abonnement Unibet Coolblue
pi_163543437
In dit topic kunnen verslagen geplaatst worden die een live weergave zijn van wat er op de streams was te zien. Dat is handig voor mensen die het één en ander gemist hebben. Ze kunnen dan snel even bijlezen. We willen dit topic schoon houden van posts die geen streamverslagen zijn. Reacties op de verslagen die hier worden geplaatst kun je daarom hier kwijt.

Het advies is om hier niet te veel caps of gifjes te plaatsen, zodat het laden van deze pagina niet te lang gaat duren.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ebinas op 06-07-2016 07:27:15 ]
"Life's a Bitch"
  dinsdag 5 juli 2016 @ 23:50:35 #2
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163547521
Utopia, 5 juli 2016
Brief van de moeder van Rowena.
Donderdag gaat Rowena naar haar vader in Oostenrijk.

"Lieve Rowena,
We willen je via deze brief laten weten dat papa tijdens onze reis naar Kroatië onwel is geworden. In Oostenrijk kreeg hij opeens last van hoge koorts. We hebben toen meteen een ambulance gebeld en hij ligt nu in het ziekenhuis in Oostenrijk. Hier wordt hij goed in de gaten gehouden en hij heeft ook al verschillende onderzoeken gehad. De artsen denken aan een infectie in zijn bloed en trombose in zijn maag. Hij moet nog zeker tien à veertien dagen in het ziekenhuis blijven.
Liefs van je mam,"

Rowena: Ik ben vrijdag weer terug, ik wil er niet over nadenken, maar ik denk dat ik niet eens meer terug kom.
Ruud: Denk er maar over na.
Rowena: Donderdag eerst maar even Oostenrijk, ik moet nadenken, het is wel mijn papa, er hoeft niet veel te gebeuren, weet je mama ging altijd werken, papa deed alles met ons, zoals naar school brengen, er is nog zoveel wat ik met papa wil delen, ik ga nog trouwen, kindjes krijgen,
Ruud: Ga jij trouwen?
Rowena: Jij misschien ook wel, wanneer er een oud-inwoonster binnenkomt.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 18:15:10 #3
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163606337
Een brommer, een aanhangwagen,
Bas kreeg zaterdag 2 juli een brommer voor zijn verjaardag, was maar 100 euro, nu kan Bas dus met zijn brommer naar het werk in Utopia. Van de week kwam er een aanhangkar voor achter de brommer.
Do: het aanhangkarretje is prima, je hebt de leukste uitgekozen, ik wil er echt niet meer uit, hij is prachtig, een topaankoop, en dan zo'n stoere brommer ervoor, wat hebben we toch leuke spullen, jij en ik, we wonen in Utopia, we hebben een caravan, leuke spullen, echt fantastisch, het is elke keer zo leuk om iets nieuws te hebben, eerst een atelier, toen een vogelparadijs en nu een aanhangwagen.
Bas: De aanhangwagen past ook precies,
Do: Ik zie me in de buitenwereld ook wel zo zitten wanneer we gaan shoppen in Haarlem.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 18:30:50 #4
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163606591
Utopia, vrijdag 8 juli 2016.
Vader van Rowena werd tijdens vakantie onwel in de camper. Moeder wilde de ambulance bellen, maar vader zei: " "Er is iets mis, ik moet dan gewoon op mijn bed blijven liggen. " Ze reden na wat rust weer verder, na een uurtje was het weer hetzelfde toen heeft moeder gezegd: "ik bel de ambulance." Nee, mijn vader wilde naar een lokale arts. Kort daarna werd hij onwel en zag hij dat hij in de ambulance lag. Toen hebben ze hem naar het ziekenhuis gebracht. Vader ligt in het ziekenhuis in Oostenrijk. Barry was als eerste in Oostenrijk en daar is Rowena hem heel erg dankbaar voor. Rowena heeft haar vader bezocht en is vandaag weer terug in Utopia.
Romy: Liefie
Karin: Hoe gaat het?
Rowena: Ja goed.
Karin: En met je vader?
Rowena: Dat ga ik zo allemaal vertellen.
Karin: Oke.
Rowena: Mijn vader is gewoon nog heel erg ziek momenteel, hij ligt op de intensive care, dat wist ik eigenlijk niet, hij is wel aanspreekbaar, gelukkig dat wel,
Romy: Moet ik even op de toeter drukken?
Rowena: Rustig aan, ik ben gewoon weer terug.
Bas: Wil je wat eten Rowena? Rijst, bonen?
Rowena: Dat zou wel lekker zijn.
Ramona: Heb je wel zin in een feestje, ik ben 31.5 kilo kwijt.
Rowena: Wat! Gruwelijk. Gefeliciteerd. Ja ik heb wel zin in een feestje, maar ben gewoon met mijn gedachten bij papsie. Hij is heel erg ziek.
Ramona: Is je zus daar?
Rowena: Hij ligt op een intensive care in Duitsland, of uh in Oostenrijk in het ziekenhuis,
Victoria: Wil je alles in een keer vertellen voordat je het straks nog een keer moet vertellen?
Rowena: Nee, doe maar niet, ik vertel het nu gewoon, maar ik wist ook niet dat hij op de intensive care lag, maar dat zegt al een hele hoop en hij moet gewoon rust hebben en aansterken, hij was heel blij dat ik er was, maar in het begin was het natuurlijk een drama om je vader daar zo te zien liggen, heel confronterend en hij moest huilen, ik ook natuurlijk. Ja hij is sterk. Maar hij is wel ziek en hij heeft bloedvergiftiging en zijn dikke darm is ontstoken en bovenop de trombose hoe zeg je dat en hij heeft een gaatje in zijn darm ook. En nu heeft hij lucht in zijn lever en in zijn buikwand, maar ze proberen het met gewoon antibiotica het beter te maken, want anders krijgt hij misschien een operatie, nog aan zijn buik, maar dat liever niet. Dus ze zijn nu per dag aan het kijken wat hij onder de leden heeft weet je. En binnen nu en een of twee weken, als hij wilt dan kan hij naar Nederland, ik heb dat liever ook zelf, als er dan wat is dan ben ik sneller bij hem en mijn zus is er dan ook. Mijn zus is er vandaag al. Maar het positieve is dat hij heel slaperig was en ik kom daar aan en binnen tien minuten was het alweer oude jongens krentenbrood, lachen en grapjes maken.
Romy: Leuk om weer grapjes te maken.
Rowena: Ja, maar hij was geel.
Romy: jeetje.
Rowena: ja, nu is het gewoon afwachten. Sterk zijn.
Victoria: En denk je dat hij naar Nederland toe gaat komen?
Rowena: Ja, zoals ik het hoor aan hem. Want in Kroatië, kijk mijn moeder is in Kroatië nu, maar dat komt omdat mijn oom en tante daar nu ook op vakantie zijn,
Victoria: ja?
Rowena: Mijn ouders zijn met de camper en weet je wel, en mijn oom en tante vliegend, en mijn oom is ook ziek, prostaatkanker helaas en daar moeten ze allemaal dingen regelen enzo, aan gas, water, het gaat daar niet zo snel. Dus nu is mijn zus bij mijn vader, mijn moeder dus in Kroatië, dan kan zij in Kroatië mijn oom en tante opvangen, en je weet hoe mijn vader is, die zegt gewoon ga maar naar het vakantiehuis in Kroatië tegen mijn moeder, ja en mijn vader ligt daar gewoon in zijn uppie, vind ik hartstikke zielig natuurlijk, ik kwam binnen en ik dacht waar is iedereen?
Karin: Ja,
Rowena: Maar hij weet dat ik nooit terug zou gaan naar Utopia wanneer de situatie voor hem zo blijft, maar hij wilde dat ik terug ging. Dat ik blijf, en ik maak het hier af.
Get-Jan: Dan lijk je toch wel op je vader.
Rowena: Maar al mijn kracht en mijn gedachtes zijn daar, bij mijn vader. En hij moet gewoon beter worden, ik accepteer niets anders dan dat, klaar. Maar ik ben blij dat ik hem heb gezien. En jullie krijgen allemaal de lieve groetjes van hem. Mijn zus is de komende vier dagen bij hem en dan komt mijn moeder uit Kroatië.
Cee: Hoelaat vertrok je vanochtend?
Rowena moet even nadenken: Uh 06:30 uur stond ik alweer naast mijn bedje.
Romy: Wil je wat drinken?
Rowena: Ja graag. He Ruud blijf je op afstand?
Ruud: Nee, nee, natuurlijk niet.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 21:23:28 #5
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163610332
Utopia, vrijdag 8 juli 2016.
Rowena en Cemal verzorgen de koeien, Ruud zit in de caravan met Do en Bas.
(Barry, vriend van Rowena was gelijk de eerste dag bij haar vader in het ziekenhuis in Oostenrijk.)
Cemal: Maar heel lief van Barry hoor, jullie houden heel veel van elkaar. Echt heel bijzonder.
Rowena: Is echte liefde.
Cemal: Ja, klopt. Heb je Barry nog gezien?
Rowena: Nee.
Cemal: Wanneer komt Barry weer?
Rowena: Eerst afwachten tot mijn ouders weer in Nederland zijn,
Cemal: Heb je nog met Barry kunnen bellen?
Rowena: Nee, was niet mogelijk.
Cemal: Zullen we voortaan weer samen de koetjes doen?
Rowena: Ja is goed.
Cemal: Komt je zus volgende keer op bezoek?
Rowena: Ja ook. Maar nu is mijn zus bij papa in Oostenrijk. We kregen gasten, dus mijn moeder moest naar het huis in Kroatië. Ja, weet je, zo zorgen wij voor elkaar.
Cemal: Moet ook, klopt ja.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 21:26:47 #6
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163610417
Utopia, vrijdag 8 juli 2016
Ramona is ruim 30 kilo afgevallen, er is nu een 30 kilo feestje. Romy is chagrijnig, ze wil een wijntje maar dat mag niet van Cemal, Romy gebruikt zware pijnstillers.
Cemal: Ja dat kan niet met die pijnstillers.
Romy: Ik heb het helemaal gehad met die buik.
Iemand: Welke jurk doe jij aan Romy?
Romy: Kan niet ik heb een dikke buik.
Gina: Nou die heb ik ook.
Ramona: Deze schoenen heb ik toen gekocht in Amsterdam, ik woog toen nog 140 kilo, toen deden ze pijn.
Gina: Rowena, draag je hieronder geen B&H?
Rowena: Nee, Wanneer ik er sexy, maar toch classy er uit wilt zien in mijn mooie strapless blouse, is er niks vervelender dan zichtbare B&H bandjes.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 22:33:11 #7
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163612060
(Nog een streamverslagje van vanmiddag 12:30 uur.

Utopia, vrijdag 8 juli 2016
Drie dagen leven op 100 gram rijst, 400 gram spinazie en water.
Het is de laatste dag van de Afrika actie voor Het Nederlands Rode Kruis.
Benjamin: Ik wil de actie afsluiten met 1 minuut stilte voor de 42 miljoen Afrikanen die leven met te weinig voedsel.
Gert-Jan: Ik vond het bizar om te realiseren hoeveel eens mens eigenlijk bezig is met eten gedurende een dag.
Victoria: We did it,
Benjamin: De honger had effect op mijn lichaam, het brein, spraakvermogen en de concentratie.
Ramona: Super goed gedaan Benjamin, we gaan zo lekker eten.
Victoria: Ik ben kapot.
Benjamin: Ik ben heel dankbaar. Utopia op zijn best.
Cemal: Is echt heel zwaar, maar we hebben het wel gedaan.
Rianne: Vic, je hebt het echt goed gedaan.
(Ramona neemt een glas cola.)
Ramona: Ruud wil je alsjeblieft nu niet over mijn cola praten?
Ruud: Nee, is goed.
Gert-Jan: Oh broodje pindakaas, ik kan niet wachten.
Karin: Heb je daar nou zo zin in?
Gert-Jan: Broodje pindakaas is zo lekker.
Cees: Hahaha, dat zal best wel.
Cemal: Ik pak die joppiesaus, is er nog rostbief?
(Gina komt met een schaal Le Luifel eten)
Gina: Voor Cees heb ik een fricandelletje.
Rianne: Echt rustig eten, anders ga je zitten schransen en heb je over een uur ontzettende pijn in je buik. Heb je er Cayennepeper in gedaan?
Gina: Ja echt heel veel.
Romy: Gina niet normaal, hoelang hebben we nu niet gegeten?
Benjamin: Van dinsdag 12 uur.
Dominique: Was dit zwaarder dan de Ramadan?
