SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al gezwichtquote:
Voor Ludo, de keienvreter uit Kastelee, ooit nog eens mee gefietst, is dit een heel mooi setje wielen hoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:13 schreef Dierckxsens het volgende:
Na bijna 5 jaar zijn blazen mijn oude wielen bijna de laatste adem uit (remrand gaar, body ver ingevreten, piepen en kraken bij veel kracht op de grote kransjes), dus heb ik de knoop doorgehakt en set DT Swiss R32 Spline besteld. Hopelijk zijn ze zo sterk als ze beloven ondanks dat er slechts 24 spaken inzitten.
[ afbeelding ]
Critic heeft nog een kaartje over, als je nu in de auto springt ben je hier makkelijk morgen om 8 uur!quote:
Ik ben trouwens wel benieuwd of dat wat is ik wil ook wel wat meer leren over onderhoud er reparatie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:48 schreef Barbewire het volgende:
Boek: Fiets Onderhoud & reparatie vandaag ook met de post binnen gekomen. Daar maar een start mee maken.
Op YouTube staan ook heel veel goede en leuke tutorials.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel benieuwd of dat wat is ik wil ook wel wat meer leren over onderhoud er reparatie.
Ik weet het, ik heb er al een aantal uit m'n hoofd geleerdquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Op YouTube staan ook heel veel goede en leuke tutorials.
Succes, maar is die 7 uur je eigen schema? #overtuigdvanjezelf !!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Critic heeft nog een kaartje over, als je nu in de auto springt ben je hier makkelijk morgen om 8 uur!
Stel een vraag. Ik probeer het op te zoeken, dan maak ik een paar foto's en plaats het hier of in pb,quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel benieuwd of dat wat is ik wil ook wel wat meer leren over onderhoud er reparatie.
Liever 10 minuten om rijden dan bij aankomst een half uur auto/fiets moeten schoonmaken en er achter komen dat je ook nog steenslag op de auto/fiets hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:36 schreef Tommeke het volgende:
Morgen ga ik naar Frankrijk. Twee weekjes fietsen.
Alleen zijn ze hier in de buurt met de snelweg bezig geweest en dat is verkeerd gegaan. Het gevolg; ontzettend veel auto's onder een smurrie van teer en grind.
Wat zouden jullie doen? Stukje omrijden? Heb echt geen zin om die meuk op de fietsen te krijgen en een spuitbus vol remreiniger nodig te hebben om alles weer een beetje toonbaar te krijgen.
Ja, zo denk ik er ook over. Auto maakt me niet veel uit, is een gebruiksvoorwerp. Fiets is een iets ander verhaalquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:46 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Liever 10 minuten om rijden dan bij aankomst een half uur auto/fiets moeten schoonmaken en er achter komen dat je ook nog steenslag op de auto/fiets hebt.
Getver, gelukkig heb ik administratie en een kinderverjaardag voor de boeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:43 schreef MarcoD het volgende:
Je zal maar al twee uur op de fiets zitten en nog 3500 hm moeten maken
De betere dingen in het levenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Getver, gelukkig heb ik administratie en een kinderverjaardag voor de boeg.
Ik kom de laatste weken ook moeilijk aan fietsen toe. In huis moet nog voldoende gebeuren en de heggen moeten ook worden gesnoeid. Vanmiddag weer ff kijken voor een bank, ook altijd lastig. Wel enorm blij met ons stekkie. Slaapt hier zoveel rustiger en beter. Alleen al de ventilatie van zo'n ruime slaapkamer met hoog plafond is al een merkbaar verschil met ons vorige kleine huisje waar we direct onder de dakpannen lagen. Elke ochtend klam van zweet wakker.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 10:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Getver, gelukkig heb ik administratie en een kinderverjaardag voor de boeg.
Was ik nog maar zo flexibel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Critic heeft nog een kaartje over, als je nu in de auto springt ben je hier makkelijk morgen om 8 uur!
zat hij er niet ver naast met zijn strakke schematjequote:
quote:
Nou nou! Ik vond het nogal scherp maar een hele knappe tijd gereden!quote:
Dat shirt heb ik ook, alleen dan vanuit Chinaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef Barbewire het volgende:
Naast mn Lidl-Quickstep setje, nu ook mn Castelli setje binnengekomen. Heb wel weer genoeg kleding in de kast hangen nu.
[ afbeelding ]
Ik heb hetzelfde pakje ook uit China Vorige week nog 120km met 1150hm mee gefietst en geen centje pijn. Heb dan ook nog genoeg spek op mijn reetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik ook, alleen dan vanuit China
Nog maar een paar nog maar gedragen. Redelijk ruk kwaliteit als je het afzet tegen het echte spul. Maar voor die paar euro's kan ik er natuurlijk ook niet veel van verwachten.
Broek heb ik niet, heb alleen het shirt. Ding ploft nogal bij de mouwen, zit niet strak. Maar dat heb ik bij mijn shirt van de wielerclub ook wel een beetje. Originele Castelli shirt valt echt super mooi over de armen en schouders. Prijs wat je ervoor betaald is alleen belachelijk, 25¤ erbij en je hebt een Gabba.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:39 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde pakje ook uit China Vorige week nog 120km met 1150hm mee gefietst en geen centje pijn. Heb dan ook nog genoeg spek op mijn reet
Mtb schoenen?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Broek heb ik niet, heb alleen het shirt. Ding ploft nogal bij de mouwen, zit niet strak. Maar dat heb ik bij mijn shirt van de wielerclub ook wel een beetje. Originele Castelli shirt valt echt super mooi over de armen en schouders. Prijs wat je ervoor betaald is alleen belachelijk, 25¤ erbij en je hebt een Gabba.
Nieuwe schoenen van de week ook binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Zitten goed. Wel kloten om de schoenplaatjes af te stellen, puur op de gok.
Ja mountainbike voornamelijk en race daarnaast ook. Volgend jaar denk ik 50/50, maar dan nog blijf ik met één systeem fietsen. Ga niet tig paar schoenen kopen met verschillende systemen, SPD bevalt me op de racer ook goed.quote:
Ik heb die ook aangehad gisteren, maar, deze waren kwa pasvorm wel wat breder dan de klassieke Sidi's.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Broek heb ik niet, heb alleen het shirt. Ding ploft nogal bij de mouwen, zit niet strak. Maar dat heb ik bij mijn shirt van de wielerclub ook wel een beetje. Originele Castelli shirt valt echt super mooi over de armen en schouders. Prijs wat je ervoor betaald is alleen belachelijk, 25¤ erbij en je hebt een Gabba.
Nieuwe schoenen van de week ook binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Zitten goed. Wel kloten om de schoenplaatjes af te stellen, puur op de gok.
Deze heb ik ook in het geel. Fijne schoenen! Ook in SPD want dezelfde reden als poiuytr. (Al zit ik nu meer op de racer. Maar heb ook nog een vrouw die op beide fietsen fietst. Dan nog meer schoenen nodig )quote:Op zondag 3 juli 2016 16:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb die ook aangehad gisteren, maar, deze waren kwa pasvorm wel wat breder dan de klassieke Sidi's.
