abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_163497476
registreer om deze reclame te verbergen
Welkom in het Peutertopic!!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

1348691668786_9349782.png
pi_163503646
Goitske idd hier snapte ze de fiets ook eerder als de driewieler :Y

Zometeen dan op naar Blijdorp! Even een dagje iets anders want zo gezellig is het momenteel niet in huize Twinkle.
pi_163503691
Twinkle veel plezier in Blijdorp O+
:* omdat het even niet zo gezellig is
pi_163503815
Veel pleIer in blijdorp!

Ik moet nog wat bedenken voor vandaag
Hebben abonnement burgerszoo en kinderparadijs Malkenschoten
Maar heb ook wel zinin apenheul ofzo
Naja straks maar overleggen
pi_163503935
Het is hier in DH mooi weer dus ik fiets zo naar het strand met I.

Veel plezier, Twinkle.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 4 juli 2016 @ 08:49:00 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163503994
Actievelingen! Ik ben gesloopt (altijd fijn op de maandag :') ) dus gooi zo 't kind gewoon de achtertuin in terwijl ik een extra kop koffie maak.
KuikenGuppy
  maandag 4 juli 2016 @ 08:51:13 #7
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_163504013
Ik wil ook naar Blijdorp O+
Veel plezier Twink en :* voor de niet zo gezellig.
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_163504038
Veel plezier Twink! Wat een rot situatie voor jullie, las er iets over in een ander topic :*

Jij heb een excuus om gesloopt te zijn Burd :+

Wat heerlijk dat er geen regen was gisteren O+ Eindelijk goed opgeschoten in de tuin! Tuinbank staat, kruidenbak ingericht, breekzand ingeveegd, speelhuis bestraat... Nu gaat het eindelijk ergens op lijken :) F was druk met een emmer water, een gieter en de zandbak. Echt zo fijn dat hij zo goed zelf kan spelen O+
pi_163504051
Hey wordt safaripark beeksebergen *O*

Nu kijken hoe ik de meeste korting krijg, jumbo, euro sparen van oa optimel of dat ik abonnement hebt van burgers hoeveel de nvd korting is *O*
pi_163504100
Koffie. O+ . Sterkte vandaag, Burdie.

I heeft zo'n slechte gewoonte: ze draait haar haar helemaal rond haar vinger. Die gewoonte heeft ze al sinds ze twee plukjes haar op haar hoofd heeft. Maar nu haar haar langer en dikker wordt, krijgt ze er op die manier ook echt knopen in. Laatst had ze haar vinger gewoon helemaal vastgedraaid. En dan kost het natuurlijk ook veel moeite om haar zover te krijgen dat ze stil blijft zitten terwijl ik die klitten eruit haal. Kortom: er zijn twee 'oplossingen': of we knippen haar een jongenskoppie, of ze moeten gewoon altijd een staartje in, ook als ze gaat slapen (met het 'gevaar' dat ze het staartje uittrekt en alsnog gaat draaien.) Ik probeer het haar wel uit te leggen, dat het niet goed is als ze dat doet, maar het is echt iets wat ze gedachteloos doet, zoiets als duimen. Iemand hier die daar ook ervaring mee heeft?

Fazz, klinkt goed zeg! Ik heb gisteren echt niets nuttigs gedaan. Was ook zo moe, van werk etc., dat ik s' middags mee ben gaan dutten met I en er gisteravond om 22.00 al in lag. Wat ben ik aan vakantie toe zeg.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163504152
Ean heeft dat ook een poos gedaan. Het is nu over gelukkig. Want een keer zat er een haar echt heel strak om haar vinger.

Sac en ik hadden vorige week niet zo'n beste week. Ik ga voor een betere week.

Ze bleef vorige week telkens stil staan voor mijn voeten. Op mijn vraag of ze even wilde doorlopen kreeg ik een NEE!!.

Dus ik duw haar zachtjes vooruit. Rent ze huilend naar binnen om tegen de kat te vertellen dat ik haar geduwd had.
"Mama heeft mij geduwd poesje Fire, dat mag toch niet h poesje Fire?"
pi_163504329

Burdie. Sterkte vandaag. Tuin voor kuiken en koffie voor jou klinkt goed

FR, hopelijk een betere week deze week dan :*

Franny. Lastig dat gedraai. Ik zou dan zelf voor korter gaan op een moment :*
Veel plezier op het strand :*
pi_163504598
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 08:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Veel plezier Twink en :* voor de niet zo gezellig.
Mocht je gaan .. ik ben die dikke :+ .. met dikzak sloopkogel en prinsessenDjenna in mijn kielsoog :+ .. en paparazzi (papa is fotograaf) achter ons aan :+
pi_163505436
Nou ik heb een half uur geleden besloten dat we niet naar de dierentuin gaan
Ze zijn zo dwars, doen elkaar pijn, luisteren niet en mijn man schiet voor geen meter op :(

Dus ik heb er totaal geen zinin, ze hebben al meerdere malen voor straf gezeten -O-

Misschien als mijn humeur wat beter is fiets ik even naar kinderparadijs malkenschoten
En mijn accu vol want mijn man heeft blijkbaar mijn ebike gebruikt en niet opgeladen -O-
pi_163509591
Jeetje, koffie en :* voor de mama's die het nodig hebben!

