abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_163615313
Rocket League voor PS4 en PC en vanaf 12 augustus 2015 ook Crossplatform.


Welkom bij de officiële topicreeks van Rocket League! Binnen dit topic wordt er over alles gediscussieerd dat te maken heeft met het spel. Ook zal er naar alle waarschijnlijkheid een livestream komen en misschien zelfs een toernooi voor alle FOK!-leden die mee willen doen. Laten we allemaal netjes blijven tegen elkaar en genieten van deze hemelse game. Laat ik eerlijk zijn, sinds dit spel uit is heb ik FIFA 15 geen enkele keer meer in mijn Playstation gestopt :@.



Wat is Rocket League?
Rocket League is een physics-gebaseerd voertuig-voetbalspel, ontworpen en gepubliceerd door Psyonix. Dit spel werd officieel gereleased voor de PlayStation 4 en PC, op 7 juli 2015 om precies te zijn. Rocket League is het vervolg op zijn voorganger Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars. (probeer dat maar eens uit je hoofd te leren!) Rocket League is al gauw een wereldwijd succes geworden, met inmiddels al VIJF MILJOEN mensen die dit spel hebben aangeschaft. Psyonix had dit nooit verwacht en, zoals iedereen waarschijnlijk heeft gemerkt, hadden hun servers dit ook niet verwacht.

Maar wat is er dan zo speciaal aan?
Het mooiste aspect van Rocket League is dat het alles behalve Pay 2 Win is. Het is geheel skill-based en je kunt géén in-game aankoop doen om jouw voertuig beter te maken dan die van anderen. De mogelijkheden zijn eindeloos: je kunt de bal er gewoon intikken, maar je kunt ook een omhaal maken, achterwaarts de bal erin rijden of, voor de ervaren spelers, met een luchtshot de bal in het doel vliegen! Rocket League is zeer verslavend en iedereen die een PS4 of PC heeft moet het zeker gaan proberen. Ook kun je je voertuig aanpassen op basis van jouw voorkeur. Niks is te gek! De graphics zijn overigens ook niet mis.



Hier een aantal tips & tricks filmpjes voor de mensen die net begonnen zijn:



En uiteraard een paar filmpjes om te laten zien hoe goed de beste spelers inmiddels zijn;
ongelofelijk!


Deze kan het ook wel leuk


(sowieso de beste aerial die ik tot nu toe heb gezien)


Wil je ook een keer meespelen, schroom niet en voeg spelers toe die hieronder staan, join een party waar je ons ziet of vraag of iemand zin heeft in een potje in dit topic.

Hier zie je het niveau van de gemiddelde fokker

Bekijk hier de lijst met livestreams van Rocket League:

http://www.twitch.tv/directory/game/Rocket%20League



Hieronder zie je de volgorde van de ranks zo ver die bekend zijn:

o 00-10 : Rookie
o 10-19 : Semi-Pro
o 20-29 : Pro
o 30-39 : Veteran
o 40-49 : Expert
o 50-59 : Master
o 60-69 : Legend
o 70-74 : ?????
o 75 : Rocketeer

70-74 kan mogelijk ook nog onder Legend vallen maar is nog niet bekend.

En last but not least, de lijst met zowel PSN spelers als PC spelers:

Fok! - PSN

Furdinand - Frankhdd
Benjamin15 - Bennjiweerdinge
Rickokun - vandertotheboy
E-Dubble - wanyama22
ForzaMilan- Bonsie91
Jackson - Jacksonclaxon
Maiack28 - koekenbakker28
Silv - Jepjur
Wisheh - wisheh2
Droopie - Johan5324
LT.Surge - LtSurgery
Cikx - Foetelaer
Raviolipunch - MR_Don123
Sickert - sickertNL
RRuben - Tjruben
Friday12 - mitchelderue
Rossdale - RossdaleNL
Vrijf_voor - Walm
Dr.MIkey - Dr-Maikel
Powerloungen - Powerloungen580
Hansvanochten - Kickinalfa
Jimbo - Pyrrolidone - Iroquois-kiwi
Bjanaan - heppe01
Atractor - vdWasted
Kyubey - Klipnap
Miauw_Zedong - Cali030
Drankster - Drankster033
iPancakeMix - iPancakeMix
Jiang153 - Megamarco2
Pronk - PronkMedia
Rob_La_Chouffe - Robbus15
renwan - renwan86

Fok! - PC

Mano_ - Timmey
HalvinCarris - HalvinCarris
vaagjunior - Vaagjunior
Donderkonijn - Thunderbunny
Friday12
iPancakeMix
Renwan

OP vind je hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door renwan op 09-07-2016 14:05:58 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_163615324
Elke keer moet ik weer lachen om die stem in Neo Tokyo :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_163619798
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 01:14 schreef renwan het volgende:
Elke keer moet ik weer lachen om die stem in Neo Tokyo :')
Ay, misschien is het slim om PC namen te vervangen met Steam profile links. Ik heet al sinds november geen SHIFT | Gonthorian meer. Het is nu gewoon Gontho :P http://steamcommunity.com/id/GonthoRL
pi_163620429
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:48 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ay, misschien is het slim om PC namen te vervangen met Steam profile links. Ik heet al sinds november geen SHIFT | Gonthorian meer. Het is nu gewoon Gontho :P http://steamcommunity.com/id/GonthoRL
Zoiets bedoel je?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_163620849
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:27 schreef renwan het volgende:

[..]

Zoiets bedoel je?
^O^
  zaterdag 9 juli 2016 @ 13:53:06 #6
194233 Friday12
Originele kloon
pi_163620887
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:48 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ay, misschien is het slim om PC namen te vervangen met Steam profile links. Ik heet al sinds november geen SHIFT | Gonthorian meer. Het is nu gewoon Gontho :P http://steamcommunity.com/id/GonthoRL
Het idee was ook dat je echt je steam username daar neerzette :P

Zodat ze je profiel zo konden vinden of toevoegen

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:27 schreef renwan het volgende:

[..]

Zoiets bedoel je?
Friday12
  zaterdag 9 juli 2016 @ 13:53:57 #7
277865 Sejt
Ondertitel
pi_163620905
Ik speel de afgelopen dagen met iemand die challenger elite is in doubles (ik challenger 2) en we zijn redelijk op elkaar ingespeeld, maar verliezen 2 van de 3 wedstrijden. We zijn allebei casual, maar willen wel graag winnen en beter worden samen.
Ik weet dat ik fouten maak, maar ben best stabiel in de verdediging, en pik mijn goals mee. Alleen op elite niveau en hoger lijkt ons spel (voorzetten vanuit de hoeken) te makkelijk te verdedigen voor de tegenstander.
Voor mijn gevoel zit hij boven zijn niveau qua ranking, en ik iets eronder, maar misschien zie ik het niet goed.

Mijn profiel
Zijn profiel
Profielen vergeleken
I love my mispoken words.
pi_163621703
https://www.twitch.tv/thegonthorian

Ayyyyy eens kijken of ik solo 3s aankan
pi_163644907
Ik had net weer wat moois zeg, helemaal suf gelachen :D :D

Zat wat unranked te spelen en kwam in een team met 2 random gasten, tegenstanders waren een echt team met 2 masters en een expert dus ik dacht nog "shit". Maarja niet ranked dus het kan me allemaal wat.
Uiteindelijk met 4-0 voor, heel dat team doet een ragequit. Nou, mooi dacht ik. Volgende wedstrijd, want we speelden wel lekker samen. WEER DAT TEAM, 5-2 ennnnnn RAGEQUIT na mij nog even te hebben uitgemaakt voor n00b en wat woest gebrul in de mic na een mooie luchtgoal, tss.

Hierna ging er een uit mijn team weg en kwamen die andere gozer en ik ze serieus nog 4 keer tegen maar ze probeerden het al niet meer en vertrokken onmiddelijk :D :'( :D :'( :D

De tranen liepen me over de wangen van het lachen :D :'( :D
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 10 juli 2016 @ 16:56:29 #10
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_163645207
Heb RL gisteren Platina gezet *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_163658679
Omdat hier te weinig goals gepost worden de laatste tijd doe ik het maar even :P

Dit zijn ook meteen de enige 2 die ook maar enigszins noemenswaardig waren :')


Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 22:06:31 #12
341139 vaagjunior
Paul Fan! :D
pi_163724222
quote:
Ik kan niet meer editten ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_163728257
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:45 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik kan niet meer editten ;(
;(
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:17:48 #15
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_163739834
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:42 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

:D ik ben voor *O*
Hebben we wel Jiang zijn hulp nodig om te winnen :7 (en verhuis gelijk even naar het juiste topic).
Het is patat.
  donderdag 14 juli 2016 @ 23:34:00 #16
277865 Sejt
Ondertitel
pi_163746233
I love my mispoken words.
pi_163753899
Ik heb geen Rocket League meer gedaan sinds Pokemon Go uit is D:

Ik ben gewoon teveel buiten ineens...
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:35:07 #18
277865 Sejt
Ondertitel
pi_163754563
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:59 schreef Jiggler het volgende:
Ik heb geen Rocket League meer gedaan sinds Pokemon Go uit is D:

Ik ben gewoon teveel buiten ineens...
Wat doe je hier dan. Ga 's weg.
I love my mispoken words.
pi_163780402
Laatste week bijna geen ranked meer gespeeld, ben nu vooral in unranked bezig met het oefenen van aerials maar ik blijf die controle in de lucht verdomd lastig vinden ;(

quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:34 schreef Sejt het volgende:
Goed voorbeeld van renwan doet volgen.


Nice! Sorry dat ik nooit meer online ben op de ps4 maar sinds m'n nieuwe pc ben ik eigenlijk wel overgestapt op pc :@
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 11:10:57 #20
277865 Sejt
Ondertitel
pi_163780489
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:03 schreef renwan het volgende:
Laatste week bijna geen ranked meer gespeeld, ben nu vooral in unranked bezig met het oefenen van aerials maar ik blijf die controle in de lucht verdomd lastig vinden ;(
Ik vind 3v3 Solo Standard een mooie plek om aerials te oefenen :) Gaat dan ook steeds beter, al moet je bij 2v2 niet zomaar voor elke aerial gaan.

quote:
Nice! Sorry dat ik nooit meer online ben op de ps4 maar sinds m'n nieuwe pc ben ik eigenlijk wel overgestapt op pc :@
Geen probleem, heb ondertussen een aantal andere vaste mensen om mee te spelen. ;)
I love my mispoken words.
pi_163781436
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:10 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik vind 3v3 Solo Standard een mooie plek om aerials te oefenen :) Gaat dan ook steeds beter, al moet je bij 2v2 niet zomaar voor elke aerial gaan.
Ben ook de laatste tijd meer bezig met 3v3, van challenger 1 weer terug gegaan naar prospect elite verdomme :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_163939782
Ik heb de sinds de laatste update erg veel last van lags, zowel online en offline. Offline gaat het zelfs minutenlang in slowmotion (behalve de tijd). Inmiddels van alles geprobeerd om het op te lossen,

- DNS van Google gebruiken
- Videokwaliteit lager gezet
- Max FPS lager gezet
- Alle regio's uitgezet behalve EU
- muis uitgeplugt (aangezien ik nu met een controller speel)

maar niets helpt.

Ik speel op mijn laptop via een ethernet verbinding. Voorheen nooit problemen met lags, alleen sporadisch en die gingen ook heel snel weer weg.

Iemand nog een idee wat ik kan doen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Simterklaas op 22-07-2016 22:42:23 ]
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  vrijdag 22 juli 2016 @ 22:01:47 #23
194233 Friday12
Originele kloon
pi_163940908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 21:25 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb de sinds de laatste update erg veel last van lags, zowel online en offline. Offline gaat het zelfs minutenlang in slowmotion. Inmiddels van alles geprobeerd om het op te lossen,

- DNS van Google gebruiken
- Videokwaliteit lager gezet
- Max FPS lager gezet
- Alle regio's uitgezet behalve EU
- muis uitgeplugt (aangezien ik nu met een controller speel)

maar niets helpt.

Ik speel op mijn laptop via een ethernet verbinding. Voorheen nooit problemen met lags, alleen sporadisch en die gingen ook heel snel weer weg.

Iemand nog een idee wat ik kan doen?
Hoe staat het met je ram/cpu gebruik als je speelt?
pi_163940947
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Hoe staat het met je ram/cpu gebruik als je speelt?
Tja, dat schiet inderdaad wel omhoog, maar dat was voorheen ook :{

Update van de grafische kaart haalde trouwens ook niets uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Simterklaas op 22-07-2016 22:09:56 ]
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  zaterdag 23 juli 2016 @ 00:08:17 #25
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_163944994
Raakt jouw laptop misschien niet te heet? Heb namelijk ook regelmatig framerate drops wanneer mijn laptop nogal warm wordt, met name in de zomer :P.

Andere tip die ik vond was om in jouw Steamvriendenlijst jezelf als offline te zetten, maar dat heeft bij mij niet geholpen. Wellicht helpt het bij jou wel.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 00:12:14 #26
194233 Friday12
Originele kloon
pi_163945082
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 22:03 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Tja, dat schiet inderdaad wel omhoog, maar dat was voorheen ook :{

Update van de grafische kaart haalde trouwens ook niets uit.
Welke energiestand staat de laptop? als ik mijne niet op hoog heb staan dan gebeurd hetzelfde :P
pi_163945196
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 00:12 schreef Friday12 het volgende:

[..]

als ik mijne niet op hoog heb staan dan gebeurd hetzelfde :P
Hoe bedoel je dat precies?

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 00:08 schreef Schroevendraaier het volgende:
Raakt jouw laptop misschien niet te heet? Heb namelijk ook regelmatig framerate drops wanneer mijn laptop nogal warm wordt, met name in de zomer :P.

Andere tip die ik vond was om in jouw Steamvriendenlijst jezelf als offline te zetten, maar dat heeft bij mij niet geholpen. Wellicht helpt het bij jou wel.
Zou ook kunnen komen door de benauwdheid, ja :P

Mezelf als offline zetten zal ik morgen even proberen of dat helpt. Genoeg gespeeld voor vandaag :')

[ Bericht 24% gewijzigd door Simterklaas op 23-07-2016 00:25:41 ]
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  zaterdag 23 juli 2016 @ 00:20:32 #28
194233 Friday12
Originele kloon
pi_163945284
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 00:17 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat precies?

[..]

Zou ook kunnen komen door de hitte, ja :P

Mezelf als offline zetten zal ik morgen even proberen of dat helpt. Genoeg gespeeld voor vandaag :')
Ga naar control panel en daar vind je energiebeheer/power options

Daar heb je zeg maar verschillende opties en daar moet je Hoge prestaties selecteren
pi_163945346
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 00:20 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ga naar control panel en daar vind je energiebeheer/power options

Daar heb je zeg maar verschillende opties en daar moet je Hoge prestaties selecteren
Ah, die optie stond nog verborgen. Zal het morgen eens uitproberen.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_163947340
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:03 schreef renwan het volgende:
Laatste week bijna geen ranked meer gespeeld, ben nu vooral in unranked bezig met het oefenen van aerials maar ik blijf die controle in de lucht verdomd lastig vinden ;(
Gewoon een beetje oefenen in free practice als de game een potje aan het zoeken is. Of gewoon voor je eerste potje even 5 minuten pakken en de aerial training doen. Je kunt er ook meer mee oefenen dan alleen waar het voor is bedoeld. Ik gebruik bijvoorbeeld de aerial training ook graag om te oefenen met het snel doodleggen van de bal, en in free practice freestylen van de ene naar de andere goal om daar meer gevoel in te krijgen. Dat kan je ook met gewone aerials doen.

Ik weet niet welk level je bent, maar als je je tegenstander helemaal te snel af wil zijn met aerials, moet je eens oefenen op power aerials. :D

Linkuru legt het hier wel goed uit:


Ik speel Rocket League zelf overigens al een tijdje op de pc, kwam kort geleden in 3v3 solo opeens een keer met amoney_tv in het team, en kort daarvoor in een potje tegen Sadjunior. Dat was me wel nog een stapje te ver. :') Die gasten spelen ook mee in de championships en dat zie je wel terug ook.

Leuk om dit topic zo bovenaan tegen te komen in GAM trouwens. :D
  zaterdag 23 juli 2016 @ 09:58:18 #31
277865 Sejt
Ondertitel
pi_163948582
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 05:41 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ik weet niet welk level je bent, maar als je je tegenstander helemaal te snel af wil zijn met aerials, moet je eens oefenen op power aerials. :D
Double jump aerials zijn sowieso een must als je beter wilt worden, dus veel oefenen.
Zoiets dus, wat mij eergisteren lukte :)

I love my mispoken words.
pi_163952252
Net nog even een hele tijd in Season gespeeld zonder problemen. Zodra ik online ging en een match verliet, had ik meteen weer last van lags en vervolgens gingen de matches in Season ook weer in minutenlang slowmotion. Ik had mezelf op offline gezet in Steam, maar dat maakt dus blijkbaar niets uit. Later vandaag dat andere maar even uitproberen ;(
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_163959373
Ik kreeg net een nog ergere lag en niets helpt, dus ik denk ik maar eens moet gaan bellen komende week :')
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_163972325
Ik heb vrijdag Gfinity gespeeld met een oude teammate van mij, en samen met Jacob van Kings of Urban (#1 team in Noord-Amerika op het moment) en man oh man.. als ik met hem speel voel ik me zo slecht he. Ik heb echt nog zo veel te leren, die gast is niet normaal goed.
pi_163973256
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:11 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik heb vrijdag Gfinity gespeeld met een oude teammate van mij, en samen met Jacob van Kings of Urban (#1 team in Noord-Amerika op het moment) en man oh man.. als ik met hem speel voel ik me zo slecht he. Ik heb echt nog zo veel te leren, die gast is niet normaal goed.
En dat zeg jij :P
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  zondag 24 juli 2016 @ 14:03:36 #36
277865 Sejt
Ondertitel
pi_163973415
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:11 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik heb vrijdag Gfinity gespeeld met een oude teammate van mij, en samen met Jacob van Kings of Urban (#1 team in Noord-Amerika op het moment) en man oh man.. als ik met hem speel voel ik me zo slecht he. Ik heb echt nog zo veel te leren, die gast is niet normaal goed.
Ik heb een enkele stream van 'm gekeken, en hij is inderdaad een klasse apart. Top 5 van de wereld speler denk ik eigenlijk.
I love my mispoken words.
pi_163978265
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:03 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik heb een enkele stream van 'm gekeken, en hij is inderdaad een klasse apart. Top 5 van de wereld speler denk ik eigenlijk.
Hij is zwaar underrated, ik ben zelf van mening dat Markydooda en Gambit de beste spelers ter wereld zijn maar sinds het toernooi dat ik met Jacob heb gespeeld past hij zeker in de top 5, waar M1k3Rules en gReazy ook in horen.
pi_163981037
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_163981558
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:11 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Hij is zwaar underrated, ik ben zelf van mening dat Markydooda en Gambit de beste spelers ter wereld zijn maar sinds het toernooi dat ik met Jacob heb gespeeld past hij zeker in de top 5, waar M1k3Rules en gReazy ook in horen.
Puur op skill zou ik hem niet in de top 5 zetten, maar in teamgames is hij wel enorm belangrijk ja. Ik vind de balans in Kings of Urban ook geweldig, alleen Flipsid3 Tactics heeft momenteel ook zo'n goede balans denk ik.

Gambit heb ik ook hoog zitten, jammer dat hij nu een tijdje niet meer meespeelt in iBP Cosmic.

Mooi toeval trouwens - zaterdagochtend plaats ik hier een tutorialvideo van Linkuru, zaterdagavond stond hij opeens tegenover me. Wel een 2-1 loss voor mijn team helaas. :')
  zondag 24 juli 2016 @ 20:12:53 #41
277865 Sejt
Ondertitel
pi_163982833
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 19:16 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Puur op skill zou ik hem niet in de top 5 zetten, maar in teamgames is hij wel enorm belangrijk ja. Ik vind de balans in Kings of Urban ook geweldig, alleen Flipsid3 Tactics heeft momenteel ook zo'n goede balans denk ik.

Gambit heb ik ook hoog zitten, jammer dat hij nu een tijdje niet meer meespeelt in iBP Cosmic.

Mooi toeval trouwens - zaterdagochtend plaats ik hier een tutorialvideo van Linkuru, zaterdagavond stond hij opeens tegenover me. Wel een 2-1 loss voor mijn team helaas. :')
Ik heb altijd een zwak gehad voor Sadjunior die nu voor Kings of Urban speelt.

"I got it!"
*mist de bal*
"I lied..."

Eigenlijk sinds dit soort games. Mooi om de beleving en spanning te horen.



[ Bericht 11% gewijzigd door Sejt op 24-07-2016 20:22:50 ]
I love my mispoken words.
pi_163985377
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:12 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik heb altijd een zwak gehad voor Sadjunior die nu voor Kings of Urban speelt.

"I got it!"
*mist de bal*
"I lied..."

Eigenlijk sinds dit soort games. Mooi om de beleving en spanning te horen.

Ja true, vind hem ook altijd wel goed. Denk ook wel dat de switch naar KoU een goede is geweest voor hem.

Voor wie interesse heeft, een aantal topteams spelen nu:

https://www.twitch.tv/rocketleaguecentral
pi_163995887
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 05:41 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Gewoon een beetje oefenen in free practice als de game een potje aan het zoeken is. Of gewoon voor je eerste potje even 5 minuten pakken en de aerial training doen. Je kunt er ook meer mee oefenen dan alleen waar het voor is bedoeld. Ik gebruik bijvoorbeeld de aerial training ook graag om te oefenen met het snel doodleggen van de bal, en in free practice freestylen van de ene naar de andere goal om daar meer gevoel in te krijgen. Dat kan je ook met gewone aerials doen.

Ik weet niet welk level je bent, maar als je je tegenstander helemaal te snel af wil zijn met aerials, moet je eens oefenen op power aerials. :D

Linkuru legt het hier wel goed uit:


Ik speel Rocket League zelf overigens al een tijdje op de pc, kwam kort geleden in 3v3 solo opeens een keer met amoney_tv in het team, en kort daarvoor in een potje tegen Sadjunior. Dat was me wel nog een stapje te ver. :') Die gasten spelen ook mee in de championships en dat zie je wel terug ook.

Leuk om dit topic zo bovenaan tegen te komen in GAM trouwens. :D
Het probleem is niet in de lucht komen dat gaat me goed af. Het probleem is meer de bal raken, 9 van de 10 keer maai ik er vol over of naast :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:20:23 #44
277865 Sejt
Ondertitel
pi_163996034
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:11 schreef renwan het volgende:

[..]

Het probleem is niet in de lucht komen dat gaat me goed af. Het probleem is meer de bal raken, 9 van de 10 keer maai ik er vol over of naast :')
Aerial training doen tot je er bij neer valt. Als je bij All-star niveau elke bal kan raken, ben je al een heel eind.
I love my mispoken words.
pi_163996110
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:20 schreef Sejt het volgende:

[..]

Aerial training doen tot je er bij neer valt. Als je bij All-star niveau elke bal kan raken, ben je al een heel eind.
Ik raak altijd heel gefrustreerd van die training :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_163996307
Heb hem even in een spoilertje gedaan voor het geval iemand op mobiel netwerk zit :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164000119
Mooi is dat altijd vanaf de muur _O_

https://vid.me/3lt4
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164003292
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:37 schreef iPancakeMix het volgende:
Heb hem even in een spoilertje gedaan voor het geval iemand op mobiel netwerk zit :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice. Welk level/rank ben je?
pi_164005140
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:37 schreef iPancakeMix het volgende:
Heb hem even in een spoilertje gedaan voor het geval iemand op mobiel netwerk zit :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De link naar je steamprofiel doet het niet meer? :o
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164006473
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 18:17 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Nice. Welk level/rank ben je?
Ik let niet zo veel op rank. Ik ben ongeveer te vergelijken met zer0, de vervanger van Gambit in iBP. Ik heb in 3 top 10 teams gezeten in Europa verder. Heb 2000 uur en ben al sinds mn 1000 uur rocketeer ofzo
pi_164006477
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 19:36 schreef renwan het volgende:

[..]

De link naar je steamprofiel doet het niet meer? :o
Het is nu gontho97 ipv RL
pi_164006814
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 20:34 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Ik let niet zo veel op rank. Ik ben ongeveer te vergelijken met zer0, de vervanger van Gambit in iBP. Ik heb in 3 top 10 teams gezeten in Europa verder. Heb 2000 uur en ben al sinds mn 1000 uur rocketeer ofzo
Oké ja, rank zegt ook niet alles, maar ik vroeg het erbij omdat het vaak in ieder geval meer zegt dan level. Maar damn, had geen idee dat je zo goed was, nice. :D
pi_164012568


:P Gambit had z'n dag niet, liet zich 3 keer kei hard uit dribbelen door Maestro
pi_164014312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 00:15 schreef iPancakeMix het volgende:
[ afbeelding ]

:P Gambit had z'n dag niet, liet zich 3 keer kei hard uit dribbelen door Maestro
Nice, lekker bezig zo te zien. :7

quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:55 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

;(
Ik wist niet dat jij een FOK!ker was. Heb al een paar keer tegen je gespeeld op RL, niks ten nadele van jou, maar de reden dat ik je naam onthouden heb is omdat ik daarbij altijd dacht aan Sadjunior. :D

Ik denk dat ik je 2 of 3 keer tegengekomen ben. Leuk toeval.
  woensdag 27 juli 2016 @ 10:42:23 #55
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164040510
I love my mispoken words.
  woensdag 27 juli 2016 @ 12:58:38 #56
341139 vaagjunior
Paul Fan! :D
pi_164042989
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 07:16 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Nice, lekker bezig zo te zien. :7

[..]

Ik wist niet dat jij een FOK!ker was. Heb al een paar keer tegen je gespeeld op RL, niks ten nadele van jou, maar de reden dat ik je naam onthouden heb is omdat ik daarbij altijd dacht aan Sadjunior. :D

Ik denk dat ik je 2 of 3 keer tegengekomen ben. Leuk toeval.
Haha oke nice :P wat is jouw steam dan?
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_164051581
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:58 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Haha oke nice :P wat is jouw steam dan?
Roardawa op Steam, maar ingame heet ik Flume.
pi_164078563
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164101398


Oké bij die eerste kwam wel een beetje geluk kijken :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164113525
Hoe gaan jullie hiermee om?

Het val me op dat de meeste mensen gewoon niet de verdediging in willen, opsich snap ik dat wel want het is ook niet het leukste dat er is maar resultaat is dus dat ik 9 van de 10 matches achterin moet blijven hangen. Als ik voorin een kans zie, een poging waag en dus uit de verdediging ben zit er achter een groot gapend gat waar vaak een goal valt. Men lijkt niet te willen rouleren ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164113664
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:43 schreef renwan het volgende:
Hoe gaan jullie hiermee om?

Het val me op dat de meeste mensen gewoon niet de verdediging in willen, opsich snap ik dat wel want het is ook niet het leukste dat er is maar resultaat is dus dat ik 9 van de 10 matches achterin moet blijven hangen. Als ik voorin een kans zie, een poging waag en dus uit de verdediging ben zit er achter een groot gapend gat waar vaak een goal valt. Men lijkt niet te willen rouleren ;(
Leave match :)
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164113858
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:48 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Leave match :)
Dat is niet lief in ranked
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164114108
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:57 schreef renwan het volgende:

[..]