Heb uiteindelijk voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
Ik heb ook SPD, want die schoenen had ik alquote:Op zondag 3 juli 2016 20:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in het geel. Fijne schoenen! Ook in SPD want dezelfde reden als poiuytr. (Al zit ik nu meer op de racer. Maar heb ook nog een vrouw die op beide fietsen fietst. Dan nog meer schoenen nodig )
Ik heb gewoon in mijn eentje 4 paar fietsschoenenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in het geel. Fijne schoenen! Ook in SPD want dezelfde reden als poiuytr. (Al zit ik nu meer op de racer. Maar heb ook nog een vrouw die op beide fietsen fietst. Dan nog meer schoenen nodig )
Wat balen dat dat zo lastig is in de omgeving... Wat dat betreft heb ik redelijk wat keuze. Verschillende snelfietspaden waar fietsers voorrang hebben, maar ook lange en redelijk luwe fietspaden over de Veluwe met ook nog heuvels.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekkere interval training gedaan op de fiets! Dat heb ik ook wel nodig, het duurt zo lang voordat ik op gang ben maar wel jammer dat er maar zo weinig plekken zijn (waar ik woon) waar je een beetje veilig hard kan fietsen, k was nu op 'het lint' bij het maximapark in utrecht wat speciaal is aangelegd voor fietsen en hardlopen, maar toch een paar keer bijna een hartverzakking omdat er ineens een vinexpeuter het pad op holde of ik een skelter moest ontwijken.. Gisteren ook wel 10x bijna aangereden, toen vooral door stomme toeristen in loosdrecht die denken dat in en uitparkeren voorrang heeft op doorgaand verkeer :s
Neem gewoon een willekeurige dijk daaro. Lekdijk oid.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekkere interval training gedaan op de fiets! Dat heb ik ook wel nodig, het duurt zo lang voordat ik op gang ben maar wel jammer dat er maar zo weinig plekken zijn (waar ik woon) waar je een beetje veilig hard kan fietsen, k was nu op 'het lint' bij het maximapark in utrecht wat speciaal is aangelegd voor fietsen en hardlopen, maar toch een paar keer bijna een hartverzakking omdat er ineens een vinexpeuter het pad op holde of ik een skelter moest ontwijken.. Gisteren ook wel 10x bijna aangereden, toen vooral door stomme toeristen in loosdrecht die denken dat in en uitparkeren voorrang heeft op doorgaand verkeer :s
Shit, ik was te laat.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:29 schreef Gripper het volgende:
Die omgeving heeft tramposa ook wel hoor, ik denk dat je in utrecht e.o woont? Dan kan je beter op de lekdijk gaan intervallen dan in een druk park waar kinderen spelen
Ja, dat doe ik ook wel regelmatig, maar het probleem is dan de eerste 10km om daar te komen, ik moet altijd een stuk door de stad. En op de lekdijk word je ook nog vaak bijna doodgereden door motorrijders..quote:Op zondag 3 juli 2016 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neem gewoon een willekeurige dijk daaro. Lekdijk oid.
Of gewoon een polderweg.
Ideaal voor rustige warmingup en coolingdown. Je wil toch niet koud intervallen?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook wel regelmatig, maar het probleem is dan de eerste 10km om daar te komen, ik moet altijd een stuk door de stad. En op de lekdijk word je ook nog vaak bijna doodgereden door motorrijders..
Neuh maar 10-15km vind ik wel erg lang voor een warming up. Soms wil ik in totaal maar een uurtje fietsen, zoals nu, dan is het Lint toch wel het makkelijkst te bereiken.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ideaal voor rustige warmingup en coolingdown. Je wil toch niet koud intervallen?
Jep, 9 uur weg uit Boerg Dwasons, 19 uur thuis. Herstelritje zelfs al gedaan, om de stijve benen van de autorit wat los te maken.quote:
Op een gegeven moment ontwikkel je daar een soort van zesde zintuig voor.. Maar soms is het idd uitkijkenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neuh maar 10-15km vind ik wel erg lang voor een warming up. Soms wil ik in totaal maar een uurtje fietsen, zoals nu, dan is het Lint toch wel het makkelijkst te bereiken.
En natuurlijk zijn er ook wel stukken waar het beter te doen is maar ik blijf de kans op ongelukken toch het grootste nadeel vinden van wielrennen. Je kan nog zo voorzichtig zijn, maar andere verkeersdeelnemers kijken vaak gewoon uberhaupt niet of onderschatten je snelheid.
Klopt, daar moet je als verkeersdeelnemer altijd goed op anticiperen. Kwestie van goed vooruitkijken en het onverwachte verwachten. Geeft geen garantie maja thuis kan je ook doodgaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neuh maar 10-15km vind ik wel erg lang voor een warming up. Soms wil ik in totaal maar een uurtje fietsen, zoals nu, dan is het Lint toch wel het makkelijkst te bereiken.
En natuurlijk zijn er ook wel stukken waar het beter te doen is maar ik blijf de kans op ongelukken toch het grootste nadeel vinden van wielrennen. Je kan nog zo voorzichtig zijn, maar andere verkeersdeelnemers kijken vaak gewoon uberhaupt niet of onderschatten je snelheid.
Welk stuk lekdijk? Vianen-Kinderdijk is mijn thuishaven en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik bijna aangereden werd door motorrijders. Auto's idemdito. Aan de andere kant ook niet ondanks dat de dijk daar een heel stuk smaller is. Al fiets ik daar niet bijzonder veel omdat ik dan met de pont terug over moet.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook wel regelmatig, maar het probleem is dan de eerste 10km om daar te komen, ik moet altijd een stuk door de stad. En op de lekdijk word je ook nog vaak bijna doodgereden door motorrijders..
Ik fiets meestal tussen Wijk bij Duurstede en Houten. En doorgaans valt het inderdaad mee, maar ze rijden daar wel echt hard. En ach ik ben een schijterd in het verkeer Jullie punten zijn allemaal waar maar ik blijf het toch het grootste nadeel van wielrennen fietsen. Ik heb bijna elke rit wel een paar momenten dat ik me echt doodschrik, ondanks dat ik geen gekke risico's neem en goed anticipeer.quote:Op maandag 4 juli 2016 07:43 schreef Najieto het volgende:
[..]
Welk stuk lekdijk? Vianen-Kinderdijk is mijn thuishaven en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik bijna aangereden werd door motorrijders. Auto's idemdito. Aan de andere kant ook niet ondanks dat de dijk daar een heel stuk smaller is. Al fiets ik daar niet bijzonder veel omdat ik dan met de pont terug over moet.
Ga de wielerbaan op, kun je zo hard rijden als je wilt...quote:Op maandag 4 juli 2016 09:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik fiets meestal tussen Wijk bij Duurstede en Houten. En doorgaans valt het inderdaad mee, maar ze rijden daar wel echt hard. En ach ik ben een schijterd in het verkeer Jullie punten zijn allemaal waar maar ik blijf het toch het grootste nadeel van wielrennen fietsen. Ik heb bijna elke rit wel een paar momenten dat ik me echt doodschrik, ondanks dat ik geen gekke risico's neem en goed anticipeer.
Dat slaat nergens op, ik houd juist heel erg rekening met ander verkeer, ga er altijd maar vanuit dat ze niet kijken en moet dan toch nog soms heel onverwacht remmen of uitwijken omdat mensen de raarste manouvres uithalen. Ik ga ook echt niet met 35/u door de stad fietsen. Ik heb in 5 jaar dat ik een racefiets heb nog nooit een ongeluk gehad, dus hoe ik dingen percipieer zegt niet per definitie iets over mijn rijgedrag. Het zou net zo goed kunnen dat mensen die nooit 'schrikmomenten' hebben geen rekening houden met anderen en overal gewoon langs denderen.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ga de wielerbaan op, kun je zo hard rijden als je wilt...
Als ik het een beetje zo lees, dan ben jij een goed voorbeeld van waarom mensen een hekel hebben aan wielrenners. Altijd en overal maar keihard willen doorrammen en de rest moet maar rekening houden met jou. In alle kilometers die ik gemaakt hebt, zijn er maar heel weinig momenten geweest dat ik me heb moeten doodschrikken (ik kan ze op 1 hand tellen). Je lijkt mij een gevaar op de weg als je het elke rit een paar keer hebt.
Dat moet toch ook, anders verlies je teveel tijd.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat dat een beetje te kort door de bocht is
Klinkt goed! Hoop mooie ritjes gedaan dan!quote:Op maandag 4 juli 2016 08:10 schreef Fretwork het volgende:
Mooi weekend Vogezen gehad
< >
Goede terugreis gehad in de Marmottestoet
Het is er voor gemaakt Het is zelfs gebruikt voor het wielrennen bij de jeugd-Olympische spelen..quote:Op maandag 4 juli 2016 09:59 schreef Blik het volgende:
Woon ook in Utrecht en genoeg plekken aan de verschillende kanten van Utrecht waar je interval kunt doen. Westen van Utrecht richting Woerden/Wilnis. Noord-oosten van Utrecht richting Loosdrecht, Tienhoven, Westbroek. Zuiden van Utrecht richting Lekdijk.
