abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 3 juli 2016 @ 21:40:23 #126
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163496100
Douchen en aankleden deed ik altijd wel even 's-ochtends. Liever 5 minuten een ongelukkige baby dan ik de hele dag ongelukkig.

Met een baby in de draagdoek krijg je trouwens best het een en ander gedaan... Mocht jd dat willen.

En idd een rotzomer, dat was vorig jaar met mijn verlof wel anders! Balen hoor. Ik zou ook erg graag met L naar het strand gaan maar meh.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 3 juli 2016 @ 21:41:02 #127
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163496121
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:30 schreef Nouk84 het volgende:
Dat besef ik me wel, maar mijn hoofd nog niet helemaal.. Ik vraag me ook af wanneer ik in godsnaam zelf moet douchen :')

Malteser; inderdaad niet normaal dat die banden klappen...

Jagar; fijn dat het zo goed gegaan is!

Chanty; valt mee inderdaad! Ik heb net ook nog ff snel het eea gedaan zodat ik dat de komende dagen niet hoef te doen...
Van de week verwacht ik overigens wel wat hulp en kan het vragen als ik wil. Maar mijn onzekerheid gaat pas weg als ik het zelf moet doen..
Ik herken die gevoelens zo van mijn eerste. Maar daar ga je echt je weg in vinden. Ik legde Lucas in de badkamer op de grond op een aankleedkussen en ging dan snel douchen als t een keer niet lukte als man thuis was. En het wordt echt beter. Die eerste drie maanden vond ik heel heftig maar echt echt echt daarna wordt het zoveel leuker en makkelijker :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 3 juli 2016 @ 22:07:08 #128
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163497251
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:41 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik herken die gevoelens zo van mijn eerste. Maar daar ga je echt je weg in vinden. Ik legde Lucas in de badkamer op de grond op een aankleedkussen en ging dan snel douchen als t een keer niet lukte als man thuis was. En het wordt echt beter. Die eerste drie maanden vond ik heel heftig maar echt echt echt daarna wordt het zoveel leuker en makkelijker :*
Het gaat allemaal z'n weg wel vinden inderdaad.. Ik besef me dat ik niet de enige ben die deze gevoelens heeft, maar ik ben op dit moment wel de enige die ermee moet dealen helaas... :*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zondag 3 juli 2016 @ 22:14:02 #129
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163497499
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:07 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Het gaat allemaal z'n weg wel vinden inderdaad.. Ik besef me dat ik niet de enige ben die deze gevoelens heeft, maar ik ben op dit moment wel de enige die ermee moet dealen helaas... :*
True het is een schrale troost.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 3 juli 2016 @ 22:18:03 #130
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_163497731
Wat lijkt dit allemaal alweer lang geleden O+

Vraagje: N steekt nu alles in haar mond... Kruipt de hele tijd rond, en alle kleine frupseltjes moeten met grote precisie opgeraapt worden en dan dus opgegeten. Nou vind ik het best als ze gras eet, maar vandaag at ze ook steentjes.... Hoe pakken jullie dit aan?
Ik wil niet de hele tijd nee roepen, en haar gewoon lekker laten verkennen, maar dit is wel steeds opletten.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_163497940
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:18 schreef SaskiaR het volgende:
Wat lijkt dit allemaal alweer lang geleden O+

Vraagje: N steekt nu alles in haar mond... Kruipt de hele tijd rond, en alle kleine frupseltjes moeten met grote precisie opgeraapt worden en dan dus opgegeten. Nou vind ik het best als ze gras eet, maar vandaag at ze ook steentjes.... Hoe pakken jullie dit aan?
Ik wil niet de hele tijd nee roepen, en haar gewoon lekker laten verkennen, maar dit is wel steeds opletten.
Heel veel vegen :') . En inderdaad steeds opletten.

Ik heb ook zo'n groot speelkleed van de Hema, dat barricadeerde ik soms met een tuinstoel op z'n kant en wat grote kussens. Maar als ze echt op ontdekkingstocht ging bleef ik erbij.

En ach, van een beetje zand opeten gaan ze ook niet dood. Ze leren vanzelf wel dat het vies is.
pi_163498395
Nouk, we moeten de 14e al verhuizen.
Mijn man gaat over het klussen en de verhuizing. Ik heb voor ik moeder werd alle regeldingen op me genomen. Nu ga ik over de verzorging van Emmy, de was en de catering en mijn herstel.

Er zijn hulptroepen. En het schuren en lakken van de vloer en het plaatsen van een badkamer laten we doen door aannemers. Afgelopen weekend heeft mijn man de oude badkamer eruit gehaald.
  maandag 4 juli 2016 @ 02:42:22 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163503099
Ja hoiiiii! :W

Molo met versche baby meldt zich :W

Donderdagavond geboren frummel ligt net weer te tukken na hapje eten dus ik had nu even tijd voor Fok.
Wat een drukte, maar wat gezellig en lief zo'n baby O+

De eerste hier overigens :)

Er zijn toch geen enquete of Spaanse Inquisitie aan vragen te beantwoorden alvorens ik hier welkom wel hè? :+ O-) :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163503452
Molo en frummel O+

Geen idee, ik moet ook nog ontgroend worden.
pi_163503454
De 14e al over Arja! Wat spannend! Dat is bijna!

Hier sinds 1.30 wakker, leuk joh! :+
pi_163503508
Nog een aanmelding hier. Babymeisje geboren op woensdagavond.

Ik heb gisterenmiddag en vannacht mijn vuurdoop gehad als alleenstaande moeder van drie :-D. En het was heerlijk. Rust terug in huis is vooral goed voor de oudsten. Dadelijk eerste poging ze zelf weg te brengen en wat boodschappen doen. Ben benieuwd.

Ik heb wel nog veel last van knip en scheur, en ook al kapotte tepels. Grumble, erg pijnlijk, maar ik knok me er doorheen. Er is naar gekeken, maar ze hapt goed aan, dus nu maar zoveel mogelijk wisselen van houding.
pi_163503517
Pff, Svane, koffie?

Welkom Molo! Bij de ingang hebben we wel stats nodig hoor :+

Douchen deed ik vaak tijdens het eerste dutje of idd Stip mee in de wipper. We hadden een extra (gekregen) wipper boven staan daarvoor. Nu eigenlijk alleen als vriend in de buurt is, want met twee vind ik dat toch een te grote uitdaging.

Ik had gisteren echt zin om even diehard op mn buik te slapen. Jawel, livin on the edge. Muppet was het er alleen niet mee eens, want na poging vijf om dr op te schuiven naar de cosleeper ben ik er maar mee gestopt. Haar waterpokken zijn aan het indrogen, dus het jeukt vast ook ontzettend.
pi_163503551
Ach dot, je Pokje. Ik hoop dat de jeukjeuk snel wegtrekt. Het lijkt met wat je schrijft mee te vallen qua hoe zwaar ze 't te pakken heeft?

Welkom Molo! Vragenvuur komt })

Welkom Groofs! Drie kinders. Jeetje. Ik hoop dat alle wonden snel helen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_163503564
Ja, het valt reuze mee. Ze zitten vooral onder haar haar en haar liezen, maar gelukkig maar drie of vier op haar gezichtje. En die zitten dan natuurlijk op haar oogleden :')

Ook welkom groofs! Hopelijk snel wat minder last idd!
pi_163503730
Welkom verse baby's en hun mama's! :W

Baby's O+ . Gister een babyshower gehad en dan ga ik bijna weer rammelen, hoor! Die weken voor de bevalling en die weken daarna zijn toch wel heel bijzonder. Maar dan lees ik Groofskens post over de vuurdoop als alleenstaande moeder van drie en dan denk ik: 'mwah, ik wacht nog wel even.' Mijn man was vorige week een week (een week!) weg en het duurde 5 (vijf!) dagen voordat wij met z'n drieën eraan gewend waren..

Sas, wij hebben geen gras of andere natuurdingen die hij wel zou mogen eten, dus dat maakt het wel lekker makkelijk. Ik zorg dat er niets op de grond ligt en wat Razz zegt inderdaad, heel veel vegen. Ik vind het wel spannend hoor, want met een peuter kan ik gewoon niet altijd er bovenop zitten. Daarom verwisselen we bijvoorbeeld knoopcelbatterijen niet in huis nadat ik daar een hysterisch verhaal over heb gelezen.. :X
  maandag 4 juli 2016 @ 08:09:45 #141
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163503783
Welkom Molo! Wil je nog een opvoedkundig beleidsplan inleveren, zodat we dat eerst kunnen beoordelen?
Arja en Svane, van jullie ook nog niets ontvangen.

Wanneer houdt die alles-in-je-mond-stoppen fase op? Ik heb gisteren ook weer van alles uit z'n mond gevist. Meestal als ik buiten ben ga ik na 5 minuten weer naar binnen omdat ik er klaar mee ben.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_163503844
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 08:09 schreef Mariposas het volgende:
Welkom Molo! Wil je nog een opvoedkundig beleidsplan inleveren, zodat we dat eerst kunnen beoordelen?
Arja en Svane, van jullie ook nog niets ontvangen.

Wanneer houdt die alles-in-je-mond-stoppen fase op? Ik heb gisteren ook weer van alles uit z'n mond gevist. Meestal als ik buiten ben ga ik na 5 minuten weer naar binnen omdat ik er klaar mee ben.
Stip is in maart 2 geworden en de zin 'uit je mond' wordt hier dagelijks minimaal 20 keer gebezigd :+

Haha, limone, ik zie jullie nu in mijn MI als een soort superheld op een missie het huis uit gaan om knoopcelbatterijen te vervangen :D Met bijbehorend spannend muziekje :P Maar opruimen idd... Ben benieuwd hoe dat straks gaat met Stip zn speelgoed overal.
  maandag 4 juli 2016 @ 08:29:11 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163503880
Oe een vragenvuur O+
Kan niet wachten oO<

Ok, korte stats, mini Molo is met 41 weken en 4 dagen afgelopen donderdagavond geboren. Ze is geboren met 4010 gram en 51 cm.

Inleiding en vervolgens keizersnede vanwege combi groot hoofd en schouders en mijn bekken te klein.

Nu dus herstellen en wennen aan elkaar, maar vooral lekker blij hiero in huize Molo :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163504001
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 08:09 schreef Mariposas het volgende:
Welkom Molo! Wil je nog een opvoedkundig beleidsplan inleveren, zodat we dat eerst kunnen beoordelen?
Arja en Svane, van jullie ook nog niets ontvangen.

Wanneer houdt die alles-in-je-mond-stoppen fase op? Ik heb gisteren ook weer van alles uit z'n mond gevist. Meestal als ik buiten ben ga ik na 5 minuten weer naar binnen omdat ik er klaar mee ben.
Mijn dame wordt de 31e 2 jaar en propt nog steeds van alles in dr bakkes, maaaar als ze ouder worden zijn ze wel wat makkelijker met weer uitspugen. :+
S. 2014
J. 2016
  maandag 4 juli 2016 @ 08:56:11 #145
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_163504049
Ha, fijn om te weten! Hier stopt ze ook wel eens een te groot stuk eten in dr mond, dan zie je dr echt denken van 'shit, wat nu'?

Welkom nieuwe moeders met versche O+ baby's O+ !
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_163504200
Nieuwe baby's! O+ Welkom allemaal!

Mijn baby heeft de huiliepieps en de laatste nachten zijn ook drama. }:| Of het is weer zo'n sprong of tand 2 is in aantocht..

