abonnement Unibet Coolblue
pi_163342003




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.











De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 juni 2016 @ 16:21:01 #2
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163342010
Aha, nog even een Lapo hunt? :P
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 16:22:27 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163342045
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:49 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Je hebt dit toch ook al eerder van em gezien.
Dus? Laat die ouwe toch :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_163342110
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:21 schreef Voszje het volgende:
Aha, nog even een Lapo hunt? :P
old times sake ja toch :P ik liep er toevallig tegenaan toen ik zag dat er maar 1 post was nadat ik de mijne had gepost kon ik het niet laten :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163342138
Even geteld; er kunnen 9 (!!!) castmembers uit de OP richting de Graveyard _O-
pi_163342139
quote:
15s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:23 schreef Pek het volgende:
Maar goed, einde Nederlandse deelname. Carice en Michiel zien we niet meer terug :W ;(
michiel zouden we wel kunnen faschrijven denk ik , maar carice niet, arya is namelijk ook al terug in westeros en zit nu in de buurt van carice ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 juni 2016 @ 16:27:12 #7
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163342156
Battle of the bitches wordt wel interessant.

IK snapte die scene met de 3eyed raven niet helemaal. Wie was die knakker, dat wijf en welke oprispingen waren ze naar elkaar aan het fluisteren? Iemand enig idee?

Ik denk zelf dat die drie draken (=vuur) nog een grote rol gaan spelen tegen de wittewandelaars en verwacht dat jon snowy op de drakenprinses mag hobbelen, de mazzelaar.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_163342164
Ik verdenk Daario ervan gewoon stiekem te zijn meegelift op een van de boten.
pi_163342181
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:27 schreef govie het volgende:
Battle of the bitches wordt wel interessant.

IK snapte die scene met de 3eyed raven niet helemaal. Wie was die knakker, dat wijf en welke oprispingen waren ze naar elkaar aan het fluisteren? Iemand enig idee?

Ik denk zelf dat die drie draken (=vuur) nog een grote rol gaan spelen tegen de wittewandelaars en verwacht dat jon snowy op de drakenprinses mag hobbelen, de mazzelaar.
Young Ned die baby Jon van Lyanna overneemt. Ze fluistert hem in dat ze hem als z'n eigen moet opvoeden, omdat Robert hem anders zou afslachten. Jon is namelijk de zoon van Raegar.
  maandag 27 juni 2016 @ 16:28:27 #10
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163342185
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:27 schreef govie het volgende:
Battle of the bitches wordt wel interessant.

IK snapte die scene met de 3eyed raven niet helemaal. Wie was die knakker, dat wijf en welke oprispingen waren ze naar elkaar aan het fluisteren? Iemand enig idee?

Ik denk zelf dat die drie draken (=vuur) nog een grote rol gaan spelen tegen de wittewandelaars en verwacht dat jon snowy op de drakenprinses mag hobbelen, de mazzelaar.
Die "knakker" en dat "wijf" in die toren? Dat waren Ned & Lyanna Stark, de baby is Jon Snow. Ned moest zijn zus beloven voor de baby te zorgen...

Edit: spuit 11 :P
pi_163342195
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:27 schreef govie het volgende:

IK snapte die scene met de 3eyed raven niet helemaal. Wie was die knakker, dat wijf en welke oprispingen waren ze naar elkaar aan het fluisteren? Iemand enig idee?

Ik denk zelf dat die drie draken (=vuur) nog een grote rol gaan spelen tegen de wittewandelaars en verwacht dat jon snowy op de drakenprinses mag hobbelen, de mazzelaar.
here you go got for dummies :P

http://www.independent.co(...)lained-a7105041.html
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163342216
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:53 schreef Boma het volgende:
#neverforget

[ afbeelding ]
Wat is deze

Link naar fotoshoot?? :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_163342250
quote:
volgens mij zijn we de piano niet vaak tegengekomen bij got
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 juni 2016 @ 16:31:13 #14
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163342251
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Young Ned die baby Jon van Lyanna overneemt. Ze fluistert hem in dat ze hem als z'n eigen moet opvoeden, omdat Robert hem anders zou afslachten. Jon is namelijk de zoon van Raegar.
Dus een nazat van huis van tagarian en van de starks. interessant, misschien wel een peacebringer?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  PR en moderator maandag 27 juni 2016 @ 16:31:36 #15
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163342263
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_163342300
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:31 schreef govie het volgende:

[..]

Dus een nazat van huis van tagarian en van de starks. interessant, misschien wel een peacebringer?
Yes. ''A song of Ice and Fire''
Dany en Jon, tante en neef.
  PR en moderator maandag 27 juni 2016 @ 16:33:16 #17
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163342312
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:31 schreef govie het volgende:

[..]

Dus een nazat van huis van tagarian en van de starks. interessant, misschien wel een peacebringer?
Waarschijnlijk ja. Theorie is ook dat hij de reïncarnatie van Azor Ahai is, 'the prince that was promised', the song of ice and fire himself (ice = Stark, fire = Targaryen).
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 27 juni 2016 @ 16:33:25 #18
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163342315
Bedankt allemaal, wordt langzaam iets duidelijker. Ik heb de boekies niet gelezen dus het is iedere week weer raden na hoe en wat ik heb gezien :)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_163342317
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:36 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik heb gejankt bij de ''King of the North!'' scène :'( En eindelijk de RLJ confirmed.

me tooo, lets share that for a moment O+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163342331
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Anyone? :o
is het relevant denk je?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163342336
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:33 schreef govie het volgende:
Bedankt allemaal, wordt langzaam iets duidelijker. Ik heb de boekies niet gelezen dus het is iedere week weer raden na hoe en wat ik heb gezien :)
Daarom vind ik dit topic zo fijn, er is altijd wel iemand die het kan uitleggen adhv de boeken of andere fora op internet :Y
  PR en moderator maandag 27 juni 2016 @ 16:34:14 #22
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163342339
Ik stond op de bank te springen toen Arya dat gezicht afdeed en glimlachend Frey's keel doorsneed :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_163342343
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

me tooo, lets share that for a moment O+
Verbroedering O+
  maandag 27 juni 2016 @ 16:34:31 #24
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163342351
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 08:49 schreef Fylax het volgende:
Promise me, Ned..

That made me cry.
Oh gelukkig, ik ben niet de enige.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163342364
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:34 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Oh gelukkig, ik ben niet de enige.
Beide scènes, eerst met baby Jon en daarna de Winterfell scène.
Jáááánken :'( O+
pi_163342391
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Anyone? :o
Waarschijnlijk gewoon Jon Targaryen
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:34 schreef Moira. het volgende:
Ik stond op de bank te springen toen Arya dat gezicht afdeed en glimlachend Frey's keel doorsneed :@
Als ik op een bank zat deed ik waarschijnlijk het zelfde. Zat wel te juichen en dat doe ik niet snel met series.
  PR en moderator maandag 27 juni 2016 @ 16:35:51 #27
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163342392
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

is het relevant denk je?
Maakt dat uit? Het hele verhaal draait om Jon Snow, wat niet eens z'n echte naam is. Zijn geboortenaam wordt genoemd, maar haast onverstaanbaar. Gewoon om 't plaatje af te maken toch.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 27 juni 2016 @ 16:36:21 #28
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163342403
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

me tooo, lets share that for a moment O+
Ik zat toen nog half emotioneel te zijn van Ned en Lyanna en toen stond dat kleine meisje op en ging ze heel stoer praten en toen the King of the North en ik was een beetje een wrak. ;(
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163342414
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 27 juni 2016 @ 16:37:03 #30
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163342417
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Beide scènes, eerst met baby Jon en daarna de Winterfell scène.
Jáááánken :'( O+
Ik zat dus echt te twijfelen of dat nou kwam doordat die scene ook zo sterk was of dat ik gewoon heel lang na zat te snikken over Lyanna. Maar blijkbaar hakte Winterfel er ook bij meerdere mensen in. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  PR en moderator maandag 27 juni 2016 @ 16:37:06 #31
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163342420
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:35 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon Jon Targaryen

[..]

Als ik op een bank zat deed ik waarschijnlijk het zelfde. Zat wel te juichen en dat doe ik niet snel met series.
Ze zegt sowieso niet Jon Targaryen. Je kunt haar lippen zien en een aantal letters horen. Krijg er zelf niks anders dan 'Aerys' uit, dan zou hij dus naar z'n opa vernoemd zijn (wat weer vreemd is aangezien diezelfe opa de vader en broer van Lyanna op gruwelijke wijze heeft vermoord).
Jon is trouwens een naam die (volgens GRRM) Ned zelf aan hem heeft gegeven, waarschijnlijk vernoemd naar z'n goede vriend Jon Arryn.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_163342421
Mag ook in de op

#neverforget




En 3 kwart van de karakters in Kingslanding kunnen ook weg .. :P

Wauw die openingsscenes in Kingslanding (muziek erbij ook :O _O_)

Mad queen Cersei comfirmed

Arme Tommen :(

En die scene waarbij Arya Frey 2 Freys voert was ook super :D (werd ook al gespeculeerd )

Denk dat ik deze aflevering nog wel eens vaker ga zien :P
pi_163342473
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:33 schreef govie het volgende:
Bedankt allemaal, wordt langzaam iets duidelijker. Ik heb de boekies niet gelezen dus het is iedere week weer raden na hoe en wat ik heb gezien :)
ik was laatst bij iemand de ie serie ook ook kijkt , maar dan alleen de serie en ben zelf iemand die nagenoeg alle ins en outs kent en toen ik oa met de jon lineage theorie kwam zaten ze van okay kijken wij wel dezelfde serei :P

als alleen serie kijker gaat toch veel langs je heen omdat niet alles expliciet word gezegd , dus je bent niet de enige ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163342486
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Verbroedering O+
Verzustering O+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163342508
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:36 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zat toen nog half emotioneel te zijn van Ned en Lyanna en toen stond dat kleine meisje op en ging ze heel stoer praten en toen the King of the North en ik was een beetje een wrak. ;(
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163342511
Moet zeggen dat ik Arya niet aan zag komen. Dacht op de een of andere manier dat Jamie iets had bekokstoofd, hoewel het niet zijn stijl is om op die manier iemand om te laten brengen.
What Would Goku Do
  PR en moderator maandag 27 juni 2016 @ 16:42:03 #37
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163342518
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik was laatst bij iemand de ie serie ook ook kijkt , maar dan alleen de serie en ben zelf iemand die nagenoeg alle ins en outs kent en toen ik oa met de jon lineage theorie kwam zaten ze van okay kijken wij wel dezelfde serei :P

als alleen serie kijker gaat toch veel langs je heen omdat niet alles expliciet word gezegd , dus je bent niet de enige ;)
Klopt ja, je mist ook een hoop achtergrond die in de boeken wel uitgebreid gegeven kan worden.
Ben zelf net pas begonnen met het eerste boek :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_163342539
Zegt vrij nu weinig dat R+L=J is, Jon weet er niks van en mocht Bran het hem vertellen dan zou Jon nog steeds zeggen dat ie Neds zoon is en liever Snow of Stark genoemd wilt worden ,

Maar zou ook kunnen dat ie er nooit iets van af zal weten.
pi_163342547
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Klopt ja, je mist ook een hoop achtergrond die in de boeken wel uitgebreid gegeven kan worden.
Ben zelf net pas begonnen met het eerste boek :@
better late than never enjoy!

moet zelf nog adwd uitlezen :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163342600
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:37 schreef King_Merc het volgende:
Mag ook in de op

#neverforget

[ afbeelding ]

En die scene waarbij Arya Frey 2 Freys voert was ook super :D (werd ook al gespeculeerd )
the rat cook idd

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163342601
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Even geteld; er kunnen 9 (!!!) castmembers uit de OP richting de Graveyard _O-
Whehe zat zojuist ook te tellen whehe

En Arya mag weer naar Westeros
pi_163342676
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:27 schreef govie het volgende:
Battle of the bitches wordt wel interessant.