Genoeg plekjes waar je even 5 minuten volgas kunt geven zonder gedoe. Het Lint lijkt me verre van geschikt voor een rondje wielrennen
Ja dan ist afgezet. In een recreatiegebied/parkje kan je in NL randstad natuurlijk helemaal niet intervallen, er lopen honden en kids los en niemand zal op jou letten.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is er voor gemaakt Het is zelfs gebruikt voor het wielrennen bij de jeugd-Olympische spelen..
Gastquote:Op maandag 4 juli 2016 09:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ga de wielerbaan op, kun je zo hard rijden als je wilt...
Als ik het een beetje zo lees, dan ben jij een goed voorbeeld van waarom mensen een hekel hebben aan wielrenners. Altijd en overal maar keihard willen doorrammen en de rest moet maar rekening houden met jou. In alle kilometers die ik gemaakt hebt, zijn er maar heel weinig momenten geweest dat ik me heb moeten doodschrikken (ik kan ze op 1 hand tellen). Je lijkt mij een gevaar op de weg als je het elke rit een paar keer hebt.
In het Vondelpark kun je dat ook doen,quote:Op maandag 4 juli 2016 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is er voor gemaakt Het is zelfs gebruikt voor het wielrennen bij de jeugd-Olympische spelen..
Ja, een geparkeerde auto waar ik toen bijna tegenaan reed inderdaad...quote:Op maandag 4 juli 2016 10:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gast
Ik kan me een primavera herinneren waar jij omdat je elk plaatsnaambordje moest pakken met 50+ op een tegemoetkomende auto af stormde op een smal bruggetje. Die mensen kwamen net uit de kerk, en zullen zich ook wel het apelazarus geschrokken zijn.
https://www.strava.com/segments/1956215quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef Blik het volgende:
[..]
In het Vondelpark kun je dat ook doen,
maar ga je toch ook niet wielrennen?
Wij zijn ook rap doorgereden, onderweg wel veel moois gezien achterop de auto's.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoop mooie ritjes gedaan dan!
Ja druk was het he, al die auto's met fietsen achterop over de route soleil. En allemaal stoppen bij de Burger King in Weert rond 18 uur, wij zijn doorgereden toen we die rij zagen
Lichtjes aantikken met je schouder en een gelletje leegknijpen in hun richting.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik blokkeer vlak voor passage van een pedestrian nogaleens mijn achterrem en dan maak ik een mooie S powerslide eromheen. Das leuker dan bellen.
Nou lijkt me totaal niet vergelijkbaar, dit is een strook asfalt van zo'n 10 meter breed met een apart stuk voor voetgangers en voor fietsers. Het laatste wat ik wil is kinderen in gevaar brengen dus daar zal ik ook altijd ruim op tijd voor afremmen, en sowieso ga ik daar alleen fietsen tijdens etenstijd of heel vroeg 's ochtends. De kinderen zijn ook nog niet eens het probleem natuurlijk, je4 weet dat die onverwachte dingen doen en daar kunnen ze ook niks aan doen. Maar op andere plekken, auto's die geen voorrang geven ook al hebben ze een stopbord en haaientanden en kom jij van rechts, of denken net voor je neus te kunnen gaan afremmen of afslaan.. daar word ik wel moe van. Zoals ik zei, het is nog nooit fout gegaan, dus dat 'zesde zintuig' heb ik denk ik wel maar ik vind het wel vermoeiend dat jij moet uitkijken namens andere mensen die gewoon uberhaupt niet kijken wat ze doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:48 schreef Blik het volgende:
[..]
In het Vondelpark kun je dat ook doen,
maar ga je toch ook niet wielrennen?
Voorzichtig doen rond kinderen? Gewoon natuurlijk selectie zijn werk laten doen johquote:Op maandag 4 juli 2016 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou lijkt me totaal niet vergelijkbaar, dit is een strook asfalt van zo'n 10 meter breed met een apart stuk voor voetgangers en voor fietsers. Het laatste wat ik wil is kinderen in gevaar brengen dus daar zal ik ook altijd ruim op tijd voor afremmen, en sowieso ga ik daar alleen fietsen tijdens etenstijd of heel vroeg 's ochtends. De kinderen zijn ook nog niet eens het probleem natuurlijk, je4 weet dat die onverwachte dingen doen en daar kunnen ze ook niks aan doen. Maar op andere plekken, auto's die geen voorrang geven ook al hebben ze een stopbord en haaientanden en kom jij van rechts, of denken net voor je neus te kunnen gaan afremmen of afslaan.. daar word ik wel moe van. Zoals ik zei, het is nog nooit fout gegaan, dus dat 'zesde zintuig' heb ik denk ik wel maar ik vind het wel vermoeiend dat jij moet uitkijken namens andere mensen die gewoon uberhaupt niet kijken wat ze doen.
Je kunt best een rondje fietsen op het Lint, maar dat is totaal ongeschikt voor rondje interval. Dat is waar het volgens mij over gingquote:Op maandag 4 juli 2016 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou lijkt me totaal niet vergelijkbaar, dit is een strook asfalt van zo'n 10 meter breed met een apart stuk voor voetgangers en voor fietsers. Het laatste wat ik wil is kinderen in gevaar brengen dus daar zal ik ook altijd ruim op tijd voor afremmen, en sowieso ga ik daar alleen fietsen tijdens etenstijd of heel vroeg 's ochtends. De kinderen zijn ook nog niet eens het probleem natuurlijk, je4 weet dat die onverwachte dingen doen en daar kunnen ze ook niks aan doen. Maar op andere plekken, auto's die geen voorrang geven ook al hebben ze een stopbord en haaientanden en kom jij van rechts, of denken net voor je neus te kunnen gaan afremmen of afslaan.. daar word ik wel moe van. Zoals ik zei, het is nog nooit fout gegaan, dus dat 'zesde zintuig' heb ik denk ik wel maar ik vind het wel vermoeiend dat jij moet uitkijken namens andere mensen die gewoon uberhaupt niet kijken wat ze doen.
Nou, ik zal het nooit meer doen.. Overigens gaan mijn minuutjes op intervalsnelheid langzamer dan de eerste paar op Strava over dat hele rondje, dus ik denk dat het wel meevaltquote:Op maandag 4 juli 2016 11:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Je kunt best een rondje fietsen op het Lint, maar dat is totaal ongeschikt voor rondje interval. Dat is waar het volgens mij over ging
Overigens is het Vondelpark ook vrij breed, 7-8 meter
Goed zo! Ja die heftige regenbui was voor veel deelnemers precies op het verkeerde moment he? M'n collega zat ook op de galibier toen dat begon. Die heeft nog op de lautaret een choco chaud besteld om weer wat op te warmen. Ik had die hoosbui op de alpe bergop en dan is het wel lekker verfrissend. Sowieso is het in het dal warm, dus dan is de regen een lauwe douche ipv ijskoude douche.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:27 schreef manderveen het volgende:
Afgelopen zaterdag voor de eerste keer La Marmotte gereden. Wat een geweldige ervaring is dat zeg. Je krijgt het niet voor niets, maar ik ben geen enkel moment in de problemen gekomen. Net voor de top van de Galibier begon het te regenen en werd het dus qua gevoelstempratuur vrieskoud. Snel de afdaling ingedoken. Op den duur werd het weer droog en warmer. Had het geluk dat mijn Hotel op de route van de afdaling zat, dus kon me snel ff opdrogen. Een zilveren tijd gereden. Vind het zelf niet slecht voor een eerste keer
Als je weinig toe te voegen hebt kan je beter niet posten.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
Voorzichtig doen rond kinderen? Gewoon natuurlijk selectie zijn werk laten doen joh
Ik loop stage bij Veilig Verkeer Nederlandquote:Op maandag 4 juli 2016 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je weinig toe te voegen hebt kan je beter niet posten.
Hebben die het arbeidsethos van ambtenaren en hangen er ook overal posters van Kees Spoo?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik loop stage bij Veilig Verkeer Nederland
Wielrenners zijn kut lees ik in alle onderzoeken
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik loop stage bij Veilig Verkeer Nederland
Wielrenners zijn kut lees ik in alle onderzoeken
quote:Op maandag 4 juli 2016 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je weinig toe te voegen hebt kan je beter niet posten.
je heb zo een retro wielershirt site?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:44 schreef Reljem het volgende:
Even een vraagje betreffende wielerkleding; wij zoeken wat toffe wielershirts om in te fietsen, denk aan Saeco, Mercatone Uno, Kelme, Euskaltel.. dat soort spul. Naast wieleroutfits.nl, zijn er nog andere manieren om daar op korte termijn aan te komen en niet te hoeven wachten op alibaba en consorten?
0x Koos gespot.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Hebben die het arbeidsethos van ambtenaren en hangen er ook overal posters van Kees Spoo?
Gewoon fietspomp in hun reet steken als ze echt lastig zijn, dan komt de boodscap pas goed over.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
Lichtjes aantikken met je schouder en een gelletje leegknijpen in hun richting.
Ik weet niet of penetratie een goed communicatiemiddel is voor onvrede...quote:Op maandag 4 juli 2016 15:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gewoon fietspomp in hun reet steken als ze echt lastig zijn, dan komt de boodscap pas goed over.
Ja, nou niet ingewikkeld doen, het communiceert in elk geval als een malle. Wat het communiceert moet je verder zelf invullen door de keuze van slachtoffer natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik weet niet of penetratie een goed communicatiemiddel is voor onvrede...
http://www.prendas.co.uk/quote:Op maandag 4 juli 2016 14:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je heb zo een retro wielershirt site?
Gaat het wedstrijdje medeweggebruikers de stuipen of het lijf jagen op 10 of 17 juli nog door?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
Op die manier kan iedreeen hier wel stoppen met posten
Nee te weinig animaux, onderneem najaar wellicht nieuwe poging.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:45 schreef ratatat het volgende:
[..]
Gaat het wedstrijdje medeweggebruikers de stuipen of het lijf jagen op 10 of 17 juli nog door?
Ik ben van plan om naar Saint-Jean-de-Maurienne te gaan over een paar weken.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:18 schreef Tommeke het volgende:
Gister aangekomen in Embrun, vandaag lekker rustaaaaagh gefietst. Rondje van 60km. Niet echt lange klimmen opgezocht, dat komt morgen wel. We hadden per ongeluk een stukje afgesneden over een of ander stenenpad, werden we bijna omver gelopen door twee herten
Wat een schitterende omgeving hier zeg!
wij willen ook gaan kanovaren op de vakantie leuk vind mevrouw kaas datquote:Op maandag 4 juli 2016 16:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben van plan om naar Saint-Jean-de-Maurienne te gaan over een paar weken.
Je kan leuk raften & kanoen op de durance
Is ook leukquote:Op maandag 4 juli 2016 16:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wij willen ook gaan kanovaren op de vakantie leuk vind mevrouw kaas dat
naar de pyreneeën. Vlakbij Argeles Gazost.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is ook leuk
Waar ga je heen?
Ik in Embrun:
[ afbeelding ]
Ja, tussen 5 en 6 's ochtends.quote:
Haha, zou het bijna doen!quote:
Mijn eindtijd was 9:32 uur. Ik heb zelfs fietsers gezien die in dekens werden gewikkeld omdat ze onderkoeld raakten. Vorig jaar was het de hitte en nu de koude regen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Goed zo! Ja die heftige regenbui was voor veel deelnemers precies op het verkeerde moment he? M'n collega zat ook op de galibier toen dat begon. Die heeft nog op de lautaret een choco chaud besteld om weer wat op te warmen. Ik had die hoosbui op de alpe bergop en dan is het wel lekker verfrissend. Sowieso is het in het dal warm, dus dan is de regen een lauwe douche ipv ijskoude douche.
Wat was je eindtijd?
Kopen? ik wil er wel 2 nieuwe Assos shirts voor terug kunnen kopen ivm met de nostalgische waarde. Heb ook nog wel een mooi geel Lotto thermo jack ergens liggen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:44 schreef Reljem het volgende:
Even een vraagje betreffende wielerkleding; wij zoeken wat toffe wielershirts om in te fietsen, denk aan Saeco, Mercatone Uno, Kelme, Euskaltel.. dat soort spul. Naast wieleroutfits.nl, zijn er nog andere manieren om daar op korte termijn aan te komen en niet te hoeven wachten op alibaba en consorten?
Bij goedmaakseks na een stevige woordenwisseling werkt dat toch uitstekend hoor!quote:Op maandag 4 juli 2016 15:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik weet niet of penetratie een goed communicatiemiddel is voor onvrede...
Ik heb nog wel een Motorola shirtje die voor 2 tientjes overgenomen mag worden.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kopen? ik wil er wel 2 nieuwe Assos shirts voor terug kunnen kopen ivm met de nostalgische waarde. Heb ook nog wel een mooi geel Lotto thermo jack ergens liggen.
[ afbeelding ]
En je weet zeker dat het door je te lange crank komt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef Kowloon het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met 165 mm cranks? Ik rij nu met 172,5 mm rond en ben 1,73 meter lang. Ik denk er over om over te stappen naar kleinere cranks omdat ik heel af en toe last heb van mijn rechterknie na een tochtje (vooral na stevig doorrijden of bij meer dan 100 km) en omdat ik graag met een hoog beenritme fiets. Ik zit een beetje te twijfelen tussen 170 mm en 165 mm. 170 mm lijkt mij weer nauwelijks verschil maken ten opzichte van 172,5 mm, terwijl 165 mm mij wel weer een erg grote sprong lijkt. 167,5 mm is helaas niet verkrijgbaar voor een Shimano Ultegra 6800 groep.
Puur theoretisch uit je dan niet je onvrede, maar oké.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bij goedmaakseks na een stevige woordenwisseling werkt dat toch uitstekend hoor!
Je moet al extreem lange benen hebben om bij 1m73 met 172,5mm rond te rijden. Ik ben een cm of 4-5 langer en rij altijd met 170mm. Op 1 fiets had ik in het verleden 172,5, daar kreeg ik wel eens last van mijn knieen. Voor jouw lengte is bij een normale lichaamsverhouding 170mm prima, 165mm is voor op de baan of voor fietsers die een stuk kleiner zijn dan 1m60.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef Kowloon het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met 165 mm cranks? Ik rij nu met 172,5 mm rond en ben 1,73 meter lang. Ik denk er over om over te stappen naar kleinere cranks omdat ik heel af en toe last heb van mijn rechterknie na een tochtje (vooral na stevig doorrijden of bij meer dan 100 km) en omdat ik graag met een hoog beenritme fiets. Ik zit een beetje te twijfelen tussen 170 mm en 165 mm. 170 mm lijkt mij weer nauwelijks verschil maken ten opzichte van 172,5 mm, terwijl 165 mm mij wel weer een erg grote sprong lijkt. 167,5 mm is helaas niet verkrijgbaar voor een Shimano Ultegra 6800 groep.
Jij kan met zekerheid stellen dat het aan zijn cranks ligt terwijl je niet weet hoe hij op de fiets zit verder?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je moet al extreem lange benen hebben om bij 1m73 met 172,5mm rond te rijden. Ik ben een cm of 4-5 langer en rij altijd met 170mm. Op 1 fiets had ik in het verleden 172,5, daar kreeg ik wel eens last van mijn knieen. Voor jouw lengte is bij een normale lichaamsverhouding 170mm prima, 165mm is voor op de baan of voor fietsers die een stuk kleiner zijn dan 1m60.
Dat niet, ik zeg ook alleen dat ik er last van kreeg. En wat een normale cranklengte zou zijn bij zijn lichaamslengte.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij kan met zekerheid stellen dat het aan zijn cranks ligt terwijl je niet weet hoe hij op de fiets zit verder?
Lekker man, veel plezier! We zijn elkaar onderweg misschien wel gepasseerd op de route du Soleilquote:Op maandag 4 juli 2016 16:18 schreef Tommeke het volgende:
Gister aangekomen in Embrun, vandaag lekker rustaaaaagh gefietst. Rondje van 60km. Niet echt lange klimmen opgezocht, dat komt morgen wel. We hadden per ongeluk een stukje afgesneden over een of ander stenenpad, werden we bijna omver gelopen door twee herten
Wat een schitterende omgeving hier zeg!
Ze liggen op dit moment op 8300 meter afstand in het DPD hoofdkwartier te Amsterdam. Ik heb nog geen bezorgbevestiging.quote:
FR0, is dat de eurus of de shamal variant?quote:Ik twijfel over een klimsetje bij hopmans... FR zero's voor 650... Dan kunnen de quattro's gewoon in de giant blijven..
Met die zero's heb ik dan een mooi setje in de pocket voor de marmotte volgend jaar (toch maar eens gaan doen). Maar had eigenlijk bedacht daar dus iets van FR3's/zondas voor te halen, scheelt toch 300 euro... en maar 100 gram zwaarder ofzo.
Ga dan volgend jaar voor FR3 als ze een bredere variant hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:06 schreef muzas het volgende:
Wielen al binnen kano?
Ik twijfel over een klimsetje bij hopmans... FR zero's voor 650... Dan kunnen de quattro's gewoon in de giant blijven..
Met die zero's heb ik dan een mooi setje in de pocket voor de marmotte volgend jaar (toch maar eens gaan doen). Maar had eigenlijk bedacht daar dus iets van FR3's/zondas voor te halen, scheelt toch 300 euro... en maar 100 gram zwaarder ofzo.
Dat is dus een beetje het dilemma, voor zover je het dat kan noemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:24 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ga dan volgend jaar voor FR3 als ze een bredere variant hebben.
Zou het je niet durven zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
FR0, is dat de eurus of de shamal variant?
Dat heb ik ook met die bullets. Die zonda's bevallen prima. Kan me niet voorstellen dat de bredere velg een dergelijk verschil maakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje het dilemma, voor zover je het dat kan noemen.
Nu een 'oud' maar heel goed aangeschreven setje pakken. Of volgend jaar de hoofdprijs betalen voor een nieuwer maar 'lager-in-lijn' set. Als die al komt.
Ik kan nergens vinden hoe breed mijn huidige quattro's zijn. (de non-LG zeg maar). Want die vind ik prima met 25mm bandjes.
[..]
Zou het je niet durven zeggen.
Kan je niet gewoon voor een licht alu setje gaan? (of zijn de frz alu?)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:06 schreef muzas het volgende:
Wielen al binnen kano?
Ik twijfel over een klimsetje bij hopmans... FR zero's voor 650... Dan kunnen de quattro's gewoon in de giant blijven..
Met die zero's heb ik dan een mooi setje in de pocket voor de marmotte volgend jaar (toch maar eens gaan doen). Maar had eigenlijk bedacht daar dus iets van FR3's/zondas voor te halen, scheelt toch 300 euro... en maar 100 gram zwaarder ofzo.
OMFG OMFG OMFGquote:05 Jul 2016 07:30 Amsterdam Your parcel is on the vehicle for delivery
Dit ging over lichte alu setjes idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon voor een licht alu setje gaan? (of zijn de frz alu?)
Hoe gaat het met de Cosmics?
FR0 zijn equivalent aan shamals, wel een topwielsetje. Maar denk dat je met FR3 LG ook wel blij bent. Bredere velg lijkt de nieuwe standaard te worden. Wil niet zeggen dat de oude 20mm nu ineens niet goed meer is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit ging over lichte alu setjes idd.
Cosmics zitten nu in een bus richting eindhoven.
Nee,dat weet ik niet zeker. Maar ik las in diverse bronnen dat 172,5 mm toch wel aan de lange kant is voor mijn lengte, en dat je, als ze te lang zijn, dat kan merken aan knieproblemen omdat je knieen bij een langere crank meer moeten buigen. En omdat ik heb ook gelezen dat een kleinere crank vaak goed bevalt bij mensen die met een wat hogere beenritme willen rijden. Dus toen dacht ik, ik kan het allicht eens proberen om er een kortere crank op te zetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 06:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het door je te lange crank komt?
Ah, dat is helder. Mijn benen zijn eerder wat aan de kort kant voor mijn lengte heb ik het idee. Ik kwam deze 'studie' tegen en in de tabel onderaan kom ik precies op 167,5 mm uit. 172,5 mm beveelt hij pas aan voor mensen groter dan 1,80 meter. Ik denk dat ik maar voor 170 mm ga.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Je moet al extreem lange benen hebben om bij 1m73 met 172,5mm rond te rijden. Ik ben een cm of 4-5 langer en rij altijd met 170mm. Op 1 fiets had ik in het verleden 172,5, daar kreeg ik wel eens last van mijn knieen. Voor jouw lengte is bij een normale lichaamsverhouding 170mm prima, 165mm is voor op de baan of voor fietsers die een stuk kleiner zijn dan 1m60.
Zou kunnen hoor, denk dat je met 170mm beter af bent. Staat het zadel goed gepositioneerd?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee,dat weet ik niet zeker. Maar ik las in diverse bronnen dat 172,5 mm toch wel aan de lange kant is voor mijn lengte, en dat je, als ze te lang zijn, dat kan merken aan knieproblemen omdat je knieen bij een langere crank meer moeten buigen. En omdat ik heb ook gelezen dat een kleinere crank vaak goed bevalt bij mensen die met een wat hogere beenritme willen rijden. Dus toen dacht ik, ik kan het allicht eens proberen om er een kortere crank op te zetten.
[..]
Ah, dat is helder. Mijn benen zijn eerder wat aan de kort kant voor mijn lengte heb ik het idee. Ik kwam deze 'studie' tegen en in de tabel onderaan kom ik precies op 167,5 mm uit. 172,5 mm beveelt hij pas aan voor mensen groter dan 1,80 meter. Ik denk dat ik maar voor 170 mm ga.
Ik denk dat ik het najaar maar afwacht mbt klimwielen. Kijken wat fulcrum aankondigt, want vooralsnog bestaat er geen fr3 LG en lees ik ook niks over dat ie zou moeten komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
FR0 zijn equivalent aan shamals, wel een topwielsetje. Maar denk dat je met FR3 LG ook wel blij bent. Bredere velg lijkt de nieuwe standaard te worden. Wil niet zeggen dat de oude 20mm nu ineens niet goed meer is.
Wellicht is een bikefitting ook een idee? Dat geeft (meer) zekerheid over de kwestie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee,dat weet ik niet zeker. Maar ik las in diverse bronnen dat 172,5 mm toch wel aan de lange kant is voor mijn lengte, en dat je, als ze te lang zijn, dat kan merken aan knieproblemen omdat je knieen bij een langere crank meer moeten buigen. En omdat ik heb ook gelezen dat een kleinere crank vaak goed bevalt bij mensen die met een wat hogere beenritme willen rijden. Dus toen dacht ik, ik kan het allicht eens proberen om er een kortere crank op te zetten.
[..]
Ah, dat is helder. Mijn benen zijn eerder wat aan de kort kant voor mijn lengte heb ik het idee. Ik kwam deze 'studie' tegen en in de tabel onderaan kom ik precies op 167,5 mm uit. 172,5 mm beveelt hij pas aan voor mensen groter dan 1,80 meter. Ik denk dat ik maar voor 170 mm ga.
Hier kan ik mij wel in vinden. Knie problemen kunnen allerlei oorzaken hebben. Een te lange crank kan daar 1 van zijn. Maar als je de andere oorzaken niet uitsluit kan je er ook niet zeker van zijn dat een kortere crank je knie problemen oplost.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wellicht is een bikefitting ook een idee? Dat geeft (meer) zekerheid over de kwestie.
Wat is goed? Ik heb geen meting laten doen ofzo. Ik heb wel het idee dat het zadel prima staat. Heb de bovenkant van het zadel precies horizontaal staan en ik heb met een schietloodje nagemeten dat mijn knie in horizontale positie van de pedalen zo ongeveer boven de bal van mijn voet zit (zo heb ik ook mijn de plaatjes op mijn schoenen geplaatst, onder de bal van mijn voet). Qua hoogte is het wel een beetje gissen voor mij, die heb ik gewoon op de hoogte die ik het meest prettig vind rijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, denk dat je met 170mm beter af bent. Staat het zadel goed gepositioneerd?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wellicht is een bikefitting ook een idee? Dat geeft (meer) zekerheid over de kwestie.
Ja, dat zou ik ook kunnen doen. Hebben jullie daar ervaringen mee?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:05 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden. Knie problemen kunnen allerlei oorzaken hebben. Een te lange crank kan daar 1 van zijn. Maar als je de andere oorzaken niet uitsluit kan je er ook niet zeker van zijn dat een kortere crank je knie problemen oplost.
Verschil tussen 21mm en 25mm (intern velgbreedte) is met mountainbiken iig een fors verschil en dat moet je zeker voelen. Nu maak je met mountainbiken veel meer bochten en heb je er denk ik meer voordeel van. In mountainbike is de standaard al naar 23mm intern gegaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met die bullets. Die zonda's bevallen prima. Kan me niet voorstellen dat de bredere velg een dergelijk verschil maakt.
Tenzij je drukker bezig bent met de specificaties van je band tijdens het fietsen dan dat je aan het genieten bent van je fietstochtje
Ik ga het zienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Verschil tussen 21mm en 25mm (intern velgbreedte) is met mountainbiken iig een fors verschil en dat moet je zeker voelen. Nu maak je met mountainbiken veel meer bochten en heb je er denk ik meer voordeel van. In mountainbike is de standaard al naar 23mm intern gegaan.
Ja, ik heb een bikefitting gedaan. Zolang je zonder klachten op de fiets zit zou ik het niet meteen aanraden om te doen, maar als je klachten hebt lijkt het me wel handig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zou ik ook kunnen doen. Hebben jullie daar ervaringen mee?
Ja, vorige week, dus veel conclusies kan ik er nog niet uit trekken. Buiten af en toe een slaapzak had ik nooit echt problemen en ik dacht dat ik wel redelijk goed zat. Nu staat m'n zadel zo'n 2 cm lager en zit ik stukken beter op m'n zadel. Ook lijkt het erop dat ik nu met dezelfde inspanning meer vermogen trap. Al met al was het voor mij wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zou ik ook kunnen doen. Hebben jullie daar ervaringen mee?
Ik merk dat met m'n crosser ook. Ik had op m'n vorige crosser gewone racewielen. Easton Vista dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Verschil tussen 21mm en 25mm (intern velgbreedte) is met mountainbiken iig een fors verschil en dat moet je zeker voelen. Nu maak je met mountainbiken veel meer bochten en heb je er denk ik meer voordeel van. In mountainbike is de standaard al naar 23mm intern gegaan.
quote:
Nee, klopt. Tot ik lek rijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:29 schreef dop het volgende:
bad ass
geen ventiel verlengers nodig als ik het goed zie
Och. Voor alsnog vind ik het wel prima.quote:nu nog wat rode accenten op je (smurfen)fiets
Nare manquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:28 schreef Yankee het volgende:
Die rode stickers staan natuurlijk voor geen meter in die smurfenfiets
3T afmontage, met het rode streepjequote:
quote:
Neuh, zal m'n derrie wat anders moeten afstellen. Maar hij liep hiervoor ook niet helemaal super.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi, hoe schakelt de shimano cassette? 100%?
En toch zijn er Shimano body's van alu, waar ze dan stalen strips op plakken zodat de cassette niet teveel ingaat vreten...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
Waarom maakt Shimano geen cassette voor Campagnolo body passing?
/de ideale wereld
Waarom is dat zo ome kaas?
Omdat de shimano type body 50 gram zwaarder is.
Waarom is dat zo ome kaas?
Omdat de shimano type body van staal is en niet van alu gemaakt kan worden omdat de uitsparingen te klein zijn.
Oh.
En hoe zijn die bandjes? Ben ik wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, zal m'n derrie wat anders moeten afstellen. Maar hij liep hiervoor ook niet helemaal super.
Er komt een hoop witte meuk af wat blijkbaar als beschermlaag er op zit. Ze gaan er redelijk makkelijk op.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:37 schreef ratatat het volgende:
[..]
En hoe zijn die bandjes? Ben ik wel benieuwd naar
Wielen zien er ook goed uit hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er komt een hoop witte meuk af wat blijkbaar als beschermlaag er op zit. Ze gaan er redelijk makkelijk op.
Meer kan ik er nog niet over zeggen.
zou zeker chic staanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
3T afmontage, met het rode streepje
Sjiek kano!
Ik zie het geld alweer uit mijn portemonnee waaienquote:
Door de schutting lijkt het alsof de bovenste drie spaken missenquote:
ja kano. dumpen die campazooi en sram red er op knallen.quote:
Anders kan je er altijd nog 105 op zetten, wat is je uiterste prijs op die chorus afmontage?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, zal m'n derrie wat anders moeten afstellen. Maar hij liep hiervoor ook niet helemaal super.
Jij had toch alleen china wielen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Door de schutting lijkt het alsof de bovenste drie spaken missen
Maar nice, welkom bij de pornowielenclub
Die tellen idd niet mee, scherp.quote:
Galbakquote:
Haha, baas.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:52 schreef muzas het volgende:
Ik peddelde vanmorgen rustig naar mn werk, komt er zo'n mantel-trek met krasje voorbij, was jij dat leo?
Doe es witte sokken aan man.
Kan je nu dan nog normaal werken?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:44 schreef ddx het volgende:
Was idd super weertje voor de jaarlijkse traditie
Benen goed pijn gedaan iig door hoge tempo.
35 km/uurquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:44 schreef ddx het volgende:
Was idd super weertje voor de jaarlijkse traditie
Benen goed pijn gedaan iig door hoge tempo.
haha, snap hoe je je voelt. Vind mijn 38 km naar het werk ook wel prima. ff 150 km naar het werk fietsen tegen 35 km/u zit er voor mij niet in (en dan ook nog even op het gemakje foto's maken...)quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo fijn dit topic, gelijk weer een minderwaardigheidscomplex erbij...vanochtend ook maar weer eens naar werk gefietst, maar ja, 26 km...ik zeg maar niets verder. Het was wel lekker weer.
Gelukkig, ik ben niet alleenquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:36 schreef Blik het volgende:
ff 150 km naar het werk fietsen tegen 35 km/u zit er voor mij niet in (en dan ook nog even op het gemakje foto's maken...)
Dat kan jij nu ook makkelijk aan met die hoge wielen.quote:
CF kan idd beter via Lelystad fietsen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:47 schreef ddx het volgende:
Ze zijn flink aan het klooien rond de Bijlmer ja, stukje zoals ik vanmorgen gefietst ben is wel aanrader.
Vlak voor de brug bij aalsmeer....quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, baas.
Zitten in de was. Waar zag je me?
Ik zal het op m'n bucketlist zeten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:49 schreef ratatat het volgende:
[..]
CF kan idd beter via Lelystad fietsen.
Dat is parafine. Na eerste montage altijd ff een lap met IPA of spiritus er overheen halen anders kun je bij nat weer een aardige glijert maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er komt een hoop witte meuk af wat blijkbaar als beschermlaag er op zit. Ze gaan er redelijk makkelijk op.
Meer kan ik er nog niet over zeggen.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:00 schreef buzz1291 het volgende:
Na eerste montage altijd ff een lap met IPA
Ik heb het nooit geproefd.....quote:
Ik denk niet dat IPA voldoende alcohol bevat om paraffine af te nemen, das hooguit 5-6 %quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is parafine. Na eerste montage altijd ff een lap met IPA of spiritus er overheen halen anders kun je mij nat weer een aardige glijert maken.
Mooie combi fiets zo trouwens.
Ik zou het niet eens willen. Veel te verquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:36 schreef Blik het volgende:
[..]
haha, snap hoe je je voelt. Vind mijn 38 km naar het werk ook wel prima. ff 150 km naar het werk fietsen tegen 35 km/u zit er voor mij niet in (en dan ook nog even op het gemakje foto's maken...)
Die amandelreepjes zijn superchillquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:48 schreef Sloggi het volgende:
Ik kom morgen in de buurt van een Decathlon. Iemand tips? Ik heb begrepen dat ze wel prima fietsbrillen hebben voor de prijs.
Ik hou niet van brillen, fiets het liefst zonder. Ik heb er één van de Decathlon en dat is een rot bril, zakt de hele tijd af.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:48 schreef Sloggi het volgende:
Ik kom morgen in de buurt van een Decathlon. Iemand tips? Ik heb begrepen dat ze wel prima fietsbrillen hebben voor de prijs.
Die fietsbril met verwisselbare glazen van 25E ofzo is goed voor z'n prijs. Vooral het roze glas is heel fijn als het niet volop zon is, maar je wel een beetje demping wil. Zit ook een redelijk donker glad bij, en een gele. En doorzichtig. En de Salty peanut of zoiets energierepen rouleren Niet van dat mierzoete, maar een vleugje pindakaas en zout, heerlijk onderweg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:48 schreef Sloggi het volgende:
Ik kom morgen in de buurt van een Decathlon. Iemand tips? Ik heb begrepen dat ze wel prima fietsbrillen hebben voor de prijs.
Dat klinkt goed. Ik krijg echt de tering van al die zoete zooi. Fiets doorgaans ook het liefst met gewoon water en dan maar sultana's ofzo. Krentenbollen gaan ook nog wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Niet van dat mierzoete, maar een vleugje pindakaas en zout, heerlijk onderweg.
Fiets je wel eens in groepjes?quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:10 schreef Z het volgende:
[..]
Ik hou niet van brillen, fiets het liefst zonder. Ik heb er één van de Decathlon en dat is een rot bril, zakt de hele tijd af.
Die sportdrank gebruik ik ook al een maand of 2, vind het prima te drinken! als ik nu onderweg mijn bidon moet bijvullen met water en isostar tabletten dan vind ik dat niet meer te zuipen, word er zelfs wat misselijk van.. Voor de prijs van die sportdrank hoef je het niet te laten bij de Actionquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:52 schreef Tommeke het volgende:
Oh, nog een paupertip; Bij de Action verkopen ze prima sportdrank voor drie euro per bus.
Ik vind ze ook lekker op vakantie, als ik eens op een camping strand waar ze geen brood verkopen, of ik kom te laat binnen om het te bestellen is het ook een prima ochtendhapje met een bak koffie.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Ik krijg echt de tering van al die zoete zooi.
Ik neem 1 tablet voor 500 ml en dan gaat het prima, Isostar vind dat er twee in een bidon moeten maar das niet te zuipen nee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:26 schreef Flipmoehoe het volgende:
! als ik nu onderweg mijn bidon moet bijvullen met water en isostar tabletten dan vind ik dat niet meer te zuipen,
Ik haal 1 zo'n tablet uit dat buisje... En vul dan dat buisje met water. ff flink schudden en zo wegatten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik neem 1 tablet voor 500 ml en dan gaat het prima, Isostar vind dat er twee in een bidon moeten maar das niet te zuipen nee.
Soms. Dan is er een duidelijk voordeel. Maar meestal in m'n eentje en dan lekker zonder bril en handschoentjes.quote:
Hoezo zonder handschoenen? Vind ik altijd wel lekkere kussentjesquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:36 schreef Z het volgende:
[..]
Soms. Dan is er een duidelijk voordeel. Maar meestal in m'n eentje en dan lekker zonder bril en handschoentjes.
dit spul haal ik altijd, 3 euries voor zo'n potquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:44 schreef MarcoD het volgende:
Is het nog bepaald merk sportdrank bij de actione?
Opspattend water bedoelt 'ie denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
Wat heeft een bril met fietsen in een groep te maken?
Verder hebben ze bij de Decatlon inderdaad veel goede sportvoeding.
http://road.cc/content/re(...)g-cycling-sunglassesquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die fietsbril met verwisselbare glazen van 25E ofzo is goed voor z'n prijs. Vooral het roze glas is heel fijn als het niet volop zon is, maar je wel een beetje demping wil. Zit ook een redelijk donker glad bij, en een gele. En doorzichtig. En de Salty peanut of zoiets energierepen rouleren Niet van dat mierzoete, maar een vleugje pindakaas en zout, heerlijk onderweg.
Oh.quote:
Water, zand, steentjes.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
Wat heeft een bril met fietsen in een groep te maken?
Verder hebben ze bij de Decatlon inderdaad veel goede sportvoeding.
Sportzonnebril op sterkte!quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo zonder handschoenen? Vind ik altijd wel lekkere kussentjes
Ik heb trouwens een normale bril, racefietsbril werkt dan niet
Terwijl ik wel vaak last van de zon heb in de ochtend.
Of vliegjesquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
Water, zand, steentjes.
Wel eens een groot steentje recht op m'n oog af gehad, was best blij dat er een bril voor zag
Dat is niet te betalen schatquote:
Daar komen normale mensen toch niet?quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:31 schreef ddx het volgende:
Houtribdijk is zonder bril niet prettig, daar mogen ze wel eens bezemwagen langssturen voor alle steentjes die daar liggen.
Zwijg, vatsig biervat.quote:
Ik was daar zojuist om niet witte sokken te kopen. Omdat ik er toch was ook zo'n aerofit mesh jersey aangetrokken. Echt een mooi apparaat. Nu ga ik mezelf proberen te overtuigen dat ik dat ding toch echt nodig heb.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:48 schreef Sloggi het volgende:
Ik kom morgen in de buurt van een Decathlon. Iemand tips? Ik heb begrepen dat ze wel prima fietsbrillen hebben voor de prijs.
Die van mij was ¤ 160,-, eentje van Nike heb ik.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik was daar zojuist om niet witte sokken te kopen. Omdat ik er toch was ook zo'n aerofit mesh jersey aangetrokken. Echt een mooi apparaat. Nu ga ik mezelf proberen te overtuigen dat ik dat ding toch echt nodig heb.
Dat is wel een goede benadering van hoe het eruit zag.quote:
Neequote:
BOY ZONDERMAN!quote:
Ik zal het niet meer dragenquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tenzij je geen grammetje teveel hebt gaat zo'n aero er gewoon vies uitzien, volkomen doorschijnend. Ik doe het voorlopig maar even niet, in elk geval.
Geef hem aan je zus, vrouwen kunnen dat vaak beter hebben.quote:
Wrom wordt je geen lid van Ahoy dan kan je een speedsuit aanschaffen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik was daar zojuist om niet witte sokken te kopen. Omdat ik er toch was ook zo'n aerofit mesh jersey aangetrokken. Echt een mooi apparaat. Nu ga ik mezelf proberen te overtuigen dat ik dat ding toch echt nodig heb.
Hier paar maanden geleden ook al eens "getipt". Heb twee bussen geprobeerd. Leuk voor de trainingsritten, maar voor de serieuze ritjes heb ik toch liever die van sportvoedingwebshop. Isostar ben ik ook niet zo kapot van net als Etixx (bocht, niet te teren). Die van de Action blijft waterig smaken, hoeveel scheppen je er ook ingegooid, voor mijn gevoel moet er ook meer scheppen in de bidon dan van de overige merken, waardoor het per saldo niet zo veel scheelt. Pot van Flip post ziet er iig anders uit dan ik destijds had, die van mij was zwart. Zelf sportdrank maken kan ook maar daar ben ik te lui voor. Ritjes onder de 2uur pak ik ook nooit sportdrank, nogal onzinnig imo. Ook vertrouw ik die sportdrank niet echt van de Action na die post van Buzz destijds.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:52 schreef Tommeke het volgende:
Oh, nog een paupertip; Bij de Action verkopen ze prima sportdrank voor drie euro per bus.
Amenquote:Op woensdag 6 juli 2016 06:17 schreef muzas het volgende:
[..]
ja kano. dumpen die campazooi en sram red er op knallen.
