abonnement Unibet Coolblue
pi_163466084
Een nieuwe poging.

Beharing bij vrouwen. Het komt vaker voor dan we denken. Helaas is het zo dat er een taboe heerst in onze maatschappij op vrouwelijk lichaamshaar waardoor het niet geaccepteerd wordt dat vrouwen lichaamshaar hebben. Maar het punt is dat het helemaal niet ongewoon is dat veel vrouwen veel haargroei hebben. Dat komt heel vaak voor en is erfelijk bepaald.Dat er veel vrouwen zijn die zich ongelukkig en depressief voelen omdat ze denken dat ze ongewoon zijn door hun beharing komt omdat er vanuit cosmetisch standpunt zeer negatief gekeken wordt tegenover vrouwelijk lichaamshaar.Het heeft puur met het uiterlijk te maken. Er heerst het idee dat het niet normaal is om veel lichaamshaar te hebben als vrouw. Het gevolg is dat heel veel vrouwen van gekkigheid niet weten hoe ze van hun natuurlijke haargroei moeten afkomen en op die manier een hekel krijgen aan hun lichaam. De ontharingsindustrie gooit daar bovenop nog eens olie op het vuur door keer op keer reclame te maken van gladgeschoren vrouwen met een haarloos lichaam dat als het toppunt van vrouwelijkheid wordt gezien terwijl dat onzin is want een haarloze vrouw bestaat niet. Vrouwen zonder beenhaar en armhaar of waar dan ook zijn er niet. Dat kan ook niet want dat haar heeft een functie. Alle vrouwen hebben lichaamshaar. De ene heeft weinig haar en de ander heeft heel veel haar. So be it. Dat is de natuur. Het heeft niks met (on)vrouwelijk te maken. Als je het mij vraagt, een vorm van schoonheid
Bij vrouwen groeien overal haren van de benen tot buik tot rug tot armen tot de gezicht en overal waar de genen bepalen waar haargroei plaatsvind.

Wat ik probeer te zeggen is :
Leef en laat leven. Ieder heeft een eigen smaak. Dring niemand iets op. Als een vrouw liever onthaart laat haar ontharen. Als een vrouw dat liever niet doet laat haar dan ook.

En verder is het natuurlijk niet bij iedereen dat diegene zich onthaart vanwege druk van het zogenaamde schoonheidsideaal. Begrijp me niet verkeerd.
Ik ben niet anti ontharen maar anti schoonheidsideaal. Ik ben wel pro lichaamshaar :)
Leef en laat leven
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:29:38 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_163466372


:').
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_163466438
:')
Moeten zij weten
pi_163466749
:')
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_163466750
Soberso, vrouwen die anti-kuthaar zijn en alles afknippen :')
pindazakje
pi_163467079
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso, vrouwen die anti-kuthaar zijn en alles afknippen :')
Dit ⤴en dat die onzin ook al is overgeslaan naar de mannen, als behaarde man tel je tegenwoordig vaak al niet echt meer mee. :')

Mensen die niet door hebben dat óók mensen gewoon een vacht hebben. :') :')
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_163467112
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso, vrouwen die anti-kuthaar zijn en alles afknippen :')
Dit. Oerwoud ftw!
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_163467190
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163467221
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:56 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Dit. Oerwoud ftw!
Ik wil door het oerwoud de clit niet kunnen vinden, pas dan ben ik geil.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163467402
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:56 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Dit. Oerwoud ftw!
Nou, beetje bijsnoeien en wat kort houden is prima, maar een helemaal kale kut knap ik keihard op af toch.
With a Song in my heart and a smile on my face...
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:07:01 #11
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_163467539
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]

:').
_O-
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
  Moderator zaterdag 2 juli 2016 @ 21:47:46 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163469151
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik wil door het oerwoud de clit niet kunnen vinden, pas dan ben ik geil.
Deze TS :') maar de voorkeur is helemaal niks mis, maar die enorme fixatie en ook continue die topics daarover openen met nagenoeg dezelfde teksten. :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163469529
NERGENS HAAR

behalve hoofdhaar wenkbrauw wimper
pi_163471008
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Deze TS :') maar de voorkeur is helemaal niks mis, maar die enorme fixatie en ook continue die topics daarover openen met nagenoeg dezelfde teksten. :D
Eens. Deze ts die zijn fetish verkapt moet luchten :')
pi_163479985
Een beetje een wildgroei aan haartopics hier.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163480317
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
NERGENS HAAR

behalve hoofdhaar wenkbrauw wimper
dus je scheert ook je armen?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_163480871
Beetje vrouwelijk lichaamshaar in je topic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff spoilertje voor de tere zieltjes.

Ik zou haar (no pun intended ;) ) doen O+ :@
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Moderator zondag 3 juli 2016 @ 12:08:39 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163481431
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:40 schreef marc0871 het volgende:
Beetje vrouwelijk lichaamshaar in je topic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff spoilertje voor de tere zieltjes.

Ik zou haar (no pun intended ;) ) doen O+ :@
:r :r :r prima dat mensen dat aantrekkelijk vinden maar... Oh man :r
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163481949
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:40 schreef marc0871 het volgende:
Beetje vrouwelijk lichaamshaar in je topic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff spoilertje voor de tere zieltjes.

Ik zou haar (no pun intended ;) ) doen O+ :@
:r Doe mij maar een kaal wijfie O+
  zondag 3 juli 2016 @ 12:53:27 #20
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_163482111
dusss, dit wordt vast een goed topic
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_163624064
Hmmm.
Drie topics over het lichaamshaar bij vrouwen, en als er zich medestanders melden, geeft meneer niet meer thuis.
Zou de foto een, zelfs voor meneer, te extreem voorbeeld hebben gegeven?
Persoonlijk zou ik graag zijn reactie, als voorvechter van het vrouwelijk lichaamshaar, erop lezen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_163629534
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:38 schreef marc0871 het volgende:
Hmmm.
Drie topics over het lichaamshaar bij vrouwen, en als er zich medestanders melden, geeft meneer niet meer thuis.
Zou de foto een, zelfs voor meneer, te extreem voorbeeld hebben gegeven?
Persoonlijk zou ik graag zijn reactie, als voorvechter van het vrouwelijk lichaamshaar, erop lezen.
Wss voelt ie zich hier belachelijk gemaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163629893
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:35 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Wss voelt ie zich hier belachelijk gemaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He :( ik zou die meid serieus doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_164065443
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:18 schreef WilSan het volgende:
Een nieuwe poging.

Beharing bij vrouwen. Het komt vaker voor dan we denken. Helaas is het zo dat er een taboe heerst in onze maatschappij op vrouwelijk lichaamshaar waardoor het niet geaccepteerd wordt dat vrouwen lichaamshaar hebben. Maar het punt is dat het helemaal niet ongewoon is dat veel vrouwen veel haargroei hebben. Dat komt heel vaak voor en is erfelijk bepaald.Dat er veel vrouwen zijn die zich ongelukkig en depressief voelen omdat ze denken dat ze ongewoon zijn door hun beharing komt omdat er vanuit cosmetisch standpunt zeer negatief gekeken wordt tegenover vrouwelijk lichaamshaar.Het heeft puur met het uiterlijk te maken. Er heerst het idee dat het niet normaal is om veel lichaamshaar te hebben als vrouw. Het gevolg is dat heel veel vrouwen van gekkigheid niet weten hoe ze van hun natuurlijke haargroei moeten afkomen en op die manier een hekel krijgen aan hun lichaam. De ontharingsindustrie gooit daar bovenop nog eens olie op het vuur door keer op keer reclame te maken van gladgeschoren vrouwen met een haarloos lichaam dat als het toppunt van vrouwelijkheid wordt gezien terwijl dat onzin is want een haarloze vrouw bestaat niet. Vrouwen zonder beenhaar en armhaar of waar dan ook zijn er niet. Dat kan ook niet want dat haar heeft een functie. Alle vrouwen hebben lichaamshaar. De ene heeft weinig haar en de ander heeft heel veel haar. So be it. Dat is de natuur. Het heeft niks met (on)vrouwelijk te maken. Als je het mij vraagt, een vorm van schoonheid
Bij vrouwen groeien overal haren van de benen tot buik tot rug tot armen tot de gezicht en overal waar de genen bepalen waar haargroei plaatsvind.

Wat ik probeer te zeggen is :
Leef en laat leven. Ieder heeft een eigen smaak. Dring niemand iets op. Als een vrouw liever onthaart laat haar ontharen. Als een vrouw dat liever niet doet laat haar dan ook.

En verder is het natuurlijk niet bij iedereen dat diegene zich onthaart vanwege druk van het zogenaamde schoonheidsideaal. Begrijp me niet verkeerd.
Ik ben niet anti ontharen maar anti schoonheidsideaal. Ik ben wel pro lichaamshaar :)
Wel onze soort kan zich noemen wat het wil , einde van de dag zijn we allemaal beesten .
Daarbij hoort dus ook een bijpassende vacht .
  donderdag 28 juli 2016 @ 14:01:55 #25
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164065470
Hee je probeert het ook hier, naast Viva?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')