abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 23 juli 2016 @ 16:38:01 #76
441859 crew  Lenny77
pi_163956349
Het punt is vooral dat je als vrouw gewoon het gevoel hebt dat je op een bepaald moment alleen nog maar dient voor sex. Zeker als iemand de hele tijd zin heeft en aan je zit, vooral dan aan borsten, billen enz. In het begin ga je daarin mee maar op een bepaald moment heb je het gehad. Als je dan ook nog op je kleding moet gaan letten en je houding enz dan begin je gewoon een afkeer te krijgen van sex. Let wel, dit is iets wat een hele tijd speelt voor je op dat punt raakt. Je bent op een bepaald moment ook alle respect kwijt voor zo iemand en bekijkt hem idd als een geil,zielig mannetje dat zijn hormonen niet de baas kan.
En vaak, niet altijd natuurlijk, is er ook geen aandacht voor ander contact. Dus gewoon een knuffel, of fatsoenlijk voorspel. Alles draait rond zijn orgasme. Een knuffel is niet vrijblijvend maar een teken dat het weer van dat is.
TS zegt wel dat zij voorspel krijgt maar we weten niet wat dit is. Gewoon eens met de hand wat wrijven? 2 vingers erin en dan erover? Of degelijk voorspel met orgasme voor haar?
Veel mannen denken aan voorspel te doen maar een beetje kussen, wat wrijven en nattigheid voelen is voor hun al een teken dat ze gewoon mogen beginnen met rammen.

Als je dan afspreekt dat je een tijd geen sex meer zal hebben zodat zij vrijblijvend rond mag lopen hoe ze wil en gewoon knuffelen en andere aandacht geven dan zal ze rustiger worden en op adem komen en zal ze zelf terug zin krijgen.
Het is belangrijk om een goede balans te hebben tussen gewoon leuk fysiek contact en seksueel contact. En niet de hele tijd graaien naar alles.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_163969547
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 16:38 schreef Lenny77 het volgende:
Het punt is vooral dat je als vrouw gewoon het gevoel hebt dat je op een bepaald moment alleen nog maar dient voor sex. Zeker als iemand de hele tijd zin heeft en aan je zit, vooral dan aan borsten, billen enz. In het begin ga je daarin mee maar op een bepaald moment heb je het gehad. Als je dan ook nog op je kleding moet gaan letten en je houding enz dan begin je gewoon een afkeer te krijgen van sex. Let wel, dit is iets wat een hele tijd speelt voor je op dat punt raakt. Je bent op een bepaald moment ook alle respect kwijt voor zo iemand en bekijkt hem idd als een geil,zielig mannetje dat zijn hormonen niet de baas kan.
En vaak, niet altijd natuurlijk, is er ook geen aandacht voor ander contact. Dus gewoon een knuffel, of fatsoenlijk voorspel. Alles draait rond zijn orgasme. Een knuffel is niet vrijblijvend maar een teken dat het weer van dat is.
TS zegt wel dat zij voorspel krijgt maar we weten niet wat dit is. Gewoon eens met de hand wat wrijven? 2 vingers erin en dan erover? Of degelijk voorspel met orgasme voor haar?
Veel mannen denken aan voorspel te doen maar een beetje kussen, wat wrijven en nattigheid voelen is voor hun al een teken dat ze gewoon mogen beginnen met rammen.

Als je dan afspreekt dat je een tijd geen sex meer zal hebben zodat zij vrijblijvend rond mag lopen hoe ze wil en gewoon knuffelen en andere aandacht geven dan zal ze rustiger worden en op adem komen en zal ze zelf terug zin krijgen.
Het is belangrijk om een goede balans te hebben tussen gewoon leuk fysiek contact en seksueel contact. En niet de hele tijd graaien naar alles.
Bedankt Lenny. Uiteraard maak ik het voorspel af tot een orgasme. Afgelopen week is het goed gegaan. Ik probeer mijzelf in toom te houden zoals je omschreef en niet gelijk te graaien als ik wat bloots zie. Nu is de truc voor mij niet terug te vallen in het oude patroon. Deze week zelfs 3 keer en dat zonder gegraai >:) .

