abonnement Unibet Coolblue
pi_163247143
Vecht tegen de ideologie dat vrouwen haarloos dienen te zijn. Dat is een opgedrongen gedachtegoed. Er is niks mis mee als het geheel je eigen keuze is en je je er oprecht goed bij voelt. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet anti ontharen maar anti druk vanuit maatschappij. wel pro lichaamshaar. Beharing bij vrouwen. Het komt vaker voor dan we denken. Helaas is het zo dat er een taboe heerst in onze maatschappij op vrouwelijk lichaamshaar waardoor het niet geaccepteerd wordt dat vrouwen lichaamshaar hebben. Maar het punt is dat het helemaal niet ongewoon is dat veel vrouwen veel haargroei hebben. Dat komt heel vaak voor en is erfelijk bepaald.Dat er veel vrouwen zijn die zich ongelukkig en depressief voelen omdat ze denken dat ze ongewoon zijn door hun beharing komt omdat er vanuit cosmetisch standpunt zeer negatief gekeken wordt tegenover vrouwelijk lichaamshaar.Het heeft puur met het uiterlijk te maken. Er heerst het idee dat het niet normaal is om veel lichaamshaar te hebben als vrouw. Het gevolg is dat heel veel vrouwen van gekkigheid niet weten hoe ze van hun natuurlijke haargroei moeten afkomen en op die manier een hekel krijgen aan hun lichaam.De ontharingsindustrie gooit daar bovenop nog eens olie op het vuur door keer op keer reclame te maken van gladgeschoren vrouwen met een haarloos lichaam dat als het toppunt van vrouwelijkheid wordt gezien terwijl dat onzin is want een haarloze vrouw bestaat niet. Vrouwen zonder beenhaar en armhaar of waar dan ook zijn er niet. Dat kan ook niet want dat haar heeft een functie. Alle vrouwen hebben lichaamshaar. De ene heeft weinig haar en de ander heeft heel veel haar. So be it. Dat is de natuur. Het heeft niks met (on)vrouwelijk te maken. Als je het mij vraagt, een vorm van schoonheid

Beenharen armharen buik rug borstharen waar dan ook :)
Leef en laat leven
pi_163247195
Ik ben het volkomen met jou eens
Nieuw is niet altijd beter.
pi_163247219
Niks mis met mooi haar.
Een kale vrouw dat is pas lelijk (kale vent trouwens ook).
pindazakje
pi_163247252
Van mij hoeft het niet, wil niet zeggen dat ik het dan aantrekkelijk vind.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_163247419
Goed en hartverwarmend om te zien en te lezen dat er meer mannen zijn die lichaamshaar bij een vrouw kunnen waarderen.

Het is een onderwerp dat me bezighoud. Het breekt me dat lichaamshaar. Iets natuurlijks als iets vies en verkeerds word gezien bij de vrouw. Het beeld dat vrouwen geen beenharen of armharen buik rug of waar dan ook horen te hebben. En dat sommigen zich dan onzeker gaan voelen door het beeld van de media en maatschappij. Het idee krijgen een verkeerd lichaam te hebben of zelfs bang zijn nooit een een man te vinden omdat niemand haar zal accepteren om haar lichaamshaar. Ik kan me daar druk om maken daarom maak ik me sterk hiervoor en deel ik dit hier. Op jonge leeftijd op de basisschool heb ik een klasgenote weggepest zien worden om haar lichaamshaar. Niemand die ooit ingreep. Ook ik niet terwijl ik me er boos om kon maken. Dat is me altijd bijgebleven.

Als een vrouw haarloos zou moeten zijn. Dus alleen hoofdhaar zou moeten hebben dan zou je nooit beenharen hebben en armharen en buik rug borstharen of waar dan ook.

Miljardenbusiness is het de ontharingswereld. Al die reclames gilette venus etc. Al die ontharingssalons en technieken. It's all about money en het word met de paplepel ingegoten
Leef en laat leven
  Moderator donderdag 23 juni 2016 @ 20:08:49 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163247865
Haha TS neukt een Wookie :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163247964
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:36 schreef WilSan het volgende:
Vecht tegen de ideologie dat vrouwen haarloos dienen te zijn. Dat is een opgedrongen gedachtegoed. Er is niks mis mee als het geheel je eigen keuze is en je je er oprecht goed bij voelt. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet anti ontharen maar anti druk vanuit maatschappij. wel pro lichaamshaar. Beharing bij vrouwen. Het komt vaker voor dan we denken. Helaas is het zo dat er een taboe heerst in onze maatschappij op vrouwelijk lichaamshaar waardoor het niet geaccepteerd wordt dat vrouwen lichaamshaar hebben. Maar het punt is dat het helemaal niet ongewoon is dat veel vrouwen veel haargroei hebben. Dat komt heel vaak voor en is erfelijk bepaald.Dat er veel vrouwen zijn die zich ongelukkig en depressief voelen omdat ze denken dat ze ongewoon zijn door hun beharing komt omdat er vanuit cosmetisch standpunt zeer negatief gekeken wordt tegenover vrouwelijk lichaamshaar.Het heeft puur met het uiterlijk te maken. Er heerst het idee dat het niet normaal is om veel lichaamshaar te hebben als vrouw. Het gevolg is dat heel veel vrouwen van gekkigheid niet weten hoe ze van hun natuurlijke haargroei moeten afkomen en op die manier een hekel krijgen aan hun lichaam.De ontharingsindustrie gooit daar bovenop nog eens olie op het vuur door keer op keer reclame te maken van gladgeschoren vrouwen met een haarloos lichaam dat als het toppunt van vrouwelijkheid wordt gezien terwijl dat onzin is want een haarloze vrouw bestaat niet. Vrouwen zonder beenhaar en armhaar of waar dan ook zijn er niet. Dat kan ook niet want dat haar heeft een functie. Alle vrouwen hebben lichaamshaar. De ene heeft weinig haar en de ander heeft heel veel haar. So be it. Dat is de natuur. Het heeft niks met (on)vrouwelijk te maken. Als je het mij vraagt, een vorm van schoonheid

Beenharen armharen buik rug borstharen waar dan ook :)
Niks anders dan lof over deze post.
Ook ik ben pro haar. Heerlijk om lekker doorheen te woelen.
pi_163247980
Gadverdamme. Meer dan een licht streepje van onderen niet hoor.
pi_163248125
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:13 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Niks anders dan lof over deze post.
Ook ik ben pro haar. Heerlijk om lekker doorheen te woelen.
Dank voor de steun. Het doet me echt goed dat er zoveel positieve reacties zijn en meerdere mannen ook die er zo over denken.
Leef en laat leven
pi_163248252
Reacties als ieuw en gadverdamme. Graag hoor ik van waarom je dat denkt of vind. Het kan en mag. Ik beslis niet wat jij aantrekkelijk vind. Jouw leven jouw regels. Maar onderbouw het even voor me aub. Waar komt dat beeld vandaan dat het vies en onvrouwelijk is. Als een vrouw haarloos zou moeten zijn. Dus alleen hoofdhaar zou moeten hebben dan zou je nooit beenharen hebben en armharen en buik rug borstharen of waar dan ook. Het is human nature. Het is niet

Lichaamshaar is niet vies of onvrouwelijk of gadverdamme. Het is menselijk. Iedereen groeit het. De een wat meer dan de ander. Dat is erfelijk bepaald. Door het zogenaamde schoonheidsideaalbeeld heeft het nu deze beladen taboe imago. Miljardenbusiness is het die ontharingsindustrie. Al die reclames veet gilette venus etc. Al die onhtaringssalons. Goud geld is het alleen. en het word met de paplepel ingegoten tegenwoordig.
Leef en laat leven
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:37:47 #11
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163248513
Teveel haar op "verkeerde" plaatsen werkt nu eenmaal afstotend. Misschien niet bij iedereen, maar in elk geval wel bij mij. Hoe dat precies komt, weet ik niet.

Dat staat voor mij los van het geslacht. Ik heb bijvoorbeeld een mannelijke collega, bij wie het haar ook centimeters uit zijn neus en oren groeit. Nu kun je wel zeggen dat dat natuurlijk is, maar ik vind het een goor gezicht. Bij normale uiterlijke verzorging hoort m.i. ook dat je dat soort haar verwijdert of laat verwijderen.

Veel vrouwen die ik ken, laten regelmatig hun gezichtsharen verwijderen. Blijkbaar vinden ze dat belangrijk. En inderdaad, een vrouw met een duidelijke snor of baardgroei vind ik ook niet echt aantrekkelijk.

Wat betreft schaamhaar, beenhaar e.d. Iedereen het hare of zijne, maar het is toch niet teveel gevraagd dat af en toe een beetje te trimmen? Ik heb niets tegen schaamhaar, integendeel, behalve als het echt in bossen tussen de benen hangt.
  donderdag 23 juni 2016 @ 22:27:50 #12
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163251549
Ik scheer sowieso mijn oksels, Ik zweet heel erg daar en anders blijft dat zweet in de haren hangen :r

Benen doe ik alleen zomers, want vind het niet mooi staan en schaamhaar doe ik alleen de bikinilijn zodat er geen haar tevoorschijn komt als ik een zwempak draag :P Voor de rest laat ik dat gewoon lekker groeien alleen als het te lang wordt, trim ik het wel maar helemaal scheren doe ik het daar nooit.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163255027
Vrouw moet overal kaal zijn, behalve op het hoofd
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:42:19 #14
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163266292
Heb het liever niet maar is geen ramp. Liever zachte beentjes enzo :@ veel vrouwen vinden dat ook gewoon.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 19:50 schreef WilSan het volgende:
Goed en hartverwarmend om te zien en te lezen dat er meer mannen zijn die lichaamshaar bij een vrouw kunnen waarderen.

