abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_163257866
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 21:49 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik krijg niet echt het idee dat Manon het ontkent als ze over die avond verteld. Wel dat ze het niet gezien heeft.
Het is ook onlogisch, anders maak je je kwetsbaar door voluit in beeld te gaan praten, terwijl er ook nog diverse andere (mogelijke) getuige van die ruzie kunnen zijn.

Dat andere (onherkenbare) meisje in de docu ontkent de ruzie juist weer dus ook daar zou je kunnen zeggen wie spreekt de waarheid.

Mij lijkt het dat die vriendinnen zelf ook wel kunnen vragen onderling hoe het zit toch?
Is het contact na die avond verandert?
Het is gewoon heel vreemd allemaal...

[ Bericht 0% gewijzigd door Bierkrat69 op 24-06-2016 07:02:59 ]
pi_163258296
Die getuigenis in de docu over die ruzie wordt ook ingekleurd door Rene Graafsma.
pi_163258694
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 21:27 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Tegen TDO. Maar die hebben weer geen zicht in de politierapporten. Die bv. weer meldden over een catfight, wat de dames zelf in de docu ontkennen.
Zo is van de laatste 6 uur van haar leven eigenlijk niets bekend wat van belang is.
Klopt hier ben ik het mee eens.
Hoe bestaat het ook?! Een avondje uit maar je hebt geen een goed uitgezocht feit kunnen vinden alleen een zeer ongeloofwaardig verhaal met veel tegenstrijdigheden.
Enige verklaring die de vriendinnen zou kunnen vrij pleiten (naar mijn mening) dat ze behoorlijk aangeschoten (lees: dronken) waren.
pi_163258765
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 07:29 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Klopt hier ben ik het mee eens.
Hoe bestaat het ook?! Een avondje uit maar je hebt geen een goed uitgezocht feit kunnen vinden alleen een zeer ongeloofwaardig verhaal met veel tegenstrijdigheden.
Enige verklaring die de vriendinnen zou kunnen vrij pleiten (naar mijn mening) dat ze behoorlijk aangeschoten (lees: dronken) waren.
Wat wel heel aannemelijk is, gezien het indrinken en de vreemde akties van de meiden.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 07:43:10 #205
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163258826
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 07:29 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Klopt hier ben ik het mee eens.
Hoe bestaat het ook?! Een avondje uit maar je hebt geen een goed uitgezocht feit kunnen vinden alleen een zeer ongeloofwaardig verhaal met veel tegenstrijdigheden.
Enige verklaring die de vriendinnen zou kunnen vrij pleiten (naar mijn mening) dat ze behoorlijk aangeschoten (lees: dronken) waren.
Er kunnen ook gewoon wat puberdingetjes hebben gespeeld. Als ik aan mijn tijd terugdenk was er altijd wel een of ander groot 'drama' (wat in werkelijkheid niks voorstelde. Dat de makers van de docu, de vader, er verder niet uitgebreid op in zijn gegaan kan vrij logisch betekenen dat de meisjes hebben verteld wat speelde maar dat het verder niet van belang was.

Ben wel met je eens dat de politie er met al hun middelen niet in is geslaagd de missende uren te achterhalen. Waar ze was, eventueel met wie, wat er heeft afgespeeld, hoe ze van plek tot plek is gekomen enz. Het is voornamelijk speculatie.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163258979
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 07:43 schreef Rica het volgende:

[..]

Er kunnen ook gewoon wat puberdingetjes hebben gespeeld. Als ik aan mijn tijd terugdenk was er altijd wel een of ander groot 'drama' (wat in werkelijkheid niks voorstelde. Dat de makers van de docu, de vader, er verder niet uitgebreid op in zijn gegaan kan vrij logisch betekenen dat de meisjes hebben verteld wat speelde maar dat het verder niet van belang was.

Ben wel met je eens dat de politie er met al hun middelen niet in is geslaagd de missende uren te achterhalen. Waar ze was, eventueel met wie, wat er heeft afgespeeld, hoe ze van plek tot plek is gekomen enz. Het is voornamelijk speculatie.
Inderdaad je zou met deze nieuwe feiten kunnen controleren of die jongen van de whatsapp/snapchat binnen een straal van 1.5 km woont óf werkt óf misschien daar zelf toevallig ook was? Om nu maar even een vervolg-onderzoek idee te geven, tot dat moment heeft ze gelopen...