Mannen denken inderdaad anders dan vrouwen. Vrouwen willen meer gevoel en aandacht op een dag zonder seksbedoelingen dan mannen.

Waarom zou je 23 jaar waarvan 19 jaar huwelijk weggooien terwijl 2 keer in de week na 23 jaar niet een slecht is? Ja goed punt.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_163972796
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:01 schreef Draconian het volgende:

[..]

Mannen denken inderdaad anders dan vrouwen. Vrouwen willen meer gevoel en aandacht op een dag zonder seksbedoelingen dan mannen.
Nou dat hoeft niet altijd het geval te zijn. Mijn vriendin is wat dat betreft net een vent en de rollen lijken bij ons wel omgedraaid. Ik vind het wel fijn om te knuffelen ook zonder bedoelingen maar zij heeft dat niet echt. Als ze "wat" wil uiteraard wel en het is niet dat ze nooit wil knuffelen. Maar als we bijvoorbeeld samen slapen moet ik niet te veel "plakken". Met deze temperatuur heb ik daar overigens zelf ook geen behoefte aan hoor. :)
  zondag 24 juli 2016 @ 13:34:49 #79
37769 erodome
Zweefteef
pi_163972814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:29 schreef Draconian het volgende:

[..]

Ja maar daar ga ik verder niet op in. Voor de rest gaat ze echt door het vuur voor je. Ik ben niet zo moeilijk als man daarin over de taken verdelen. Huis schoonmaken doet ze goed. Het eten is trouwens meest roerbak vanwege mijn sporten. Ik eet dan toch niet met de pot mee. Het is echt alleen het seksverhaal wat onze relatie kapot maakt.
Het probleem wat je hebt is dat jij lol hebt van seks, maar zij niet. Toch gebeurd het 2 keer per week, voor jou een ontlading, voor haar een vervelend iets wat ze voor jou doet.
Als je iets wil veranderen dan is het zaak ervoor te zorgen dat het voor haar ook weer leuk wordt.

Vond het advies van even de seks in de koelkast zetten en je te richten op intimiteit eigenlijk een hele goede. Knuffelen, liefde tonen, lachen, stoeien, leuke dingen doen samen. Dat soort dingen kan helpen de vlam weer nieuw leven in te blazen, een vrouw tegenover je te hebben die jou ook wil ipv jou je kunstje laat doen terwijl zij ergens anders is met haar hoofd.
Je zegt dat je dit niet kan, maar je zegt ook dat je zou willen dat je dat gevoel van een nieuwe relatie weer zou willen hebben met haar, die passie weer wil hebben. Een "date" periode afspreken samen kan dan helpen, moet je natuurlijk wel daar samen wat voor doen. Dus echt even lekker uitpakken om weer te binden, de romantiek er weer een beetje terug in.

Denk eens na voor jezelf over hoe vaak jullie nog hand in hand lopen, lekker tegen elkaar aanhangen en wat knuffelen als je samen tv kijkt, elkaar zoent, waardering uitspreekt naar elkaar, met elkaar lacht, spontaan wat leuks gaat doen samen. Dat dan zonder dat er gelijk een seksvraag van jou in zit of dat het gewoonte is waardoor het amper bewust wordt gedaan. Vaak speelt er een gebrek aan algemene intimiteit mee bij dit soort problemen. Het leven als broer en zus begint vaak buiten het bed, is vaak een oorzaak dat het in bed minder wordt. Passie is iets wat zich niet alleen tussen de lakens afspeelt.

Ik heb begrip voor je behoefte en snap je frustratie, maar jullie zitten op een dood moment waarbij jullie elkaar alleen maar versterken in het probleem. Een patroononderbreking zou niet onverstandig zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 24 juli 2016 @ 13:38:07 #80
37769 erodome
Zweefteef
pi_163972878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 00:12 schreef habitue het volgende:
Nu snap ik wel dat je geirriteerd raakt als je man constant zit te zeuren om seks en als een oversekste gefrustreerde puper aan je kut gaat zitten als je een keer een rokje aanhebt. Maar dat ze erbij ligt als een zeester en je aan je eigen pik moet sjorren om hem nog enigszins hard te moeten maken om hem erin te kunnen drukken klinkt toch FUCKING depressief.

Dat is ook fucking depressief. Voor beiden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')