abonnement Unibet Coolblue
pi_163472403
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 01:20 schreef chroestjov het volgende:

Al 681 views, schijnbaar gaat deze video viral in de volksbuurten van Nederland.
Sterker nog, ik zit met dat filmpje over de 1000 views _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2016 23:07:14 ]
pi_163472427
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:06 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zit met die filmpje over de 1000 views _O-
Ehm je weet dat er een HELE OPVALLENDE TAALVAUT zit in jouw post?
pi_163472428
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 08:15 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Oké ik moet dus op de twingo letten maar dat huis?
Hoe moet ik weten waar in Hilversum hij woont en of hij noi in een woonboot of een appartement woont _O-
Als je mij dan even een berichtje stuurt als je ook daadwerkelijk in Hilversum bent wil ik misschien zelf wel met je op de foto :')
pi_163472454
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

En ook aan kinderen:


Braddie gaat voor de gratis views door ''Enzo Knol'' in de titel te zetten en een foto van Enzo als thumbnail te gebruiken.

[..]

En ook nog een directe oorlogsverklaring aan Mauri.
hij wil rijk worden met youtube :D
pi_163472492
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:06 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Als je mij dan even een berichtje stuurt als je ook daadwerkelijk in Hilversum bent wil ik misschien zelf wel met je op de foto :')
ik ga dinsdag of donderdag of vrijdag
pi_163472534
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:07 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

hij wil rijk worden met youtube :D
Rijk worden zeker niet, dat is onrealistisch.
Maar het zou zeker wel leuk zijn om die betalingsdrempel van 70 euro te halen.
pi_163472604
ik weet alleen niet zo goed wat ik volgende week in hilversum moet.
maar ik ga er toch naartoe.
pi_163472739
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:11 schreef PaarseStabilo het volgende:
ik weet alleen niet zo goed wat ik volgende week in hilversum moet.
maar ik ga er toch naartoe.
Je kan naar het Beeld & Geluid gebeuren toe.
We hebben ook een nieuwe Bioscoop, die is ook best gaaf geworden.
Als je nou op een Woensdag of Zaterdag was gegaan had je over de markt kunnen lopen.

Er is ook best wel mooie natuur, mooie bossen. En er is een groot winkelcentrum genaamd het Hilvertshof hier. Hoop winkels in dat winkelcentrum zelf zijn weg, maar buiten het winkelcentrum in alle winkelstraatjes zijn nog genoeg leuke dingetjes te koop, hoop kledingzaken vooral.
pi_163475719
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 01:52 schreef chroestjov het volgende:

Dit zou trouwens een sketch kunnen zijn, maar dat is het volgens mij niet.

[..]

Jezelf even wanen als Braddie, je zou er ook een attractie van kunnen maken.
Haha wat is dit voor nutteloos filmpje. Hoe heb je dit in godsnaam gevonden met die 38 views?
Als het maar goed klinkt.
pi_163475730
(Amateur)vloggers zijn wel enigszins narcistisch heb ik het idee trouwens.
Als het maar goed klinkt.
pi_163475921
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 00:13 schreef geitenbrei het volgende:
(Amateur)vloggers zijn wel enigszins narcistisch heb ik het idee trouwens.
meeste vloggers hebben ook een stoornis of zo... Zoals OnneDi
en je hebt ook serieus "narcistische persoonlijkheidsstoornis" in de psychiatrie
gaat ver vaak ook met youtube
pi_163476188
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 00:13 schreef geitenbrei het volgende:
(Amateur)vloggers zijn wel enigszins narcistisch heb ik het idee trouwens.
Heeft vrij weinig met narcisme te maken maar meer met dat het tegenwoordig verdomde makkelijk is om geld te verdienen met YouTube, iedereen doet het.

Ben zelf absoluut niet narcistisch of zelfverzekerd for that matter, maar ik vind het oprecht leuk om filmpjes te maken met als insteek discussies aan te wakkeren via YouTube, mijn mening ergens over te geven, en mócht het zover komen dat die 100,000 views er komen en dus mijn betalingsdrempel dan is dat ook mooi meegenomen.

Maar ik weet ook heel goed dat dit niet realistisch is, zeker niet in een tijd waarin iedereen, zelfs jongetjes van 7-8 vloggen en het zo willen doen.