Je NP zegt over een lange rit weinig over je ftp. Je kan bijv een rit hebben met avg power 160, maar door 4 All Out sprints van 20sec naar 1000+ watt kan je met een NP van 200 thuiskomen. Je hebt dan steeds kunnen herstellen tussen de sprints, dus zegt weinig over je FTP.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:30 schreef Andyy het volgende:
Net een ritje van 78km gedaan met een normalized power van 208 watt, wilt dat zeggen dat m'n ftp eigelijk hoger ligt dan ik eerst dacht? (210)
Waarschijnlijk wel. Komt vooral doordat er in het testen ook een leercurve zit.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:30 schreef Andyy het volgende:
Net een ritje van 78km gedaan met een normalized power van 208 watt, wilt dat zeggen dat m'n ftp eigelijk hoger ligt dan ik eerst dacht? (210)
Laat ons skybot spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Stelletje cijfernerds. Ik ben IT' en vind jullie gewoon nerds. Dat zegt wat denk ik.
Doe ik expres jonguh, anders wordt 't helemaal zo'n zooitje op stravaquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ritje stoppen als je aankomt op werk, terugweg nieuwe.
#PROTIPS
Hoe bepaal je dan dat je zo hard en constant mogelijk 1uur fietst? Neem aan dat dit de eerste keren gewoon uitproberen is, aangezien je niet weet wanneer je instort of het maximale uit het uur haalt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wil je goed beeld moet je 1u gemiddeld zo hard en constant mogelijk fietsen of 20min en daar 93% van.
Ja, want daar rust al dat gewicht van je achterwerk op. 3k afvlakken klinkt redelijk normaal.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:03 schreef Flipmoehoe het volgende:
Vraagje over bandjes, Ik heb er voor en achter vredestein fortezza senso all weather opliggen.
Voor en achter tegelijk geplaatst dus evenveel kilometers ermee gemaakt. De achterband is na 3000km redelijk vierkant geworden. Voorband is nog mooi rond dus heb de banden even omgedraaid.
Vraag: Is dat normaal dat achter sneller vierkant word dan voor, en wat is gemiddeld de levensduur van een bandje?
Achter slijt een stuk sneller dan voor. Levensduur hangt af van een aantal factoren, maar ik zou zeggen tussen de 3000 en 8000 km.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:03 schreef Flipmoehoe het volgende:
Vraagje over bandjes, Ik heb er voor en achter vredestein fortezza senso all weather opliggen.
Voor en achter tegelijk geplaatst dus evenveel kilometers ermee gemaakt. De achterband is na 3000km redelijk vierkant geworden. Voorband is nog mooi rond dus heb de banden even omgedraaid.
Vraag: Is dat normaal dat achter sneller vierkant word dan voor, en wat is gemiddeld de levensduur van een bandje?
Je moet idd wel weten wat je ongeveer zou moeten kunnen trappen. Vervolgens zet je gewoon een doel en gedurende de test merk je wel of dat al dan niet haalbaar is. Is het te zwaar, dan ga je wat minder vermogen trappen en vice versa.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan dat je zo hard en constant mogelijk 1uur fietst? Neem aan dat dit de eerste keren gewoon uitproberen is, aangezien je niet weet wanneer je instort of het maximale uit het uur haalt.
Onwijs hilarisch op een mooie zaterdagmiddag door de duinen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:11 schreef ratatat het volgende:
[..]
Maar een test van een uur is voor 95%+ van de fietsers gewoonweg niet realistisch.
De eerste keer dat je dit probeert stort je misschien na een half uur helemaal in, en weet je dat je te hard fietst. De tweede keer haal je de 45 minuten. De derde keer lukt het misschien om precies een uur te fietsen én te weten dat er ook echt niet meer in zat.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan dat je zo hard en constant mogelijk 1uur fietst? Neem aan dat dit de eerste keren gewoon uitproberen is, aangezien je niet weet wanneer je instort of het maximale uit het uur haalt.
Hoe dunner je band, hoe eerder je lekrijd. En hoe minder grip.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:18 schreef Flipmoehoe het volgende:
@Muzas en Ratatat, Tnx! qua kilometers is het dus zo gek nog niet. Vind het ook wel een fijn bandje verder. Nog maar 1x lek mee gereden ook.
Bandjes omwisselen zou je dus niet adviseren
Voordat je de eerste keer test heb je al wat ritjes gedaan met je powermeter. De programma's berekenen dan ongeveer een FTP. Dit is niet precies, maar qua gevoel weet je ook wel snel waar je FTP ongeveer zal liggen. Dan ga je om en nabij dat punt starten (eerst beter iets eronder) en merk je na 10min wel of je dat 20min gaat volhouden.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan dat je zo hard en constant mogelijk 1uur fietst? Neem aan dat dit de eerste keren gewoon uitproberen is, aangezien je niet weet wanneer je instort of het maximale uit het uur haalt.
Je kan ook een trainingskoersje rijden en je goed voorin uitsloven. Of een cross in de winter dat is ook net 1 uur. In wedstrijdverband kan ik zwz veel harder & dieper dan wanneer ik alleen op een dijk rijd of in de polder.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voordat je de eerste keer test heb je al wat ritjes gedaan met je powermeter. De programma's berekenen dan ongeveer een FTP. Dit is niet precies, maar qua gevoel weet je ook wel snel waar je FTP ongeveer zal liggen. Dan ga je om en nabij dat punt starten (eerst beter iets eronder) en merk je na 10min wel of je dat 20min gaat volhouden.
Mijn laatste test zou ik starten op 275-280, maar voelde al snel dat ik steeds rond 295 kon vasthouden. Zelfs na 10minuten lukte dat goed en toen geleidelijk verhoogd naar 305w. Uiteindelijk op 298w uitgekomen. Het is dus een kwestie van trial and error. Maar idd je gaat dat geen uur lang doen. Als je het goed doet heb je de laatste paar minuten buikpijn van de inspanning.
FFWD nog steeds goedkoper bij Van-Bon #Canyonafwachtenquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
http://us2.campaign-archi(...)89c5829&e=2fb54dd0d2
Featherbikes heeft ook een hoop wielsets in de aanbieding
beter lijnbaan dan kan je ook meteen stuurvaardigheid trainenquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:15 schreef muzas het volgende:
Is dat geen leuk idee voor een meet kaas? maximaaltesten op de coolsingel
Alleen het voorwielquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.merlincycles.(...)heel-sale-89876.html
Dit is ook wel een goeie deal
Scherp, beetje onduidelijke advertentie.quote:
quote:Maar tussen die ex-demo / ex-display van evans staan vaak wel mooie koopjes. Nadeel is alleen dat er vaak maar 6 maanden garantie op wordt gegeven.
quote:Full ENVE FIVE Year Manufacturer’s Warranty and Lifetime Crash Replacement on these Ex-Demo Wheels.
ENVE met Chris Kingquote:
http://www.cyclingnews.co(...)-cervelo-s5-gallery/quote:
Mijn mavic-trauma triltquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:38 schreef MarcoD het volgende:
Die Chris king naven hebben trouwens wel periodiek onderhoud nodig en er is speciaal gereedschap voor nodig dus door vakman laten doen..
En de afdaling en beklimming van de Koopgoot als toetje zeker? Of is dat ding inmiddels al volgestort met beton? Realiseer me nu hoelang het geleden is dat ik in het centrum van Rotterdam geweest ben.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
beter lijnbaan dan kan je ook meteen stuurvaardigheid trainen
Die stuurbocht loopt wel heel erg naar buiten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)-cervelo-s5-gallery/
Hier rijdt Cav ook op in de Tour Normaal ben ik niet echt fan van alles zwart maar dit is wel zeer chique.
Koopgoot Kansloze bak is dat inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En de afdaling en beklimming van de Koopgoot als toetje zeker? Of is dat ding inmiddels al volgestort met beton? Realiseer me nu hoelang het geleden is dat ik in het centrum van Rotterdam geweest ben.
Gaat niet werken. Je houdt dan te vaak je benen stil. Teveel variatie in vermogen. Ik haal bij zo'n test een gem hoger vermogen over 20min dan in een koers.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan ook een trainingskoersje rijden en je goed voorin uitsloven. Of een cross in de winter dat is ook net 1 uur. In wedstrijdverband kan ik zwz veel harder & dieper dan wanneer ik alleen op een dijk rijd of in de polder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |