abonnement Unibet Coolblue
pi_163580333
Wij zijn naar artis geweest incl opa en oma
Straks patatjes eten met de gastkindjes die wilden jan zijn nieuwe huis ook zien dus laatste dag voor de vakantie van gastouder is het patatjes eten dus nu bij ons thuis
pi_163581320
Uitslapen. Wat dat betreft ben ik heel verwend. De oudste gaat nu gewoon beneden tv kijken. En de jongste slaapt uit. Gister tot 9:30 :') Vandaag tot 9 ongeveer.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_163581536
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:30 schreef Tally het volgende:
Uitslapen. Wat dat betreft ben ik heel verwend. De oudste gaat nu gewoon beneden tv kijken. En de jongste slaapt uit. Gister tot 9:30 :') Vandaag tot 9 ongeveer.
:o 7 uur is hier al laat
pi_163581724
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:39 schreef Goitske het volgende:

[..]

:o 7 uur is hier al laat
Hier doet ze nu opeens een slaapje. Doet ze overdag zelden :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_163581989
B is tussen 06:30 en 07:30 wakker. Maar zo rond 07:00 komt het meeste voor en het maakt daarbij geen donder uit wat we de dag ervoor gedaan hebben. Maar goed hij valt ook al om 19:00 in slaap en slaapt dus 12 uur. :)
Als we vrij zijn doen we altijd lekker rustig aan, doezelen, boekjes lezen in bed, soms tv aan. Voordat we dan uit bed zijn met zijn 3en is het een uur of 08:30. Heerlijke ochtenden zijn dat.

Maar als ik andere verhalen in mijn omgeving hoor ben ik enorm blij met B. Ik hoor vooral van 20:00 tot een uur of 06:00 a 06:30 verhalen.
  donderdag 7 juli 2016 @ 16:23:25 #106
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163582695
Alles voor 7.30 uur vind ik vroeg :+. Meestal ben ik er zelf wel wat eerder uit om nog lekker rustig te douchen en te makeuppen en zo.

Maar daarentegen slaapt kuiken wel pas om 21.30 uur ;).
KuikenGuppy
  donderdag 7 juli 2016 @ 16:25:06 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163582736
Franny beterschap!
KuikenGuppy
pi_163582854
Dankje, ik voel me alweer een stuk beter na een dagje rust!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163584312
Overigens moeten wij sowieso 5 van de 7 dagen om 06:45 uit bed dus dat B's standaard tijd is, is niet zo raar. :)
pi_163584408
Zo leuk vandaag nog na artis hier thuis een housewarming met alle kindjes van de gastouder O+

Bijna alle kindjes waren er dus patatjes, frikadel en waterijsje eten O+
En vooral glijden op de glijbaan, trampoline springen en zo lief spelen samen O+

Dus echt housewarming peuterstijl _O-
pi_163584550
Hier is het 3 dagen om 06:10 en de andere 2 om 07:00. Dus tja in het weekend zijn ze ook zo vroeg wakker. Al sliep ze laatst tot 08:00 :o
pi_163584556
Klinkt erg gezellig goitske O+
pi_163584618
Oja Jan gaat blijkbaar trouwen _O-
pi_163586853
Toevalstreffer of niet. Voor de nachtluier om ging zei Teun plassen wc dus ik hem op de wc gezet gaat hij ook nog plassen ook! Wie weet begin van zindelijkheid
pi_163587334
Slaaptraining dag 2;

45 minuten volhouden per minuut 4 a 5 keer uit bed te klimmen en bij mij op schoot willen zitten.
Accepteerde het goed dat ik hem teruglegde maar toch doorproberen.
De frequentie ging uiteindelijk per minuut naar beneden want hij werd moe.
En nu ligt hij al een kwartier me aan te kijken al plukkend aan de label van zijn popje.

Ik heb heel veel moeite met het negeren van hem, het niet aankijken en niks zeggen. Terwijl hij overduidelijk voor me staat en me aankijkt en zoals gewoon een reactie uitlokt.
Dan breekt stiekem mijn moederhart wel :@
pi_163588149
Hou vol! Je doet het goed! :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163588192
Hang in there blue :*

Dames, ik zoek nog kleine cadeau-suggesties voor een dame die 2 wordt.... jullie nog ideeen?
S. 2014
J. 2016
pi_163588462
Blue ik heb ook heel vaak met tranen in mn ogen soortgelijk bedritueel gehad met kaylee... het heeft uiteindelijk een week of 2 geduurd en sinds die tijd gaat ze gewoon lekker liggen. Ze bladerd dan nog wel door een boekje maar gaan al snel slapen.
Hou vol! :*
pi_163588927
Sterkte blue maar je moet door gaan!