Victoria: Het was anders en ik ben twee kilo afgevallen.
Cemal: Ik ben 2 1/2 kilo afgevallen,
Karin: Ja gossie.
Gert-Jan: Op de televie lijken we toch wel dikker.
Jessie: Hier ligt nog een fricandelletje.
Karin: Van Cees. Wil jij er ook een Jessie?
Jessie: Nee, ik neem even niets, ik heb net gesport. Cemal hoe is je Joppiesaus?
Victoria: Ongekend zo lekker.
Cees: Wat een leuk vest Gert-Jan,
Gert-Jan: Ja op een site waar ik normaal nooit op zou kijken, ik dacht dat ze daar alleen kinderkleding hadden, Cool Cat, vest kost 15 euro, vroeger wilde ik ook kleding van Cool Cat, maar ik moest van mijn ouders altijd in McGregor en Benetton lopen.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 23:58:00 #8
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163614055
Gedumpt door je ex, liefdesverdriet,
Ruud: Het was een beetje een vernedering, daar heb ik wel twee, drie maanden last van gehad.
Romy: Dat snap ik.
Ruud: Maar dat is normaal,
Romy: Nou Ruud bij mij duurde het anderhalf jaar dat ik over die gast heen was, toen dacht ik op een gegeven moment, wanneer is het nu eens klaar,
Ruud: Ja, je moet er niet meer mee bezig zijn, dus niet meer op face book, fora, op je telefoon, dan vergeet je hem het snelst.
Romy: Is echt zo Ruud, ik ging hem elke dag nog checken,
Ruud: Dat moet je niet doen, dan hou je het in leven,
Rianne: Wat?
Ruud: In stand,
Victoria: Die verbinding,
Ruud: Ja. En dat is moeilijk om niet meer te kijken, te checken,
Victoria: Poeh, dat is zo moeilijk wanneer je gemeenschappelijke vrienden hebt,
Ruud: Weet je waar je snel liefdesverdriet vergeet?
Victoria: Door opnieuw verliefd te worden?
Ruud: Nee, door in Utopia, stel het gaat buiten uit en je gaat Utopia in en je bent helemaal,
Romy: ja dat geloof ik wel, want je bent hier in een hele andere wereld,
Ruud: Ik ging hier het eerste jaar erin en was het binnen een week kwijt.
Victoria: Ja, maar dat kwam omdat je hier heel erg werd afgeleid,
Ruud: Ik was er niet meer mee bezig, geen telefoon,
Romy: Dat is echt het medicijn,
Ruud: Utopia ja,
Victoria: Utopia, ja, dat is heling van de wereld.
Romy: Maar dat komt echt doordat je in Utopia afgesloten bent, dat is voor veel Utopianen fijn.
Ruud: Heling voor jezelf ook.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:49:20 #9
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163641757
Utopia, zondag 10 juli 2016
Bender het zwart/witte stiertje woont sinds zaterdag 9 juli 16:30 in Utopia. Bender is pas twee weken jong en is afgestoten door zijn moeder. Bender heeft nooit melk bij zijn moeder kunnen drinken. Ruud sliep bij Bender in het oude hok, maandag maakt hij een ander hok, hij mag nu niet timmeren vanwege herrie en het toneelstuk van Cees. Ruud gaf rond 06:10 uur een fles melk. Vandaag loopt Bender ook wel los, maar Ruud laat het hek van het tijdelijke vertrek open staan, Bender liep er net naar binnen en nam wat rust. Hij kreeg om 12:50 uur een fles melk en de volgende voeding is om 19:00 uur.

foto door Gizmogirl28
  zondag 10 juli 2016 @ 15:09:20 #10
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163642240
Utopia, zondag 10 juli 2016
Cees in het toneelstuk "ik ben onschuldig" geschreven door monoloog auteur Daniel Quintens. Daarna een afterparty. Ramona is de regisseuse van het toneelstuk "ik ben onschuldig".
Vanaf 15:00 uur tot en met 20:00 uur inclusief, drankje, patat eten en afterparty. Cees kreeg om 11:30 uur een mail dat er opnieuw 4 kaarten zijn verkocht, mensen komen van heel ver, ruim 2 1/2 uur rijden, Cees kreeg ook de geboortedata door.
