abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_165564418
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Mwa :+

Geen idee waarom ie eruit was! Ik weet zker dat ik 'm erin had :')
( dat heb ik manlief ooit wel eens horen gillen :X O-) )
Waar het stinkt is het warm.
  maandag 26 september 2016 @ 09:27:08 #27
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_165569327
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 18:40 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ben er nog hoor, enorm drukke periode prive gehad en wat minder meegepost maar hoop weer wat meer aanwezig te zijn nu we weer in wat rustiger vaarwater zitten ;)

Er is absoluut geen sprake van dat de samenwerking is stopgezet met "onze" dierenarts hoor. De laatste keer dat ik DDA sprak vertelde ze dat de medische molen helaas niet zo snel werkte als zij (en wij natuurlijk) graag had gewild maar dat ze in de tussentijd echt even flinke rust moest houden. Het is alweer een poosje terug dus zal eens informeren hoe het inmiddels met haar gaat.
Top :Y
pi_166617064
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 22:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik kop 'm er maar even in: is er een adres waar "we" gezellig een mooi kaartje naar toe kunnen sturen, gewoon als lieve Fok!kers voor haar. Misschien vindt ze het leuk kaartjes te krijgen, dat zij gewaardeerd werd weet ze al lang maar haar persoonlijk een hart onder de riem te steken na al hetgeen zij hier heeft gedaan lijkt mij wel het minste en wel zo lief.
flinke kick! :@ maar ik vind het wel een heel goed voorstel van knoflookje. is er iemand die er meer van weet? is er al berhaupt over nagedacht?
  zondag 13 november 2016 @ 10:48:21 #29
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166621168
Indeed
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 13 november 2016 @ 11:09:44 #30
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_166621394
Ja ik ben ook voor! Heb altijd reuze veel gehad aan haar adviezen en haar inzet was enorm. Dus ik hoor het graag! Het is eigenlijk een beetje gek dat ze niet eerder in het zonnetje is gezet. Of heeft de crew al iets gedaan? Dat zal haast wel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_166622715
Ze wordt ook gewoon gemist en dat heus niet enkel vanwege haar onmiskenbaar tomeloze inzet en ik maak me gewoon toch best wel zorgen over hoe het met haar gaat.
Daarom dus zou het misschien mooi zijn dat ze weet dat er aan haar gedacht wordt.
Waar het stinkt is het warm.
pi_166626556
Ik heb de vraag weer even doorgegeven. Ze word inderdaad gemist.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
http://www.librarything.com/catalog/senesta
pi_166799519
Ik wilde het huisdierenverzekerings topic kicken maar zie geen reactieveld meer
pi_166801748
Hmm heb je een linkje voor me?
pi_166801946
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 15:15 schreef senesta het volgende:
Hmm heb je een linkje voor me?
Valerie heeft hem gekickt
pi_166841603
Ja hoi,

Ik zie toevallig dat de F&F / In Memoriam #9 reeks niet in het nuttige linkjes topic staat.

Nu is die reeks misschien niet heel nuttig qua informatie of iets dergelijks (waar zo te zien de meeste links over gaan), maar wel nuttig zodat mensen een verhaaltje kunnen typen als hun huisdier het begeven heeft. En zo een topicreeks makkelijk kunnen vinden en je ei kwijt en verdriet en alles kan ook nuttig zijn toch? :)

Zouden jullie die erbij willen zetten of denken jullie daar anders over? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166901369
quote:
5s.gif Op woensdag 23 november 2016 02:12 schreef Geralt het volgende:
Ja hoi,

Ik zie toevallig dat de F&F / In Memoriam #9 reeks niet in het nuttige linkjes topic staat.

Nu is die reeks misschien niet heel nuttig qua informatie of iets dergelijks (waar zo te zien de meeste links over gaan), maar wel nuttig zodat mensen een verhaaltje kunnen typen als hun huisdier het begeven heeft. En zo een topicreeks makkelijk kunnen vinden en je ei kwijt en verdriet en alles kan ook nuttig zijn toch? :)

Zouden jullie die erbij willen zetten of denken jullie daar anders over? :@
Oei sorry voor de late reactie. Ik wil hem er wel bij zetten hoor, goed idee. Doe ik even zodra ik achter mijn pc zit, vind het mobiel wat onhandig.
Bedankt.
pi_166904725
:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166905095
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 01:16 schreef Geralt het volgende:
:)
Hij staat er bij :)
  donderdag 12 januari 2017 @ 15:08:01 #40
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168077493
F&F / poes hoogzwanger maine coon
Mag dit gewoon hier?
Nieuwe user, kittens die te koop zijn?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 12 januari 2017 @ 15:12:06 #41
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_168077564
Dida niet meer gevonden?
pi_168085475
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:12 schreef Valerie. het volgende:
Dida niet meer gevonden?
Ja, wel! We ontvingen deze week een berichtje.

DiDa heeft heel veel last van haar schouder en moet daar veel fysio voor. En scans en misschien een ingreep... Al met al niet leuk, maar begrijpelijk dat ze even afstand moet nemen van type-werkzaamheden.

Ze vond jullie kaartjes-idee wel heel lief en heeft een adres waar een kaartje heen mag. Dat kun je bij Senesta of mij opvragen via PM, als je iets wilt sturen.
Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende: Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_168097396
Ik vind dat er een beetje raar gereageerd word. De TS van bovenstaand topic heeft die kittens nergens te koop aangeboden, geen prijzen genoemd of wat dan ook..

En dan komen er een paar die daar weer op de verkeerde plek een broodfokdiscussie willen voeren en ipv dat daar iets aan gedaan word, word ze op het doorverkopen gewezen terwijl niks daar op wijst. :@
Laten we dansen!
pi_168099241
Hoi Fripsel, even voor mijn beurt maar ik zie op zich niet zo heel veel mis met de moderatie persoonlijk. Ik zie iemand in het topic aangeven interesse te hebben in een kitten en ik zie mijn collega de TS (die nieuw is) wijzen op onze policy.
Daar lijkt me niet zoveel mis mee.

De discussie over broodfok en leeftijd waarop kittens weg mogen is op zich ook geen verkeerde zolang het niet gaat overheersen en de discussie netjes verloopt. Maar ik hou het topic in de gaten :)
pi_168099947
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:08 schreef senesta het volgende:
Hoi Fripsel, even voor mijn beurt maar ik zie op zich niet zo heel veel mis met de moderatie persoonlijk. Ik zie iemand in het topic aangeven interesse te hebben in een kitten en ik zie mijn collega de TS (die nieuw is) wijzen op onze policy.
Daar lijkt me niet zoveel mis mee.

De discussie over broodfok en leeftijd waarop kittens weg mogen is op zich ook geen verkeerde zolang het niet gaat overheersen en de discussie netjes verloopt. Maar ik hou het topic in de gaten :)
Oh zie nu je reactie hier pas, had beter hier kunnen reageren.

Ben ik het dus niet helemaal mee eens, bij het eerste bericht over die discussie dacht ik al niet weer..

Mja ieder zijn mening. :Y
Laten we dansen!
pi_168100541
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh zie nu je reactie hier pas, had beter hier kunnen reageren.

Ben ik het dus niet helemaal mee eens, bij het eerste bericht over die discussie dacht ik al niet weer..

Mja ieder zijn mening. :Y
Ik moet zeggen dat dat ook mijn eerste gedachte was :@ Niet weer.

Maar TS is nieuw, dus ik vind dat onze users het voordeel van de twijfel verdienen en dat ze hun zegje moeten kunnen doen m.b.t. broodfok enz. Zolang iedereen netjes blijft, moet dat ook kunnen, naar mijn mening.

TS is nieuw, dus ook het voordeel van de twijfel, maar even wijzen op de policy kan geen kwaad, lijkt me. De bedoelingen van TS zijn verder gelukkig goed ^O^
Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende: Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 13 januari 2017 @ 12:25:25 #47
176471 oh-oh
pi_168100726
Goed, schijnbaar vindt niemand broodfok een belangrijk issue, en mag het gewoon geprofileerd worden hier. Mij zul je er niet meer over horen, dit is precies hoe het in stand gehouden wordt maar soit. Ik vind het ook lullig voor al die mensen die hun best doen met opvangkatten en zo :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_168100753
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Goed, schijnbaar vindt niemand broodfok een belangrijk issue, en mag het gewoon geprofileerd worden hier. Mij zul je er niet meer over horen, dit is precies hoe het in stand gehouden wordt maar soit. Ik vind het ook lullig voor al die mensen die hun best doen met opvangkatten en zo :')
Nee sommige mensen zien ook nog andere nuances. Je schetst het allemaal zo zwart/wit.
Laten we dansen!
  vrijdag 13 januari 2017 @ 12:30:19 #49
176471 oh-oh
pi_168100792
Pretnesten waar geld aan verdiend wordt vallen gewoon onder broodfok hoor, dat snappen heel erg veel mensen niet.
( Groucho Marx )
  vrijdag 13 januari 2017 @ 17:43:51 #50
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_168107557
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Pretnesten waar geld aan verdiend wordt vallen gewoon onder broodfok hoor, dat snappen heel erg veel mensen niet.
Hear, hear.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')