Ik heb vandaag het traphekje tussen jan zijn deurpost gedrukt. Hij gaat zelf naar de zolder vreet van alles uit en ik hoor hem niet terwijl ik heel snel wakker ben :o
pi_163589815
Blue wat lastig. Ik hoop voor je dat het nog heel even doorbikkelen is en dat je dan snel verbetering gaat zien. :*

Bij ons zijn de jongens meestal rond 7:00 uur wakker in het weekend. Doordeweeks vroeger, maar dat komt omdat wij zelf om 5:30 en 6:00 uur opstaan. Zij horen ons dan douchen en worden daar wakker van. Op zich prima want we moeten echt om 6:30 uur starten met plassen, wassen en aankleden met de kinderen omdat we het anders niet redden om even voor half 8 de deur uit te gaan. Ze gaan overigens rond 18:30-19:00 uur naar bed, dus ze slapen echt wel heel goed.

Goitske wat gezellig met de gastouderkindjes. O+

Ik was vandaag van plan om een uurtje met S te gaan fietsen, maar hij was zo moe en gefrustreerd en pieperig dat ik het maar heb uitgesteld naar een andere dag.

Wij zijn van plan om komend weekend een nachtje te gaan proefkamperen bij mijn zusje in de tuin. Dan kunnen T en S alvast een keertje wennen aan slapen in de tent terwijl ze in hun veilige omgeving zijn. Fingers crossed dat het een beetje mooi weer wordt. Ik heb er nu al zin in, want dan maken we er een compleet feestje van inclusief marshmallows roosteren etc. O+ *O*
pi_163590004
Nikkie klinkt leuk dat proef kamperen!

Ik heb na 45 min klooien Jan zijn nieuwe wekker door. Ben het om 6 uur op staan zoooo zat! Nijntje echt als die niet zelf kapot was gegaan had ik wel een hamer gehad om hem te helpen... Ik schrok me dood en ik zit dan nog in een andere kamer deze heb ik ingeteld op heel zacht een keer beeeheee zeggen en klaar
Ben benieuwd ga er weer mee aan de slag
pi_163590396
Jeetje Blue wat een onderneming, wat doe je dat goed en consequent!

Nikki, leuk, het wordt mooi weer toch?

Wij gaan morgen de vouwwagen uit de stalling halen, dat is altijd een reden voor dikke vette glimlachen van B.
  donderdag 7 juli 2016 @ 22:23:05 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163590438
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hang in there blue :*

Dames, ik zoek nog kleine cadeau-suggesties voor een dame die 2 wordt.... jullie nog ideeen?
Loopfiets

Edit: Oh, kleine. Faal :').

[ Bericht 9% gewijzigd door Burdie op 08-07-2016 08:10:44 ]
KuikenGuppy
  donderdag 7 juli 2016 @ 22:31:16 #124
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_163590737
Poeh Blue, dat lijkt me best zwaar als je moederhart er een beetje van breekt ;( Maar hij is dus niet verdrietig?

Grappig om die verschillende opsta-tijden te lezen.
Wij hebben juist een slaapwekker zodat we 'pas' om 6 uur opstaan. Ik vind 5 uur toch echt nog veel te vroeg :P

Nadeel van Sam het schaap slaapwekker is dat het openen van de oogjes lawaai maakt. Nora werd dus altijd daar wakker van. Super frustrerend als ze dan eindelijk eens wat langer sliep.
Nu heb ik 'm zo ingesteld dat de oogjes open gaan om 06.30u (dat redden we tegenwoordig namelijk nooit) en een half uur van te voren veranderd het schermpje van blauw naar groen. We hebben nu de regel dat als schaap groen is, dat het dan ochtend is en we kunnen opstaan.
Meestal is ze tegen 05.30/05.45u wakker, maar laatst was het 06.20u, toen werd ze iig niet wakker van opengaande oogjes om 6u.

Klinkt leuk zeg dat proefkamperen, Nikki :Y

Beterschap Franny!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 7 juli 2016 @ 22:35:42 #125
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_163590925
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hang in there blue :*

Dames, ik zoek nog kleine cadeau-suggesties voor een dame die 2 wordt.... jullie nog ideeen?
Stickers, stempels, snijfruit, klei, theeserviesje, vinger-/waterverf .. Of is dat te voor de hand liggend? :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_163590980
Kleine cadeaus

Deze potloden van de hema ideaal voor kleine handjes mooi stevig ook de punt

http://images.hema.nl/pro(...)0-normalhover-10.jpg

Stempels van de hema
http://images.hema.nl/pro(...)7-productzoom_rd.jpg

Leuk kleurboek

Stickers doen het ook altijd goed
Klei

Keuken spulletjes of dokterssetje

Buitenkind moet zeggen heb dit ook voor teub gevraagd en gekregen en ben je echt voor paar euro klaar
Stoepkrijt
Bellenblaas
Kleine skippybal

Spelletjes bijv van haba
Mijn eerste boomgaard
Eerste kleuren en vormen

Nijntje zijn 2 puzzelstukken die aan elkaar moeten maar je kunt er ook spelletje mee spelen

Verstop kikker of nijntje

Ik moet zeggen ik heb het eea op de groei gekregen zeg maar dus electro knappe koppen spel etc omdat ik al zoveel autos en dingen heb met 2 jongens. Dus met opzet buitenspeel dingen gevraagd en dat soort dingen

[ Bericht 22% gewijzigd door Goitske op 07-07-2016 22:43:57 ]
pi_163591241
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hang in there blue :*

Dames, ik zoek nog kleine cadeau-suggesties voor een dame die 2 wordt.... jullie nog ideeen?
Stickers doen het heel goed hier. Vooral foamstickers, daar bouwen ze hele stickerbergen van op hun velletje papier. :')

Een peuterschaar, als ze dat ding in het vizier krijgen MOET er geknipt worden.

Wascokrijtjes, stoepkrijt, waterverf, klei, knutselspullen zoiets?

Tof dat B de vouwwagen zo leuk vindt exode. O+
pi_163591659
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:31 schreef Sylver_ het volgende:
Poeh Blue, dat lijkt me best zwaar als je moederhart er een beetje van breekt ;( Maar hij is dus niet verdrietig?

Grappig om die verschillende opsta-tijden te lezen.
Wij hebben juist een slaapwekker zodat we 'pas' om 6 uur opstaan. Ik vind 5 uur toch echt nog veel te vroeg :P

Nadeel van Sam het schaap slaapwekker is dat het openen van de oogjes lawaai maakt. Nora werd dus altijd daar wakker van. Super frustrerend als ze dan eindelijk eens wat langer sliep.
Nu heb ik 'm zo ingesteld dat de oogjes open gaan om 06.30u (dat redden we tegenwoordig namelijk nooit) en een half uur van te voren veranderd het schermpje van blauw naar groen. We hebben nu de regel dat als schaap groen is, dat het dan ochtend is en we kunnen opstaan.
Meestal is ze tegen 05.30/05.45u wakker, maar laatst was het 06.20u, toen werd ze iig niet wakker van opengaande oogjes om 6u.

Klinkt leuk zeg dat proefkamperen, Nikki :Y

Beterschap Franny!
Ja weet dat het een klik geeft maar beter dan keihard het deuntje van nijntje ik zat rechtop in bed :@
Ik denk dat hij wel door de klik heen slaapt als hij echt moe is, meestal zal hij dat niet eens halen is echt je blijft op je kamer tot schaap wakker is
  donderdag 7 juli 2016 @ 22:57:31 #129
73386 Fazz
onderweg
pi_163591709
Pff Blue, kan me voorstellen dat het moeilijk vol te houden is. Hopelijk heeft het snel effect :*

Leuk kamperen Nikki, zo in de tuin is het vast minder spannend :) En marshmellows roosteren :9~ Na ons weekendje in de tent een paar weken terug bleef F maar vertellen over de tent en dat hij daar in ging slapen, het had veel indruk gemaakt O+

Ik prijs me gelukkig met een 'uitslaap' kind :@ ik geniet nu erg van de avondenuren voor mezelf; bij vroeg opstaan hoort meestal ook vroeg naar bed, en daar ben ik niet zo goed in :')
  donderdag 7 juli 2016 @ 23:06:12 #130
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163591956
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Hij was zo goed gemutst dat ik het zelfs aandurfde om even te winkelen in de stad. Ik vertelde hem dat ik een mooie jurk wilde. In de winkel wees hij allerlei dingen aan in het rek 'Jij wil deze he mama' en toen ik ging passen in het pashokje 'Die is heel mooi mama' Die outfit heb ik dus ook maar gekocht
O+
Dat is nog eens leuk winkelen!

