abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 juli 2016 @ 00:08:44 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163572825
Tijdlijnen: Sylvie-Rafaël, Sabia-Khalid en Khalid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie Meis


Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo, Maurice Mobetie: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan de relatie gemaakt.
2015: 22 oktober, Sylvie is gezien met de Duitse voetballer Sami Khedira in het 5 * Hotel "Vier Jahreszeiten" .
2016: 3 mei, Sylvie Meis stopt na vijf jaar met haar modellenwerk voor het lingeriemerk Hunkemöller. ''Ik bedank Hunkemöller voor de prettige samenwerking. Maar het is tijd om op eigen benen te staan met Meis Enterprise''.
2016: 28 juni, Sylvie Meis is één van de gasten van Linda's Zomerweek, De talkshow is vanaf 22 augustus tot en met 26 augustus te zien, tussen 21.30 uur en 23.30 uur bij RTL 4.
2016: 7 juli, Sylvie viert vakantie in St. Tropez.
2016: 13 juli, De Duitse presentatrice Miriam Pielhau is op 41-jarige leeftijd overleden aan kanker. Sylvie Meis kende haar goed en is verbijsterd en diep bedroefd.


Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 15 juni, Rafaël van der Vaart: "Ik wil de rest van mijn leven doorbrengen met Sabia. We passen nou eenmaal goed bij elkaar. Ik kan bij Sabia honderd procent mezelf zijn". Sabia:'"Rafaël geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest begerenswaardige vrouw op aarde ben. Rafaël zegt dat ik zijn koningin ben en zo behandelt hij me ook. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt, dit is wat ik me voorstel bij echte pure liefde."
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 5 december, Rafaël en Sabia laten weten dat Solana na zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich verbonden aan Real Betis, Sevilla voor drie jaar.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 22 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude. Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon van der Vaart kwam spullen ophalen in de villa. ''Ze zijn al 2 maanden uit elkaar."
2015: 12 augustus, Sabia Boulahrouz: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."

Rafaël
2015 3 mei, Ajax-trainer Frank de Boer polst Rafaël van der Vaart voor een terugkeer Ajax.
2015: 15 juni, Rafaël tekent voor drie jaar Real Betis Sevilla en woont met broer Fernando in Sevilla.
2015: EK 10 juni 2016, Rafaël: 'Via Real Betis wil ik terugkeren bij het Nederlands elftal'. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat vijf weken duren.
2015: 24 september, Rafaël is pas hersteld van de enkelblessure en vandaag een hamstringblessure opgelopen.
2015: 21 oktober, Rafaël heeft een vriendin, Christie uit Amsterdam, ze is 24 jaar, met een zoon van 7 jaar.
2015 3 november, Lolita van der Vaart in de AD: "De relatie van Rafaël en Christie is een fabeltje."
2016: 14 januari, Rafaël kwam maar zeven wedstrijden in actie. Trainer Pepe Mel is ontslagen.
2016: 15 januari, Nieuwe Betis trainer, Juan Merino neemt Rafaël niet op in de wedstrijdselectie.
2016: 15 januari, Ajax zoekt een nieuwe spits, dat zal Rafaël niet worden.
2016: 19 februari, Rafaël van der Vaart en handbalster Estavana Polman op terras in Sevilla en zijn verliefd.
2016: 28 april, Rafaël van der Vaart wordt analyticus voor de NOS tijdens het EK Voetbal 2016.

Rafaël en Estavana
2016: 30 maart. Geruchten dat Rafaël en Estavana dit jaar gaan trouwen, dat de bruiloft slechts een kwestie van tijd is.
2016: 9 april, Estavana Polman heeft zaterdag in de Keukenhof de naar haar vernoemde tulp gedoopt. 'Tulipa Estavana'.
2016: 5 mei, Estavana Polman heeft Team Esbjerg de landstitel bezorgd.

Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz : Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 2 oktober, Ted Linow van Mega Model Agency, Hamburg heeft Sabia een modellencontract aangeboden.
2015: 30 oktober, Spanje, Oma Dolores: "Sabia liegt. Ik geloof er niets van dat ik overgrootoma ga worden".Opa Garcia: "Dat is een groot sprookje. Het zijn leugens."
2015: 20 november, Sabia is jurylid in SBS 6 MindMasters live, locatie: studio Aalsmeer.
2015: 28 november, SBS 6 heeft besloten per direct te stoppen met MindMasters live. 27 november: 496.000 kijkers.
2015: 15 december wordt bekend dat Sabia zondag 13 december van een stilgeboren kindje bevallen is.
2016: 2 maart, Sabia: ”Estavana is niet de eerste en ook zeker niet de laatste met wie Rafaël flikflooit. Rafaël staat altijd wel open voor een leuke tijd met een vrouw. Totdat hij weer iets anders spannends tegenkomt."
2016: 4 april, Sabia: "Ik heb 'n tv contract getekend. Ik heb geen rijke kerel meer nodig die mij moet onderhouden."
2016: 7 april, Sabia en Leonard Freier zijn binnenkort te zien in het programma "Grill der Henssler".
2016: 10 april, Sabia: "Ik zal blij zijn wanneer ik uit de villa kan vertrekken waar ik met Rafaël heb gewoond.
2016: 20 april, Sabia heeft vier weken acteerlessen gevolgd bij Hollywoodgoeroe Bernhard Hiller.
2016: 3 mei, 'Sabia is kandidaat in dansshow Dance, Dance, Dance.'
2016: 20 mei, Sabia in Ranking the Stars. Vanaf 17 juli elke zondag BNN, op Nederland 3 om 22:00 uur.
2016: 24 juli, Vandaag de tweede aflevering van Ranking the Stars.


[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 25-07-2016 19:48:18 ]
  donderdag 7 juli 2016 @ 00:11:17 #2
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163572868
Sylvie Meis intiem in zee met mysterieuze blondine
Presentatrice-lingeriemodel Sylvie Meis is in de zee bij de Zuid-Franse badplaats Saint Tropez intiem gespot met een vrouw. De foto's die van de poedelende dames zijn gemaakt doen vermoeden dat de 38-jarige blondine en de vriendin meer hebben dan alleen een vriendschap. Want het is de eerste keer dat Meis zich op deze opvallende manier liet fotograferen.

Wie de vrouw is die Sylvie zo romantisch in haar armen neemt, is onbekend. Wel weten we dat Meis in Saint Tropez de Duitse actrice Nastassja Kinski (55) heeft ontmoet. De twee kennen elkaar van het door Sylvie gepresenteerde Duitse dansprogramma Let's Dance. Kinski werd daar verliefd op haar 26 jaar jongere danspartner Ilja Russo: een professionele danser. De twee zijn sinds april een koppel en momenteel voor een paar dagen in de Franse badplaats. De vrouw in zee lijkt stukken jonger te zijn dan Nastassja.

Sylvie Meis is zich altijd erg bewust van de aanwezigheid van paparazzi en inmiddels gewend om fraai voor de haar achtervolgende fotografen te poseren. Maar of de ex-vrouw van Rafael van der Vaart ook deze keer in de gaten had dat ze werd gekiekt is niet helemaal duidelijk. Hoe dan ook zijn de zeefoto's van Sylvie en de vooralsnog onbekende vrouw redelijk opzienbarend. En nergens op de spraakmakende kiekjes is Kinski's vriend Ilja te zien.

Heeft Sylvie Meis na een aantal mislukte liefdes met doorgaans gefortuneerde heren het liefdesroer helemaal omgegooid en ontwikkelde ze warme gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht? In haar persoonlijke blog dat Sylvie bijhoudt van haar zakentripje naar Saint Tropez rept ze met geen woord over haar gezelschap. Wel stelt ze dat ze er Nastassja Kinski en haar lover Ilja tegen het lijf liep.

In haar dagboekje schrijft Sylvie ook nog dat ze per heli van Nice naar Saint Tropez reisde, omdat het per taxi zeker drie uur zou duren. ,,Nu was ik er in een half uurtje'', aldus Meis. Vervolgens checkte ze in bij het luxe Byblos Hotel en at daar een flink bord mosselen. ,,Want het is bikiniseizoen.'' Daarna vonden Sylvie en haar gezelschap - ze spreekt over 'we' - een paar strandbedjes bij de sjieke Club 55 om te relaxen. Later op de dag at Sylvie een krabsalade en tonijntartaar als hoofdgerecht. Of Nastassja Kinski en haar vriend een vorkje meeprikten is niet bekend.

http://www.ad.nl/show/syl(...)e-blondine~a86daf13/
  donderdag 7 juli 2016 @ 00:15:49 #3
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163572915
Onder andere Sylvana Simons en Sabia Boulahrouz doen mee in het nieuwe seizoen van Ranking the Stars.
Dat verklapte presentator Paul de Leeuw maandag aan de Coen & Sander Show op Radio 538.
Ook Richard Groenendijk, Tim den Besten, Patty Brard, Wibi Soerjadi en Ajouad El Miloudi doen mee in het programma.
In het komische programma Ranking the Stars krijgen bekende Nederlanders bepaalde stellingen voorgelegd. Hun antwoorden worden vergeleken met die van enkele respondenten die 'het Nederlandse volk' moeten vertegenwoordigen.
Die respondenten zijn volgens De Leeuw echter een drietal leden van de redactie van het programma. Wel meent Paul de Leeuw dat er in het programma niets vooraf wordt gepland; "Alles is vrij", zei hij eerder in Pauw.
http://www.nu.nl/media/42(...)nking-the-stars.html
  donderdag 7 juli 2016 @ 00:18:04 #4
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163572937
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:33 schreef Greys het volgende:

Hahahaha dat artikel. Het lijkt mij gewoon op meiden die oprecht lol hebben in het water en misschien zagen dat er foto's gemaakt werden en dat die blonde zei 'Kom syl ik pak je even beet voor de foto, kijken wat ze erover gaan schrijven en of we een nieuw liefdesduo gaan worden' en dat Sylvie daar hard om moest lachen en meedeed.

En wat een lijf. Jaloers!
pi_163573125
Hoe kan het nou dat ze op die foto geen vrouwenheupen heeft en op die foto's van Hunkemöller en zo wel weer. Het lijkt wel of haar lichaam altjd anders is.
  donderdag 7 juli 2016 @ 01:03:07 #6
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163573338
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 00:32 schreef Wimperkruller het volgende:
Hoe kan het nou dat ze op die foto geen vrouwenheupen heeft en op die foto's van Hunkemöller en zo wel weer. Het lijkt wel of haar lichaam altijd anders is.
Ja is het ook.
Rond de fotoshoot Hunkemöller was ze iets voller, ze zei dat te mager niet aantrekkelijk was voor zo'n foto opdracht. Misschien laat ze dan wat inspuiten, opvullen, of traint en eet tijdelijk anders.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 juli 2016 @ 10:45:04 #7
163650 Greys
pi_163576041
Nou ik weet niet of jullie Yolanthe in bikini hebben gezien in het bikinitopic, maar die heeft juist een volstrekt ander lichaam ineens.

Ik vind het lichaam van Sylvie op deze foto's meer dan uitstekend, trouwens. Niks mis mee. En ik zie weinig verschil eerlijk gezegd. Al haar strand- en bikinifoto's (van haarzelf, niet wat haar opdrachtgevers ervan maken) zijn nagenoeg hetzelfde.

[ Bericht 14% gewijzigd door Greys op 07-07-2016 11:35:47 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_163576822
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 00:32 schreef Wimperkruller het volgende:
Hoe kan het nou dat ze op die foto geen vrouwenheupen heeft en op die foto's van Hunkemöller en zo wel weer. Het lijkt wel of haar lichaam altjd anders is.
Le Photoshop.
pi_163576875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 00:32 schreef Wimperkruller het volgende:
Hoe kan het nou dat ze op die foto geen vrouwenheupen heeft en op die foto's van Hunkemöller en zo wel weer. Het lijkt wel of haar lichaam altjd anders is.
Echt? Ik zie juist jarenlang steeds hetzelfde strakke lijf van Sylvie.
Hooguit een keer 3 kilo meer of minder, maar altijd een rete goed en bijna hetzelfde lijf op het strand.

Yo wisselt alle kanten, qua lijf, maar ook qua hoofd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 09:19:04 #10
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163617216
De witte avondjurk die Sylvie Meis donderdagavond droeg tijdens een avondje uit in St. Tropez is ongewild bevlekt geraakt. Een ober liet een glas cola vallen, over haar avondjurk .

Het kon haar humeur niet storen, want een paar ogenblikken later bracht het restaurant een fles champagne mét vuurwerk, bij wijze van excuus. En een roos… Of zou die van een geheime minnaar zijn?!

Sylvie vat samen: “Het was een grappige avond, ook al was het treurig voor Duitsland dat ze de wedstrijd niet gewonnen hebben. Maarja, ach, Nederland doet niet eens mee.




http://www.show.nl/showfl(...)ies-witte-avondjurk/
pi_163617293
quote:
wat ben ik toch blij dat ik een onbekend oud wijf ben, lijkt me vreselijk om altijd te poseren bij alles wat je doet
pi_163617340
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Echt? Ik zie juist jarenlang steeds hetzelfde strakke lijf van Sylvie.
Hooguit een keer 3 kilo meer of minder, maar altijd een rete goed en bijna hetzelfde lijf op het strand.

