abonnement Unibet Coolblue
pi_163682384
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 06:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje, natuurlijk laat je zo'n iemand niet vallen, maar klinkt wel weer erg pijnlijk voor jou. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en is de pijn snel wat minder :*
Zeker niet als de persoon in kwestie je moeder is... maar ze maakt het goed, brace was voldoende, er hoefde niet geopereerd te worden.

Ik heb er mijn dosis fluni voor de hele maand voor moeten doorjagen, maar ik heb wel goed geslapen ^O^ en dat helpt wel wat voor die pijn. (of toch al tegen het jankerige 'mimimimi zelfmedelijden mimimimi niks gaat goed mimimimi ;) )

En hoe gaat het met jullie vandaag?
  dinsdag 12 juli 2016 @ 07:51:28 #52
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163682396
Nou ik moet even mijn verhaal kwijt hoor.

Net een week terug van vakantie, had gehoopt mezelf beter te voelen, nou niet dus. Ben nog altijd doodmoe, benauwd, hoofdpijn. Nu heb ik een tijdje terug implanon laten zetten, bleef ongesteld na het zetten. Dus tijdelijk de pil erbij geslikt io met de huisarts. Nu paar dagen gestopt, mega ongesteld. Hormonale crisis dus.

Nu kan ik door blaasontstekingen geen tampon meer gebruiken dus gebruik ik maandverband. Echter vamorgen toch een tampon ingebracht om te proberen. Helaas gelijk last van mijn blaas. Van ellende onder de douche gestapt om half 7 om de plasaandrang wat te verminderen.

Daar heb ik een totale meltdown gehad. Enorm huilen en in paniek hoe nou verder. Na het douchen om 7u mijn ouders huilend opgebeld met het verhaal.

Ik kan gewoon niet alles tegelijk aan, de.migraine waar ik mee worstel, de schildklier die klachtem veroorzaakt, de darmklachten die ik krijg van stress en migraine. En dan nu ook nog ongesteld.

Ze waren heel begripvol en zeiden dat ik gewoon thuis moet blijven en de huisarts moet bellen. Nu wel weer rustiger, ga zo een halve oxazepam innemen zodat ik ook rustig blijf. Moet toch lukken om op mn 29e gewoon te werken/leven en te geniet.

Al met al pure hormonen die met me aan de loop gaan. :'(
Ok, een warrig verhaal maar komt erop neer dat ik me kut voel.


Reden implanon:
Ik heb Prikkelbare Darm Syndroom en daarom heb ik vaak diaree/verstopping, hierdoor is de pil niet helemaal veilig omdat ik hem dus kan uitpoepen bij diaree. Omdat ik geen kinderwens heb wil ik dus geen risico lopen. Dus gekozen voor implanon, want die kan je niet uitpoepen.
Andere reden is dat hormoonwisselingen migraine veroorzaakt. Dus implanon is een heel stabiele hormoonafgifte, minder migraine.
Maar als het zo blijft gaat dat grafding eruit en ga ik wel pil+condooms. Als m'n libido überhaupt nog eens terugkomt :(.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163682443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 07:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
Nou ik moet even mijn verhaal kwijt hoor.

Net een week terug van vakantie, had gehoopt mezelf beter te voelen, nou niet dus. Ben nog altijd doodmoe, benauwd, hoofdpijn. Nu heb ik een tijdje terug implanon laten zetten, bleef ongesteld na het zetten. Dus tijdelijk de pil erbij geslikt io met de huisarts. Nu paar dagen gestopt, mega ongesteld. Hormonale crisis dus.

Nu kan ik door blaasontstekingen geen tampon meer gebruiken dus gebruik ik maandverband. Echter vamorgen toch een tampon ingebracht om te proberen. Helaas gelijk last van mijn blaas. Van ellende onder de douche gestapt om half 7 om de plasaandrang wat te verminderen.

Daar heb ik een totale meltdown gehad. Enorm huilen en in paniek hoe nou verder. Na het douchen om 7u mijn ouders huilend opgebeld met het verhaal.

Ik kan gewoon niet alles tegelijk aan, de.migraine waar ik mee worstel, de schildklier die klachtem veroorzaakt, de darmklachten die ik krijg van stress en migraine. En dan nu ook nog ongesteld.

