzinsel
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_163693643
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:41 schreef zarGon het volgende:
Dat je wakker wordt in een rood bed met plakkerige ledematen en zij er vervolgens enorm heftig op reageert en je niet eens de kans krijgt om er wat van te vinden. Ik kon er wel om lachen, maar zij schaamde zich zo enorm dat ze tig keer haar excuses heeft aangeboden.

Wat de afknapper was? Ik mocht haar niet meer aanraken totdat ze was uitgebloed. Want ja, ze voelde zich vies.

Was bij een ONS waar ik een tijdje mee stoeide. Dankzij haar heb ik ook geleerd hoe de menstruatiecyclus van vrouwen werkt. De volgende maand nepbloed gekocht, gecalculeerd wanneer ze hevig zou moeten bloeden (goed gegokt) en tijdens haar slaap even goed alles ondergesmeerd. Telefoon op het bed gericht en de opname gestart. Dit keer was ik degene die het bloed het eerst opmerkte, drama maakte en vervolgens een flinke klodder bloed nam en het in zijn mond stopte. En het nogmaals deed, dit keer kreunend van genot.

Al die emoties op haar gezicht. Priceless.

Heb haar nu 5 jaar niet meer gesproken, maar zij en ik hebben zo'n bijzondere band dat we elkaar thuis bij elkaar voelen wanneer we elkaar zien/spreken.
The fuck dude. :') 14.gif

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef Flogging het volgende:

[..]

Misschien moet jij dan beter je best doen :)
Ga ik later als ik erectieproblemen heb ook tegen mijn vrouw zeggen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_163693675
Afknapper 1 is slechte lichaamsgeur. En dat hoeft nieteens per se slechte hygiene te zijn.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:33:18 #17
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163695749
quote:
Ga ik later als ik erectieproblemen heb ook tegen mijn vrouw zeggen.
Nou ja, dat kun je doen, maar het zit vaak tussen de oren. Zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt, stond bij mij de sarcasme modus even aan bij mijn eerste opmerking. Ik denk dat het niet nat worden van een vrouw wel in veel gevallen aan de voorspelcapaciteiten van de man liggen en soms is er gewoon onderbewust geen match. Dan kan het nog een lichamelijk probleem zijn, maar dat lost zich makkelijk op dunkt me.
pi_163698423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:41 schreef zarGon het volgende:
Dat je wakker wordt in een rood bed met plakkerige ledematen en zij er vervolgens enorm heftig op reageert en je niet eens de kans krijgt om er wat van te vinden. Ik kon er wel om lachen, maar zij schaamde zich zo enorm dat ze tig keer haar excuses heeft aangeboden.

Wat de afknapper was? Ik mocht haar niet meer aanraken totdat ze was uitgebloed. Want ja, ze voelde zich vies.

Was bij een ONS waar ik een tijdje mee stoeide. Dankzij haar heb ik ook geleerd hoe de menstruatiecyclus van vrouwen werkt. De volgende maand nepbloed gekocht, gecalculeerd wanneer ze hevig zou moeten bloeden (goed gegokt) en tijdens haar slaap even goed alles ondergesmeerd. Telefoon op het bed gericht en de opname gestart. Dit keer was ik degene die het bloed het eerst opmerkte, drama maakte en vervolgens een flinke klodder bloed nam en het in zijn mond stopte. En het nogmaals deed, dit keer kreunend van genot.

Al die emoties op haar gezicht. Priceless.

Heb haar nu 5 jaar niet meer gesproken, maar zij en ik hebben zo'n bijzondere band dat we elkaar thuis bij elkaar voelen wanneer we elkaar zien/spreken.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:38:01 #19
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163764739
Mijn ex had ooit t geweldige plan om 'n zaklamp naar binnen te steken omdat hij dat geil vond. Voor mij was het een ontzettende moodblocker en de pret hield ook meteen op na die vraag.
With love :*
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:50:56 #20
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_163764985
Meisjes waarbij ik geen zaklamp naar binnen mag steken :{w
we cant feed the poor but we can fund a war
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:34:38 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_163778937
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Mijn ex had ooit t geweldige plan om 'n zaklamp naar binnen te steken omdat hij dat geil vond. Voor mij was het een ontzettende moodblocker en de pret hield ook meteen op na die vraag.
:'). Ik denk bij dit soort berichten: Is de seks voor de persoon met het o zo geweldige idee dan zo saai geworden? Een zaklamp :').

Voor mij: Met het handje naar binnen gaan en dan er achter komen dat het een smerige boel is of dat er een flinke bos schaamhaar zit.

Goed, ik ben dan ook veel eisend.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163779418
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef Flogging het volgende:

[..]

Misschien moet jij dan beter je best doen :)
Ja en als die niet stijf wordt moeten jullie beter je best doen.

Oh wacht.. Dan is het opeens ook onze schuld.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 11:27:17 #23
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163780762
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:34 schreef K44S het volgende:

[..]

:'). Ik denk bij dit soort berichten: Is de seks voor de persoon met het o zo geweldige idee dan zo saai geworden? Een zaklamp :').

Voor mij: Met het handje naar binnen gaan en dan er achter komen dat het een smerige boel is of dat er een flinke bos schaamhaar zit.

Goed, ik ben dan ook veel eisend.
Zo is het nog niet bekeken, maar inderdaad.

Een beetje experimenteren is niets mis mee, maar dit was echt :')
With love :*
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:44:21 #24
416020 K44S
The bearded man
pi_163783595
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:27 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Zo is het nog niet bekeken, maar inderdaad.

Een beetje experimenteren is niets mis mee, maar dit was echt :')
Mee eens.

Maar een zaklamp.... stel dat die er zo diep in zit dat je naar het ziekenhuis moet.
Is 'ie wel snel terug te vinden.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zaterdag 16 juli 2016 @ 22:05:06 #25
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_163795512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Mee eens.

Maar een zaklamp.... stel dat die er zo diep in zit dat je naar het ziekenhuis moet.
Is 'ie wel snel terug te vinden.
Komt vast in de krant te staan zoiets :p
With love :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')