abonnement Unibet Coolblue
pi_163725742
Lou O+
  donderdag 14 juli 2016 @ 08:33:14 #202
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163726250
Oh Lou en de bloem! Wat praat ze goed!

Franny, oh my, ja dat zie ik hier ook wel gebeuren. :')
Kwak
pi_163726270
Ok met het dekbed ging het best goed! Vriend moest er nog wel een keer heen rond 11, ik dacht dat hij hem toen weer terug in een zak zou hebben gedaan, maar smorgens bleek dat hij wel de hele nacht met zijn deken heeft geslapen! :) wel kwam hij met koude handjes uit bed, dus vanavond krijgt hij een langemouwenromper aan denk ik. Jezelf toedekken moet je ook leren, ofzo. Ik ben iig al supertrots op m :D.

En nou zit ik lichtelijk met mijn ziel onder mijn arm want het is prachtig weer, de poets komt zo, en ik zou het liefst gewoon de hele ochtend op de bank liggen met mijn zware pens. Maar het kint moet naar buiten -O- dus we gaan maar even iets verzinnen.
pi_163726689
:W :O

Ik vind jullie verhalen over grotere knutselende / pratende / tellende dreumesjes zo leuk om te lezen. O+ Ik vind N. nog steeds met de dag leuker worden en ik kan helemaal blij worden als ik lees hoe die ontwikkeling alleen maar verder en verder gaat.

Vannacht heeft N. weer de hele nacht op haar eigen kamer geslapen. :) Ze begon om 2 uur met jammeren en na wat dentinox was ze 10 minuten stil. Vanaf dat moment bleef ze maar jengelen en jammeren met tussenpozen van 5 a 10 minuten. De nacht ervoor deed ze dat ook, en man nam haar toen bij ons in bed maar vanaf dat moment sliep niemand meer goed. Vannacht hebben we voet bij stuk gehouden en zijn we gedurende 1,5 uur haar elke 5 minuten gaan troosten (tenzij groot verdriet, dan direct) en ja die 1,5 uur viel ze zelf weer in slaap tot 07.30. O+

Ergens voelt het niet 100% goed om het zo te doen, maar na de afgelopen weken van enorm belabberd slapen is dit onderaan de streep toch voor iedereen het beste. En ik werd vanochtend alsnog op een brede grijns getrakteerd toen ik haar uit bed haalde, dus no hard feelings hopelijk. O+

Oef Crump, dat lijkt me inderdaad zwaar zo tegen het einde aan. Speeltuin en zelf walvissen op een bankje een idee? Of een kleedje mee naar het park? Geen idee of je dat lichamelijk nog trekt hoor. :@
pi_163727490
Crump, ik ben gisterochtend met dreumes naar de bieb geweest. Vond ik perfect: Ik kon rustig zitten, en zij kon boekjes kijken, rondjes rennen, met het speelgoed daar spelen, tegen andere kindjes aan kletsen, enz. En toen ze moe werd gingen we naar huis en deed ze een dutje van drie uur 8-)
  donderdag 14 juli 2016 @ 10:15:46 #206
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163727547
Sel,
Ik lees toch vooruitgang hoor. Ze moet het toch een keer leren.
En leuk he om jouw kindje steeds groter te zien worden. Wanneer je merkt dat ze iets begrijpen of jou iets duidelijk willen maken.

Ommegot! O+ de bloem tekening! M'n BeVo hart gaat harder kloppen. Hadden mijn leerlingen maar zoveel bezieling voor hun werk. <3

Gister draaide ro opeens een pirouette. Zo O+
En verder bestaat haar dag uit hard rennen, veel spelen en boekjes lezen. Ze kletst heel de dag door tegen alles en iedereen. Hard jaaaaaaa roepen wanneer ze enthousiast wordt en 'oh oh' wanneer ze iets laat vallen. Dat laatste is ook erg handig wanneer ze niet kan slapen en gaat spoken. Dan weten we precies wanneer ze haar speen uit bed heeft gegooid, haha.


En allemachtig wat staan die kleertjes van kleurdoos belachelijk goed. #eindetrotsemoederrant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163727925
Sel, klinkt goed je nacht hoor!

