abonnement Unibet Coolblue
pi_163441457
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 18:53 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Griezelfoto's zoals beloofd.

Het valt inmiddels wel mee maar ik kan echt niet over die lelijke drainplek uit.
Daar komt de eerste tattoo overheen, als dat relatief goed te doen is eens nadenken over de grote "masterpiece"
Mening van buitenstaander: Ziet er goed uit hoor. En mooie platte buik heb je!
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:28:10 #227
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163441485
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Netjes hoor HJM! En jouw figuurtje :9~ :9~
:* voordeel van vroegah altijd hard gewerkt te hebben denk ik, blijft toch wat van over.
Ik kan, omdat ze dus ook al mijn buikspieren hebben door moeten snijden, als ik op mijn rug lig niet normaal omhoog komen, laat staan dat er een situp of seconde planken vanaf kan :'(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163441502
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef houdjemond het volgende:

[..]

:* voordeel van vroegah altijd hard gewerkt te hebben denk ik, blijft toch wat van over.
Ik kan, omdat ze dus ook al mijn buikspieren hebben door moeten snijden, als ik op mijn rug lig niet normaal omhoog komen, laat staan dat er een situp of seconde planken vanaf kan :'(
Ja daar profiteer je nu van :Y
De rest klinkt maar akelig..

Ben je er al over uit wat voor tattoo je wilt? En wanneer mag die gezet worden?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:30:41 #229
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163441531
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Mening van buitenstaander: Ziet er goed uit hoor. En mooie platte buik heb je!
Thanks :) lang verhaal kort, ze hebben me met een ontsteking naar huis gestuurd begin januari dus ze hebben uiteindelijk met spoed onverdoofd m'n wond van de operatie 2 weken later open kunnen snijden.. ;( vandaar dat het zo grillig is en niet een mooie strakke streep zoals gepland..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:34:19 #230
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163441606
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja daar profiteer je nu van :Y
De rest klinkt maar akelig..

Ben je er al over uit wat voor tattoo je wilt? En wanneer mag die gezet worden?
Ja het is ook gewoon nog qua nasleep om te janken, als het de moeheid niet is is het wel auw bij elke verkeerde beweging. Maargoed niet klagen maar dragen.

Ik denk dat ik schedel wil over de drainplek, of een triforce uit the legend of zelda.
Verder was ik 2x bijna dood dus als ik de hele bende laat doen wil ik een goede vertaling van "sterf niet voordat je dood bent" in het engels maar die vertaling is lastig in essentie.

En op z'n vroegste mag het pas januari want dan zijn we een jaar verder en het littekenweefsel is nu nog te actief en bezig met genezen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163441655
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:34 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja het is ook gewoon nog qua nasleep om te janken, als het de moeheid niet is is het wel auw bij elke verkeerde beweging. Maargoed niet klagen maar dragen.

Ik denk dat ik schedel wil over de drainplek, of een triforce uit the legend of zelda.
Verder was ik 2x bijna dood dus als ik de hele bende laat doen wil ik een goede vertaling van "sterf niet voordat je dood bent" in het engels maar die vertaling is lastig in essentie.

