abonnement Unibet Coolblue
pi_163546316
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 23:00 schreef Evertjan het volgende:

[..]

halfords is al weg
_O-
pi_163546320
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 23:01 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat was toch geen serieuze fietsenwinkel.
heb er weleens een buitenband gekocht
  dinsdag 5 juli 2016 @ 23:02:36 #53
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163546334
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 22:59 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Wimbledon, Tour, EK atletiek, EK voetbal..

Genot _O_
Ik wilde iets nuttigs met m'n dag doen tot ik dit las ;(
pi_163546355
ik kijk verder op Politiek 24
pi_163546384
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 23:03 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk verder op Politiek 24
Jammer dat ze Mark niet echt aanpakken
pi_163546411
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 23:04 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Jammer dat ze Mark niet echt aanpakken
Omtzigt was de enige samen met van Bommel
pi_163546430
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 23:06 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Omtzigt was de enige samen met van Bommel
Thieme was ook wel lekker bezig tegen Verhoeven
pi_163546454
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 23:06 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Thieme was ook wel lekker bezig tegen Verhoeven
heb ik niet gezien zag alleen dat Omtzigt werd afgekapt door de kamervoorzitter toen hij verder wou gaan over de pensioenen
  dinsdag 5 juli 2016 @ 23:08:55 #59
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_163546487
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 23:07 schreef Evertjan het volgende:

[..]

heb ik niet gezien zag alleen dat Omtzigt werd afgekapt door de kamervoorzitter toen hij verder wou gaan over de pensioenen
Vermoeiende man
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 6 juli 2016 @ 00:34:41 #60
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_163548538
Wim Daniëls, held.
  woensdag 6 juli 2016 @ 00:53:10 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_163548802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 00:34 schreef prievieleezjuh het volgende:
Wim Daniëls, held.
Dat dus.

Net teruggekeken. Taalvirtuoos en wielergek. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 6 juli 2016 @ 05:07:54 #62
102912 crv
Screwed up
pi_163549825
-edit
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_163554803
Beste mensen van Studio Sport,

afgelopen zaterdag, vlak voor de 1e etappe, hadden jullie een aantal topsprinters zoals André Greipel voor de microfoon. Maar in plaats van relevante vragen te stellen, vonden jullie het belangrijker om hun mening te horen over de Nederlander Dylan Groenewegen, een subtopper waar de grote meneren in het peloton voorlopig niet wakker van liggen.

Gisteren in de Avondetappe lieten jullie een interview zien met Marcel Kittel, die na zijn etappeoverwinning aankwam bij z'n hotel. De Duitser verkeerde logischerwijs nog steeds in een overwinningsroes, maar de enige vraag die de verslaggever kon bedenken luidde: 'heb je gezien dat Dylan Groenewegen 4e werd?' Een - door die totaal absurde vraag - verwarde Kittel kon er gelukkig nog een politiek-correct antwoord uit persen voor hij richting de champagne ging.

Is er een reden voor deze plaatsvervangende hunkering naar erkenning? Ik snap dat gelegenheidskijkers, zoals mevrouw Van Zetten uit Tiel, louter speuren naar Nederlanders als ze de uitslag bekijken, maar het begint nu toch lichtelijk gênant te worden.

Deze e-mail is dan ook een open sollicitatie om ondergetekende volgend jaar de interviews te laten doen. Ik heb geen journalistieke achtergrond, maar wel een hoop relevante vragen voor wielrenners.

Met vriendelijke groet,
Rudicio
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:35:58 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_163555312
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef Rudicio het volgende:

Deze e-mail is dan ook een open sollicitatie om ondergetekende volgend jaar de interviews te laten doen. Ik heb geen journalistieke achtergrond, maar wel een hoop relevante vragen voor wielrenners.

:D
"Wat ging er door je heen? "
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 13:08:35 #65
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_163556133
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef Rudicio het volgende:
Beste mensen van Studio Sport,

afgelopen zaterdag, vlak voor de 1e etappe, hadden jullie een aantal topsprinters zoals André Greipel voor de microfoon. Maar in plaats van relevante vragen te stellen, vonden jullie het belangrijker om hun mening te horen over de Nederlander Dylan Groenewegen, een subtopper waar de grote meneren in het peloton voorlopig niet wakker van liggen.

Gisteren in de Avondetappe lieten jullie een interview zien met Marcel Kittel, die na zijn etappeoverwinning aankwam bij z'n hotel. De Duitser verkeerde logischerwijs nog steeds in een overwinningsroes, maar de enige vraag die de verslaggever kon bedenken luidde: 'heb je gezien dat Dylan Groenewegen 4e werd?' Een - door die totaal absurde vraag - verwarde Kittel kon er gelukkig nog een politiek-correct antwoord uit persen voor hij richting de champagne ging.

Is er een reden voor deze plaatsvervangende hunkering naar erkenning? Ik snap dat gelegenheidskijkers, zoals mevrouw Van Zetten uit Tiel, louter speuren naar Nederlanders als ze de uitslag bekijken, maar het begint nu toch lichtelijk gênant te worden.

Deze e-mail is dan ook een open sollicitatie om ondergetekende volgend jaar de interviews te laten doen. Ik heb geen journalistieke achtergrond, maar wel een hoop relevante vragen voor wielrenners.