Het is een onderwerp dat me bezighoud. Het breekt me dat lichaamshaar. Iets natuurlijks als iets vies en verkeerds word gezien bij de vrouw. Het beeld dat vrouwen geen beenharen of armharen buik rug of waar dan ook horen te hebben. En dat sommigen zich dan onzeker gaan voelen door het beeld van de media en maatschappij. Het idee krijgen een verkeerd lichaam te hebben of zelfs bang zijn nooit een een man te vinden omdat niemand haar zal accepteren om haar lichaamshaar. Ik kan me daar druk om maken daarom maak ik me sterk hiervoor en deel ik dit hier. Op jonge leeftijd op de basisschool heb ik een klasgenote weggepest zien worden om haar lichaamshaar. Niemand die ooit ingreep. Ook ik niet terwijl ik me er boos om kon maken. Dat is me altijd bijgebleven.

Als een vrouw haarloos zou moeten zijn. Dus alleen hoofdhaar zou moeten hebben dan zou je nooit beenharen hebben en armharen en buik rug borstharen of waar dan ook.

Miljardenbusiness is het de ontharingswereld. Al die reclames gilette venus etc. Al die ontharingssalons en technieken. It's all about money en het word met de paplepel ingegoten
Damn :') _O- je kan ook overdrijven hoor en het hoeft je allemaal niet te breken zo erg is het niet :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_163270745
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
Heb het liever niet maar is geen ramp. Liever zachte beentjes enzo :@ veel vrouwen vinden dat ook gewoon.

[..]

Damn :') _O- je kan ook overdrijven hoor en het hoeft je allemaal niet te breken zo erg is het niet :')
Als je in mn schoenen zou staan dan zou je het begrijpen. Als je getuige zou zijn van iemand die kapot weggepest is die je lief is.
Dus het breekt mij.

Haartjes zijn ook zacht ?
Leef en laat leven
pi_163271223
Vecht tegen de ideologie...
En toen dacht ik: nee :')
pi_163271253
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:00 schreef WilSan het volgende:

[..]

Als je in mn schoenen zou staan dan zou je het begrijpen. Als je getuige zou zijn van iemand die kapot weggepest is die je lief is.
Dus het breekt mij.

Haartjes zijn ook zacht ?
Was ze arabisch?
Geen geintje, want die zijn serieus vaak harig
pi_163271321
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:35 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Was ze arabisch?
Geen geintje, want die zijn serieus vaak harig
Nee het was een normale Hollandse dame.
Dat is erfelijk bepaald dus. De een heeft meer dan de ander
Leef en laat leven
pi_163271342
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:40 schreef WilSan het volgende:

[..]

Nee het was een normale Hollandse dame.
Dat is erfelijk bepaald dus. De een heeft meer dan de ander
Waarom scheerde ze het dan niet af als ze erom gepest werd?
pi_163271380
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:41 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Waarom scheerde ze het dan niet af als ze erom gepest werd?
Makkelijker gezegd dan gedaan als je nog jong bent op de basisschool.

Denk nou eens even na. Stel nou deze vraag. Waarom moest ze gepest worden ?
Leef en laat leven
  Moderator vrijdag 24 juni 2016 @ 18:21:46 #21
441859 crew  Lenny77
pi_163271992
Het jammere is dat pesters altijd wel iets vinden. Is het geen haar dan zijn het wel de oren of de lengte van je onderarm.
Een echt antwoord is er dus niet..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_163272249
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:21 schreef Lenny77 het volgende:
Het jammere is dat pesters altijd wel iets vinden. Is het geen haar dan zijn het wel de oren of de lengte van je onderarm.
Een echt antwoord is er dus niet..
Fatoeman stelde totaal de verkeerde vraag. Waarom. Hoezo zou iemand zich moeten aanpassen aan pesters. Moet de pester niet aangepakt word ?
Leef en laat leven
pi_163304076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:27 schreef LPFAN het volgende:
Ik scheer sowieso mijn oksels, Ik zweet heel erg daar en anders blijft dat zweet in de haren hangen :r

Benen doe ik alleen zomers, want vind het niet mooi staan en schaamhaar doe ik alleen de bikinilijn zodat er geen haar tevoorschijn komt als ik een zwempak draag :P Voor de rest laat ik dat gewoon lekker groeien alleen als het te lang wordt, trim ik het wel maar helemaal scheren doe ik het daar nooit.
Zoiets vind ik dus helemaal prima en vaak t meest aantrekkelijk!

Al moet iedereen maar voor zichzelf bepalen wat hij/zij wil. Ik varieer bij mezelf een beetje. Soms alles eraf, soms maanden laten staan.t heeft allemaal wat.
Harig schrikt me niet meteen af, als vrouwen die zich daar onzeker over voelen zich gesteund voelen doordat mannen openlijk aangeven t niet erg te vinden: mijn stem hebben jullie.
pi_163307392
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:00 schreef WilSan het volgende:

[..]

Als je in mn schoenen zou staan dan zou je het begrijpen. Als je getuige zou zijn van iemand die kapot weggepest is die je lief is.
Dus het breekt mij.

Haartjes zijn ook zacht ?
Jij deed er ook niets aan
  Moderator zondag 26 juni 2016 @ 13:13:55 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163308986
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:36 schreef WilSan het volgende:

[..]

Fatoeman stelde totaal de verkeerde vraag. Waarom. Hoezo zou iemand zich moeten aanpassen aan pesters. Moet de pester niet aangepakt word ?
Nee, want de pester heeft alleen maar succes omdat het slachtoffer onzeker is. De oplossing is niet de pester aanpakken want er zal altijd een nieuwe pester opstaan. De oplossing is aan die onzekerheid werken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163332859
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, want de pester heeft alleen maar succes omdat het slachtoffer onzeker is. De oplossing is niet de pester aanpakken want er zal altijd een nieuwe pester opstaan. De oplossing is aan die onzekerheid werken.
Serieus ? Dus pesten zou een normale zaak moeten zijn ?
Leef en laat leven
pi_163332862
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:56 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Jij deed er ook niets aan
Waar baseer je dat op ?
Leef en laat leven
pi_163333034
Pesters pesten juist vaak uit onzekerheid.
pi_163333586
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 08:20 schreef jaipurholic het volgende:
Pesters pesten juist vaak uit onzekerheid.
Uit onzekerheid of gewoon om anderen het leven zuur te maken. Zichzelf stoer vinden.

In dit onderwerp lichaamshaar pesten ze omdat het ze van jongs af een meegegeven is dat lichaamshaar alleen voor mannen is. Dus als ze een harige vrouw zien is het ieuw en vies em dan komen de opmerkingen e,d

Men is bang voor het onbekende
Leef en laat leven
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 10:23:49 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163334484
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 09:26 schreef WilSan het volgende:

[..]

Uit onzekerheid of gewoon om anderen het leven zuur te maken. Zichzelf stoer vinden.

In dit onderwerp lichaamshaar pesten ze omdat het ze van jongs af een meegegeven is dat lichaamshaar alleen voor mannen is. Dus als ze een harige vrouw zien is het ieuw en vies em dan komen de opmerkingen e,d

Men is bang voor het onbekende
Nee, dat anderen het leven zuur maken IS onzekerheid.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 10:24:13 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163334492
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 07:48 schreef WilSan het volgende:

[..]

Serieus ? Dus pesten zou een normale zaak moeten zijn ?
Waar zeg ik dat? :D
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 27 juni 2016 @ 10:31:03 #32
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_163334567
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:44 schreef WilSan het volgende:

Waarom moest ze gepest worden ?
Omdat pesten, net als lichaamsbeharing, een volkomen normaal verschijnsel is bij mensen.
pi_163335535
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 10:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? :D
Jij geeft zelf aan dat de pester niet aangepakt worden. Met andere woorden een pester magzn vrije loop gaan.

Alles en iedereen moet zich dus compleet aanpassen aan de pester ? Hoe dan....

Dan mogen alle anti pest programma's op scholen e.d ook opgeschort worden. Laat de scholen zich maar aanpassen aan de pester.

Hoe kom je erbij.. Ik kan er met m'n hoofd echt totaal niet bij wat je hier verkondigt
Leef en laat leven
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 11:52:59 #34
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163336321
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:23 schreef WilSan het volgende:

[..]

Jij geeft zelf aan dat de pester niet aangepakt worden. Met andere woorden een pester magzn vrije loop gaan.

Alles en iedereen moet zich dus compleet aanpassen aan de pester ? Hoe dan....

Dan mogen alle anti pest programma's op scholen e.d ook opgeschort worden. Laat de scholen zich maar aanpassen aan de pester.

Hoe kom je erbij.. Ik kan er met m'n hoofd echt totaal niet bij wat je hier verkondigt
Je snapt er niet veel van. Een pestslachtoffer wordt gekozen omdat hij of zij zwak is. Wat wil je dan, dat zo iemand een bodyguard mee krijgt? Als dat slachtoffer niet meer zwak is worst ie ook niet meer gepest. Een pester die continue jankt dat ie gepest wordt zal alleen nog maar meer gepest worden.

Als ie het door iemand anders voor m laat opknappen ipv zelf wordt ie daarmee gepest. Als hij verhuisd of naar een andere school gaat is ie nog steeds zwak of onzeker, worst ie op de nieuwe locatie ook weer gepest.

Er zal altijd een nieuwe pester komen die gaat pesten. Das gewoon fact of life. Je kunt pesten niet uitbannen. Iemand die sterk in zn schoenen staat wordt niet gepest.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 27 juni 2016 @ 12:27:02 #35
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163337043
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 00:23 schreef Fatoeman het volgende:
Vrouw moet overal kaal zijn, behalve op het hoofd
Vind ik ook. Zo een (zwaar) behaarde vrouw, dan moet ik steeds eraan denken dat we van de apen afstammen. In Europa zul je het niet veel tegenkomen (denk ik zo) in (ZO) Azie is het (nog?) geen gemeengoed je schaamhaar te verwijderen. Daarom neem ik in Azie bij een eerste date een tondeuse en mijn scheergerei samen met de condooms mee.