Fap, je kleine pretletter. Wat een heerlijk ding heb je toch. O+

Crump, pff, die bank klinkt aantrekkelijk. Hoop dat het lekker was om er toch even uit te zijn.

Ik zag een heeeeele mooie bloem van Lou O+

Kennen jullie de mop van het meisje dat verdacht werd van hmv maar wat waterpokken waren volgens de dokter? Nou, dat is toch gewoon hmv. :') We hadden er al een beetje onze bedenkingen bij, maargoed, dokter heeft ervoor geleerd he. Maar nu ze alleen rond d'r mond, handen en voeten zweertjes over heeft gehouden én er op de opvang nog 2 kindjes zijn met hmv lijkt het me duidelijk.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_163728045
Toch geen pokkekind dus Kris. :Y
Beterschap nog voor je sneutje!

En wat is Ro toch een leukerd, Fap! Dat bekkie rechtsonder. :D O+
pi_163728072
Slaap voor Selvaria! Fijn joh. Snap dat het zo niet super voelt, maar je laat haar niet zielig alleen huilen, dus komt vast goed. :* En slaap is belangrijk!

Ro. O+ Wat een leukerd heb je toch Fap. Die foto met de poes is briljant. :D

Beterschap voor je niet-pokkekindje Kris.
pi_163731015
Mehehehe ro gefotobombed door de kat :D _O-

Selv; ik ben uiteindelijk met W naar een kinderboerderij gefietst, waar we nog nooit geweest waren. Het was daar heel leuk! Hij heeft zijn ogen uitgekeken en was na een uur dan ook helemaal kapot :').

Kleedje in het park is geen optie voor mijn rug, en W wil nog wel graag op ontdekking. (Lees: is niet bang om van me weg te lopen :') ). Speeltuin doen we vaak idd, maar ook dan kan ik niet lekker blijven zitten ofzo ;).

Amsel wat leuk de bieb! Ik zie eigenlijk voornamelijk scenarios voor me waarbij ik W achtervolg tussen de boekenkasten :D dus ik heb daar nog niet eens aan gedacht. Jouwes blijft wel lekker bij je dus? Ik kan het altijd een keer proberen, er zit een kleine bieb in de locale winkelstraat hier.

Ik heb van ons uitje wel rug-aids nu, dus ik lig even op de bank. :(
pi_163739127
Fijn dat je toch wat leuks bedacht om te doen, Crumpette!

Selvaria, jullie voelen zelf aan wat er past bij N en bij jullie.

Faptist, ik word vrolijk als ik je post lees :). En wat een leukerd is Ro toch!

Ik wil binnenkort een zandbak maken in onze tuin. Wat voor formaat is geschikt om met twee (kleinere) kinderen in te spelen? Het formaat van zo'n halve schelp is erg klein, toch?
pi_163740615
Hupje wij hebben twee van die halvr schelpen op elkaar, gekocht bij de action. Misschien dat je ze wel een paar maatjes groter kunt krijgen bij een reguliere speelgoedwinkel, dat weet ik niet.

Djenna kon er in haar uppie al amper in en dan wss er niet veel ruimte om te spelen. Dus laat staan dat Boaz erbij past. Gevolg: zand werd continu buiten de zandbak geschept en verspreidde zich zo door de hele tuin/huis etc. :X

Voor nu zit er even geen zand in en als het goed warm is hebben ze allebei hun eigen zwembad ^O^
maar echt veel ruimte hebben ze er niet in.
pi_163743235
Hup - Ik vind die halve schelp inderdaad vrij klein, maar Annie weigert pertinent om er in te gaan zitten dus dan maakt het niet zo veel uit. (Ze zit in haar smetvrees-fase :') "HANTIES SIES! MAMAAAAA!" ). Misschien zo'n houten met deksel en bankjes aan twee kanten? Die heb ik bij de Intratuin hier gezien, waren een stuk groter.

Crump nog even een dikke kus voor de laatste loodjes :* het is echt pittig met een dreumes thuis. Je doet het supergoed! En een dekbed al, wat stoer zeg!