Daarnaast denk ik zelf, als je de missende gespreksgeschiedenis kan terug halen weet je het waarschijnlijk wel.
Een kleine inspanning maar ik vind zelf dat die ouders daar het recht op hebben.
Zeker als die jongen gevraagd is wat die stuurde en hij zegt dat hij het niet meer weet....... (hoe bedoel je verdacht?)
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:19:53 #207
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163259267
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:46 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:

[..]

vrijdagnacht.. 1 uur... ik denk niet dat de politie zich met zulke administratieve zaken bezighoud op dat tijdstip en zeker geen mensen belt... ik blijf het vreemd vinden...
Dat doen ze gewoon hoor.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163259620
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 07:43 schreef Rica het volgende:

[..]

Er kunnen ook gewoon wat puberdingetjes hebben gespeeld. Als ik aan mijn tijd terugdenk was er altijd wel een of ander groot 'drama' (wat in werkelijkheid niks voorstelde. Dat de makers van de docu, de vader, er verder niet uitgebreid op in zijn gegaan kan vrij logisch betekenen dat de meisjes hebben verteld wat speelde maar dat het verder niet van belang was.


De vraag die niet te beantwoorden is, is hoe groot het drama voor Dascha aanvoelde.
Het niet beantwooorden van appjes en telefoontjes duidt erop dat ze behoorlijk overstuur was.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:51:33 #209
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163259767
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 04:55 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Lijkt mij overbodig? Dit is bekend bij iedereen maar ik zal mn best doen.
Nee, is niet overbodig. Je zag het gisteren gebeuren met dat uurtje, iemand roep dat Tessa en Manon een uur buiten waren en vier mensen nemen dat klakkeloos voor waar aan en breien er direct een compleet scenario aan vast.

Tessa zou aangifte gedaan hebben, ook niet waar. Maar werd meteen als zoete koek geslikt.

Dan wordt er weer geopperd dat de FB-er en de snapchatter een en dezelfde persoon zijn, ook niet waar.

Dat is in het verleden met andere topics ook gebleken, en die gingen onder andere dicht door dat geneuzel. Zet gewoon even de bron erbij en dat is voor anderen ook fijn lezen.
pi_163259808
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, is niet overbodig. Je zag het gisteren gebeuren met dat uurtje, iemand roep dat Tessa en Manon een uur buiten waren en vier mensen nemen dat klakkeloos voor waar aan en breien er direct een compleet scenario aan vast.

Tessa zou aangifte gedaan hebben, ook niet waar. Maar werd meteen als zoete koek geslikt.

Dan wordt er weer geopperd dat de FB-er en de snapchatter een en dezelfde persoon zijn, ook niet waar.

Dat is in het verleden met andere topics ook gebleken, en die gingen onder andere dicht door dat geneuzel. Zet gewoon even de bron erbij en dat is voor anderen ook fijn lezen.
Prima maar in deze, die reactie, slaat nergens op.
Iedereen heeft de uitzending gezien van RTL Late Night.
Zo niet zeg ik niks wat niet waar is, het blijft gissen, dat lijkt mij dat iedereen hier doet.
Of weet jij hoe het allemaal zit?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:59:22 #211
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163259898
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:53 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Prima maar in deze, die reactie, slaat nergens op.
Iedereen heeft de uitzending gezien van RTL Late Night.
Zo niet zeg ik niks wat niet waar is, het blijft gissen, dat lijkt mij dat iedereen hier doet.
Of weet jij hoe het allemaal zit?
Zoek het uit dan, zullen we wedden dat het topic weer zo gesloten wordt?
pi_163259996
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zoek het uit dan, zullen we wedden dat het topic weer zo gesloten wordt?
Jij bent diegene die het niet wist...
Verder heb ik niemand erover gehoord.
Lijkt mij logisch als je loopt te zeuren dat mijn reactie's op niks gebasseert zijn en ik geef je de bron,
Je wel iets normaler kan reageren. Zoals je ziet gaat het nu naar mijn idee goed.

