abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 juli 2016 @ 11:55:03 #201
47102 Elvi
miemkwien
pi_163662993
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:55 schreef BananaPancake het volgende:
Op netflix staat een film over de crossfit games, voor de liefhebbers.
Oh die had ik wel willen zien, maar ik heb geen Netflix ;(
  maandag 11 juli 2016 @ 11:56:19 #202
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163663007
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:49 schreef Barreltje het volgende:

en Rauw, wat fijn vakantie. of vrij in Eigen huis/tuin. Ik bedacht me vanmorgen nog dat DAT ook wel erg lekker is/ kan zijn. even een paardaagjes gewoon lekker helemaal niks, en toch in je Eigen vertrouwde omgeving. Ik vind het altijd zo vervelend van reizen dat je dan weer terug moer reizen en dat DAT vaak zo vermoeiend is dat je daarna weer op vakantie kan :P

Ik vind het heerlijk, en met alle buren die in het buitenland zitten is het hier in de omgeving ook rustig.

Andere kant verveel ik mij stuk en ga ik dus allemaal dingen doen die al een aantal maanden zijn blijven liggen, dus er word nog wel wát gedaan. :@
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163663012
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh die had ik wel willen zien, maar ik heb geen Netflix ;(
Je kan 1 maand gratis uitproberen bij Netflix, dus dat is misschien een optie dan?
pi_163663020
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh die had ik wel willen zien, maar ik heb geen Netflix ;(
Op youtube staat ook een hele hoop..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 11 juli 2016 @ 12:32:26 #205
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163663574
Planning hier:
O: Kom oats met courgette, whey, banaan
T: Beef jerky
L: 2 volkoren brood met omelet van 2 ei
S: Squats + deadlifts
T: Magere kwark met nootjes
D: Wraps met mix van gehakt en groenten
T: Magere kwark met nootjes en hagelslag

En nog bandrepetitie als extra soort-van-beweging :P
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163664491
Mijn lunch was echt huuuuuuuuge. Ik ontplof. Volgens mij heb ik bijna een kilo watermeloen op. Ik had het even moeten wegen. :')
  maandag 11 juli 2016 @ 13:50:26 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163665437
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:49 schreef Tink89 het volgende:


Iemand een huisje te leen? Of een huisoppasser nodig? Enige eis is: geen katten. Vriendlief is nogal allergisch...

Helaas, een poezebeest hier, anders had je even lekker uit mogen waaien in het haagse! ;)
Wel een leuke optie om het zo te proberen!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 11 juli 2016 @ 14:41:00 #208
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163666517
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Helaas, een poezebeest hier, anders had je even lekker uit mogen waaien in het haagse! ;)
Wel een leuke optie om het zo te proberen!!
Ik zal eens met vriendlief overleggen of het onoverkomelijk probleem is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_163667049
1 deel aardbei
1 deel banaan
1 deel appelmoes (liefst zonder al die extra shit)
1 blender

Yes, it will blend! *O*
Kan gerust 1 minuutje in de blender blijven, dan wordt het soort van luchtig ook.
pi_163667392
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
1 deel aardbei
1 deel banaan
1 deel appelmoes (liefst zonder al die extra shit)
1 blender

Yes, it will blend! *O*
Kan gerust 1 minuutje in de blender blijven, dan wordt het soort van luchtig ook.
En dan? Heb je een babyhapje? :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163667649
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En dan?
:')
quote:
Heb je een babyhapje? :P
Geen idee. Maar ik weet tenminste wel wat erin zit?
  maandag 11 juli 2016 @ 15:46:14 #212
47102 Elvi
miemkwien
pi_163667712
Is meer iets voor een smoothie-bowl trouwens :P
pi_163667925
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:46 schreef Elvi het volgende:
Is meer iets voor een smoothie-bowl trouwens :P
Tis gewoon vloeibaar en uit een glas te drinken. De smaak is ook goed.

't blenden zelf ging wel wat lastiger, maar ik heb nog niet zoveel ervaring met dat ding.
pi_163667932
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

:')

[..]

Geen idee. Maar ik weet tenminste wel wat erin zit?
Oke, maar wat wil je daarmee zeggen in het dieet-topic? Het zal vast lekker zijn maar het is ook wel een snelle manier om veel suikers en calorieen weg te werken. Hoeft geen probleem te zijn natuurlijk, maar dat hangt weer af van wat je de rest van de dag eet en wat je doelen zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163667978
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke, maar wat wil je daarmee zeggen in het dieet-topic? Het zal vast lekker zijn maar het is ook wel een snelle manier om veel suikers en calorieen weg te werken. Hoeft geen probleem te zijn natuurlijk, maar dat hangt weer af van wat je de rest van de dag eet en wat je doelen zijn.
Fruit hoort toch gewoon bij een goed dieet?

Ja, snap ik. Ben er wel semi-serieus mee bezig, sinds een jaartje ongeveer?

Ik post hier ook al wat langer mee, maar niet zo vaak.

Mijn doelen? In elk geval gezonder zijn en zo min mogelijk overgewicht. So far so good, maar met dit weer ben ik niet graag buiten, beweeg dus ook minder dan vorig jaar.
pi_163668002
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Fruit hoort toch gewoon bij een goed dieet?

Ja, snap ik. Ben er wel semi-serieus mee bezig, sinds een jaartje ongeveer?

Ik post hier ook al wat langer mee, maar niet zo vaak.

Mijn doelen? In elk geval gezonder zijn en zo min mogelijk overgewicht. So far so good, maar met dit weer ben ik niet graag buiten, beweeg dus ook minder dan vorig jaar.
Klopt, maar als je alles blend verdwijnen wel een deel van de vezels. Daarnaast klok je met zo'n sapje/smoothie makkelijker 3 stuks fruit weg dan wanneer je die allemaal los zou eten dus tikt het sneller aan qua calorieen. Nogmaals; hoeft geen probleem te zijn, maar zo'n smoothie bevat vaak net zoveel suiker als 2 glazen cola, vergeet dat niet.

Maar so far so good klinkt goed ;)
Waarom ben je met dit weer niet graag buiten? En is het weer zo anders dan vorig jaar?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163668069
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klopt, maar als je alles blend verdwijnen wel een deel van de vezels. Daarnaast klok je met zo'n sapje/smoothie makkelijker 3 stuks fruit weg dan wanneer je die allemaal los zou eten dus tikt het sneller aan qua calorieen. Nogmaals; hoeft geen probleem te zijn, maar zo'n smoothie bevat vaak net zoveel suiker als 2 glazen cola, vergeet dat niet.

Maar so far so good klinkt goed ;)
Waarom ben je met dit weer niet graag buiten? En is het weer zo anders dan vorig jaar?
Ja, snap ik wat die vezels betreft.

Soms moet ik fruit weggooien en zo krijg ik het toch nog naar binnen.

Qua vezels zit het wel goed bij mij.

Vanwege het onvoorspelbare karakter (en dan vooral de regen), ik heb geen goeie regenkleding. Heb nieteens meer een goeie jas :') en alle spullen drogen (vooral schoenen) levert weer een hoop extra gedoe op (heb maar 2 paar en 1 paar is nodig aan vervanging toe (zijn binnensportgympen en die zijn niet waterdicht :+ ))
pi_163668106
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, snap ik wat die vezels betreft.

Soms moet ik fruit weggooien en zo krijg ik het toch nog naar binnen.

Qua vezels zit het wel goed bij mij.

Vanwege het onvoorspelbare karakter (en dan vooral de regen), ik heb geen goeie regenkleding. Heb nieteens meer een goeie jas :') en alle spullen drogen (vooral schoenen) levert weer een hoop extra gedoe op.
Sorry maar dat klinkt toch een beetje als een slap smoesje, zo vaak regent het niet en onvoorspelbaar is het ook vaak niet; als je weet dat je een uurtje wilt wandelen kun je toch kijken of het het komende uur droog blijft?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163668144
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Sorry maar dat klinkt toch een beetje als een slap smoesje, zo vaak regent het niet en onvoorspelbaar is het ook vaak niet; als je weet dat je een uurtje wilt wandelen kun je toch kijken of het het komende uur droog blijft?
Ik ben het echt zo ontzettend zat om me steeds maar te moeten gaan verantwoorden voor dit soort aanname-kul... :')

Ik ben dit jaar al zeker een keer of 4 helemaal doorweekt thuis gekomen (de laatste keer was anderhalve week terug), maar lamaar zitten, mevrouw babypapje
pi_163668215
quote:
13s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben het echt zo ontzettend zat om me steeds maar te moeten gaan verantwoorden voor dit soort aanname-kul... :')

Ik ben dit jaar al zeker een keer of 4 helemaal doorweekt thuis gekomen (de laatste keer was anderhalve week terug), maar lamaar zitten, mevrouw babypapje
4x in een jaar natgeregend vind je teveel? Ik ben wel eens 4x op een dag natgeregend. Even vervelend voor je humeur, maar ga je ook niet dood aan.

Het maakt mij verder niet uit hoor, je hoeft je niet te verantwoorden. Ik probeerde alleen wat tips te geven. En ik denk eerlijk gezegd dat je niet weet wat je mist als je niet lekker elke dag minstens een uurtje buitenlucht pakt, maar als je gelukkiger wordt van op de bank zitten moet je dat vooral doen. Meneer babypapje ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 11 juli 2016 @ 16:13:04 #221
47102 Elvi
miemkwien
pi_163668264
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:11 schreef La_Tramposa het volgende:

Het maakt mij verder niet uit hoor, je hoeft je niet te verantwoorden. Ik probeerde alleen wat tips te geven. En ik denk eerlijk gezegd dat je niet weet wat je mist als je niet lekker elke dag minstens een uurtje buitenlucht pakt, maar als je gelukkiger wordt van op de bank zitten moet je dat vooral doen. Meneer babypapje ;)
Zo kwam het niet over...Je kwam behoorlijk agressief over. Misschien moet je even wat eten?
pi_163668300
Zo kwam het wel over, maar sommige mensen lezen in alles een persoonlijke aanval en reageren daar als een malloot op.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163668315
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:13 schreef Elvi het volgende:

[..]

Zo kwam het niet over...Je kwam behoorlijk agressief over. Misschien moet je even wat eten?
Haha oh ik heb geen honger hoor en het was ook zeker niet aggressief volgens mij. Maar goed, ik snapte de zin van die eerste post niet helemaal dus daarom ging ik erop in, ik wil het ook best langs me heen laten gaan hoor ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163668351
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
w 1e reactie op mijn post was geen tip. Het klopte niet eens.

Zo eerlijk ben je niet.

En je zit vol met aanname-kul. Je kent me nieteens, maar hebt je mening wel al klaar liggen.

Als je op een normale manier op me had gereageerd (dus niet zoals je 1e post en al helemaal niet deze laatste van je), dan was er niks aan de hand geweest.

En het is gewoon vloeibaar en prima uit een glas te drinken .
Wat neem ik aan dan? Ik zeg alleen wat ik denk en daar ben ik eerlijk in. Maar goed, ik ga niet in discussie, het is geen probleem van wereldbelang of zo, iedereen moet lekker eten en drinken waar hij gelukkig van wordt en datzelfde geldt voor wel of niet naar buiten gaan!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163668360
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo kwam het wel over, maar sommige mensen lezen in alles een persoonlijke aanval en reageren daar als een malloot op.
Zo kwam het wel over voor jou (tis niet alsof jij een toonbeeld van objectiviteit bent), en serieus, waar bemoei je je mee?
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha oh ik heb geen honger hoor en het was ook zeker niet aggressief volgens mij. Maar goed, ik snapte de zin van die eerste post niet helemaal dus daarom ging ik erop in, ik wil het ook best langs me heen laten gaan hoor ;)
Je snapte de zin prima. het was een blenderrecept...snap eerlijk gezegd niet waarom je daar zo moeilijk over zit te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')