Dat is niet lief in ranked
Ranked is stom.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164114438
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:06 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Ranked is stom.
Hockey is stommer
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 18:28:24 #65
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164114495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:43 schreef renwan het volgende:
Hoe gaan jullie hiermee om?

Het val me op dat de meeste mensen gewoon niet de verdediging in willen, opsich snap ik dat wel want het is ook niet het leukste dat er is maar resultaat is dus dat ik 9 van de 10 matches achterin moet blijven hangen. Als ik voorin een kans zie, een poging waag en dus uit de verdediging ben zit er achter een groot gapend gat waar vaak een goal valt. Men lijkt niet te willen rouleren ;(
3v3 Solo Standard, bedoel je? Dat is gewoon afzien. Soms tref je het, en kan je goed rouleren. Maar het gros van de games is verdedigend spelen omdat de meeste voor elke gaan.
Misschien dat het op een hoger niveau dan Challenger beter gaat.

Ik speel tegenwoordig samen met een vaste partner in 2v2 en dan kan je echt lekker teamspel spelen. Met vaste partners in 3v3 hetzelfde.
I love my mispoken words.
pi_164114592
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:28 schreef Sejt het volgende:

[..]

3v3 Solo Standard, bedoel je? Dat is gewoon afzien. Soms tref je het, en kan je goed rouleren. Maar het gros van de games is verdedigend spelen omdat de meeste voor elke gaan.
Misschien dat het op een hoger niveau dan Challenger beter gaat.

Ik speel tegenwoordig samen met een vaste partner in 2v2 en dan kan je echt lekker teamspel spelen. Met vaste partners in 3v3 hetzelfde.
Ja die ellende is in 3v3 ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164115794
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:25 schreef renwan het volgende:

[..]

Hockey is stommer
Doe nu basketbal.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164131566
Spel gekocht op PS4

Chaotisch en lastig :o
pi_164137259
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 15:10 schreef isax het volgende:
Spel gekocht op PS4

Chaotisch en lastig :o
Zo blijft het altijd. Je zal nu nog proberen überhaupt te raken, vervolgens komt de chaos in de lucht, dan met dribbels, teamplays etc etc.

Zelfs nu ik op lvl 70 zit is het nog een enorm chaos af en toe. 10.gif

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 17:43 schreef renwan het volgende:
Hoe gaan jullie hiermee om?

Het val me op dat de meeste mensen gewoon niet de verdediging in willen, opsich snap ik dat wel want het is ook niet het leukste dat er is maar resultaat is dus dat ik 9 van de 10 matches achterin moet blijven hangen. Als ik voorin een kans zie, een poging waag en dus uit de verdediging ben zit er achter een groot gapend gat waar vaak een goal valt. Men lijkt niet te willen rouleren ;(
Is kut inderdaad, welk level ben je? Naar mijn eigen ervaring begon men over het algemeen te begrijpen dat rouleren belangrijk is vanaf expert/master, of vanaf challenger elite in ranked. Daaronder is het vaak een ellende. Anderzijds heb je dan waarschijnlijk het geluk dat de tegenstander hetzelfde doet, wat mogelijkheden biedt op de counter. Gewoon als derde man functioneren en als je de kans krijgt ze allemaal uitspelen met een long shot of dribbel ofzo. :D
pi_164137364
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:13 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Zo blijft het altijd. Je zal nu nog proberen überhaupt te raken, vervolgens komt de chaos in de lucht, dan met dribbels, teamplays etc etc.

Zelfs nu ik op lvl 70 zit is het nog een enorm chaos af en toe. [ afbeelding ]

[..]

Is kut inderdaad, welk level ben je? Naar mijn eigen ervaring begon men over het algemeen te begrijpen dat rouleren belangrijk is vanaf expert/master, of vanaf challenger elite in ranked. Daaronder is het vaak een ellende. Anderzijds heb je dan waarschijnlijk het geluk dat de tegenstander hetzelfde doet, wat mogelijkheden biedt op de counter. Gewoon als derde man functioneren en als je de kans krijgt ze allemaal uitspelen met een long shot of dribbel ofzo. :D
31 ofzo dacht ik, veteran iig. Op ps4 expert. Heb mezelf nu met veel pijn en moeite weer omhoog weten te boksen naar Challenger I :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164145307

Ik begin het langzaam aan te leren :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 09:52:45 #72
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164170693
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 00:12 schreef renwan het volgende:

Ik begin het langzaam aan te leren :P
Lekker hoor :)
I love my mispoken words.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 09:56:26 #73
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164170751
Ik ben zoekende naar feedback over mijn spel. Iemand die goed zicht hierop heeft en een replay of twee wil analyseren?

Ik speel tegenwoordig met een vaste partner in 2v2, met voice comms. Ik ben Challenger3 en hij Challenger2, en we zitten een beetje tussen divisies te schommelen, maar missen echt de tactiek/skill om hoger te klimmen naar mijn idee.
Daarom kan een mening van buitenaf goed werken.
I love my mispoken words.
pi_164172252
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:56 schreef Sejt het volgende:
Ik ben zoekende naar feedback over mijn spel. Iemand die goed zicht hierop heeft en een replay of twee wil analyseren?

Ik speel tegenwoordig met een vaste partner in 2v2, met voice comms. Ik ben Challenger3 en hij Challenger2, en we zitten een beetje tussen divisies te schommelen, maar missen echt de tactiek/skill om hoger te klimmen naar mijn idee.
Daarom kan een mening van buitenaf goed werken.
Als je een match upload en hier post zijn er vast een paar mensen die willen kijken :P

Sowieso handig denk ik, misschien halen anderen er nog wel wat nuttige tips uit.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164172839
Ik speel het ook weer sinds een paar dagen, had m'n PS4 verkocht maar kwam tot de ontdekking dat mijn Macbook Pro uit 2013 dit spel prima kan draaien :P. Xbox cotnrollertje eraan en gaan! En direct weer helemaal verslaafd hahaha.. Blijft genieten ook, zoveel chaos, zoveel gedoe, zeurende teammates, prachtige goals, lullige goals. Ben echt slecht verder, maar gister wel een goeie game; "Are you pro mate?!". Hardop gelachen _O-
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 14:02:46 #76
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164175964
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:20 schreef renwan het volgende:

[..]

Als je een match upload en hier post zijn er vast een paar mensen die willen kijken :P

Sowieso handig denk ik, misschien halen anderen er nog wel wat nuttige tips uit.
Heb je helemaal gelijk in - zal er vanavond een uploaden (winst met overtime) en dan een andere keer waar we verliezen.
I love my mispoken words.
pi_164176192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik speel het ook weer sinds een paar dagen, had m'n PS4 verkocht maar kwam tot de ontdekking dat mijn Macbook Pro uit 2013 dit spel prima kan draaien :P. Xbox cotnrollertje eraan en gaan! En direct weer helemaal verslaafd hahaha.. Blijft genieten ook, zoveel chaos, zoveel gedoe, zeurende teammates, prachtige goals, lullige goals. Ben echt slecht verder, maar gister wel een goeie game; "Are you pro mate?!". Hardop gelachen _O-
Ik ben ook slecht. Gisteren wel 7 golazo's gemaakt in een potje tegen 2 veteranen en een expert. Ik zat met twee semi-profs in een team.
pi_164177557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben ook slecht. Gisteren wel 7 golazo's gemaakt in een potje tegen 2 veteranen en een expert. Ik zat met twee semi-profs in een team.
Lekker hoor :). Heerlijke game. Elke goal voelt als de mooiste goal ooit.
pi_164194300
Pokemon Go is weer uitgespeeld, tijd om wat blauwe sterretjes te unlocken.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 12:50:33 #80
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164197222
Hier een hele game, klaar voor kommentaar :)


Ik werk al aan verbeteren van m'n schoten, rustig meenemen van de bal als de tegenstander niet in de buurt is, en verdedigende roulatie met m'n partner.
I love my mispoken words.
pi_164199273
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:50 schreef Sejt het volgende:
Hier een hele game, klaar voor kommentaar :)


Ik werk al aan verbeteren van m'n schoten, rustig meenemen van de bal als de tegenstander niet in de buurt is, en verdedigende roulatie met m'n partner.
Zit nu te kijken, ik zal wel wat puntjes noemen die mij opvallen:
[heb het maar even in een spoiler geflikkerd]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je er wat mee kan, misschien dat anderen nog aanvullingen hebben. Excuses voor de lange post. :D :')
pi_164200051
Wat voor screen recorder gebruiken jullie trouwens? Fraps maakt er namelijk wel erg grote bestanden van :')
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:18:47 #83
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_164200682
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:56 schreef Simterklaas het volgende:
Wat voor screen recorder gebruiken jullie trouwens? Fraps maakt er namelijk wel erg grote bestanden van :')
nVidia Shadowplay _O_
Relatief kleine bestanden, maar vooral geen performance drop en met één druk op de knop de afgelopen minuut tot 10 minuten (geloof ik, ik heb hem op 1 minuut staan) opnemen.
Dus na een toffe goal ff snel op alt-f9 en je hebt hem. Staat gewoon altijd aan.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 16:13:02 #84
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164202053
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:19 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Zit nu te kijken, ik zal wel wat puntjes noemen die mij opvallen:
[heb het maar even in een spoiler geflikkerd]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je er wat mee kan, misschien dat anderen nog aanvullingen hebben. Excuses voor de lange post. :D :')
Geweldig, super bedankt voor je feedback _O_

Roepen tegen elkaar van druk zetten hebben we afgesproken om meer te doen. Daarnaast ben ik me bewust van het controleren van de bal als er geen druk van de tegenstander is. Nu de volgende stap van het uitvoeren :)

Goede tip over die eigen goal, zo had ik het nog niet gezien t.o.v. dat hij de lange hoek niet kan halen. Op dat moment verwachtte ik eigenlijk dat de bal omhoog ging rollen over de curve, maar hij kwam laag terug ;(

Dribbelen oefen ik inderdaad op. Aangezien ik redelijk tevreden ben over m'n wallshots en aerials, zie ik dit als de volgende stap. Wat me opvalt, is dat de Marauder de bal veel laat stuiteren op z'n dak? Maar misschien ligt dat aan mij en moet ik meer oefenen :)

M'n partner en ik spelen nu ongeveer 3 weken samen en het gaat wel beter, maar tips als deze zullen dat proces versnellen. ^O^
I love my mispoken words.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 16:43:11 #85
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_164202786
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:50 schreef Sejt het volgende:
Hier een hele game, klaar voor kommentaar :)


Ik werk al aan verbeteren van m'n schoten, rustig meenemen van de bal als de tegenstander niet in de buurt is, en verdedigende roulatie met m'n partner.
Meer bier drinken. Ik hoop dat je hier iets mee kan :*
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 3 augustus 2016 @ 16:46:02 #86
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164202834
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:43 schreef jackson het volgende:

[..]

Meer bier drinken. Ik hoop dat je hier iets mee kan :*
Best feedback ever. :9~
I love my mispoken words.
pi_164203228
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:13 schreef Sejt het volgende:

[..]

Geweldig, super bedankt voor je feedback _O_

Roepen tegen elkaar van druk zetten hebben we afgesproken om meer te doen. Daarnaast ben ik me bewust van het controleren van de bal als er geen druk van de tegenstander is. Nu de volgende stap van het uitvoeren :)

Goede tip over die eigen goal, zo had ik het nog niet gezien t.o.v. dat hij de lange hoek niet kan halen. Op dat moment verwachtte ik eigenlijk dat de bal omhoog ging rollen over de curve, maar hij kwam laag terug ;(

Dribbelen oefen ik inderdaad op. Aangezien ik redelijk tevreden ben over m'n wallshots en aerials, zie ik dit als de volgende stap. Wat me opvalt, is dat de Marauder de bal veel laat stuiteren op z'n dak? Maar misschien ligt dat aan mij en moet ik meer oefenen :)

M'n partner en ik spelen nu ongeveer 3 weken samen en het gaat wel beter, maar tips als deze zullen dat proces versnellen. ^O^
Kan best kloppen wat betreft de Marauder, maar heb er zelf niet genoeg mee gespeeld om er een goed oordeel over te kunnen vormen. Ik vind de Aftershock heel fijn, maar ik zweer toch bij Dominus en Masamune. Voor dribbelen zijn dat enorm fijne auto's. :)

Klinkt goed verder! Wat misschien ook nog wel handig is: als je een goede tegenstander tegenkomt, sla de replay op en kijk het eens terug vanuit zijn perspectief. Doet hij dingen die hem in de wedstrijd een voordeel gaven ten opzichte van jouw team, dan is het meteen te bestuderen. Je kunt in free training vrijwel alles wel oefenen. Daarom vind ik het af en toe ook wel vet om op youtube/twitch te kijken naar de pro's, het is heel leerzaam. :D
pi_164208420
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:18 schreef Mano_ het volgende:

[..]

nVidia Shadowplay _O_
Relatief kleine bestanden, maar vooral geen performance drop en met één druk op de knop de afgelopen minuut tot 10 minuten (geloof ik, ik heb hem op 1 minuut staan) opnemen.
Dus na een toffe goal ff snel op alt-f9 en je hebt hem. Staat gewoon altijd aan.
Alvast geïnstalleerd. Straks uittesten _O_

Heb ook anderen geprobeerd zoals OBS, maar die vond ik echt totaal onduidelijk.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164208804
:'( :'( :'(

Pay close attention or else you'll miss what's happening
  woensdag 3 augustus 2016 @ 21:29:53 #90
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_164209678
quote:
Oh da's jammer ;( Welke kaart heb je dan?
pi_164209758
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:29 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Oh da's jammer ;( Welke kaart heb je dan?
GeForce GT 740M.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164235562
Deze mag ook wel in de volgende OP zeg!

http://www.rocketleaguetrainer.com/p/download

Mooi programma _O_
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164235612
Ze hebben nu eindelijk het boosten aangepakt, iedereen die meer dan 30 games of 25% van hun totaal gespeelde games hebben gespeeld met een speler die minstens 8 tiers verschilt van je eigen tier is gereset naar Rising Star. Vriend van mij dus helemaal over de rooie omdat hij naar #9 is geboost in 2v2 en nu weer helemaal opnieuw moet beginnen vanaf Rising Star.