Yo wisselt alle kanten, qua lijf, maar ook qua hoofd.
Ja, echt. Ik ben dus niet gek want het is iets wat ze zelf bevestigd :P. En hierboven is de verklaring dus al gegeven: tijdens de shoots van oa Hunkemöller is ze dus iets voller. En uiteraard Photoshop. Dat vollere vind ik mooier. Op deze foto heeft ze niet echt van die bredere heupen wat ze op sommige foto's dan weer wel heeft. En ja, een afgetraind lichaam heeft ze sowieso.
pi_163623570
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 09:33 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja, echt. Ik ben dus niet gek want het is iets wat ze zelf bevestigd :P. En hierboven is de verklaring dus al gegeven: tijdens de shoots van oa Hunkemöller is ze dus iets voller. En uiteraard Photoshop. Dat vollere vind ik mooier. Op deze foto heeft ze niet echt van die bredere heupen wat ze op sommige foto's dan weer wel heeft. En ja, een afgetraind lichaam heeft ze sowieso.
De gossip tells me dat Syl bij Hunkemöller een broekmaatje draagt dat normaal niet eens verkocht wordt, zo klein.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juli 2016 @ 16:26:57 #14
163650 Greys
pi_163623814
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:14 schreef Toeps het volgende:

[..]

De gossip tells me dat Syl bij Hunkemöller een broekmaatje draagt dat normaal niet eens verkocht wordt, zo klein.
En hierboven wordt gezegd dat ze bij Hunkemoller juist voller is dan normaal. Dan zou ze normaal dus een nóg kleinere maat hebben. Terwijl ik haar op de 'gewone' strandfoto's juist een uitstekend lijf vindt hebben. Niet te mager. Dus geen idee wat er nou waar is :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 juli 2016 @ 16:27:36 #15
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_163623829
Daarom is het ook roddel, quatsch.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_163623865
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:27 schreef Andromache het volgende:
Daarom is het ook roddel, quatsch.
Pretty betrouwbare bron tho.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 16:35:13 #17
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163624000
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 09:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
De witte avondjurk die Sylvie Meis donderdagavond droeg tijdens een avondje uit in St. Tropez is ongewild bevlekt geraakt. Een ober liet een glas cola vallen, over haar avondjurk .

Het kon haar humeur niet storen, want een paar ogenblikken later bracht het restaurant een fles champagne mét vuurwerk, bij wijze van excuus. En een roos… Of zou die van een geheime minnaar zijn?!

Sylvie vat samen: “Het was een grappige avond, ook al was het treurig voor Duitsland dat ze de wedstrijd niet gewonnen hebben. Maarja, ach, Nederland doet niet eens mee.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://www.show.nl/showfl(...)ies-witte-avondjurk/
Ze heeft het er maar druk mee! Beide ouders maken (zo zie ik) heel tijd vrij voor hun enige kind.
pi_163625975
Ik vind het lijf van Syl niet mooi, te jongensachtig. Yo daarentegen heeft een figuur om jaloers op te zijn! Mooie vormen.

Wat ik niet begrijp is dat ze laatst zo aan het jammeren was dat ze geen privacy heeft op het strand in notabene Miami..waar niemand haar kent. Maar gaat ze Cannes bezoeken, schreeuwt ze het van de daken. En mocht ze alsnog geen aandacht krijgen, zorgt ze er wel voor op haar Insta.. Rare vrouw die Syl.
´
pi_163635405
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind het lijf van Syl niet mooi, te jongensachtig.

:')


wel eens met rest van de post.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 juli 2016 @ 10:33:14 #20
163650 Greys
pi_163636358
Ze weet gewoon dat als ze weer naar Cannes of Saint Tropez gaat dat er fotografen zijn. Zei ze toch ook? Dus klaagt ze daar dan niet over.
Maar als ze dan op vakantie gaat naar een plek waar niemand haar kent wil ze gewoon met rust gelaten worden. Ik snap niet wat daar zo ingewikkeld of raar aan is. Het is best menselijk om de ene keer lekker de aandacht te willen maar ook momenten van rust te hebben lijkt me. Of moet je je als bekend iemand verplicht 24/7 afzonderen om geloofwaardig te zijn?

Of roepen jullie ook 'als de koninklijke familie zo op hun privacy gesteld is waarom gaan ze dan naar concerten en koningsdag en bejaardenhuizen als ze weten dat er camera's zijn'? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 juli 2016 @ 13:09:58 #21
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_163639125
jamaar alles is toch heel erg zwart-wit en alles of niets.. greys(tinten) is niet mogelijk op fok ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 juli 2016 @ 13:21:03 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_163639349
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind het lijf van Syl niet mooi, te jongensachtig.
Nah, als dat jongensachtig is wil ik ook wel een jongensachtig lijf.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 10 juli 2016 @ 13:30:34 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163639533
Kijk die jongensachtige borsten! En die jongensheupen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 10 juli 2016 @ 13:38:09 #24
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163639676
Ik wil ook jongensheupen. :'(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2016 @ 15:53:58 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_163643496
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2016 13:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nah, als dat jongensachtig is wil ik ook wel een jongensachtig lijf.
Ik ook wel. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')