Cees: Mensen met een geboortejaar van 1994, 1995 en 1996, dat zijn mensen van in de twintig jaar, die komen hier voor het toneelstuk van Cees en dan leggen ze ook nog 12,50 neer. Wanneer je daar bij stil staat, hoe mooi is dat. Als dat geen oplaad punten zijn dan weet ik het niet meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tuinfluitert op 11-07-2016 02:14:58 ]
  zondag 10 juli 2016 @ 16:34:56 #11
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163644529
Cees in het toneelstuk "ik ben onschuldig" geschreven door monoloog Auteur Daniel Quintens. Daarna een afterparty.
(Pauze)
Cees: Ging het wel goed?
Romy: Is goed gedaan, ik heb mee gelezen,
Ramona: Cees, je speelt de sterren van de hemel, knallen, de mensen wil ik zo voor je zien opstaan.
Cees: Weet je dat ik helemaal duizelig ben,
Ramona: Wil je wat eten?
Cees: Nee, weet je wat ik wel wil, een koekje, staat zit in mijn snoepdoos.
Romy: Ik pak het voor je.
Cees: Hoe laat zijn we begonnen? Ging het wel goed.
Romy: Ja, ik lees toch mee,
Ramona: Wij gaan zo het decor doen,
Cees: Ik zweet me kapot, zet die koek maar weg.
Ramona: Hoor je het? We staan allemaal achter je. Moet je nog water? Heb je ook een aansteker,
Cees: Hoe ging het?
Ramona: Dit was de beste, je liep als een pauw rond, de Utopianen zeiden dit was 1000 keer maar de beste.
(Lamp is kapot)
Ramona: Heel raar, de lamp is net nieuw, laat maar Romy, jij hebt last van je buik.
Romy: Ja maar toch vind ik het frappant.
Cees: Wat warm, mijn hele haar zit in de war.
Romy: Ik heb een waaiertje voor je.
Cemal: Cees, dit was de beste, dit ging grandioos, lekker uitbundig vertellen, dit was de beste, op de dag dat je moet,
Cees: Ja, dat hoort ook. Wil jij kijken of iedereen nu zit, stonden net nog mensen bij bar,
Cemal: Iedereen zit,
Cees: Zit iedereen?
Cemal: Vergeet je hoed niet.
Cees: Die heb ik in scene 2 niet.
Cemal: Moet je zien Cees, ik heb mij vanochtend nog geschoren, ik zweet helemaal.
Cees: Ik ook.
Romy: Iedereen zit,
Cees: Oh heb ik nog een doekje?
Cemal: Kijk eens wat een mooi aanstekertje.
  zondag 10 juli 2016 @ 23:36:01 #12
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163657413
Utopia, zondag 10 juli 2016
Mensen op de afterparty toneelstuk Cees, en het kalfje Bender.
Vrouw: Hoe vaak geef je een flesje?
Ruud: Drie keer per dag.
Vrouw: Voor de rest niets?
Ruud: Hij kan gras eten.
Man: Hij heeft de ruimte.
Ruud: Ja, heeft vanochtend over het hele terrein gelopen.
Vrouw: Hij is mooi bruin.
Man: Waar gaan al die beesten heen wanneer het hier afloopt?
Ruud: Naar boerderijen.

Het stiertje Bender was bijna de hele dag buiten, hij liep zelfs bij de poort en lag net een tijdje in de stal bij Bief, Klaver, Sacha, geitjes en de kippen. Ruud vertrouwde het toch niet om Blender vannacht in de stal te laten en heeft Bender begeleid naar de plek waar hij ook zaterdag de nacht doorbracht. Ruud slaapt vannacht niet bij het stiertje, maar in de loods. Hij kan het toch niet helemaal loslaten en loopt opnieuw naar het kalfje.
  maandag 11 juli 2016 @ 00:55:27 #13
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163659170
Utopia, zondag 10 juli 2016
Op de afterparty toneelstuk Cees.
Vrouw: Nog drie maanden Cees dan ga je naar huis.
Cees: Ja, maar we hebben eerst nog een belangrijke nominatie op 9 augustus.
  maandag 11 juli 2016 @ 01:20:26 #14
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163659401
Utopia, zondag 10 juli 2016
Quad als verjaardagscadeau? Dinsdag is Gina jarig.
Gina: En ik hoop dat mijn cadeautje lukt met mijn verjaardag.