Ze waren heel begripvol en zeiden dat ik gewoon thuis moet blijven en de huisarts moet bellen. Nu wel weer rustiger, ga zo een halve oxazepam innemen zodat ik ook rustig blijf. Moet toch lukken om op mn 29e gewoon te werken/leven en te geniet.

Al met al pure hormonen die met me aan de loop gaan. :'(
Ok, een warrig verhaal maar komt erop neer dat ik me kut voel.


Reden implanon:
Ik heb Prikkelbare Darm Syndroom en daarom heb ik vaak diaree/verstopping, hierdoor is de pil niet helemaal veilig omdat ik hem dus kan uitpoepen bij diaree. Omdat ik geen kinderwens heb wil ik dus geen risico lopen. Dus gekozen voor implanon, want die kan je niet uitpoepen.
Andere reden is dat hormoonwisselingen migraine veroorzaakt. Dus implanon is een heel stabiele hormoonafgifte, minder migraine.
Maar als het zo blijft gaat dat grafding eruit en ga ik wel pil+condooms. Als m'n libido überhaupt nog eens terugkomt :(.
:* soms is het ook gewoon allemaal teveel, he. En als je hormonen dan ook nog eens gaan dwarsliggen, is het hek vaak helemaal van de dam. Snap heel goed dat je dan een meltdown krijgt.

Is het een optie om vandaag iets te doen waar je weinig voor moet doen, maar toch van kan genieten? In de tuin zitten met een kopje thee en een goed boek en goeie muziek of zo? Of Bambi kijken onder een dekentje?

Over die implanon, is een prikpil of een spiraaltje een optie, of mag dat ook niet voor de migraine? Volgens mijn neuroloog helpt het bij sommige mensen net wel,vandaar de vraag.

Ik hoop dat de storm snel gaat liggen...
pi_163682452
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 07:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
Nou ik moet even mijn verhaal kwijt hoor.

Net een week terug van vakantie, had gehoopt mezelf beter te voelen, nou niet dus. Ben nog altijd doodmoe, benauwd, hoofdpijn. Nu heb ik een tijdje terug implanon laten zetten, bleef ongesteld na het zetten. Dus tijdelijk de pil erbij geslikt io met de huisarts. Nu paar dagen gestopt, mega ongesteld. Hormonale crisis dus.

Nu kan ik door blaasontstekingen geen tampon meer gebruiken dus gebruik ik maandverband. Echter vamorgen toch een tampon ingebracht om te proberen. Helaas gelijk last van mijn blaas. Van ellende onder de douche gestapt om half 7 om de plasaandrang wat te verminderen.

Daar heb ik een totale meltdown gehad. Enorm huilen en in paniek hoe nou verder. Na het douchen om 7u mijn ouders huilend opgebeld met het verhaal.

Ik kan gewoon niet alles tegelijk aan, de.migraine waar ik mee worstel, de schildklier die klachtem veroorzaakt, de darmklachten die ik krijg van stress en migraine. En dan nu ook nog ongesteld.

Ze waren heel begripvol en zeiden dat ik gewoon thuis moet blijven en de huisarts moet bellen. Nu wel weer rustiger, ga zo een halve oxazepam innemen zodat ik ook rustig blijf. Moet toch lukken om op mn 29e gewoon te werken/leven en te geniet.

Al met al pure hormonen die met me aan de loop gaan. :'(
Ok, een warrig verhaal maar komt erop neer dat ik me kut voel.


Reden implanon:
Ik heb Prikkelbare Darm Syndroom en daarom heb ik vaak diaree/verstopping, hierdoor is de pil niet helemaal veilig omdat ik hem dus kan uitpoepen bij diaree. Omdat ik geen kinderwens heb wil ik dus geen risico lopen. Dus gekozen voor implanon, want die kan je niet uitpoepen.
Andere reden is dat hormoonwisselingen migraine veroorzaakt. Dus implanon is een heel stabiele hormoonafgifte, minder migraine.
Maar als het zo blijft gaat dat grafding eruit en ga ik wel pil+condooms. Als m'n libido überhaupt nog eens terugkomt :(.
Aahhw Pris ik kan me heel goed voorstellen hoor dat dat alles bij elkaar je teveel wordt. En hormonen kunnen rare dingen met je doen. Is een spiraaltje geen optie dan? Ik word helemaal niet meer ongesteld, de hormonen komen ook geleidelijk vrij en hij is veilig bij overgeven/diarree.
Goed dat je de huisarts weer gaat bellen en een dikke knuffel :*

[ Bericht 74% gewijzigd door _Hestia_ op 12-07-2016 08:14:54 ]
  dinsdag 12 juli 2016 @ 08:02:28 #55
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163682466
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 07:59 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

:* soms is het ook gewoon allemaal teveel, he. En als je hormonen dan ook nog eens gaan dwarsliggen, is het hek vaak helemaal van de dam. Snap heel goed dat je dan een meltdown krijgt.