Al denk ik wel dat ik mij van een aantal vloggers onderscheid omdat ik niet mijn hele dag doorneem :') Én omdat ik ook buiten het vloggen nog dingen doe met het kanaal in de vorm van muziekvideo's en een dashcam filmpje hier en daar. (En wat nieuws berichtjes die ik doorneem :') )

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2016 00:32:56 ]
pi_163476899
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Heeft vrij weinig met narcisme te maken maar meer met dat het tegenwoordig verdomde makkelijk is om geld te verdienen met YouTube, iedereen doet het.

Ben zelf absoluut niet narcistisch of zelfverzekerd for that matter, maar ik vind het oprecht leuk om filmpjes te maken met als insteek discussies aan te wakkeren via YouTube, mijn mening ergens over te geven, en mócht het zover komen dat die 100,000 views er komen en dus mijn betalingsdrempel dan is dat ook mooi meegenomen.

Maar ik weet ook heel goed dat dit niet realistisch is, zeker niet in een tijd waarin iedereen, zelfs jongetjes van 7-8 vloggen en het zo willen doen.

Al denk ik wel dat ik mij van een aantal vloggers onderscheid omdat ik niet mijn hele dag doorneem :') Én omdat ik ook buiten het vloggen nog dingen doe met het kanaal in de vorm van muziekvideo's en een dashcam filmpje hier en daar. (En wat nieuws berichtjes die ik doorneem :') )

Hoeveel views heb je nu met al jouw video's? Je verdient tussen de ¤0.30 en ¤4.00 per 1000 views. In het ergste geval ga je dus bijna 235 000 views moeten hebben wil je überhaupt al de drempel van 70 euro halen. En dat is ook geen garantie, aangezien veel mensen ad-blockers hebben en hun view dus geen waarde heeft. Bovendien plaatsen ze de advertentie bij beginnende gebruikers ergens in het midden of einde, dus als mensen jouw filmpje al heel snel wegklikken, dan heeft die view ook geen waarde.

Verder lijkt het me sterk dat ze advertenties ter waarde van 4 euro bij nietszeggende users gaan plaatsen. Ik denk dat de populaire users extra veel cashen, omdat ze veel views hebben EN dure advertenties krijgen. Alleen bij populaire users krijg je aan het begin die verplichte advertenties van grote bedrijven die je niet kan wegklikken. :') Dat lijken me wel advertenties waarvoor bedrijven de hoofdprijs moeten betalen.
pi_163476929
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 01:09 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Hoeveel views heb je nu met al jouw video's? Je verdient tussen de ¤0.30 en ¤4.00 per 1000 views. In het ergste geval ga je dus bijna 235 000 views moeten hebben wil je überhaupt al de drempel van 70 euro halen. En dat is ook geen garantie, aangezien veel mensen ad-blockers hebben en hun view dus geen waarde heeft. Bovendien plaatsen ze de advertentie bij beginnende gebruikers ergens in het midden of einde, dus als mensen jouw filmpje al heel snel wegklikken, dan heeft die view ook geen waarde.

Verder lijkt het me sterk dat ze advertenties ter waarde van 4 euro bij nietszeggende users gaan plaatsen. Ik denk dat de populaire users extra veel cashen, omdat ze veel views hebben EN dure advertenties krijgen. Alleen bij populaire users krijg je aan het begin die verplichte advertenties van grote bedrijven die je niet kan wegklikken. :') Dat lijken me wel advertenties waarvoor bedrijven de hoofdprijs moeten betalen.
Ik zit nu om en nabij de 5500 weergave :') Volgens de YouTube Analytics heb ik al 5,17 binnen gehaald _O-
pi_163477508
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 00:32 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Heeft vrij weinig met narcisme te maken maar meer met dat het tegenwoordig verdomde makkelijk is om geld te verdienen met YouTube, iedereen doet het.

Ben zelf absoluut niet narcistisch of zelfverzekerd for that matter, maar ik vind het oprecht leuk om filmpjes te maken met als insteek discussies aan te wakkeren via YouTube, mijn mening ergens over te geven, en mócht het zover komen dat die 100,000 views er komen en dus mijn betalingsdrempel dan is dat ook mooi meegenomen.

Maar ik weet ook heel goed dat dit niet realistisch is, zeker niet in een tijd waarin iedereen, zelfs jongetjes van 7-8 vloggen en het zo willen doen.