En op z'n vroegste mag het pas januari want dan zijn we een jaar verder en het littekenweefsel is nu nog te actief en bezig met genezen.
Damn :{ Dat is niet niks.. maar dat wisten we al.
Ik hoop van harte dat ze er nu afblijven te snijden en dat je rond januari een mooie tattoo er over kunt laten zetten :*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:39:24 #232
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163441695
Ziet er echt goed uit HJM!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:41:02 #233
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163441726
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Damn :{ Dat is niet niks.. maar dat wisten we al.
Ik hoop van harte dat ze er nu afblijven te snijden en dat je rond januari een mooie tattoo er over kunt laten zetten :*
Ja dat is ook zoiets: mijn broer heeft een enorme tattoo over een enorm litteken in zn schouder omdat 100% zeker was dat ze waren uitgeopeerd.. Niet dus.. Dus nu gaat hij binnenkort met een tattooeerder bekijken of het nog een beetje mooi te fixen is. De oorspronkelijke zetter zat in Praag dus lastig om ff terug te gaan
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163441750
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:41 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja dat is ook zoiets: mijn broer heeft een enorme tattoo over een enorm litteken in zn schouder omdat 100% zeker was dat ze waren uitgeopeerd.. Niet dus.. Dus nu gaat hij binnenkort met een tattooeerder bekijken of het nog een beetje mooi te fixen is. De oorspronkelijke zetter zat in Praag dus lastig om ff terug te gaan
Oh dát is kut :X Zou er nog wat van te maken zijn denk je? :@
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:49:31 #235
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163441881
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:42 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh dát is kut :X Zou er nog wat van te maken zijn denk je? :@
Geen idee. Ik ken wel plaatjes van tattoo's die zijn overgedaan omdat iemand ze beu was (namen van ex-geliefdes bijv) en dan ben ik verbaasd over wat ze kunnen. Dus wie weet :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:50:12 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163441896
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:49 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Geen idee. Ik ken wel plaatjes van tattoo's die zijn overgedaan omdat iemand ze beu was (namen van ex-geliefdes bijv) en dan ben ik verbaasd over wat ze kunnen. Dus wie weet :)
Hoop het voor je broer!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:51:30 #237
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163441923
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dan kun je nu heel terecht trots zijn dat het je gelukt is en in 1 keer ook nog. Ik heb die discipline niet hoor. Als ik moe ben of geen zin heb doe ik het gewoon niet. :X (Ik verzon zelfs een smoes toen m'n schoonmoeder op een verjaardag bij hun vroeg of ik even kwam helpen met de afwas... :X)
Mja ik heb het de hele week al niet gedaan, had geen pan meer over dus het moest wel.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Herkenbaar :{
Hier dat gisteren gedaan van de hele week en idd in etappes en tussendoor ff wat leuks doen.
Edit: eerst ff de rest lezen in het vervolg :') Goed gedaan ^O^

HJM ziet er goed uit, maar kan me voorstellen dat je het niet mooi vindt en er een tattoo overheen doet.
Thanks!

Is toch echt het eerste wat wel er onder te lijden heeft he, het huishouden. Maar goed zolang ik het nooit meer zo erg had als ik heb gehad in mijn vorige huis...
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163442000
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:49 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Geen idee. Ik ken wel plaatjes van tattoo's die zijn overgedaan omdat iemand ze beu was (namen van ex-geliefdes bijv) en dan ben ik verbaasd over wat ze kunnen. Dus wie weet :)
Ja dat is ook zo, hopelijk werkt dat ook met littekens zo..
pi_163442190
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Mja ik heb het de hele week al niet gedaan, had geen pan meer over dus het moest wel.

[..]

Thanks!

Is toch echt het eerste wat wel er onder te lijden heeft he, het huishouden. Maar goed zolang ik het nooit meer zo erg had als ik heb gehad in mijn vorige huis...
Ja idd. Ik doe de was en de boodschappen omdat dat wel echt moet natuurlijk, en de afwas probeer ik wel bij te houden, maar van de week lukte dat ook niet en deed ik het dus ook pas toen alles "op" was.
Maar ik heb bijv ook al 3 weken niet gestofzuigd vanwege mn voet. Het gaat nu wel iets beter weer, dus zondag ga ik dat toch maar weer proberen. Maar dat is gewoon echt het grote nadeel, dat het huishouden er idd al snel onder te lijden heeft als het niet lekker gaat. Maar door een niet schoongemaakt huis voel ik me ook weer niet lekker...
Maarja heb het al vaker over dat cirkeltje gehad ;) Maar bij therapie is het ook wel een onderwerp nu, hoe ik dat cirkeltje toch kan doorbreken als ik niet lekker in mn vel zit en ik het uitstel of niet doe en alleen maar op de bank hang. Want het is wel echt een patroon hier.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:06:09 #240
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163442234
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd. Ik doe de was en de boodschappen omdat dat wel echt moet natuurlijk, en de afwas probeer ik wel bij te houden, maar van de week lukte dat ook niet en deed ik het dus ook pas toen alles "op" was.
Maar ik heb bijv ook al 3 weken niet gestofzuigd vanwege mn voet. Het gaat nu wel iets beter weer, dus zondag ga ik dat toch maar weer proberen. Maar dat is gewoon echt het grote nadeel, dat het huishouden er idd al snel onder te lijden heeft als het niet lekker gaat. Maar door een niet schoongemaakt huis voel ik me ook weer niet lekker...
Maarja heb het al vaker over dat cirkeltje gehad ;)
Nee idd, Ik ben ook niet rustig in mijn hoofd als mijn huis niet schoon is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2016 @ 20:06:12 #241
137949 Disana
pi_163442236
Ik verkeer in de luxe positie dat ik 2,5 uur per week een hulp heb. Zij doet de was, brengt de volle vuilniszak weg, zuigt stof, ruimt op en doet wat er verder nog maar nodig is. Hier ben ik heel blij mee, want ik heb door mijn hart maar weinig kracht en uithoudingsvermogen.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:06:58 #242
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163442254
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:06 schreef Disana het volgende:
Ik verkeer in de luxe positie dat ik 2,5 uur per week een hulp heb. Zij doet de was, brengt de volle vuilniszak weg, zuigt stof, ruimt op en doet wat er verder nog maar nodig is. Hier ben ik heel blij mee, want ik heb door mijn hart maar weinig kracht en uithoudingsvermogen.
Ideaal *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2016 @ 20:07:25 #243
137949 Disana
pi_163442261
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ideaal *O*
Ja. En ik lees je spoiler net, en vind het fijn voor je dat je uit die situatie bent gekomen.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:09:19 #244
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163442300
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja. En ik lees je spoiler net, en vind het fijn voor je dat je uit die situatie bent gekomen.
Ja, was ook heel eenzaam in die periode. Ben zo blij dat mijn huis nu schoon is. Wil zo iets ook nooit meer, maar heb nu een persoon die ik kan bellen als het weer misgaat.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2016 @ 20:10:14 #245
137949 Disana
pi_163442314
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, was ook heel eenzaam in die periode. Ben zo blij dat mijn huis nu schoon is. Wil zo iets ook nooit meer, maar heb nu een persoon die ik kan bellen als het weer misgaat.
Oh dat is fijn. En zou jij ooit je huishouden niet meer aankunnen door je aandoening, dan neem ik aan dat ook jij in aanmerking komt voor een hulp in de huishouding.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:11:19 #246
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163442337
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh dat is fijn. En zou jij ooit je huishouden niet meer aankunnen door je aandoening, dan neem ik aan dat ook jij in aanmerking komt voor een hulp in de huishouding.
:Y Heb ik ook gehad een hele periode nadat ze mijn huis hadden opgeruimd vanuit de gemeente.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:11:50 #247
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163442344
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh dat is fijn. En zou jij ooit je huishouden niet meer aankunnen door je aandoening, dan neem ik aan dat ook jij in aanmerking komt voor een hulp in de huishouding.
Ben iig van plan dat zodra ik een nieuwe nier krijg om haar weer ff een paar week in te schakelen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2016 @ 20:12:36 #248
137949 Disana
pi_163442354
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

:Y Heb ik ook gehad een hele periode nadat ze mijn huis hadden opgeruimd vanuit de gemeente.
Mooi. Toevallig sprak ik van de week nog iemand op Fok! die hulp van de gemeente kreeg omdat zijn huis te vol was geworden. Die was ook enorm blij met de hulp en de ruimte die was ontstaan.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2016 @ 20:13:20 #249
137949 Disana
pi_163442373
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ben iig van plan dat zodra ik een nieuwe nier krijg om haar weer ff een paar week in te schakelen.
Ja, dat lijkt me ook wel nodig.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:14:13 #250
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163442389
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Mooi. Toevallig sprak ik van de week nog iemand op Fok! die hulp van de gemeente kreeg omdat zijn huis te vol was geworden. Die was ook enorm blij met de hulp en de ruimte die was ontstaan.
Ja, idd, is heel fijn. Ik moest wel een enorme drempel over eerst maar het was het wel waard.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me ook wel nodig.
Ja idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')