Ik zag een Ro O+ wat is ze leuk fap. En Mauw met hoed O+ heerlijk kind!

BloemeLou O+ Vooral die blik als ze "ZO!" zegt :D prachtig! Gezellig ook.

Franny :') dat zelfinzicht! Annie doet dat nu ook een beetje. Gooit ze haar brood op de grond. "Annie gooie. Mama boos. Annie gang!" En dan stralend naar de gang lopen. "DAAAH MAMA! ANNIE GANG! DAAAH!" om vervolgens met het lichtknopje te gaan spelen. Dus die gang doen we maar niet meer :+ .

Amsel de bieb, wat een goed idee! Ik vind het nogal eng om met twee kindjes op pad te gaan (ik ben echt geen held daarin :@ ) . Maar de bieb klinkt nog wel als een plek wat ik zou aandurven. Leuk!

Kris wat balen dat het toch hmv is! Sterkte voor jullie tochnietpokkekind :*
pi_163743331
Poeh.. Ik was gisteren en dinsdag weer even 'aan het werk' - lees: op school kennismaken met mijn mentorklas, m'n spullen weer bij elkaar zoeken, sectievergadering, afscheid van vertrekkende collega's, etc. En ik ben to-taal afgedraaid nu -O- ben echt niks meer gewend want ik zit natuurlijk al sinds begin december thuis. Dus nog even goed genieten van die laatste maand verlof en het met twee kindjes thuis lekker niks hoeven...

En zo verdrietig...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163744634
De zandbak wordt zelfbouw, hij moet in een (lastige) hoek komen. Het ging me vooral om het formaat.

Razz, als je eenmaal weer in het werkritme zit, valt het waarschijnlijk mee. En heftig van je collega...
pi_163745801
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:41 schreef Hupje het volgende:
De zandbak wordt zelfbouw, hij moet in een (lastige) hoek komen. Het ging me vooral om het formaat.

Razz, als je eenmaal weer in het werkritme zit, valt het waarschijnlijk mee. En heftig van je collega...
Wij hebben uit mn hoofd 120x120 en dat is een mooie maat.



Ruimte zat voor vriendjes iig.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 14 juli 2016 @ 23:36:39 #217
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163746325
Oh Razz wat vreselijk klote. Zoiets hakt er echt in, gewoon omdat je altijd je eigen situatie spiegelt. Brrr...

Ik kom even joelen, we hebben tóch een vakantie geboekt net O+ binnenkort een weekje in een huisje in Denemarken (heen rijden we in twee dagen denk ik).

Zoveel zin in!!
Kwak
pi_163751708
Wat fijn kwak! *O* vakantie!

Razz :* komt goed! Is ook even een andere versnelling voor de ananas-express de onze hersenen zijn in babytijd :'). En ;( je spoiler. Buh wat heftig.. als je niet weet wat te zeggen, zeg dát dan vooral :Y zo kun je er aandacht aan geven zonder hokje.

Wij staken na een piepnacht het dekbed experiment even :') zowel W als wij hebben behoefte aan slaap en minder huilmiddagen van vermoeidheid. Misschien toch maar even snel een tweede ledikant roggelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Crumpette op 15-07-2016 08:46:49 ]
pi_163751805
Crump, het Kinderboekenmuseum heeft ook een leuke permanente tentoonstelling voor mini's! Ik ben er zelf alleen even langsgelopen maar volgens mij kunnen ze dan bijv ook door het fruit kruipen van Rupsje Nooitgenoeg. En als je op een werkdag van mij komt kunnen we daarna even koffie doen, ren ik wel achter W aan :)

Jeetje Razz, wat heftig :{ Echt je ergste nachtmerrie. Ik denk ook nog best regelmatig aan die moeder hier die overleed binnen het eerste jaar van haar tweede. Bahbah.

Veel plezier met de voorpret kwak! En de vakantie natuurlijk :)
pi_163756399
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 08:35 schreef Dot. het volgende:
Crump, het Kinderboekenmuseum heeft ook een leuke permanente tentoonstelling voor mini's! Ik ben er zelf alleen even langsgelopen maar volgens mij kunnen ze dan bijv ook door het fruit kruipen van Rupsje Nooitgenoeg. En als je op een werkdag van mij komt kunnen we daarna even koffie doen, ren ik wel achter W aan :)

Jeetje Razz, wat heftig :{ Echt je ergste nachtmerrie. Ik denk ook nog best regelmatig aan die moeder hier die overleed binnen het eerste jaar van haar tweede. Bahbah.

Veel plezier met de voorpret kwak! En de vakantie natuurlijk :)
Jij hebt toch zeker nog de komende duizend jaar verlof? :o zeg me niet dat je baby alweer zo groot is! Lief aanbod! Ik hou het in gedachten. :) ik heb nog een week te overbruggen en daarna komen er weer hulptroepen in de vorm van mijn ouders, ik bekijk de dingen een beetje van dag tot dag.

Net hadden we een leuke speeldate hier thuis, W en zijn 'vriendje' (zo goed kennen ze mekaar nog niet) hebben geen ruzie gemaakt, niemand huilde, en de bal werd zelfs heen en weer gegooid! :o meer kun je niet wensen niewaar?
pi_163756468
Wat heftig Razz. -O-

Kreeg W. het te koud zonder dekbed of gewoon geen zin om te slapen? Wij hebben ook een goedkoop ledikantje ergens vandaan gehaald, nieuw matras erbij, zo kan Saar gewoon slapen (en wij ook)

Fijne vakantie kwak!

Saar lijkt elke dag vroeger wakker te worden... vanmorgen was het 6.45 (ze sliep voorheen tot 8.30) en vanaf half 8 wilde naar buitenmamabuitenmamabuitenmama :')
Uiteindelijk maar boodschappen gaan doen en koekjes gebakken, wat haar betreft de ontdekking van de eeuw.
S. 2014
J. 2016
pi_163757923
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:02 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Jij hebt toch zeker nog de komende duizend jaar verlof? :o zeg me niet dat je baby alweer zo groot is! Lief aanbod! Ik hou het in gedachten. :) ik heb nog een week te overbruggen en daarna komen er weer hulptroepen in de vorm van mijn ouders, ik bekijk de dingen een beetje van dag tot dag.

Net hadden we een leuke speeldate hier thuis, W en zijn 'vriendje' (zo goed kennen ze mekaar nog niet) hebben geen ruzie gemaakt, niemand huilde, en de bal werd zelfs heen en weer gegooid! :o meer kun je niet wensen niewaar?
Helaas helaas ja... Zondag alweer 4 maanden :o
pi_163760848
Geen bijlees, want het houdt niet op...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163761433
Wat naar en oneerlijk Cactus. Jullie krijgen echt niet even rust hè? Veel sterkte. :* :* :*
pi_163761484
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 08:35 schreef Dot. het volgende:
Crump, het Kinderboekenmuseum heeft ook een leuke permanente tentoonstelling voor mini's! Ik ben er zelf alleen even langsgelopen maar volgens mij kunnen ze dan bijv ook door het fruit kruipen van Rupsje Nooitgenoeg. En als je op een werkdag van mij komt kunnen we daarna even koffie doen, ren ik wel achter W aan :)
Ja, dat is echt een aanrader. Ik ben er vorig jaar zomer met I geweest, toen ze anderhalf was. Dat was een succes. Heerlijk spelen daar.

En we waren deze week bij de Fiep Westendorp tentoonstelling in Meermanno. Dat is ook erg leuk! Ik heb er wat foto's van gepost in het fototopic: ze hebben het bad van Floddertje (een ballenbad), je kunt filmpjes kijken van Pim & Pom en in de kraanwagen zitten van Pluk. Dus voor alle Annie MG-fans heel leuk.

(Hier dus ook nog maar even, omdat ik de foto's zo leuk vind geworden, I in de kraanwagen *) .)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak, wat goed die vakantie! ^O^ .
Razz, wat een vreselijk heftig en confronterend nieuws. ;( .
Met het schooljaar komt het vast goed. Zo'n overgang is even groot, maar je bent ook zo weer gewend als je eenmaal dagelijks bezig bent!

Cactus, wat krijgen jullie toch veel voor jullie kiezen... :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')