abonnement Unibet Coolblue
pi_163275370
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die EU kerels die ik net op t journaal zag waren toch echt zwaar op hun *** getrapt hoor. :Y
Die willen wel wat tokkies in mekaar trimmen?
I´m back.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:05:37 #202
365082 IPA35
Patriarch
pi_163275391
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Welnee je bent een zolderkamernerd die zijn falen op anderen projecteert met mooie termen. Ten strijde trekt tegen de vrouwen en de elite die hem miskennen. Bell curve realisme! Roger Scruton is ook al zo'n frustie, beetje hautain over Bertrand Russell doen om te verbloemen dat hij nog niet in zijn schaduw mag staan.
Hoor deze shitlib praten dan. Sartre daadwerkelijk lezen en dan hautain doen tegen normale mensen die studeren en werken voor hun geld.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163275397
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In familie ook wat jongelui aan het studeren, allemaal negatief over brexit. Maar nergens op gebaseerd. Het is echt een misvatting imho dat kamp remain alleen uit verstand stemt.
Op mijn werk ook. Ze riepen vandaag (alle vier) dat we binnenkort niet meer naar Engeland kunnen reizen _O-
En eentje maakte het nog bonter: homo's zijn niet meer veilig :')
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:06:17 #204
365082 IPA35
Patriarch
pi_163275411
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Op mijn werk ook. Ze riepen vandaag (alle vier) dat we binnenkort niet meer naar Engeland kunnen reizen _O-
En eentje maakte het nog bonter: homo's zijn niet meer veilig :')
:') _______________!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163275429
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:06 schreef IPA35 het volgende:

[..]

:') _______________!
Er hing een mineurstemming - "ik begrijp die Britten echt niet" - terwijl ik vrolijk binnen kwam om het Brexit te vieren. Zo ontstond de discussie _O-

De discussie gaat steeds over Groot-Brittannië. Maar voor mij, als voorstander van de Brexit, gaat het nog veel verder: Dit is het begin van de ontmanteling van de EU. Die Brexit an-sich is niet zo belangrijk, waar het om gaat is dat de EU verdwijnt en we weer een Europa met diversiteit door soevereine natiestaten krijgen (in plaats van een multiculturele eenheidsworst zonder landen).
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:07:28 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_163275436
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:05 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Hoor deze shitlib praten dan. Sartre daadwerkelijk lezen en dan hautain doen tegen normale mensen die studeren en werken voor hun geld.
Ik doe niet hautain tegen studerende mensen, ik geef ze hooguit een onvoldoende als ze hun verstand niet gebruiken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:09:07 #207
365082 IPA35
Patriarch
pi_163275478
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Er hing een mineurstemming - "ik begrijp die Britten echt niet" - terwijl ik vrolijk binnen kwam om het Brexit te vieren. Zo ontstond de discussie _O-
Ik hoop dat FN de Franse verkiezingen wint... Dan zal te EU ten onder gaan. Wat er dan overblijft is Duitsland en haar parasitaire satellietstaatjes. Hopelijk vallen wij daar van niet onder.

Ik zie een EFTA met UK, NL, DK, etc, erbij wel zitten.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:09:34 #208
365082 IPA35
Patriarch
pi_163275487
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik doe niet hautain tegen studerende mensen, ik geef ze hooguit een onvoldoende als ze hun verstand niet gebruiken.
Heb je een graad in gender studies of zo?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163275494
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Op mijn werk ook. Ze riepen vandaag (alle vier) dat we binnenkort niet meer naar Engeland kunnen reizen _O-
En eentje maakte het nog bonter: homo's zijn niet meer veilig :')
Het is ook een mythe imho dat hoogopgeleiden een andere categorie vormen wat veel zaken betreft. Eigen ervaring. Vaak zijn ze nog conformistischer ingesteld.
I´m back.
pi_163275500
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Wishful thinking zegt ie _O-.

[ afbeelding ].
Zijn dit beelden van de laatste EU-top?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:10:17 #211
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163275507
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Er hing een mineurstemming - "ik begrijp die Britten echt niet" - terwijl ik vrolijk binnen kwam om het Brexit te vieren. Zo ontstond de discussie _O-

De discussie gaat steeds over Groot-Brittannië. Maar voor mij, als voorstander van de Brexit, gaat het nog veel verder: Dit is het begin van de ontmanteling van de EU. Die Brexit an-sich is niet zo belangrijk, waar het om gaat is dat de EU verdwijnt en we weer een Europa met diversiteit door soevereine natiestaten krijgen (in plaats van een multiculturele eenheidsworst zonder landen).
Vergeet het vakantiegevoel niet :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163275520
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik hoop dat FN de Franse verkiezingen wint... Dan zal te EU ten onder gaan. Wat er dan overblijft is Duitsland en haar parasitaire satellietstaatjes. Hopelijk vallen wij daar van niet onder.