Ik moet mijn meiden elke ochtend wakker maken. Ergens tussen 6.30 en 7 uur. In het weekend slapen ze langer. Tot hoe laat is afhankelijk van hoe stil grote broer is :')

Mijn meiden gaan morgen met oma naar het Nijntje museum.
pi_163592097
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Loopfiets
Kleine cadeautjes ;)

Bedankt allemaal, stickers, stempels, peuterschaar staan nu erbij op de lijst, van ons krijgt ze een emmer stoepkrijt. Want buiten krijten vind ze geweldig.
S. 2014
J. 2016
pi_163592178
Nijntje museum is leuk Kyara!
Heeft ie van ons Nikki het vouwwagen virus ;) 'vakantieeee' roept ie dan en vooral willen helpen met alles.
pi_163594802
Oke net wakker doordat Jan zijn bed naar de andere kant van zijn kamer sleept })
Echt wat moet ik hier mee hij vreet de raarste dingen uit
pi_163595092
De naweeën van de verhuizing?
pi_163595126
Franny, ben jij al opgeknapt een beetje? :*

Fazz, wat leuk winkelen is dat O+

Hier ook geen uitslaper. En alles voor half 7 is vroeg voor mij. Dus de dagen dat ze half 6 wakker is vind ik vrij zwaar :@
Ik heb nu een schaap gekocht. Die staat nog in de doos, maar de laatste twee dagen slaapt ze tot 7 uur door.
Ze snapt wel al het idee van de schaap. Het enige wat ik nog lastig vind. Ze komt wel eens bij mij als ze in de nacht wakker wordt. En dat mag dus wel. Hoe leg ik het verschil tussen die tijden uit?

Nijntjesmuseum lijkt me zo tof ook O+
Wat leuk dat oma ze meeneemt O+
Wij wilde naar Plaswijckpark gaan vandaag. Maar het weer zit niet mee. Dus nu bedenken wat we dan gaan doen
pi_163595354
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 07:56 schreef Omentielvo het volgende:
Franny, ben jij al opgeknapt een beetje? :*

Fazz, wat leuk winkelen is dat O+

Hier ook geen uitslaper. En alles voor half 7 is vroeg voor mij. Dus de dagen dat ze half 6 wakker is vind ik vrij zwaar :@
Ik heb nu een schaap gekocht. Die staat nog in de doos, maar de laatste twee dagen slaapt ze tot 7 uur door.
Ze snapt wel al het idee van de schaap. Het enige wat ik nog lastig vind. Ze komt wel eens bij mij als ze in de nacht wakker wordt. En dat mag dus wel. Hoe leg ik het verschil tussen die tijden uit?

Nijntjesmuseum lijkt me zo tof ook O+
Wat leuk dat oma ze meeneemt O+
Wij wilde naar Plaswijckpark gaan vandaag. Maar het weer zit niet mee. Dus nu bedenken wat we dan gaan doen
Jan weet dat hij altijd bij mij mag komen als hij bang of verdrietig is of als zijn bed nat is
pi_163596377
Omen, kaylee staat ook weleens midden in de nacht naast mn bed. Dan mag ze heel eventjes bij mij in bed knuffelen en gaat dan weer terug naar haar eigen bed. Met de uitleg het is nog nacht dus we gaan nog verder slapen. Als zij smorgens rond 6 uur bij me komt dan neem ik haar ook bij mij in bed en vertel haar dat we straks een broodje gaan eten maar eerst nog even knuffelen. Voor nu werkt dat prima.

Ze heeft sinds kort ook een wekker op haar kamer met een lampje die reageert op licht. Vaak komt ze dus ook vertellen dat het lampje uit is
  vrijdag 8 juli 2016 @ 09:53:23 #138
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163596453
Kuiken heeft een hekje voor zijn deur, zodat bij 's nachts zijn kamer niet af kan. Maar hij mag altijd roepen als er wat is, en dat weet hij heel goed (hij komt ook sowieso zijn bed niet zelf uit). Bij ons in bed slapen kan hij niet, dan gaat hij geheid na 5 minuten lopen keten. Leuk voor de zondagochtend, maar niet voor doordeweeks 4 uur 's nachts :+.
Ik heb hem ook verteld dat als er niks is en hij gewoon wakker is geworden (bijv omdat hij moest hoesten of zo), hij ook kan proberen om zijn beer te pakken en weer lekker verder te slapen. En soms vertelt bij in de ochtend dat hij dat inderdaad heeft gedaan ;).
KuikenGuppy
pi_163602511
Thanks voor de opbeurende woorden.
Het zal ook wel goedkomen en begrijp ook dat het een lange adem wordt.
Alleen onder invloed van hormonen vergaat het me niet heel makkelijk.
Heb vorige week ook al eena uitbundig meegebrult met hem om 4 uur in de nacht :D

On the bright side, het is verder een super lief en leuk jochie die zich als een razende ontwikkelt (de loopfiets gaat als een speer :o ) en kletst als een malle en dol is op 'kluffuluh' O+
pi_163603252
Nee, hormonen zijn hierbij niet heel behulpzaam, Blue. Ik vind het zonder al moeilijk zulke dingen.

Een peuter is echt leuk he? Ik vind het ook zo tof, zou soms wel eens willen dat het altijd zo kon blijven, haar in een doosje stoppen en voor altijd zo bewaren.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163604194
Ik vind elke fase iets bijzonders hebben. Teun is nu nog knuffelig met wat peuterbuien benoemd veel en vind alles geweldig
Jan is echt kleuter aan het worden. Kletst de oren van je hoofd en vindt zichzelf al een hele grote jongen, wil veel zelf doen kijkt al op een andere manier dan teun
pi_163608732
Mag ik ff laten weten dat ik vakantie heb??? 5 hele weken kidstime O+

Eerst naar België/Frankrijk, Ow kan niet wachten! O+
pi_163609262
Vakantie high five loj!

Hier een peuter die niet wil slapen....kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst is gebeurd dus dit is nogal apart.
pi_163609542
Peuters zijn echt leuk O+

Loj en Exode. Lekker vakantie O+
Exode. Niet fijn. Hopelijk slaapt-ie snel :*

Riley had gisteren haar laatste schooldag. Vandaag toch uiteindelijk naar Plaswijckpark gegaan. Door het weer wel vooral binnen. Maar Riley had het helemaal naar haar zin O+
pi_163610037
Loj wow 5 weken? Dat heb ik totaal per jaar aan vrije dagen!

Ik heb nog 1 week en dan weer vol aan de bak en opa en oma mogen dan een week oppas spelen ivm vakantie gastouder

Wij zijn vandaag even naar Teuge geweest om vliegtuigjes te kijken
Daarna rondje rijden en thuis spelen. Nog even gezellig een spelletje gedaan Teun heeft echt nog hulp nodig en Jan zijn enthousiasme moet je opletten dat hij het goed doet
Vandaag mijn eerste vormen en kleuren van haba gespeeld O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163616544
Vanmorgen om 6.55 hoorde ik schaapje schaapje heb je witte wol?schaapje schaap schaapje
Als schaap afgaat hoor ik opeens mamaa schaapje was blauw, werd hij groen en toen weer blauw en de ogen gingen open en zei hij beeeeh beeeeeh beeeeh ^O^
pi_163616636
Goitske wat een gezellige foto's O+
En het schaapje werkt dus goed. Fijn O+

Hier vanmorgen veel drama bij peuter. Binnen 10 minuten al tig huilbuien. Duidelijk nog erg moe van de drukke dag gisteren
Een van de huilbuien was door de zon. Die moest weg. Ze sloeg ook naar de zonnestralen. Daar moest ik dan wel weer om lachen :D
pi_163616839
Omen oh balen als je dag zo begint


zoals het nu lijkt wel! Hij zegt dat hij alle kleuren vanmorgen heeft gezien weet niet of dat waar is want heb gisteravond laten zien wat schaap doet maar tot 7 uur slapen _O_
pi_163617578
Leuke foto's, Goitske. Wat ondernemen jullie toch veel leuke dingen samen!

Omen, dat is inderdaad wel grappig en schattig. O+ .

Ik had gisteren borrel en diner als afsluiting van het schooljaar. Altijd een tikje gênant om collega's dronken te zien (worden). :o . En nu zit ik op een stoel bij de deur, en heeft I haar nieuwe buurmeisje alweer gevonden. Dat is echt een ondeugend stelletje zeg. Hoor ik I zo tegen haar zeggen 'Echt leuk, met jou spelen.' :D . O+ . En nu is het vakantie dus, zoals voor meer mensen hier. Yessss. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163618063
Franny, Loj en Exode fijne vakantie! 8-)

Goitske dat ziet er leuk uit! :)

Wij kregen gisteren de fietsjes voor T en S bezorgd. Ik had een blauwe en zwarte fiets besteld, werden er 2 zwarte geleverd. -O- Nu rijdt S voorlopig op de oude fiets van L, wat hij natuurlijk prima vindt want er zitten 2 wielen aan en het rijdt.

Vanmorgen hebben ze al 2km gefietst. :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gaan zometeen naar de Search And Rescue dag in Katwijk. Helikopters polietieauto's en boten kijken. O+

En daarna gaan we onze tent opzetten in de tuin van mijn zusje en daar slapen we vanacht in. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')