Karin: Hoezo?
Gina: Kost best veel, maar ik kan wel heel goed kletsen.
  maandag 11 juli 2016 @ 22:52:19 #15
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163677982
Helaas vandaag niet kunnen kijken.
Utopia, maandag 11 juli 2016
22:45 uur.
Ruud: "Bender, kom maar, kom, lopen maar, ga maar even daarheen, lopen maar, je bent wel bang voor Sacha, loop maar, kom even daarheen, ja, ga maar daarheen, kom, lopen maar, alle dieren lopen mee. Ja schatje ik weet het, lopen maar. (Ik hoor Gerda de geit roepen.) Bender gaat naar haar nachtopvang? Het oude kippenhok? Ruud: "Goed zo Bender, ja. Het is toch iets te gevaarlijk voor jou in de stal Bender. (Hoor Bief roepen.) Ruud loopt met een bord rijst en bruine bonen over het weiland. Ruud: "komt goed. He Sacha. "
  maandag 11 juli 2016 @ 23:13:31 #16
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163678660
Utopia, maandag 11 juli 2016
23:05 uur
Ruud bij Rowena in de studio: Hoe gaat het?
Rowena: Sorry dat ik zo saai ben,
Ruud: Geeft niet.
Rowena: Ik ben zo moe.
Ruud: En om 24 uur denk een hoop lawaai want Gina is jarig.
Rowena: Ja, maar zie je hoe lekker donker het hier is, heerlijk.
Ruud: Ik ga ook een lounchehoek maken in mijn caravan.
Rowena: Moet je doen.
Ruud: Hoor je Stuk (Bief) die denkt dat ze de moeder is. Ik heb Bender weer apart gezet.
Rowena: Dat kun je toch niet blijven doen?
Ruud: Nu even wel, ik vertrouw het niet.
(Bief maakt veel geluid, lijkt overstuur, verdriet te hebben, het kalf werd verwijderd?)
Ruud tegen de volwassen koe: Zal je dan wel goed op Bender letten?
(Haalt Bender weer op en brengt hem naar het weiland)
Ruud: Bender kom maar, lopen maar, he schatje, kom maar Bender. Ja ga maar, goed zo,
(Bief snuffelt aan Bender, geeft een lik, Bender lijkt dolblij, huppelt, rent,)
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:34:38 #17
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163703365
Utopia, dinsdag 12 juli 2016
Gina is jarig en er was vanavond ruim twee uur muziek. Gina krijgt morgen een quad. Gina zegt Mark te missen, ze wil dat Mark terug komt. Nou volgens Rowena kan dat wel kijk, maar naar Ruud die is ook weer terug. Nee, Gina wil toch maar niet dat Mark terug komt, ze moet haar tijd pakken.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:52:42 #18
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163703858
Utopia, dinsdag 12 juli 2016
Ruud heeft een caravan, en heeft de bedden, keuken en tafel eruit getrokken en getrapt. Rowena en Victoria willen de caravan schoonmaken, Ruud: ik wil naast de caravan een hok voor Bender bouwen. Ruud heeft het plan om er een leuke loungehoek en slaapkamer van te maken, Rowena voelt wat stof in haar neus en vraagt: "het is toch geen asbest?" Jessie zit achter de pc en leest een mail, zet deze in Word en print het uit. Vervolgens loopt hij naar Ruud en geeft de mail:

"Hallo Ruud,
Ik zie dat je de caravan aan het slopen bent, maar ik heb het even opgezocht en in oude types kan asbest zitten. Ik denk niet dat het een goed plan is als je hierin gaat slapen. Je moet het zelf weten maar gezond is het niet. Hoe meer je gaat slopen des te meer rommel je tegenkomt."

Ruud vraagt is dit een grap? Nee Jessie maakt geen grap Om er zeker van te zijn wil Jessie een asbestspecialist uitnodigen. Tot die tijd mag er niemand in de buurt van de caravan komen. De asbestspecialist was bij de caravan en er is een asbestvermoeden, morgen is de uitslag. Ruud kocht de caravan van een caravanbedrijf. Het is een Munsterland 380 uit het jaar 1975. Mocht er asbest in de caravan zitten dan moet de caravan weg.
Jessie: Is Bender ook in de caravan geweest?
Ruud: Nee, Bender niet.
