abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177104499
registreer om deze reclame te verbergen
Het zou nummer 2 worden, maar de bril hoe ze die op had beviel me niet. Dus heb nu een andere foto. Ook meteen wat lichter... Ben zelf al een beetje aan het knutselen geweest.. maar krijg hem niet als getekend, ik kijk waarschijnlijk verkeerd ofzo maar kan het niet vinden.
Is er iemand naar zou willen kijken......

linkje

De flessen achter waren best snel weg en het bloemenspektakel weg halen lukte me ook. Maar daarna... liep ik dus vast.
37: irregulier, uniek n kubisch priemgetal, tevens gecentreerd hexagonaal getal en stergetal.
pi_177208425
even een schopje....
quote:
99s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:05 schreef Nizno het volgende:
Het zou nummer 2 worden, maar de bril hoe ze die op had beviel me niet. Dus heb nu een andere foto. Ook meteen wat lichter... Ben zelf al een beetje aan het knutselen geweest.. maar krijg hem niet als getekend, ik kijk waarschijnlijk verkeerd ofzo maar kan het niet vinden.
Is er iemand naar zou willen kijken......

linkje

De flessen achter waren best snel weg en het bloemenspektakel weg halen lukte me ook. Maar daarna... liep ik dus vast.
anyone?
37: irregulier, uniek n kubisch priemgetal, tevens gecentreerd hexagonaal getal en stergetal.
pi_178667422
ik ben op zoek naar een rood-wit geblokte vlag...soort van brabantse vlag
Alleen zou ik graag willen dat de rode blokje een rotatie krijgen en dat die rotatie naar 1 zijde toe groter wordt.
Bijv als ik vanuit een A4 dat bekijk, de bovenste kwart/helft is normaal geblokt en dan beginnen de blokjes te roteren, bijv in stapjes van 15 of 30 graden...beetje een effect of het uit elkaar valt...vanaf de rotatie
Is niet direct een fotobewerking...maar hopelijk kan iemand me helpen....als iemand begrijpt wat de bedoeling is
  zondag 22 april 2018 @ 08:23:18 #154
277627 Seven.
We are Borg.
pi_178667565
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb een geniale kindertekening die ik op wil blazen naar canvas formaat maar dan wel iets van ongeveer 1m bij 1.60. De destijds 9-jarige dochter van mijn vriend heeft mijn vriend getekend zoals ze hem ziet, sixpack, enorme spierballen, hij lijkt wel een superheld. _O_ . Dus dat lijkt me een mooi verjaardagskado. Maar de resolutie is kut als je 'm zo'n formaat opblaast. Kan iemand van een PDF een vectorbestand maken?
Resistance is futile.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')