Is het een optie om vandaag iets te doen waar je weinig voor moet doen, maar toch van kan genieten? In de tuin zitten met een kopje thee en een goed boek en goeie muziek of zo? Of Bambi kijken onder een dekentje?

Over die implanon, is een prikpil of een spiraaltje een optie, of mag dat ook niet voor de migraine? Volgens mijn neuroloog helpt het bij sommige mensen net wel,vandaar de vraag.

Ik hoop dat de storm snel gaat liggen...
Dat is precies zoals het is, het is gewoon teveel.

Ik ga een boek lezen en netflixxen op de bank.

Prikpil mag ik niet van de neuroloog ivm grote dosis hormonen tegelijk. En spiraaltje zetten ze ook liever niet als je geen kinderen heb gehad. Plus spiraaltke heefr hetzelfde hormoon als implanon. Waardoor ik dus ongesteld blijf :{.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163682557
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:02 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Dat is precies zoals het is, het is gewoon teveel.

Ik ga een boek lezen en netflixxen op de bank.

Prikpil mag ik niet van de neuroloog ivm grote dosis hormonen tegelijk. En spiraaltje zetten ze ook liever niet als je geen kinderen heb gehad. Plus spiraaltke heefr hetzelfde hormoon als implanon. Waardoor ik dus ongesteld blijf :{.
Dat is inmiddels achterhaald hoor van dat spiraaltje en geen kinderen. Ik heb ook nog geen kinderen. Maar wel rot van die hormonen dat die hetzelfde zijn dan als in de inplanon.
Doe maar rustig aan vandaag idd :*
  dinsdag 12 juli 2016 @ 08:16:59 #57
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163682591
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat is inmiddels achterhaald hoor van dat spiraaltje en geen kinderen. Ik heb ook nog geen kinderen. Maar wel rot van die hormonen dat die hetzelfde zijn dan als in de inplanon.
Doe maar rustig aan vandaag idd :*
Vanmiddag om 16:10 naar de huisarts. Gelukkig wel vandaag :@.
Speel ook pokemon go, dus vanuit de woonkamer proberen pokemon te vangen :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163682616
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:02 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Dat is precies zoals het is, het is gewoon teveel.

Ik ga een boek lezen en netflixxen op de bank.

Prikpil mag ik niet van de neuroloog ivm grote dosis hormonen tegelijk. En spiraaltje zetten ze ook liever niet als je geen kinderen heb gehad. Plus spiraaltke heefr hetzelfde hormoon als implanon. Waardoor ik dus ongesteld blijf :{.
Zoals Sylvana zegt, dat van spiraaltjes en geen kinderen blijkt toch niet zo te zijn. Koperspiraaltje een optie?

Veel plezier met netflix, boek en pokemonvangen!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 08:22:58 #59
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163682650
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:20 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Zoals Sylvana zegt, dat van spiraaltjes en geen kinderen blijkt toch niet zo te zijn. Koperspiraaltje een optie?

Veel plezier met netflix, boek en pokemonvangen!
Ik ga het allemaal met de huisarts bespreken.
In ieder geval mijn manager gesproken en wordt ziek gemeld. Dat is voor mij toch wel het ergste van de dag, het ziekmelden.

Ga nog liever naar de huisarts waar ik slecht nieuws krijg dan dat ik me moet ziekmelden. Gek is dat.
Anyway dat is dus gedaan dus nu ga ik nog even slapen :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163682680
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:22 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik ga het allemaal met de huisarts bespreken.
In ieder geval mijn manager gesproken en wordt ziek gemeld. Dat is voor mij toch wel het ergste van de dag, het ziekmelden.