Ook wordt de matchmaking nu bepaald op basis van de hoogste rank binnen de party. Als je dus als Grand Champion met een Challenger Elite speelt, krijg je tegenstanders op basis van de Grand Champion, en niet het gemiddelde van de twee.

Maar goed, het punt dat ik wou maken: er zijn ruim 200 boosters gereset naar Rising Star, waardoor ik as we speak #79 van de wereld domineer in 2v2 :P Het climben gaat echter wel traag though, anderhalve maand na de patch en ik ben nog steeds vrij laag.

  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:44:05 #94
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164238847
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:17 schreef iPancakeMix het volgende:
Ze hebben nu eindelijk het boosten aangepakt, iedereen die meer dan 30 games of 25% van hun totaal gespeelde games hebben gespeeld met een speler die minstens 8 tiers verschilt van je eigen tier is gereset naar Rising Star. Vriend van mij dus helemaal over de rooie omdat hij naar #9 is geboost in 2v2 en nu weer helemaal opnieuw moet beginnen vanaf Rising Star.

Ook wordt de matchmaking nu bepaald op basis van de hoogste rank binnen de party. Als je dus als Grand Champion met een Challenger Elite speelt, krijg je tegenstanders op basis van de Grand Champion, en niet het gemiddelde van de twee.
Prima dit.
I love my mispoken words.
pi_164244579
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:17 schreef iPancakeMix het volgende:
Ze hebben nu eindelijk het boosten aangepakt, iedereen die meer dan 30 games of 25% van hun totaal gespeelde games hebben gespeeld met een speler die minstens 8 tiers verschilt van je eigen tier is gereset naar Rising Star. Vriend van mij dus helemaal over de rooie omdat hij naar #9 is geboost in 2v2 en nu weer helemaal opnieuw moet beginnen vanaf Rising Star.

Ook wordt de matchmaking nu bepaald op basis van de hoogste rank binnen de party. Als je dus als Grand Champion met een Challenger Elite speelt, krijg je tegenstanders op basis van de Grand Champion, en niet het gemiddelde van de twee.

Maar goed, het punt dat ik wou maken: er zijn ruim 200 boosters gereset naar Rising Star, waardoor ik as we speak #79 van de wereld domineer in 2v2 :P Het climben gaat echter wel traag though, anderhalve maand na de patch en ik ben nog steeds vrij laag.

[ afbeelding ]
Dat verklaart waarom ik gisteravond ineens veel moeilijkere tegenstanders kreeg toen ik van solo 3s naar premade 2v2 switchte :p
pi_164260891
Frusties in ranked die gelijk boos op je worden als het even niet lukt. Ja, ligt ook echt aan mij als het 2v2 is :')
Apart dat ik met een goede team mate dan wel altijd minstens 1 hat trick maak.

Ik blijf de oude maps trouwens vrij kut vinden sinds Hoops uit is. Ik kan veel beter overweg met een compacter speelveld. Maar Hoops (en Snow Day) doen ze dan natuurlijk weer niet in ranked en pure aids maps zoals Wasteland en Neo Tokyo wel :(

[ Bericht 11% gewijzigd door Simterklaas op 06-08-2016 02:51:13 ]
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164274150

Hier even een 1v1 van mij, moet nu gaan werken dus kom er vanavond wel op terug :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 19:43:38 #98
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164276727
LAN finals zijn gestart

https://www.twitch.tv/rocketleague
I love my mispoken words.
pi_164276887
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 19:43 schreef Sejt het volgende:
LAN finals zijn gestart

https://www.twitch.tv/rocketleague
Geen FOKkers die meedoen?
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 20:01:17 #100
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164277288
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 19:48 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Geen FOKkers die meedoen?
Nee, tenzij er een undercover fokker zit. Het team 'The Flying Dutchmen' is er wel.
I love my mispoken words.
pi_164278470
En Remkoe als Nederlandse vertegenwoordiging bij Northern Gaming.

Tweede game (Exodus vs Mock-it EU) was nice, hoog niveau, snelle plays. Ten opzichte van de eerste game toch wel een verademing. :D

The Flying Dutchmen begint over een paar minuten trouwens, tegen Kings of Urban. KoU is favoriet, maar je weet het nooit.
pi_164279838
Morgen komt er een announcement van RL, denk dat ik misschien net een hint heb opgepakt.

Ik denk dat er een ingame clan/teamsysteem komt, en deze wedstrijden bevestigen het eigenlijk wel. Net wonnen de Flying Dutchmen van Kings of Urban, en ingame stond het bericht:

- Winner -
Flying Dutchmen

Het kan zijn dat dit speciaal is gemaakt voor de RLCS finals, maar wie weet. :)
pi_164280779
Ik huil nog steeds van binnen, paar maanden geleden had ik Dogu van The Flying Dutchmen van m'n team gekickt omdat hij zich 2 keer op rij versliep terwijl er een toernooi was :(
pi_164282950
Voor wie het heeft gemist, Flipsid3 vs iBP Cosmic is het terugkijken waard. _O_
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 23:00:53 #105
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_164283651
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:39 schreef Rodawa het volgende:
Voor wie het heeft gemist, Flipsid3 vs iBP Cosmic is het terugkijken waard. _O_
Mooie potjes ja ^O^
Er zat een buitenstaander bij, ook die vond het mooi om te zien :D
pi_164290126
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:33 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik huil nog steeds van binnen, paar maanden geleden had ik Dogu van The Flying Dutchmen van m'n team gekickt omdat hij zich 2 keer op rij versliep terwijl er een toernooi was :(
Rekt
Rossoneri siamo noi.
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:24:55 #107
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_164298159
hoelaat is de finale vnv?
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  zondag 7 augustus 2016 @ 16:59:01 #108
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_164300978
En zijn er mensen die met mij willen ranken? Vorig seizoen was ik Allstar (2v2), nu helaas challenger elite :') Zoek iemand van hetzelfde skill level. Laat maar weten dan doen we een paar potjes om te kijken hoe het gaat :D

[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 07-08-2016 17:13:56 ]
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_164306552
Toernooi schema slaat helemaal nergens op
pi_164309891
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164322681
Gisteren via Twitch gekeken, maar de potjes zelf waren toch wel supergaaf om te zien.
Sommige goals waren echt fantastisch.
Built for Speed
  maandag 8 augustus 2016 @ 09:18:01 #112
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_164322890
quote:
Wait wut?
  maandag 8 augustus 2016 @ 10:33:33 #113
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_164324022
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Gisteren via Twitch gekeken, maar de potjes zelf waren toch wel supergaaf om te zien.
Sommige goals waren echt fantastisch.
Jup, mooi evenement ^O^
  maandag 8 augustus 2016 @ 10:34:05 #114
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_164325372
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:34 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Puinhoop *O*
Nog meer fun *O*
pi_164338595
Ik kreeg tranen in m'n ogen toen iBP Cosmic die trofee oppakte, ik ben al ruim een jaar nu deel van de competitive community en om te zien hoe de pro's daar te werk gingen was echt prachtig :P
pi_164349494


[ Bericht 100% gewijzigd door renwan op 09-08-2016 10:55:40 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164352889
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:14 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik kreeg tranen in m'n ogen toen iBP Cosmic die trofee oppakte, ik ben al ruim een jaar nu deel van de competitive community en om te zien hoe de pro's daar te werk gingen was echt prachtig :P
Ben ook blij dat iBP het geflikt heeft. Kronovi krijgt altijd een hoop gezeur over zich heen, Lachinio zou niet kunnen keepen en zer0 was 'slechts de vervanger voor de beste speler ter wereld'. Knap hoe ze het in korte tijd compleet hebben weten om te gooien. De roulatie was goed, mooie goals, bij vlagen goede teamplays en de verdediging stond vrijwel continu ijzersterk. _O_
pi_164364893
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 02:12 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ben ook blij dat iBP het geflikt heeft. Kronovi krijgt altijd een hoop gezeur over zich heen, Lachinio zou niet kunnen keepen en zer0 was 'slechts de vervanger voor de beste speler ter wereld'. Knap hoe ze het in korte tijd compleet hebben weten om te gooien. De roulatie was goed, mooie goals, bij vlagen goede teamplays en de verdediging stond vrijwel continu ijzersterk. _O_
Mijn voorspelling was als volgt:

1 - Northern Gaming
2 - Flipsid3 Tactics
3 - Kings of Urban
4 - Exodus
5 - Mock-It EU
6 - iBUYPOWER Cosmic
7 - The Flying Dutchmen
8 - Genesis

Ik had dus alleen Flipsid3 juist, ik kon er voor de rest niet ver genoeg naast zitten. Ik had iBP inderdaad ook super laag omdat Kronovi super overrated is, Lachinio niet kan verdedigen en 0ver zer0 heel veel druk op zich heeft. Toch wel chill dat TFD top 4 is geeindigd :D
pi_164385158
https://www.twitch.tv/rocketleaguecentral/v/82657462?t=02h28m37s

https://www.twitch.tv/rocketleaguecentral/v/82657462?t=02h14m35s

Twee mooie goals van mij in de halve finale van de 2v2 Gfinity vanavond :P Helaas niet verder gekomen dan dat, maar het was een mooi toernooi :)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 08:50:04 #121
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164387326
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 15:26 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Mijn voorspelling was als volgt:

1 - Northern Gaming
2 - Flipsid3 Tactics
3 - Kings of Urban
4 - Exodus
5 - Mock-It EU
6 - iBUYPOWER Cosmic
7 - The Flying Dutchmen
8 - Genesis

Ik had dus alleen Flipsid3 juist, ik kon er voor de rest niet ver genoeg naast zitten. Ik had iBP inderdaad ook super laag omdat Kronovi super overrated is, Lachinio niet kan verdedigen en 0ver zer0 heel veel druk op zich heeft. Toch wel chill dat TFD top 4 is geeindigd :D
iBP had thuisvoordeel :{w
(KoU ook, die vielen pas tegen...)
I love my mispoken words.
pi_164448128
Ik ben zo jaloers op Killerno's titel :(

pi_164458429
Die titelkleur springt er wel uit ja. Achja, misschien krijg ik er ooit wel 1 :p

Zijn er trouwens nog mensen actief op steam die een keer willen samen spelen? Solo 3v3 blijft veel te random. Je kan me hier vinden https://steamcommunity.com/profiles/76561198025117866
pi_164548530
Volgens mij leeft Rocket League wel aardig op het FOK! forum, dus bij deze stel ik hem hier.

Rocket League is al ruim en jaar oud en mede dankzij het succes van The Flying Dutchmen op de RLCS lijkt er ook een opleving te zijn in de Nederlandse Rocket League scene.

Zelf speel ik al een tijdje met het idee om scrimmatches tegen andere websites onderling te spelen. Dit kan op de PS4/PC (Zelf in het bezit van PS4), wellicht dit dan wekelijks of maandelijks te doen.

Is er behoefte aan zo'n soort opzet? Hoeft niet per se 1 PS4/PC team te zijn van FOK mogen ook verschillende teams zijn (mocht de animo groot zijn). Wedstrijd(en) zou(den) dan kunnen worden uitgezonden via Twitch (eventueel met commentaar) om een zo'n groot mogelijke groep te bereiken.

Nogmaals, het is een idee en eventuele data en andere teams staan nog niet vast. Tweakers heeft ook 1 a 2 teams op de PS4 en wat spelers op de PC. Dus wat dat betreft zou dat de eerste keus zijn om tegen te spelen (mits die toestemmen)

DM'en zal mij niet lukken. Maar ik zal dit topic in de gaten houden.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:20:31 #125
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164549457
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:39 schreef RLNL het volgende:

[...]
Of je het moet limiteren tot website scrims weet ik niet, maar een Fok team bouwen voor 3v3 (met een sub of 2) moet wel kunnen.
Ik heb nog geen team voor 3v3, dus ik ben er wel voor in. Challenger 3 - Elite niveau. PS4: drazdk
I love my mispoken words.
pi_164549964
Sta altijd open voor suggesties wat dat betreft. Zal wel een dagtaak hebben aan het benaderen van websites : -) :P
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:59:49 #127
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164550675
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:37 schreef RLNL het volgende:
Sta altijd open voor suggesties wat dat betreft. Zal wel een dagtaak hebben aan het benaderen van websites : -) :P
Een team kunnen we sowieso maken en dan afspreken wanneer we wat ranked willen spelen. Dan kan je later altijd nog wedstrijden met een vaste tegenstander regelen.
Het moet geen dag taak voor je worden, want dat hou je niet vol ;)
I love my mispoken words.
pi_164554835
Ah dat idee hierboven klinkt leuk! :)

Ik vind de community de laatste weken wel treurig worden zeg. Mocht je een keer nice shot roepen dan krijg je 9 van de 10 keer al geen reactie meer en ik heb alleen deze week al een keer of 10 mensen elkaar voor rotte vis zien uitmaken. Leek een paar maanden geleden stukken minder erg dan nu :N
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164558785
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef renwan het volgende:
Ah dat idee hierboven klinkt leuk! :)

Ik vind de community de laatste weken wel treurig worden zeg. Mocht je een keer nice shot roepen dan krijg je 9 van de 10 keer al geen reactie meer en ik heb alleen deze week al een keer of 10 mensen elkaar voor rotte vis zien uitmaken. Leek een paar maanden geleden stukken minder erg dan nu :N
Ook leuk; je maakt 1 inschattingsfout en je ziet 2 seconden later links onderin al dat de rode teller begint te lopen :').

Ook strontvervelend: Mensen die er op de een of andere manier de eerste 5 seconden niet zijn waardoor ze de aftrap missen en je meteen 1-0 achter staat.
pi_164561009
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ook leuk; je maakt 1 inschattingsfout en je ziet 2 seconden later links onderin al dat de rode teller begint te lopen :').

Ook strontvervelend: Mensen die er op de een of andere manier de eerste 5 seconden niet zijn waardoor ze de aftrap missen en je meteen 1-0 achter staat.
Die eerste is irritant ja en die 2e, ach, dan heb je nog genoeg tijd om het goed te maken.

Net ook weer, had een teamgenoot die aardig goed was met aerials "STOP TRYHARDING" "SUCK YOUR MOMS COCK" "THIS ISN'T RANKED". Manmanman, daarom zit ik juist in unranked. Om te oefenen op zulke zaken :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 15 augustus 2016 @ 21:09:22 #131
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164562920
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:36 schreef renwan het volgende:

[..]

Die eerste is irritant ja en die 2e, ach, dan heb je nog genoeg tijd om het goed te maken.

Net ook weer, had een teamgenoot die aardig goed was met aerials "STOP TRYHARDING" "SUCK YOUR MOMS COCK" "THIS ISN'T RANKED". Manmanman, daarom zit ik juist in unranked. Om te oefenen op zulke zaken :')
Ik heb alleen quick chat aanstaan, de rest uit. Scheelt een hoop stront.
I love my mispoken words.
pi_164565337
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:09 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik heb alleen quick chat aanstaan, de rest uit. Scheelt een hoop stront.
Ja dat zal vast wel een hoop schelen maar soms kom je ook leuke mensen tegen, van de week ook nog een keer huilend van het lachen gespeeld :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 15 augustus 2016 @ 22:48:41 #133
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164568634
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:41 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja dat zal vast wel een hoop schelen maar soms kom je ook leuke mensen tegen, van de week ook nog een keer huilend van het lachen gespeeld :P
Mwah, zeldzaam. Ik heb zelfs de neiging om quick chat uit te zetten behalve team chat. Ik heb daar heel weinig mee. Met m'n 2v2 maat zitten wij in een voice chat, en hij heeft alles aan staan, en wat ik allemaal 'mis', word ik niet rauwig van. Standaard internet stront van zichzelf overschattende tieners, zeg maar.
I love my mispoken words.
  maandag 15 augustus 2016 @ 23:58:45 #134
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_164571255
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ook leuk; je maakt 1 inschattingsfout en je ziet 2 seconden later links onderin al dat de rode teller begint te lopen :').

Ook strontvervelend: Mensen die er op de een of andere manier de eerste 5 seconden niet zijn waardoor ze de aftrap missen en je meteen 1-0 achter staat.
Dat 2e :r

Man heb dat nu ook soms met zo'n maat van mij zit die weer niet op te letten. Soms dan vliegt die er gewoon scheef voorbij dan heeft het nog geen nut gehad :')

Wordt alleen maar gedegradeerd door deze gast omdat die gewoon standaard rechte ballen nog mist :r

quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:48 schreef Sejt het volgende:

[..]

Mwah, zeldzaam. Ik heb zelfs de neiging om quick chat uit te zetten behalve team chat. Ik heb daar heel weinig mee. Met m'n 2v2 maat zitten wij in een voice chat, en hij heeft alles aan staan, en wat ik allemaal 'mis', word ik niet rauwig van. Standaard internet stront van zichzelf overschattende tieners, zeg maar.
Mensen beledigen via die chat is best fun. :7

Sejt wanneer gaan we 2vs2 ranked doen.
Irene is bae <3
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:17:22 #135
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164577728
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:58 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Mensen beledigen via die chat is best fun. :7

Sejt wanneer gaan we 2vs2 ranked doen.
Ik heb een vaste 2vs2 partner tegenwoordig, al zit hij nu een week in Wales. :{ Maar als we beide een keer tijd hebben, stuur maar een invite ;)
I love my mispoken words.
pi_164579790
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef renwan het volgende:
Ah dat idee hierboven klinkt leuk! :)

Ik vind de community de laatste weken wel treurig worden zeg. Mocht je een keer nice shot roepen dan krijg je 9 van de 10 keer al geen reactie meer en ik heb alleen deze week al een keer of 10 mensen elkaar voor rotte vis zien uitmaken. Leek een paar maanden geleden stukken minder erg dan nu :N
Zie het ook wel inderdaad, maar soms pakt het juist lekker uit. Gisteren riep iemand over mij en mijn teammates na 20 sec al "lol 3 legends 0 skills", toen we 0-1 achterkwamen. Heb er niet op gereageerd - tot de wedstrijd eindigde en wij met 5-2 hadden gewonnen.

En toen kwam hij met smoesjes, "im way too drunk to play", hehe sure.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:22:03 #137
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_164592646
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:17 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik heb een vaste 2vs2 partner tegenwoordig, al zit hij nu een week in Wales. :{ Maar als we beide een keer tijd hebben, stuur maar een invite ;)
Heb jou niet in mijn lijst toch?

Ranked zonder vaste partner/chat is wel echt ruk. Weet niet of het aan mij ligt of wat maar op de PS4 als ik solo ga dan word ik standaard in een team gegooid met degene die de laagste rank heeft. Meestal is diegene ook weer de slechte :r
Irene is bae <3
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:21:09 #138
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164594487
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 18:22 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Heb jou niet in mijn lijst toch?

Ranked zonder vaste partner/chat is wel echt ruk. Weet niet of het aan mij ligt of wat maar op de PS4 als ik solo ga dan word ik standaard in een team gegooid met degene die de laagste rank heeft. Meestal is diegene ook weer de slechte :r
Nope, mijn psn: drazdk
I love my mispoken words.
pi_164616828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:01 schreef Jiggler het volgende:
Die titelkleur springt er wel uit ja. Achja, misschien krijg ik er ooit wel 1 :p

Zijn er trouwens nog mensen actief op steam die een keer willen samen spelen? Solo 3v3 blijft veel te random. Je kan me hier vinden https://steamcommunity.com/profiles/76561198025117866
Toegevoegd.

Mensen die eventueel met mij willen spelen: http://steamcommunity.com/id/Sarvice/
Ben atm aan het oefenen met controller, heb het mezelf aangeleerd met mouse+keyboard, maar merk dat ik niet echt meer beter kan worden. Vooral qua flexibiliteit in de lucht loop ik nu vast.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:12:36 #140
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_164643615
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:01 schreef Jiggler het volgende:
Die titelkleur springt er wel uit ja. Achja, misschien krijg ik er ooit wel 1 :p

Zijn er trouwens nog mensen actief op steam die een keer willen samen spelen? Solo 3v3 blijft veel te random. Je kan me hier vinden https://steamcommunity.com/profiles/76561198025117866
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:06 schreef MilkTea het volgende:

Toegevoegd.

Mensen die eventueel met mij willen spelen: http://steamcommunity.com/id/Sarvice/
Ben atm aan het oefenen met controller, heb het mezelf aangeleerd met mouse+keyboard, maar merk dat ik niet echt meer beter kan worden. Vooral qua flexibiliteit in de lucht loop ik nu vast.
beide toegevoegd, af en toe kan ik wel spelen.
mijne is hiddit
pi_164679002
The Flying Dutchmen zijn helaas uit elkaar omdat ze zich realiseerde dat het niet ging werken, dat is jammer want het was ons laatste beetje Nederlandse hoop. Nu heeft Vogan een nieuw team met twee former pro players maar die zijn niet zo goed zoals je ziet :P

pi_164732792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:05 schreef iPancakeMix het volgende:
The Flying Dutchmen zijn helaas uit elkaar omdat ze zich realiseerde dat het niet ging werken, dat is jammer want het was ons laatste beetje Nederlandse hoop. Nu heeft Vogan een nieuw team met twee former pro players maar die zijn niet zo goed zoals je ziet :P

[ afbeelding ]
"Ons laatste beetje Nederlandse hoop", wacht maar, voor RLCS seizoen 2 stomen we een FOK!team klaar.
pi_164732839
Ik ben trouwens nooit zo onder de indruk geweest van Vogan. Jesse en Dogu leken me altijd de betere spelers in het team, maar ik heb te weinig van ze gezien om er een heel goed oordeel over te kunnen vellen. Gaan Jesse en Dogu nog wel samen verder, of gaan zij ook ieder hun eigen weg?
pi_164753816
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 14:18 schreef Rodawa het volgende:
Ik ben trouwens nooit zo onder de indruk geweest van Vogan. Jesse en Dogu leken me altijd de betere spelers in het team, maar ik heb te weinig van ze gezien om er een heel goed oordeel over te kunnen vellen. Gaan Jesse en Dogu nog wel samen verder, of gaan zij ook ieder hun eigen weg?
Zij gaan zelf ook hun eigen weg. Ik ga zelf met twee mensen waarmee ik eerder de top 10 van Europa heb bereikt RLCS doen, ik denk dat we best wel eens een kans kunnen maken om ver te komen. Niet de LAN, maar wel ver.
pi_164768130
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 02:26 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Zij gaan zelf ook hun eigen weg. Ik ga zelf met twee mensen waarmee ik eerder de top 10 van Europa heb bereikt RLCS doen, ik denk dat we best wel eens een kans kunnen maken om ver te komen. Niet de LAN, maar wel ver.
Nice, succes! Ik heb zelf geen team om mee te doen dus ik laat het aan me voorbij schieten. Volgend seizoen wil ik ook eens meedoen met RLCS.

Houd ons op de hoogte van jullie uitslagen de komende tijd. :D
pi_164835038
RLCS2 registratie is open.

Wie wil er een Fok team maken? ;) (ik speel op ps4)
I love my mispoken words.
pi_164843765




pi_164854144
Ik begin te merken dat ik er onderhand een beetje klaar mee begin te zijn. Ik kom qua kunnen niet meer verder dan dit, ik heb geoefend tot ik een ons weeg maar meer zit er gewoon niet meer in. Het begint de lol er wel een beetje uit te halen ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_164856331
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:44 schreef renwan het volgende:
Ik begin te merken dat ik er onderhand een beetje klaar mee begin te zijn. Ik kom qua kunnen niet meer verder dan dit, ik heb geoefend tot ik een ons weeg maar meer zit er gewoon niet meer in. Het begint de lol er wel een beetje uit te halen ;(
Dit heb ik dus ook.. Ik vind het nog steeds een leuk spel, maar ik word niet meer beter + ik heb niemand om mee te spelen van mijn niveau :(
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_164857405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook.. Ik vind het nog steeds een leuk spel, maar ik word niet meer beter + ik heb niemand om mee te spelen van mijn niveau :(
Misschien kunnen wij eens een keer samen, ik zie dat je op ~1200 uur zit, ik zit bijna aan de 1000. Wellicht eens leuk om in unranked de synergy te testen. :7
pi_164857688
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:39 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Misschien kunnen wij eens een keer samen, ik zie dat je op ~1200 uur zit, ik zit bijna aan de 1000. Wellicht eens leuk om in unranked de synergy te testen. :7
Damn das al een aardig aantal uurtjes :p
Wat is je gemiddelde rank denk je ?
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:48:57 #152
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164861673
Ik moet zeggen dat het spelen met een vaste partner enorm goeds heeft gedaan voor mijn plezier in dit spel - net zoals Fifa trouwens, speel ik helemaal niet alleen.

Lijkt me wel leuk om een keer 3v3 met een vast team te proberen, dat heb ik nog niet echt gedaan. In principe heb ik maar één man nodig, aangezien ik m'n vaste 2v2 partner er vast wel toe kan lokken om mee te doen in 3v3 :)
I love my mispoken words.
pi_164869344
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:59 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Damn das al een aardig aantal uurtjes :p
Wat is je gemiddelde rank denk je ?
Momenteel shooting star. Vorig seizoen kwam ik tot allstar, maar ik ben ondertussen een stuk beter, dus ik heb wel vertrouwen dat ik dat weer (minimaal) moet gaan halen. :D
pi_164882317
Gisteren kwamen we plots tegen onderstaand team. Sebadam heb ik eerder tegen me gehad, toen verloor ik met 1-2 van zijn party, dus ik was uit op wraak. Helaas mocht het weer niet zo zijn. :'(

Ik moet zeggen dat ik Data en PauliepaulNL niet ken, maar mijn party en ikzelf hebben nog niet eerder tegen 3 RLCS-contenders gespeeld. In ieder geval een leuke ervaring, maar volgende keer moet er wel gewonnen worden :D

pi_164883198
Mijn vliegskills blijven kut.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_164884058
Ik klaag trouwens wel dat ik niet beter schijn te worden maar onderhand ben ik in 3v3 van Challenger 1 naar Challenger 3 gegaan :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:45:11 #157
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164884482
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 04:08 schreef renwan het volgende:
Ik klaag trouwens wel dat ik niet beter schijn te worden maar onderhand ben ik in 3v3 van Challenger 1 naar Challenger 3 gegaan :')
Stoppen met klagen dus o|O
I love my mispoken words.
pi_164888125
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 04:08 schreef renwan het volgende:
Ik klaag trouwens wel dat ik niet beter schijn te worden maar onderhand ben ik in 3v3 van Challenger 1 naar Challenger 3 gegaan :')
Daarnaast moet je het zo bekijken - iedereen wordt beter. De tegenstand in challenger 3 is zwaarder dan vorig jaar in challenger 3. Het feit dat je van 1 naar 3 bent gestegen geeft dus eigenlijk aan dat je in hoger tempo meer progressie maakt dan je concurrenten op dat niveau.
pi_164891936
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mijn vliegskills blijven kut.
Zelfde.

Kan eigenlijk nog steeds niet goed omhoog/links/rechts sturen. Bedoel ik raak ze wel maar niet naar waar ik ze wil hebben.

Gisteravond was het toch een potje frustrerend zeg. Stond met 4 - 3 voor tijdens 2vs2 ranked om vervolgens bij een minuut voordat het afgelopen is te horen te krijgen dat m'n teammaat overstapt naar het andere team. Reden daarvoor was omdat die niet kon handele dat ik beter was dan hem... :')

Goed verdedigt maar helaas het werd overtime en uiteindelijk verloren. Kon z'n neus wel breken gvd |:(
Irene is bae <3
pi_164902679
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:39 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Misschien kunnen wij eens een keer samen, ik zie dat je op ~1200 uur zit, ik zit bijna aan de 1000. Wellicht eens leuk om in unranked de synergy te testen. :7
Prima! Aankomende week weer een stuk aangenamer om te gamen :P
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_164905232
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:58 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Zelfde.

Kan eigenlijk nog steeds niet goed omhoog/links/rechts sturen. Bedoel ik raak ze wel maar niet naar waar ik ze wil hebben.

Gisteravond was het toch een potje frustrerend zeg. Stond met 4 - 3 voor tijdens 2vs2 ranked om vervolgens bij een minuut voordat het afgelopen is te horen te krijgen dat m'n teammaat overstapt naar het andere team. Reden daarvoor was omdat die niet kon handele dat ik beter was dan hem... :')

Goed verdedigt maar helaas het werd overtime en uiteindelijk verloren. Kon z'n neus wel breken gvd |:(
Ja ik worstel daar ook nog mee, de lucht in komen is het probleem niet. Zolang ik rechtdoor kan gaan komt het goed maar als ik in de lucht van richting moet veranderen gaat het faliekant mis :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 28 augustus 2016 @ 08:31:23 #162
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164905601
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 05:03 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja ik worstel daar ook nog mee, de lucht in komen is het probleem niet. Zolang ik rechtdoor kan gaan komt het goed maar als ik in de lucht van richting moet veranderen gaat het faliekant mis :')
De essentie is juist dat je dat niet moet willen. Je moet de focus leggen op het juist van de grond komen qua richting, zodat je minimaal je richting hoeft aan te passen met boost.
I love my mispoken words.
  maandag 29 augustus 2016 @ 10:11:17 #163
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164935083
Van het weekend met MilkTea wat potjes gespeeld, ging opzich wel goed en we zaten ongeveer op hetzelfde niveau.
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:48:06 #165
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_164941735
Kan je dat cross game met PC ook uitzetten?

Zit constant met die pc mongolen die niet eens spelen maar meteen leaven waardoor het altijd 2vs1 wordt...
Irene is bae <3
  maandag 29 augustus 2016 @ 17:00:30 #166
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164942099
quote:
4s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:48 schreef Jiang153 het volgende:
Kan je dat cross game met PC ook uitzetten?

Zit constant met die pc mongolen die niet eens spelen maar meteen leaven waardoor het altijd 2vs1 wordt...
Ja, ergens in options. Iets met enable/disable cross-play geloof ik.
I love my mispoken words.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 11:11:07 #167
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164982870
Gisteren Challenger Elite gehaald in 2v2 *O* M'n partner is echter nog Challenger 2.

We hadden een heerlijke avond gisteren met veel winstpartijen en maar enkele verliespartijen, waaronder een 2-3 tegen Rising Stars; onze eerste keer dat we blues als tegenstander hadden.

Volgende doel is zelf rising star halen!
I love my mispoken words.
pi_164983924
*meldt zich :@

Nu net twee weekjes ondergedompeld in de game op de PS4 en vind het erg leuk :P Nu nog maar level 18 geloof ik, maar kan wel wat actieve fokkers gebruiken om mee te oefenen die dus nog niet top-level verwachten van hun partner :') Is het lijstje uit de OP nog actueel?

PSn-id = KVDML
pi_165060755
Gisteren is meer bekend gemaakt over de aanstaande update, zie ook deze link.

De update komt 8 september al. Persoonlijk kijk ik heel erg uit naar een aantal "kleine" zaken, zoals custom teams/kleuren in private matches, de optie om auto's op te slaan als presets, met je party in een lobby te kunnen chatten en de optie om voor team blue en team orange verschillende auto's samen te stellen. Oja, en player-to-player trading. :D
pi_165120452


veel te makkelijk dit spel joh
pi_165120609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 03:59 schreef iPancakeMix het volgende:
[ afbeelding ]

veel te makkelijk dit spel joh
Tsss noob kom 1v1 dan ik rek je.
pi_165128355
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 07:06 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Tsss noob kom 1v1 dan ik rek je.
k
pi_165128862
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 03:59 schreef iPancakeMix het volgende:
[ afbeelding ]

veel te makkelijk dit spel joh
Zeker al een fapje op gezet? :P
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165132207
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 03:59 schreef iPancakeMix het volgende:
[ afbeelding ]

veel te makkelijk dit spel joh
Lekker bezig. Doe je dit jaar mee met RLCS?
pi_165137458
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:03 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

k
Morgen potje doen.
pi_165137999
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:26 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Lekker bezig. Doe je dit jaar mee met RLCS?
Jep, we spelen onder de team naam ''Luminous'' (twitter pagina: https://twitter.com/TeamLuminousRL) Ik speel samen met Supraa en Krazack. Supraa is nogal onbekend maar Krazack heeft in meerdere top 6 teams gespeeld waaronder The 3 Musketeers en JJJ Squad (met JHZER en Ryuk). Ik denk dat dit wel iets moois kan worden :)
pi_165141012
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Jep, we spelen onder de team naam ''Luminous'' (twitter pagina: https://twitter.com/TeamLuminousRL) Ik speel samen met Supraa en Krazack. Supraa is nogal onbekend maar Krazack heeft in meerdere top 6 teams gespeeld waaronder The 3 Musketeers en JJJ Squad (met JHZER en Ryuk). Ik denk dat dit wel iets moois kan worden :)
Gontho naar Amerika!
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_165143999
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:54 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Jep, we spelen onder de team naam ''Luminous'' (twitter pagina: https://twitter.com/TeamLuminousRL) Ik speel samen met Supraa en Krazack. Supraa is nogal onbekend maar Krazack heeft in meerdere top 6 teams gespeeld waaronder The 3 Musketeers en JJJ Squad (met JHZER en Ryuk). Ik denk dat dit wel iets moois kan worden :)
Nice! Supraa ken ik wel en ben ik wel eens tegengekomen, Krazack ken ik dan juist weer niet. Ik ben benieuwd. Hou ons maar een beetje op de hoogte als je wil. :D
pi_165154382
Moet zelf ook nog maar es inschrijven voor RLCS, niet zo zeer om te winnen, maar vooral het meedoen :p
pi_165159298
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:03 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

k
Anders doen we met de boefjes mee met rlcs ;)
pi_165168592
Ik doe ook mee in RLCS met 2 Britten, ben benieuwd of we door de eerste ronde kunnen komen. :)
I love my mispoken words.
pi_165169104
Wil ook wel meedoen maar heb geen team :'(
pi_165169264
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 10:16 schreef Furdinand het volgende:
Wil ook wel meedoen maar heb geen team :'(
Inschrijving is gesloten nu. Voor een andere keer kan je mensen zoeken op het Psyonix forum.
I love my mispoken words.
pi_165170831
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2016 10:26 schreef Sejt het volgende:

[..]

Inschrijving is gesloten nu. Voor een andere keer kan je mensen zoeken op het Psyonix forum.
Ah gemiste kans...
pi_165189485
Iedereen ready to rumble? :o
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165204473
Rumble is geweldig :D
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165204509
Is dat vandaag?

Vanavond maar even uitproberen met wat vrienden dan. _O_
pi_165204578
Idee was leuk, maar ik vind het maar niets :')
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165204833
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 18:08 schreef renwan het volgende:
Rumble is geweldig :D
Ja oké ik ga niks positiefs meer hier posten want je komt zo in een match met Pancake terecht :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165205049
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 18:30 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja oké ik ga niks positiefs meer hier posten want je komt zo in een match met Pancake terecht :')
Hahaha, ik en drie vrienden gingen rumble doen om crates te krijgen, was wel grappig om jou opeens te zien :D
pi_165205499
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 18:42 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Hahaha, ik en drie vrienden gingen rumble doen om crates te krijgen, was wel grappig om jou opeens te zien :D
Wat een drama was die laatste ook zeg, kom ik al met een groep ver boven mijn niveau uit is het ook nog in een gamemode waar ik niet aan gewend ben :P

Maar heb me wel suf gelachen toen ik je naam opeens zag :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165206353
Iemand die hier vanavond wat potjes op de PS4 wil doen? Ik ben niet heel goed ofzo, maar meer voor de fun!
  vrijdag 9 september 2016 @ 19:58:48 #193
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_165206859
Wat een game mode :D _O_
pi_165207244
Ben ik trouwens de enige die het zo chaotisch vind? Ik snap 9 van de 10 keer niet wat er gebeurd, op welke goal ik af ga en regelmatig snap ik ook even niet in welk team ik eigenlijk zit :D

Paar keer al gedacht "Uuuh heb ik nou in de goede goal gescoord?" :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165208449
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 20:16 schreef renwan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het zo chaotisch vind? Ik snap 9 van de 10 keer niet wat er gebeurd, op welke goal ik af ga en regelmatig snap ik ook even niet in welk team ik eigenlijk zit :D

Paar keer al gedacht "Uuuh heb ik nou in de goede goal gescoord?" :')
Had ik eindelijk die bal op mijn spikes, scoor ik in mijn eigen goal :')

Totale desoriëntatie _O-
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165214552
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 20:16 schreef renwan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het zo chaotisch vind? Ik snap 9 van de 10 keer niet wat er gebeurd, op welke goal ik af ga en regelmatig snap ik ook even niet in welk team ik eigenlijk zit :D

Paar keer al gedacht "Uuuh heb ik nou in de goede goal gescoord?" :')
Nee totaal niet. Ik heb genoeg uren in dit spel, maar door Rumble voel ik mij weer precies zoals toen ik net begon - ik heb geen idee wat er gebeurt, mis 90% van de tijd de bal en kan nergens op anticiperen.

Wat een heerlijke gamemode. :D
pi_165214584
Iemand hier die trouwens graag de Road Hog gebruikt? Ik heb de Road Hog XL (import) maar heb zelf niks met die auto. Zou hem dan ook graag ruilen tegen iets anders wat ik wel gebruik.
pi_165217948
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:24 schreef Rodawa het volgende:
Iemand hier die trouwens graag de Road Hog gebruikt? Ik heb de Road Hog XL (import) maar heb zelf niks met die auto. Zou hem dan ook graag ruilen tegen iets anders wat ik wel gebruik.
Nah, ik speel net als in het begin weer met de Delorean. Heerlijke auto _O_
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165226306
Iemand die crates heeft en geen keys gaat kopen? Ik zou ze wel graag willen hebben :P
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165226787
Ik heb alleen crate 2 tot nog toe. Daar zit niks boeiends in voor mij, 2 xl auto's en wat bewegende stickers. Crate 1 zitten de Dominus en takumi gt in. Vind het wel jammer dat het zo loterij achtig is met t draairadje.


Naja je mag mijn crate 2 hebben als je wil. PC speler?
ijs_beer fan!
pi_165227318
Jup, PC speler, heb atm alleen niet iets op in return te geven.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165227557
Maakt niet uit joh. Nankinky steamnaam. Ik doe ff snel alles aan, sta eik op t punt om weg te gaan haha
ijs_beer fan!
pi_165228380
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:54 schreef NanKing het volgende:
Maakt niet uit joh. Nankinky steamnaam. Ik doe ff snel alles aan, sta eik op t punt om weg te gaan haha
Was even aan het eten, kan trouwens ook geen nankinky vinden in steam..

dit ben ik: http://steamcommunity.com/id/Sarvice/
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165229119
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:32 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Was even aan het eten, kan trouwens ook geen nankinky vinden in steam..

dit ben ik: http://steamcommunity.com/id/Sarvice/
is dat misschien omdat mijn profiel op prive staat? http://steamcommunity.com/id/nankinky

Ik kan je helaas niet toevoegen omdat ik geen volledig steam account heb :') (moet eerst een spel kopen) . Enige wat ik heb ik RL en heb ik elders gekocht.
ijs_beer fan!
pi_165229171
ooooo wot :o. Volgens mij tellen DLCs ook mee als aankoop want je hebt een request :P
ijs_beer fan!
pi_165229603
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:13 schreef NanKing het volgende:
ooooo wot :o. Volgens mij tellen DLCs ook mee als aankoop want je hebt een request :P
Bedankt! :) Stuur me over 7dagen even een berichtje, dan stuur ik je een sleutel
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165231092
Great pass by renwan!

Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165232796
pi_165233760
LEUK DIE LAGS MIDDEN IN EEN RANKED MATCH EN BIJ HOOPS IS ER BIJVOORBEELD NIETS AAN DE HAND :( :(
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165233962
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:59 schreef Simterklaas het volgende:
LEUK DIE LAGS MIDDEN IN EEN RANKED MATCH EN BIJ HOOPS IS ER BIJVOORBEELD NIETS AAN DE HAND :( :(
Oké
pi_165234183
Psyonix pls
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165235049
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:27 schreef Simterklaas het volgende:
Great pass by renwan!

Hahaha, die was raar :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165241890
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165248430
quote:
Fuuuuuuuuuuuuuuuu.

Ik heb bijna alleen maar skins gekregen voor de Venom, Takumi en de Pollo Caliente voor Dominus.
  zondag 11 september 2016 @ 20:08:09 #215
277865 Sejt
Ondertitel
pi_165254197
Ik ben met mijn team tot de 4e ronde gekomen. Leuke ervaring en ik denk dat we met zijn 3en door zullen gaan, puur omdat we het goed met elkaar kunnen vinden. Qua skill zullen we nooit ver komen in een groot toernooi als RLCS, maar het zo ver mogelijk komen kan ook een doel zijn :)
I love my mispoken words.
pi_165262397
Ik merk wel dat ik met Rumble een probleem heb met mijn controller layout. Standaard staat use item op L3 (ps4 controller) maar ik druk die te vaak per ongeluk in. Zou alleen niet weten waar ik hem anders moet laten want de rest heeft allemaal al een functie :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165268364
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:59 schreef renwan het volgende:
Ik merk wel dat ik met Rumble een probleem heb met mijn controller layout. Standaard staat use item op L3 (ps4 controller) maar ik druk die te vaak per ongeluk in. Zou alleen niet weten waar ik hem anders moet laten want de rest heeft allemaal al een functie :')
Hoe dan?