Ik zie een EFTA met UK, NL, DK, etc, erbij wel zitten.
Met Oost-Europa valt ook prima handel te drijven. Hardwerkende mensen. Kun je er prima bij hebben. Als het om handel gaat zijn ook verdragen met Rusland, Wit-Rusland en Oekraïne prima. Worden we allemaal rijker van.

Handel is goed, een politieke unie is evil.

Hulp aan achtergestelde regio's in Oost-Europa kan via de ontwikkelingshulp. Hulp wordt dan vrijwillig, op basis van solidariteit tussen landen in plaats van dwang. En elke cent die niet in Afrika wordt uitgegeven maar in Europa is vooruitgang. Als de snelwegen in de Viségrad landen waren aangelegd uit de geld van ontwikkelingshulp van individuele landen, dan zou er geld zijn bespaard (want geen EU-kosten en ontwikkelingshulp is een vast percentage), minder geld naar achterlijk Afrika zijn gegaan en de Oost-Europese landen kunnen niet meer gechanteerd worden als het om het verplicht opnemen van zogenaamde 'vluchtelingen' gaat. Win-win.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:12:26 #213
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_163275557
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die willen wel wat tokkies in mekaar trimmen?
Nou nee, maar de Britten treiteren uit wraak dat zit er vast wel in.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:14:49 #214
365082 IPA35
Patriarch
pi_163275618
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Met Oost-Europa valt ook prima handel te drijven. Hardwerkende mensen. Kun je er prima bij hebben. Als het om handel gaat zijn ook verdragen met Rusland, Wit-Rusland en Oekraïne prima. Worden we allemaal rijker van.

Hulp aan achtergestelde regio's in Oost-Europa kan via de ontwikkelingshulp. Hulp wordt dan vrijwillig, op basis van solidariteit tussen landen in plaats van dwang. En elke cent die niet in Afrika wordt uitgegeven maar in Europa is vooruitgang.
Het "probleem" is dat in Oost-Europa en elders op slinkse wijze een soort afhankelijkheid van Brussel is gecreëerd. Al die regionale fondsen zijn een soort drug waaraan deze landen verslaafd zijn geraakt.

Zo ben ik pas terug uit Malta, daar staan overal borden van "de EU betaalt 75% van dit project". Denk daarbij o.a. aan het opknappen en herbouwen van stukken van oude stadswallen en zo.

Natuurlijk zullen deze mensen dan kwaad worden als wij zeggen dat wij dit nivelleren tussen de rijke Europese landen en de onderontwikkelde Europese landen beu zijn. Dan zijn wij nationalisten gelijk Hitler!1!!

Verder wil ik gewoon vrijhandel met zo veel mogelijk landen. Europa, Rusland, USA, etc.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_163275662
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nou nee, maar de Britten treiteren uit wraak dat zit er vast wel in.
Treiteren niet maar eruit stappen en denken dat alles hetzelfde gaat mag niet gebeuren, laat ze het maar voelen.
pi_163275690
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Het "probleem" is dat in Oost-Europa en elders op slinkse wijze een soort afhankelijkheid van Brussel is gecreëerd. Al die regionale fondsen zijn een soort drug waaraan deze landen verslaafd zijn geraakt.

Zo ben ik pas terug uit Malta, daar staan overal borden van "de EU betaalt 75% van dit project". Denk daarbij o.a. aan het opknappen en herbouwen van stukken van oude stadswallen en zo.

Natuurlijk zullen deze mensen dan kwaad worden als wij zeggen dat wij dit nivelleren tussen de rijke Europese landen en de onderontwikkelde Europese landen beu zijn. Dan zijn wij nationalisten gelijk Hitler!1!!

Verder wil ik gewoon vrijhandel met zo veel mogelijk landen. Europa, Rusland, USA, etc.
Ik kom veel in Oost-Europa, en daar staan overal van die EU-borden. Soms voor de meest absurde, niet elementaire zaken, zoals een groenstrookje met een bankje.

Ik ben dol op Oost-Europa, maar die afhankelijkheid is fout. Vanwege de verslavende werking zoals je al noemt, maar ook doordat het nu ineens gebruikt wordt als drukmiddel om maar vooral illegale immigranten op te nemen in hun (vredige en Europese) samenlevingen.