Jessie: Het is beter dat we er nu zijn achter gekomen,
Ruud: Anders had ik er steeds ingelegen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 00:03:51 #19
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163704080
Utopia, woensdag 13 juli 2016
Cemal vertrekt vrijdag rond 12:45 uur richting Turkije, zaterdag ontmoet hij zijn vader.
Benjamin: Spannend Cemal.
Cemal: Nog drie nachtjes slapen dan ga ik naar mijn vader, ik ben zo zenuwachtig.
Benjamin: Jouw vader is nu net zo zenuwachtig.
Cemal: Mijn vader weet van niets.
  woensdag 13 juli 2016 @ 00:14:29 #20
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163704258
Utopia, woensdag 13 juli 2016
Eend Face.
Het ging vandaag niet goed met Face, de dierenambulance heeft hem opgehaald, morgen mag Bas opbellen naar collega Eric, dan hoort hij wat de dierenarts heeft gezegd.
Victoria: Face was gisteren nog zo vrolijk, hij liep naar de akker.
Romy: Misschien is hij gebeten door een vis, hij had een wondje.
Victoria: Dat komt door het weinig vet dan vallen de veren uit.
  woensdag 13 juli 2016 @ 00:23:16 #21
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163704424
Utopia, nog van dindag 12 juli 2016
Karin had een t-shirt en klaar gehangen voor feestje Gina. Na het douchen was het shirt weg. Alleen het hangertje hangt er .
Karin: Heb ik een t-shirt hang deze op en weg is die.
Cees: Hoe kan dat nou?
Karin: Het is vreemd!
Jessie: Nee het is niet zo vreemd.
Karin: Is wel vreemd, mijn shirtje hing op de kamer,
Jessie: Dan kan die toch niet weg zijn? Ik ben voor je aan het zoeken, er ligt er een op Romy haar kamer met spagettie erop, of heeft zij die zelf ook?
Karin: Ja, Romy heeft ook zo'n shirt.
(Op zoek naar het t-shirt van Karin)
Victoria: Rianne heb jij een grapje uitgehaald met het shirt van Karin?
Rianne: Nee?
Vitoria: Goed, want anders ben ik mijn tijd aan het verdoen, ik zal de beelden opvragen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 00:29:49 #22
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163704520
Utopia, nog van dinsdag 12 juli 2016
Referendum.
Jessie: Ruud, ben je al bezig met je joker?
Ruud: Uhh ja, maar jullie gaan er geen last van krijgen.
Jessie: Waarom zou je het dan gebruiken?
Ruud: (reageert niet)
Jessie: Oja, we hebben het er al over gehad.
  woensdag 13 juli 2016 @ 01:37:34 #23
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163705310
Utopia, woensdag 13 juli 2016
In snackbar Le Luifel.
Gina: Ik ben een prinsesje en heb mijn mannetje gezien, en nu moet je een beetje geduld hebben, ik ben een prinsesje, want ik ben mevrouw Elgers. En ben 27 jaar, ik ben een prinsesje. En ik ben nu 1 uur en 15 minuten geleden jarig geweest, ik kom zo terug, even Benjamin halen.
(Benjamin en Rianne zitten achter de PC)
Gina: Benjamin, wil je meekomen naar Le Luifel, ik voel me eenzaam, want de mensen zitten naar me te kijken.
Benjamin: Nee, ik ben de boodschappen aan het doen.
(Terug in Le Luifel, bakt een volle schaal fricandellen en zingt, roept, schreeuwt,)
Gina: Want ik een prinsesje mevrouw Elgers. En je moet niet zo naar mijn snackjes kijken. He ben jij hier?
Gert-Jan: Ja ik kom even kijken.
Gina: Ik was aan het zingen dat ik een prinsesje ben en ik ben mevrouw Elgers ben, want ik heb bezoek gehad, ik heb Markie gezien. Ik ben Gina Elgers. Wacht ik ben een beetje moe aan het worden.
(Rowena komt ook even kijken in snackbar Le Luifel)
Rowena: Is er nog een broodje ofzo?
Gina: De chefkok hier achter heeft dit vet ook gebruikt. (mensen van snackbar Febo)
Rowena: Jij Gert-Jan?
Gert-Jan: Nee, ik was dat niet.