Al denk ik wel dat ik mij van een aantal vloggers onderscheid omdat ik niet mijn hele dag doorneem :') Én omdat ik ook buiten het vloggen nog dingen doe met het kanaal in de vorm van muziekvideo's en een dashcam filmpje hier en daar. (En wat nieuws berichtjes die ik doorneem :') )

Vooruit, veel ervan dan. Als je daadwerkelijk minstens een ruk te melden hebt, prima. En als je gelukkiger wordt ook.
Als het maar goed klinkt.
pi_163477520
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 02:09 schreef geitenbrei het volgende:

[..]

Vooruit, veel ervan dan. Als je daadwerkelijk minstens een ruk te melden hebt, prima. En als je gelukkiger wordt ook.
Ja ik heb wel wat dingetjes te melden.
Meeste nieuws neem ik direct over van de FOK! Frontpage inclusief wat reacties :')
pi_163477913
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja ik heb wel wat dingetjes te melden.
Meeste nieuws neem ik direct over van de FOK! Frontpage inclusief wat reacties :')
Wel lekker makkelijk views pakken. Mensen op frontpsge doen al het werk :)
pi_163477971
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 03:00 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Wel lekker makkelijk views pakken. Mensen op frontpsge doen al het werk :)
Het is voor mij anders niet heel makkelijk views pakken :')
Je wil niet weten hoe vaak ik er een "ehh" of "ehm" of een kuchje uit moet editten :')
pi_163478021
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 03:15 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Het is voor mij anders niet heel makkelijk views pakken :')
Je wil niet weten hoe vaak ik er een "ehh" of "ehm" of een kuchje uit moet editten :')
:')
pi_163478065
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 03:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

:')
Het word gelukkig al minder, maar zeker zoals dat filmpje wat ik net heb geupload bijvoorbeeld heb ik iets van 6 minuten gepraat, en uiteindelijk heb ik wat dingen niet gebruikt en wat stiltes korter gemaakt en wat kuchjes weggelaten, en toen kwam ik uit op 2:49
pi_163478070
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 01:12 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik zit nu om en nabij de 5500 weergave :') Volgens de YouTube Analytics heb ik al 5,17 binnen gehaald _O-
Met je dashcam filmpjes heb je wel potentie, mits er iets boeiends gebeurt in het filmpje.

Dumpert had jou overigens keihard genaaid door je filmpje niet te embedden. Anders zou je via hun meer dan 300 000 views binnenkrijgen. Uiteindelijk hebben ze geld verdiend met jouw content en schenden ze daarmee het auteursrecht. In Amerika zouden ze zwaar de lul zijn. In Nederland maak je echter geen kans tegen hun.
pi_163478089
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 03:39 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Met je dashcam filmpjes heb je wel potentie, mits er iets boeiends gebeurt in het filmpje.

Dumpert had jou overigens keihard genaaid door je filmpje niet te embedden. Anders zou je via hun meer dan 300 000 views binnenkrijgen. Uiteindelijk hebben ze geld verdiend met jouw content en schenden ze daarmee het auteursrecht. In Amerika zouden ze zwaar de lul zijn. In Nederland maak je echter geen kans tegen hun.
Klopt, die dashcam filmpjes zoek ik ook gewoon uit, kijk of er iets gebeurd met potentie.
Maar denk ook dat die nieuws berichten wel potentie hebben.

Het is fucked van Dumpert, ik had inderdaad 300-400,000 weergave kunnen hebben, maar goed, je doet er niks tegen. hufters.
pi_163478097
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:07 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

hij wil rijk worden met youtube :D
Hij gedraagt zich op het moment als een commerciële hoer, alles voor de gratis views.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 00:13 schreef geitenbrei het volgende:

[..]

Haha wat is dit voor nutteloos filmpje. Hoe heb je dit in godsnaam gevonden met die 38 views?
Volgens mij was het een suggestie bij één van de filmpjes van Braddie, terechte suggestie wel.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_163478107
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 03:45 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Hij gedraagt zich op het moment als een commerciële hoer, alles voor de gratis views.

[..]

Volgens mij was het een suggestie bij één van de filmpjes van Braddie, terechte suggestie wel.

Nog nuttelozer.
pi_163485297

Leuk om ook eens wat van de inrichting van de Bradgesion te zien.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')