Toch is vooral in Oost-Europa de achterstand als gevolg van het communisme een serieus probleem dat groei belemmert. Maar juist daar is ontwikkelingshulp voor uitgevonden, en al die wegen betalen van ontwikkelingsgeld zou een uitstekende oplossing geweest zijn. Groenstrookjes en bankjes mogen ze zelf kopen als de economische groei het toelaat.
pi_163275700
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is ook een mythe imho dat hoogopgeleiden een andere categorie vormen wat veel zaken betreft. Eigen ervaring. Vaak zijn ze nog conformistischer ingesteld.
Mwah, over het algemeen wordt de kloof tussen laag- en hoog opgeleide mensen wel groter en wordt het steeds moeilijker om in elkaars situatie in te leven. Solidariteit verdwijnt ook.

Zo kun je wel degelijk stellen dat relatief veel hoog opgeleiden zijn voor verdere flexibilisering en afbreken van de verzorgingsstaat omdat dat toch niet in hun belevingswereld past.

Hetzelfde kun je stellen over de neoliberale agenda van de EU die met name door hoog opgeleiden wordt omarmd.

Dus wat je stelt is niet helemaal waar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_163275708
http://www.bbc.com/news/uk-politics-36616028



Nostalgie en traditie hebben het gewonnen van toekomstplannen en innovatie
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_163275717
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:17 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Treiteren niet maar eruit stappen en denken dat alles hetzelfde gaat mag niet gebeuren, laat ze het maar voelen.
Dan moeten de Britten wel artikel 50 in werking laten treden.
Voorlopig kan GB gewoon mee blijven betalen, maar niet meer mee praten. Want waarom zou je luisteren naar een land wat zegt toch weg te gaan?
Make my day!
pi_163275759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-politics-36616028

[ afbeelding ]

Nostalgie en traditie hebben het gewonnen van toekomstplannen en innovatie
Of ervaring en levenswijsheid hebben het gewonnen van naïviteit en toenemend individualisme.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:21:25 #221
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_163275761
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Op mijn werk ook. Ze riepen vandaag (alle vier) dat we binnenkort niet meer naar Engeland kunnen reizen _O-
En eentje maakte het nog bonter: homo's zijn niet meer veilig :')
Wat een debielen op jouw werk _O-
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_163275765
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-politics-36616028

[ afbeelding ]

Nostalgie en traditie hebben het gewonnen van toekomstplannen en innovatie
Hier moet ook de turnout bijstaan. Veel jongeren kon het blijkbaar weinig schelen.
pi_163275778
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-politics-36616028

[ afbeelding ]

Nostalgie en traditie hebben het gewonnen van toekomstplannen en innovatie
Bijzonder. Ik had niet gedacht dat jongeren zo graag willen blijven. In Nederland zie je juist dat jongeren voor de PVV stemmen. Juist jongeren krijgen relatief veel ellende van de multiculturele samenleving, het directe gevolg van het verval van de natiestaat, over zich heen.

Met nostalgie en traditie is niets mis. In tegendeel, dat kunnen we in West-Europa wel gebruiken. Dat is beter dan islam, Afrikanisering en multiculti.
pi_163275780
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:17 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Treiteren niet maar eruit stappen en denken dat alles hetzelfde gaat mag niet gebeuren, laat ze het maar voelen.
Wat moeten ze voelen? Dat ze zich hebben onttrokken aan het juk van types als Juncker en Verhofstadt, poeh wat zullen ze dat vervelend vinden. Het is eerder een gospe dat wij ons laten uitspelen tegen de Britten, terwijl het probleem overduidelijk zit bij de structuur van de EU. De Britten hebben ballen getoond, en het probleem aan de kaak gesteld.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:22:57 #225
365082 IPA35
Patriarch
pi_163275803
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik kom veel in Oost-Europa, en daar staan overal van die EU-borden. Soms voor de meest absurde, niet elementaire zaken, zoals een groenstrookje met een bankje.

Ik ben dol op Oost-Europa, maar die afhankelijkheid is fout. Vanwege de verslavende werking zoals je al noemt, maar ook doordat het nu ineens gebruikt wordt als drukmiddel om maar vooral illegale immigranten op te nemen in hun (vredige en Europese) samenlevingen.

Toch is vooral in Oost-Europa de achterstand als gevolg van het communisme een serieus probleem dat groei belemmert. Maar juist daar is ontwikkelingshulp voor uitgevonden, en al die wegen betalen van ontwikkelingsgeld zou een uitstekende oplossing geweest zijn. Groenstrookjes en bankjes mogen ze zelf kopen als de economische groei het toelaat.
Ik ben er ook niet per se op tegen. Maar ik denk niet dat dit een taak van de EU zou moeten zijn.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')