Mocht je gaan .. ik ben die dikkequote:Op maandag 4 juli 2016 08:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik wil ook naar Blijdorp![]()
Veel plezier Twink envoor de niet zo gezellig.
*boks*quote:Op maandag 4 juli 2016 10:53 schreef Goitske het volgende:
Nou ik heb een half uur geleden besloten dat we niet naar de dierentuin gaan
Ze zijn zo dwars, doen elkaar pijn, luisteren niet en mijn man schiet voor geen meter op![]()
Dus ik heb er totaal geen zinin, ze hebben al meerdere malen voor straf gezeten![]()
Misschien als mijn humeur wat beter is fiets ik even naar kinderparadijs malkenschoten
En mijn accu vol want mijn man heeft blijkbaar mijn ebike gebruikt en niet opgeladen![]()
Hier ook alle 4 verkoudenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
*boks*
Hier ook dwars maar sac is ook heel erg verkouden.
Het was te verwachten zit sinds dat hij ruim anderhalf is op een loopfiets met 2 wielen, met ruim 2 jaar 4 maand op een normale 12 inch dus ja nu met 3 jaar 7 maand losquote:Op maandag 4 juli 2016 16:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Serieus?![]()
Misschien dat we daar met Djenna dan ook maar een keer aan moeten dan. Zoveel kinderen van haar leeftijd die al zonder zijwieltjes fietsen. Mijn moederhart moet er toch een keer aan geloven
De jongens zijn gewoon heel snel, teun fietste op de loopfiets met 2 wielen voordat hij anderhalf was, en voordat hij 2 was op de 12 inchquote:Op maandag 4 juli 2016 16:18 schreef Sylver_ het volgende:
Wat goed, Goitske!
Ik was al trots dat Nora vooruit komt op een fiets met zijwieltjes![]()
Wij zijn ook net terug uit Blijdorp
Echt?quote:Op maandag 4 juli 2016 16:18 schreef Sylver_ het volgende:
Wat goed, Goitske!
Ik was al trots dat Nora vooruit komt op een fiets met zijwieltjes![]()
Wij zijn ook net terug uit Blijdorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |