abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 1 juli 2016 @ 18:34:44 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163440530
Verwacht: 30 augustus 2016!


Met onder andere:

- New Hero Class: Demon Hunter—Unleash the demon within as an all-new melee hero class gifted with preternatural mobility—and the ability to metamorphose into hellish new forms.

- New Feature: Artifact Weapons—Smite the Legion with class-specific weapons of lore. Unlock awesome abilities and traits, and customize your weapon to suit your needs.

- New Continent: The Broken Isles—Discover the fate of a lost night elf civilization, confront twisted fragments of the Emerald Nightmare, and hunt agents of the Legion in all-new zones.

- Boost to Level 100—Come fully prepared to battle the Legion with a level-100 character boost, and fight alongside your friends in this epic new chapter of World of Warcraft—available immediately upon pre-purchase*.

- New Feature: Order Hall—Unite fellow NPC members of your class’s order to carry out missions at your command.

- New PvP Honor System—Fight for fame, glory, and a range of new PvP-specific powers as you face the opposing faction in Arenas and Battlegrounds.

World of Warcraft: Legion Cinematic Trailer
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 1 juli 2016 @ 18:35:43 #2
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163440542
Ben al 2 maanden level 99,5 kom er maar niet doorheen. Help me.
  Moderator vrijdag 1 juli 2016 @ 19:10:14 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163441146
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 18:35 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben al 2 maanden level 99,5 kom er maar niet doorheen. Help me.
Even doorstampen in Nagrand, desnoods ga je tijdens het questen soepbotten verzamelen voor die ogre chef. Per beest raap je er wel twee. Je levert ze per 20 in en krijgt 20k xp. Doe de arena ook even, vang je ook goeie xp voor.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 1 juli 2016 @ 21:52:20 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163445624
Gristus te paard, halve middag en avond op garrison resources moeten jagen en heb nu eindelijk Tier 3 unlocked, waardoor ik de Iron Docks kan doen, shipyard kan bouwen en naar Tanaan kan gaan. Snap er niks van, op m'n warrior had ik altijd teringveel resources en nu met pijn en moeite aan 2000 gekomen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_163447336
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gristus te paard, halve middag en avond op garrison resources moeten jagen en heb nu eindelijk Tier 3 unlocked, waardoor ik de Iron Docks kan doen, shipyard kan bouwen en naar Tanaan kan gaan. Snap er niks van, op m'n warrior had ik altijd teringveel resources en nu met pijn en moeite aan 2000 gekomen.
Kan gebeuren als je te snel lvlt ja :Y Maar paar rares of apexis fragments looten in tanaan en je hebt de resources zo binnen.
pi_163452738
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 17:20 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Naja, voor Cataclysm raids doe ik het niet. Want die brengen tenminste nog lekker wat goud op! Maar ICC vrijwel niets, dus daar ga ik niet eerst 11 bosses neerhalen :D

Vandaag ff gewerkt aan Pepe en specifieke bosses neerhalen met hem op je hoofd :Z
Ja, das ook weer zo. Cata raids leveren nog best wat gold op. En ook na de 'nerf'* straks levert het nog best wat op heb ik gezien op youtube ergens. Maar idd ICC enzo levert een stuk minder op.. en daar moet ik ook nog wel doorheen voor Invincible en misschien doe ik de legendary quest daar nog wel n keer nu ik nog een plate class erbij heb op max level (bijna)

* Met de pre-patch wordt de vendor waarde van items in Cataclysm raids met 25% verlaagd. (en die van MoP en Wrath met 23%) Boss gold blijft hetzelfde. Bellular heeft een video gemaakt om het verschil te testen; Blackwing depths 25 HC. Live; bijna 1500 gold. Met de nerf 1300 gold.. dus ongeveer 200 gold verschil. Valt dus opzich best mee.
pi_163456051
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 07:25 schreef icemotion het volgende:

[..]

misschien doe ik de legendary quest daar nog wel n keer nu ik nog een plate class erbij heb op max level (bijna)

Die is het wel waard als je toys/mounts oid collect. Zo niet is hij het wel waard voor de hoeveelheid gold waarvoor je die kan verkopen. :Y
pi_163456783
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:58 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Die is het wel waard als je toys/mounts oid collect. Zo niet is hij het wel waard voor de hoeveelheid gold waarvoor je die kan verkopen. :Y
Dat laatste dan vooral ;) Want ik heb m vorig jaar al een keer gedaan met mn paladin. Maar ik heb nu een DK op een ander realm gemaakt omdat daar een guild zit met wat bekenden zodat ik daar wellicht ook bij kan gaan raiden. En dan is al die toys en de mount verkopen een mooie manier om een start-kapitaal bij elkaar te harken ;p
  zondag 3 juli 2016 @ 16:23:41 #9
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_163487617
Ha, werd net herinnerd dat ik nog een mount drop had in VOA, Vault of Archavon in Wintergrasp :D Ik zeg letterlijk tegen vriendlief, zou toch tof zijn als ie nu meteen dropped. Nog geen 5 seconden daarna......... _O-
  Moderator zondag 3 juli 2016 @ 16:40:16 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163488033
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Ha, werd net herinnerd dat ik nog een mount drop had in VOA, Vault of Archavon in Wintergrasp :D Ik zeg letterlijk tegen vriendlief, zou toch tof zijn als ie nu meteen dropped. Nog geen 5 seconden daarna......... _O-
Da's wel prettig :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 4 juli 2016 @ 00:01:06 #11
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163501182
Heb even lekker m'n baleful gear getransmogged :+

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_163503363

Kortom in 15 uur normal play ben je al weer max level in legion, 10 uur als je rushed.

Komt misschien door FF14 wat ik veel gespeeld heb de laatste maanden, maar ik vind dat eigenlijk veels te kort.
Ja er zijn er veel die zeggen dan pas begint het spel, maar is dat echt zo?
Het enige wat er dan over blijft is een dag heriocs runnen voor wat gear en dan stap je LFR in en elke week een keer de group finder voor en dat is het.
Oke je hebt nu max level quests voor extra gear ect, en miss een kans op een legendary,
maar in het algemeen ben je na 3 weken wel klaar met de xpac. -O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_163507933
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 03:56 schreef DJ_ het volgende:

Kortom in 15 uur normal play ben je al weer max level in legion, 10 uur als je rushed.

Komt misschien door FF14 wat ik veel gespeeld heb de laatste maanden, maar ik vind dat eigenlijk veels te kort.
Ja er zijn er veel die zeggen dan pas begint het spel, maar is dat echt zo?
Het enige wat er dan over blijft is een dag heriocs runnen voor wat gear en dan stap je LFR in en elke week een keer de group finder voor en dat is het.
Oke je hebt nu max level quests voor extra gear ect, en miss een kans op een legendary,
maar in het algemeen ben je na 3 weken wel klaar met de xpac. -O-
Alle max lvl content in ontworpen om continue rewarding te zijn. Je professions zijn overhault met quests en verbeterde stats/cheaper in mats hoe meer je craft. Heroics hebben geen fixed ilvl meer maar upgraden zich constant tot op een zekere hoogte. Mythic dungeons doen het zelfde maar tot gear dat on par is met raids. World quests idemdito, PvP werkt hetzelfde en daar boven op nog het prestige systeem.

Kortom, bijna alles wat je doet blijft voor langere tijd rewarding omdat je constant blijft upgraden.
pi_163508783
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:45 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Alle max lvl content in ontworpen om continue rewarding te zijn. Je professions zijn overhault met quests en verbeterde stats/cheaper in mats hoe meer je craft. Heroics hebben geen fixed ilvl meer maar upgraden zich constant tot op een zekere hoogte. Mythic dungeons doen het zelfde maar tot gear dat on par is met raids. World quests idemdito, PvP werkt hetzelfde en daar boven op nog het prestige systeem.

Kortom, bijna alles wat je doet blijft voor langere tijd rewarding omdat je constant blijft upgraden.
Ja klopt er is er veel van diablo3 overgenomen, maar vraag me af hoe lang dat interessant blijft.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_163512682
In het geval van Diablo 3 werkt het echt bijzonder goed vind ik.. ik vermaak mij daar in ieder geval nog steeds prima mee, helemaal met de seasons.
pi_163517673
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:32 schreef icemotion het volgende:
In het geval van Diablo 3 werkt het echt bijzonder goed vind ik.. ik vermaak mij daar in ieder geval nog steeds prima mee, helemaal met de seasons.
Klopt bij diablo werkt het, maar daar is alles veel meer random, en is elke build wel viable te maken eigenlijk.
( dus je kan meerdere setjes sparen )
Je kan dat veel langer spelen en nog steeds niet de perfecte ring of amulet ect hebben.
De gear in wow is ( en straks nog steeds ) veel meer statisch, als je daar eenmaal je setje hebt dan hoef je niet veel meer te doen om dat te verbeteren.

Maar goed we gaan het zien :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 4 juli 2016 @ 22:16:49 #17
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_163523031
Sinds gisteren weer begonnen, preparen voor Legion :D Had heel WoD geskipt, kut xpac.
  Moderator maandag 4 juli 2016 @ 23:32:26 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163525190
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef Nystiq het volgende:
Sinds gisteren weer begonnen, preparen voor Legion :D Had heel WoD geskipt, kut xpac.
Welke server? Toch wel Horde he? :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_163528710
:'( Waarom was ik ook al weer begonnen met mount collecten?
73 days argent tournament doen om al die mounts binnen te halen, dat slaat toch nergens meer op..
pi_163528868
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:51 schreef Fluppert het volgende:
:'( Waarom was ik ook al weer begonnen met mount collecten?
73 days argent tournament doen om al die mounts binnen te halen, dat slaat toch nergens meer op..
Argent tournament.. ik kan die dailies zowat dromen xD en de dungeon ook. Maar heb er nu wel alle mounts van; de meeste met mijn druid gedaan en dan nog 2 dailies + dungeon voor een maandje met mn paladin voor de paladin only mount..
pi_163529515
Ik vind het vooral jammer dat het niet moeilijk is, maar gewoon saai en langdurig.
Denk dat ik het leuker zou vinden als het wat minder lang duurde, maar een stuk moeilijker was waardoor je echt skill nodig hebt ipv brainless grinden.
pi_163529682
Ik weet niet wat voor level je bent, maar een level 100 character heeft aan level 80 content natuurlijk niet echt een uitdaging... op welke manier je het ook bekijkt.
pi_163531236
Nee, zo bedoel ik het niet.
Het is toch dat je op een paardje moet rondhobbelen en wat targets moet chargen met je lans. Had dat dan wat uitdagender gemaakt ipv het makkelijke ding vele malen overnieuw doen.
pi_163531939
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:38 schreef Fluppert het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet.
Het is toch dat je op een paardje moet rondhobbelen en wat targets moet chargen met je lans. Had dat dan wat uitdagender gemaakt ipv het makkelijke ding vele malen overnieuw doen.
Alles wordt makkelijk als je het 80 keer moet doen ;)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 13:23:48 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163533540
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:10 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Alles wordt makkelijk als je het 80 keer moet doen ;)
Heuj, je leeft :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')