Ik herken de 'mijn man...' verhalen helemaal niet. Als er al 1 van de 2 de man zou zijn wat dat betreft, moet ik dat wel zijn. :@

B zit middenin zijn grenzen opzoeken weken. Steeds dingen doen die niet mogen, dwars zijn EN tegen mijn vrouw zeggen 'van mama M.o. mag het wel' en andersom. Begint dat gewoon nu al?
Gisteren bleef een vriend eten en die was echt verbaasd 'Ik ken B zo helemaal niet'. Nope, wij ook niet, het is een fase, het is een fase, het is een fase.
Oh en gisteren naar Finding Dory geweest, aanrader!! Erg gelachen. En als je gaat: blijft zitten he, na de aftiteling komt er nog wat.
pi_163510169
Omen en zus en Riley gespot in het wild :D
pi_163511466
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:53 schreef Goitske het volgende:
Nou ik heb een half uur geleden besloten dat we niet naar de dierentuin gaan
Ze zijn zo dwars, doen elkaar pijn, luisteren niet en mijn man schiet voor geen meter op :(

Dus ik heb er totaal geen zinin, ze hebben al meerdere malen voor straf gezeten -O-

Misschien als mijn humeur wat beter is fiets ik even naar kinderparadijs malkenschoten
En mijn accu vol want mijn man heeft blijkbaar mijn ebike gebruikt en niet opgeladen -O-
*boks*

Hier ook dwars maar sac is ook heel erg verkouden.
pi_163511971
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

*boks*

Hier ook dwars maar sac is ook heel erg verkouden.
Hier ook alle 4 verkouden -O-

Uiteindelijk in het park naar de waterspeelplaats geweest, de kleine kinderboederij die ook aan het park grenst en daarna ijsje halen

Mijn man gaat nu proberen jan te laten fietsen zonder zijwielen

Ik ben benieuwd. Hij zoekt nu naar zijn fietshelm ;)
pi_163513268
Nou dat was een eitje
Meneer stapt op, alleen 3x met wegrijden een duwtje en hij doet het zelf incl offroad fietsen _O-
IMG_20160704_155641_zpsjaavo77i.jpg
pi_163513495
Serieus? :o
Misschien dat we daar met Djenna dan ook maar een keer aan moeten dan. Zoveel kinderen van haar leeftijd die al zonder zijwieltjes fietsen. Mijn moederhart moet er toch een keer aan geloven :D
  maandag 4 juli 2016 @ 16:18:33 #21
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_163513864
Wat goed, Goitske!
Ik was al trots dat Nora vooruit komt op een fiets met zijwieltjes :D

Wij zijn ook net terug uit Blijdorp :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_163513897
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Serieus? :o
Misschien dat we daar met Djenna dan ook maar een keer aan moeten dan. Zoveel kinderen van haar leeftijd die al zonder zijwieltjes fietsen. Mijn moederhart moet er toch een keer aan geloven :D
Het was te verwachten zit sinds dat hij ruim anderhalf is op een loopfiets met 2 wielen, met ruim 2 jaar 4 maand op een normale 12 inch dus ja nu met 3 jaar 7 maand los
pi_163513943
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:18 schreef Sylver_ het volgende:
Wat goed, Goitske!

De jongens zijn gewoon heel snel, teun fietste op de loopfiets met 2 wielen voordat hij anderhalf was, en voordat hij 2 was op de 12 inch

Ik hou mijn hart zo nu en dam echt vast :o
pi_163514324
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:18 schreef Sylver_ het volgende:
Wat goed, Goitske!

Echt? :o
heb je me stiekem van een afstand gespot? :+
of nog een minimeet met Omen gehad?
pi_163514922
Knap zeg! Sommige kindjes zijn echt supersnel met dat fietsen. Bijzonder vind ik dat. Ik schat in dat I wat minder snel zal zijn, maar ach.

Zo, wij zijn helemaal voldaan, en onder het zand, de zonnebrand, en zout van de zee eindelijk weer thuis. I vond het zo geweldig. Steeds naar de zee en dan tot aan haar middel de zee inrennen, weer eruit rennen en weer terug. Met emmertjes en schepjes in de weer. Mijn vriend kwam ook nog vanuit zijn werk.

Ik had I in de draagzak op de fiets meegenomen. Om drie uur hebben we haar in de draagzak gedaan en zijn we een stuk gaan fietsen door de duinen. O+ . I sliep binnen vijf minuten en wij hadden een mooi fietstochtje. Ik heb nu helemaal een vakantiegevoel. *O* .

En wij hebben Crumpette in het wild gespot. :+ . Maar dat was niet helemaal toevallig.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')