abonnement Unibet Coolblue
pi_163285712
Ik heb eens een videoclip op internet gezien, waarop een jongen klaar werd geneukt. Kan dat echt - lijkt me een vreemde lekkere maar ook mannelijkheid overweldigende ervaring.
Wil mijn inzicht in seksualiteit van allerhande aard verruimen.
pi_163285897
Neuken tot hij begint te koken? Wat bedoel je precies?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_163285919
Ja, gewoon even goed de prostaat stimuleren.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_163286160
Ik denk dat ik 'm snap. :+
pi_163286584
Ja
pi_163286705
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:35 schreef Free-boy het volgende:
mannelijkheid overweldigende ervaring.
Wat bedoel je hier mee?
  zaterdag 25 juni 2016 @ 13:38:55 #7
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163286897
Bedoel je dat je als man gewoon op je rug ligt en een vrouw het werk doet? Ja dat kan.
Bedoel je dat je als man in je anus word genomen en dan klaar komt? Weet ik niet (schijnt wel iets met de prostaat te kunnen)
pi_163287777
Jahoor.
pi_163288168
als je het erg lekker vindt kan het zelfs gebeuren als je op(dus niet uit) je duim zuigt :-)
Zoek het maar eens op. Toevallig pas wat over gelezen van iemand die z'n penis was kwijt geraakt.
Had ook een naam maar die weet ik niet meer.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 15:26:51 #10
457395 Free-boy
Onderzoeker
pi_163288580
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Neuken tot hij begint te koken? Wat bedoel je precies?
Wat ik bedoel is dat op het scholieren forum seksualiteit, anale seks voor jongens en mannen wordt aanbevolen, als het beste wat hun kan overkomen. Na met vingeren de anus toegankelijker te hebben gemaakt, moet op en dildo worden over gegaan. Als het genot van de prostaat streling tot in de stijve penis doorstroomt, kan men zich echt laten klaar neuken. En dat wordt door enige forumleden bij ervaring bevestigd. Vandaar mijn vraag of dat dit inderdaad mogelijk is. Om dit op waarheid te toetsen moet men het Scholieren forum seksualiteit openen, en in het vakje zoeken "de ziener" schrijven.
Wil mijn inzicht in seksualiteit van allerhande aard verruimen.
pi_163288989
Dat kan zeker. Het is zelfs mogelijk om klaar te komen zonder de penis aan te raken. De mannelijke g spot zit namelijk in de anus. Dus een man kan degelijk klaarkomen als hij geneukt word
Leef en laat leven
  zaterdag 25 juni 2016 @ 17:23:06 #12
457395 Free-boy
Onderzoeker
pi_163290738
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 15:48 schreef WilSan het volgende:
Dat kan zeker. Het is zelfs mogelijk om klaar te komen zonder de penis aan te raken. De mannelijke g spot zit namelijk in de anus. Dus een man kan degelijk klaarkomen als hij geneukt word
Jeee dat is wel geil zeg. Daarom gaan op het Scholieren forum seksualiteit dus zoveel jongens anaal experimenteren. Hoe met dat wel aanvoelen, mijn neefje van 14 jaar beweerde dat ook al.
En wilde ondanks dat we op meisjes vallen dat eens uitproberen. Ik weet niet goed wat ik daar mee aan moet vangen, kan het verslavend zijn of gewoon bij experimenteren blijven.
Wil mijn inzicht in seksualiteit van allerhande aard verruimen.
pi_163294841
Je als man door een vrouw laten neuken :')
Beta's :')
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_163296593
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:23 schreef Free-boy het volgende:

[..]