Er wordt in de documentaire ook gegist over de tijd en verschillende versie's besproken.
Iedereen heeft andere mening over wat er kan gebeurt zijn maar zo kom je wel tot ideeen die er nog niet zijn? Snap je? Het blijft gissen en ik vind dat juist het leuke aan dit topic.
Het is daarnaast goed dat je aangeeft dat bepaalde zaken niet kloppen (zoals dat uurtje) dat houd het scherp en dat moet ook wel!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bierkrat69 op 24-06-2016 09:41:33 ]
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:11:48 #213
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163260090
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:06 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Jij bent diegene die het niet wist...
Verder heb ik niemand erover gehoord.
Lijkt mij logisch als je loopt te zeuren dat mijn reactie's op niks gebasseert zijn en ik geef je de bron,
Je wel iets normaler kan reageren. Zoals je ziet gaat het nu naar mijn idee goed.

Er wordt in de documentaire ook gegist over de tijd en verschillende versie's besproken.
Iedereen heeft andere mening over wat er kan gebeurt zijn maar zo kom je wel tot ideeen die er nog niet zijn? Snap je? Het blijft gissen en ik vind dat juist het leuke aan dit topic.
Het is daarnaast goed dat je aangeeft dat bepaalde zaken niet kloppen (zoals dat uurtje) dat houd het scherp en dat mag/moet ook wel!
Dan kan ik niets anders dan Copycat gelijk geven, dan is wordt het net Cluedo.
Vergeet niet dat er een meisje dood is en we hier niet praten over een aflevering van Wallander.

Ik ga in de *leesmodus*
pi_163260190
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan kan ik niets anders dan Copycat gelijk geven, dan is wordt het net Cluedo.
Vergeet niet dat er een meisje dood is en we hier niet praten over een aflevering van Wallander.

Ik ga in de *leesmodus*
Doe wat je niet laten kan ;)
Eerste punt is: het is niet zo dat wij hier de (zelf)moordzaak gaan oplossen.
Tweede punt: Ik vind het wel leuk om het (hier ook) te volgen, is dat nou zo vreemd?
Derde punt: Je neemt alles ook letterlijk valt mij op, heb jij misschien een vorm van autisme?(niet lullig bedoelt)
Je kan ook gewoon toch zeggen, ja daar heb je gelijk in, dit is misschien een beetje een overdreven reactie.
Het is nu zoals je zelf een paar topics terug zei: 'actie-reactie.'

[ Bericht 1% gewijzigd door Bierkrat69 op 24-06-2016 09:46:01 ]
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:19:17 #215
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163260200
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:42 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

De vraag die niet te beantwoorden is, is hoe groot het drama voor Dascha aanvoelde.
Het niet beantwooorden van appjes en telefoontjes duidt erop dat ze behoorlijk overstuur was.
Dat overstuur of pissed off zijn heeft imo eerder met andere personen te maken dan d'r stapvriendinnen. Wellicht de persoon/personen die ze ging ontmoeten toen ze vertrok.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163260414
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan kan ik niets anders dan Copycat gelijk geven, dan is wordt het net Cluedo.
Vergeet niet dat er een meisje dood is en we hier niet praten over een aflevering van Wallander.

