abonnementen ibood.com bol.com
pi_168391534
registreer om deze reclame te verbergen
Hey, een vraagje, waarom mocht dat topic van Lenthe wel en dat van mij niet?
Twiddel
pi_168398893
Iemand?
Twiddel
pi_168399116
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 17:28 schreef summer2bird het volgende:
Iemand?
:W

Als ik een gooi mag doen denk ik gewoon omdat het volgens de regels niet mag. Lenthe was een eenmalige actie die ook geverifieerd was.

Nu zal jij ongetwijfeld geen kwade bedoelingen hebben, maar als je dat soort dingen toelaat is het wachten tot er wel een keer iemand misbruik van maakt, en help je FHF, en het vertrouwen van de mensen hier om zeep.

Maargoed, ik DENK dat zoiets de reden zal zijn.
pi_168399538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 17:42 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

:W

Als ik een gooi mag doen denk ik gewoon omdat het volgens de regels niet mag. Lenthe was een eenmalige actie die ook geverifieerd was.

Nu zal jij ongetwijfeld geen kwade bedoelingen hebben, maar als je dat soort dingen toelaat is het wachten tot er wel een keer iemand misbruik van maakt, en help je FHF, en het vertrouwen van de mensen hier om zeep.

Maargoed, ik DENK dat zoiets de reden zal zijn.
Bedankt voor je uitleg. Is ook wel logisch als ik dat lees. :*
Twiddel
pi_168399990
Als aanvulling op bovenstaande (maar hiermee zijn wij voor MOD's aan het denken, en dat was dacht ik niet de bedoeling), bij Lenthe was het alleen voor het gezin van de FOK user. In het geval van jouw topic was jij maar een deel van de mensen die voordeel erbij hadden (vraag is even hoe groot de groep is natuurlijk).
pi_168400207
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:30 schreef frederik het volgende:
Als aanvulling op bovenstaande (maar hiermee zijn wij voor MOD's aan het denken, en dat was dacht ik niet de bedoeling), bij Lenthe was het alleen voor het gezin van de FOK user. In het geval van jouw topic was jij maar een deel van de mensen die voordeel erbij hadden (vraag is even hoe groot de groep is natuurlijk).
We zijn met 12 mensen.
Twiddel
  Forum Admin dinsdag 24 januari 2017 @ 21:00:15 #32
1124 crew  Mark
Awesome dad from hell
pi_168403860
Zoals yvonne ooit zei: het is niet zwart-wit, er is ook een hoop grijs, en dan is het natuurlijk lastig om een keiharde streep te zetten van wat nog wel mag en wat niet.
Maar in het geval van Lenthe gaat het idd om een dochter van een Fok-user die al een behoorlijke tijd meegaat. Dat ligt toch iets anders dan iemand die geen user is en geld ophaalt voor een groep van 12 mensen waarvan er 1 user op het forum is.

Ik gun iedereen het beste, maar in dit geval meen ik toch dat we te ver afdwalen van waar FHF voor bedoeld is, zoals ik al eerder ook topics gesloten heb. Sommigen vinden dan dat je (te) hard bent, maar dat is dan maar zo. Aan de andere kant strijken we ook wel eens over ons hart (niet iedereen die een kerstpakket ontving voldeed sec aan de criteria), het blijft balanceren tussen goed willen doen en toch daar een beleid in te willen vasthouden.

Maar ik wens jullie wel veel succes met sponsors vinden ^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')