IK snapte die scene met de 3eyed raven niet helemaal. Wie was die knakker, dat wijf en welke oprispingen waren ze naar elkaar aan het fluisteren? Iemand enig idee?

Ik denk zelf dat die drie draken (=vuur) nog een grote rol gaan spelen tegen de wittewandelaars en verwacht dat jon snowy op de drakenprinses mag hobbelen, de mazzelaar.
is dit je eerste aflevering ofzo? :')
  maandag 27 juni 2016 @ 16:51:15 #43
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163342719
Ik vond trouwens de Wildfirescene wel iets te uitgerekt. Op een gegeven moment zie je Cersei uitkijken naar de Great Sept en dan heb je eigenlijk het hele plaatje al wel in beeld gehad. Tot dan vond ik het nog heel mooi. Margaery geeft aan dat er iets niet klopt. Heel scherp. En dan mag het wel zo'n beetje gaan ontploffen van mij. Maar het bleef nog doorgaan en daardoor werd Margaery's paniek ook minder geloofwaardig voor mij. Ik vond het "Hm, hier klopt iets niet, laten we weg gaan" geloofwaardiger van "We moeten NU onmiddelijk van deze plek weg". En doordat het nog even door bleef gaan had ik een iets minder sterke reactie toen de boel ontplofte. De spanningsopbouw was bij mij al een beetje ingezakt.

Had iemand anders dat ook?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163342726
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:43 schreef King_Merc het volgende:
Zegt vrij nu weinig dat R+L=J is, Jon weet er niks van en mocht Bran het hem vertellen dan zou Jon nog steeds zeggen dat ie Neds zoon is en liever Snow of Stark genoemd wilt worden ,

Maar zou ook kunnen dat ie er nooit iets van af zal weten.
wel meer aanspraak op troon dan dat meisje daenrys
pi_163342744
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:51 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond trouwens de Wildfirescene wel iets te uitgerekt. Op een gegeven moment zie je Cersei uitkijken naar de Great Sept en dan heb je eigenlijk het hele plaatje al wel in beeld gehad. Tot dan vond ik het nog heel mooi. Margaery geeft aan dat er iets niet klopt. Heel scherp. En dan mag het wel zo'n beetje gaan ontploffen van mij. Maar het bleef nog doorgaan en daardoor werd Margaery's paniek ook minder geloofwaardig voor mij. Ik vond het "Hm, hier klopt iets niet, laten we weg gaan" geloofwaardiger van "We moeten NU onmiddelijk van deze plek weg". En doordat het nog even door bleef gaan had ik een iets minder sterke reactie toen de boel ontplofte. De spanningsopbouw was bij mij al een beetje ingezakt.

Had iemand anders dat ook?
Nee. :)
pi_163342759
Geweldige aflevering. Echt een paar keer kippenvel. Moment tusen Dany en Tyron was tof. Arya zag ik niet aankomen, maar was ook zeer tof. King in the north ook heerlijk. Alleen het begin vond ik weinig aan en Tommens dood deed me ook niets. Cersei gaat er dus volgend seizoen pas aan. Denk dat Jon wel naar het zuiden gaat om versterking te vragen aan Dany. Want ze hebben veel meer man nodig + de draken. LF zie ik ook nog wel wat fliklen.
pi_163342760
Vind het eerder vervelend hoe Lancel zich helemaal naar voren strekt terwijl je weet dat hij toch te laat is
  maandag 27 juni 2016 @ 16:53:38 #48
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163342789
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vind het eerder vervelend hoe Lancel zich helemaal naar voren strekt terwijl je weet dat hij toch te laat is
Ik vond het er eigenlijk uit zien alsof hij nog best op tijd die kaarsjes kon dichtknijpen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 27 juni 2016 @ 16:55:17 #49
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163342840
En als ik dan toch nog even mag zeiken op een fantastische aflevering, die scene van Varys, had die niet een aflevering eerder gekund? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163342850
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:53 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik vond het er eigenlijk uit zien alsof hij nog best op tijd die kaarsjes kon dichtknijpen. :P
Mjwah, in eerste instantie maar je weet al vrij gauw van ja je bent fucked up vriend
  PR en moderator maandag 27 juni 2016 @ 16:55:46 #51
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163342856
quote:
"He killed a guest beneath his roof, and that's something the gods can't forgive."

Pretty much Frey ja :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_163342870
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:55 schreef BaasBanaan het volgende:
En als ik dan toch nog even mag zeiken op een fantastische aflevering, die scene van Varys, had die niet een aflevering eerder gekund? :P
Ja, vaag dat die ook ineens weer op het schip stond naast Daenrys in slotbeeld (als ik het goed zag). Snelle reiziger die man
pi_163342875
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:51 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond trouwens de Wildfirescene wel iets te uitgerekt. Op een gegeven moment zie je Cersei uitkijken naar de Great Sept en dan heb je eigenlijk het hele plaatje al wel in beeld gehad. Tot dan vond ik het nog heel mooi. Margaery geeft aan dat er iets niet klopt. Heel scherp. En dan mag het wel zo'n beetje gaan ontploffen van mij. Maar het bleef nog doorgaan en daardoor werd Margaery's paniek ook minder geloofwaardig voor mij. Ik vond het "Hm, hier klopt iets niet, laten we weg gaan" geloofwaardiger van "We moeten NU onmiddelijk van deze plek weg". En doordat het nog even door bleef gaan had ik een iets minder sterke reactie toen de boel ontplofte. De spanningsopbouw was bij mij al een beetje ingezakt.

Had iemand anders dat ook?
nope
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 juni 2016 @ 16:57:23 #54
28033 Pek
je moet wat
pi_163342898
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:43 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Je moet de reveal van de wildfire opbouwen. Hoe beter naar een climax toewerken dan iemand die langzaam kruipend naar de kaarsjes gaat.
Met de kans dat hij de kaarsjes uitblaast? Onlogisch. Die opbouw kan je ook anders doen, een Qyburn die geniepig in zijn handjes wrijft ofzo, hehe 8-)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_163342932
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:55 schreef BaasBanaan het volgende:
En als ik dan toch nog even mag zeiken op een fantastische aflevering, die scene van Varys, had die niet een aflevering eerder gekund? :P
nee want toen was oolena niet haar hele familie kwijtgerakt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 juni 2016 @ 16:58:42 #56
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163342936
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ja, vaag dat die ook ineens weer op het schip stond naast Daenrys in slotbeeld (als ik het goed zag). Snelle reiziger die man
Ik vind het op zich niet zo heel erg, ik snap dat niet elke reis in beeld kan komen. Maar voor mij zou het dan toch helpen om iemand een aflevering later pas weer heel ergens anders te zien. Jaime kon ook best snel reizen trouwens. Ik moet er denk ik nog even aan wennen, dit nieuwe tempo. Arya ook ineens in Westeros. Voor volgend seizoen weten we dus dat we karakters in de volgende scene al in de locatie kunnen verwachten waar ze heen willen gaan. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163342938
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ja, vaag dat die ook ineens weer op het schip stond naast Daenrys in slotbeeld (als ik het goed zag). Snelle reiziger die man
Hij was daar samen met de tyrell en dorne vloot gekomen neem ik aan. Want die schepen zag je er ook tussen zitten.
  maandag 27 juni 2016 @ 16:59:00 #58
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163342943
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ja, vaag dat die ook ineens weer op het schip stond naast Daenrys in slotbeeld (als ik het goed zag). Snelle reiziger die man
De bootjes van Dorne zaten er ook bij, dat had 'ie even geregeld. :9
  maandag 27 juni 2016 @ 16:59:15 #59
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163342948
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee want toen was oolena niet haar hele familie kwijtgerakt
Oh ja, natuurlijk.

En ze willen die aantocht van Daenerys natuurlijk niet naar het volgende seizoen overtillen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163342952
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:58 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Hij was daar samen met de tyrell en dorne vloot gekomen neem ik aan. Want die schepen zag je er ook tussen zitten.
Dat zou kunnen, maar was gewoon verrast
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2016 @ 16:59:56 #61
88815 The_Emotion
98.3
pi_163342965
Dat eindshot met die schepen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_163342968
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

"He killed a guest beneath his roof, and that's something the gods can't forgive."

Pretty much Frey ja :P
ja dit werd als gespeculeerd sinds deze scene in seizoen drie, dat walder eindelijk zou krijgen wat hij verdiende maar we moesten er uiteindelijk dus bijna 3 seizoen op wachten :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163342972
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:59 schreef Voszje het volgende:

[..]

De bootjes van Dorne zaten er ook bij, dat had 'ie even geregeld. :9
Allemaal zo scherp..
  maandag 27 juni 2016 @ 17:00:48 #64
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163342994
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:58 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Hij was daar samen met de tyrell en dorne vloot gekomen neem ik aan. Want die schepen zag je er ook tussen zitten.
Dat was voor mij ook wel een leuk kijkmomentje. Ik zat nog even te denken van "Huh, maar heeft Daenerys dan wel genoeg schepen of gaan ze vaker varen of hoe zit dit? OOoooh.. hey dat zijn Martell schepen!".
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163343027
Cersei kan toch nooit winnen van Dany :D
Die heeft inmiddels iedereen achter haar staan _O-
pi_163343033
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Allemaal zo scherp..
ik zag ze ook pas na de tweede kijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163343038
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ja, vaag dat die ook ineens weer op het schip stond naast Daenrys in slotbeeld (als ik het goed zag). Snelle reiziger die man
Nee, er zit gewoon heel veel tijd tussen die scenes.
(she/her)
pi_163343043
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:01 schreef hafcfan het volgende:
Cersei kan toch nooit winnen van Dany :D
Die heeft inmiddels iedereen achter haar staan _O-
Ja, dat denk ik elke keer bij d'r.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:03:26 #69
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343061
Hogwarts zag er trouwens prachtig uit. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163343067
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik elke keer bij d'r.
Hoeveel man hebben die Lanisters nog? Bijna niks toch. Dat shot als ze Tyron ziet wordt genot.
pi_163343104
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hoeveel man hebben die Lanisters nog? Bijna niks toch. Dat shot als ze Tyron ziet wordt genot.
Mwah, die Jaime heeft nog wel gewoon heel leger toch?
  maandag 27 juni 2016 @ 17:05:23 #72
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343112
Als the Brotherhood trouwens naar het Noorden reist komen ze misschien wel langs Arya. En als Mellisandre naar het zuiden reist ook. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163343142
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Als the Brotherhood trouwens naar het Noorden reist komen ze misschien wel langs Arya. En als Mellisandre naar het zuiden reist ook. :Y
Wrm moeten die nog maar dood van Arya dan?
pi_163343148
oh vanwege die gendry ofzo?
pi_163343151
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Mwah, die Jaime heeft nog wel gewoon heel leger toch?
Ik heb het gevoel dat Jaime er nu wel klaar mee is. Die ziet ook dat alles verloren is.
pi_163343171
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat Jaime er nu wel klaar mee is. Die ziet ook dat alles verloren is.
Ja maar zie hem er eerder solo vandoor gaan
  maandag 27 juni 2016 @ 17:07:24 #77
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343176
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Mwah, die Jaime heeft nog wel gewoon heel leger toch?
Maar de Tyrells hebben volgens mij meer. Dorne heeft ook nog geen leger ingezet deze oorlog volgens mij. Daenerys heeft de Reach, Dorne, Dothraki, Unsullied en draken. Dat wordt een makkie. :P

Zaten er trouwens ook Reach schepen bij haar vloot? Ik zag volgens mij wel wat groens, maar ik was Olenna helemaal vergeten.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:08:04 #78
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343190
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Wrm moeten die nog maar dood van Arya dan?
Mel had voorspelt dat ze Arya nog een keer zou ontmoeten en misschien wil the Hound Arya alsnog naar haar familie brengen. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163343196
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:07 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar de Tyrells hebben volgens mij meer. Dorne heeft ook nog geen leger ingezet deze oorlog volgens mij. Daenerys heeft de Reach, Dorne, Dothraki, Unsullied en draken. Dat wordt een makkie. :P

Zaten er trouwens ook Reach schepen bij haar vloot? Ik zag volgens mij wel wat groens, maar ik was Olenna helemaal vergeten.
Gregor telt voor 10.000 toch
pi_163343203
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ja maar zie hem er eerder solo vandoor gaan
Eens. Of hij sluit zich aan bij Dany.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:08:53 #81
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343209
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Gregor telt voor 10.000 toch
Waar telt een draak voor? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163343213
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:08 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Waar telt een draak voor? :P
Een aanval Wildfire?
  maandag 27 juni 2016 @ 17:09:26 #83
211083 Angelof9
I must go first
pi_163343222
Geweldige aflevering, vooral de eerste 30 minuten, met die muziek en die langzame opbouw. Dat shot van het raam waar Tommen uitspringt dat maar duurt en duurt. Echt geweldig.

Ik was natuurlijk wel heel kwaad dat die Kut-Cersei alle macht weer terug heeft, maar hopelijk duurt dat niet lang. En ik hoop/verwacht dat Jamie haar nu ook afvalt.

Arya's scene was op zich prima, maar waar ze teleport machines verstopt hebben? Hoe kan zij daar nu zo snel zijn?? En laten we het helemaal maar niet over Varys hebben. En dan ook nog alle Dorne schepen in 3 seconden naar Mereen?

Traantje bij Dany die Tyrion haar hand maakt. En Lady Mormont! :D :D :D

En had niet verwacht dat Margeary zo zou eindigen :'(
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_163343227
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik was laatst bij iemand de ie serie ook ook kijkt , maar dan alleen de serie en ben zelf iemand die nagenoeg alle ins en outs kent en toen ik oa met de jon lineage theorie kwam zaten ze van okay kijken wij wel dezelfde serei :P

als alleen serie kijker gaat toch veel langs je heen omdat niet alles expliciet word gezegd , dus je bent niet de enige ;)
Als alleen serie kijker snap ik ook niet dat je dan zelf niet een beetje dingen uitzoekt. Zelf veel wikia's gelezen en alle Game of Thrones lores gekeken.

Wilde al meteen alles weten over the rebellion en de mad king. Als je alleen de serie kijkt dan riepen veel dingen toch wel vragen op vanaf seizoen 1 al. Je merkt zelf ook dat je dingen mist.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_163343230
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:08 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Waar telt een draak voor? :P
pls, die puppies?
Je hebt gewoon een Big Fucking Sword nodig toch?
pi_163343245
Hoe komt Arya aan de gezichten dan? Dood ze onschuldigen mensen
  maandag 27 juni 2016 @ 17:11:36 #87
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343276
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:09 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Een aanval Wildfire?
Een draak is heel veel aanvallen Wildfire. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163343279
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat Jaime er nu wel klaar mee is. Die ziet ook dat alles verloren is.
Dat laatste shot van hem dacht ik aan zijn gezicht te zien dat hij daar niet Cersei zag zitten, maar the Mad King.
pi_163343290
Oh en dan komt het besef dat we weer moeten wachten tot april 2017.. -O-
  maandag 27 juni 2016 @ 17:12:59 #90
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343310
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:09 schreef Angelof9 het volgende:
Geweldige aflevering, vooral de eerste 30 minuten, met die muziek en die langzame opbouw. Dat shot van het raam waar Tommen uitspringt dat maar duurt en duurt. Echt geweldig.

Ik was natuurlijk wel heel kwaad dat die Kut-Cersei alle macht weer terug heeft, maar hopelijk duurt dat niet lang. En ik hoop/verwacht dat Jamie haar nu ook afvalt.

Arya's scene was op zich prima, maar waar ze teleport machines verstopt hebben? Hoe kan zij daar nu zo snel zijn?? En laten we het helemaal maar niet over Varys hebben. En dan ook nog alle Dorne schepen in 3 seconden naar Mereen?

Traantje bij Dany die Tyrion haar hand maakt. En Lady Mormont! :D :D :D

En had niet verwacht dat Margeary zo zou eindigen :'(
Dat shot van Tommen was echt fantastisch. Heel mooi in beeld gebracht. _O_
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163343314
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:11 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Dat laatste shot van hem dacht ik aan zijn gezicht te zien dat hij daar niet Cersei zag zitten, maar the Mad King.
Zijn ook veel mensen die denken nu dat hij haar afmaakt. Alle kinderen is hij ook al kwijt door haar :')
pi_163343326
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:12 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat shot van Tommen was echt fantastisch. Heel mooi in beeld gebracht. _O_
Dat was mooi inderdaad :Y
Cersei was wel heel kil à la Ramsay; ''Feed her to the dogs'' / ''Burn him and bring his ashes to the sept''.
Het was dan ook haar minst favoriete kind :+
  maandag 27 juni 2016 @ 17:14:41 #93
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163343338
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zijn ook veel mensen die denken nu dat hij haar afmaakt. Alle kinderen is hij ook al kwijt door haar :')
Al was Joffrey wel gewoon een cunt. :Y)
pi_163343339
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zijn ook veel mensen die denken nu dat hij haar afmaakt. Alle kinderen is hij ook al kwijt door haar :')
De voorspelling vorig seizoen is dat zij door een jonge broer ten einde zou komen. Cersei dacht altijd dat dat Tyrion was, maar het zal Jaime wel zijn.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:14:49 #95
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343340
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Als alleen serie kijker snap ik ook niet dat je dan zelf niet een beetje dingen uitzoekt. Zelf veel wikia's gelezen en alle Game of Thrones lores gekeken.

Wilde al meteen alles weten over the rebellion en de mad king. Als je alleen de serie kijkt dan riepen veel dingen toch wel vragen op vanaf seizoen 1 al. Je merkt zelf ook dat je dingen mist.
Sowieso "Lore & History" kijken elk jaar. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163343341
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zijn ook veel mensen die denken nu dat hij haar afmaakt. Alle kinderen is hij ook al kwijt door haar :')
Joffrey dankzij Olenna/LF en Myrcella dankzij Tyrion/Ellaria.
pi_163343349
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Joffrey dankzij Olenna/LF en Myrcella dankzij Tyrion/Ellaria.
Wat zij zelf veroorzaakt heeft.
pi_163343355
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
wat een aflevering, beste ooit.

A time for wolves *O*
pi_163343380
Beste aflevering van het seizoen en misschien zelfs de beste van de serie. Zo goed gefilmd en in scene gezet, perfect!

Een koudbloedige Cercei, zelfs wanneer ze Tommen dood ziet.

Toen Arya in beeld kwam was ik daadwerkelijk aan het klappen.

Ik vond Sansa altijd iritant maar ze heeft laten zien dat ze geen kind meer is. Dikke middelvinger naar LF. En LF die gewoon zijn droom openbaart :o .

En R+L=J _O_ . Jon Snow/Stark/Targaryen of iets anders? Don't care, JON DAKININDANORF!!!

Lady Mormont _O_

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 15:24 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Cercei tript.
Tommen, High sparrow en The Hound gaan dood.
Jon Targaryen bevestigd + Jon wordt the king in the north.
Walder Frey gaat dood.
Danaerys etc gaan naar Westeros <---- ending scene
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 16:01 schreef maho_91 het volgende:
Ned opent de deur en ziet een Lyanna Stark die dood aan het gaan is. Lyanna zegt dat Ned "hem moet meenemen en voor hem moet zorgen. Ned weet niet waar ze het over heeft maar zegt gewoon ja. Lyanna gaat dood en er komt een vrouw met een baby in haar had. Ned is shocked en huilt: "I beloof het Lyanna!".

Wanneer Ned naar buiten gaat, Howland: "Is dit de kind van Lyanna en Rhaegar?". Ned: "Ja, maar Robert mag het niet weten. Hij zal een Stark zijn!".

Nu komt er een fade in naar Winterfell. Naar het moment dat Ned daar aankomt met Jon. Catelyn die huilt. Je ziet Jon als baby en er komt een fade in naar huidige Jon. Hier wordt Jon benoemd tot King in the North. Het boeit niemand dat Jon een bastard is en iedereen schreeuwt "The king in the North".

Vervolgens zien we Daenerys haar army op de schepen stappen. Ze beginnen te varen en de camera zoomt uit naar de vliegende draken!

FADE OUT
Wauw, buiten de dood van The Hound en Howland scene heb ik bijna alles geraden. [sarcasm] kut voorspelbare serie [/sarcasm].
  maandag 27 juni 2016 @ 17:17:37 #100
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343383
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat was mooi inderdaad :Y
Cersei was wel heel kil à la Ramsay; ''Feed her to the dogs'' / ''Burn him and bring his ashes to the sept''.
Het was dan ook haar minst favoriete kind :+
Op zich ook wel weer mooi. Hij is gestorven door haar Wildfire-aanval op de Great Sept. Dus daar ligt zijn as. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:18:46 #101
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343403
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:17 schreef maho_91 het volgende:
Beste aflevering van het seizoen en misschien zelfs de beste van de serie. Zo goed gefilmd en in scene gezet, perfect!

Een koudbloedige Cercei, zelfs wanneer ze Tommen dood ziet.

Toen Arya in beeld kwam was ik daadwerkelijk aan het klappen.

Ik vond Sansa altijd iritant maar ze heeft laten zien dat ze geen kind meer is. Dikke middelvinger naar LF. En LF die gewoon zijn droom openbaart :o .

En R+L=J _O_ . Jon Snow/Stark/Targaryen of iets anders? Don't care, JON DAKININDANORF!!!

Lady Mormont _O_

[..]

[..]

Wauw, buiten de dood van The Hound en Howland scene heb ik bijna alles geraden. [sarcasm] kut voorspelbare serie [/sarcasm].
Dan heb ik het moment waarop Ned met Jon aankomt bij Winterfel en Catelyn gemist denk ik. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163343409
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:17 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Op zich ook wel weer mooi. Hij is gestorven door haar Wildfire-aanval op de Great Sept. Dus daar ligt zijn as. :P
True, volgens mij bedacht ze zich pas later dat haar familie daar begraven ligt _O-
pi_163343412
Ik had ook het idee dat Jamie dacht naar de mad king te kijken. Hij stond daar echt machteloos :+
pi_163343417
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh en dan komt het besef dat we weer moeten wachten tot april 2017.. -O-
Thx, ik wou iets langer nagenieten van deze brillante afleveren, lees ik je reactie }:|
pi_163343427
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Even geteld; er kunnen 9 (!!!) castmembers uit de OP richting de Graveyard _O-
Ik zal hem vanavond of morgen aanpassen
pi_163343431
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dan heb ik het moment waarop Ned met Jon aankomt bij Winterfel en Catelyn gemist denk ik. :P
Vandaar "bijna" :D .
pi_163343458
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:20 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Ik zal hem vanavond of morgen aanpassen
Is dat een record? 9 in één episode?
pi_163343481
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:22 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Is dat een record? 9 in één episode?
Ik denk het wel
pi_163343497
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Cersei was wel heel kil à la Ramsay; ''Feed her to the dogs'' / ''Burn him and bring his ashes to the sept''.
dat vond ik dan weer "minder" omdat ik had gehoopt dat het haar zou opbreken, maar niet dus, cunt being a cunt, thats all
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163343525
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:19 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Thx, ik wou iets langer nagenieten van deze brillante afleveren, lees ik je reactie }:|
Sorry :'(

quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat vond ik dan weer "minder" omdat ik had gehoopt dat het haar zou opbreken, maar niet dus, cunt being a cunt, thats all
Ik denk dat ze nu haar kans schoon zag om de troon over te nemen, wat altijd haar doel al was. Daarnaast heeft Tommen het haar ook goed moeilijk gemaakt.
pi_163343552
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat vond ik dan weer "minder" omdat ik had gehoopt dat het haar zou opbreken, maar niet dus, cunt being a cunt, thats all
De dood van haar kinderen moet ze inmiddels al wel een beetje immuun tegen zijn. En het was zijn eigen keuze om te springen. Dat neemt ze hem vast ook niet in dank af na alles wat ze voor hem heeft gedaan.

Arme Tommen. Zo twijfelen aan jezelf als koning en dan ook nog al je mensen zien branden. ;(
pi_163343579
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik denk dat ze nu haar kans schoon zag om de troon over te nemen, wat altijd haar doel al was. Daarnaast heeft Tommen het haar ook goed moeilijk gemaakt.
Tommen was niet fit to rule, maar wel degelijk belangrijker voor haar dan de troon.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:29:29 #113
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163343586
Heb net wat wiki's gelezen en misschien is die heks nissanissa en moet worden gedood door Jon Snow om de lightbringer te maken. Maar wie hobbelt de drakenprinses dan?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_163343592
we hebben drie seizoenen moeten wachten voor de rat cook, profetie. komend seizoen eindelijk deze profetie werkelijkheid?

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163343598
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe komt Arya aan de gezichten dan? Dood ze onschuldigen mensen
Of ze heeft een paar gezichten meegenomen, niemand weet namelijk hoe dat precies werkt ;)
pi_163343609
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:29 schreef govie het volgende:
Heb net wat wiki's gelezen en misschien is die heks nissanissa en moet worden gedood door Jon Snow om de lightbringer te maken. Maar wie hobbelt de drakenprinses dan?
wablief?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 juni 2016 @ 17:30:23 #117
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343610
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat vond ik dan weer "minder" omdat ik had gehoopt dat het haar zou opbreken, maar niet dus, cunt being a cunt, thats all
Ze is ook gebroken. Ik denk niet dat ze nog heel veel voelt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:31:46 #118
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_163343624
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe komt Arya aan de gezichten dan? Dood ze onschuldigen mensen
Dat was gewoon een Halloween masker.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_163343635
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

wablief?
Geen idee wat hij wil zeggen :') Zelfs Hodor praat duidelijker dan dit. Hodor :'(
pi_163343663
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:32 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Geen idee wat hij wil zeggen :') Zelfs Hodor praat duidelijker dan dit. Hodor :'(
is het wat ze "straattaal" noemen? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163343690
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:29 schreef govie het volgende:
Heb net wat wiki's gelezen en misschien is die heks nissanissa en moet worden gedood door Jon Snow om de lightbringer te maken. Maar wie hobbelt de drakenprinses dan?
Ja denk ik ook :{
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:37:41 #122
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163343732
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

wablief?
Iemand suggereerde in dit draadje aan mij dat jon snow eventueel Azor Ahai was. Deze Azor Ahai vocht tegenduisternis dat de wereld bedreigde. Om dit te doen moest hij een zwaard maken, de lightbringer, welke deels gemaakt was uit de soul van zijn vrouw door haar te vermoorden, De heks uit de serie game of thrones heeft ook een rood gewaad en zwarte haarlijn, welke erg lijkt op de wikifoto van deze nissanissa.
Misschien is Jon Snow dus gewoon een held zoals Azor Ahai en die heks, nissanissa, zijn vrouw die hij van kant gaat maken voor wat zilver bestek om de whitewalker mee af te slachten.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 27 juni 2016 @ 17:40:01 #123
211083 Angelof9
I must go first
pi_163343779
Was dat die dame die opeens in Mereen opdook, en we daarna nooit meer hebben gezien?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 27 juni 2016 @ 17:41:36 #124
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163343808
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:40 schreef Angelof9 het volgende:
Was dat die dame die opeens in Mereen opdook, en we daarna nooit meer hebben gezien?
Kinvara? Dat was toch gewoon een rode priesteres, net als Melisandre?
  maandag 27 juni 2016 @ 17:41:56 #125
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163343821
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:37 schreef govie het volgende:

[..]

Iemand suggereerde in dit draadje aan mij dat jon snow eventueel Azor Ahai was. Deze Azor Ahai vocht tegenduisternis dat de wereld bedreigde. Om dit te doen moest hij een zwaard maken, de lightbringer, welke deels gemaakt was uit de soul van zijn vrouw door haar te vermoorden, De heks uit de serie game of thrones heeft ook een rood gewaad en zwarte haarlijn, welke erg lijkt op de wikifoto van deze nissanissa.
Misschien is Jon Snow dus gewoon een held zoals Azor Ahai en die heks, nissanissa, zijn vrouw die hij van kant gaat maken voor wat zilver bestek om de whitewalker mee af te slachten.
Ik denk dat de draken de nieuwe Lightbringer zijn. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163343822
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:37 schreef govie het volgende:

[..]

Iemand suggereerde in dit draadje aan mij dat jon snow eventueel Azor Ahai was. Deze Azor Ahai vocht tegenduisternis dat de wereld bedreigde. Om dit te doen moest hij een zwaard maken, de lightbringer, welke deels gemaakt was uit de soul van zijn vrouw door haar te vermoorden, De heks uit de serie game of thrones heeft ook een rood gewaad en zwarte haarlijn, welke erg lijkt op de wikifoto van deze nissanissa.
Misschien is Jon Snow dus gewoon een held zoals Azor Ahai en die heks, nissanissa, zijn vrouw die hij van kant gaat maken voor wat zolver bestek om de whitewalker af te slachten.
Welke heks? :') Melisandre is een Red Priestess. En het lijkt er op dat zij mag blijven leven van Jon.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:42:11 #127
211083 Angelof9
I must go first
pi_163343829
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:41 schreef Voszje het volgende:

[..]

Kinvara? Dat was toch gewoon een rode priesteres, net als Melisandre?
Oh, heette ze zo. Ik vroeg me af waar zij gebleven is.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_163343834
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:37 schreef govie het volgende:

[..]

Iemand suggereerde in dit draadje aan mij dat jon snow eventueel Azor Ahai was. Deze Azor Ahai vocht tegenduisternis dat de wereld bedreigde. Om dit te doen moest hij een zwaard maken, de lightbringer, welke deels gemaakt was uit de soul van zijn vrouw door haar te vermoorden, De heks uit de serie game of thrones heeft ook een rood gewaad en zwarte haarlijn, welke erg lijkt op de wikifoto van deze nissanissa.
Misschien is Jon Snow dus gewoon een held zoals Azor Ahai en die heks, nissanissa, zijn vrouw die hij van kant gaat maken voor wat zolver bestek om de whitewalker af te slachten.
wie bedoel je met nissanissa?

daarnaast zijn er veel threorieen verhalen over azor ahai, maar echt helder is het niet, dus daar moet je niet al te veel waarde aan hechten. https://www.youtube.com/results?search_query=azor+ahai
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163343850
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:41 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat de draken de nieuwe Lightbringer zijn. :P
:Y :Y :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163343852
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

wie bedoel je met nissanissa?

daarnaast zijn er veel threorieen verhalen over azor ahai, maar echt helder is het niet, dus daar moet je niet al te veel waarde aan hechten. https://www.youtube.com/results?search_query=azor+ahai
Hij bedoelt dit denk ik, http://awoiaf.westeros.org/index.php/Nissa_Nissa
pi_163343893
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:29 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Of ze heeft een paar gezichten meegenomen, niemand weet namelijk hoe dat precies werkt ;)
Magic. Je kunt natuurlijk niet zomaar iemands gezicht dragen.
  maandag 27 juni 2016 @ 17:46:10 #132
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163343907
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:41 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Welke heks? :') Melisandre is een Red Priestess. En het lijkt er op dat zij mag blijven leven van Jon.
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

wie bedoel je met nissanissa?

daarnaast zijn er veel threorieen verhalen over azor ahai, maar echt helder is het niet, dus daar moet je niet al te veel waarde aan hechten. https://www.youtube.com/results?search_query=azor+ahai
De priesteres/heks die jon snow terugbracht van de dood. Toch zou het best kunnen, ook omdat ze duidelijk maakte dat hij haar nodig heeft in de komende oorlog gedurende de laatste scene. Zoek Azor Ahai en zijn vrouw en zwaard maar eens op, er zitten wel enige overkoepelende verhaallijn in.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 27 juni 2016 @ 17:46:46 #133
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163343925
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:42 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Oh, heette ze zo. Ik vroeg me af waar zij gebleven is.
Misschien weer terug naar Volantis, nadat ze haar werk in Mereen had gedaan. De priesters verspreidden het goede woord over Dany, dat zij de beloofde koningin is... Job done. :P
pi_163344094
Heeft iemand nog kunnen bijhouden hoeveel Arya Stark nog op haar deadlist nog moet killen aangezien ze verder is begonnen met haar lijst
pi_163344099
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:01 schreef hafcfan het volgende:
Cersei kan toch nooit winnen van Dany :D
Die heeft inmiddels iedereen achter haar staan _O-
Cersei niet nee, maar Dany gaat nog tegenslag tegenkomen als ze in Westeros is. Euron gaat met zijn 1000 ships haar enorme army nog wat decimeren denk ik
pi_163344105
Schitterende aflevering _O_ , beste aflevering dit seizoen imo. Kan niet wachten tot volgende season.

Wat ik nu verwacht in season 7

- Dany vs Euron (Sea Battle wellicht?)
- Cersei vs Jaime
- Starks vs Littlefinger (hoewel er opeens gehint wordt op mogelijke frictie tussen Sansa en Jon)
- White Walkers die voorbij de Wall gaan

en dan heb je nog wat wildcards zoals Arya en BwB
pi_163344142
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:55 schreef koekii het volgende:
Heeft iemand nog kunnen bijhouden hoeveel Arya Stark nog op haar deadlist nog moet killen aangezien ze verder is begonnen met haar lijst
Cersei, Melissandre, Gregor Cleglane
pi_163344212
8 details you might have missed in the 'Game of Thrones' finale

oa een paar had ik idd gemist of hier niet benoemd zoals arya die verklapt dat ze geen commoner is met haar "my lord" en de goud kleurige jas van tommen, de profetie van maggy the frog en the white wolf
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163344291
Vanochtend voor het werk de aflevering gekeken. Super tof. Ik had stiekem wel gehoopt dat Mellisandre geexecuteerd zou worden door Jon Snow en dat op die manier de god of light via Mellisandre in longclaw zouden trekken en welke op zijn beurt lightbringer zou worden.
Arya had ik nog niet in riverrun verwacht. Fijn dat dat niet zo lang duurt. Ik had wel meteen zoiets dat dat Arya moest zijn. Overall was het allemaal goed voorspelbaar, maarja dat krijg je ook als je veel theoriën/ideeën/ verwachtingen leest.
Erg fast paced allemaal maar dat maakt het niet minder tof. De snelheid van deze aflevering had wat meer over het seizoen verspreid mogen zijn (zoals de Tower of joy scene, die had niet opgesplitst hoeven te worden van mij).
Ook zijn er wel erg veel signalen geweest die het opblazen van de wildfire caches voorspelbaar maakte.
Over het algemeen valt er genoeg aan te merken op het seizoen maar geniet ik er niet minder om. (Sterker nog, dit is het eerste seizoen waarbij ik elke aflevering zo'n 3 keer kijk in een week.
Vanavond nog maar eens kijken :)

Weet iemand of er al een preview is van seizoen 7? Meestal was er toch een soort van teaser van het volgende seizoen in de laatste aflevering? Ik kan het mis hebben natuurlijk.
pi_163344364
overigens

How fitting and poignant was it that Lyanna Mormont declared Jon the King in the North, by the way?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 18:06:46 #141
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163344383
Trouwens, alweer een ep. zonder Ghost... waar is dat beest?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_163344401
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:03 schreef zforces het volgende:
Vanochtend voor het werk de aflevering gekeken. Super tof. Ik had stiekem wel gehoopt dat Mellisandre geexecuteerd zou worden door Jon Snow en dat op die manier de god of light via Mellisandre in longclaw zouden trekken en welke op zijn beurt lightbringer zou worden.
Arya had ik nog niet in riverrun verwacht. Fijn dat dat niet zo lang duurt. Ik had wel meteen zoiets dat dat Arya moest zijn. Overall was het allemaal goed voorspelbaar, maarja dat krijg je ook als je veel theoriën/ideeën/ verwachtingen leest.
Erg fast paced allemaal maar dat maakt het niet minder tof. De snelheid van deze aflevering had wat meer over het seizoen verspreid mogen zijn (zoals de Tower of joy scene, die had niet opgesplitst hoeven te worden van mij).
Ook zijn er wel erg veel signalen geweest die het opblazen van de wildfire caches voorspelbaar maakte.
Over het algemeen valt er genoeg aan te merken op het seizoen maar geniet ik er niet minder om. (Sterker nog, dit is het eerste seizoen waarbij ik elke aflevering zo'n 3 keer kijk in een week.
Vanavond nog maar eens kijken :)

Weet iemand of er al een preview is van seizoen 7? Meestal was er toch een soort van teaser van het volgende seizoen in de laatste aflevering? Ik kan het mis hebben natuurlijk.
Dat heb je mis, ze zijn nog niet begonnen met filmen ;)
pi_163344413
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens, alweer een ep. zonder Ghost... waar is dat beest?
Het CGI budget ging wederom op aan de draken
pi_163344444
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens, alweer een ep. zonder Ghost... waar is dat beest?
deze e p had ie toch niks toe te voegen. geen gemis imo
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163344499
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:03 schreef zforces het volgende:

Weet iemand of er al een preview is van seizoen 7? Meestal was er toch een soort van teaser van het volgende seizoen in de laatste aflevering? Ik kan het mis hebben natuurlijk.
preview van seizoen 7 kan je ergens in het voorjaar van 2017 zien :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163344508
Mijn voorspelling: Jon Snow heeft Melisandre ( Carice ) rechtstreeks haar naar Cersei gebracht. Die een zeer gevaarlijke tegenstander voor Jon Snow gaat worden. Cersei die al net zo duister is als Melisandre wil wel een deal sluiten met de firelord, waar de demonen in Jon zijn reet worden gejaagd. Die gozer gaat het nog echt niet makkelijk krijgen.

Ayra komt terug als een full skilled Ninja die rustig haar lijstje gaat afwerken en die uiteindelijk Cersei verslaat.

Daenerys wordt de Queen met Jon aan haar zijde en samen gaan ze als enige gerechtvaardigde de troon bestijgen om uiteindelijk het gevecht aan te gaan tegen de White Walkers.

En Brann gaat de White Walker bevechten van binnenuit en zal uiteindelijk de verlosser worden van het hele rijk.
pi_163344512
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

deze e p had ie toch niks toe te voegen. geen gemis imo
Hand Hound of the King
pi_163344525
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:07 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat heb je mis, ze zijn nog niet begonnen met filmen ;)
Oke. Jammer. Trailers en/of teasers zijn altijd leuk materiaal om over te speculeren.
  maandag 27 juni 2016 @ 18:12:12 #149
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_163344655
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:56 schreef L3gend het volgende:
(hoewel er opeens gehint wordt op mogelijke frictie tussen Sansa en Jon)
Dat heb ik gemist geloof ik? Welke scene doel je op? :)
pi_163344713
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:16 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist geloof ik? Welke scene doel je op? :)
mensen zien altijd spoken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 18:19:05 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163344731
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:11 schreef MakkieR het volgende:
Mijn voorspelling: Jon Snow heeft Melisandre ( Carice ) rechtstreeks haar naar Cersei gebracht. Die een zeer gevaarlijke tegenstander voor Jon Snow gaat worden. Cersei die al net zo duister is als Melisandre wil wel een deal sluiten met de firelord, waar de demonen in Jon zijn reet worden gejaagd. Die gozer gaat het nog echt niet makkelijk krijgen.

Ayra komt terug als een full skilled Ninja die rustig haar lijstje gaat afwerken en die uiteindelijk Cersei verslaat.

Daenerys wordt de Queen met Jon aan haar zijde en samen gaan ze als enige gerechtvaardigde de troon bestijgen om uiteindelijk het gevecht aan te gaan tegen de White Walkers.

En Brann gaat de White Walker bevechten van binnenuit en zal uiteindelijk de verlosser worden van het hele rijk.
Of ze delen het rijk in tweeën na het gevecht tegen, en de winst op, de white walkers. Dany heerst in het zuiden, Jon in het noorden.

LF krijgt een hele stompzinnige dood. Een verdwaalde pijl ofzo. Daar gaan zijn plannen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_163344735
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:16 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist geloof ik? Welke scene doel je op? :)

Werd gehint door de actors zelf
pi_163344819
cersei op the iron throne had ik niet verwacht >:)

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163345056
kennelijk is het niet hoorbaar wat lyanna kennelijk zegt :P

quote:
"His name is [audio cuts out]. If Robert finds out, he'll kill him, you know he will. You have to protect him. Promise me, Ned."
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163345068
quote:
Meer speculatie dan iets anders denk ik.
  maandag 27 juni 2016 @ 18:30:36 #158
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_163345080
quote:
Zit wat in, maar Jon is altijd tot leider uitgeroepen tegen wil en dank. Zoals Sansa al aangeeft volgt ze het beeld van haar moeder. Die, als ik het goed heb, uit plicht trouwde met Ned. Als je de parallel door trekt denk ik dat ze toch met LittleFinger in zee gaat en Riverrun terug veroverd. Denk dat de mensen daar Edmure niet meer steunen en dat maakt Sansa ook de laatste heir voor hun. Dus niet zo zeer een tweespalt tussen Sansa en Jon, maar een scheiding van de wegen. Waarbij Jon op het noorden gefocust blijft en Sansa haar ogen op de Iron Throne laat vallen.
  roze maandag 27 juni 2016 @ 18:31:39 #159
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163345111
Wat een aflevering _O_ Toch even een een wtf moment toen Tommen zo uit het raam sprong. Wel sneu. Ben benieuwd wat Jaime gaat doen volgend seizoen!
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 27 juni 2016 @ 18:36:24 #160
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163345289
Er zijn in ieder geval een hoop mensen dood gegaan dit seizoen.
Your beauty never ever scared me.
pi_163345359
Geweldige aflevering _O_ Vond deze nog vetter dan E09 eigenlijk _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_163345463
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163345639
Zo wat een slachting zeg... in één episode alle Nederlandse acteurs eruit... kannonnen...

Maar wel weer een mooie aflevering.. en dat piano melodietje eronder gaf 't iets dromerigs in 't begin.

En nu begint onze lange wacht weer....

PS... Die Little Finger die Sansa aankijkt als alle Lords uit het noorden Jon tot King benoemen... had iets creepies.... zojuist daarvoor had hij nog z'n droom uitgesproken samen met Sansa op de Iron Throne te zitten... dan zou Jon nu dus in z'n weg staan.... oh oh Sansa...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  maandag 27 juni 2016 @ 18:47:42 #164
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_163345870
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe komt Arya aan de gezichten dan? Dood ze onschuldigen mensen
Die hele Arya verhaallijn moeten ze cancellen, die wordt elke keer onwaarschijnlijker en belachelijker.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_163345880
_O_ geweldige aflevering. Die muziek O+ ik hou er van als er zo stijlafwijkend gewerkt wordt ineens.
Dat wordt een zooitje volgend seizoen O+
  maandag 27 juni 2016 @ 18:55:18 #167
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_163345897
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:07 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar de Tyrells hebben volgens mij meer. Dorne heeft ook nog geen leger ingezet deze oorlog volgens mij. Daenerys heeft de Reach, Dorne, Dothraki, Unsullied en draken. Dat wordt een makkie. :P

Zaten er trouwens ook Reach schepen bij haar vloot? Ik zag volgens mij wel wat groens, maar ik was Olenna helemaal vergeten.
In het boek wordt vermeld dat de Reach veruit het grootste leger heeft. Ik meen 100.000 man, terwijl de Lannisters zo'n 40.000 man onder de wapenen kunnen brengen.

Dit is ook de achtergrond van de Lannister-Reach trouwerijen, samen kunnen ze de rest onder de duim houden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_163346007
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:47 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Zo wat een slachting zeg... in één episode alle Nederlandse acteurs eruit... kannonnen...

Maar wel weer een mooie aflevering.. en dat piano melodietje eronder gaf 't iets dromerigs in 't begin.

En nu begint onze lange wacht weer....

PS... Die Little Finger die Sansa aankijkt als alle Lords uit het noorden Jon tot King benoemen... had iets creepies.... zojuist daarvoor had hij nog z'n droom uitgesproken samen met Sansa op de Iron Throne te zitten... dan zou Jon nu dus in z'n weg staan.... oh oh Sansa...
Melisandre komt gewoon terug hoor. Daario waarschijnlijk niet.
The show must go on
pi_163346032
quote:
Die hebben voorheen ook gehint dat Kit Harrington dit seizoen alleen nog een paar scenes als lijk zou spelen.
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 19:03:43 #170
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_163346204
Het heeft even geduurd, maar het is zover!
Het is winter *O* *O*
pi_163346250
Mooi beeld ook dat Oldtown met al die witte raven.
The show must go on
pi_163346300
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:58 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Melisandre komt gewoon terug hoor. Daario waarschijnlijk niet.
Who the fuck cares of ze terugkomt, dat zien we in de volgende seizoenen wel.

Voorlopig is ze weggestuurd ! *O* *O* *O* Murdering bitch ! ;)

PS lees je die blauwe stukjes onder 'Voordat je reageert' wel eens ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_163346350
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:00 schreef Slayage het volgende:
8 details you might have missed in the 'Game of Thrones' finale

oa een paar had ik idd gemist of hier niet benoemd zoals arya die verklapt dat ze geen commoner is met haar "my lord" en de goud kleurige jas van tommen, de profetie van maggy the frog en the white wolf
^O^
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_163346448
Wat een aflevering, geweldig! _O_
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_163346492
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:03 schreef noodgang het volgende:
Het heeft even geduurd, maar het is zover!
Het is winter *O* *O*
dad did promise
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163346513
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

PS lees je die blauwe stukjes onder 'Voordat je reageert' wel eens ?
Waar zie je boekspoilers dan? :') Beter opletten als je naar de serie kijkt:
pi_163346573
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Who the fuck cares of ze terugkomt, dat zien we in de volgende seizoenen wel.

Voorlopig is ze weggestuurd ! *O* *O* *O* Murdering bitch ! ;)

PS lees je die blauwe stukjes onder 'Voordat je reageert' wel eens ?
We zijn nu al zo ver de boeken voorbij dat niemand meer weet wat er gaat gebeuren. Op de schrijvers en Martin na.
pi_163346607
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:10 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Waar zie je boekspoilers dan? :') Beter opletten als je naar de serie kijkt:
Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_163346712
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:13 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
:') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163346845
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:13 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Ben je nou serieus?
  maandag 27 juni 2016 @ 19:20:55 #181
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163347023
Ik denk dat de mountainman een uruk hai is.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_163347178
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:13 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Tyf op idioot.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163347209
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:17 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Ben je nou serieus?
Jawel, maar ik weet dat deze discussie hier weinig zin heeft.

Maakt niet uit, ik blijf wel gewoon weg.
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Tyf op idioot.
Up yours ouwe.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_163347303
Trust me: boeklezers zijn al lang niet meer in staat spoilers te geven over de lopende verhaallijnen :D
pi_163347311
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:24 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Jawel, maar ik weet dat deze discussie hier weinig zin heeft.

Maakt niet uit, ik blijf wel gewoon weg.

[..]

Up yours ouwe.
Jij leest alleen wat jij wilt lezen. Er staat geen boeken spoilers. We zijn de boeken voorbij dus er zijn geen spoilers meer voor gebeurtenissen die gaan komen. Er zijn nu alleen speculaties en dat mag gewoon.
pi_163347382
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Trust me: boeklezers zijn al lang niet meer in staat spoilers te geven over de lopende verhaallijnen :D
mwah, hoe de riverrun standoff ongeveer zou aflopen wisten we wel ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163347438
dit nummer staat op repeat bij mij overigens :P


nu voor de derde de ep kijken :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163347449
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

mwah, hoe de riverrun standoff ongeveer zou aflopen wisten we wel ;)
Nou.. niet echt.. althans, ik hield opties open :D
pi_163347551
Volgend seizoen:

Jon of Houses Targaryen and Stark, First of His Name, King of the Andals and the First Men, King in the North, 998th Lord Commander of the Nights Watch, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm.

_O_ _O_ _O_
pi_163347564
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:29 schreef Slayage het volgende:
dit nummer staat op repeat bij mij overigens :P


nu voor de derde de ep kijken :P
Is mooi ja O+ _O_
pi_163347630
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:32 schreef Ooku het volgende:
Volgend seizoen:

Jon of Houses Targaryen and Stark, First of His Name, King of the Andals and the First Men, King in the North, 998th Lord Commander of the Nights Watch, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm.

_O_ _O_ _O_
For friends: just Jon :+

Zouden we nr 1000 nog mee maken trouwens?? @ LC ot NW?
pi_163347737
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

For friends: just Jon :+

Zouden we nr 1000 nog mee maken trouwens?? @ LC ot NW?
Is Edd dat nu niet?

Jon was 998th, werd neergestoken, Alliser Thorn 999? en nu Edd
pi_163347844
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
_O_ geweldige aflevering. Die muziek O+ ik hou er van als er zo stijlafwijkend gewerkt wordt ineens.
Dat wordt een zooitje volgend seizoen O+
:Y *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_163347887
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:35 schreef Ooku het volgende:

[..]

Is Edd dat nu niet?

Jon was 998th, werd neergestoken, Alliser Thorn 999? en nu Edd
Ohja verhip! Ik tel Alliser niet echt mee geloof ik :+
pi_163347902
Ik denk dat Daario gewoon weer terug komt hoor, anders hadden ze hem wel dood gemaakt.
pi_163347944
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:38 schreef Bananenpap het volgende:
Ik denk dat Daario gewoon weer terug komt hoor, anders hadden ze hem wel dood gemaakt.
Die komt vast op een heel onhandig moment, wanneer Dany haar mogelijke echtgenoot probeert te overtuigen oid, opdraven omdat hij haar mist. Mannen :{w
pi_163348028
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:29 schreef Slayage het volgende:
dit nummer staat op repeat bij mij overigens :P


nu voor de derde de ep kijken :P
Briljant trouwens hoe in de laatste maat de tune er in gewerkt wordt _O_ _O_
  maandag 27 juni 2016 @ 19:46:00 #198
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_163348269
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Who the fuck cares of ze terugkomt, dat zien we in de volgende seizoenen wel.

Voorlopig is ze weggestuurd ! *O* *O* *O* Murdering bitch ! ;)

PS lees je die blauwe stukjes onder 'Voordat je reageert' wel eens ?
gast srs :')
Deathlift or Die.
  maandag 27 juni 2016 @ 19:46:21 #199
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_163348295
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die komt vast op een heel onhandig moment, wanneer Dany haar mogelijke echtgenoot probeert te overtuigen oid, opdraven omdat hij haar mist. Mannen :{w
Wie zouden überhaupt mogelijke echtgenoten zijn?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_163348357
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:46 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Wie zouden überhaupt mogelijke echtgenoten zijn?
Pff.. ehm... haar neefje?? :D
pi_163348972
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Pff.. ehm... haar neefje?? :D
Moet inderdaad in de familie blijven!
  maandag 27 juni 2016 @ 20:01:14 #202
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_163349117
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Pff.. ehm... haar neefje?? :D
Het is ook even onduidelijk wie nu de opvolger van Mace Tyrell gaat worden. Garlan en Willas hebben we in de serie meen ik niet gezien.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 27 juni 2016 @ 20:05:11 #203
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_163349312
Briljant
Ok stelletje hokboeren
  maandag 27 juni 2016 @ 20:09:16 #204
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_163349470
Nog een keertje gekeken, had de eerste keer niet gespot dat Qyburn de Hand of the King/Queen badge op z'n schouder heeft.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  maandag 27 juni 2016 @ 20:09:52 #205
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_163349500
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163349937
Gaat Melisandre nu niet gewoon naar the Brotherhood without Banners als ze richting het zuiden gaat? En dat Arya en de Hound op die manier ook reunited worden??
  maandag 27 juni 2016 @ 20:36:42 #208
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_163350493
Wel tof dat Jon tot kingindanorf wordt benoemd door een naamgenoot van zijn moeder, Lyanna. _O_

Dit seizoen was echt 10x beter dan s5.
Deathlift or Die.
pi_163350593
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:29 schreef Slayage het volgende:
dit nummer staat op repeat bij mij overigens :P


nu voor de derde de ep kijken :P
Toen ik dit nummer gisteren hoorde, dacht ik van wtf is dit, hoort niet thuis blabla. Maar nu _O_
pi_163350595
maar zouden ze bij HBO nog eens gaan beginnen aan een spinoff van GoT? bijvoorbeeld over Roberts Rebellion?
  maandag 27 juni 2016 @ 20:45:15 #211
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163350832
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:39 schreef Evertjan het volgende:
maar zouden ze bij HBO nog eens gaan beginnen aan een spinoff van GoT? bijvoorbeeld over Roberts Rebellion?
Als deze verhaallijn over is.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 20:49:23 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163351029
Heerlijk die piano stukjes in het begin van episode 10 _O_

Weet iemand de titels? :s)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 27 juni 2016 @ 20:50:45 #213
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_163351093
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Heerlijk die piano stukjes in het begin van episode 10 _O_

Weet iemand de titels? :s)

Staat al de hele dag op repeat :@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 27 juni 2016 @ 21:02:34 #214
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_163351609
Zo Varys heeft wel het wereldrecord teleporteren verbroken zeg!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_163352028
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:36 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik heb gejankt bij de ''King of the North!'' scène :'( En eindelijk de RLJ confirmed.

*stil* *mooi*
pi_163352059
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:02 schreef Tanin het volgende:
Zo Varys heeft wel het wereldrecord teleporteren verbroken zeg!
Hier verbaasde ik mij ook over idd.
pi_163352074
Wat een geweldige aflevering.
  maandag 27 juni 2016 @ 21:15:14 #218
133369 Jivis
Critikut
pi_163352292
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Hier verbaasde ik mij ook over idd.
Zitten volgensmij maanden tussen.
Amen.
pi_163352345
quote:
Danku.
pi_163352434
Ook te beluisteren op Spotify:

http://open.spotify.com/track/6iLzFJhs4ATwJn7P1utZIJ

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2016 21:24:37 ]
  maandag 27 juni 2016 @ 21:19:55 #221
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_163352505
Echt zo ontzettend lame dat Sansa niet koningin van het noorden is geworden. Al die lords in de zaal hadden haar naam moeten roepen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  maandag 27 juni 2016 @ 21:24:56 #222
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_163352740
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zitten volgensmij maanden tussen.
Weken, zo niet maanden inderdaad. Ook geen probleem aangezien het de laatste scene was.
Ok stelletje hokboeren
pi_163352777
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:09 schreef Shakkara het volgende:
Nog een keertje gekeken, had de eerste keer niet gespot dat Qyburn de Hand of the King/Queen badge op z'n schouder heeft.
ik zag em pas bij de derde kijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163352865
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:21 schreef Evertjan het volgende:
Gaat Melisandre nu niet gewoon naar the Brotherhood without Banners als ze richting het zuiden gaat? En dat Arya en de Hound op die manier ook reunited worden??
mel zou daar "veilig" zijn idd en arya hound reuni zou awesome zijn, hoewel de hound return imo niet had gehoeven, tenzij ze daar alsnog een mooie draai aan kunnen geven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163352925
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:39 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Toen ik dit nummer gisteren hoorde, dacht ik van wtf is dit, hoort niet thuis blabla. Maar nu _O_
een beetje vreemd maar wel lekker :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163353024
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Briljant trouwens hoe in de laatste maat de tune er in gewerkt wordt _O_ _O_
ze weten altijd wel een mooie draai te geven aan de tune :Y

de composer Ramin Djawadi



[ Bericht 10% gewijzigd door Slayage op 27-06-2016 21:49:16 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163353235
cerseis outfit leek behoorlijk op die van papa overigens


Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 21:39:14 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163353308
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze weten altijd wel een mooie draai te geven aan de tune :Y
En de serie behoudt mijn inziens haar kracht ook enorm in de details. Schitterend hoe je nu met die laatste scene ziet hoe al die schepen varen, de draken over ziet vliegen en je dan onderdeks de paarden even ziet. Gewoon, even om te laten zien dat die dingen ook moeten gebeuren.

Niet dat je even 100 gekopieerde schepen uit ziet varen en het volgende moment Westeros binnen ziet varen.

GoT _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_163353350
OMG :'(
pi_163353378
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En de serie behoudt mijn inziens haar kracht ook enorm in de details. Schitterend hoe je nu met die laatste scene ziet hoe al die schepen varen, de draken over ziet vliegen en je dan onderdeks de paarden even ziet. Gewoon, even om te laten zien dat die dingen ook moeten gebeuren.

Niet dat je even 100 gekopieerde schepen uit ziet varen en het volgende moment Westeros binnen ziet varen.

GoT _O_
hear hear
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163353392
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:40 schreef Honeymoon het volgende:
OMG :'(
;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 juni 2016 @ 21:47:30 #232
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163353673


Familiefoto :'( Ik hoop dat oma Olenna d'r wraak krijgt... Ook al vind ik Cersei best badass, ik vond Loras aangenamer om naar te kijken.
pi_163353703
Geweldige opening met erg goed gekozen muziek eronder, beste aflevering van GoT tot nu toe.

Arya. _O_ Als ze het goed speelt is ze eigenlijk een soort van onverslaanbaar, kan undercover doen wat ze wil.

Lady Mormont is weer eens de grootste baas van allemaal, kan Dany veel van leren qua charisma en uitstraling.

Erg mooie scene met Jon die gehuldigd wordt tot King.

Jammer dat we De Hond niet gezien hebben.. :{

Ik snap alleen even niet waarom iedereen denkt dat Jaimie tegen Cercei is?
pi_163353771
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:47 schreef Voszje het volgende:
[ afbeelding ]

Familiefoto :'( Ik hoop dat oma Olenna d'r wraak krijgt... Ook al vind ik Cersei best badass, ik vond Loras aangenamer om naar te kijken.
bruiloft kiekje :s)

cersei is een darthvader wannabe :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163353776
Godverdomme wat een aflevering weer _O_

Margery :'(

Arya _O_ _O_ _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 27 juni 2016 @ 21:51:03 #236
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_163353787
Benieuwd of we Jorah Mormont nog terug gaan zien overigens. Hij zal Dany wel plots komen redden als die het volgend seizoen ergens moeilijk krijgt.
Flesje bier
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 21:51:45 #237
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_163353813
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Geweldige opening met erg goed gekozen muziek eronder, beste aflevering van GoT tot nu toe.

Arya. _O_ Als ze het goed speelt is ze eigenlijk een soort van onverslaanbaar, kan undercover doen wat ze wil.

Lady Mormont is weer eens de grootste baas van allemaal, kan Dany veel van leren qua charisma en uitstraling.

Erg mooie scene met Jon die gehuldigd wordt tot King.

Jammer dat we De Hond niet gezien hebben.. :{

Ik snap alleen even niet waarom iedereen denkt dat Jaimie tegen Cercei is?
Ja die openingsscene met die muziek, epic _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_163353819
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:

Ik snap alleen even niet waarom iedereen denkt dat Jaimie tegen Cercei is?
waarom zou jaimie tegen carice zijn? stannis ?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 juni 2016 @ 21:52:03 #239
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_163353824
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:47 schreef Voszje het volgende:
[ afbeelding ]

Familiefoto :'( Ik hoop dat oma Olenna d'r wraak krijgt... Ook al vind ik Cersei best badass, ik vond Loras aangenamer om naar te kijken.
Cersei wordt gewoon mad king 2.0, niks om ontzag voor te hebben.
Flesje bier
  maandag 27 juni 2016 @ 21:52:40 #240
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163353852
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

bruiloft kiekje :s)

cersei is een darthvader wannabe :Y
Ah ja, daar herkende ik het inderdaad al van.

Ja, alleen die Darth Vader theme moest er nog even bij toen ze de troonzaal binnenkwam...
pi_163353854
Haha wat een aflevering... wie zijn er ook weer allemaal dood?

- Grandmaester Pycelle
- Lancel Lannister
- Kevan Lannister
- Tommen Baratheon
- Mace Tyrell
- Loras Tyrell
- Margaery Tyrell
- High Sparrow
- Walder Frey
- Black Walder Frey
- Blabla Frey

Septa Unela is door The Mountain verkracht neem ik aan?

Hoe kon Vary trouwens het ene moment in Dorne zijn en het moment erna weer op dat schip?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 27 juni 2016 @ 21:52:53 #242
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163353862
Holy fucking shit, wat een aflevering. Genieten.
  maandag 27 juni 2016 @ 21:52:58 #243
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_163353863
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:52 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Cersei wordt gewoon mad king 2.0, niks om ontzag voor te hebben.
wordt?
Deathlift or Die.
pi_163353864
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:52 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Cersei wordt gewoon mad king 2.0, niks om ontzag voor te hebben.
is ze al en jaimie zag het. hij weet wat hem te doen staat })
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 juni 2016 @ 21:53:27 #245
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163353878
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:52 schreef Nielsch het volgende:

Hoe kon Vary trouwens het ene moment in Dorne zijn en het moment erna weer op dat schip?
Lift van 1 van de draakjes? :o
  maandag 27 juni 2016 @ 21:53:55 #246
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_163353890
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:52 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

wordt?
Is is inderdaad meer toepasselijk :Y
Flesje bier
pi_163353904
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:

Ik snap alleen even niet waarom iedereen denkt dat Jaimie tegen Cercei is?
Cersei heeft precies gedaan wat de Mad King van plan was. Daarom heeft Jaime de Mad King vermoord. Nu doet zijn eigen zus het. Zijn eigen zus heeft ook een groot aandeel in de zelfmoord van zijn laatst overgebleven kind. Jaime zag daar niet zijn zus zitten. Hij zag nu gewoon de Mad King daar zitten. Iemand die bereid is iedereen te vermoorden en op te offeren om aan de macht te blijven.
pi_163353912
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:52 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ah ja, daar herkende ik het inderdaad al van.

Ja, alleen die Darth Vader theme moest er nog even bij toen ze de troonzaal binnenkwam...
here you go love :*

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 juni 2016 @ 21:55:59 #249
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163353969
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

here you go love :*

Hahaha :* Geniaal! _O- _O_
pi_163353979

Haar drie kinderen hebben nu hun gouden gewaad. Nu is het wachten op de jongere koningin om haar van haar troon te stoten en alles van haar af te pakken.
pi_163354013
Die 2 truths 1 lie uit het begin van het seizoen klopt dus wel gewoon:

Sophie Turner
•Ramsay dies. TRUE
•Lady Stoneheart returns. LIE
•Arya checks three people off her list. TRUE

Maisie Williams (Arya Stark):
•Arya goes to Westeros, back over the sea. TRUE
•Arya is in the trailer more times than people have realized, because they don’t realize it’s her. TRUE
•Arya doesn’t cross any more names off her list. LIE
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_163354026
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:54 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Cersei heeft precies gedaan wat de Mad King van plan was. Daarom heeft Jaime de Mad King vermoord. Nu doet zijn eigen zus het. Zijn eigen zus heeft ook een groot aandeel in de zelfmoord van zijn laatst overgebleven kind. Jaime zag daar niet zijn zus zitten. Hij zag nu gewoon de Mad King daar zitten. Iemand die bereid is iedereen te vermoorden en op te offeren om aan de macht te blijven.
Aha op die manier. Dank u.


Iets te dik is het niet?
  FOK!fotograaf maandag 27 juni 2016 @ 21:57:31 #253
364681 over_hedge
pi_163354038
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

here you go love :*

:D :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 27 juni 2016 @ 21:58:15 #254
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_163354066
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:52 schreef Nielsch het volgende:
Hoe kon Vary trouwens het ene moment in Dorne zijn en het moment erna weer op dat schip?
Hij heeft de schepen van Dorne geregeld voor Dany, die zie je op het eind ook bij de vloot varen. Zal wel op een van die schepen zijn meegevaren.
Flesje bier
  maandag 27 juni 2016 @ 21:58:32 #255
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163354078
Maargoed als Jamie Cercei afmaakt blijft er niks over om tegen het leger van die drakenslet te strijden.
Dat gaan we wel in heel rap tempo naar Fire vs Ice.
pi_163354126
Ik zou overigens ook wel even in de bibliotheek willen kijken waar Sam nu is.
pi_163354146
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:58 schreef ShaoliN het volgende:
Maargoed als Jamie Cercei afmaakt blijft er niks over om tegen het leger van die drakenslet te strijden.
Dat gaan we wel in heel rap tempo naar Fire vs Ice.
Euron gaat 1000 schepen bouwen ;)
  maandag 27 juni 2016 @ 22:01:02 #258
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_163354177
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

here you go love :*

Fucking briljant! _O-
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_163354207
quote:
99s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

here you go love :*

:D _O-
  maandag 27 juni 2016 @ 22:01:46 #260
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163354212
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:00 schreef L3gend het volgende:

[..]

Euron gaat 1000 schepen bouwen ;)
En 1 soldaat per boot? :P
  maandag 27 juni 2016 @ 22:02:35 #261
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163354237
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 21:57 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Aha op die manier. Dank u.

[ afbeelding ]
Iets te dik is het niet?
Gewoon z'n babyvet. Ik vind het een schatje.
  maandag 27 juni 2016 @ 22:04:10 #262
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_163354304
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:00 schreef L3gend het volgende:

[..]

Euron gaat 1000 schepen bouwen ;)
Van welke bomen eigenlijk. Die groeien daar niet...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_163354350
Maar wat voor leger heeft Cercei nu nog in KL? Is dat alleen nog de Kingsguard plus troepen van de Lannister army??
  maandag 27 juni 2016 @ 22:09:10 #264
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_163354514
Gaat die vloot van Dany niet helemaal kapot gemaakt worden door die andere vloot op de Iron Islands?
pi_163354631
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:09 schreef sonnyspek het volgende:
Gaat die vloot van Dany niet helemaal kapot gemaakt worden door die andere vloot op de Iron Islands?
Dat denk ik ook, ik kan me niet voorstellen dat Dany haar hele leger op Westeros landt. Haar army zou dan disproportioneel groot zijn vergeleken met de rest in Westeros.

Ik verwacht een sea battle onderweg naar Westeros tussen Dany en Euron
pi_163354683
Niet veel meer denk ik. Genoeg om Kings Landing in bedwang te houden, dat wel. Ze kan niemand meer iets bieden wat betreft veroveren. Zie het wel gebeuren dat ze de Mad King verhaallijn dan gaan volgen. Cersei speelt wederom met wildfire, nu onder de gehele stad. Dany of Jon (of beide) voor de poort. Kom maar binnen denkt ze, ik blaas dan de boel op. Jaime die wederom de held uithangt en dan Cersei ombrengt. Mad King 2.0 en die voorspelling van Maggy.

Doen ze niet zoiets is er ook weinig aan, zo op het eerste gezicht zijn de verhouding nu behoorlijk in het nadeel voor Cersei als ze niet ergens een leger vandaan haalt. Misschien sluit Euron zich nog wel aan bij Cersei zodra hij verneemt dat die al 'bezet' is. Dan kan het wel weer spannend worden.
pi_163354732
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:53 schreef Boma het volgende:
#neverforget

[ afbeelding ]
Dit :'(

*O* Arya Walder Frey zijn eigen zonen zien serveren en wraak voor Cat serveert op dezelfde wijze
-O- Marg in de groene vlammenzee zien opgaan :'(
*O* Septa Unella die even flink te grazen wordt genomen door Mountainzombie
-O- Benjen laat Bran achter, mooie foreshadowing btw
*O* There's only one King in the North and it's name is a Stark _O_ Lady Mormont I wish to serve _O_
-O- Daario uit de serie geschreven?
*O* Voor dit https://static.techinside(...)ening%20sequence.gif in de intro
-O- LF en zijn look naar Sansa na het Dakingindanorf momentje.. I don't like the look of it one bit. Besides.. Robb Stark liet zich King of the North noemen en where did that get him? :X
*O* Mel is weggestuurd, Daavos had zijn moment, Arya/Mel/Hound reunië met BwB comfirmed *O*
-O- Cersei die op de troon zit als frickin Mad Queen en niet Marg -O-
*O* Dany die Tyrion uitroept tot Hand of the Queen O+
-O- Hoe snel Varys (nog sneller dan LF :P) van Dorne naar Meereen en vice versa kan komen
*O* #TeamDanyGreyjoyMartellTyrell ftw *O*

Het was nogal een aflevering met mixed feelings. Genoeg *O* momenten, genoeg -O- momenten
mag het weten
  maandag 27 juni 2016 @ 22:13:55 #268
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163354736
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:11 schreef L3gend het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, ik kan me niet voorstellen dat Dany haar hele leger op Westeros landt. Haar army zou dan disproportioneel groot zijn vergeleken met de rest in Westeros.

Ik verwacht een sea battle onderweg naar Westeros tussen Dany en Euron
Zou eigenlijk vrij onnozel zijn in het hele verhaal als deze kneus grote invloed zou hebben. Er vliegen ook nog wat draakjes om haar vloot heen he?
pi_163354852
Dat moment dat Tommen de hele sept ziet ontploffen. En dan heel droog zijn kroontje af zet (ik had verwacht dat ie die door het raam zou gooien alvorens erachteraan te springen) om een leap of faith /pun intended uit Assassins Creed na te doen :D _O- _O_ Made my day.. zo heerlijk droog slapstick humor _O_ _O-
mag het weten
  maandag 27 juni 2016 @ 22:18:20 #270
133369 Jivis
Critikut
pi_163354933
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Zou eigenlijk vrij onnozel zijn in het hele verhaal als deze kneus grote invloed zou hebben. Er vliegen ook nog wat draakjes om haar vloot heen he?
Snap überhaupt niet echt waarom die Euron nog is toegevoegd.
Amen.
pi_163355002
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:13 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Zou eigenlijk vrij onnozel zijn in het hele verhaal als deze kneus grote invloed zou hebben. Er vliegen ook nog wat draakjes om haar vloot heen he?
Hij heeft gezegd dat hij 1000 schepen wil bouwen, dus die zullen er ook wel zijn. Anders is zijn plot ook volledig irrelevant geworden. En ik verwacht sowieso dat Dany nog moeilijkheden heeft voordat ze in KL is, er zijn nu teveel mensen met Dany nu. Ook ik denk niet dat Cersei degene is die de "Villain" wordt tegen Dany maar Euron.

Ik verwacht dat er nog 3 plots zijn voordat het WW vs de rest is.

North: LF vs Starks
KL: Cersei vs Jaime
South: Dany vs Euron
pi_163355045
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:18 schreef Jivis het volgende:

[..]

Snap überhaupt niet echt waarom die Euron nog is toegevoegd.
Om Theon en Asha naar Dany te laten vluchten? Plot driver dus.
pi_163355066
IK WIL SEIZOEN 7 NU ZIEN!!!!!!!
  maandag 27 juni 2016 @ 22:21:59 #274
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163355106
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Om Theon en Asha naar Dany te laten vluchten? Plot driver dus.
Yara.
  maandag 27 juni 2016 @ 22:22:29 #275
133369 Jivis
Critikut
pi_163355121
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:19 schreef L3gend het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd dat hij 1000 schepen wil bouwen, dus die zullen er ook wel zijn. Anders is zijn plot ook volledig irrelevant geworden. En ik verwacht sowieso dat Dany nog moeilijkheden heeft voordat ze in KL is, er zijn nu teveel mensen met Dany nu. Ook ik denk niet dat Cersei degene is die de "Villain" wordt tegen Dany maar Euron.

Ik verwacht dat er nog 3 plots zijn voordat het WW vs de rest is.

North: LF vs Starks
KL: Cersei vs Jaime
South: Dany vs Euron

Wellicht heeft Euron op zijn ontdekkingsreizen een geheim wapen tegen de draken gevonden, of iets dergelijks. Zo niet, dan is hij toch geen match voor Dany.
Amen.
pi_163355154
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

Yara.
O ja. Boeken / serie...
  maandag 27 juni 2016 @ 22:23:59 #277
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163355189
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

O ja. Boeken / serie...
Het is je vergeven :P
  maandag 27 juni 2016 @ 22:25:37 #278
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163355247
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:20 schreef Evertjan het volgende:
IK WIL SEIZOEN 7 NU ZIEN!!!!!!!
Dit.
Weer een jaar vol speculatie. :{
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 27 juni 2016 @ 22:26:33 #279
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_163355282
Wat als Arya straks Melissandre omlegt (daar had Mel naar gehint), en niet longclaw maar needle lightbringer wordt?! :D
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_163355321
Ik kijk uit naar volgend jaar:
Naval battle tussen Euron en zijn 1000 ships versus Dany en gevolg met haar 1000 ships _O_
Mel die Arya en de BwB met de Hound terug zien :D
Jaime die Cersei omlegt
Dany die toch voet aan wal krijgt in Dorne, maar volgens haar visioen in de house of the undying een in zak en as zijnde Kings/Queens/whatever Landing zal terugvinden. En net wanneer ze het gevoel krijgt: all was well.. Nights King right back at ya >:)
Hoe Samwell fucking Tarley als nieuwe grand maester en de jongste ooit wordt uitgevaardigd
Hoe LF en Sansa elkaar gaan bespelen. Want die twee zijn nog niet klaar met elkaar.
Hoe Jon gaat vechten tegen de army of the dead.
Season finale: hoe Bran de sloper de wall naar beneden haalt met zijn mark van de Nights King.
mag het weten
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 22:28:44 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163355379
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

Yara.
Oja, gedaan omdat het gepeupel anders Asha en Osha zgn. niet uit elkaar zouden kunnen houden :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_163355380
gaan al die Valaryian zwaarden nog een grote rol spel spelen richting de finale van de series??? Want dan kan je ook nog een beetje speculeren wie er tot aan het einde bij blijven
pi_163355406
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:27 schreef Joosie200 het volgende:
Ik kijk uit naar volgend jaar:
Naval battle tussen Euron en zijn 1000 ships versus Dany en gevolg met haar 1000 ships _O_
Mel die Arya en de BwB met de Hound terug zien :D
Jaime die Cersei omlegt
Dany die toch voet aan wal krijgt in Dorne, maar volgens haar visioen in de house of the undying een in zak en as zijnde Kings/Queens/whatever Landing zal terugvinden. En net wanneer ze het gevoel krijgt: all was well.. Nights King right back at ya >:)
Hoe Samwell fucking Tarley als nieuwe grand maester en de jongste ooit wordt uitgevaardigd
Hoe LF en Sansa elkaar gaan bespelen. Want die twee zijn nog niet klaar met elkaar.
Hoe Jon gaat vechten tegen de army of the dead.
Season finale: hoe Bran de sloper de wall naar beneden haalt met zijn mark van de Nights King.
Alles komt nu bij elkaar, wordt 7 niet het laatste seizoen?
pi_163355423
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:20 schreef Evertjan het volgende:
IK WIL SEIZOEN 7 NU ZIEN!!!!!!!
Bedankt Hans.
  roze maandag 27 juni 2016 @ 22:29:50 #285
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163355426
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Alles komt nu bij elkaar, wordt 7 niet het laatste seizoen?
Nee er komen nog 2.
Your beauty never ever scared me.
pi_163355444
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Alles komt nu bij elkaar, wordt 7 niet het laatste seizoen?
Nope seizoenen 7 en 8 zijn min of meer wel duidelijk. Seizoen 7 in 7 afleveringen en seizoen 8 in 6 afleveringen is het addertje daarentegen :'(
mag het weten
pi_163355467
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee er komen nog 2.
die zijn aangekondigd. kan nog makkelijk zijn dat HBO meer seizoenen wil hebben
  roze maandag 27 juni 2016 @ 22:31:34 #288
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163355493
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:30 schreef Evertjan het volgende:

[..]

die zijn aangekondigd. kan nog makkelijk zijn dat HBO meer seizoenen wil hebben
Mwah dat zie ik nog niet echt gebeuren.
Your beauty never ever scared me.
pi_163355511
Groot minpuntje: waar is Gendry?! :(
mag het weten
  maandag 27 juni 2016 @ 22:32:46 #290
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163355532
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nope seizoenen 7 en 8 zijn min of meer wel duidelijk. Seizoen 7 in 7 afleveringen en seizoen 8 in 6 afleveringen is het addertje daarentegen :'(
Te weinig :'(
  roze maandag 27 juni 2016 @ 22:33:40 #291
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163355576
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:32 schreef Joosie200 het volgende:
Groot minpuntje: waar is Gendry?! :(
Your beauty never ever scared me.
pi_163355586
Politieke situatie nu. Er zijn drie blokken nu, Starks, Lanisters en Targaryans. En je hebt nog LF (Sweet Robin) en Euron.

pi_163355642
Ik hoop dat we volgende seizoen meer te weten komen over de White Walkers door Bran visioenen. Ik hoop niet dat het hersenloze wezens zijn die alles doden op hun weg
pi_163355645
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:33 schreef Sunst0rm het volgende:
Politieke situatie nu. Er zijn drie blokken nu, Starks, Lanisters en Targaryans. En je hebt nog LF (Sweet Robin) en Euron.

[ afbeelding ]
Let's play a game of Risk: you win or you will be swooshed of the field :P
mag het weten
pi_163355689
wat een onzettend goede aflevering!

ben er nog steeds van onder de indruk. had echt niet verwacht dat de sept van Bealor zou worden opgeblazen! en ook zo goed gedaan met dat subtiele piano spel.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_163355891
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zul je zien dat ie levend opgegeten wordt door draken en/of kraken en/of wat er nog meer lurkt in de zee. ;( Mag ie een acte de presence geven volgend seizoen om net als Osha, Rickon en vele anderen aaaaaaand they are gone te doen :')
mag het weten
pi_163356021
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:34 schreef Sunst0rm het volgende:
Ik hoop dat we volgende seizoen meer te weten komen over de White Walkers door Bran visioenen. Ik hoop niet dat het hersenloze wezens zijn die alles doden op hun weg
White Walkers zijn toch die ruiters ter paard? Al die zombies zijn toch gewoon living dead als het ware?
pi_163356030
I came.
pi_163356055
Ja, die op de undead paarden ja
  maandag 27 juni 2016 @ 22:46:23 #300
144648 redcable
Looking for more
pi_163356144
Het werd hem vast heet onder de voeten :{w
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_163356151
Slot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')