abonnement Unibet Coolblue
pi_163390801
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:43 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Omdat Sandor Arya belachelijk maakte omdat ze vecht skills had. En nu gaat Arya Sandor inmaken.
Voor een tweede keer door een vrouw verslagen worden _O-
pi_163390820
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb liever dat ze samen een kopje thee drinken.
Sandor drinkt alleen ale maar voor de rest zou het kunnen.
pi_163390840
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Voor een tweede keer door een vrouw verslagen worden _O-
het feminisme is wel hip atm
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163390845


[ Bericht 100% gewijzigd door Slayage op 29-06-2016 14:53:48 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163390851
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:52 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Sandor drinkt alleen ale maar voor de rest zou het kunnen.
hij drinkt ook wijn :9
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163390870
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij drinkt ook wijn :9
Ja ook maar een kopje thee zie ik niet gebeuren.
pi_163390910
Mijn outline voor seizoen 7:

In het Noorden zetten Jon en Sansa al snel Peter Baelish buitenspel door een verbond te sluiten met Robin Arryn. Een huwelijk tussen Sansa en Robin lijkt me niet heel waarschijnlijk maar zou wel de realiteit van de oude Europese koningshuizen reflecteren. Daar trouwden neven en nichten ook wel eens. Ondertussen bereiden het Noorden en The Vale zich voor op de aanval van de Night King en zijn leger. Dit is een harde strijd die veel mensen het leven kost.

Dany Targaryen komt op zee Euron Greyjoy tegen en er volgt een grote zeeslag die uiteraard door Dany gewonnen wordt. Dit is al vroeg in het seizoen. Daarna vaart ze naar Westeros waar Tyrion al snel Cersei weet te doden. Ook The Mountain wordt hier door Drogon geroosterd in zijn harnas (rot maar op met je CLEGANEBOWL GET HYPE). Yara en Theon vertrekken hierop naar de Iron Islands waar Yara haar troon opeist. Dany Targaryen, First of her Name, is Queen of The First Men & The Andals, Protector of the Realm blablabla...

Dany hoort van de strijd van Jon in het Noorden maar wil hem niet helpen omdat de Starks een van de grootste supporters waren tijdens Robert's Rebellion. Tyrion probeert op haar in te praten maar nu wil ze zelfs niet naar hem luisteren. Bran duikt op in King's Landing en vertelt het ware verhaal van Jon Snow. Nu Dany weet dat zij de tante van Jon is, besluit ze hem alsnog te helpen en vliegt met haar draken naar het Noorden om de White Walkers te verslaan. Daarna mag Jon van haar King in the North blijven.

The End. Zoiets.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_163390929
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Voor een tweede keer door een vrouw verslagen worden _O-
"Brienne of Fucking Tarth"

Sandor gaat dood volgend seizoen, dat kan toch niet anders.
pi_163390934
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:55 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ja ook maar een kopje thee zie ik niet gebeuren.
het "kopje thee" was overigens spreekwoordelijk :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 29 juni 2016 @ 15:02:02 #160
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163391004
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:57 schreef Nielsch het volgende:
-aardige theorie-
Met als kanttekening dat de White Walkers overwinnen _O_

Ik teken ervoor :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_163391041
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

het "kopje thee" was overigens spreekwoordelijk :P
Oh mijn autisme stak weer de kop op :P
Ik neem dingen te letterlijk. maar een figuurlijk kopje thee zou kunnen.inderdaad.
  woensdag 29 juni 2016 @ 15:09:42 #162
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_163391220
Seizoen 6

-Leukste personage; Bobono
-Minste personage; de weduwe Bolton
-Leukste dode; ze kwamen allemaal weer tot leven.
-Minste dode; Margaery
-Beste scène; De farcicale toneelvertoning in Barvos
-Meest shockerende scène; figurant nummer 310 die vertrapt werd tijdens de battle of the bastards.
-Meest onverwachte scène; elke Varys heeft geen piemel grap, op een gegeven moment zou je denken ze snappen dat we het snappen.
-Beste gevecht; Robert tegen het zwijn in Bravos
-Grootste WTF?! moment; Arya's hele verhaallijn bij het house of black and white
-Waar kijk je naar uit volgend seizoen; conflict tussen Jaime en Cersei, conflict tussen Sansa/Littlefinger en Jon en conflict tussen Euron, Daenerys en de rest van het soepie.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_163391353
Jon gaat dood na trouwerij tussen Jon en Dany. Daarna claimt Sansa de troon en laat ze Dany doodmaken door Brienne.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_163391503
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:57 schreef Nielsch het volgende:
Mijn outline voor seizoen 7:

In het Noorden zetten Jon en Sansa al snel Peter Baelish buitenspel door een verbond te sluiten met Robin Arryn. Een huwelijk tussen Sansa en Robin lijkt me niet heel waarschijnlijk maar zou wel de realiteit van de oude Europese koningshuizen reflecteren. Daar trouwden neven en nichten ook wel eens. Ondertussen bereiden het Noorden en The Vale zich voor op de aanval van de Night King en zijn leger. Dit is een harde strijd die veel mensen het leven kost.

Dany Targaryen komt op zee Euron Greyjoy tegen en er volgt een grote zeeslag die uiteraard door Dany gewonnen wordt. Dit is al vroeg in het seizoen. Daarna vaart ze naar Westeros waar Tyrion al snel Cersei weet te doden. Ook The Mountain wordt hier door Drogon geroosterd in zijn harnas (rot maar op met je CLEGANEBOWL GET HYPE). Yara en Theon vertrekken hierop naar de Iron Islands waar Yara haar troon opeist. Dany Targaryen, First of her Name, is Queen of The First Men & The Andals, Protector of the Realm blablabla...

Dany hoort van de strijd van Jon in het Noorden maar wil hem niet helpen omdat de Starks een van de grootste supporters waren tijdens Robert's Rebellion. Tyrion probeert op haar in te praten maar nu wil ze zelfs niet naar hem luisteren. Bran duikt op in King's Landing en vertelt het ware verhaal van Jon Snow. Nu Dany weet dat zij de tante van Jon is, besluit ze hem alsnog te helpen en vliegt met haar draken naar het Noorden om de White Walkers te verslaan. Daarna mag Jon van haar King in the North blijven.

The End. Zoiets.
Ik denk dat het voor 90% klopt. Op zich wel jammer dat het vrij voorspelbaar is geworden. Ik geloof alleen niet in een huwelijk tussen Sansa en Robin. Cleganebowl gaat wel gebeuren, beide broers zijn nog in leven alleen maar om het nog een keer tegen elkaar op te kunnen nemen. Tijdens het gevecht verbrand het gezicht van Gregor als leuke twist. Beiden overleven het gevecht niet.
pi_163391875
Zou het dan zijn dat de WW nooit ver voorbij de Muur komen? Het meest spectaculaire zou een Long Night zijn waarbij de afgematte legers op het einde toch winnen, misschien door de Night King te onthoofden waarna iedere WW en wight ineen stuikt. Voorspelbaar, ik weet het, maar toch een ander einde.

Ik kan me evengoed voorstellen dat Dany inderdaad naar het noorden vliegt en de draken vlug iedere Other in brand steekt. Switch naar Dickon Tarly: "White walkers, they don't exist!" Niemand in het zuiden merkt iets op.
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:01:23 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163392361
Meeting zojuist. Ging weer de telefoon van de manager hier, die de GOT tune als ringtone heeft (al eerder hier besproken). Maar ditmaal zat de USA manager aan de andere kant van de lijn en die hoorde het.

"Does this mean winter is coming?"
En de NL manager en ik tegelijk: "No! Winter is HERE!"

:')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:04:18 #167
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163392422
Kwam gisternacht terug van vakantie en meteen maar gekeken, anders kon ik niet fatsoenlijk naar m'n werk zonder spoilers :D

Ik stampvoet nog steeds van woede dat Margeary zo'n weinig eervolle dood kreeg zeg :{
Ik ben helemaal pro Olenna dike vette revenge, ook al betekent dit de saaie Dorne als hulpjes (briljante mondsnoerderij van die kutte sandsnakes trouwens)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_163392437
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:04 schreef Ang3l het volgende:

Ik stampvoet nog steeds van woede dat Margeary zo'n weinig eervolle dood kreeg zeg :{
Niet uit het raam springen hè :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163392438
Seizoen 6

-Leukste personage: peter baelish
-Minste personage: Bran Stark
-Leukste dode: High Sparrow
-Minste dode: Margaery ;(
-Beste scène: Wildfire
-Meest shockerende scène: Wildfire
-Meest onverwachte scène: Hold the Door
-Beste gevecht: Bastardbowl
-Grootste WTF?! moment: Hold the Door
-Waar kijk je naar uit volgend seizoen: Peter Baelish die Sansa en Jon tegen elkaar op gaat zetten. Arya die (hopelijk) Jon en Sansa weer ziet. Jaime die Cersei vermoord.
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:08:08 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163392480
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet uit het raam springen hè :*
A la Assassins Creed. HOEPLA!

Maar mooie aflevering.

Leuk:

• Eindelijk the city burns (wildfire)
• Extreem mooie jurk van Cersei, en heerlijke mad queen achtige blikken
• Olenna, altijd Olenna
• R+L=J (ook al is t niet woordelijk bevestigd, toch echt wel met beelden)
• Eindelijk de oversteek van Dany
• Eindelijk de woordelijke bevestiging van t einddoel van Littlefinger (al wist iedereen dat al)


Minder leuk:

• De teleportatie gaven van Arya en Varys
• De roemloze dood van Margaery

Aan alles merk je dat we eindelijk ergens komen. Er wordt haast gemaakt. Hopelijk niet ten koste van de kwaliteit straks. Want dat vind ik dus wel met dat haastige teleporteren van sommige karakters.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_163392489
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 07:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik wil even mijn waardering uitspreken, bedankt voor het up to date houden van de OP ^O^ Mooi en goed werk :)
Dank voor je waardering :)
pi_163392570
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

A la Assassins Creed. HOEPLA!

Maar mooie aflevering.

Leuk:

• Eindelijk the city burns (wildfire)
• Extreem mooie jurk van Cersei, en heerlijke mad queen achtige blikken
• Olenna, altijd Olenna
• R+L=J (ook al is t niet woordelijk bevestigd, toch echt wel met beelden)
• Eindelijk de oversteek van Dany
• Eindelijk de woordelijke bevestiging van t einddoel van Littlefinger (al wist iedereen dat al)


Minder leuk:

• De teleportatie gaven van Arya en Varys
• De roemloze dood van Margaery

Aan alles merk je dat we eindelijk ergens komen. Er wordt haast gemaakt. Hopelijk niet ten koste van de kwaliteit straks. Want dat vind ik dus wel met dat haastige teleporteren van sommige karakters.
Lol. Dat is niet teleporteren, smh.
(she/her)
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:14:42 #173
211083 Angelof9
I must go first
pi_163392602
Ik mis de onzinnige opmerkingen van Maanvis een beetje. :@

Is hij op vakantie ofzo?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:16:12 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_163392633
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:13 schreef Fylax het volgende:

[..]

Lol. Dat is niet teleporteren, smh.
Teleporteren is sarcasme, slimbo.
Ze gaan zo godverrrrdomme snel (i.t.t. bv de reizen van Samwell) dat het onderhand wel teleporteren lijkt. Slecht schrijfwerk noem ik dat, haastig. En dan van Arya nog erger dan bij Varys.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:17:54 #175
211083 Angelof9
I must go first
pi_163392660
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Teleporteren is sarcasme, slimbo.
Ze gaan zo godverrrrdomme snel (i.t.t. bv de reizen van Samwell) dat het onderhand wel teleporteren lijkt. Slecht schrijfwerk noem ik dat, haastig. En dan van Arya nog erger dan bij Varys.
Ik snap precies wat je bedoelt, en het stoorde mij ook behoorlijk.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')