:W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_163337251
Ts niet zeuren. Je hebt gefaald in het beschermen van iemand die in je ogen het nodig had. Nu kun je het niet goed maken.
  maandag 27 juni 2016 @ 13:01:52 #37
379903 Landyacht
Guzzling the gas.
pi_163337882
Beharing bij vrouwen op plekken die volgens de westerse sociale norm als ongewenst wordt gezien is gadverdarrie. In de seventies is er een hippietrend geweest om als vrouw alles maar te laten staan en wat een gore bende moet dat zijn geweest. Bah, bah en nog eens bah.

Ik begrijp dat TS zijn fetish probeert goed te praten onder het mom van maatschappelijke onderdrukking der vrouwmenschen en hun recht op doorgeslagen feminisme en dat is zijn goed recht, maar laten we is godsnaam hopen dat het gladdehuidjeskamp zal blijven zegevieren.
  maandag 27 juni 2016 @ 13:04:57 #38
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_163337952
Ik scheer me ook, heeft m'n vriendin iig geen haar in dr mond. Van haar verwacht ik hetzelfde.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 27 juni 2016 @ 13:06:11 #39
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_163337981
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 09:26 schreef WilSan het volgende:

[..]

Uit onzekerheid of gewoon om anderen het leven zuur te maken. Zichzelf stoer vinden.

In dit onderwerp lichaamshaar pesten ze omdat het ze van jongs af een meegegeven is dat lichaamshaar alleen voor mannen is. Dus als ze een harige vrouw zien is het ieuw en vies em dan komen de opmerkingen e,d

Men is bang voor het onbekende
Men associeert harigheid met mannelijkheid.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_163338268
Ik vind het zelf gewoon wat verzorgder staan als het haar op sommige plaatsen wat in toom gehouden wordt. Dat is bij mannen toch ook zo? Tegelijkertijd vind ik het zonde van mijn tijd om daarmee bezig te moeten zijn, dus het enige wat bij mij glad is, is meestal dat wat zichtbaar is of het mogelijk op korte termijn nog gaat worden ;)

Ik heb nog net het fatsoen om met blote behaarde benen niet op straat te komen, of in de zon met twee toefjes schaamhaar langs mijn bikinibroekje, maar vind de shockfactor niet significant genoeg om die mijn omgeving te besparen, dus als je vrouwen opeens ranzig vindt met hun haargroei, dan is dat wat mij betreft geheel je eigen probleem.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  maandag 27 juni 2016 @ 13:46:32 #41
379903 Landyacht
Guzzling the gas.
pi_163338723
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 13:22 schreef Megara het volgende:
het enige wat bij mij glad is, is meestal dat wat zichtbaar is of het mogelijk op korte termijn nog gaat worden ;)
Lichaamshaar bij vrouwen is hetzelfde als intimiteit tussen mannen; ik weet dat het bestaat en het is op zich prima, maar ik wil het niet zien en zeker niet aanraken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Landyacht op 27-06-2016 13:49:06 ( ) ]
pi_163339219
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:36 schreef loni55 het volgende:
Ts niet zeuren. Je hebt gefaald in het beschermen van iemand die in je ogen het nodig had. Nu kun je het niet goed maken.
En daarom gaat het nu beter dan ooit tussen mij en haar ;)
Leef en laat leven
pi_163339310
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je snapt er niet veel van. Een pestslachtoffer wordt gekozen omdat hij of zij zwak is. Wat wil je dan, dat zo iemand een bodyguard mee krijgt? Als dat slachtoffer niet meer zwak is worst ie ook niet meer gepest. Een pester die continue jankt dat ie gepest wordt zal alleen nog maar meer gepest worden.

Als ie het door iemand anders voor m laat opknappen ipv zelf wordt ie daarmee gepest. Als hij verhuisd of naar een andere school gaat is ie nog steeds zwak of onzeker, worst ie op de nieuwe locatie ook weer gepest.

Er zal altijd een nieuwe pester komen die gaat pesten. Das gewoon fact of life. Je kunt pesten niet uitbannen. Iemand die sterk in zn schoenen staat wordt niet gepest.
Volgens mij snap jij er ook niet veel van. Hoe kun je pesten toestaan.... Sterk in je schoenen staan. Makkelijker gezegd dan gedaan he.

En pesten kun je wel degelijk uitbannen. Kwestie van goede opvoeding. Anti pestprogramma's op de basisschool hier werkt wel degelijk
Leef en laat leven
  maandag 27 juni 2016 @ 14:24:45 #44
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_163339570
Pesten heeft misschien voor een deel te maken met opvoeding, maar naar mijn idee, nog meer met karakter. Sowieso is pesten, ook al is het ongewenst, heel natuurlijk gedrag, je ziet het bij dieren terug. Zwakkere dieren worden vaak uit een kudde verstoten, zwakkere vogels worden door hun nestgenoten zo vaak gepikt dat ze uiteindelijk overlijden. Ook de mens heeft die instincten, zij het in een nandere vorm, nu eenmaal.

Om terug te komen op het haar; ik vind een behaarde vrouw ronduit ranzig en onfris.
Een beetje haar, mits bijgehouden, op de ''muts'' vind ik niet erg en ook nog wel aantrekkelijk, maar meer haar is voor mij echt een afknapper.
pi_163339705
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Pesten heeft misschien voor een deel te maken met opvoeding, maar naar mijn idee, nog meer met karakter. Sowieso is pesten, ook al is het ongewenst, heel natuurlijk gedrag, je ziet het bij dieren terug. Zwakkere dieren worden vaak uit een kudde verstoten, zwakkere vogels worden door hun nestgenoten zo vaak gepikt dat ze uiteindelijk overlijden. Ook de mens heeft die instincten, zij het in een nandere vorm, nu eenmaal.

Om terug te komen op het haar; ik vind een behaarde vrouw ronduit ranzig en onfris.
Een beetje haar, mits bijgehouden, op de ''muts'' vind ik niet erg en ook nog wel aantrekkelijk, maar meer haar is voor mij echt een afknapper.
Smaken verschillen. Niks mis mee. Wereld zou zo saai zijn als iedereen hetzelfde zou denken.
Leef en laat leven
  maandag 27 juni 2016 @ 14:38:24 #46
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_163339825
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:31 schreef WilSan het volgende:

[..]

Smaken verschillen. Niks mis mee. Wereld zou zo saai zijn als iedereen hetzelfde zou denken.
Ik vind er wel iets mis mee, niet dat je mij er mee in de weg zit hoor....
Maar ik moet er toch niet aan denken met een soort halve Bonobo het bed te delen.
pi_163340213
Ik zag laatst op het strand een jonge deerne waarbij je door haar witte bikinibroekje de contouren van een bijgewerkte kokosmat kon zien. Daar was niks mis mee.

Een baard en trossen haar onder de armen, liever niet.
pi_163344380
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:38 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ik vind er wel iets mis mee, niet dat je mij er mee in de weg zit hoor....
Maar ik moet er toch niet aan denken met een soort halve Bonobo het bed te delen.
Ik bedoel niks mis mee met smaken die verschillen
Leef en laat leven
pi_163344824
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 07:49 schreef WilSan het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op ?
Omdat jij zegt dat je getuige bent ervan. Als je ballen had gehad, had je die pesters gewoon ff een klap op dr muil gegeven
pi_163344856
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 09:26 schreef WilSan het volgende:

[..]

Uit onzekerheid of gewoon om anderen het leven zuur te maken. Zichzelf stoer vinden.

In dit onderwerp lichaamshaar pesten ze omdat het ze van jongs af een meegegeven is dat lichaamshaar alleen voor mannen is. Dus als ze een harige vrouw zien is het ieuw en vies em dan komen de opmerkingen e,d

Men is bang voor het onbekende
Ik kan alleen nog maar :') denken. Dan snap jij ook echt nuet hoe pesten tot stand komt
pi_163344867
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 10:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, dat anderen het leven zuur maken IS onzekerheid.
Dit kwam ook gelijk in mij op
pi_163344998
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:11 schreef WilSan het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij er ook niet veel van. Hoe kun je pesten toestaan.... Sterk in je schoenen staan. Makkelijker gezegd dan gedaan he.

En pesten kun je wel degelijk uitbannen. Kwestie van goede opvoeding. Anti pestprogramma's op de basisschool hier werkt wel degelijk
Cg heeft gewoon gelijk hoor. Het is inderdaad lastig, maar de juiste houding en manier van lopen kan veel schelen
pi_163345155
Aan de ene kant heb je wel gelijk hier.. maar ik denk niet dat het zo zwart wit is als jij zegt.

Kijk ik heb met Aziatische dames gedate, die hebben weinig tot geen (arm)haar... maar heb ook eens een Iranese gedate en een half NL/Spaanse dame,

En hier ligt het verschil voor mij

Bij de Iranese dame die wel wat arm haar had, stoorde ik mij echt niet totaal niet aan. Want ja, het is niet meer dan normaal om wat arm haar te hebben, althans het oogt gewoon normaal.

Nu had die half NL/Spaanse serieus plukken op haar rug, boven haar bil, maar dat echt duidelijk eruit sprong... nu was dat tijdens de seks gewoon echt een keiharde afknapper, ik weet niet waarom maar ik vond dat echt totaal onaantrekkelijk.

Had overigens ook aangeboden om het weg te halen (wat alleen maar chill is voor haar) maar ze werd hier zo boos over... tjah..

Uiteindelijk moet iedereen natuurlijk weten wat zij/hij doet maar niet iedereen hoeft alles mooi te vinden.
Waz met jou!
pi_163345692
Ik vind 't wel leuk. Beter dan die van harde stoppels iig. Maar zolang het niet vies ruikt vind ik alles best eigenlijk :+
  maandag 27 juni 2016 @ 23:55:34 #55
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_163358592
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:06 schreef WilSan het volgende:

[..]