Gina: Sorry Mark, de fricadellen zijn geknapt, maar ik mag dat want ik ben een prinsesje Gina Elgers, we gaan trouwen en we gaan in Haarlem wonen. Ik ben een prinses. Gert-Jan, wil je niets zeggen dat de fricandellen kapot zijn?
Gert-Jan: Geef mij maar de schuld.
Rowena: Waar gaan we naar toe?
Gina: Naar de vide en ik ben een prinses en ik ben Gina Elgers. Ik sta vandaag niet goed op beeld, maar ik ben een prinses en ik ben Gina Elgers. Maar ik voel me wel een beetje rot. Victoria, ik heb een beetje raar gedaan.
Victoria: is niet erg.
(Romy en Cemal eten ook een fricandel)
Gina: Eet maar mee en weet je wie ik ben?
Rianne: Gina Elgers, de prinses.
Gina: En ik krijg een tatoeage, dat heeft mijn vriendinnetje geregeld.
Rowena: Jongens nu dat we samen aan het snacken zijn, heeft iemand het shirt van Karin gezien?
Gina: Nee, ik ben mijn nieuwe oorbellen kwijt.
Cees: Wat is dit hier?
Gina: Ik ben een prinsesje Cees.
Cees: Ja ik zie het.
Rowena: Ik krijg morgen post dan weet ik eindelijk hoe het is met mijn vader.
Gina: Krijg jij morgen post?
Cees: Nou ik wens iedereen welterusten en wens iedereen een wilde nacht.


[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 13-07-2016 12:30:07 (Cap door PoezeligDing.) ]
  woensdag 13 juli 2016 @ 21:07:29 #24
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163720231
Utopia, woensdag 13 juli 2016
Eend Face.
Het ging niet goed met Face, de dierenambulance heeft hem gisteren opgehaald, Face verblijft in het Vogelhospitaal in Naarden. Bas belt met een medewerkster.
Update:
Verzorgster: Hij zag er nu wel beter uit dan de laatste keer dat ik hem zag. We hebben hem gespoeld met glucose, hij krijgt een antibiotica voor 1 week, dezelfde kuur die hij de eerste keer ook heeft gekregen, sinds gisteravond zien we geen verslechtering en ook geen verbetering.
Bas: Zou het een idee zijn dat Duck ook naar het vogelhospitaal toe komt? Daar kan Face van opknappen.
Verzorgster: Op zich een goed idee, geen probleem, voor nu hoeft het nog niet,
Bas: Maar weten we eigenlijk al waar het door komt?
Verzorgster: We weten niet waar het door komt, in december was het een loodvergiftiging, we willen even kijken of het beter gaat. Als het slechter gaat moet de dierenarts komen.
Bas: Ik heb het een en ander opgezocht en ik las over een draainekziekte?
Vogelhospitaal: Ik denk het niet, draainekziekte ziet er anders uit.
Bas: Ik heb een verzoekje, ik wil graag dat hij elke dag geföhnt wordt, daar knapt hij heel erg van op
Verzorgster: Doe je dat zelf nog steeds?
Bas: Ja, maar als het wat warmer is, hoeft dat niet elke dag.
Verzorgster: Dat is geen probleem, ik zal het doorgeven.
Bas: Dan bel ik over een weekje wel terug.
  woensdag 13 juli 2016 @ 21:11:22 #25
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163720305
Utopia, woensdag 13 juli 2016
Bender het stiertje is al drie weken.
Ruud: Kom maar Bender, kom maar.
(Neemt Bender mee de loods in)
Streamlock
Dominique: Mag Bender dit al eten?
Ruud: Ja, dat is luzerne. (Luzerne is een plant met trosjes kleine blauwe bloemen, en wordt verbouwd als veevoer.)
Dominique: Wil je zelf wat eten of drinken Ruud?
Ruud: Nee, dank je.
Rianne: Gaat het goed met Bender?
Ruud: Heel goed.
Rianne: En hoe gaat Bender met Stuk en Klaver om?
Ruud: Heel goed.
Rianne: Mooi beestje is het.
Ruud: Hij moet een beetje leren eten, hij wil alleen maar sabbelen.
Rianne: Mooi man.
Gert-Jan: Is Bender van de melk af?
Ruud : Nee allebei.
Romy: Ruud geef je Bender de fles?
Ruud: Nee, gras.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')