abonnement Unibet Coolblue
pi_163216263
Welkom in het Feedbacktopic van FHF!

Hier kun je al je verzoekjes vermelden m.b.t. moderatie.

Dit kan een aanvraag voor een TT-verandering zijn of voor het wijzen op een dubbel topic. Van het melden van een spammer tot het melden van een overbodig topic waar een slotje op mag und so weiter. Ook kun je hier je onderbouwde kritiek en complimenten kwijt

De FAQ vind je hier: FHF / FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ

Veel plezier met FHF.

.
pi_163216271
Nieuw deel, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
pi_163216810
Even mijn stok om het vuurtje op te stoken :)
Onderstaande was ik aan het schrijven toen er opeens veel gepost werd, er kunnen dus achterhaalde dingen tussen staan, of ondertussen opgehelderde:

quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:34 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nee jij komt binnen dat er reacties van jou weg zijn. Dat blijkt achteraf alleen 1 te zijn die ik verwijderd heb waarbij je een vraag hebt over de moderatie dus welke terecht is verwijderd.
Ik moet hier het boetekleed aantrekken mbt tot mijn eigen posts.
Hier in FB spreekt Vannelle inderdaad over reacties van hemzelf, niet over reacties in zijn algemeenheid (en daar waren mijn reacties wel op gebaseerd)
quote:
Ik zou graag zien dat je je toon wat matigt. Het is niet erg om FB te geven maar het hoeft niet meteen in de aanval en zo negatief.
ik denk dat hier het spreekwoord "het is de toon die de muziek maakt" wel op kan gaan, iets waar vannelle misschien rekening mee moet houden bij het posten. Een andere manier van brengen kan wel zorgen dat je je doel haalt. ondanks mijn posts van vannacht zit ik bijvoorbeeld nog steeds op 0 notes (had er een beetje rekening mee gehouden dat dat mijn eerste note zou zijn geworden).
Er zijn echter een aantal andere posts geweest die ik ook aardig "gekruid" vond (de post van queller, voelde voor mij als een regelrechte aanval, de reactie van yvonne vond ik ook aardig aanvallend, ook naar de anderen die dachten posts gezien te hebben welke best reden hadden kunnen zijn om te vragen voor een statusopdate, impliciet werd er namelijk gezegd dat ook marsan en ik uit onze nek lulden)
quote:
Er worden wel vaker posts verwijderd omdat deze offtopic of niet in het beleid van het forumdeel zijn waarin ze geplaatst worden (bier e.d. wordt trouwens ook niet als ruilmiddel gebruikt op andere delen van FOK! dus het gaat ook nog eens om algeheel beleid in deze).

Er wordt niet voor elke verwijdering een post in FB geplaatst dat we iets hebben verwijderd.

Mocht je bij elke verwijderde post je hier komen melden dan ben is het goed mogelijk dat je geen antwoord krijgt op het waarom.
Ik kan begrijpen dat offtopic, of niet aan de regels voldoende (en daarnaast ook niet serieus waarschijnlijk) post gewist worden. Die posts kunnen alleen wel reden geweest zijn voor anderen om te handelen. En dan kan die handeling los van de te wissen posts lijken te staan terwijl de poster het niet los ziet (omdat die de reden van zelf posten misschien wel als enigste weet), misschien zelfs gewezen moet worden op het feit dat zo'n post ook als los bericht te lezen valt voordat hij/zij dat ziet.
quote:
Je bent je zo aan het verzetten tegen het beleid qua moderatie binnen FHF lijkt het.
Daar lijkt het inderdaad wel eens op.
Alleen zie ik het denk ik iets minder negatief als anderen.
Ik heb het gevoel bij vannelle dat hij graag wil meedenken, dat hij ook uit wat hij denkt. Maar dat hij daarin het tegenovergestelde van diplomatiek is. Juist dat zorgt er regelmatig (ook in het verleden) voor dat hij de hele meute tegenover zich ziet, inclusief de mods.
En dan gaat het van kwaad tot erger, en wordt de sfeer weer minder.
Mijn advies is dan ook :
Vannelle, probeer er rekening mee te houden hoe je dingen post. Met honing vang je immers meer beren dan met azijn,
iedereen : probeer hier rekening mee te houden, vaak is het toch een schaakspel uit meerdere zetten, en is de uitgangssituatie veel minder agressief dan het eindresultaat (of wordt de uitgangssituatie anders gelezen of opgeschreven dan bedoeld), juist tijdens het plaatsen van de eigen zetten kan die agressie verminderd (of verhoogd) worden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 juni 2016 @ 17:15:28 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_163217453
Sowieso lijkt het mij handig dat het topic gebruikt wordt voor vragen aan de moderatie. Daarbij hoeft niet iedereen er op mee te springen op de nek van de moderatie of op de nek van degene die de vraag stelt.

Persoon stelt een vraag en daarna kan er gewoon gewacht worden op het antwoord.

En we hoeven echt niet alleen maar vragen met honing verpakt te hebben, ongezouten meningen kunnen ook wel eens verfrissend zijn.
Kritiek op hoe de moderatie door mij, Mark of eventuele gastmoderatoren uitgevoerd wordt is geen enkel probleem. Maar niet meer meteen met een opgeheven vingertje en moddergooi acties.

Daarnaast, als er zowel door een moderator, ForumAdmin als Admin wordt aangegeven dat er maar 1 post verwijderd is en zelfs is aangeboden om alle posts terug te zetten om dit te bewijzen, accepteer dan dat het een fout was en geef het toe of neem het aanbod aan om alle posts terug te zetten. Alleen maar de kont in de krib blijven gooien gaat nergens over en zorgt alleen maar voor wrijving.

Ow en wat betreft het levendig krijgen van FHF. Ik ben blij dat het in elk geval lukt om FB levendig te houden.

[ Bericht 21% gewijzigd door Nizno op 22-06-2016 17:22:38 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_163217732
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 17:15 schreef Nizno het volgende:
Sowieso lijkt het mij handig dat het topic gebruikt wordt voor vragen aan de moderatie. Daarbij hoeft niet iedereen er op mee te springen op de nek van de moderatie of op de nek van degene die de vraag stelt.

Persoon stelt een vraag en daarna kan er gewoon gewacht worden op het antwoord.

En we hoeven echt niet alleen maar vragen met honing verpakt te hebben, ongezouten meningen kunnen ook wel eens verfrissend zijn.
Kritiek op hoe de moderatie door mij, Mark of eventuele gastmoderatoren uitgevoerd wordt is geen enkel probleem. Maar niet meer meteen met een opgeheven vingertje en moddergooi acties.

Daarnaast, als er zowel door een moderator, ForumAdmin als Admin wordt aangegeven dat er maar 1 post verwijderd is en zelfs is aangeboden om alle posts terug te zetten om dit te bewijzen, accepteer dan dat het een fout was en geef het toe of neem het aanbod aan om alle posts terug te zetten. Alleen maar de kont in de krib blijven gooien gaat nergens over en zorgt alleen maar voor wrijving.

Ow en wat betreft het levendig krijgen van FHF. Ik ben blij dat het in elk geval lukt om FB levendig te houden.
Nizno, wil je met me trouwen ?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 juni 2016 @ 17:28:34 #6
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_163217761
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:27 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Nizno, wil je met me trouwen ?
vragen betreffende de moderatie. :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_163217824
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 17:28 schreef Nizno het volgende:
Vragen betreffende de moderatie. :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Communiceer dan ook eens wat duidelijker. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2016 17:31:24 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 juni 2016 @ 17:33:46 #8
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_163217877
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne avond.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_163218279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 16:45 schreef frederik het volgende:

Daar lijkt het inderdaad wel eens op.
Alleen zie ik het denk ik iets minder negatief als anderen.
Ik heb het gevoel bij vannelle dat hij graag wil meedenken, dat hij ook uit wat hij denkt. Maar dat hij daarin het tegenovergestelde van diplomatiek is. Juist dat zorgt er regelmatig (ook in het verleden) voor dat hij de hele meute tegenover zich ziet, inclusief de mods.
En dan gaat het van kwaad tot erger, en wordt de sfeer weer minder.
Mijn advies is dan ook :
Vannelle, probeer er rekening mee te houden hoe je dingen post. Met honing vang je immers meer beren dan met azijn,
iedereen : probeer hier rekening mee te houden, vaak is het toch een schaakspel uit meerdere zetten, en is de uitgangssituatie veel minder agressief dan het eindresultaat (of wordt de uitgangssituatie anders gelezen of opgeschreven dan bedoeld), juist tijdens het plaatsen van de eigen zetten kan die agressie verminderd (of verhoogd) worden.
Met aandacht gelezen en jouw mening vind ik belangrijk, jij kunt goed nuances aanbrengen en ik zal je advies opvolgen.
Maar ook jou is het opgevallen dat sommige posts behoorlijk aanvallend waren, ook van mensen die je hier nooit ziet.
Ik bedoel het idd allemaal goed maar als je verbaal aangevallen wordt blijft er weinig anders over dan verdediging.
Als mensen dan klagen dat ik te lang er over door ga zouden ze ook eens kunnen kijken wat daar de oorzaak van was.

En ik heb al een paar keer aangegeven dat ik het wel goed vond zo, dat ik er al klaar mee was.
Willen andere mensen dan ook aub stoppen?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 juni 2016 @ 18:32:15 #10
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_163219424
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:51 schreef vannelle het volgende:
En ik heb al een paar keer aangegeven dat ik het wel goed vond zo, dat ik er al klaar mee was.
Willen andere mensen dan ook aub stoppen?
Aangezien ik de enige persoon hier in het topic ben geweest die nog iets te melden heeft gehad over de situatie ga ik er voor het gemak even vanuit dat je mijn post hebt gelezen.

En daarmee ook het begin einde en midden van de gehele post.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 juni 2016 @ 19:16:49 #11
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_163221112
Aangezien er in DM al door mij erg duidelijk is aangegeven hoe ik er over denk meld ik hiermee vooraf dat alle posts die hier in FB er steeds weer door gaan op het reeds afgesloten hoofdstuk gewoon verwijderd worden.

Daarover hoeft ook geen verantwoording te worden gevraagd want ook dergelijke posts gaan gewoon weg.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_163223331


[ Bericht 100% gewijzigd door Mark op 22-06-2016 20:43:13 (Zie de post van Nizno boven je.) ]
pi_163227728


[ Bericht 100% gewijzigd door Mark op 22-06-2016 22:12:09 (Dat geldt dus ook voor jou) ]
pi_163227899


[ Bericht 100% gewijzigd door Mark op 22-06-2016 22:19:41 (En nou is het genoeg geweest.) ]
pi_163950998
/opgelost.

[ Bericht 25% gewijzigd door Vidura op 23-07-2016 13:58:49 ]
  zaterdag 23 juli 2016 @ 13:36:31 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_163952390
Een TR had ook gemogen :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_165066854
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef CarltonBanks het volgende:
je UI en nick in combinatie met de gezondheidsproblemen die je hebt roepen vragen op. In hoeverre zijn deze gerelateerd? Ik wil best iemand helpen maar als deze gezondheidsproblemen komen door overmatig roken pas ik direct.
Waarom dit nou weer?

Wat als het roken niet overmatig is geweest? Of als de UI iets met de longen doet vrezen, maar het blijkt een probleem met de lever te zijn als gevolg van bovenmatig alcoholgebruik? Of misschien is TS wel doorgesnoven onder de tram gelopen :o

Serieus: kan het niet gewoon wat minder (ver-)oordelend allemaal?

En de hamvraag: als de gezondheidsklachten niets met roken te maken hebben, hoe laat mogen ze je dan verwachten?
pi_165071436
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:02 schreef Queller het volgende:

[..]

Waarom dit nou weer?

Wat als het roken niet overmatig is geweest? Of als de UI iets met de longen doet vrezen, maar het blijkt een probleem met de lever te zijn als gevolg van bovenmatig alcoholgebruik? Of misschien is TS wel doorgesnoven onder de tram gelopen :o

Serieus: kan het niet gewoon wat minder (ver-)oordelend allemaal?

En de hamvraag: als de gezondheidsklachten niets met roken te maken hebben, hoe laat mogen ze je dan verwachten?
Om het dan in een redelijk topic zoals hier maar even uit te leggen:

Mijn longen zijn kerngezond.
Ik heb sinds dat ik mocht werken altijd 12 of meer uur per dag gewerkt tot 1998, toen kreeg ik rugproblemen.
2 operaties verder (laatste in 2013) ben ik nog steeds niet genezen helaas.
Sterker nog, ik heb zenuwschade waardoor fysiek werk voor mij onmogelijk is.

Maar als mensen daar om willen lachen is dat prima, lach maar verder terwijl je denkt van "Oei! Misschien was mijn opmerking toch niet zo handig."
Het filtert wel makkelijk moet ik zeggen, de normale mensen pik je er zo uit.
  zondag 4 september 2016 @ 01:32:12 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_165072607
Je hoeft je zeker niet te verantwoorden.

Benieuwd of CB nu komt helpen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_165072796
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2016 01:32 schreef Mark het volgende:
Je hoeft je zeker niet te verantwoorden.

