abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:39:15 #251
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163259575
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Veel geld verloren? ;).
Nog niet, maar over 22 minuten eens kijken hoe het opent!

Maar ik zit altijd long, uit principe. Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_163259581
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is een crisis die door de economie zelf veroorzaakt is. Wat je nu ziet is een reactie op bestuurlijke verandering. Je ziet dit elke keer als er ergens een populist aan de macht komt, of als er een stemming wordt gehouden over iets wat de status quo ter discussie stelt. Dat trekt echt wel weer bij. Beurzen als uitgangspunt nemen voor je handelen is uiterst onverstandig.

Net als emotie, trouwens. Ook een slechte raadgever.
Britten gaan AAA- rating waarschijnlijk verliezen. Dat is toch een belangrijke indicator. En ik laat me niet leiden door de beurzen maar door de import en export cijfers van het verenigd koninkrijk (en direct de relatie met Nederland) Die zijn absoluut niet gebaat bij dalende of instabiele koersen van de munteenheden.
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_163259591
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:38 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Het is nu de vraag of de politiek&corporate elite de UK niet als een voorbeeld willen gebruiken en het de UK niet opzettelijk heel moeilijk gaan maken? Voordat de grondhouding van de politiek&corporate elite in deze niet duidelijk is zou ik er maar liever vandaan blijven.
Verschillende kopstukken hebben in aanloop naar het referendum al gezegd dat ze het Groot-Brittannië zo moeilijk mogelijk gaan maken. De zoveelste overeenkomst van de EU met de Sovjet Unie.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:40:41 #254
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163259595
uit de EU blijven is niet perse reden tot falen..
kijk naar zwitserland
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163259609
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de AEX gaat openen. :o
-5% denk ik
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:41:47 #256
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163259611
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Verschillende kopstukken hebben in aanloop naar het referendum al gezegd dat ze het Groot-Brittannië zo moeilijk mogelijk gaan maken. De zoveelste overeenkomst van de EU met de Sovjet Unie.
Dat vind ik dus heel raar en dictatoriaal. UK is toch een vrij land? Als ze ervoor kiezen om de EU te verlaten, dan doe je dat toch zo netjes mogelijk? En je gaat dan niet expres de boel kapot maken om achteraf te kunnen zeggen: zie je wel dat het een hoop ellende oplevert!

Ik ga in ieder geval vandaag nog iets kopen 'Made in UK'. Gewoon, omdat het kan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_163259617
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Gerechtigheid!!

De poging van de EU om dit te voorkomen door een georkestreerde moord is gelukkig mislukt.
Pardon? :') Tis nog geen eens 9 uur in de ochtend, maar je bent nu al dronken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:42:08 #258
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163259619
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

-5% denk ik
Tussen de -5% en de -10%. Alles daaronder is een koopkans.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_163259623
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:39 schreef ruudbackus het volgende:

[..]

Britten gaan AAA- rating waarschijnlijk verliezen. Dat is toch een belangrijke indicator. En ik laat me niet leiden door de beurzen maar door de import en export cijfers van het verenigd koninkrijk (en direct de relatie met Nederland) Die zijn absoluut niet gebaat bij dalende of instabiele koersen van de munteenheden.
True. Maar ik zie de economie als iets wat handelt als een levend wezen. Dat wil zichzelf in stand houden. De muren waar het nu tegen op loopt, daar gaat het omheen proberen te werken. Er is daar nog steeds een afzetmarkt van 60 miljoen mensen. Daar wil je dingen naar toe verschepen.

Maar het is natuurlijk koffiedik kijken. Het kan zomaar zijn dat het economisch heel slecht zal gaan daar, dat moeten we maar afwachten. Over een jaar kunnen we daar vast een betere inschatting van maken.
pi_163259632
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Verschillende kopstukken hebben in aanloop naar het referendum al gezegd dat ze het Groot-Brittannië zo moeilijk mogelijk gaan maken. De zoveelste overeenkomst van de EU met de Sovjet Unie.
Precies, niets is zo wraakzuchtig als een eurofiel.
Laten we gewoon met de engelsen omgaan als met goede buren. Het land drijft niet ineens af
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_163259643
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:40 schreef Onnoman het volgende:
uit de EU blijven is niet perse reden tot falen..
kijk naar zwitserland
Noorwegen doet het ook prima. Maar die zijn er nooit in geweest. Er uit stappen zal zeker gedoe opleveren, zeker omdat wij ook nog met de Euro betalen.

Ik denk dat niemand een accurate voorspelling kan geven van hoe het verder gaat zonder EU. Ik denk wel dat je kunt stellen dat het heus wel op z'n pootjes terecht gaat komen.
pi_163259646
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Hoe vaak ik dit wel niet heb gehoord...

Alsof de handel stilvalt als Nederland uit de EU vertrekt. Alsof niet-EU landen niet handelen en honger leiden. En stel dat er minder handel is, dan wordt dat ruimschoots gecompenseerd door gigantische besparingen en het feit dat wij die zgn. 'vluchtelingen' er uit kunnen gooien.
Droge reden die je nou opvoert. Je begrijpt toch dat Nederland juist als doorvoer land is van de EU en daar het meest als geld verdient. Dus wanneer Nederland uit de EU gaat vervalt daar mee hun grootste inkomsten bron mee of denk jij dat de andere EU landen Nederland met open armen ontvangen nadat zij uit de EU zijn vertrokken.

Daarnaast over welke gigantische besparingen heb jij het over ? Daarnaast kan men ook niet zomaar vluchtingen weren zonder geldig reden daar zijn speciale regels voor. In mijn inziens denk je gewoon te kort voor de bocht zonder daarbij echt na te denken wat de nadelen allemaal kunnen zijn. Daarnaast kan ik makkelijke een langen lijst maken met nadelen die er komen met het uit trede van EU als Nederland zijnde.
pi_163259654
En met de uitslag waar ja en nee zo dicht bij elkaar ligt wens ik de Britten veel succes om het Verenigd Koninkrijk verenigd te houden. Pond is al gekelderd.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_163259676
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:39 schreef ruudbackus het volgende:

[..]

Britten gaan AAA- rating waarschijnlijk verliezen. Dat is toch een belangrijke indicator. En ik laat me niet leiden door de beurzen maar door de import en export cijfers van het verenigd koninkrijk (en direct de relatie met Nederland) Die zijn absoluut niet gebaat bij dalende of instabiele koersen van de munteenheden.
Wordt het advies van een commercieel rating bureau door financieel vermogen verschaffers serieus genomen?
pi_163259684
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat vind ik dus heel raar en dictatoriaal. UK is toch een vrij land? Als ze ervoor kiezen om de EU te verlaten, dan doe je dat toch zo netjes mogelijk? En je gaat dan niet expres de boel kapot maken om achteraf te kunnen zeggen: zie je wel dat het een hoop ellende oplevert!

Ik ga in ieder geval vandaag nog iets kopen 'Made in UK'. Gewoon, omdat het kan.
De indruk van velen is dat de politiek&corporate elite aan de touwtjes trekt in Brussel en vooral uit is op eigenbelang. En ja, dat wekt de indruk van dictatoriaal. Ik denk dan ook dat de wijze waarop men men de Brexit omgaat vooral een lakmoes proef is.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:46:32 #266
242879 Onnoman
The On And Only
pi_163259690
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:44 schreef Barbusse het volgende:
En met de uitslag waar ja en nee zo dicht bij elkaar ligt wens ik de Britten veel succes om het Verenigd Koninkrijk verenigd te houden. Pond is al gekelderd.
Ik vind dat je als EU vooral respect moet blijven houden voor de keuzes van een land.
Hoe moeilijk het ook is zeg maar.
Was het niet Juncker die zei dat een brexit permant zou zijn voor de Engelsen?
Moet je niet zeggen vind ik.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_163259692
Wat gaat regering Cameron doen nu? Aftreden of de boel beetje rekken tot volgende verkiezing?
pi_163259693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Pardon? :') Tis nog geen eens 9 uur in de ochtend, maar je bent nu al dronken?
De enige die heel veel baat had bij die moordaanslag was de EU. Vanuit extreem-rechts oogpunt was er op dat moment geen enkel motief. Vooropgezet dus.
pi_163259698
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:44 schreef Barbusse het volgende:
En met de uitslag waar ja en nee zo dicht bij elkaar ligt wens ik de Britten veel succes om het Verenigd Koninkrijk verenigd te houden. Pond is al gekelderd.
Dat is natuurlijk wel zo. Als het nou 75% om 25% was, maar hier is toch bijna de helft een voorstander van de EU. Dat gaat een hoop gedoe in de politiek opleveren.

EDIT: Hoewel dat andersom natuurlijk net zo geldt :')
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:47:28 #270
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_163259699
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
oordaanslag was de EU. Vanuit extreem-rechts oogpunt was er op dat moment geen enkel motief. Vooropgezet dus.
Want extreem rechts reageert nooit emotioneel en handelt alleen maar rationeel natuurlijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:47:32 #271
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163259701
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:41 schreef LXIV het volgende:

Ik ga in ieder geval vandaag nog iets kopen 'Made in UK'. Gewoon, omdat het kan.
Wat dan? Grootste probleem van het VK in deze is dat ze zelf geen reet meer produceren, driekwart van de economie daar draait op diensten. In Nederland kan dat omdat we hier veel doorvoeren, in het VK is dat ietsje lastiger.
pi_163259710
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:47 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Wat dan? Grootste probleem van het VK in deze is dat ze zelf geen reet meer produceren, driekwart van de economie daar draait op diensten.
De visgronden worden groter
pi_163259722
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:46 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Ik vind dat je als EU vooral respect moet blijven houden voor de keuzes van een land.
Hoe moeilijk het ook is zeg maar.
Was het niet Juncker die zei dat een brexit permant zou zijn voor de Engelsen?
Moet je niet zeggen vind ik.
Tuurlijk mag Juncker dat zeggen, zolang de exit maar netjes en respectvol gaat. iets waar ik een hard hoofd in heb
Wat natuurlijk ook wel leuk is, is dat het leave kamp wel toegang tot de vrije markt wil houden. Maar daarvoor net als Noorwegen en Zwitserland wel Schengen zal moeten accepteren. Iets waar ze juist tegen gestemd hebben.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_163259731
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:46 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Ik vind dat je als EU vooral respect moet blijven houden voor de keuzes van een land.
Hoe moeilijk het ook is zeg maar.
Was het niet Juncker die zei dat een brexit permant zou zijn voor de Engelsen?
Moet je niet zeggen vind ik.
Dit hele referendum was al een grote grap. "Het volk" een keuze geven terwijl ervaren economen en politiek wetenschappers al aangaven geen idee te hebben wat de gevolgen van een brexit zou kunnen hebben is gewoon idioot.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_163259736
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tuurlijk mag Juncker dat zeggen, zolang de exit maar netjes en respectvol gaat. iets waar ik een hard hoofd in heb
Wat natuurlijk ook wel leuk is, is dat het leave kamp wel toegang tot de vrije markt wil houden. Maar daarvoor net als Noorwegen en Zwitserland wel Schengen zal moeten accepteren. Iets waar ze juist tegen gestemd hebben.
Ik snap ook werkelijk niet waarom je tegen Schengen zou moeten willen zijn. Dat scheelt elke economie miljarden per jaar. Alleen maar om vluchtelingenangst?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')