abonnement Unibet Coolblue
pi_163574682


Het gravelseizoen is weer voorbij. Nu op naar het mooiste en het meest prestigieuze toernooi van het jaar: Wimbledon! Dit is de 130e editie!

Welkom bij het Wimbledon 2016 topic op Fok! Hier bespreken we The Championships op het heilige gras. Zowel de vrouwenpartijen als de mannenpartijen zullen in dit topic worden besproken.


Plaats: Wimbledon, Groot-Britannië
Datum: 27 juni 2016 – 10 juli 2016
Draw Size: 128
Ondergrond: Gras

Officiële Site ATP Tour
Website Wimbledon
Schedule
Matches in Progress
Completed Matches
Draws

TV
BBC
Sporza
FOX Sports
Streams
livescorehunter.com
fromsport.com
http://rojadirecta.es/

Extra info over Wimbledon 2016
Wimbledon 2016







Poll: Wie wint Wimbledon 2016?
Novak Djokovic
Andy Murray
Roger Federer
Milos Raonic
Nick Kyrgios
Stan Wawrinka
Kei Nishikori
Dominic Thiem
Juan Martin Del Potro
Alexander Zverev
Robin Haase
Iemand anders namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie wint Wimbledon 2016?
Serena Williams
Garbine Muguruza
Petra Kvitova
Madison Keys
Victoria Azarenka
Angelique Kerber
Simona Halep
Agnieszka Radwanska
Karolina Pliskova
Belinda Bencic
Kiki Bertens
Iemand anders namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Game On w/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_163574688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:02 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zal hij zelf wel zeggen dat hij perfectionist is en dus elke set met 6-0 moet winnen, maar als hij even nadenkt kan hij zelf ook bedenken dat dat niet heel sympathiek overkomt, zeker niet als hij goed staat te spelen en een keer een balletje mist. Hij krijgt overigens maar weinig waarschuwingen voor zijn gevloek en getier altijd of vergis ik me hier in?
Ik snap het niet helemaal nee...Murray zegt in interviews ook wel vaak dat hij het minder zou willen doen, maar ja, aard van het beestje. Als de emoties zo hoog oplopen...ik zeg ook altijd dat ik rustig wil zijn op de baan, maar dat lukt mijzelf ook niet als het puntje bij paaltje komt _O-

Maar hij herpakte zich voortreffelijk. Nu hopen dat lucky sissy Berdych eraf gemept wordt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_163574705
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2016 08:53 schreef Norrage het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd die van Tsonga - Murray gister. Het ene punt was nog mooier dan het andere _O_

Maar Murray, wat was je fucking irritant...denk je net dat hij het mentaal weer op een rijtje heeft, maar alleen maar lopen te zeuren en te vloeken en te praten :r :r
Maar geweldige pot hoor. Murray deed in de 5e set wat hij de hele tijd had moeten doen: eindelijk nam hij het intiatief. Fantastisch. En Tsonga had hem ook wel verdiend...
Die eerste game van de vijfde set was een wedstrijd op zich _O_

Murray kan het wel ontkennen, maar hij staat stijf van de spanning en stress. Mijn amateurpsychologische verklaring is dat hij die spanning tussen de punten door kwijt moet, zodat hij er tijdens de punten geen last van heeft. Vind het knap hoe hij speelt, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zich aan 'em ergeren.
pi_163574724
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:08 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik snap het niet helemaal nee...Murray zegt in interviews ook wel vaak dat hij het minder zou willen doen, maar ja, aard van het beestje. Als de emoties zo hoog oplopen...ik zeg ook altijd dat ik rustig wil zijn op de baan, maar dat lukt mijzelf ook niet als het puntje bij paaltje komt _O-

Maar hij herpakte zich voortreffelijk. Nu hopen dat lucky sissy Berdych eraf gemept wordt.
Het was niet eens echt herpakken, hij bleef gewoon een constant hoog niveau halen en Tsonga kon die briljante shot making (zelfs op belangrijke), niet drie sets volhouden. Vond Murray ook in set drie en vier niet slecht namelijk.
pi_163574734
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:08 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik snap het niet helemaal nee...Murray zegt in interviews ook wel vaak dat hij het minder zou willen doen, maar ja, aard van het beestje. Als de emoties zo hoog oplopen...ik zeg ook altijd dat ik rustig wil zijn op de baan, maar dat lukt mijzelf ook niet als het puntje bij paaltje komt _O-

Maar hij herpakte zich voortreffelijk. Nu hopen dat lucky sissy Berdych eraf gemept wordt.
Ik kan het wel begrijpen als je je spelletje perfect wil uitvoeren, maar het is niet zo dat er bij hem niks lukt. Hij staat werelds te tennissen en dan kan je best bij jezelf te rade gaan dat het voor je imago niet meewerkt als je zo staat te tieren en te zeiken. Scheidsrechter mag wat mij betreft daar best wel een grotere rol inspelen, het maakt het niet aantrekkelijk.
pi_163574757
2x Williams vandaag |:(
Tot morgen!
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_163574769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:16 schreef TennispeRFect het volgende:
2x Williams vandaag |:(
Tot morgen!
Sister Act in de finale :9
pi_163574817
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het was niet eens echt herpakken, hij bleef gewoon een constant hoog niveau halen en Tsonga kon die briljante shot making (zelfs op belangrijke), niet drie sets volhouden. Vond Murray ook in set drie en vier niet slecht namelijk.
Nee klopt, maar waar Murray 4e set redelijk verdedigend speelde ging ie bij de ommekeer in 5e set eindelijk het iniatietief nemen. Ik vond het een geweldig omslagpunt. Paar punten aan het net gehaald, en die geniale return - drivevolley combo voor de break.
Niveau was fantastisch verder, hele pot wel. Van beiden het beste niveau van het toernooi.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_163574837
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Sister Act in de finale :9
Ik denk geen kans voor Venus tegen Kerber. Voor Serena natuurlijk makkie.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_163574919
http://nos.nl/artikel/211(...)in-scheveningen.html

Dat ze het nog tennistoppers noemen :') :D
pi_163575392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:29 schreef HulkHeld het volgende:
http://nos.nl/artikel/211(...)in-scheveningen.html

Dat ze het nog tennistoppers noemen :') :D
Triest genoeg is dat inderdaad de Nederlandse tennistop.

Wat iets anders is dan tennistoppers uit Nederland :P
pi_163575417
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 10:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Triest genoeg is dat inderdaad de Nederlandse tennistop.

Wat iets anders is dan tennistoppers uit Nederland :P
:D

Thiemo de Bakker voorop zetten is ook wel een aardige stunt.
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:02:38 #13
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_163576423
Vesnina, interessant verhaal. Ze is al bijna 30 volgens mij, en speelt al heel lang alle slams, maar heeft slechts een enkele 4e ronde gehaald, en nooit verder gekomen. Sterker nog, de laatste 6 jaar op Wimbledon lag ze er in de 1e of 2e ronde uit. En nu staat ze dus in de halve finale tegen Serena! En in de dubbel halve finale mag ze ook tegen de zusjes Williams. Denk dat ze in die dubbel wel een goede kans hebben.
pi_163578859
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:16 schreef TennispeRFect het volgende:
2x Williams vandaag |:(
Tot morgen!
3 zelfs. Ze spelen vandaag ook dubbel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 7 juli 2016 @ 13:53:18 #15
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163579666
quote:
brrrrrr
klinkt eng :X :X
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_163579688
quote:
raar verhaal. Waarom wilde ze dan zelf die exho spelen?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_163580044
quote:
Nu heb ik spijt dat ik grappen heb gemaakt over haar gewicht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_163580053
Serena is meedogenloos....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 7 juli 2016 @ 14:31:33 #20
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_163580173
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 14:22 schreef superniger het volgende:

[..]

Nu heb ik spijt dat ik grappen heb gemaakt over haar gewicht.
Het is jouw schuld dus.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_163580301
Serena is zo goed op gras..Echt onverslaanbaar als ze zo goed serveert als nu.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_163580688
Deze Serena _O- _O_
pi_163580695
Serena echt ziek goed _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_163580707
6-2 6-0 in een halve finale van een Grand Slam _O- 50 minuten :P
pi_163580764
Hingis - Mirza aan het verliezen ;( die zijn ook, ala Rojer/Tecau, uit het niets alle vorm kwijt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')