abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 november 2002 @ 19:26:59 #1
40977 Hackney
Randomiz3d/Offtopique
pi_7064944
Heerlijke muziek uit Engeland

Een beetje een combi van Portishead, het rustige werk van Plaid en Peace Orchestra en Massive Attack.

Meer liefhebbers?

GM Defected Discotheque
  vrijdag 29 november 2002 @ 21:58:08 #2
40977 Hackney
Randomiz3d/Offtopique
pi_7067390
113 Views en nog geen reacties

*SCHAAM JE*

die muziek is errrg lekker

cd's van hun kun je bestellen @ www.warprecords.com

www.broadcast.uk.net

GM Defected Discotheque
  vrijdag 29 november 2002 @ 22:12:21 #3
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_7067585
Ik ken ze niet zo goed, maar wel het redelijk sterke nummer Papercuts dat vorig jaar nog wel eens langskwam bij @lter8 (toen dat nog bestond ). Vond ik een leuk nummer, maar ik heb er verder nooit meer iets van gehoord. Naar mijn weten ook nooit recensies over gezien, gek genoeg, zover ik herinneren kan. Ik zal me er nog wel een keer in verdiepen in de toekomst, denk ik.
pi_7239122
en wederom staat ie op....
pi_7244632
Idd heerlijke muziek ... ik heb alleen het album 'The noise made by people'
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
  dinsdag 10 december 2002 @ 14:07:16 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7244648
Idd leuke band, fijne muziek en veelste onbekend
pi_7250425
heb er wel eens van gehoord (logisch, als je zoals ik veel naar Warp-artiesten luisterd), maar nog nooit een nummer geluisterd. welke zou je mij aanraden om 'into' Broadcast te komen?
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_7251202
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 18:08 schreef flaphead het volgende:
heb er wel eens van gehoord (logisch, als je zoals ik veel naar Warp-artiesten luisterd), maar nog nooit een nummer geluisterd. welke zou je mij aanraden om 'into' Broadcast te komen?
you can fall of come one let's go...

tis wel wat anders,. wat rustiger dan wat je van warp gewend bent..maar na een aantal keer luisteren begin je het waarschijnlijk te waarderen

pi_7252149
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 18:08 schreef flaphead het volgende:
heb er wel eens van gehoord (logisch, als je zoals ik veel naar Warp-artiesten luisterd), maar nog nooit een nummer geluisterd. welke zou je mij aanraden om 'into' Broadcast te komen?
Ik heb er een cd van gekocht op de cd-beurs weet je nog?
Mag je wel n keer lenen ofzo, ik draai heb eigenlijk bijna nooit, ik denk ook niet dat jij ze fantastisch zult vinden ofzo. iets te 'vrouwenmuziek'-achtig
pi_7261278
ojee
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_7330662
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:27 schreef Born_2B_Scorned het volgende:

[..]

Ik heb er een cd van gekocht op de cd-beurs weet je nog?
Mag je wel n keer lenen ofzo, ik draai heb eigenlijk bijna nooit, ik denk ook niet dat jij ze fantastisch zult vinden ofzo. iets te 'vrouwenmuziek'-achtig


de muziek is gewoon okee..het is wat rustig idd..maar boeie vrouwenmuziek
pi_7332892
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 13:16 schreef Rulin het volgende:

[..]

de muziek is gewoon okee..het is wat rustig idd..maar boeie vrouwenmuziek


Impliceer jij hiermee dat ik het niet vrouwenmuziek mag noemen omdat jij dat slechtere muziek vind dan mannenmuziek !? foei!
pi_7332933
Ik vind het klotetermen
  zondag 15 december 2002 @ 15:24:58 #14
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7347252
Liefhebbers van Broadcast zouden (in het geval ze dat nog niet doen) ook eens naar een band als Piano Magic moeten luisteren. Een beetje het zelfde straatje, maar dan anders. Iets meer postrock en iets experimenteler. Mocht je opzoek gaan, sla dan wel het laatste album over, want da's een beetje bagger.
pi_9159468
hm ik heb laatst wat gedownload op aanraden van een vriend van me en ik vind het lekkere muziek, het nummer The Book Lovers staat momenteel vaak in de playlist, maar soms luister ik ook een album van ze... lekker trippy
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_12921450
maandag 22 september in de paradiso... (vanwege nieuw album)

komt dat zien! 8 euro (kaal) voor een kaartje!

mijn ticket is al gehaald

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  woensdag 3 september 2003 @ 18:57:29 #17
3878 Vork
Manisch creatief
pi_12921516
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:54 schreef MadScientist het volgende:
maandag 22 september in de paradiso... (vanwege nieuw album)

komt dat zien! 8 euro (kaal) voor een kaartje!

mijn ticket is al gehaald


Hmm da's een dag na de Residents, ik weet niet of ik dat trek, maar What the Heck, waarom ook niet. Morgen even langs 't GWK
pi_13004260
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:57 schreef Vork het volgende:

[..]

Hmm da's een dag na de Residents, ik weet niet of ik dat trek, maar What the Heck, waarom ook niet. Morgen even langs 't GWK


Residents ga ik ook misschien heen, heb jij ze al ns gezien?
pi_13008854
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:54 schreef MadScientist het volgende:
maandag 22 september in de paradiso... (vanwege nieuw album)

komt dat zien! 8 euro (kaal) voor een kaartje!

mijn ticket is al gehaald


Cool
8 Euro is goed te doen
Er zal zijn
  zondag 7 september 2003 @ 22:16:33 #20
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_13011640
hmmm...is inderdaad erg fijne band, en zit nog te twijfelen of ik ga de 22ste...is op een maandag en das niet al te best...
= there is a light that never goes out =
pi_13014710
quote:
Op zondag 7 september 2003 22:16 schreef Aschkael het volgende:
hmmm...is inderdaad erg fijne band, en zit nog te twijfelen of ik ga de 22ste...is op een maandag en das niet al te best...
ligt er aan wat je dinsdag doet niet?
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  maandag 8 september 2003 @ 07:45:40 #22
3878 Vork
Manisch creatief
pi_13016174
quote:
Op zondag 7 september 2003 17:13 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Residents ga ik ook misschien heen, heb jij ze al ns gezien?
Nog niet, dus ik ben benieuwd.
  dinsdag 9 september 2003 @ 12:23:17 #23
65107 Meadowmeal
a wonderful wooden reason
pi_13043432
quote:
Op zondag 16 maart 2003 17:21 schreef MadScientist het volgende:
ik vind het lekkere muziek, het nummer The Book Lovers staat momenteel vaak in de playlist
Ik ken alleen Andy Votel's remix van dat nummer van de derde verjaardagsCD van Warp (10+3 The Remixes, wie zei er dat remixen slechts vervelend vulmateriaal voor CD-singels zijn?). Ik moest het origineel ook maar eens downloaden. Ik heb tot nu toe alleen The Noise Made By People en dat vind ik een heel fijne variatie op Stereolab
pi_13375905
woei optreden was erg cool!
spacy en psychedelisch, vooral de hippe retro-futuristische filmprojectie voegde daar aan toe.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_13438440
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 02:43 schreef MadScientist het volgende:
woei optreden was erg cool!
spacy en psychedelisch, vooral de hippe retro-futuristische filmprojectie voegde daar aan toe.
I missed it...
Iemand al het nieuwe album gescoord?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')