Jeee dat is wel geil zeg. Daarom gaan op het Scholieren forum seksualiteit dus zoveel jongens anaal experimenteren. Hoe met dat wel aanvoelen, mijn neefje van 14 jaar beweerde dat ook al.
En wilde ondanks dat we op meisjes vallen dat eens uitproberen. Ik weet niet goed wat ik daar mee aan moet vangen, kan het verslavend zijn of gewoon bij experimenteren blijven.
Doe gewoon een wijf met srtap-on i.p.v. de lul van een gozer
  zondag 26 juni 2016 @ 13:04:02 #15
457395 Free-boy
Onderzoeker
pi_163308781
Omdat jullie in feite genomen aangeven, laat je maar eens lekker klaar neuken, heb ik het toch maar met mijn neefje uit geprobeerd. Ik wist echt niet wat me overkwam, het was net alsof zijn stijve tot in die van mij begon te stoten, en me zo klaar begon te neuken. .Dat was zulk een zalig en vreemd gevoel, dat ik zowat van de kaart geraakte. Toen ik mijn neefje nam werd ook hij door die ervaring totaal overmand. Bij het bekijken van de video-opname, stonden we versteld van de wijze waarop we reageerden. Er gingen vreemde sidderingen door ons lijf, en we uitte de meest vreemde kreten van genot. Be dankt voor jullie aanmoedigende tips.
Wil mijn inzicht in seksualiteit van allerhande aard verruimen.
pi_163308820
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:04 schreef Free-boy het volgende:
Omdat jullie in feite genomen aangeven, laat je maar eens lekker klaar neuken, heb ik het toch maar met mijn neefje uit geprobeerd. Ik wist echt niet wat me overkwam, het was net alsof zijn stijve tot in die van mij begon te stoten, en me zo klaar begon te neuken. .Dat was zulk een zalig en vreemd gevoel, dat ik zowat van de kaart geraakte. Toen ik mijn neefje nam werd ook hij door die ervaring totaal overmand. Bij het bekijken van de video-opname, stonden we versteld van de wijze waarop we reageerden. Er gingen vreemde sidderingen door ons lijf, en we uitte de meest vreemde kreten van genot. Be dankt voor jullie aanmoedigende tips.
Gatver Gay incest :(
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_163309022
Goed topic wel.
pi_163309057
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:04 schreef Free-boy het volgende:
Omdat jullie in feite genomen aangeven, laat je maar eens lekker klaar neuken, heb ik het toch maar met mijn neefje uit geprobeerd. Ik wist echt niet wat me overkwam, het was net alsof zijn stijve tot in die van mij begon te stoten, en me zo klaar begon te neuken. .Dat was zulk een zalig en vreemd gevoel, dat ik zowat van de kaart geraakte. Toen ik mijn neefje nam werd ook hij door die ervaring totaal overmand. Bij het bekijken van de video-opname, stonden we versteld van de wijze waarop we reageerden. Er gingen vreemde sidderingen door ons lijf, en we uitte de meest vreemde kreten van genot. Be dankt voor jullie aanmoedigende tips.
10/10, fapje gemacht.
  zondag 26 juni 2016 @ 13:20:42 #19
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_163309120
Wtf did I just read ?
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_163313468
quote:
15s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wtf did I just read ?
pi_163313783
En mijntopic wordt verwijderd voor "trollen" terwijl dit soort aids blijft staan.
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_163313913


[ Bericht 100% gewijzigd door Flogging op 26-06-2016 21:34:57 (Onnodig) ]
  zondag 26 juni 2016 @ 17:51:45 #23
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163315733
Dit was duidelijk geen vraag van ts-er, maar een inleiding om te kunnen vertellen dat, en wat, ie met zijn neefje heeft gedaan. Nou, gefeliciteerd dan maar. Weet wel niet waarmee of waarom, maar ts-er is er blijkbaar zelf super blij mee.
En verder, mensen verschillen, mannen verschillen. Ik heb zelf nooit die super ervaringen gehad bij een prostaat massage / verwenning, ervaringen zoals sommige mannen (ts-er incl.) beschrijven. Vaker worden hier dingen beweerd die dan voor de complete mensheid, of toch minstens voor alle mannen of voor alle vrouwen, zo zouden zijn. Nou, echt niet,
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163318620
Nee
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163318865
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:04 schreef Free-boy het volgende:
Omdat jullie in feite genomen aangeven, laat je maar eens lekker klaar neuken, heb ik het toch maar met mijn neefje uit geprobeerd. Ik wist echt niet wat me overkwam, het was net alsof zijn stijve tot in die van mij begon te stoten, en me zo klaar begon te neuken. .Dat was zulk een zalig en vreemd gevoel, dat ik zowat van de kaart geraakte. Toen ik mijn neefje nam werd ook hij door die ervaring totaal overmand. Bij het bekijken van de video-opname, stonden we versteld van de wijze waarop we reageerden. Er gingen vreemde sidderingen door ons lijf, en we uitte de meest vreemde kreten van genot. Be dankt voor jullie aanmoedigende tips.
Wtf :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')