abonnement Unibet Coolblue
pi_163672911
Beste forumgangers,

Ik heb 1 van de 2 kruisbanden niet meer in mijn knie waardoor deze onstabiel is. Missionaris en bovenop gaat wel, op z'n hondjes een beetje maar we zijn benieuwd of er hier ook mensen zijn met een kapotte knie en hoe die dan vrijen en andere standjes weten die wij ook kunnen proberen.

groetjes.
pi_163673054
Reversed 69 een idee?
pi_163673140
Gewoon haar het werk laten doen.
pi_163673423
Wat man je precies niet dan met je knie?
pi_163674503


[ Bericht 50% gewijzigd door Flogging op 12-07-2016 14:50:27 ]
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163674520
Ik weet niet hoor, ik heb ook een kruisband afgescheurd jaren geleden tijdens een voetbalwedstijd maar ik kan gewoon alles weer, inclusief voetballen. Mijn knie voelt weer precies zo als voor mijn blessure.

Of je moet nooit aan sport of enkele andere vorm van bewegen gedaan hebben en beenspieren als elastiekjes hebben. In dat geval zou ik zeggen, ga eens sporten in plaats van jezelf als een invalide te beschouwen. Een afgescheurde kruisband =/= een kapotte knie.
pi_163685038
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:07 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik weet niet hoor, ik heb ook een kruisband afgescheurd jaren geleden tijdens een voetbalwedstijd maar ik kan gewoon alles weer, inclusief voetballen. Mijn knie voelt weer precies zo als voor mijn blessure.

Of je moet nooit aan sport of enkele andere vorm van bewegen gedaan hebben en beenspieren als elastiekjes hebben. In dat geval zou ik zeggen, ga eens sporten in plaats van jezelf als een invalide te beschouwen. Een afgescheurde kruisband =/= een kapotte knie.
Zij heeft 1 van de 2 kruisbanden niet meer, jij hebt hem blijkbaar nog. Lezen voordat je oordeelt, pipo. En mocht jij 1 vd 2 kruisbanden ook niet meer hebben, dan is dat niet uit je post op te maken.
pi_163687798
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:27 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Zij heeft 1 van de 2 kruisbanden niet meer, jij hebt hem blijkbaar nog. Lezen voordat je oordeelt, pipo. En mocht jij 1 vd 2 kruisbanden ook niet meer hebben, dan is dat niet uit je post op te maken.
Wat lul jij nou weer? :') Je weet dat een knie een voorste en achterste kruisband heeft? Ze schrijft dat ze er eentje mist, net zoals ik. Een kruisband afscheuren = een kruisband missen, want zodra hij in zijn geheel afscheurt ben je alle functionaliteit van de band kwijt. Hierdoor wordt je knie wat instabieler wat je gemakkelijk voor een groot deel kan opvangen met het trainen van je beenspieren.

TS beschrijft het missen van een kruisband zowat als invalide zijn/niks meer kunnen met je knie, terwijl je er in werkelijkheid zo goed als niets van merkt als je beenspieren een beetje op orde zijn.
pi_163687847
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:48 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer? :') Je weet dat een knie een voorste en achterste kruisband heeft? Ze schrijft dat ze er eentje mist, net zoals ik. Een kruisband afscheuren = een kruisband missen, want zodra hij in zijn geheel afscheurt ben je alle functionaliteit van de band kwijt. Hierdoor wordt je knie wat instabieler wat je kan opvangen met het trainen van je beenspieren.

TS beschrijft het missen van een kruisband zowat als invalide zijn/niks meer kunnen met je knie, terwijl je er in werkelijkheid zo goed als niets van merkt als je beenspieren een beetje op orde zijn.
En je hebt nooit gehoord van het feit dat je van een hamstring een kruisband kan maken? Misschien zit ze daarom wel in een minder stabiele houding.
pi_163687921
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:49 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

En je hebt nooit gehoord van het feit dat je van een hamstring een kruisband kan maken? Misschien zit ze daarom wel in een minder stabiele houding.
Jawel, maar dat heeft nul komma nul met wat TS schrijft te maken. Als je kiest voor een kruisbandreconstructie dan zou je knie sowieso geen problemen moeten opleveren, ongeacht je spiersterkte. TS mist een kruisband en doet alsof ze een been mist.
pi_163687965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:52 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Jawel, maar dat heeft nul komma nul met wat TS schrijft te maken. Als je kiest voor een kruisbandreconstructie dan zou je knie sowieso geen problemen moeten opleveren, ongeacht je spiersterkte. TS mist een kruisband en doet alsof ze een been mist.
Het gaat over dat ze niet goed in bepaalde houdingen kan zitten kneus. Niet iedereen is even flexibel en kan dus meer problemen hebben bepaalde spieren te gebruiken.
pi_163688006


[ Bericht 100% gewijzigd door Flogging op 12-07-2016 14:49:45 (OT verwijderd) ]
Moeten zij weten
pi_163688156
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:53 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het gaat over dat ze niet goed in bepaalde houdingen kan zitten kneus. Niet iedereen is even flexibel en kan dus meer problemen hebben bepaalde spieren te gebruiken.
Flexibel? spieren gebruiken? Daar valt prima aan te werken door te sporten en heeft beiden geen reet met het missen van een kruisband te maken. Heb je ervaring met het missen van een kruisband of lul je maar een eind weg?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:18:59 #14
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_163688664
lepeltje lepeltje op je zij en dan van achteren
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_163689251
Even de konijnentechniek of de een-hard-twee-zacht-stoottechniek gebruiken dan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:51:19 #16
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163689447
Graag serieuze adviezen.

Ik heb geen idee trouwens. Scharen is wel heel aangenaam trouwens. Het hangt ook een beetje van penislengte af welke standjes wel en niet kunnen.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:40:32 #17
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_163757250
Misschien is een sling een idee/


Of een sweety lover.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')