Ga nog liever naar de huisarts waar ik slecht nieuws krijg dan dat ik me moet ziekmelden. Gek is dat.
Anyway dat is dus gedaan dus nu ga ik nog even slapen :Y
Dat kan ik me wel voorstellen hoor dat dat niet leuk is. Maar je moet echt ff tijd voor jezelf nemen. Anders hebben ze ook weinig aan je en loop je jezelf alleen maar meer voorbij. Slaap lekker en succes bij de huisarts vanmiddag. Fijn dat je vandaag nog terecht kunt :*
  dinsdag 12 juli 2016 @ 08:31:10 #61
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163682747
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat kan ik me wel voorstellen hoor dat dat niet leuk is. Maar je moet echt ff tijd voor jezelf nemen. Anders hebben ze ook weinig aan je en loop je jezelf alleen maar meer voorbij. Slaap lekker en succes bij de huisarts vanmiddag. Fijn dat je vandaag nog terecht kunt :*
Dankje :*
Keep you posted
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163682908
Sterkte en beterschap Pris :*

En kalm aan Marie :*
  dinsdag 12 juli 2016 @ 09:09:36 #63
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163683134
Beterschap Pris :*

Als ik jouw zo hoor ga ik toch erg twijfelen om dat ding te laten zetten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 12 juli 2016 @ 10:19:16 #64
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163684088
Beterschap Pris! Goed dat je naar de huisarts gaat, misschien zijn er nog wel mogelijkheden die het allemaal wat draaglijker maken :*

En ziekmelden is echt heel kut ja, maar je kan er niks aan doen, Er zijn mensen die zich voor véél minder ziekmelden. doe rustig aan! *;
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163684332
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:02 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Dat is precies zoals het is, het is gewoon teveel.

Ik ga een boek lezen en netflixxen op de bank.

Prikpil mag ik niet van de neuroloog ivm grote dosis hormonen tegelijk. En spiraaltje zetten ze ook liever niet als je geen kinderen heb gehad. Plus spiraaltke heefr hetzelfde hormoon als implanon. Waardoor ik dus ongesteld blijf :{.
Ik heb jaren geleden gewoon een Mirena gekregen hoor en nog nooit een kind uitgepoept hier. :P

Wel jammer dat het spiraaltje voor ongelofelijke buikpijnen zorgde. Ik lag te kronkelen in bed van de pijn. :o
  dinsdag 12 juli 2016 @ 10:46:47 #66
3542 Gia
User under construction
pi_163684464
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 07:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
Nu kan ik door blaasontstekingen geen tampon meer gebruiken dus gebruik ik maandverband. Echter vamorgen toch een tampon ingebracht om te proberen. Helaas gelijk last van mijn blaas. Van ellende onder de douche gestapt om half 7 om de plasaandrang wat te verminderen.

Ik heb vanwege de hormoonbehandeling, arimidex, ook veel last van blaasontstekingen. Dat is daar nu eenmaal een bijwerking van. Zodra ik dat voel pak ik twee capsules Cystiberry van Roter, voor het slapen gaan. De volgende dag is het dan al veel minder. Dan pak ik er 's ochtends één en wacht af of het minder is. Zo ja, dan 's avonds nog één en dan is het weer een tijdje over.
Nu is Cystiberry keiduur. Kruidvat heeft ook andere capsules met cranberrie. Heb ik nog niet geprobeerd, maar die zijn een stuk goedkoper.
pi_163684525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 07:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
Reden implanon:
Ik heb Prikkelbare Darm Syndroom en daarom heb ik vaak diaree/verstopping, hierdoor is de pil niet helemaal veilig omdat ik hem dus kan uitpoepen bij diaree. Omdat ik geen kinderwens heb wil ik dus geen risico lopen. Dus gekozen voor implanon, want die kan je niet uitpoepen.
Ik heb ook PDS, ook heel vaak diarree en jaren de pil geslikt, van niemand dit gehoord... :@
  dinsdag 12 juli 2016 @ 10:51:05 #68
3542 Gia
User under construction
pi_163684526
Ik mag vanmiddag weer naar de dietiste. Heb het gevoel dat ik wat dunner ben geworden. Of dat ook klopt met mijn gewicht is dat weer een stimulans om er deze zomer even flink aan te gaan trekken. Paar fikse wandelingen maken met de hond, gevolgd door een paar trappistjes op een terras. Elke week naar de tai chi, tenminste één keer per week en wat vaker op de wii. Ga ik zo ook effe doen. Misschien scheelt dat weer een onsje of zo.

