abonnement Unibet Coolblue
pi_171687146
Gewoon de hele serie opnieuw bekijken, elke aflevering een uur, ben je zo weer een maandje verder :)
Twiddel
  woensdag 14 juni 2017 @ 19:56:55 #202
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171696085
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:21 schreef Poes. het volgende:
Flashback van Daya, waar ze toch nét niet op zichzelf lijkt..
Blijkt het de actrice haar eigen dochter te zijn :D
[ afbeelding ]
Ik dacht ook al: Zou het haar dochter zijn? Grappig wel. :P

Ondanks het afstuderen kon ik het niet laten om zo snel mogelijk alle 13 afleveringen te kijken... Nu weer een jaar wachten. ;(
  woensdag 14 juni 2017 @ 22:06:40 #203
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_171699047
Klaar! Hoewel ik in het begin sceptisch was over de opzet van dit seizoen (m.b.t. tijdsbestek) heb ik me over het algemeen toch bijzonder goed vermaakt met deze 13 afleveringen. Ik vind het buitengewoon knap hoe ze zoveel verhaal over zoveel personages in die 13 uur weten te proppen, en dat dat dan nog te volgen is ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171717428
Done! Had moeite in t begin om er echt in te komen maar na aflevering 5 zat ik er weer goed in.
Ga em over een tijd nog eens kijken. Nu maar kijken naar Lock up. Thema bingen is hot.
Go hard or go home
pi_171717810
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:43 schreef Noek het volgende:
Done! Had moeite in t begin om er echt in te komen maar na aflevering 5 zat ik er weer goed in.
Ga em over een tijd nog eens kijken. Nu maar kijken naar Lock up. Thema bingen is hot.
Lock up! O+ _O_
pi_171783401
Ik vond aflevering 9 (gisteren gezien) echt raar :') Beetje horror, maar het merkte voor mij gewoon niet :'(
  maandag 19 juni 2017 @ 09:11:33 #207
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_171783652
Een weekendje stevig doorkijken, wat een fantastische serie.
Wat ik gemist heb/niet begrijp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zitten die ziekenafdelingen van gevangenissen in Amerika in elkaar, liggen daar ook gewone burgers op verschillende kamers?
  maandag 19 juni 2017 @ 09:30:23 #208
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_171783915
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
Een weekendje stevig doorkijken, wat een fantastische serie.
Wat ik gemist heb/niet begrijp:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zitten die ziekenafdelingen van gevangenissen in Amerika in elkaar, liggen daar ook gewone burgers op verschillende kamers?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 19 juni 2017 @ 09:40:30 #209
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_171784065
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:30 schreef avotar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, weet je ook nog welke aflevering dat was, dan ga ik dat stukje even goed terugkijken.
  maandag 19 juni 2017 @ 09:47:41 #210
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_171784165
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:14 schreef SunChaser het volgende:
Frieda was mn favoriet dit seizoen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zit dat natuurmens en die superpadvindster eigenlijk in de gevangenis? Zal dit keer toch geen drugs zijn?
Ik heb dit keer een paar keer de spoiler in de openingspost gecheckt om me te herinneren wie waarvoor zat, maar die is niet meer compleet, er komen steeds nieuwe gezichten/oude gezichten meer in de picture. Is er misschien een echte addict hier die het een beetje kan updaten? Of een echte echte hyper-addict die het kan updaten met daarbij serienummer en aflevering waarin dat duidelijk is geworden?
  maandag 19 juni 2017 @ 09:54:36 #211
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_171784275
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:30 schreef avotar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie het nu niet over Sophia ipv Gloria?
  maandag 19 juni 2017 @ 09:56:05 #212
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_171784303
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:47 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Waarom zit dat natuurmens en die superpadvindster eigenlijk in de gevangenis? Zal dit keer toch geen drugs zijn?
Ik heb dit keer een paar keer de spoiler in de openingspost gecheckt om me te herinneren wie waarvoor zat, maar die is niet meer compleet, er komen steeds nieuwe gezichten/oude gezichten meer in de picture. Is er misschien een echte addict hier die het een beetje kan updaten? Of een echte echte hyper-addict die het kan updaten met daarbij serienummer en aflevering waarin dat duidelijk is geworden?
In eerdere seizoenen is al naar voren gekomen dat zij meerdere moorden op haar geweten heeft (dus neem aan dat ze daarvoor zit).
  maandag 19 juni 2017 @ 10:00:53 #213
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_171784385
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:40 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Thanx,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, weet je ook nog welke aflevering dat was, dan ga ik dat stukje even goed terugkijken.
Ik ga zeggen 7, maar zeker weten doe ik het niet.

quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:54 schreef babette21 het volgende:

[..]

Hebben jullie het nu niet over Sophia ipv Gloria?
Je hebt gelijk.
Gloria
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_171784696
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:47 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Waarom zit dat natuurmens en die superpadvindster eigenlijk in de gevangenis? Zal dit keer toch geen drugs zijn?
Ik heb dit keer een paar keer de spoiler in de openingspost gecheckt om me te herinneren wie waarvoor zat, maar die is niet meer compleet, er komen steeds nieuwe gezichten/oude gezichten meer in de picture. Is er misschien een echte addict hier die het een beetje kan updaten? Of een echte echte hyper-addict die het kan updaten met daarbij serienummer en aflevering waarin dat duidelijk is geworden?
Mevr Yoga heeft per ongeluk een klein kind doodgeschoten op haar erf, in de veronderstelling dat het een hert oid was.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 juni 2017 @ 12:11:16 #215
163650 Greys
pi_171787168
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:47 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Waarom zit dat natuurmens en die superpadvindster eigenlijk in de gevangenis?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171823178
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 12:38 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik ben pas bij aflevering 5 (dus ik zou voor de rest ook niet weten waarom dat gebeurt of wat er überhaupt nog gaat gebeuren :+), maar ik zou er in principe wel een reden voor kunnen bedenken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 juni 2017 @ 17:31:26 #217
163650 Greys
pi_171838202
Klaar. Ik vond het best een leuk seizoen maar ergerde me behoorlijk aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 21-06-2017 18:32:27 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171838257
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:31 schreef Greys het volgende:
Klaar. Ik vond het best een leuk seizoen maar ergerde me behoorlijk aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kregen veel te veel beeld inderdaad. Heel irritant.
pi_171838592
En die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe zit dat nu eigenlijk met die ziekenboeg,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben begonnen met Lock Up, maar vind dat weinig boeiend. Wordt het later beter of blijft het net als de 1e 3 afleveringen?
  woensdag 21 juni 2017 @ 18:13:41 #220
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_171838866
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:31 schreef Greys het volgende:
Klaar. Ik vond het best een leuk seizoen maar ergerde me behoorlijk aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat.
pi_171841290
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
En die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe zit dat nu eigenlijk met die ziekenboeg,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben begonnen met Lock Up, maar vind dat weinig boeiend. Wordt het later beter of blijft het net als de 1e 3 afleveringen?
Lock Up verschilt per aflevering. Bij Women behind Bars zijn de eerste paar afleveringen interessant, daarna komen ook de mannen in beeld.
Bij First Timers heb je aan het einde een paar afleveringen over jeugddelinquenten, vond ik ook erg interessant :Y
pi_171842609
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 17:31 schreef Greys het volgende:
Klaar. Ik vond het best een leuk seizoen maar ergerde me behoorlijk aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171853591
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 20:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind wel dat de desbetreffende actrices hun rollen bijzonder goed spelen hoor! :Y Veel respect heb ik daarvoor! :)
pi_171854669
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:17 schreef Unites het volgende:

Ik vind wel dat de desbetreffende actrices hun rollen bijzonder goed spelen hoor! :Y Veel respect heb ik daarvoor! :)
Het acteren is ook wel prima. Maar ik ben die personages zo beu :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171856180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:17 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik vind wel dat de desbetreffende actrices hun rollen bijzonder goed spelen hoor! :Y Veel respect heb ik daarvoor! :)
Jawel, heel overtuigend maar ook irritant.
Eigenlijk zijn ze allemaal heel goed. Taystee, Black Cindy, Crazy Eyes, Red, Gloria en Maria zie ik graag.
Prachtige en vaak heftige scenes. :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')