abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_165343737
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:47 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Jup geen airco en bijrijdersstoel voor de gewichtsbesparing (ze mogen maximaal 3500kg zijn, zijn leeg 2500 dacht ik), zodat je de volle 1000kg aan boodschappen erin kan doen haha.
Hiervoor hadden ze Volkswagen LT's die nog iets langer waren maar de 3500kg overschreden, het distributiecentrum in Rotterdam kreeg echter wel erg veel boetes binnen (daar heb je rond de haven veel weeglussen namelijk) waardoor ze nu iets kleinere Crafters hebben. Maar ach, die airco heb je toch niet echt nodig (korte ritjes) en op de plaats van de bijrijdersstoel kan je nu een enorme koelbox zetten!
het was wel een belevenis ja, met twee ramen open en plankgas om die 100 vast te houden _O-

En de AR app zuipt dus echt batterij, gewoon 2,5 uur GPS volle bak aan dus je kan wel raden hoe ernstig het was
pi_165361065
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:44 schreef McAwesome het volgende:
Voor vrijdag ook wel een bijzondere rit, een gepensioneerde man chaufferen in zijn 12 jaar oude BMW 745i. Ben benieuwd!
Fraai, mooie auto's. Ik heb meerdere gepensioneerde mannen gechauffeurd en me altijd enorm vermaakt. Zitten barstensvol mooie verhalen over vroeger, auto's en zijn altijd geïnteresseerd in de chauffeur. Weer eens wat anders dan 2 uur stil voor je uit staren terwijl de klant op een laptopje conference calls zit te doen.

Ik heb maandag weer zo'n rit waarvan ik me afvraag.. waarom?
Grijze Opel Zafira Tourer van Enter naar Schiphol, en een grijze Opel Zafire Tourer van Schiphol naar Enter.
pi_165369553
Horen we (EW) vandaag geen salaris te krijgen?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 16 september 2016 @ 20:52:19 #179
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_165372481
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:55 schreef SytseH het volgende:

[..]

Fraai, mooie auto's. Ik heb meerdere gepensioneerde mannen gechauffeurd en me altijd enorm vermaakt. Zitten barstensvol mooie verhalen over vroeger, auto's en zijn altijd geïnteresseerd in de chauffeur. Weer eens wat anders dan 2 uur stil voor je uit staren terwijl de klant op een laptopje conference calls zit te doen.

Ik heb maandag weer zo'n rit waarvan ik me afvraag.. waarom?
Grijze Opel Zafira Tourer van Enter naar Schiphol, en een grijze Opel Zafire Tourer van Schiphol naar Enter.
Ja, klopt! Was bij deze man ook het geval. Gedurende de rit gewoon lekker de krant lezen, onderweg nog even gestopt om te tanken en een kop koffie te drinken. Gezellig gewoon eigenlijk, helemaal niet het idee dat ik aan het werk was! Inderdaad ook geïnteresseerd, leuk is dat.

En de auto... Het was geen 745i, maar een 760Li! Gewoon lekker op stap met een V12, wat rijdt dat fijn zeg. Bij het starten hoor je alleen de startmotor, en daarna is er vooral stilte. Zo heerlijk. Beste rit ooit? Ik denk het wel!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_165372634
Fraai, dat klinkt als een heerlijke dag. Als je die V12 een beetje in de toeren jaagt klinkt het echt fantastisch, maar met de klant erbij kan dat natuurlijk niet.
pi_165374379
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:47 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Jup geen airco en bijrijdersstoel voor de gewichtsbesparing (ze mogen maximaal 3500kg zijn, zijn leeg 2500 dacht ik), zodat je de volle 1000kg aan boodschappen erin kan doen haha.
Hiervoor hadden ze Volkswagen LT's die nog iets langer waren maar de 3500kg overschreden, het distributiecentrum in Rotterdam kreeg echter wel erg veel boetes binnen (daar heb je rond de haven veel weeglussen namelijk) waardoor ze nu iets kleinere Crafters hebben. Maar ach, die airco heb je toch niet echt nodig (korte ritjes) en op de plaats van de bijrijdersstoel kan je nu een enorme koelbox zetten!
Dat ding in de parkeergarage moeten pleuren in rdam? Mooi krap daar haha
  vrijdag 16 september 2016 @ 23:49:19 #182
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_165376445
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 21:00 schreef SytseH het volgende:
Fraai, dat klinkt als een heerlijke dag. Als je die V12 een beetje in de toeren jaagt klinkt het echt fantastisch, maar met de klant erbij kan dat natuurlijk niet.
Klopt, in de instructie stond ook specifiek dat ik erg rustig moest rijden en extra afstand moest houden. Die motor is gedurende de rit dus niet boven de 2500 toeren uitgekomen. Haast een diesel :P. Lijkt me wel leuk om zo'n ding nog eens wat sportiever te rijden. Het gemiddeld verbruik viel me wel echt mee trouwens; 1 op 10-11 is lang niet slecht voor een twaalfcilinder.

Wel heerlijk om gewoon te weten dat je al die overvloed hebt. Bij 130 draait dat ding haast stationair. Stoelverkoeling en -massage aan en gaan!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zondag 18 september 2016 @ 13:37:41 #183
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_165402015
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:35 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb dat een tijdje gedaan ja. Over het algemeen maak je wel winst maar ik heb uitgerekend dat het zo'n 3 á 5 euro per uur is wat er overblijft. Hangt natuurlijk volledig af van de ritten want een wisselrit van bij je thuis om de hoek beurt net zo hard als normaal, drie korte ritten met telkens een uur OV er tussen daar loop je op leeg.

Ik heb het nog een tijd gedaan gewoon omdat het ik het leuk vond. Sta nog steeds gewoon ingeschreven bij AR maar het komt er niet meer van, te druk met andere meuk. Maar goed, het kan wel, en als je je eens een keer een dagje verveelt is het best leuk natuurlijk, al verdien je er nauwelijks meer op. Voor het inkomen hoef je het in ieder geval niet meer te doen.

En dan heb ik ook nog zo'n dalvoordeel kaart van NS, dat scheelt ook natuurlijk. Is sowieso wel handig. Kost 20 euro per jaar. Website zegt meer, maar gewoon bellen en zagen dat het te duur is, dan verlagen die lutsers die prijs voor je. Een speciale aanbieding speciaal voor u, meneer! Hoe doorzichtig. _O-
Ik heb het ff nagezocht, ik doelde op Maharbal. Die gozer deed het nog een maand of drie fulltime.
#26 || Luciano da Silva
pi_165418027
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 23:49 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Klopt, in de instructie stond ook specifiek dat ik erg rustig moest rijden en extra afstand moest houden. Die motor is gedurende de rit dus niet boven de 2500 toeren uitgekomen. Haast een diesel :P. Lijkt me wel leuk om zo'n ding nog eens wat sportiever te rijden. Het gemiddeld verbruik viel me wel echt mee trouwens; 1 op 10-11 is lang niet slecht voor een twaalfcilinder.

Wel heerlijk om gewoon te weten dat je al die overvloed hebt. Bij 130 draait dat ding haast stationair. Stoelverkoeling en -massage aan en gaan!
Holy shit, 1 op 11? Als ik écht mijn best doe haal ik 1 op 10, en ik heb de helft van de cilinders...
pi_165425285
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 22:39 schreef SytseH het volgende:

[..]

Holy shit, 1 op 11? Als ik écht mijn best doe haal ik 1 op 10, en ik heb de helft van de cilinders...
Idem, ik haal met mn 2.5 6cilinder met moeite 1 op 9. meestal 1 op 7..
pi_165431468
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 11:41 schreef mothergoose het volgende:

[..]

Idem, ik haal met mn 2.5 6cilinder met moeite 1 op 9. meestal 1 op 7..
Wat voor auto?

2.7 6 cilinder automaat hiero, 1:10 gemiddeld, lange stukken snelweg 1:12
pi_165431999
Hij heeft een E28 325i, geloof ik. Of een E30?

Wat rijd jij?
  maandag 19 september 2016 @ 17:27:34 #188
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_165432426
Ben ik nou de enige hier met 4 cilinders? :'(

Gemiddeld 1:11, op langere snelwegritten waar ik me in weet te houden en de cc gebruik 1:13,5. Op echt lange ritten waar het rustig is en ik niet hoef te remmen en optrekken enzo voor inhalenden rij ik soms zelfs zuiniger dan 1:15 :o

Had ik wel een nieuwe thermostaat voor nodig overigens :+ met de oude thermostaat werd de motor nooit echt lekker warm en was 1:10 een hele prestatie.
pi_165432470
4 cilinders zijn voor het plebs :6
pi_165432603
Klopt, ik heb er twee. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_165433044
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik nou de enige hier met 4 cilinders? :'(

Gemiddeld 1:11, op langere snelwegritten waar ik me in weet te houden en de cc gebruik 1:13,5. Op echt lange ritten waar het rustig is en ik niet hoef te remmen en optrekken enzo voor inhalenden rij ik soms zelfs zuiniger dan 1:15 :o

Had ik wel een nieuwe thermostaat voor nodig overigens :+ met de oude thermostaat werd de motor nooit echt lekker warm en was 1:10 een hele prestatie.
3 cilinder meldt. :7
Nee.
  maandag 19 september 2016 @ 18:40:43 #192
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_165433470
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 18:05 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

3 cilinder meldt. :7
lupo 3L had jij toch? :D

Wat doet dat nou qua verbruik? Beetje te halen, die 3 liter? :P
  maandag 19 september 2016 @ 18:41:26 #193
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_165433481
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:30 schreef SytseH het volgende:
4 cilinders zijn voor het plebs :6
Geef maar toe dat je die 1.8T ook een pareltje vond :6
pi_165433968
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:38 schreef Sarasi het volgende:
Klopt, ik heb er twee. *O*
tweecilinder masterrace :7
pi_165439252
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2016 18:41 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Geef maar toe dat je die 1.8T ook een pareltje vond :6
Haha klopt, dat is een heerlijk blok. De 2.3 Ecoboost van Ford is ook briljant, net als de vierpitter in de S2000.

Toch wordt mijn volgende auto een 6-in-lijn of een V8. Of misschien een flat-6. Maar in ieder geval veel cilinders.
  maandag 19 september 2016 @ 22:10:42 #196
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_165439629
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef SytseH het volgende:

[..]

Haha klopt, dat is een heerlijk blok. De 2.3 Ecoboost van Ford is ook briljant, net als de vierpitter in de S2000.

Toch wordt mijn volgende auto een 6-in-lijn of een V8. Of misschien een flat-6. Maar in ieder geval veel cilinders.
Hehe, dat is ook mijn eis voor een volgende ja. Meer cilinders dan nu en sneller dan nu. Verder maakt het me eigenlijk niet zo veel uit :')
pi_165440010
En meer motorinhoud. No replacement for displacement. Fuck enkele turbo's. N/A is de shit. Twee turbo's kan ook nog wel.
  maandag 19 september 2016 @ 22:26:47 #198
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_165440224
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef SytseH het volgende:
En meer motorinhoud. No replacement for displacement. Fuck enkele turbo's. N/A is de shit. Twee turbo's kan ook nog wel.
En meer Co2-uitstoot natuurlijk, fuck het milieu :7
  maandag 19 september 2016 @ 23:27:07 #199
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_165442273
3 cilinder turbo jonge :7
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_165444483
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:06 schreef SytseH het volgende:
Hij heeft een E28 325i, geloof ik. Of een E30?

Wat rijd jij?
Ik rijd de e30 325e ja.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')