Ik ga in de *leesmodus*
Voorbeeld: Op een gegeven hoor je die maker van de documentaire zeggen: Over de versnelling van het looppatroon 'dat suggereert dat ze achterna werd gezeten'.
Mijn mening is: dit hoeft niet zo te zijn, ze kan ook een afspraak of locatie hebben, waar ze moest of wilde zijn.
pi_163261444
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:28 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Voorbeeld: Op een gegeven hoor je die maker van de documentaire zeggen: Over de versnelling van het looppatroon 'dat suggereert dat ze achterna werd gezeten'.
Mijn mening is: dit hoeft niet zo te zijn, ze kan ook een afspraak of locatie hebben, waar ze moest of wilde zijn.
Ik vind de docu ook erg gekleurd. Zulke voorbeelden kun je de hele docu doorhoren.
De snapchatter die geen eenduidig antwoord gaf waar hij die avond was, is hij op meer plaatsen geweest, of wist hij niet hoe laat hij thuis was... Hoe kan zoiets nou voor meerdere uitleg mogelijk zijn?
pi_163261642
Het facebook berichtje even. Daar zie ik iets wat vreemd op mij overkomt. Het sluit af met:"groetjes aan dophie sophie"
Het komt op mij over als een typfout die verbeterd is, maar waarom dan niet de fout weghalen?
Of heeft iemand een andere suggestie?
Blijkbaar is de schrijver een gemeenschappelijke bekende van beide meiden en wil hij met een van hen een gesprek openen. Mijn eerste gedachte gaat dan naar Dascha, omdat zij degene is die hij aanspreekt, maar het kan zijn dat hij contact zoekt met Sofie via Dascha. Iemand die daar wat zinnigs over kan vertellen?😉
pi_163261736
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:19 schreef Rica het volgende:

[..]

Dat overstuur of pissed off zijn heeft imo eerder met andere personen te maken dan d'r stapvriendinnen. Wellicht de persoon/personen die ze ging ontmoeten toen ze vertrok.
Die redenering volgend zou ze een dierbaar iemand slaan, om daarna degene waar ze overstuur van geraakt is op te zoeken.
pi_163261922
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:11 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Ik vind de docu ook erg gekleurd. Zulke voorbeelden kun je de hele docu doorhoren.
De snapchatter die geen eenduidig antwoord gaf waar hij die avond was, is hij op meer plaatsen geweest, of wist hij niet hoe laat hij thuis was... Hoe kan zoiets nou voor meerdere uitleg mogelijk zijn?
Dat idee heb ik ook, het wordt bekeken in het perspectief van dat er een schuldige is die nog niet bekend is. Dan zou je inderdaad aan de hand van de telefoon gegevens wél bij die Snapchatter uitkomen, met zijn ongeloofwaardige verklaring.

Het zou trouwens wel verklaren waarom ze haar jas heeft laten hangen.
Dat ze op een tijdstip had afgesproken (misschien een andere kroeg?) of moest zijn maar dat ze te laat was, volgens de stappenteller heeft ze geen moment stil gestaan, het eerste half uur dan...
Dat naar het toilet gaan is het dus zeker niet geweest wat ze van plan was, dat hotel met toilet was om de hoek van de discotheek dus dat scenario zou je kunnen wegstrepen.
pi_163262074
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:24 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Die redenering volgend zou ze een dierbaar iemand slaan, om daarna degene waar ze overstuur van geraakt is op te zoeken.
Dat sluit ik ook niet uit.
pi_163262225
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:19 schreef Squadra-macaroni het volgende:
Het facebook berichtje even. Daar zie ik iets wat vreemd op mij overkomt. Het sluit af met:"groetjes aan dophie sophie"
Het komt op mij over als een typfout die verbeterd is, maar waarom dan niet de fout weghalen?
Of heeft iemand een andere suggestie?
Blijkbaar is de schrijver een gemeenschappelijke bekende van beide meiden en wil hij met een van hen een gesprek openen. Mijn eerste gedachte gaat dan naar Dascha, omdat zij degene is die hij aanspreekt, maar het kan zijn dat hij contact zoekt met Sofie via Dascha. Iemand die daar wat zinnigs over kan vertellen?😉
De enige die daar uitsluitsel over kan geven is Sophie.
Wat ik me kan voorstellen dat Dascha tegen Sophie gezegd heeft dat ze die jongen knap vind. Dat zij dat doorverteld heeft, dezelfde avond. (voorbeeld scenario)

De typefout zou kunnen duiden op alcohol gebruik want die jongen stond in de LGD hij zei zelf dat ie haar een paar seconde gezien had. Een typefout kan je na het versturen van een bericht niet meer corrigeren ;)

Het verklaart alleen niet waarom ze de tent uitging maar dat zou je kunnen toeschrijven aan puber-gedrag. (en afspraak?)

[ Bericht 2% gewijzigd door Bierkrat69 op 24-06-2016 10:50:56 ]
pi_163262646
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:18 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Doe wat je niet laten kan ;)
Eerste punt is: het is niet zo dat wij hier de (zelf)moordzaak gaan oplossen.
Tweede punt: Ik vind het wel leuk om het (hier ook) te volgen, is dat nou zo vreemd?
Derde punt: Je neemt alles ook letterlijk valt mij op, heb jij misschien een vorm van autisme?(niet lullig bedoelt)
Je kan ook gewoon toch zeggen, ja daar heb je gelijk in, dit is misschien een beetje een overdreven reactie.
Het is nu zoals je zelf een paar topics terug zei: 'actie-reactie.'
zeg bierkrat
je hijgerige tussen zinnetjes als :"heb jij misschien een vorm van autisme".
daar zit niemand hier op te wachten dat snap je toch wel ?
ik raad je aan de tekst aan te passen en zo niet dan gaat er een melding naar de forum admin's
Het is niet de bedoeling dat je hier andere users komt beledigen en in dit geval
lijkt het me wel zo netjes dat je even je excuses aan komt bieden .
Verder is het gebruikelijk om linken te posten ook als je het over een of andere video hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door StaceySinger op 24-06-2016 11:04:03 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163262884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zeg bierkrat
je hijgerige tussen zinnetjes als :"heb jij misschien een vorm van autisme".
daar zit niemand hier op te wachten dat snap je toch wel ?
ik raad je aan de tekst aan te passen en zo niet dan gaat er een melding naar de forum admin's
Het is niet de bedoeling dat je hier andere users komt beledigen en in dit geval
lijkt het me wel zo netjes dat je even je excuses aan komt bieden .
Verder is het gebruikelijk om linken te posten ook als je het over een of andere video hebt.
Daar is niets hijgerigs aan hoor, is gewoon een dood-normale vraag, ik herken het zelf vandaar.
Kijk ik vind het niet helemaal correct.
Iemand die op die toon mensen gaat terecht wijzen, nadat ik behulpzaam ben vind ik ook niet netjes.
Alsnog als ik die jongen, meisje, man of vrouw in de leesmodus beledigt heb dit is niet mijn insteek geweest excuses maar dat kun je als je goed 'leest' ook uit mijn tekst opmaken.
Ook blijf ik bij mijn standpunt, dat het actie reactie betreft.
Er werd zelf gezegd dat ik het bij het verkeerde eind had en onzin schreef (hij of zij was de enige) dan moet je ook even het mannetje of vrouwtje zijn om gelijk te geven... maar nee wat werd gedaan? Juist, iemand terecht wijzen....
gr. bierkrat

[ Bericht 0% gewijzigd door Bierkrat69 op 24-06-2016 11:14:48 ]
pi_163263149
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:06 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Daar is niets hijgerigs aan hoor, is gewoon een dood-normale vraag, ik herken het zelf vandaar.
Kijk ik vind het niet helemaal correct.
Iemand die op die toon mensen gaat terecht wijzen, nadat ik behulpzaam ben vind ik ook niet netjes.
Alsnog als ik die jongen, meisje, man of vrouw in de leesmodus beledigt heb dit is niet mijn insteek geweest excuses maar dat kun je als je goed 'leest' ook uit mijn tekst opmaken.
Ook blijf ik bij mijn standpunt, dat het actie reactie betreft.
Er werd zelf gezegd dat ik het bij het verkeerde eind had en onzin schreef (hij of zij was de enige) dan moet je ook even het mannetje of vrouwtje zijn om gelijk te geven of je ongelijk te aanvaarden... maar nee wat werd gedaan? Juist, iemand terecht wijzen....
Daarnaast zie ik niemand een video posten. (anders hier alvast de bron: youtube)
gr. bierkrat


[ Bericht 1% gewijzigd door Bierkrat69 op 24-06-2016 12:31:21 ]
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:20:07 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163263190
Laat je niet intimideren door Stasi, hoor!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163263279
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:19 schreef Squadra-macaroni het volgende:
Het facebook berichtje even. Daar zie ik iets wat vreemd op mij overkomt. Het sluit af met:"groetjes aan dophie sophie"
Het komt op mij over als een typfout die verbeterd is, maar waarom dan niet de fout weghalen?
Of heeft iemand een andere suggestie?
je tikt een zin en klikt op verzend
ziet de typfout en hersteld die in een volgende bericht
pi_163263342
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:20 schreef Copycat het volgende:
Laat je niet intimideren door Stasi, hoor!
thnx, doe ik ook niet hoor. ;)
ik hou het liever bij het onderwerp vandaar mijn lange tekst.
pi_163263849
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, is niet overbodig. Je zag het gisteren gebeuren met dat uurtje, iemand roep dat Tessa en Manon een uur buiten waren en vier mensen nemen dat klakkeloos voor waar aan en breien er direct een compleet scenario aan vast.

Tessa zou aangifte gedaan hebben, ook niet waar. Maar werd meteen als zoete koek geslikt.


Ik vind een half uur nog belachelijk lang om even tegenover je rijbewijs en ID te halen. Al helemaal als het je zo weinig interesseert dat je ze makkelijk verliest en geen zin hebt even terug te lopen om te zoeken.
pi_163263977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:23 schreef suzi1 het volgende:

[..]

je tikt een zin en klikt op verzend
ziet de typfout en hersteld die in een volgende bericht
tuurlijk, klinkt logisch. 2 berichtjes dus eigenlijk.
pi_163264655
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zeg bierkrat
je hijgerige tussen zinnetjes als :"heb jij misschien een vorm van autisme".
daar zit niemand hier op te wachten dat snap je toch wel ?
ik raad je aan de tekst aan te passen en zo niet dan gaat er een melding naar de forum admin's
Het is niet de bedoeling dat je hier andere users komt beledigen en in dit geval
lijkt het me wel zo netjes dat je even je excuses aan komt bieden .
Verder is het gebruikelijk om linken te posten ook als je het over een of andere video hebt.
Er wordt een gevoelige snaar geraakt hier denk ik
pi_163266068
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:20 schreef Copycat het volgende:
Laat je niet intimideren door Stasi, hoor!
wat een leuke naamsverbastering :|W
pi_163271936
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:34 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Hoi SuddenIntuition. :W
ik begrijp vandaag pas wat dat betekend, snapte het gisteren al niet helemaal.. ik dacht dat je bedoelde dat je een intuitieve inval had, maar ik kreeg vandaag een PM met de vraag of ik suddenintuition was, wat dus een persoon is op fokforum weet ik nu, en nee moet je teleurstellen, ben niet de persoon suddenintuition en geheel nieuw op fokforum.... :)
pi_163273415
Hier worden dus nieuwe onderwerpen aangesmeden.
Laten we het vooral bij Dascha houden.... Dit meisje is te waardevol om over dit soort dingen te discussiëren! :) Dit is mijn mening en daar is vast iedereen het mee eens.
Wij gaan de zaak niet oplossen maar wij kunne het team TDO wel op weg helpen.
pi_163281082
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:36 schreef Bierkrat69 het volgende:
Hier worden dus nieuwe onderwerpen aangesmeden.
Laten we het vooral bij Dascha houden.... Dit meisje is te waardevol om over dit soort dingen te discussiëren! :) Dit is mijn mening en daar is vast iedereen het mee eens.
Wij gaan de zaak niet oplossen maar wij kunne het team TDO wel op weg helpen.
Ik heb al vanaf 12 juni het gevoel dat TDO hier ook post .
pi_163282230
geen iphone experts ondertussen hier die wat weten over de functie van het duet.plist file?

om on topic te blijven....
pi_163282441
Update 25 juni
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)hter-zaak-moet-dicht

Eigenaar Hilversumse discotheek Let's Get Down vangt bot bij rechter: zaak moet dicht
Hoewel eigenaar Drieënhuizen het eerder genomen besluit van burgemeester Broertjes in de rechtbank aanvocht, bleek de rechter niet bereid een streep door de sluiting te zetten.

Hoe de eigenaar de vergunning voor zijn zaak misbruikte, mag Broertjes vanwege zijn geheimhoudingsplicht niet zeggen. Wel laat Hilversum in het persbericht weten dat het intrekken van de vergunning en de sluiting van de zaak bijdragen aan een veilige en tranparante horeca.

Hoewel het niets met de sluiting van de zaak te maken heeft, was de discotheek aan het Gooiland één van de laatste plekken waar Dascha Graafsma uit Hollandsche Rading voor haar dood verbleef.

Ik vraag me toch af wat er straks dan precies veiliger is :?

[ Bericht 11% gewijzigd door bladwijzer op 25-06-2016 03:03:17 ]
pi_163282561
de facebooker verklaarde in de LGD te zijn met een groep, deze waren allemaal ouder als 16... wie was deze groep? wat was de samenstelling van deze groep en wat was het verband tussen de jongens van de groep wat hun tot groep maakte? zouden ze daar al eens naar gekeken hebben? want mocht de facebooker zelf niet het bericht hebben verstuurd was het wellicht iemand van zijn 'groep' waar hij zegt mee te zijn geweest.

voordat de telefoon van Dascha trouwens gevonden was wist Jens op 15 december al in opsporing verzocht te vertellen dat de telefoon het laatst actief was rondom zeshoven, dus het lijkt dat er wel een peiling heeft plaatsgevonden via de provider, in ieder geval van de laatste activiteit van de telefoon, waarom zouden ze dan geen grove route kunnen schetsen aan de hand van de zendmast gegevens en werken ze met de speurhond gegevens?
pi_163282911
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 02:07 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:
geen iphone experts ondertussen hier die wat weten over de functie van het duet.plist file?

om on topic te blijven....
Op Apple producten is een plist file een bestand waarin programmainstellingen worden bewaard (plist = preference list). Het is geen log en het is niet zo zinvol om je daar op te richten als je op zoek bent naar logs.
pi_163284368
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 00:39 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik heb al vanaf 12 juni het gevoel dat TDO hier ook post .
Oja? Dat zal verstandig van ze zijn.
Al is het alleen al om een nieuwe insteek weer te geven die wij nog niet gezien hebben.
pi_163285165
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 08:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Op Apple producten is een plist file een bestand waarin programmainstellingen worden bewaard (plist = preference list). Het is geen log en het is niet zo zinvol om je daar op te richten als je op zoek bent naar logs.
dat is een random PLIST file juist, maar DUET.plist ?
pi_163285205
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 11:14 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Oja? Dat zal verstandig van ze zijn.
Al is het alleen al om een nieuwe insteek weer te geven die wij nog niet gezien hebben.
die lezen hier mee en lachen zich ziek om sommige theorieen hier denk ik.... al dat gissen, speculeren etc hier terwijl ze zelf de hele waarheid al bijna kennen denkelijk... wij zijn al 20 paginas bezig over snapchatters en facebookers, hun weten precies welke personen dat zijn, dus in hoeverre kunnen wij eigenlijk helpen of insteek geven nog.........
pi_163285311
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:01 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:

[..]

dat is een random PLIST file juist, maar DUET.plist ?
Duet.plist is een preference file anders zou het een .log file zijn.

Het kan hooguit een deel van de settings weergeven voor programma's die gebruik maken van deze file, of er bijvoorbeeld een log moet worden bijgehouden.

Als je een log zoekt op iOS of OSX kijk je eerst of je rechtstreeks de log kunt vinden, daarna kijk je in de plists of er een log word aangemaakt. Zijn beide negatief dan is het einde onderzoek.

Bron mijzelf met meer dan 15 jaar ervaring en programmeer skills op OSX.

[ Bericht 14% gewijzigd door hottentot op 25-06-2016 12:16:01 ]
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_163285415
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:10 schreef hottentot het volgende:

[..]

Duet.plist is een preference file anders zou het een .log file zijn.

Het kan hooguit een deel van de settings weergeven voor programma's die gebruik maken van deze file, of er bijvoorbeeld een log moet worden bijgehouden.

Als je een log zoekt op iOS of OSX kijk je eerst of je rechtstreeks de log kunt vinden, daarna kijk je in de plists of er een log word aangemaakt. Zijn beide negatief dan is het einde onderzoek.

Bron mijzelf met meer dan 15 jaar ervaring en programmeer skills op OSX.
omdat duet.plist word aangestuurd tussen het facebookchat bericht en de switch naar snapchat, daar staat de logregel en het is geheel onduidelijk van welk programma duet.plist deel uitmaakt. (geheel onduidelijk als in searchstrings op internet levert geen duidelijkheid :-) )
pi_163285423
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:04 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:

[..]

die lezen hier mee en lachen zich ziek om sommige theorieen hier denk ik.... al dat gissen, speculeren etc hier terwijl ze zelf de hele waarheid al bijna kennen denkelijk... wij zijn al 20 paginas bezig over snapchatters en facebookers, hun weten precies welke personen dat zijn, dus in hoeverre kunnen wij eigenlijk helpen of insteek geven nog.........
Ja inderdaad, wij kunnen alleen logisch redeneren wat gebeurt zou kunnen zijn. (met de feiten van hun docu en deels wat de informatie is dat via de media is naar buiten is gekomen)
Hun weten wat de meiden verklaart hebben, welke mensen niet op camera willen meewerken.
Wat er in het politie dossier staat, hun weten ook in hoeverre de media betrouwbaar is, wie die jongens zijn, wat de relatie van die jongens tussen sophie en dascha (en die andere meiden) is/was.
Hoe het met haar vriendje ging, wat de twee stoffen waren die ze in haar lichaam had die niet gebruikelijk zijn etc. etc.
Het blijft lastig daarom hoop ik dat ze nog een video uitbrengen op korte termijn.
pi_163285519
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:19 schreef Bierkrat69 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, wij kunnen alleen logisch redeneren wat gebeurt zou kunnen zijn. (met de feiten van hun docu en deels wat de informatie is dat via de media is naar buiten is gekomen)
Hun weten wat de meiden verklaart hebben, welke mensen niet op camera willen meewerken.
Wat er in het politie dossier staat, hun weten ook in hoeverre de media betrouwbaar is, wie die jongens zijn, wat de relatie van die jongens tussen sophie en dascha (en die andere meiden) is/was.
Hoe het met haar vriendje ging, wat de twee stoffen waren die ze in haar lichaam had die niet gebruikelijk zijn etc. etc.
Het blijft lastig daarom hoop ik dat ze nog een video uitbrengen op korte termijn.
halve situaties schetsen levert halve waarheden en een hoop speculaties en fantasieen erbij.... De halve waarheid is er al uit, de rest denk ik niet dat we ooit nog zullen horen in docu's of wat dan ook, of de oplossing voor de zaak moet er zijn.....
pi_163285526
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:18 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:

[..]

omdat duet.plist word aangestuurd tussen het facebookchat bericht en de switch naar snapchat, daar staat de logregel en het is geheel onduidelijk van welk programma duet.plist deel uitmaakt. (geheel onduidelijk als in searchstrings op internet levert geen duidelijkheid :-) )

Klopt.

Met zekerheid kun je alleen het programma noemen als het voorgaande pad bekend is. Maar de strekking is duidelijk, het is niet interessant om er hier verder over te discuteren.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_163285544
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:24 schreef hottentot het volgende:

[..]

Klopt.

Met zekerheid kun je alleen het programma noemen als het voorgaande pad bekend is. Maar de strekking is duidelijk, het is niet interessant om er hier verder over te discuteren.
ok duidelijk
pi_163285578
Het zal je dochter/vriendin maar geweest zijn en je komt dan via google hier op dit topic terecht :?

pffff. :X
pi_163286434
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:24 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:

[..]

halve situaties schetsen levert halve waarheden en een hoop speculaties en fantasieen erbij.... De halve waarheid is er al uit, de rest denk ik niet dat we ooit nog zullen horen in docu's of wat dan ook, of de oplossing voor de zaak moet er zijn.....
Mijn gevoel zegt dat er nog wat gaat komen.
Ze hebben ook een aparte FB pagina geopend, veel nieuw materiaal, die twee jongens zijn ook nog niet bekend.
Als je die vader hoort spreken bij Late Night is hij bereid door dichten deuren te gaan en geld speelt ook geen rol.
Iemand moet iets weten zou je ook denken....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')