abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 21 juli 2016 @ 13:36:52 #101
363225 Geo4kant
Plaatjeshoer
pi_163904666
QM00YNR.jpg
VmRMMt2.jpg
Wat kijk je
pi_163907405
quote:
Dat lijkt idd wel op rome
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163908047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat lijkt idd wel op rome
Idd, ben benieuwd waar die gemaakt zijn :')
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:21:49 #104
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163908241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Uncle het volgende:

[..]

Idd, ben benieuwd waar die gemaakt zijn :')
in Rome.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163911100
Aaaaand its gone

heb ik weer dit :r Ik dus die converter op mijn werk laten bezorgen. En ik mocht een uurtje eerder naar huis door de hitte. Oke prima :)

Sta ik in de metro met die converter in mijn hand. Krijgt een man paar stoeltjes achter mij een epileptische aanval. En ongeveer niemand wist wat die moest doen en ik wel. (vorig jaar 18 uur in indonesie in een ziekenhuis gezeten omdat een reisgenootje een stuk of 15 aanvallen achter elkaar kreeg :{ ) Dus ik ging er heen om die man op de grond te leggen en in stabiele zijligging te leggen. En heb toen die converter ergens neergelegd. Ik heb werkelijk geen idee meer ook waar, want dat is niet iets waar je bij na denkt als iemand aan het stikken is, in zijn eigen vocht..

Gelukkig kwamen er 2 verpleegkundige aan die ook in de metro stonden, en die namen het van mij over en die begonnen met reanimatie want hij had ondertussen geen hartslag meer.

Maar nu ben ik dus mijn converter kwijt. Die ik toch wel een uur of 5 in mijn bezit heb gehad }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:46:27 #106
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163911111
Jezus dat is kut.
pi_163911185
quote:
13s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:46 schreef kanovinnie het volgende:
Jezus dat is kut.
Pff ja. Gok dat de verzekering hier ook weinig mee kan. En verloren voorwerpen zal ook wel weinig zin hebben. Maar ff berichtje op facebook plaatsen. Dat heeft tegenwoordig nog het meeste nut geloof ik.
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:53:10 #108
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163911229
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Pff ja. Gok dat de verzekering hier ook weinig mee kan. En verloren voorwerpen zal ook wel weinig zin hebben. Maar ff berichtje op facebook plaatsen. Dat heeft tegenwoordig nog het meeste nut geloof ik.
Als je wilt kan ik er wel dit onder zetten:

het sou de versekeringsmaatsgapij sieren als ze je hierbij helpuh want niemand steekt nog z'n poten uit voor een ander goed gedaan hopelijk houtd je dit nie tegen om de volgunde keer ok weer te hlepn topper
groet kano
pi_163911243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je wilt kan ik er wel dit onder zetten:

het sou de versekeringsmaatsgapij sieren als ze je hierbij helpuh want niemand steekt nog z'n poten uit voor een ander goed gedaan hopelijk houtd je dit nie tegen om de volgunde keer ok weer te hlepn topper
groet kano
:P Dat moet wel helpen ja :7
pi_163911569
En nee verzekering vergoed het niet. "Want je hebt het zelf onbeheerd achter gelaten. :') "
  donderdag 21 juli 2016 @ 19:10:21 #111
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163911595
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:09 schreef over_hedge het volgende:
En nee verzekering vergoed het niet. "Want je hebt het zelf onbeheerd achter gelaten. :') "
Miisschien kan je nog wel wat korting krijgen waar je 'm gekocht hebt?
pi_163911626
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Miisschien kan je nog wel wat korting krijgen waar je 'm gekocht hebt?
Hoi, ik heb mijn nieuwe converter in de metro laten liggen mag ik wat korting op een nieuwe? :P

Ik hoop dat facebook iets gaat opleveren en anders gevonden voorwerpen. Dat iemand het vind en geen idee wat die er mee moet :P

Maarja krijg over paar dagen salaris, dus denk dat het een nieuwe kopen gaat worden. :')
pi_163912885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:45 schreef over_hedge het volgende:
Aaaaand its gone
Dat is wel ongelofelijk kut voor je.
Wel ^O^ van je dat je helpt!
pi_163913069
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:07 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat is wel ongelofelijk kut voor je.
Wel ^O^ van je dat je helpt!
Ja zonde van het geld.

En ja zou wel echt slecht zijn als ik niet zou helpen. Ik ben door vorig jaar bekend met epilepsie. En ik ontwikkel letterlijk EHBO en BHV cursussen op mijn werk. Het ook nog in uitvoering brengen is dan weer een tweede maar toch.
pi_163913200
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja zonde van het geld.

En ja zou wel echt slecht zijn als ik niet zou helpen. Ik ben door vorig jaar bekend met epilepsie. En ik ontwikkel letterlijk EHBO en BHV cursussen op mijn werk. Het ook nog in uitvoering brengen is dan weer een tweede maar toch.
Misschien een hoofdstuk toevoegen met wat je met je waardevolle spullen moet doen als je iemand moet helpen :9

Toch ben je een held! ^O^
pi_163913249
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:19 schreef Uncle het volgende:

[..]

Misschien een hoofdstuk toevoegen met wat je met je waardevolle spullen moet doen als je iemand moet helpen :9

Toch ben je een held! ^O^
Nouja volgende keer doe ik precies het zelfde. Alleen dan op de terug weg even kijken waar ik mijn spullen gelaten heb _O-

Maar ik heb dit keer niet zo heel veel gedaan. De echte helden waren de 2 verpleegkundige die de reanimatie starten. (waarvan ik mij afvraagde of het nodig was want volgens mij had hij gewoon ademhaling maar oke :') Dan was stabiele zijligging voldoende geweest )
pi_163916531
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:22 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nouja volgende keer doe ik precies het zelfde. Alleen dan op de terug weg even kijken waar ik mijn spullen gelaten heb _O-

Maar ik heb dit keer niet zo heel veel gedaan. De echte helden waren de 2 verpleegkundige die de reanimatie starten. (waarvan ik mij afvraagde of het nodig was want volgens mij had hij gewoon ademhaling maar oke :') Dan was stabiele zijligging voldoende geweest )
Dat meen je niet :o ! Wel top dat je de juiste prioriteit hebt gesteld, hulde *O* !
pi_163922390
Tof gedaan over-hedge.
Bij welke verzekering heb je geprobeerd te claimen? Sommige reisverzekeringen dekken ook 'onderweg'.

Overigens zal de reanimatie wel nodig geweest zijn, een prof start geen reanimatie als dat niet nodig is (lees, als er circulatie is).

Wel zonde van je convertor...
Als zagen zagen zagen zagen, zagen zagen zagen zagen.
Als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna.
Als zeven zeven zeven zeven zeven, zeven zeven zeven zeven zeven.
pi_163922517
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 09:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
Tof gedaan over-hedge.
Bij welke verzekering heb je geprobeerd te claimen? Sommige reisverzekeringen dekken ook 'onderweg'.

Overigens zal de reanimatie wel nodig geweest zijn, een prof start geen reanimatie als dat niet nodig is (lees, als er circulatie is).

Wel zonde van je convertor...
Mijn reisverzekering ook niet helaas. Die dekken het alleen als je ook een hotel overnachting oid ergens geboekt heb.

Maar ik vraag het mij af. Als er geen ademhaling was, dan was het nodig geweest, maar volgens mij had hij ademhaling. (zijn borstkas bewoog nog een beetje, en je zag bubbeltjes bij het speeksel) Heb ze ook niet echt de controle zien uitvoeren hoe het echt zou moeten. Maarja kwaad kan het sowieso niet :) Denk ook eerder dan het verpleegkundige in opleiding waren, waren vrij jong, en de opleiding zit vlak bij waar het gebeurde :)
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:01:55 #120
363225 Geo4kant
Plaatjeshoer
pi_163928990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:45 schreef over_hedge het volgende:
Aaaaand its gone

heb ik weer dit :r Ik dus die converter op mijn werk laten bezorgen. En ik mocht een uurtje eerder naar huis door de hitte. Oke prima :)

Sta ik in de metro met die converter in mijn hand. Krijgt een man paar stoeltjes achter mij een epileptische aanval. En ongeveer niemand wist wat die moest doen en ik wel. (vorig jaar 18 uur in indonesie in een ziekenhuis gezeten omdat een reisgenootje een stuk of 15 aanvallen achter elkaar kreeg :{ ) Dus ik ging er heen om die man op de grond te leggen en in stabiele zijligging te leggen. En heb toen die converter ergens neergelegd. Ik heb werkelijk geen idee meer ook waar, want dat is niet iets waar je bij na denkt als iemand aan het stikken is, in zijn eigen vocht..

Gelukkig kwamen er 2 verpleegkundige aan die ook in de metro stonden, en die namen het van mij over en die begonnen met reanimatie want hij had ondertussen geen hartslag meer.

Maar nu ben ik dus mijn converter kwijt. Die ik toch wel een uur of 5 in mijn bezit heb gehad }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|
:{ oh man dat is kut. Hopelijk komt karma binnekort je kant op met een leuke prijs in de loterij.
Wat kijk je
pi_163957840
Lekker gifjes maken. *O*

giphy.gif
Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:
Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+
pi_163957876
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:01 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:{ oh man dat is kut. Hopelijk komt karma binnekort je kant op met een leuke prijs in de loterij.
Dat zou leuk zijn :D Even paar miljoen winnen.
pi_163958946
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker gifjes maken. *O*

[ afbeelding ]
Gaaf. Was ik ook al mee aan het experimenteren. Kun je leuke dingen mee doen soms 👌
pi_163967699
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 18:36 schreef Uncle het volgende:

[..]

Gaaf. Was ik ook al mee aan het experimenteren. Kun je leuke dingen mee doen soms 👌
Een rotonde voor de MainStage.

giphy.gif
Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:
Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+
pi_163969020
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2016 00:54 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Een rotonde voor de MainStage.

[ afbeelding ]
Witchdoctor!!

Gaat dat niet nog iets beter met auto align layers??
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')