Ik bedoel niks mis mee met smaken die verschillen
Dat klopt, heb je gelijk in.
pi_163358726
Ajo doe ff normaal en ga je lekker scheren zoals het hoort!!!
pi_163359059
Ze ziet niet meer vies, lelijk of onvrouwelijk meer als ze naar zichzelf kijkt. Ze ziet mooi uniek en zacht. Scheermessen en talloze andere middelen werden ooit gebruikt om de natuurlijke staat van haar lichaam teniet te doen. Om geaccepteerd te worden in deze maatschappij en te voldoen aan de eisen en wensen ervan. De pijn de afschuw die ze tegen zichzelf had. De afkeer. Het heeft even geduurd, maar dag na dag houdt ze er meer van en wint ze meer zelfvertrouwen ongeacht wat anderen ervan zeggen. Alle woorden heeft ze al voorbij horen komen en ze is al van alles genoemd. Alle vormen van pesten en plagerij heeft ze al meegemaakt. Desondanks staat ze sterk. De haartjesguillotine heeft een enkele reis naar de prullenbak geboekt en de littekens van het talloze ontharen heeft plaatsgemaakt voor natuur zoals het bedoeld. Als madeliefjes in de bloei. Ze is voor zichzelf gaan denken en ze is het mooi gaan vinden. Ze is er liefde in gaan stoppen en heeft er in grote mate liefde voor terug gekregen. Elk haartje staat voor een statement. Een statement van hoeveel dagen ze al vrij is van de ideologie van schoonheid die de meeste mensen aangenomen hebben. Een vrouw met lichaamshaar heeft zichzelf bevrijd en ze houd ervan....


http://www.metronieuws.nl(...)aar-lichaamsbeharing


http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-sexy-gevoeld.dhtml


http://www.ad.nl/binnenla(...)ouwelijker~af835552/


http://www.dailymail.co.u(...)en-limbs-online.html


http://www.womansday.com/(...)successful-marriage/


http://www.dailymail.co.u(...)e-hairy-armpits.html


Love and embrace your body hair
Leef en laat leven
pi_163360895
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Pesten heeft misschien voor een deel te maken met opvoeding, maar naar mijn idee, nog meer met karakter. Sowieso is pesten, ook al is het ongewenst, heel natuurlijk gedrag, je ziet het bij dieren terug. Zwakkere dieren worden vaak uit een kudde verstoten, zwakkere vogels worden door hun nestgenoten zo vaak gepikt dat ze uiteindelijk overlijden. Ook de mens heeft die instincten, zij het in een nandere vorm, nu eenmaal.
Nee, gewoon nee.
Pesten is een psychologisch gevolg van het ervaren van groepsdruk. Per se erboven uit willen steken in een groep. Je willen bewijzen ten opzichte van anderen. Zoals al eerder gezegd dus: uit onzekerheid.
Dat begint op t moment dat de zwaarte/impact van je sociale leven verplaatst van je thuisomgeving (ouders/broers/zusjes) naar school. Dan breekt ook de leeftijd aan dat je jezelf gaat spiegelen aan anderen, en ontwikkelen sommigen het idee populairder of aanweziger te moeten zijn (onzekerheid) wat resulteert in pesten.
Op latere leeftijd komt t ook wel voor, op werkplekken of sportverenigingen waar sommigen de waan ontwikkelen te moeten vechten voor hun plekje in de groep.
Het is psychologisch van aard en aangezien van overleven of niet hier geen sprake is, is het veel effectiever de onzekerheden van de pester weg te nemen: sterker, bijna alle anti-pest protocollen zijn groepsgericht en niet op de pester: als je de groep waarin je je begeeft ervaart als een veilige omgeving waarin je jezelf kunt zijn valt vaak de onzekerheid die resulteert in pesten weg.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 08:56:39 #59
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_163361738
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 03:26 schreef jaipurholic het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee.
Pesten is een psychologisch gevolg van het ervaren van groepsdruk. Per se erboven uit willen steken in een groep. Je willen bewijzen ten opzichte van anderen. Zoals al eerder gezegd dus: uit onzekerheid.
Dat begint op t moment dat de zwaarte/impact van je sociale leven verplaatst van je thuisomgeving (ouders/broers/zusjes) naar school. Dan breekt ook de leeftijd aan dat je jezelf gaat spiegelen aan anderen, en ontwikkelen sommigen het idee populairder of aanweziger te moeten zijn (onzekerheid) wat resulteert in pesten.
Op latere leeftijd komt t ook wel voor, op werkplekken of sportverenigingen waar sommigen de waan ontwikkelen te moeten vechten voor hun plekje in de groep.
Het is psychologisch van aard en aangezien van overleven of niet hier geen sprake is, is het veel effectiever de onzekerheden van de pester weg te nemen: sterker, bijna alle anti-pest protocollen zijn groepsgericht en niet op de pester: als je de groep waarin je je begeeft ervaart als een veilige omgeving waarin je jezelf kunt zijn valt vaak de onzekerheid die resulteert in pesten weg.
U bent psycholoog ?
pi_163376704
Neuh, maar heb wel veel pedagogiek in mijn opleiding gehad.
pi_163415777
Ik ben een vrouw die meer (zichtbare) lichaamsbeharing heeft dan de gemiddelde nederlandse vrouw. Ten eerste omdat ik donkere haren heb en ten tweede omdat mijn haren dikker en meer zijn (ook op mijn hoofdhuid). Ik vind t persoonlijk fijn om mijn oksels, benen, gezichtshaar (wenkbrauwen en bovenlip) en bikinilijn/schaamstreek altijd geschoren te hebbenn dus dus doe ik dan ook vrijwel elke dag en hou t goed bij.

Rug haar heb ik ook geprobeerd helemaal haarloos te houden maar dat doet pijn en je hebt er in het geheel heel veel werk aan.

Een wat harigere vrouw wordt gezien als niet-vrouwelijk of gewoon onaantrekkelijk, maar eigenlijk is dat hoe we er uit moeten zien anders zagen we er niet zo uit. Velen praten erover dat we het gewoon moeten accepteren maar ik denk dat het in werkelijkheid zoiezo niet gewaardeerd wordt....
pi_163415902
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:23 schreef shawtyyy het volgende:
Ik ben een vrouw die meer (zichtbare) lichaamsbeharing heeft dan de gemiddelde nederlandse vrouw. Ten eerste omdat ik donkere haren heb en ten tweede omdat mijn haren dikker en meer zijn (ook op mijn hoofdhuid). Ik vind t persoonlijk fijn om mijn oksels, benen, gezichtshaar (wenkbrauwen en bovenlip) en bikinilijn/schaamstreek altijd geschoren te hebbenn dus dus doe ik dan ook vrijwel elke dag en hou t goed bij.

Rug haar heb ik ook geprobeerd helemaal haarloos te houden maar dat doet pijn en je hebt er in het geheel heel veel werk aan.

Een wat harigere vrouw wordt gezien als niet-vrouwelijk of gewoon onaantrekkelijk, maar eigenlijk is dat hoe we er uit moeten zien anders zagen we er niet zo uit. Velen praten erover dat we het gewoon moeten accepteren maar ik denk dat het in werkelijkheid zoiezo niet gewaardeerd wordt....
Heel veel mensen. Heel veel mannen die het accepteren waarderen en aantrekkelijk vinden.
Voor mij is het juist het toppunt van vrouwelijkheid en aantrekkelijkheid. Ik voel me totaal niet aangetrokken tot kaal
Leef en laat leven
pi_163415940
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:29 schreef WilSan het volgende:

[..]

Heel veel mensen. Heel veel mannen die het accepteren waarderen en aantrekkelijk vinden.
Voor mij is het juist het toppunt van vrouwelijkheid en aantrekkelijkheid. Ik voel me totaal niet aangetrokken tot kaal
Oke je zult wel n wat oudere man zijn of heb ik het mis ;p
  donderdag 30 juni 2016 @ 19:05:46 #64
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_163416571
Ik vind okselhaar bij vrouwen echt niet kunnen. Of een vies snorretje.
Daar beneden vind ik het niet erg. Soms wel aantrekkelijk zelfs
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_163418320
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:29 schreef WilSan het volgende:

[..]

Heel veel mensen. Heel veel mannen die het accepteren waarderen en aantrekkelijk vinden.
Voor mij is het juist het toppunt van vrouwelijkheid en aantrekkelijkheid. Ik voel me totaal niet aangetrokken tot kaal
Overdrijven is ook een vak :')
pi_163428162
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:32 schreef shawtyyy het volgende:

[..]

Oke je zult wel n wat oudere man zijn of heb ik het mis ;p
Dat zou je denken he. Ik ben 24 :)
Leef en laat leven
pi_163428432
Het gaat over kaal of niet en ik kom serieus op page 2 terecht waar het over pesten gaat. Wtf :')
pi_163442013
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 08:27 schreef WilSan het volgende:

[..]

Dat zou je denken he. Ik ben 24 :)
ah oke... dan ben je one of a kind hahaha
pi_163452787
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:55 schreef shawtyyy het volgende:

[..]

ah oke... dan ben je one of a kind hahaha
Valt mee hoor. Komt vaker voor dan je zou denken. Veel meer mannen die het accepteren en aantrekkelijk vinden als een vrouw haar lichaamshaar laat groeien
Leef en laat leven
  Moderator zaterdag 2 juli 2016 @ 07:40:17 #70
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163452791
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 18:29 schreef WilSan het volgende:

[..]

Heel veel mensen. Heel veel mannen die het accepteren waarderen en aantrekkelijk vinden.
Voor mij is het juist het toppunt van vrouwelijkheid en aantrekkelijkheid. Ik voel me totaal niet aangetrokken tot kaal
Dat valt wel mee hoeveel mannen dat zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163453480
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 07:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoeveel mannen dat zijn.
En jij hebt andere mannen met dit onderwerp benaderd en met hen gediscussieerd erover ?
En jij weet wat voor smaak die mannen hebben ?

En daarom zijn er talloze pornografische websites gericht op lichaamshaar. En talloze fora's zoals fok gericht op lichaamshaar.

Get your fact's straight before you speak please
Leef en laat leven
pi_163454844
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 09:40 schreef WilSan het volgende:

[..]

En jij hebt andere mannen met dit onderwerp benaderd en met hen gediscussieerd erover ?
En jij weet wat voor smaak die mannen hebben ?

En daarom zijn er talloze pornografische websites gericht op lichaamshaar. En talloze fora's zoals fok gericht op lichaamshaar.

Get your fact's straight before you speak please
Je eigen seksuele voorkeur goedpraten door te wijzen naar anderen die dezelfde voorkeur hebben :')
Wees gewoon een vent en wijs niet naar al die anderen om normaler te lijken.
  Moderator zaterdag 2 juli 2016 @ 12:00:29 #73
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163454993
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 09:40 schreef WilSan het volgende:

[..]

En jij hebt andere mannen met dit onderwerp benaderd en met hen gediscussieerd erover ?
En jij weet wat voor smaak die mannen hebben ?

En daarom zijn er talloze pornografische websites gericht op lichaamshaar. En talloze fora's zoals fok gericht op lichaamshaar.

Get your fact's straight before you speak please
Ach zo, jij wil even over feiten praten? Prima knul.

Ja, ik heb daar met andere mannen over gepraat ja. Ik heb namelijk een erg grote kennissenkring, daar praat je over dingen, en daar komen onderwerpen als dit ook wel eens voorbij. Of geldt het alleen als je de directe vraag stelt van "hey, hou jij van lichaamshaar?'. Daarbij kan ik wel een aardige inschatting maken als ik naar hun vriendinnen kijk, en daar zit geen enkele Wookie bij hoor. Dat zijn allemaal vrouwen die gewoon moeite doen om hun benen te scheren (want ja, dat zie je in de zomer en zo he). Dus OF hier sprake is van een enorm toeval dat van de tig vrouwen er nou toevallig geen enkele bij zit die valt in die groep vrouwen die volgens jou zo enorm groot is, OF het valt stiekem wel een beetje mee hoe groot die groep is.

Ja, ik weet wat voor smaak die lui hebben ja, ik zie hun vriendinnen toch? 8)7

Ge-wel-dig. Er zijn talloze pornowebsites gericht op lichaamshaar. Fantastisch. Net zoals er ook net zoveel sites zijn voor elke willekeurige andere fetish, oftewel dat zeg helemaal geen ene flikker.

Hoe kom je erbij dat Fok 'gericht' is op lichaamshaar 8)7 8)7 Er zullen wellicht een paar topics over zijn ja, maar er zijn topics over vrijwel alles, dus nee, Fok is niet GERICHT op lichaamshaar nee, malloot :')

Dus als jij het over FEITEN wil hebben, dan stel ik voor dat je daar zelf eens mee begint voor je interessant gaat lopen zwetsen vanuit een onderbuikgevoeletje en anderen verwijten gaat lopen maken :')

Het is helemaal prima dat jij een voorkeur hebt, maar ga nou niet doen alsof het meerendeel van de mensen het met jou eens is.

[ Bericht 2% gewijzigd door CoolGuy op 02-07-2016 12:07:37 ]
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 2 juli 2016 @ 12:04:14 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163455042
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:50 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Je eigen seksuele voorkeur goedpraten door te wijzen naar anderen die dezelfde voorkeur hebben :')
Wees gewoon een vent en wijs niet naar al die anderen om normaler te lijken.
Er is niks mis met 'm, hij heeft gewoon een voorkeur en dat is helemaal prima, daar is echt niks mis mee. Maar hij zit daar blijkbaar zo mee dat hij daar topics over wil openen en dan gaat lopen rechtvaardigen waarom dat lichaamshaar eigenlijk hoort volgens hem, terwijl niemand hem aanvalt, HIJ besluit dat topic te openen.

Dat komt een beetje over alsof hij van het dak wil schreeuwen dat hij heus wel 'normaal' is terwijl om te beginnen niemand hier tegen hem heeft gezegd dat hij 'abnormaal' is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163460642
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ach zo, jij wil even over feiten praten? Prima knul.

Ja, ik heb daar met andere mannen over gepraat ja. Ik heb namelijk een erg grote kennissenkring, daar praat je over dingen, en daar komen onderwerpen als dit ook wel eens voorbij. Of geldt het alleen als je de directe vraag stelt van "hey, hou jij van lichaamshaar?'. Daarbij kan ik wel een aardige inschatting maken als ik naar hun vriendinnen kijk, en daar zit geen enkele Wookie bij hoor. Dat zijn allemaal vrouwen die gewoon moeite doen om hun benen te scheren (want ja, dat zie je in de zomer en zo he). Dus OF hier sprake is van een enorm toeval dat van de tig vrouwen er nou toevallig geen enkele bij zit die valt in die groep vrouwen die volgens jou zo enorm groot is, OF het valt stiekem wel een beetje mee hoe groot die groep is.

Ja, ik weet wat voor smaak die lui hebben ja, ik zie hun vriendinnen toch? 8)7

Ge-wel-dig. Er zijn talloze pornowebsites gericht op lichaamshaar. Fantastisch. Net zoals er ook net zoveel sites zijn voor elke willekeurige andere fetish, oftewel dat zeg helemaal geen ene flikker.

Hoe kom je erbij dat Fok 'gericht' is op lichaamshaar 8)7 8)7 Er zullen wellicht een paar topics over zijn ja, maar er zijn topics over vrijwel alles, dus nee, Fok is niet GERICHT op lichaamshaar nee, malloot :')

Dus als jij het over FEITEN wil hebben, dan stel ik voor dat je daar zelf eens mee begint voor je interessant gaat lopen zwetsen vanuit een onderbuikgevoeletje en anderen verwijten gaat lopen maken :')

Het is helemaal prima dat jij een voorkeur hebt, maar ga nou niet doen alsof het meerendeel van de mensen het met jou eens is.
Waar heb je het nou allemaal over.... Jij geeft aan: het valt wel mee hoeveel mannen dat zijn en ik zeg dat dat helemaal niet zo is en kom met Feiten ja.

Wat zegt het uiterlijk van hun vriendin over hun smaak als ik je vragen mag. Dat jij weinig vrouwen ziet met lichaamshaar kan ook misschien aan je omgeving liggen. Ik reis veel voor mn werk. En zomer of geen zomer ik zie altijd wel meer dan genoeg vrouwen die zich niet ontharen. Just saying. In sommige landen word het zelfs als een vorm van schoonheid gezien. Ga naar Cuba bijvoorbeeld daar heeft meerendeels van de vrouwen zichtbaar een streep op haar navel. Ga naar Oezbekistan. Overal waar je komt harige benen en is een doorlopende wenkbrauw een vorm van schoonheid. En een stuk dichter bij huis. Nederland. In de grote steden. Meer dan zat vrouwen met harige benen en armen e.d.

Ik weet niet of je het beseft maar een wookie is een fictief wezen. Een mens is een mens een aap een aap. Een mens die groeit lichaamshaar. Zowel man als vrouw.

En nogmaals JIJ geeft aan dat het wel meevalt met mannen die het waarderen. En ik zeg. Als het mee zou vallen waarom zou de niche lichaamshaar in pornografie zo groot zijn. Just saying. Dan valt het denk ik toch niet zo mee.

Begrijpend lezen aub. Ik zeg fora's ZOALS fok. Ik zeg niet dat fok een forum gericht is op lichaamshaar. Die opmerking Geeft ook gelijk je niveau aan. Fijn he beledigen veilig van achter je schermpje.
En nog maar een keer jij geeft aan het valt wel mee. En ik zeg waarom zijn er dan talloze fora's ZOALS fok. Dus niet Fok ( begrijpend lezen) gericht op lichaamshaar. Dan valt het toch niet zo mee.

Verder. Wanneer heb ik gezegd dat mensen het met me eens moeten zijn. Je zegt zelf van dat ik dingen loop te verwijten maar kijk nou eens naar jezelf en dan nog kinderachtig lopen schelden. Triest. Het is mijn mening en waar ik voor sta. Ik dwing en push niet. Heb je ergens gelezen; stop met ontharen of jij moet lichaamshaar accepteren. Ik deel enkel.

Dus nogmaals get your facts straight. Kijk eerst even in de spiegel voordat je anderen beschuldigd van dingen verwijten. Leer begrijpend lezen. En reageer op een normale manier in plaats van kinderachtig iemand een malloot te noemen. Fijne middag verder
Leef en laat leven
pi_163460793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Er is niks mis met 'm, hij heeft gewoon een voorkeur en dat is helemaal prima, daar is echt niks mis mee. Maar hij zit daar blijkbaar zo mee dat hij daar topics over wil openen en dan gaat lopen rechtvaardigen waarom dat lichaamshaar eigenlijk hoort volgens hem, terwijl niemand hem aanvalt, HIJ besluit dat topic te openen.

Dat komt een beetje over alsof hij van het dak wil schreeuwen dat hij heus wel 'normaal' is terwijl om te beginnen niemand hier tegen hem heeft gezegd dat hij 'abnormaal' is.
Het is maar net hoe je het opvat.
Is dit een dictatuur dat ik niet mag delen waar ik voor sta ? Wie verplicht je dit te lezen. Wie verplicht je ermee eens of oneens te zijn. Volgens mij mag ik hier toch plaatsen wat ik wil. Ik probeer niks te rechtvaardigen ik probeer een manier van denken te delen. Ik dwing en verplicht niks. Je praat alsof ik hier een aanhang probeer te ronselen. Fijn he begrijpend lezen
Leef en laat leven
  Moderator zaterdag 2 juli 2016 @ 16:54:02 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163461267
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 16:27 schreef WilSan het volgende:

[..]

Waar heb je het nou allemaal over.... Jij geeft aan: het valt wel mee hoeveel mannen dat zijn en ik zeg dat dat helemaal niet zo is en kom met Feiten ja.
Een feit is een vaststaand iets. Aantoonbaar. Je roept dat er zoveel websites zijn. Ja, dat is prima. Voor álles is een website, niet alleen voor haar-fetishes. Die zijn er voor blondjes, brunettes, hakken, netkousen, anaal, whatever, you name it, en er is wel een website voor. Dus dát er een website, of meerderen, is, zegt helemaal niks.

quote:
Wat zegt het uiterlijk van hun vriendin over hun smaak als ik je vragen mag. Dat jij weinig vrouwen ziet met lichaamshaar kan ook misschien aan je omgeving liggen.
...wat dat zegt?! :D Nou, laten we even aannemen dat mensen een relatie hebben met iemand die ze aantrekkelijk vinden. Dan constateer ik dat ik de mensen die ik om me heen zie vriendinnen hebben die in ieder geval niet 'behaard' zijn.

quote:
Ik reis veel voor mn werk. En zomer of geen zomer ik zie altijd wel meer dan genoeg vrouwen die zich niet ontharen. Just saying. In sommige landen word het zelfs als een vorm van schoonheid gezien. Ga naar Cuba bijvoorbeeld daar heeft meerendeels van de vrouwen zichtbaar een streep op haar navel. Ga naar Oezbekistan. Overal waar je komt harige benen en is een doorlopende wenkbrauw een vorm van schoonheid. En een stuk dichter bij huis. Nederland. In de grote steden. Meer dan zat vrouwen met harige benen en armen e.d.
Je hoort mij niet zeggen dat ze er NIET zijn, natuurlijk zijn ze er, en in die landen is dat een schoonheidsideaal, maar hier toch niet? Kijk, nogmaals, ik zeg niet dat jij je daar niet tot aangetrokken mag voelen, maar je opent hier een topic waarin je wil aangeven dat het volkomen OK is dat dat jouw mening is, want waarom zitten die haren er anders uberhaupt blablabla.

Allemaal prima, maar jij opent er een topic over. Wat zeg ik? Je opent er 3 over. Niemand die jou heeft aangevallen hier dat jij raar bent. Helemaal niemand.

quote:
Ik weet niet of je het beseft maar een wookie is een fictief wezen. Een mens is een mens een aap een aap. Een mens die groeit lichaamshaar. Zowel man als vrouw.
Ja, dat weet ik. Ik weet dat ze lichaamshaar groeien. Dan woon jij in het, voor jou, verkeerde werelddeel/land, want over het algemeen lopen hier geen vrouwen rond met een streepje haar bij hun navel omdat het hier niet als schoonheidsideaal wordt gezien. Als ik er voor naar het buitenland moet om het te zien, ja, leuk, waarom zou ik dat doen?

quote:
En nogmaals JIJ geeft aan dat het wel meevalt met mannen die het waarderen. En ik zeg. Als het mee zou vallen waarom zou de niche lichaamshaar in pornografie zo groot zijn. Just saying. Dan valt het denk ik toch niet zo mee.
Zo zijn er dus TIG niches voor allerlei verschillende dingen, die ook allemaal hun schare fans hebben, want daarom zijn die niches er. Dat er een grote niche voor is zegt toch helemaal niks? Zo zijn er ook niches voor seks met dieren. Te ranzig voor woorden, maar ze zijn er wel, ik bedoel maar, overal is wel een groep van die het geil vindt, maar dat op zich zegt helemaal niks.

Begrijpend lezen aub. Ik zeg fora's ZOALS fok. Ik zeg niet dat fok een forum gericht is op lichaamshaar. Die opmerking Geeft ook gelijk je niveau aan. Fijn he beledigen veilig van achter je schermpje.
En nog maar een keer jij geeft aan het valt wel mee. En ik zeg waarom zijn er dan talloze fora's ZOALS fok. Dus niet Fok ( begrijpend lezen) gericht op lichaamshaar. Dan valt het toch niet zo mee.
[/quote]

True. Dat staat er inderdaad. That one is on me. Ja, leuk, das weer een iets andere vorm van het argument dat je continue aanhaalt, wat op zich niets zegt. Natuurlijk zijn er fora daarvoor. Er zullen vast ook fora zijn voor anaal, dp, oraal, blond, lilliputters, etc etc. Daar zullen ook fora voor zijn, alleen die ken jij misschien niet omdat dat niet je ding is.

quote:
Verder. Wanneer heb ik gezegd dat mensen het met me eens moeten zijn. Je zegt zelf van dat ik dingen loop te verwijten maar kijk nou eens naar jezelf en dan nog kinderachtig lopen schelden. Triest. Het is mijn mening en waar ik voor sta. Ik dwing en push niet. Heb je ergens gelezen; stop met ontharen of jij moet lichaamshaar accepteren. Ik deel enkel.
Maar waar zeg ik dan dat jij zegt dat mensen het met je eens MOETEN zijn? Ik zit dat terug te zoeken maar ik kan het niet vinden. Het enige wat ik kan vinden is de opmerking van Fatoeman die je in die richting zou kunnen opvatten.

quote:
Dus nogmaals get your facts straight. Kijk eerst even in de spiegel voordat je anderen beschuldigd van dingen verwijten. Leer begrijpend lezen. En reageer op een normale manier in plaats van kinderachtig iemand een malloot te noemen. Fijne middag verder
Welke facts? Dat er fora zijn voor lichaamshaar zegt...wat precies? Niet meer dan dat er mensen zijn die dat geil vinden. Prima, niks mis mee, maar verder zegt het toch helemaal niks? Ik reageer op de manier die ík wil, niet de manier die jij mij graag wil opleggen. Als jij graag voor je mening wil staan is dat prima, ik heb zo een andere mening, en 1 daarvan is dat ik jou een malloot vindt. Das mijn mening.

Niet omdat lichaamshaar, maar omdat je overkomt alsof je op een feestje ofzo, totaal ongeprovoceerd ineens iets roept als "JA NOU, VECHT TEGEN DE IDEOLOGIE WANT HET IS HEEL NORMAAL EN ZO, terwijl helemaal niemand je aanleiding heeft gegeven om dat te roepen. Dat komt op mij een beetje vreemd over, en daar gebruik ik dan het woord 'malloot' voor. Wellicht dat dat in jouw boekje een zwaardere betekenis heeft, maar voor mij niet. Ik roep dat vaak.

[ Bericht 3% gewijzigd door CoolGuy op 02-07-2016 17:02:52 ]
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 2 juli 2016 @ 16:58:09 #78
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163461370
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 16:33 schreef WilSan het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het opvat.
Is dit een dictatuur dat ik niet mag delen waar ik voor sta ? Wie verplicht je dit te lezen. Wie verplicht je ermee eens of oneens te zijn. Volgens mij mag ik hier toch plaatsen wat ik wil. Ik probeer niks te rechtvaardigen ik probeer een manier van denken te delen. Ik dwing en verplicht niks. Je praat alsof ik hier een aanhang probeer te ronselen. Fijn he begrijpend lezen
Er zegt helemaal niemand dat je dat niet mag. Dat is het hele ding juist. Je 1e zin in je OP is zelfs 'vecht tegen de ideologie'. Nee. Waarom moeten mensen daar voor vechten? Laat ze dat lekker zelf bepalen?

Wijs me eens even aan waar ik exact zeg dat jij zegt dat mensen het met je eens moeten zijn. Ik zei dat je doet alsof heel veel mensen het met je eens zijn, maar dat is niet hetzelfde als dat jij zegt dat mensen het met je eens MOETEN zijn, want volgens mij beweer ik dat laatste helemaal niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:25:17 #79
92279 N.icka
Windforce 11
pi_163462156
De een wil een behaarde vrouw en de ander een kale...zo simpel is het
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:10:39 #80
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_163465903
waarom moet ik een voorkeur onderbouwen? wat is dit voor onzin? je kan ook een voorkeur voor blondines hebben of brunettes, en zo heb ik een voorkeur voor totaal geen schaamhaar, kaal vind ik mooi, fijn en verzorgt, en zelf ben ik dit dus ook om dezelfde redenen

er valt niks te onderbouwen, het is geen logica, het is gewoon waar je voorkeur naar uit gaat
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
pi_163470700
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 16:27 schreef WilSan het volgende:

[..]

Waar heb je het nou allemaal over.... Jij geeft aan: het valt wel mee hoeveel mannen dat zijn en ik zeg dat dat helemaal niet zo is en kom met Feiten ja.

Wat zegt het uiterlijk van hun vriendin over hun smaak als ik je vragen mag. Dat jij weinig vrouwen ziet met lichaamshaar kan ook misschien aan je omgeving liggen. Ik reis veel voor mn werk. En zomer of geen zomer ik zie altijd wel meer dan genoeg vrouwen die zich niet ontharen. Just saying. In sommige landen word het zelfs als een vorm van schoonheid gezien. Ga naar Cuba bijvoorbeeld daar heeft meerendeels van de vrouwen zichtbaar een streep op haar navel. Ga naar Oezbekistan. Overal waar je komt harige benen en is een doorlopende wenkbrauw een vorm van schoonheid. En een stuk dichter bij huis. Nederland. In de grote steden. Meer dan zat vrouwen met harige benen en armen e.d.

Ik weet niet of je het beseft maar een wookie is een fictief wezen. Een mens is een mens een aap een aap. Een mens die groeit lichaamshaar. Zowel man als vrouw.

En nogmaals JIJ geeft aan dat het wel meevalt met mannen die het waarderen. En ik zeg. Als het mee zou vallen waarom zou de niche lichaamshaar in pornografie zo groot zijn. Just saying. Dan valt het denk ik toch niet zo mee.

Begrijpend lezen aub. Ik zeg fora's ZOALS fok. Ik zeg niet dat fok een forum gericht is op lichaamshaar. Die opmerking Geeft ook gelijk je niveau aan. Fijn he beledigen veilig van achter je schermpje.
En nog maar een keer jij geeft aan het valt wel mee. En ik zeg waarom zijn er dan talloze fora's ZOALS fok. Dus niet Fok ( begrijpend lezen) gericht op lichaamshaar. Dan valt het toch niet zo mee.

Verder. Wanneer heb ik gezegd dat mensen het met me eens moeten zijn. Je zegt zelf van dat ik dingen loop te verwijten maar kijk nou eens naar jezelf en dan nog kinderachtig lopen schelden. Triest. Het is mijn mening en waar ik voor sta. Ik dwing en push niet. Heb je ergens gelezen; stop met ontharen of jij moet lichaamshaar accepteren. Ik deel enkel.

Dus nogmaals get your facts straight. Kijk eerst even in de spiegel voordat je anderen beschuldigd van dingen verwijten. Leer begrijpend lezen. En reageer op een normale manier in plaats van kinderachtig iemand een malloot te noemen. Fijne middag verder
Ik vind jou echt zo'n ontieglijk sneu mannetje. Oezbekistan en cuba, harige lichamen. Misschien is het nig niet in je opgekomen, maar de armere mensen hebben geen geld om te ontharen. De rijke oezbeken en cubanen doen daar ongetwijfeld aan. Heel simpel, heb je geld dan onthaar je je gewoon in die landen. Als je daar arm ben dan ben je behaard en tevens minder aantrekkelijk, maar worden toch wel uitgehuwelijkt :')
pi_163494200
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 18:22 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik kan alleen nog maar :') denken. Dan snap jij ook echt nuet hoe pesten tot stand komt
Whaha ja. Bij ons op de voetbal (basisschool-leeftijd) werd een jongen gepest omdat ie een veel grotere pielemans had dan anderen. :D
Een ander om zijn rode haar en blijkbaar dus ook als je veel meer schaamhaar hebt dan anderen. Zo zijn kinderen. Keihard voor elkaar.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_163495006
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:56 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Whaha ja. Bij ons op de voetbal (basisschool-leeftijd) werd een jongen gepest omdat ie een veel grotere pielemans had dan anderen. :D
Een ander om zijn rode haar en blijkbaar dus ook als je veel meer schaamhaar hebt dan anderen. Zo zijn kinderen. Keihard voor elkaar.
Ik ruik jaloezie :D
Inderdaad, als je maar iets anders ben gaan kinderen vaak over op pesten. Zeker als ze zien dat je niet zo sterk in je schoenen staat
pi_163495033
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik ruik jaloezie :D
Inderdaad, als je maar iets anders ben gaan kinderen vaak over op pesten. Zeker als ze zien dat je niet zo sterk in je schoenen staat
Die jaloezie kwam later toen de puberteit in volle hevigheid losbarste ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_163501993
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:16 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Die jaloezie kwam later toen de puberteit in volle hevigheid losbarste ;)
Ik had btw ook de grootste van het team en had dan nog wel een bloedlul, maar was er rete trots op O+
Nee, ik had die crisis niet
pi_163520083
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 00:37 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik had btw ook de grootste van het team en had dan nog wel een bloedlul, maar was er rete trots op O+
Nee, ik had die crisis niet
Ik heb juist zo'n bloedlul van 4cm, 3cm als het koud is (echt, meet 4cm af en huivert). Echt zo'n pielemansje dat vriendinnen eerst gaan van dafuq :?
En dan is ie stijf gewoon 16-17cm _O-
goed, geen Fokse taferelen van 25cm, maar prima voor mij
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_163527727
Overdrijven is ook een vak zeg. Blonde dames met blond haar, dat blond haar op bijv. de armen, dat valt geeneens op.

Praten over iets wat je geeneens ziet :')
pi_163531310
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 02:09 schreef Yiwei het volgende:
Overdrijven is ook een vak zeg. Blonde dames met blond haar, dat blond haar op bijv. de armen, dat valt geeneens op.

Praten over iets wat je geeneens ziet :')
En wat ie zegt over die cubaanse vrouwen. Die zijn wss net zo behaard als blonde vrouwen, maar je ziet zwarte haren iets beter. Aldus, hij praat het gewoon naar zijn eigen beeld
pi_163556264
Wat lichaamshaar betreft: Ze mag van mij lekker zelf weten wat ze doet (ze moet vooral doen waar ze zich prettig bij voelt), maar het is wel zo makkelijk dat het niet allemaal in de weg gaat zitten (moet niet onhandig zijn en zeker niet onhygiënisch).

En mensen die zeuren over bijvoorbeeld een klein beetje haar op de armen...das echt overdreven :')

Maar afgezien daarvan, heb ik geen problemen met alleen maar haar boven de schouders zeg maar :P
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 10:31 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Omdat pesten, net als lichaamsbeharing, een volkomen normaal verschijnsel is bij mensen.
Nee, pesten is niet normaal.

En dat pesten voortkomt uit onzekerheid, is ook larie. Zat mensen die wel onzeker zijn, maar totaal geen behoefte hebben aan pesten. Tis gewoon een echt kutexcuus om je als een aso te mogen gedragen en de enigen die pesten faciliteren, zijn mensen die zelf dezelfde aso-heid hebben.
pi_163572204
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]

Nee, pesten is niet normaal.

En dat pesten voortkomt uit onzekerheid, is ook larie. Zat mensen die wel onzeker zijn, maar totaal geen behoefte hebben aan pesten. Tis gewoon een echt kutexcuus om je als een aso te mogen gedragen en de enigen die pesten faciliteren, zijn mensen die zelf dezelfde aso-heid hebben.
Niet iedere onzekere is een pester, maar wel is iedere pester onzeker
pi_163572558
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Niet iedere onzekere is een pester, maar wel is iedere pester onzeker
Owja? Waarover zijn ze dan onzeker volgens jou?
Want "gewoon onzeker" kan de reden al niet zijn, anders hadden alle onzekere mensen gepest.
En er zijn wel degelijk pesters die wel zeker zijn, die link is hooguit een tendens, maar zeker geen vaste link (en al helemaal geen synoniem)

Pesters zijn niet -dus- onzeker, maar gewoon aso's en die behandel je op dezelfde manier als bijvoorbeeld vandalen. De "Komt omdat ze onzeker zijn" is ook maar 1 van de vele kut-smoesjes, tis 100% bullshit dat het alleen daardoor komt.
Pesten is dus gewoon niet normaal, aso's.
pi_163572632
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2016 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Owja? Waarover zijn ze dan onzeker volgens jou?
Want "gewoon onzeker" kan de reden al niet zijn, anders hadden alle onzekere mensen gepest.
En er zijn wel degelijk pesters die wel zeker zijn, die link is hooguit een tendens, maar zeker geen vaste link (en al helemaal geen synoniem)

Pesters zijn niet -dus- onzeker, maar gewoon aso's en die behandel je op dezelfde manier als bijvoorbeeld vandalen. De "Komt omdat ze onzeker zijn" is ook maar 1 van de vele kut-smoesjes, tis 100% bullshit dat het alleen daardoor komt.
Pesten is dus gewoon niet normaal, aso's.
Lees nog eens: niet iedereen die onzeker is pest, maar iedereen die pest is wel onzeker. Een zekere pester bestaat niet. Iemand die goed in zijn vel zit heeft het namelijk niet nodig om te pesten, om deze reden zie je nooit een zekere pester. Het is namelijk makkelijk om een ander omlaag te trappen om jezelf beter te voelen
pi_163572916
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 23:54 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Lees nog eens: niet iedereen die onzeker is pest, maar iedereen die pest is wel onzeker. Een zekere pester bestaat niet. Iemand die goed in zijn vel zit heeft het namelijk niet nodig om te pesten, om deze reden zie je nooit een zekere pester. Het is namelijk makkelijk om een ander omlaag te trappen om jezelf beter te voelen
Maar dan kan het dus niet aan de onzekerheid liggen en jij komt niet met een alternatief.

Het ligt niet aan de onzekerheid, anders hadden alle onzekeren gepest.

En onderstreepte is op zich sowieso geen reden om dit niet te doen wanneer je wel zeker bent, daar dit in principe los staat van het wel of niet zeker zijn (al is er wel een trend dit meer te doen bij meer onzekerheid BIJ SOMMIGE mensen, daar niet alle onzekeren überhaupt ook maar de flauwste neiging hebben om te pesten).

Laat het los. Pesten =/ "Die is dus onzeker"
pi_164179836
Nieuwe poging dan maar.

Beharing bij vrouwen. Het komt vaker voor dan we denken. Helaas is het zo dat er een taboe heerst in onze maatschappij op vrouwelijk lichaamshaar waardoor het niet geaccepteerd wordt dat vrouwen lichaamshaar hebben. Maar het punt is dat het helemaal niet ongewoon is dat veel vrouwen veel haargroei hebben. Dat komt heel vaak voor en is erfelijk bepaald. Dat er veel vrouwen zijn die zich ongelukkig en depressief voelen omdat ze denken dat ze ongewoon zijn door hun beharing komt omdat er vanuit cosmetisch standpunt zeer negatief gekeken wordt tegenover vrouwelijk lichaamshaar. Er heerst het idee dat het niet normaal is om lichaamshaar te hebben als vrouw. Het gevolg is dat heel veel vrouwen van gekkigheid niet weten hoe ze van hun natuurlijke haargroei moeten afkomen en op die manier een hekel krijgen aan hun lichaam. De ontharingsindustrie gooit daar bovenop nog eens olie op het vuur door keer op keer reclame te maken van gladgeschoren vrouwen met een haarloos lichaam dat als het toppunt van vrouwelijkheid wordt gezien terwijl dat onzin is want een haarloze vrouw bestaat niet. Vrouwen zonder beenhaar en armhaar of waar dan ook zijn er niet. Alle vrouwen hebben lichaamshaar. De ene heeft weinig haar en de ander heeft heel veel haar. So be it. Dat is de natuur. Het heeft niks met (on)vrouwelijk te maken. Als je het mij vraagt, een vorm van schoonheid
Bij vrouwen groeien overal haren van de benen tot buik tot rug tot armen tot de gezicht en overal waar de genen bepalen waar haargroei plaatsvind en dat is normaal. Wat ik niet normaal vind is de maatschappij die vrouwen dwingt als het ware om haarloos te zijn. Dingen als haar hoort alleen op de hoofd of het is vies en mannelijk etc. Ik vind dat haar niet vies is niet onvrouwelijk is. Wie heeft die 'regels' ooit gemaakt ? Leef en laat leven. Ieder heeft eigen smaak. Dring niemand iets op. Als een vrouw liever onthaart laat haar ontharen. Als een vrouw dat liever niet doet laat haar dan ook. Ga geen lelijke dingen roepen of wat dan ook.
Verder. Hoezo zou het dan vies en onvrouwelijk zijn. Wat is er vies aan een vrouw met beenharen als ze zich wast ? Waarom is het bij een man dan niet vies. Als het mannelijk is, waarom zijn er dan vrouwen met meer lichaamshaar dan mannen ?


http://m.metronieuws.nl/n(...)ots-hun-lichaamshaar

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160714_02384764?utm_source=google

http://video.allure.com/watch/dispelling-beauty-myths-body-hair

Paar mooie artikels die het uitleggen en dames aan het woord

Hou aub haat reacties voor je. Als het je niet zint. Reageer dan niet. Ik dwing je niet te lezen.
Leef en laat leven
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:30:49 #95
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164179854
Wat is nou eigenlijk je doel gozer? Er is echt niemand die die video's gaat kijken en je plakt maar overal dezelfde tekst neer. Wat wil je nou bereiken?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:31:03 #96
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164179858
Het zit wel hoog he
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_164180059
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
Wat is nou eigenlijk je doel gozer? Er is echt niemand die die video's gaat kijken en je plakt maar overal dezelfde tekst neer. Wat wil je nou bereiken?
Ik deel een gedachtegoed die ik heb. Het zal mij een worst zijn of een ander het leest en bekijkt of niet.
Als je eens een keer zou lezen in plaats van direct reageren dan zou je weten wat ik schrijf.

Leef en laat leven. Ieder heeft eigen smaak. Dring niemand iets op. Als een vrouw liever onthaart laat haar ontharen. Als een vrouw dat liever niet doet laat haar dan ook. Ga geen lelijke dingen roepen of wat dan ook.

"Hoezo zou het dan vies en onvrouwelijk zijn. Wat is er vies aan een vrouw met beenharen als ze zich wast ? Waarom is het bij een man dan niet vies. Als het mannelijk is, waarom zijn er dan vrouwen met meer lichaamshaar dan mannen ?"

Mijn doel is dus vragen wat de gedachtegang hierachter is.
Leef en laat leven
  Moderator dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:44:05 #98
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164180143
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:39 schreef WilSan het volgende:

[..]

Ik deel een gedachtegoed die ik heb. Het zal mij een worst zijn of een ander het leest en bekijkt of niet.
Als je eens een keer zou lezen in plaats van direct reageren dan zou je weten wat ik schrijf.

Leef en laat leven. Ieder heeft eigen smaak. Dring niemand iets op. Als een vrouw liever onthaart laat haar ontharen. Als een vrouw dat liever niet doet laat haar dan ook. Ga geen lelijke dingen roepen of wat dan ook.

"Hoezo zou het dan vies en onvrouwelijk zijn. Wat is er vies aan een vrouw met beenharen als ze zich wast ? Waarom is het bij een man dan niet vies. Als het mannelijk is, waarom zijn er dan vrouwen met meer lichaamshaar dan mannen ?"

Mijn doel is dus vragen wat de gedachtegang hierachter is.
Voor iemand die het een worst zal zijn open je wel vaak hetzelfde topic, grapjas.

De gedachtengang waar achter? Wat maakt het uit wat die gedachtengang is als je je hoe dan ook van het 'leef en laat leven' motto bent? Dan maakt het toch niet uit wat de redenen erachter zijn of kunnen zijn? Het is dan toch hoe dan ook goed, wat het ook is?

Overigens is het wel raar dat je wél wil discussieren, maar het je niet boeit of iemand leest en kijkt wat je schrijft/post of niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164181308
Twee keer de op in hetzelfde topic :')
Wauw...

Het boeit mij dus echt niet waar jij op rukt. Als dit je fetish is, prima weetje maar het is wel een beetje overdreven om 84 topics hierover te openen
pi_164184297
Sowieso kaal voor mij... Heerlijk om te likken, en het geluid.... Alleen de gedachte al... Fantastisch.... Iedereen zijn eigen ding natuurlijk. Maar zo fanatiek als jij predikt door haar, zo zal ik prediken voor een geschoren vagijn en benen...
pi_164184815
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 20:19 schreef MRVA het volgende:
Sowieso kaal voor mij... Heerlijk om te likken, en het geluid.... Alleen de gedachte al... Fantastisch.... Iedereen zijn eigen ding natuurlijk. Maar zo fanatiek als jij predikt door haar, zo zal ik prediken voor een geschoren vagijn en benen...
Smaken verschillen. Iedereen is anders. En dat is goed. Wat zou de wereld saai zijn als iedereen hetzelfde zou zijn
Leef en laat leven
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 21:30:14 #102
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_164186430
Niks mis met grazen :P
pi_164565830
Waarom vrouwen hun weinige lichaamshaar begonnen te scheren ?

http://relatie.blog.nl/al(...)-begonnen-te-scheren
Leef en laat leven
pi_164582474
Tsja, kwestie van smaak en dat is nogal lastig uit te leggen....

Waarom vind ik Carice van Houten niet aantrekkelijk en Yvonne Jaspers wel?!

Persoonlijk ben ik een liefhebber van kaal, maar om nou uit te gaan leggen waarom.....
pi_164589666
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef WilSan het volgende:
Waarom vrouwen hun weinige lichaamshaar begonnen te scheren ?

http://relatie.blog.nl/al(...)-begonnen-te-scheren
Ik ben er zelf vrij ruimdenkend in, in die zin dat ik de natuurlijke lichaamsbeharing van van nature licht behaarde vrouwen vaak helemaal niet onaantrekkelijk vind, en dat kan soms inclusief de oksels zijn. Maar ik vind het niet erg 'gekleed' om een mouwloos jurkje aan te doen en dan je oksels niet te scheren. Ik heb gewoon een andere norm voor in bed of in de tuin dan voor aan tafel of uitgaan, net als schaamhaar is het gewoon niet iets dat je aan iedereen laat zien.

Dat geldt ook voor mezelf hoor, ik mag graag van die strakke hemdjes dragen als het warm is, maar als ik uit eten ga doe ik even een overhemd of t-shirt aan. Dus dat het begon met die flapper mode van blote armen betekent dat het in ieder geval begon om een juiste reden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_164615816
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef WilSan het volgende:
Waarom vrouwen hun weinige lichaamshaar begonnen te scheren ?

http://relatie.blog.nl/al(...)-begonnen-te-scheren
Tis wel echt een ziekelijke obsessie geworden hè :')
pi_164623212
Toch liever haarloos, dan zie je wat meer.
Maar haar is geen afknapper, het maakt me niet heel veel uit, wat ze zelf wil. Ik heb beneden wel alles kaal ;)
pi_164628963
Smaken verschillen en dat is iets goeds.

Voor degenen die zich afvragen wat ik hiermee wil bereiken. Wat mijn doel is van het maar blijven posten in dit topic.

Ik heb niet echt een doel. Het is meer mijn mening en manier van denken hierover delen.

Als ik een doel zou hebben dan is het denk ik anderen erover doen nadenken. En een antwoord zoeken op de vragen; wat is er vies aan lichaamshaar bij een vrouw als ze zich wast. Wat is er onvrouwelijk aan. Hoe kan het onvriuwelijk of mannelijk zijn als sommige vrouwen zelfs meer dan sommige mannen hebben.
Denk ook een beetje een hart onder de riem steken bij de dames die ermee zitten. Laten weten dat er wel degelijk mannen zijn die het waarderen. Er geen punt van maken en het zelfs mooi en aantrekkelijk vinden.

Een stuk bewustwording ook. Af van het idee dat vrouwen alleen hoofdhaar dienen te hebben. Met de papleper word die gedachtegoed tegenwoordig ingegoten. Eenieder moet zelf kunnen beslissen wat diegene doet.

Ik weet niet of ik het al eerder verteld heb maar op de basisschool een klasgenote weggepest zien worden om haar lichaamshaar. Onbewust heeft het denk ik wat met me gedaan.

Hoop dat ik wat heb kunnen verhelderen
Leef en laat leven
  woensdag 17 augustus 2016 @ 21:00:38 #109
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_164630743
Het is ook gewoon vies. Al het zweet en dergelijke gaat in die haren zitten. :r

Net ook weer geschoren, voelt toch veel fijner *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 17 augustus 2016 @ 21:22:10 #110
459711 koelieman
Koop Een Drakenblouse
pi_164631158
Haarige tolly :P
Body als een tank
pi_164632211
Over het algemeen ben ik pro-scheren, maar een vriendin van mij (zonder overmatige haargroei oid) scheert zelfs haar onderarmen. Dat vind ik wel heel ver gaan, scheren kos t al genoeg tijd (en geld.. Kunnen die mesjes niet wat goedkoper?). Leuk hoor, scheren, maar het houdt een keer op xD
pi_165143584
Haren jeuken. :r En als ze lang zijn trekt de broek en zo eraan. :r
pi_165143587
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:54 schreef Yenkoo het volgende:
Over het algemeen ben ik pro-scheren, maar een vriendin van mij (zonder overmatige haargroei oid) scheert zelfs haar onderarmen. Dat vind ik wel heel ver gaan, scheren kos t al genoeg tijd (en geld.. Kunnen die mesjes niet wat goedkoper?). Leuk hoor, scheren, maar het houdt een keer op xD
Ladyshave erover en je bent zo klaar hoor. :) Armen scheren met een scheermes duurt wel lang ja.
  woensdag 7 september 2016 @ 02:11:20 #114
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_165143887
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:08 schreef CoolGuy het volgende:
Haha TS neukt een Wookie :')
Ik wilde zelf beginnen met ''Er is nogal een verschil tussen een flinke landingsstrip en het uren beffen voordat je er achter komt dat schnaquisha eigenlijk bokito heet''.

Maar je somt het aardig op :D
pi_165143917
Gisteren afgesproken met een dame en die had haar beneden, damn wat een turn of.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')