Of nahjah, hij zit ook wel veel aan zijn oortje. Vanmiddag even naar de HA om die te laten controleren.
pi_163504207
En hoe ging de vuurdoop groofs?

Een opvoedkundig beleidsplan hmm. Ik word natuurlijk veel consequenter dan andere moeders in mijn omgeving en de beeldschermtijd van mijn kind zal een van de pijlers zijn van mijn campagne. Verder krijgt ze niet zo veel speelgoed waar ze toch nooit mee speelt of zuinig op is en wordt er gezond gesnackt :Y)
  maandag 4 juli 2016 @ 09:47:26 #148
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163504473
Welkom verse babies met mama's O+

En petje af, alleen met drie of twee kindjes! Ik vind het al handen vol nu de eerste weken met twee kindjes en wij beiden in de buurt.. :o

Arja, al bijna verhuizen! Hopelijk gaat alles soepeltjes!

:* Voor (nachtbraak)mama's die dat nodig hebben!

quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:34 schreef Chanty het volgende:

[..]

Had ff gegoogled en had te maken met overtijd gaan if that makes sense. Ik was nu 1 dag over tijd dus mja :')

https://mijnkinderarts.nl(...)roblemen/droge-huid/
Ah, dat is ook wel bijzonder, want mijn oudste was 4 dagen na de UD en mijn jongste maarliefst 12 dagen! Maar ik begrijp de logica wel en denk dat de tendens ook wel zal kloppen. :D
  maandag 4 juli 2016 @ 10:57:25 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163505515
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 09:16 schreef Arja het volgende:
En hoe ging de vuurdoop groofs?

Een opvoedkundig beleidsplan hmm. Ik word natuurlijk veel consequenter dan andere moeders in mijn omgeving en de beeldschermtijd van mijn kind zal een van de pijlers zijn van mijn campagne. Verder krijgt ze niet zo veel speelgoed waar ze toch nooit mee speelt of zuinig op is en wordt er gezond gesnackt :Y)
Ik ga het tegenovergestelde doen als experiment om te kijken welk effect dat heeft. En natuurlijk slaan en folteren *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163506161
Ja, check, ging perfect en was heerlijk, de vuurdoop. Op de pijn na dus. ;)

Maar nu weer lekker veel hulp tot een uur of vier. daarna mag ik de boel weer zelf draaiende houden.

Stats van mijn dochter: 40w6d, 3940 gram. Natuurlijke inleiding (vliezen gebroken). Meteen start weeën en naar ziekenhuis wegens gepoept in vruchtwater. Weeën bouwden snel op, ontsluiting schoot wat minder op. Uiteindelijk ruggeprik. Rust O+. Nog een beetjes spannend omdat mijn temp behoorlijk begon te stijgen (van 36,4 naar 38,1 in een uur), maar gelukkig bleef ik stekeen op 38.1 Spannende bevalling, moest stoppen met persen omdat haar hartslag helemaal verdween bij elke perspoging. Toen met wee-opwekker extra sterke wee opgewekt en met knip haar in één pers er helemaal doorheen moeten persen. Dat lukte, en direct na het verwijderen van navelstreng van haar nek, scoorde ze een 10 O+ . Helaas ben ik met al dat geweld naast de knip ook nog ingescheurd, dus de boel lag/ligt behoorlijk open aan de onderkant. De geboorte was iets na half 8 s avonds. Duo is nog komen kijken met opa, daarna iedereen naar huis. Zelf mocht ik een nachtje blijven met C (door vruchtwater en mijn temp)en ik heb die nacht daar als geweldig ervaren :o . Helemaal gelukkig, elke voeding aandacht, hulp en boterhammen (ik had honger!!!) en nonstop kijken naar dat prachtige wezentje.

Dametje doet het erg goed, is een ruime dag veel misselijk geweest (meconiumhoudend vruchtwater ingeslikt), maar is ondertussen heerlijk tot rust gekomen en lijkt zich meteen lekker te voelen tussen alle drukte van een huis vol mensen/ kinderen. O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')