abonnement Unibet Coolblue
pi_163887084
Gewoon TRT-achtig iets dan denk
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:29:09 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_163887394
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik had gehoopt op een uitgebreid verslag met veel nieuwe foto's, maar ik begrijp dat time is a bitch.
Sorry mannen.. denk dat het verslag héél kort wordt.. fotos komen er in overvloed :P
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 20 juli 2016 @ 19:41:56 #278
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_163887714
Moose wordt gewoon champ. Klaar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_163888843
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:29 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Sorry mannen.. denk dat het verslag héél kort wordt.. fotos komen er in overvloed :P
Ik wacht af :D
  woensdag 20 juli 2016 @ 21:18:18 #280
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_163890475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Moose wordt gewoon champ. Klaar.
Dit. Als Bisping het kan dan Mousasi zeker.
Bedankt Hans.
pi_163890744
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Jon Jones begon pas met BJJ trainen/leren voor zijn gevecht met OSP.
Cormier gaf daarnaast Anderson Silva ook een pak slaag op de grond, terwijl Silva bekend staat als iemand met een goede BJJ.
Hetzelfde als dat Romero het deed met Jacare.

Werdum won van Valesquez omdat hij toch zou winnen, met of zonder BJJ skills, als jullie gekeken hebben.
Hetzelfde als de win van Diaz over McGregor.Als ie hem niet had gesubmitted, had ie hem waarschijnlijk k.o. geslagen.
Boksen(staand vechten) en worstelen schat ik hoger in dat BJJ.
Dat is gewoon een feit.
Jon Jones heeft met Gaidjutsu al veel no gi bjj onderdelen erin zitten he, daarbij komt dat hij weinig ge takedownt wordt.
AJ
  woensdag 20 juli 2016 @ 23:17:40 #282
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_163894287
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:22 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik wacht af :D
Ik kan het niet laten om er toch een verslag bij te schrijven haha.. hoop het z.s.m. te posten ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 20-07-2016 23:23:00 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_163895894
quote:
July 20, 2016

USADA announced today that UFC athlete Chad Mendes, of Sacramento, Calif., has received a two-year sanction for an anti-doping policy violation after testing positive for a prohibited substance.

Mendes, 31, tested positive for GHRP-6 (Growth Hormone-Releasing Hexapeptide) following an out-of-competition urine test conducted on May 17, 2016. GHRP-6 is a prohibited substance in the class of Peptide Hormones, Growth Factors, Related Substances and Mimetics under the UFC Anti-Doping Policy, which has adopted the World Anti-Doping Agency (WADA) Prohibited List.

Growth Hormone-Releasing Peptides are listed as Non-Specified Substances on the WADA Prohibited List. Under the UFC Anti-Doping Policy, the standard sanction for an anti-doping policy violation involving a Non-Specified Substance is a two-year period of ineligibility.

Mendes’ two-year period of ineligibility began on June 10, 2016, the date on which he received a provisional suspension. In addition, Mendes has been disqualified from all competitive results obtained on and subsequent to May 17, 2016, the date of sample collection, including forfeiture of any title, ranking, purse or other compensation.

USADA conducts the year-round, independent anti-doping program for all UFC athletes. USADA is an independent, non-profit, non-governmental agency whose sole mission is to preserve the integrity of competition, inspire true sport, and protect the rights of clean athletes. The anti-doping program run by USADA for UFC athletes includes education, science and research, testing, and results management. Official UFC Anti-Doping Program information and athlete resources are available at UFC.USADA.org.
Chad Mendes is een kutje.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 21 juli 2016 @ 00:50:03 #284
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163896655
that Diaz dieet

pi_163898021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 00:50 schreef THEFXR het volgende:
that Diaz dieet

[ afbeelding ]


:D
  donderdag 21 juli 2016 @ 19:51:42 #286
147172 THEFXR
Alpha Bear
  donderdag 21 juli 2016 @ 21:27:50 #287
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_163915098
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 03:14 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:D
_O-
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:49:50 #288
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_163917518
International Fight Week 2016 [deel 1]

Dinsdagochtend Schiphol.. wachten.. wachten en nog meer wachten.
Tijd om naar de gate te lopen.. en wie zit er in hetzelfde vliegtuig?
Juist, Team Mousasi!

Na een t*fus lange reis van bijna 16 uur aangekomen op Vegas Airport. En wie loop ik daar binnen de korste keren tegen het lijf? This guy:


Voor mijn vertrek kwam me al snel ter oren waar het fighters hotel zou zijn, meteen even een kijkje gaan nemen en ze hadden de boel al mooi versierd!


De eerste fighter die ik zag? Roy Nelson.. 0.5 seconde later zie ik deze gast rondlopen.
En alhoewel ik Nelson en stuk aardiger vindt, was dit wel een uitgelezen kans om met een groot talent op de foto te gaan!
Handje schudden.. nee hoor, daar is Jonny te groot voor.

Op de terugweg naar mijn eigen hotel kwam ik deze held nog tegen! De eerste keer dat ik hem een interview zag doen dacht ik echt dat hij fake was, zoals hij voor de camera stond. Maar deze gast is gewoon echt 24/7 de aardigste gozert op aarde en heeft plezier in alles. "All the way from Holland? That is so cool sir!"


Tijdens de eerste echte dag in Vegas stond meteen de UFC200 persconferentie op het programma. Een lekker moment om alvast warm te draaien voor de drie events die er aan stonden te komen. Leukste was nog wel de back and forth tussen DC en Jones + de droge uitspraken van Lesnar.


Vervolgens stonden de wegingen voor Fight Night [Alvarez vs. dos Anjos] op het programma die gehouden werden in de gloednieuwe T-Mobile Arena.

Op weg naar de arena nog wat leuke foto's kunnen maken.


Ook op de weg terug na de weigh-ins kwam ik weer het nodige talent tegen. Helaas was ik inmiddels niet de enige die wist waar de fighters verbleven, maar ondanks de bizarre drukte toch nog een paar leuke foto’s kunnen maken, al moest het soms écht overhaast.

Na een bezoekje aan Xtreme Couture waar ik nog een babbeltje met niemand minder dan Ray Sefo had kunnen maken was het tijd om de dag af te sluiten. Althans dat was de bedoeling.



Teruggekomen in het fighter hotel kwam ik op een rustig plekje een UFC fighter tegen en raakte aan de praat. Nog geen 15 minuten later begon zijn telefoon rood te gloeien… Jon Jones FAILS DRUG TEST ... Out of UFC 200. Ik wilde het eerst echt niet geloven en dacht dat die gast een geintje maakte, maar al snel bleek het de keiharde realiteit te zijn. De weinige mensen in de directe omgeving reageerden ontzettend verbaasd en geschokt, maar was het eigenlijk wel zo vreemd dat een verslaafde nu weer door de mand viel? Hoe dan ook.. het meest bizarre toeval ooit stond op het punt van gebeuren.

Iedereen die het nieuws net had gelezen wilde natuurlijk zoveel mogelijk informatie, journalisten verzamelden zich in rap tempo en iedereen wilde de eerste zijn die Jon Jones voor de camera zou krijgen voor kort commentaar of een videoclip… Ik neem afscheid van mijn metgezel en terwijl we samen naar de uitgang lopen komen we Jones en zijn complete team tegen!!!

Het nieuws was letterlijk nog geen half uur oud en ik… simpele ziel… loop Jon Jones spreekwoordelijk tegen het lijf.. dezelfde Jon Jones die zojuist vernomen heeft dat hij niet mag deelnemen aan het grootste UFC evenement ooit.. dezelfde Jon Jones die zichzelf zojuist MILJOENEN door de neus geboord heeft en dezelfde Jon Jones die nét begon te beseffen welke consequenties dit allemaal voor hem zou hebben.

Om op dat moment Jon Jones met rood doorlopen ogen tegen te komen en een Greg Jackson die volledig geslagen was en al nee schuddend en schoorvoetend zichzelf voort bewoog was op z’n zachts gezegd BIZAR!!!

Als dat geen eerste action packed dag was… :o

Zaterdagmiddag part 2!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 21-07-2016 22:55:44 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 21 juli 2016 @ 22:56:41 #289
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163917748
man, die foto's echt allemaal stars, bertje zag er wel rood uit.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 00:03:50 #290
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_163919575
Mooi verslag, maar met welke ufc fighter zat je daar te praten dan, of is dat een cliffhanger?
Bedankt Hans.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 00:53:39 #291
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_163920263
F@CK! Je staat met Irish Joe op de plaat. ;)

Jaloers is!
nec cito nec tarde
pi_163920355
Links boven Aldo en onder en naast Vanessa herken ik niet. Heb je Tate en Hunt ook nog gezien bij Xtreme Couture?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 01:10:26 #293
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163920372
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 01:08 schreef Nober het volgende:
Links boven Aldo en onder en naast Vanessa herken ik niet. Heb je Tate en Hunt ook nog gezien bij Xtreme Couture?
anthony birchak naast Vanessa, boven aldo kom ik niet op de naam,maar ik ken hem wel
pi_163920416
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
International Fight Week 2016 [deel 1]

Dinsdagochtend Schiphol.. wachten.. wachten en nog meer wachten.
Tijd om naar de gate te lopen.. en wie zit er in hetzelfde vliegtuig?
Juist, Team Mousasi! [ afbeelding ]

Na een t*fus lange reis van bijna 16 uur aangekomen op Vegas Airport. En wie loop ik daar binnen de korste keren tegen het lijf? This guy:
[ afbeelding ]

Voor mijn vertrek kwam me al snel ter oren waar het fighters hotel zou zijn, meteen even een kijkje gaan nemen en ze hadden de boel al mooi versierd!
[ afbeelding ]

De eerste fighter die ik zag? Roy Nelson.. 0.5 seconde later zie ik deze gast rondlopen.
En alhoewel ik Nelson en stuk aardiger vindt, was dit wel een uitgelezen kans om met een groot talent op de foto te gaan! [ afbeelding ]
Handje schudden.. nee hoor, daar is Jonny te groot voor.

Op de terugweg naar mijn eigen hotel kwam ik deze held nog tegen! De eerste keer dat ik hem een interview zag doen dacht ik echt dat hij fake was, zoals hij voor de camera stond. Maar deze gast is gewoon echt 24/7 de aardigste gozert op aarde en heeft plezier in alles. "All the way from Holland? That is so cool sir!"
[ afbeelding ]

Tijdens de eerste echte dag in Vegas stond meteen de UFC200 persconferentie op het programma. Een lekker moment om alvast warm te draaien voor de drie events die er aan stonden te komen. Leukste was nog wel de back and forth tussen DC en Jones + de droge uitspraken van Lesnar.
[ afbeelding ]

Vervolgens stonden de wegingen voor Fight Night [Alvarez vs. dos Anjos] op het programma die gehouden werden in de gloednieuwe T-Mobile Arena. [ afbeelding ]

Op weg naar de arena nog wat leuke foto's kunnen maken.
[ afbeelding ]

Ook op de weg terug na de weigh-ins kwam ik weer het nodige talent tegen. Helaas was ik inmiddels niet de enige die wist waar de fighters verbleven, maar ondanks de bizarre drukte toch nog een paar leuke foto’s kunnen maken, al moest het soms écht overhaast. [ afbeelding ]

Na een bezoekje aan Xtreme Couture waar ik nog een babbeltje met niemand minder dan Ray Sefo had kunnen maken was het tijd om de dag af te sluiten. Althans dat was de bedoeling.

[ afbeelding ]

Teruggekomen in het fighter hotel kwam ik op een rustig plekje een UFC fighter tegen en raakte aan de praat. Nog geen 15 minuten later begon zijn telefoon rood te gloeien… Jon Jones FAILS DRUG TEST ... Out of UFC 200. Ik wilde het eerst echt niet geloven en dacht dat die gast een geintje maakte, maar al snel bleek het de keiharde realiteit te zijn. De weinige mensen in de directe omgeving reageerden ontzettend verbaasd en geschokt, maar was het eigenlijk wel zo vreemd dat een verslaafde nu weer door de mand viel? Hoe dan ook.. het meest bizarre toeval ooit stond op het punt van gebeuren.

Iedereen die het nieuws net had gelezen wilde natuurlijk zoveel mogelijk informatie, journalisten verzamelden zich in rap tempo en iedereen wilde de eerste zijn die Jon Jones voor de camera zou krijgen voor kort commentaar of een videoclip… Ik neem afscheid van mijn metgezel en terwijl we samen naar de uitgang lopen komen we Jones en zijn complete team tegen!!!

Het nieuws was letterlijk nog geen half uur oud en ik… simpele ziel… loop Jon Jones spreekwoordelijk tegen het lijf.. dezelfde Jon Jones die zojuist vernomen heeft dat hij niet mag deelnemen aan het grootste UFC evenement ooit.. dezelfde Jon Jones die zichzelf zojuist MILJOENEN door de neus geboord heeft en dezelfde Jon Jones die nét begon te beseffen welke consequenties dit allemaal voor hem zou hebben.

Om op dat moment Jon Jones met rood doorlopen ogen tegen te komen en een Greg Jackson die volledig geslagen was en al nee schuddend en schoorvoetend zichzelf voort bewoog was op z’n zachts gezegd BIZAR!!!

Als dat geen eerste action packed dag was… :o

Zaterdagmiddag part 2!
Namen van de fighters erbij zetten zou wel handig zijn.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 22 juli 2016 @ 04:01:00 #295
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_163920969
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 01:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

anthony birchak naast Vanessa, boven aldo kom ik niet op de naam,maar ik ken hem wel
Josh Stansbury en Khalil Rountree (shut up mum!) van TUF.
Bedankt Hans.
pi_163926424
Sta ik nu op Amsterdam Centraal staat Chuck Liddel naast mij.
The Older I Get, The Better I Was
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juli 2016 @ 13:22:46 #297
364681 over_hedge
pi_163926760
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:08 schreef LuieSurinamer het volgende:
Sta ik nu op Amsterdam Centraal staat Chuck Liddel naast mij.
Doe of je pokemon speelt en maak een foto
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163927153
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:22 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Doe of je pokemon speelt en maak een foto
hij is eerst klasse gaan zitten. Misschien zie ik hem in Parijs weer.
The Older I Get, The Better I Was
pi_163928051
Wow, what are the odds (in Vegas, ba dum tss) dat je zo Jones tegen komt net na dat nieuws :o
pi_163929995
Melendez
Romero
Diaz
Means
Makhachev
Sonnen

Welkom terug!

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:27 schreef Paxlie het volgende:

[..]

_O-
Was overigens een fotoshop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')