abonnement Unibet Coolblue
pi_164771682
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:23 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Thanks _O_ ! We reizen met een kleintje, dus we moeten ons wel enigszins aan haar aanpassen, maar nogmaals dank!
Blijdorp dan *)

Yw btw :) Hoop dat je het een beetje naar je zin hebt. Als restaurant kan ik je De Waag aanraden trouwens. Goed eten daar :Y En serieus.....vergeet vooral de ijszaak niet :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_164774088
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Blijdorp dan *)

Yw btw :) Hoop dat je het een beetje naar je zin hebt. Als restaurant kan ik je De Waag aanraden trouwens. Goed eten daar :Y En serieus.....vergeet vooral de ijszaak niet :D
Thanks voor de tip voor het restaurant! En die ijszaak vergeten we niet :)!
pi_164785778
Goedemiddag
pi_164819880
pi_164821201
Mooi werk!! :Y
pi_164821343
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef Uncle het volgende:
Mooi werk!! :Y
Duidelijk dat ik veel meer aan mijn composities moet doen en/of op andere tijdstippen ergens komen, ik heb vaak die momenten dat ik denk meh.. saaie omgeving.. Ik moet beter kijken.
pi_164835670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Duidelijk dat ik veel meer aan mijn composities moet doen en/of op andere tijdstippen ergens komen, ik heb vaak die momenten dat ik denk meh.. saaie omgeving.. Ik moet beter kijken.
Niet van jou..? -O-
pi_164835750
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Duidelijk dat ik veel meer aan mijn composities moet doen en/of op andere tijdstippen ergens komen, ik heb vaak die momenten dat ik denk meh.. saaie omgeving.. Ik moet beter kijken.
Nabewerken speelt bij die fotos ook nog wel een aardige rol. Al vind ik dat sowieso wel bij landschap fotografie. Als ik soms zie wat ik uit mijn saaie grauwe raw bestanden krijg :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164835837
quote:
Zijn de foto's tussen de portretten in van jou, en de portretten van iemand anders?
pi_164835847
Als je die 4e foto bekijkt zit er best een lelijke bokeh-swirl-streep rechts onder in beeld. Maar dat zien vast alleen de kritische inernet fotografen. Zoals ik :')

Maar als je consistent zulke platen kunt leveren dan gaan de zaken wel goed vermoed ik :P
pi_164836247
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 09:37 schreef Uncle het volgende:
Als je die 4e foto bekijkt zit er best een lelijke bokeh-swirl-streep rechts onder in beeld. Maar dat zien vast alleen de kritische inernet fotografen. Zoals ik :')

Maar als je consistent zulke platen kunt leveren dan gaan de zaken wel goed vermoed ik :P
Hoe gaat het met jou nu als pro?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164836540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou nu als pro?
Stijgende lijn maar nog niet zo druk als ik zou willen :9

Maar dat lag in de verwachting. Geen paniek! :)
pi_164837086
Stond bij lowlands paar keer helemaal vooraan. En dan verbaas ik mij soms toch best wel over sommige fotografen :D Wat een stelletje kudde dieren :P Allemaal op de zelfde plek. Recht voor de zanger. Snap dat niet. Recht van voren ziet er over het algemeen al minder uit. En je maakt precies de zelfde foto als de 10 naast je :')

Wel mooi dat je er wel 2 a 3 ziet die juist wel de andere kant op lopen dan de rest. En die volgens mij ook veel toffere foto`s hebben.

D_A ook nog paar keer zien staan. ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164837489
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 09:37 schreef DonJames het volgende:

[..]

Zijn de foto's tussen de portretten in van jou, en de portretten van iemand anders?
:')
pi_164837588
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:22 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

:')
Serieuze vraag, ik snap het namelijk niet. Die portretten zijn mooi, de foto's ertussenin bewogen, overbelicht en/of contrastloos :{
pi_164838081
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

Serieuze vraag, ik snap het namelijk niet. Die portretten zijn mooi, de foto's ertussenin bewogen, overbelicht en/of contrastloos :{
Dat is een beetje het idee :P zo iets van: Hoe ik foto`s maak, en hoe andere foto`s maken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 11:52:29 #242
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_164838110
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat is een beetje het idee :P zo iets van: Hoe ik foto`s maak, en hoe andere foto`s maken.
Enige duidelijkheid daarover verschaffen is geen overbodige luxe als je het mij vraagt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_164838132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:52 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Enige duidelijkheid daarover verschaffen is geen overbodige luxe als je het mij vraagt.
Meestal bij dit soort dingen staat er wel een zwarte rand boven met grote witte letters wat ze bedoelen ja.

Al snapte ik hem wel. Misschien kom ik te veel op 9gag,
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 11:55:57 #244
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_164838192
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Meestal bij dit soort dingen staat er wel een zwarte rand boven met grote witte letters wat ze bedoelen ja.

Al snapte ik hem wel. Misschien kom ik te veel op 9gag,
Ik scrolde er vanmorgen mobiel door en toen had ik dat nog niet zo snel door. Nu je het zo zegt is het eigenlijk wel logisch.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 augustus 2016 @ 11:57:13 #245
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_164838224
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:58 schreef over_hedge het volgende:

D_A ook nog paar keer zien staan. ^O^
Soms moet je gewoon in het midden staan :9



[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_164838283
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon in het midden staan :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Had je fotos al voorbij zien komen ja :D Erg tof weer, om nog maar wat pluimen in je reet te steken. :)

Met dat ik je had zien staan bedoelde ik meer gewoon dat ik je fotos heb zien maken. Niet zo zeer dat jij bij die groep hoort die allemaal elkaar na doen :P Van jou weet ik juist dat je shows voorbereid en daarom juist fotos hebt die andere niet hebben.

Ik zag je bij hans teeuwen nog op de verhoging staan naast het podium in de alpha. Toen maakte je nog wat fotos van het publiek en paar mensen naast mij stonden de hele tijd richting je camera te zwaaien. Eigenlijk wel benieuwd of je me daar op zou kunnen vinden. :P

Was je ook bij john coffey?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164841077
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 09:26 schreef Uncle het volgende:

[..]

Niet van jou..? -O-
Nee _O- ik zou wel willen
pi_164841117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 09:37 schreef DonJames het volgende:

[..]

Zijn de foto's tussen de portretten in van jou, en de portretten van iemand anders?
Geen van alle van mij. Was een post op Reddit over het verschil wat je kan doen (of een serieuze fotograaf) met op het eerste oog saaie plekken. #noexcuses
pi_164841311
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Had je fotos al voorbij zien komen ja :D Erg tof weer, om nog maar wat pluimen in je reet te steken. :)

Met dat ik je had zien staan bedoelde ik meer gewoon dat ik je fotos heb zien maken. Niet zo zeer dat jij bij die groep hoort die allemaal elkaar na doen :P Van jou weet ik juist dat je shows voorbereid en daarom juist fotos hebt die andere niet hebben.

Ik zag je bij hans teeuwen nog op de verhoging staan naast het podium in de alpha. Toen maakte je nog wat fotos van het publiek en paar mensen naast mij stonden de hele tijd richting je camera te zwaaien. Eigenlijk wel benieuwd of je me daar op zou kunnen vinden. :P

Was je ook bij john coffey?
Voelde jij je ook zo'n groupie? "aaahh daar is hij dan O+ ik ken de fotograaf van Kensington!!!" :D
Ik wel een beetje toen ik hem zag op we are electric :@
pi_164841540
D_A al over de kater heen van gister?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')