Met vriendelijke groet,
Rudicio
:D
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:17:06 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_163556347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef Rudicio het volgende:
Beste mensen van Studio Sport,

afgelopen zaterdag, vlak voor de 1e etappe, hadden jullie een aantal topsprinters zoals André Greipel voor de microfoon. Maar in plaats van relevante vragen te stellen, vonden jullie het belangrijker om hun mening te horen over de Nederlander Dylan Groenewegen, een subtopper waar de grote meneren in het peloton voorlopig niet wakker van liggen.

Gisteren in de Avondetappe lieten jullie een interview zien met Marcel Kittel, die na zijn etappeoverwinning aankwam bij z'n hotel. De Duitser verkeerde logischerwijs nog steeds in een overwinningsroes, maar de enige vraag die de verslaggever kon bedenken luidde: 'heb je gezien dat Dylan Groenewegen 4e werd?' Een - door die totaal absurde vraag - verwarde Kittel kon er gelukkig nog een politiek-correct antwoord uit persen voor hij richting de champagne ging.

Is er een reden voor deze plaatsvervangende hunkering naar erkenning? Ik snap dat gelegenheidskijkers, zoals mevrouw Van Zetten uit Tiel, louter speuren naar Nederlanders als ze de uitslag bekijken, maar het begint nu toch lichtelijk gênant te worden.

Deze e-mail is dan ook een open sollicitatie om ondergetekende volgend jaar de interviews te laten doen. Ik heb geen journalistieke achtergrond, maar wel een hoop relevante vragen voor wielrenners.

Met vriendelijke groet,
Rudicio
_O_

Ik hoop dat ze antwoorden.
pi_163556530
Ja het wordt wel genant. Maar het is typisch Nederlands. Als het voetbalelftal het goed doet staat ook op de voorpagina van de krant wat andere kranten erover schrijven.
pi_163559252
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:24 schreef eentwee het volgende:
Ja het wordt wel genant. Maar het is typisch Nederlands. Als het voetbalelftal het goed doet staat ook op de voorpagina van de krant wat andere kranten erover schrijven.
Ja als je heel goed presteert is het nog enigszins te begrijpen, maar 'onze' sprinter heeft nog niets gepresteerd in de tour. Om dan 88 keer de aanloop van het Lotto-treintje te laten zien en drie kwartier erover te praten is gewoon belachelijk. Die vraag aan Kittel was echt de limit. Hij bleef idd beleefd, maar eigenlijk had hij moeten zeggen "nummer 4, die heb ik totaal niet gezien en boeit me ook niet; ik was bezig met winnen en dat is gelukt."
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_163567069
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef Rudicio het volgende:
Beste mensen van Studio Sport,

afgelopen zaterdag, vlak voor de 1e etappe, hadden jullie een aantal topsprinters zoals André Greipel voor de microfoon. Maar in plaats van relevante vragen te stellen, vonden jullie het belangrijker om hun mening te horen over de Nederlander Dylan Groenewegen, een subtopper waar de grote meneren in het peloton voorlopig niet wakker van liggen.

Gisteren in de Avondetappe lieten jullie een interview zien met Marcel Kittel, die na zijn etappeoverwinning aankwam bij z'n hotel. De Duitser verkeerde logischerwijs nog steeds in een overwinningsroes, maar de enige vraag die de verslaggever kon bedenken luidde: 'heb je gezien dat Dylan Groenewegen 4e werd?' Een - door die totaal absurde vraag - verwarde Kittel kon er gelukkig nog een politiek-correct antwoord uit persen voor hij richting de champagne ging.

Is er een reden voor deze plaatsvervangende hunkering naar erkenning? Ik snap dat gelegenheidskijkers, zoals mevrouw Van Zetten uit Tiel, louter speuren naar Nederlanders als ze de uitslag bekijken, maar het begint nu toch lichtelijk gênant te worden.

Deze e-mail is dan ook een open sollicitatie om ondergetekende volgend jaar de interviews te laten doen. Ik heb geen journalistieke achtergrond, maar wel een hoop relevante vragen voor wielrenners.

Met vriendelijke groet,
Rudicio
:D _O_
pi_163571710
Als Belg moet ik verplicht naar de avondetappe kijken omdat er geen Vive le velo is...
pi_163571812
"Gefeliciteerd met de overwinning van Van Avermaet. Wat was hij sterk vandaag he? Maar wat vind jij als Belg eigenlijk van de Avondetappe?"
pi_163571901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 23:10 schreef eentwee het volgende:
"Gefeliciteerd met de overwinning van Van Avermaet. Wat was hij sterk vandaag he? Maar wat vind jij als Belg eigenlijk van de Avondetappe?"
Het zal mijn eerste keer zijn
  woensdag 6 juli 2016 @ 23:16:43 #73
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_163571938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg moet ik verplicht naar de avondetappe kijken omdat er geen Vive le velo is...
Ach je kan net zo goed een boek gaan lezen, echt veel mis je niet :').
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  woensdag 6 juli 2016 @ 23:33:41 #74
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_163572325
Dione :r
Tyf op muts
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_163572329
Dione :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')