abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_163266763
registreer om deze reclame te verbergen
Burdie O+

Goitske, :*

Dot, niet leuk een bijtende peuter. Zo sneu voor de peuter ook dat hij dan opgehaald moet worden :'(
pi_163266810
Exode, arme schoonzus. Twee peuters met dramapeuterbuien :*
Spannend voor jullie. Ik duim :*
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:06:39 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_163266966
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat was de aanleiding van de traphekjesdiscussie alhier ;).
Oh _O- :')!

Never mind me oO<
E & S
pi_163267574
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:49 schreef Dot. het volgende:
Het is vast ook het weer. Ik krijg net een telefoontje dat mijn vriend Stip heeft opgehaald op het kdv omdat hij weer twee keer heeft gebeten. Heel opvallend, hij bijt alleen op dagen dat er een bepaalde invalleidster is waar hij de eerste weken heeft gezeten, toen het bijten begon.. Hij wilde ook eigenlijk niet de groep op toen hij haar zag vanochtend. Maar ja, we kunnen hem moeilijk thuis houden op de dagen dat zij invalt op zijn groep :{
Wat rot zeg.
Is er echt een verband met die leidster denk je? Misschien is het toeval? Het is inderdaad ook broeierig, warm weer. Dat levert misschien ook sneller irritaties op.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163267654
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:28 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Wat rot zeg.
Is er echt een verband met die leidster denk je? Misschien is het toeval? Het is inderdaad ook broeierig, warm weer. Dat levert misschien ook sneller irritaties op.
De eerste twee keer dacht ik idd nog aan toeval, maar in combinatie met zijn reactie vanochtend denk ik toch echt dat er wat meer aan de hand is. Hij was ook heel de dag niet zichzelf zei de andere leidster.
pi_163268415
Ik haak even aan, lurk nog steeds mee. Grote heeft ook een periode gehad dat hij wel eens beet. Maar heb hem nooit hoeven ophalen, ze hielden hem gewoon extra in de gaten als hij nijdig dreigde te worden.

Invalleidster is misschien gewoon anders dan normaal, dat is natuurlijk al iets spannender en misschien eerder reden tot frustratie/boosheid. Hoeft niet pers aan de leidster persoonlijk te liggen denk ik.
pi_163268847
Sja, over het ophalen zijn we wel makkelijk in. Is hij niet welkom, dan hebben we hem liever thuis. We doen dit op verzoek van het kdv namelijk. Helemaal snap ik het ook niet, want dit zal vast vaker voorkomen bij deze leeftijd, maar op de manier waarop de eigenaresse en de pedagogisch medewerker reageren op zijn bijten lijkt het alsof hij het enige kindje is dat het ooit doet. Op dit moment kan het ook nog, omdat onze baby nog niet op de opvang zit, dus mijn vriend sowieso thuis was.

En het gebeurt alleen bij deze invalleidster en niet bij de anderen. Hij kan zelfs twee compleet andere leidsters dan zijn vaste twee hebben en toen was er ook niks aan de hand.
pi_163268892
Wel raar dat ze dat bijten niet aanpakken. Teun heeft het ook een paar x gedaan thuis en bij gastouder is gelijk aangepakt en was snel afgelopen.
pi_163268957
Eh, is dat normaal dat je je kind op moet halen als hij bijt? Bijten is rot maar (helaas) volkomen normaal in periodes, en gaat vaak vanzelf weer over.
Een beetje pedagogisch medewerker zou daar mee om moeten kunnen gaan. Het is onder hun toeIcht gebeurd, dan moeten zij dat m.i. ook oplossen.
pi_163269306
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 15:29 schreef Roomsnoes het volgende:
Eh, is dat normaal dat je je kind op moet halen als hij bijt? Bijten is rot maar (helaas) volkomen normaal in periodes, en gaat vaak vanzelf weer over.
Een beetje pedagogisch medewerker zou daar mee om moeten kunnen gaan. Het is onder hun toeIcht gebeurd, dan moeten zij dat m.i. ook oplossen.
eens! Jan is ook 1x gebeten heb ik ook gelijk gehoord maja meneer is ook niet heilig
pi_163269495
Ik vind het ook apart, maar er is al een hele geschiedenis aan vooraf gegaan, dus als zij hem niet willen haal ik hem wel op. Ze hebben ook al kindjes geweigerd wegens 'geweld' en aan de maatregelen en hoeveelheid gesprekken die we hebben gevoerd over het bijten gebeurt het schijnbaar nauwelijks dat kindjes bijten op dit kdv.
pi_163271733
Hebben jullie het wel eens aangekaart dat stip alleen bijt als er een bepaalde leidster is?
pi_163272029
Ik denk dat bijten vrij regelmatig gebeurd. Mini zit nou in de dreumes groep en die is wel eens gebeten.
Het is een fase, niet heel uitzonderlijk, alleen vervelend. En daarom moeten de leidsters opletten.
pi_163272130
Je kunt er als leidster natuurlijk niet bovenop zitten. En ik denk ook dat ergens een oorzaak zit. Bijvoorbeeld frustratie. Ik zou dan kijken naar de oorzaak en niet zonder meer een bijtend kind maar naar huis sturen. Dat zou mij in elk geval niet lekker zitten eerlijk gezegd :{
pi_163274991
Lastige situatie zeg. Mijn neefje van 1 is ook een bijter maar die bijt alleen als hij echt super moe is...

Tandarts is kaylee ook al meegeweest. Ze mocht in de wagen blijven zitten en deed toen keurig aaaa naar de tandarts. En daarna kreeg ze een lolly 8)7 maar even gezegd dat ze die echt niet mag hebben, toen ruilde ze gauw om voor een stuiterbal . Vond het wel vreemd dat ze bij de tandarts lolly's uitdelen
pi_163275399
Zit je in de woonkamer staat Jan opeens op de trampoline. En we hadden hem net naar bed gebracht! Niet via de woonkamer de tuin in gegaan want daar waren wij.
Dus eerste gedachte via het raam? Nee dat kan niet + hij is blij dus niet gevallen...
Na uithoren over het traphekje geklommen boven, zachtjes de trap af. Tweede hekje over. Voordeir uit, om het huis heen, door het hekje, hekje weer op slot anders loopt zita weg en hop op de trampoline :o :o :o
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:46:01 #42
101840 Rijstebuiltje
De allerliefste dat ben jij!
pi_163276394
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:05 schreef Goitske het volgende:
Zit je in de woonkamer staat Jan opeens op de trampoline. En we hadden hem net naar bed gebracht! Niet via de woonkamer de tuin in gegaan want daar waren wij.
Dus eerste gedachte via het raam? Nee dat kan niet + hij is blij dus niet gevallen...
Na uithoren over het traphekje geklommen boven, zachtjes de trap af. Tweede hekje over. Voordeir uit, om het huis heen, door het hekje, hekje weer op slot anders loopt zita weg en hop op de trampoline :o :o :o
Goitske :o :X
Die heeft vast een flinke donderpreek gehad :{w
[url="http://lb1f.lilypie.com/uNDDp2.png]Trotse mama, van het liefste meisje[/url]
pi_163276483
Goitske :o

Mijn dochter zag vanmorgen een foto op Facebook van een baby die uit de borst dronk. Ze vond de foto zo mooi.
Later vroeg ze me: "mama, als ik morgen weer klein ben mag ik dan uit jouw borstje drinken?"
pi_163276986
Hoor net hij is ook nog maar spocks werkkamer geweest en heeft met de trein gespeeld. Heeft hij aan spock verteld en had gezegd ik ben naar boven geweest. Heb met de trein gespeeld en ik ben heel voorzichtig geweest
pi_163277015
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Goitske :o :X
Die heeft vast een flinke donderpreek gehad :{w
Rustig met hem gepraat, hij was al geschrokken doordat we hem op de trampoline zagen
Uitgelegd dat het gevaarlijk is enzo
pi_163277789
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:07 schreef Kyara het volgende:
Hebben jullie het wel eens aangekaart dat stip alleen bijt als er een bepaalde leidster is?
Nee, want we hadden alleen het vermoeden dat het aan haar gelinked was maar nu vind ik het te opvallend voor toeval.

Ik ben weer begonnen met werken dus er is wel een verandering weer in zijn leventje idd.

Dat is schrikken Goitske! Stip speelt ook nog even nadat we hem in bed leggen maar wel in bed. Ik pluk s avonds ook altijd minimaal drie boeken en een nachtlampje uit z'n bed :')

Ach, wat lief omen! Heb je nog een foto dat ze uit de borst dronk om haar te laten zien? Bij jou was bv ook niet gelukt toch?
pi_163278130
Dot; jan speelt normaal ook in bed, boekje lezen, altijd een auto mee in bed en zijn knuffels maar dit..
Hij gaf wel alles toe.

Eerst bijgekomen van de schrik, daarna zijn we gaan uithoren ipv boos doen, we wilden weten wat en hoe hij het had gedaan dus hij heeft alles verteld incl toen spock hem weer naar bed bracht van de elektrische trein die op zolder staat
Hebben wel met hem gepraat dat dit niet kan en gevaarlijk is
De trein op zolder heeft een magische aantrekkingskracht

Foto van gisteren
IMG_20160623_203640_zps1fhnyirm.jpg
  vrijdag 24 juni 2016 @ 23:06:36 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163278566
Goitske wat een avonturier :o.
Wel lief dat hij het hekje terug op slot deed voor de kat :').
KuikenGuppy
pi_163278639
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:06 schreef Burdie het volgende:
Goitske wat een avonturier :o.
Wel lief dat hij het hekje terug op slot deed voor de kat :').
de hond ;)
Zita was vorige weekend al w erg omdat Teun het hekje open maakte dus een zoektocht, is niet eens o zeer echt bewust weglopen van de hond maar puur haar neus achterna (is een beagle)
pi_163278857
Mijn peuter dacht, dat wat die van aapieannie kan, dat kan ik ook. Is vanavond koprollend van de trap gevallen. Heeft wat blauwe plekken en een mooie bult op zn hoofd. Hebben een wekadvies gekregen van de hap (telefonisch contact gehad). Maar een half uur later stond ie al te dansen, springen en was ie al rondjes aan het rennen.
Is het interessant Joost?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')