Ik heb boost op vierkantje, jump op kruisje, Rumble op rondje en ballcam op driehoekje. Drift/airroll zit op L1 (kan eventueel ook R1) maar daar heb ik dat menutje.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165268702
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:57 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Hoe dan?

Ik heb boost op vierkantje, jump op kruisje, Rumble op rondje en ballcam op driehoekje. Drift/airroll zit op L1 (kan eventueel ook R1) maar daar heb ik dat menutje.
Ohja airroll kan wel weer op 1 knop natuurlijk, had eerst drift op vierkant en airroll op R1.

Nu Rumble op R1 :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165269974
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:09 schreef renwan het volgende:

[..]

Ohja airroll kan wel weer op 1 knop natuurlijk, had eerst drift op vierkant en airroll op R1.

Nu Rumble op R1 :P
Boost op rondje neem ik aan dan.

Hoe ga je dan vliegen en draaien tegelijk? Rare positie voor je duim :P
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165271931
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 13:12 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Boost op rondje neem ik aan dan.

Hoe ga je dan vliegen en draaien tegelijk? Rare positie voor je duim :P
Ohja :')

Nou even airroll en drift op R1 gezet en Rumble op vierkant. Dit gaat zo wennen worden :')

[ Bericht 11% gewijzigd door renwan op 12-09-2016 14:56:34 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165274743
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:51 schreef renwan het volgende:

[..]

Ohja :')

Nou even airroll en drift op R1 gezet en Rumble op vierkant. Dit gaat zo wennen worden :')
Ik heb het terug gezet naar hoe het was, zat me opeens af te vragen waarom ik wakker zou liggen van een paar fouten in Rumble soms als dit in ranked wel voor me werkt :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165280368
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 17:23 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik heb het terug gezet naar hoe het was, zat me opeens af te vragen waarom ik wakker zou liggen van een paar fouten in Rumble soms als dit in ranked wel voor me werkt :P
Ook dan vlieg je raar toch? :P
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165281063
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:27 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Ook dan vlieg je raar toch? :P
Nee joh, boost op rondje en airroll op L1. Werkt perfect voor me :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165281916
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:55 schreef renwan het volgende:

[..]

Nee joh, boost op rondje en airroll op L1. Werkt perfect voor me :P
aah ja dan snap ik het
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165289844
3 crates geopend, al gelijk een dubbele... 2x Pixel Fire

X-Devil Mk 2 doe ik ook niks mee. Nu maar hopen op een goeie ruil binnenkort.
pi_165289964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:51 schreef Jiggler het volgende:
3 crates geopend, al gelijk een dubbele... 2x Pixel Fire

X-Devil Mk 2 doe ik ook niks mee. Nu maar hopen op een goeie ruil binnenkort.
Die X-Devil wil ik juist maar krijg alleen gare stickers :')
Irene is bae <3
pi_165290817
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Die X-Devil wil ik juist maar krijg alleen gare stickers :')
Ik heb volgens mij de snakeskin voor die X-Devil, zal vanavond even voor je checken!

Edit: Verkeerd gelezen 8)7
Belang bij snakeskin? :P

[ Bericht 8% gewijzigd door MilkTea op 13-09-2016 14:57:52 ]
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165290835
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Die X-Devil wil ik juist maar krijg alleen gare stickers :')
Kan em over 5 dagen ruilen ofzo, misschien kunnen we dan wel iets regelen :p
pi_165290856
Die zeer zeldzame boosts kan je ook inruilen zag ik nu. Iemand enig idee wat er uitkomt?
Irene is bae <3
pi_165290927
Kunnen ze niet de solo standard playlist inruilen voor een Rumble ranked playlist :') 10x leuker en minder frustrerend
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_165292443
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:51 schreef Jiggler het volgende:
3 crates geopend, al gelijk een dubbele... 2x Pixel Fire

X-Devil Mk 2 doe ik ook niks mee. Nu maar hopen op een goeie ruil binnenkort.
Hoe open je een crate? Ik heb er eentje gekregen en drukte hem toen weg.. Ik zie hem nu wel bij mijn inventory vanuit het hoofdmenu, maar ik zie niet hoe ik hem moet openen.. Moet ik er sleutels voor kopen? :?
pi_165292488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:23 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Hoe open je een crate? Ik heb er eentje gekregen en drukte hem toen weg.. Ik zie hem nu wel bij mijn inventory vanuit het hoofdmenu, maar ik zie niet hoe ik hem moet openen.. Moet ik er sleutels voor kopen? :?
Ja, je moet er sleutels voor kopen.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165292561
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:26 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Ja, je moet er sleutels voor kopen.
laat dan maar :')
pi_165292603
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:29 schreef Thrilled het volgende:

[..]

laat dan maar :')
Ik wil wel een crate (liefst #1) ruilen voor een key? Moeten we alleen even wachten, zal vanavond even weer keys halen.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165292745
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:31 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Ik wil wel een crate (liefst #1) ruilen voor een key? Moeten we alleen even wachten, zal vanavond even weer keys halen.
Dan heb ik een sleutel zonder crate? :P Ook niet handig..

Wat heb ik aan zo'n crate btw..
pi_165292764
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:37 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Dan heb ik een sleutel zonder crate? :P Ook niet handig..

Wat heb ik aan zo'n crate btw..
Die crates blijven wel droppen ;) Zitten exclusieve items in, bewegende decals, body skins voor bestaande auto's en wat exclusieve rockettrails
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165293621
8 sleutels later en nog steeds geen auto :')
ijs_beer fan!
pi_165310520
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:56 schreef Jiang153 het volgende:
Die zeer zeldzame boosts kan je ook inruilen zag ik nu. Iemand enig idee wat er uitkomt?
Je hebt het dan over toon smoke, lightning boost, hearts en de frostbite neem ik aan? Die kunnen niet ingewisseld worden, echter zijn ze wel gewoon player-to-player te ruilen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:51 schreef Jiggler het volgende:
3 crates geopend, al gelijk een dubbele... 2x Pixel Fire

X-Devil Mk 2 doe ik ook niks mee. Nu maar hopen op een goeie ruil binnenkort.
Ik zou wel graag één Pixel Fire met je willen ruilen. :D Speel je via Steam? En als je interesse hebt in een ruildeal, waar moet ik dan ongeveer aan denken als tegenbod?
pi_165310523
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 03:06 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Je hebt het dan over toon smoke, lightning boost, hearts en de frostbite neem ik aan? Die kunnen niet ingewisseld worden, echter zijn ze wel gewoon player-to-player te ruilen.

[..]

Ik zou wel graag één Pixel Fire met je willen ruilen. :D Speel je via Steam? En als je interesse hebt in een ruildeal, waar moet ik dan ongeveer aan denken als tegenbod?
Zojuist geprobeerd ja.

Gaar wil eigenlijk alleen die auto's van de boxes maar oke
Irene is bae <3
pi_165310539
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 03:07 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Zojuist geprobeerd ja.

Gaar wil eigenlijk alleen die auto's van de boxes maar oke
Ah damn, ik heb zelf de Road Hog & X-Devil maar wil ze ook allemaal hebben. :D Geen interesse in crates zelf toevallig? Bijvoorbeeld 2 crates en een certified topper erbij?
pi_165310623
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 03:11 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ah damn, ik heb zelf de Road Hog & X-Devil maar wil ze ook allemaal hebben. :D Geen interesse in crates zelf toevallig? Bijvoorbeeld 2 crates en een certified topper erbij?
Maar heb nog geen enkele auto _O-

Sowieso vind ik het een kut systeem aangezien 75% bs is zoals die stickers
Irene is bae <3
pi_165311112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 03:06 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ik zou wel graag één Pixel Fire met je willen ruilen. :D Speel je via Steam? En als je interesse hebt in een ruildeal, waar moet ik dan ongeveer aan denken als tegenbod?
De dubbele Pixel Fire is idd op mijn Steam account. Moet nog steeds een paar dagen wachten om te ruilen. Ben vooral op zoek naar de Dominus GT :P maar die wil iedereen wel. Maar doe maar een gek bod met crate-items en misschien zit er wel wat tussen.
pi_165314374
Jeeeeej Dominus gt certified uit een krat gehaald. >:O
ijs_beer fan!
pi_165316514
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:26 schreef NanKing het volgende:
Jeeeeej Dominus gt certified uit een krat gehaald. >:O
Als je die dominus gt hebt kan je een dan gebruiken of moet je eerst de originele dominus kopen?
Irene is bae <3
pi_165317366
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:20 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Als je die dominus gt hebt kan je een dan gebruiken of moet je eerst de originele dominus kopen?
Je hebt de originele niet nodig. Verder is ie identiek qua hit box en draaicirkel.
I love my mispoken words.
pi_165317429
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:17 schreef Sejt het volgende:

[..]

Je hebt de originele niet nodig. Verder is ie identiek qua hit box en draaicirkel.
Mooi weet ik dat ook weer.

Zal toch geen auto krijgen maar dat terzijde.
Irene is bae <3
pi_165318915
Gisteren eindelijk gelukt om een soort kleine freestyle te maken :@

Zie spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Simterklaas op 14-09-2016 20:12:55 (link verlopen) ]
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165319234
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:39 schreef Simterklaas het volgende:
Gisteren eindelijk gelukt om een soort kleine freestyle te maken :@

Zie spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er Leuk uit O+. De eerste keer dat ik een freestyle doelpunt maakte hebben mijn buren t gehoord haha.

De laatste dagen bijna alleen maar aan t rumblen, goffer wat is dat grappig.
ijs_beer fan!
pi_165319552
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:55 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ziet er Leuk uit O+. De eerste keer dat ik een freestyle doelpunt maakte hebben mijn buren t gehoord haha.

De laatste dagen bijna alleen maar aan t rumblen, goffer wat is dat grappig.
Ik speels vooral Hoops sinds dat uit is en daarvoor voornamelijk Snow Day. Ik vind het kleine veld bij Hoops een erg groot voordeel. Met bijvoorbeeld de normale 3v3 heb ik soms echt de grootste moeite om die bal überhaupt naar voren te krijgen. Daarom vind ik Rumble al helemaal niet te doen _O-

2v2 _O_
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165321083
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 04:05 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Maar heb nog geen enkele auto _O-

Sowieso vind ik het een kut systeem aangezien 75% bs is zoals die stickers
Ja, als het goed is is de kans op items met een lagere rarity hoger. Voordeel is wel dat je de decals gewoon in kunt ruimen voor items van hogere waarde, via die weg is het nog steeds mogelijk om bijvoorbeeld aan auto's of speciale banden te komen.
  woensdag 14 september 2016 @ 20:26:51 #251
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_165324964
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 17:26 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ja, als het goed is is de kans op items met een lagere rarity hoger. Voordeel is wel dat je de decals gewoon in kunt ruimen voor items van hogere waarde, via die weg is het nog steeds mogelijk om bijvoorbeeld aan auto's of speciale banden te komen.
Ja pas na 5x :')

Heb 8 crates maar 0 keys nu dus misschien moet ik gewoon dat sparen
pi_165327479
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:26 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Ja pas na 5x :')

Heb 8 crates maar 0 keys nu dus misschien moet ik gewoon dat sparen
Keys kosten gewoon geld he :P Ik kan je over een aantal dagen wel keys voor crates geven?
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165333228
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:44 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Keys kosten gewoon geld he :P Ik kan je over een aantal dagen wel keys voor crates geven?
Zijn untradeable toch?
Irene is bae <3
pi_165333985
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 03:23 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Zijn untradeable toch?
Nee, zowel keys als crates zijn te traden.

Ben nog steeds op zoek naar de Dominus GT, gisteren wel de Chakram wheels en Octane: Distortion gekregen, alleen jammer dat die skin maar 1 kleur beschikbaar heeft.
pi_165335882
Zijn hier nog mensen die eventueel belang hebben om de 2v2 / 3v3 ladders te beklimmen? :P
Momenteel Challenger 2 op 2v2 en 3v3 bijna niet gedaan.

Ik ben te adden via deze steamlink.
pi_165339510
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:33 schreef Jiggler het volgende:

[..]

Nee, zowel keys als crates zijn te traden.

Ben nog steeds op zoek naar de Dominus GT, gisteren wel de Chakram wheels en Octane: Distortion gekregen, alleen jammer dat die skin maar 1 kleur beschikbaar heeft.
https://www.reddit.com/r/(...)w_do_you_trade_keys/

Hier staat van niet?

Daarnaast probeerde een vriend van mij het ook en hij geeft aan dat het untradeable is?
Irene is bae <3
pi_165339925
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:59 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)w_do_you_trade_keys/

Hier staat van niet?

Daarnaast probeerde een vriend van mij het ook en hij geeft aan dat het untradeable is?
Player-to-Player Trading
Trading between players is now available. To trade, form a party with a friend and select the player you wish to trade with on your party bar. The “Invite to Trade” option will appear.
You can trade Online (Uncommon and up) item drops, Keys, Crates and Crate Items. You can trade most Limited items (like Halloween or Alpha items) but not special rewards like the Season 2 Boosts.
Xbox One players cannot currently trade Keys.
You cannot trade Common items or Premium DLC items. They are bound to your personal account and cannot be given away.
Keys, or items obtained from Keys (like Crate items) have a “Trade Hold” that prevents them from being traded to other players for 7 days from the time of purchase.

Bron: http://www.rocketleaguegame.com/news/2016/09/patch-notes-v1-22/
pi_165339999
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:19 schreef Jiggler het volgende:

[..]

Player-to-Player Trading
Trading between players is now available. To trade, form a party with a friend and select the player you wish to trade with on your party bar. The “Invite to Trade” option will appear.
You can trade Online (Uncommon and up) item drops, Keys, Crates and Crate Items. You can trade most Limited items (like Halloween or Alpha items) but not special rewards like the Season 2 Boosts.
Xbox One players cannot currently trade Keys.
You cannot trade Common items or Premium DLC items. They are bound to your personal account and cannot be given away.
Keys, or items obtained from Keys (like Crate items) have a “Trade Hold” that prevents them from being traded to other players for 7 days from the time of purchase.

Bron: http://www.rocketleaguegame.com/news/2016/09/patch-notes-v1-22/
Hmm apart. Naja scheelt en dan spaar ik die crates nou wel gewoon eerst op.
Irene is bae <3
pi_165340717
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:55 schreef Flashbag het volgende:
Zijn hier nog mensen die eventueel belang hebben om de 2v2 / 3v3 ladders te beklimmen? :P
Momenteel Challenger 2 op 2v2 en 3v3 bijna niet gedaan.

Ik ben te adden via deze steamlink.
Heb je geadd!
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165343557
Iemand geïnteresseerd in een certified pixel boost voor een dominus gt :p
pi_165349630
Voor de grap 2 keys gehaald met resterend tegoed en natuurlijk weer BS gekregen.

Waardeloze skins voor auto's die ik niet eens heb + bewegen...man wou op z'n minst een auto of rooie wielen // Chakram of blauwe wielen // photon hebben :r
Irene is bae <3
  vrijdag 16 september 2016 @ 10:02:23 #262
277865 Sejt
Ondertitel
pi_165360087
Gisteren rising star gehaald in 2s, en vrolijk door gegaan met winnen. *O* M'n maat (Challenger 3) vindt dat tegenstanders in de hogere klassen makkelijker zijn om van te winnen. :o
I love my mispoken words.
pi_165364633
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:02 schreef Sejt het volgende:
Gisteren rising star gehaald in 2s, en vrolijk door gegaan met winnen. *O* M'n maat (Challenger 3) vindt dat tegenstanders in de hogere klassen makkelijker zijn om van te winnen. :o
Geloof ik wel, vooral als ik 3v3 random speel merk ik dat. In het begin van een seizoen zit is vaak met zulke skills verschillen dat ze gewoon dingen doen die je nooit verwacht. Zodra ik wat hoger kwam merkte ik dat ik het wel kon voorspellen en daardoor dus beter kon reageren.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  vrijdag 16 september 2016 @ 14:06:28 #264
277865 Sejt
Ondertitel
pi_165365106
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:46 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Geloof ik wel, vooral als ik 3v3 random speel merk ik dat. In het begin van een seizoen zit is vaak met zulke skills verschillen dat ze gewoon dingen doen die je nooit verwacht. Zodra ik wat hoger kwam merkte ik dat ik het wel kon voorspellen en daardoor dus beter kon reageren.
Precies, het is meer voorspelbaar. Daarentegen is het niveau in verdedigen en schieten ook beter, maar dat is ons probleem niet op een goede avond.
Daarnaast zijn de helft van onze winstpartijen tegen niet-teamgenoten, die na 1 of 2 tegengoals elkaar beginnen uit te schelden. :')
I love my mispoken words.
pi_165370727
https://www.reddit.com/r/RocketLeagueExchange/ voor iedereen die wil ruilen :).

Wielen (painted) zijn relatief veel waard. Gisteravond een zo'n nieuwe takumi tegen (mijn) sunburst wielen geruild O+.
ijs_beer fan!
pi_165370817
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:29 schreef NanKing het volgende:
https://www.reddit.com/r/RocketLeagueExchange/ voor iedereen die wil ruilen :).

Wielen (painted) zijn relatief veel waard. Gisteravond een zo'n nieuwe takumi tegen (mijn) sunburst wielen geruild O+.
Wut

Wil ik ook :'(
Irene is bae <3
pi_165374438
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:33 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Wut

Wil ik ook :'(
het grappigste was dat mijn vriendin die deal voor mij maakte en t moment dat ze ok zei tegen de ander krijgt ze een crate1, maakt m open....en zit nog een takumi in :')
ijs_beer fan!
pi_165374463
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2016 22:15 schreef NanKing het volgende:

[..]

het grappigste was dat mijn vriendin die deal voor mij maakte en t moment dat ze ok zei tegen de ander krijgt ze een crate1, maakt m open....en zit nog een takumi in :')
Heb geen reddit account dus houdt het op voor mij.

Denk dat ik maar genoodzaakt ben om gewoon met de standaard X-devil te spelen...
Irene is bae <3
pi_165374497
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 22:16 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Heb geen reddit account dus houdt het op voor mij.

Denk dat ik maar genoodzaakt ben om gewoon met de standaard X-devil te spelen...
Zo'n accountje is toch zo gemaakt!

Ik heb die andere takumi al aan iemand anders beloofd, mocht ik er nog eentje krijgen houd ik je even in t achterhoofd :P
ijs_beer fan!
pi_165374527
Wil je de snakeskin voor de x-devil tegen iets ruilen? (beschikbaar in 6 dagen)
ijs_beer fan!
pi_165374767
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 22:19 schreef NanKing het volgende:
Wil je de snakeskin voor de x-devil tegen iets ruilen? (beschikbaar in 6 dagen)
Wel tof maar heb niks boeiends om eerlijk te zijn.

Heb alleen die breakout shibuya skin maar dies nog lelijker :')
Irene is bae <3
pi_165374784
Heb je toevallig roze toppers? :D
ijs_beer fan!
pi_165374932
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2016 22:32 schreef NanKing het volgende:
Heb je toevallig roze toppers? :D
Ja

Irene is bae <3
pi_165375157
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2016 22:40 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja

[ afbeelding ]
oooo die heb ik al! Is ook de enige die standaard roze is volgens mij :P
ijs_beer fan!
pi_165375179
Dat hele lichte blauw (sky blue volgens mij) zou ook kunnen dan maak ik iemand anders ermee blij.
ijs_beer fan!
pi_165375341
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2016 22:50 schreef NanKing het volgende:
Dat hele lichte blauw (sky blue volgens mij) zou ook kunnen dan maak ik iemand anders ermee blij.
Helaas heb niet.

Maar ben PS4 he kunnen we uberhaupt wel ruilen.
Irene is bae <3
pi_165375432
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2016 22:57 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Helaas heb niet.

Maar ben PS4 he kunnen we uberhaupt wel ruilen.
Nee man :')
ijs_beer fan!
pi_165378964
Welke gek heeft besloten om die Rocket Labs maps in Rumble te gooien? :{
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165383099
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 08:35 schreef renwan het volgende:
Welke gek heeft besloten om die Rocket Labs maps in Rumble te gooien? :{
:')________________________________________________!!!!!!
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165385634
Rocket Labs in Rumble is juist geniaal

Ook eindelijk de Dominus GT uit een crate gekregen.

Ik heb nu nog een Pixel Fire en een X Devil Mk2 te ruil op PC mocht iemand geïnteresseerd zijn.
pi_165386462
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 08:35 schreef renwan het volgende:
Welke gek heeft besloten om die Rocket Labs maps in Rumble te gooien? :{
Was een request over op Reddit, kreeg meteen veel upvotes en 3 uur later zaten ze erin (Pillars en Octagon). Naar mijn mening ook geen slecht idee, niet veel mensen spelen standaard in Rocket Labs, op die manier worden ze vaker gebruikt. Rumble is toch maar een partymode, is geen ramp.
pi_165386491
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:33 schreef Jiggler het volgende:
Rocket Labs in Rumble is juist geniaal

Ook eindelijk de Dominus GT uit een crate gekregen.

Ik heb nu nog een Pixel Fire en een X Devil Mk2 te ruil op PC mocht iemand geïnteresseerd zijn.
Wat voor items wil je hebben voor de Pixel Fire? Of ben je ook geïnteresseerd in een combinatie van crates en items?
pi_165386687
Iemand hier de een Dominus GT heeft? Ik heb er 10keys voor.

nvm heb er inmiddels twee.

[ Bericht 34% gewijzigd door MilkTea op 18-09-2016 16:27:15 ]
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165389407
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:33 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Wat voor items wil je hebben voor de Pixel Fire? Of ben je ook geïnteresseerd in een combinatie van crates en items?
Uhm doe maar een leuk bod, de trinity heb ik nog niet, heb liever items dan crates.
pi_165401652
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 18:31 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Was een request over op Reddit, kreeg meteen veel upvotes en 3 uur later zaten ze erin (Pillars en Octagon). Naar mijn mening ook geen slecht idee, niet veel mensen spelen standaard in Rocket Labs, op die manier worden ze vaker gebruikt. Rumble is toch maar een partymode, is geen ramp.
Dat niet veel mensen het spelen zegt toch eigenlijk al genoeg? Octagon vind ik nog wel gaan trouwens maar pillars vind ik drama, als ik daar terecht kom ben ik ook meteen weer weg :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165406063
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 13:19 schreef renwan het volgende:

[..]

Dat niet veel mensen het spelen zegt toch eigenlijk al genoeg? Octagon vind ik nog wel gaan trouwens maar pillars vind ik drama, als ik daar terecht kom ben ik ook meteen weer weg :')
Als Rocket Labs enkel maps als Octagon zou hebben zou ik het ook vaker doen. Of laat ik het zo zeggen: dan zou ik het geen slechte toevoeging vinden aan casual unranked. Maar er zitten inderdaad teveel maps bij waar ik niks mee heb. Doe mij ook maar gewoon een normale map, een strak veld met veel sfeer eromheen. Octagon mag wel een "normale" layout krijgen, die is inderdaad best vet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:59 schreef Jiggler het volgende:

[..]

Uhm doe maar een leuk bod, de trinity heb ik nog niet, heb liever items dan crates.
Orange Sunbursts + 2 crates + een certified of painted topper naar keuze?
pi_165409526
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:03 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Als Rocket Labs enkel maps als Octagon zou hebben zou ik het ook vaker doen. Of laat ik het zo zeggen: dan zou ik het geen slechte toevoeging vinden aan casual unranked. Maar er zitten inderdaad teveel maps bij waar ik niks mee heb. Doe mij ook maar gewoon een normale map, een strak veld met veel sfeer eromheen. Octagon mag wel een "normale" layout krijgen, die is inderdaad best vet.

[..]

Orange Sunbursts + 2 crates + een certified of painted topper naar keuze?
Das wel verleidelijk, welke painted toppers heb je?
pi_165468357
Had een rumble game van mezelf teruggevonden op Reddit lol, was ook wel apart, 44 seconden op de 0-seconde timer.


Rumble is iig een mode die ik blijf spelen ipv maar 2 dagen zoals Hoops.
pi_165511889
Nieuwe map incomming + 2 DLC cars :)!

pi_165514109
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:29 schreef Flashbag het volgende:
Nieuwe map incomming + 2 DLC cars :)!

De map is oke maar de auto's zijn dus weer shit :')

Die Triton is gewoon een X-devil mk2 zonder de zichtbare koplampen. :')
Irene is bae <3
pi_165514363
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:18 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

De map is oke maar de auto's zijn dus weer shit :')

Die Triton is gewoon een X-devil mk2 zonder de zichtbare koplampen. :')
Vind die Tritton wel wat hebben, ga ze wss ook niet gebruiken maarja voor de verzameling :)! Spel is niet duur en DLC's zijn ook niet duur. Toch veel plezier met dit spel dus ik gun ze die paar euro wel!
pi_165514461
Net een relaxte teamgenoot gehad, was op zoek naar crates. Meteen even blij gemaakt met alle 7 die ik had. Blijf de Delorean toch gebruiken en daar kan ik niks aan customizen :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165514617
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:34 schreef renwan het volgende:
Net een relaxte teamgenoot gehad, was op zoek naar crates. Meteen even blij gemaakt met alle 7 die ik had. Blijf de Delorean toch gebruiken en daar kan ik niks aan customizen :P
Held! _O_ Wat is je rank?
pi_165514622
Gister voor de grap weer 5 crates geopend (PS4) maar mijn luck is serieus zo shit.

Krijg ik stickers voor de Merc...niemand gebruikt deze kut bus...
Irene is bae <3
pi_165514654
Heb dus:
Breakout - Shibuya
Dominus - Arcana
Merc- Narwhal
Road Hog - Gecarbonateerd
Breakout - punten matrix

:')

Ga geen dingen meer openen want wat een oplichting dit
Irene is bae <3
pi_165514708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:41 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Held! _O_ Wat is je rank?
Euh op pc level 38 nu en PS4 ergens in de 40 en dit qua ranks:

Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165514767
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:44 schreef renwan het volgende:

[..]

Euh op pc level 38 nu en PS4 ergens in de 40 en dit qua ranks:

[ afbeelding ]
Aardig bij mij in de buurt! Misschien zin om keer paar potjes samen te spelen? :)
http://steamcommunity.com/id/rd92/
pi_165514786
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:47 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Aardig bij mij in de buurt! Misschien zin om keer paar potjes samen te spelen? :)
http://steamcommunity.com/id/rd92/
Ik voeg je vanavond even toe, moet zo naar werk :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_165514840
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:48 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik voeg je vanavond even toe, moet zo naar werk :P
No worries! Is goed man :).
pi_165528174
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 14:34 schreef renwan het volgende:
Net een relaxte teamgenoot gehad, was op zoek naar crates. Meteen even blij gemaakt met alle 7 die ik had. Blijf de Delorean toch gebruiken en daar kan ik niks aan customizen :P
Ik heb vier keer dezelfde crate. Wat moet ik ermee? Ga toch niets kopen en openen :')
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165529204
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Ik heb vier keer dezelfde crate. Wat moet ik ermee? Ga toch niets kopen en openen :')
Steek ze in je hol :@
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')