Ik wil echt dit najaar die borstverkleining. Ziet er echt niet uit, de grote en de kleine. Bah.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 11:07:24 #69
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163684743
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb ook PDS, ook heel vaak diarree en jaren de pil geslikt, van niemand dit gehoord... :@
Hmmz.nou t kan wel link zijn..

De werking van de pil en diarree of overgeven
De pil is een heel betrouwbaar anticonceptiemiddel, maar bij overgeven of diarree kan hij minder betrouwbaar worden. Lees hier wat u dan moet doen.

Overgeven of diarree en de pil
Bij overgeven en diarree kunnen de werkzame hormonen in de pil het lichaam te snel verlaten waardoor ze niet of onvoldoende worden opgenomen. Als u binnen drie uur na het innemen van de pil moet overgeven of last hebt van diarree, kunt u er van uitgaan dat de pil niet of niet goed werkt. Neem dan een nieuwe pil uit een reservestrip. Als u twee of meer pillen hebt gemist, geldt een ander advies. Kijk voor meer informatie bij ons artikel Pil vergeten.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 11:08:54 #70
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163684758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:09 schreef LPFAN het volgende:
Beterschap Pris :*

Als ik jouw zo hoor ga ik toch erg twijfelen om dat ding te laten zetten.
Ja deze keer is wel het ergste van de drie implanons die ik heb gehad.
Maar nu ist niet aan te raden idd.
Maar misschien komt mn huisarts nog met een wonderlijk goed idee.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 11:10:32 #71
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163684782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb vanwege de hormoonbehandeling, arimidex, ook veel last van blaasontstekingen. Dat is daar nu eenmaal een bijwerking van. Zodra ik dat voel pak ik twee capsules Cystiberry van Roter, voor het slapen gaan. De volgende dag is het dan al veel minder. Dan pak ik er 's ochtends één en wacht af of het minder is. Zo ja, dan 's avonds nog één en dan is het weer een tijdje over.
Nu is Cystiberry keiduur. Kruidvat heeft ook andere capsules met cranberrie. Heb ik nog niet geprobeerd, maar die zijn een stuk goedkoper.
Heb alles al geprobeerd, cranberry, vitamine c. Meteen plassen voor de sex, na de sex, nog net niet tijdens. Onderhoudskuur, preventief 1 tablet per dag. Allemaal klote.
Gelukkig werd ik net wakker zonder blaaspijn. Dat heb ik eruitgeslapen dus.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 11:11:33 #72
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163684793
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:08 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ja deze keer is wel het ergste van de drie implanons die ik heb gehad.
Maar nu ist niet aan te raden idd.
Maar misschien komt mn huisarts nog met een wonderlijk goed idee.
Ik hoop het voor je! :*

Ik denk dat ik gewoon aan de pil ga, ik kan toch geen seks hebben dus hoef me daar niet druk om te maken als ik weer eens met mijn ontlasting zit ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 12 juli 2016 @ 11:11:43 #73
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163684798
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:19 schreef superkimmi het volgende:
Beterschap Pris! Goed dat je naar de huisarts gaat, misschien zijn er nog wel mogelijkheden die het allemaal wat draaglijker maken :*

En ziekmelden is echt heel kut ja, maar je kan er niks aan doen, Er zijn mensen die zich voor véél minder ziekmelden. doe rustig aan! *;
Ik weet het. Langzaam komt het besef dat het ook niet uitmaakt.
Ik kan gewoon niet meer en dus moet ik dan gewoon thuisblijven.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 11:12:52 #74
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163684815
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:10 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Heb alles al geprobeerd, cranberry, vitamine c. Meteen plassen voor de sex, na de sex, nog net niet tijdens. Onderhoudskuur, preventief 1 tablet per dag. Allemaal klote.
Gelukkig werd ik net wakker zonder blaaspijn. Dat heb ik eruitgeslapen dus.
Gelukkig!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 12 juli 2016 @ 11:37:57 #75
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163685199
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je! :*

Ik denk dat ik gewoon aan de pil ga, ik kan toch geen seks hebben dus hoef me daar niet druk om te maken als ik weer eens met mijn ontlasting zit ;p
Dan is dat geen probleem inderdaad :@. Ieder nadeel heb zn voordeel zou Johan Cruyff zeggen.

Voel me wel een stukje beter.niet meer zo uitzinnig huilen.
Mn stiefvader nam de telefoon op, binnen twee seconden doorgegeven aan mijn moeder. Hij kon niks bakken van wat ik zei :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')