Benieuwd of CB nu komt helpen
Ik probeer me ook niet te verantwoorden, ik hoop dat mensen na mijn uitleg eens na gaan denken voor ze iets op internet zetten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 november 2016 @ 20:29:10 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_166398639
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 20:26 schreef jippiees het volgende:

Ik weet niet of er iets mis is gegaan met de leesvaardigheid op school of dat je gewoon lui bent.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167060988
FHF / Gezocht; Busje voor 5 dagen

Dit is volgens mij geen FHF topic.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:33:10 #24
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167648376
Kan iemand deze OP FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #7 - Met extragratis nieuwsbrief
Aanpassen/updaten met deze post?
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #7 - Met extragratis nieuwsbrief


Alvast bedankt :* O+

Edit: lama.. is al op -O-

[ Bericht 6% gewijzigd door Zolderkamer op 27-12-2016 18:48:00 ]
pi_168373175
Hoi
Mag dit topic openblijven met jullie toestemming?
FHF / Help ons met onze vakantie!
Twiddel
pi_168391534
Hey, een vraagje, waarom mocht dat topic van Lenthe wel en dat van mij niet?
Twiddel
pi_168398893
Iemand?
Twiddel
pi_168399116
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 17:28 schreef summer2bird het volgende:
Iemand?
:W

Als ik een gooi mag doen denk ik gewoon omdat het volgens de regels niet mag. Lenthe was een eenmalige actie die ook geverifieerd was.

Nu zal jij ongetwijfeld geen kwade bedoelingen hebben, maar als je dat soort dingen toelaat is het wachten tot er wel een keer iemand misbruik van maakt, en help je FHF, en het vertrouwen van de mensen hier om zeep.

Maargoed, ik DENK dat zoiets de reden zal zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 17:45:07 ]
pi_168399538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 17:42 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

:W

Als ik een gooi mag doen denk ik gewoon omdat het volgens de regels niet mag. Lenthe was een eenmalige actie die ook geverifieerd was.

Nu zal jij ongetwijfeld geen kwade bedoelingen hebben, maar als je dat soort dingen toelaat is het wachten tot er wel een keer iemand misbruik van maakt, en help je FHF, en het vertrouwen van de mensen hier om zeep.

Maargoed, ik DENK dat zoiets de reden zal zijn.
Bedankt voor je uitleg. Is ook wel logisch als ik dat lees. :*
Twiddel
pi_168399990
Als aanvulling op bovenstaande (maar hiermee zijn wij voor MOD's aan het denken, en dat was dacht ik niet de bedoeling), bij Lenthe was het alleen voor het gezin van de FOK user. In het geval van jouw topic was jij maar een deel van de mensen die voordeel erbij hadden (vraag is even hoe groot de groep is natuurlijk).
pi_168400207
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:30 schreef frederik het volgende:
Als aanvulling op bovenstaande (maar hiermee zijn wij voor MOD's aan het denken, en dat was dacht ik niet de bedoeling), bij Lenthe was het alleen voor het gezin van de FOK user. In het geval van jouw topic was jij maar een deel van de mensen die voordeel erbij hadden (vraag is even hoe groot de groep is natuurlijk).
We zijn met 12 mensen.
Twiddel
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:00:15 #32
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_168403860
Zoals yvonne ooit zei: het is niet zwart-wit, er is ook een hoop grijs, en dan is het natuurlijk lastig om een keiharde streep te zetten van wat nog wel mag en wat niet.
Maar in het geval van Lenthe gaat het idd om een dochter van een Fok-user die al een behoorlijke tijd meegaat. Dat ligt toch iets anders dan iemand die geen user is en geld ophaalt voor een groep van 12 mensen waarvan er 1 user op het forum is.

Ik gun iedereen het beste, maar in dit geval meen ik toch dat we te ver afdwalen van waar FHF voor bedoeld is, zoals ik al eerder ook topics gesloten heb. Sommigen vinden dan dat je (te) hard bent, maar dat is dan maar zo. Aan de andere kant strijken we ook wel eens over ons hart (niet iedereen die een kerstpakket ontving voldeed sec aan de criteria), het blijft balanceren tussen goed willen doen en toch daar een beleid in te willen vasthouden.

Maar ik wens jullie wel veel succes met sponsors vinden ^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_170502134
Ik heb een tijdje geleden een topic aangemaakt in FHF...

https://forum.fok.nl/topic/2311013/1/50

Het ging over een naam voor een online spel dat ik wilde maken, ik ben er inmiddels uit en wil graag een update geven alleen het topic is inmiddels gesloten. Is het mogelijk om 'm te openen?

:)
  woensdag 26 april 2017 @ 22:31:53 #34
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_170510369
Bij deze
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 29 mei 2017 @ 14:13:06 #35
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_171300353
Waar is mijn topic over vergelijkbare muziek gebleven?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 mei 2017 @ 14:18:36 #36
147316 crew  DJMO
#trut
pi_171300486
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:13 schreef VarkensHart het volgende:
Waar is mijn topic over vergelijkbare muziek gebleven?
MUZ / Artiesten/muziek gevraagd vergelijkbaar met Tafubar
verplaatst door een modje ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 29 mei 2017 @ 14:32:21 #37
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_171300788
Ah thx betere plek idd
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 10 juli 2017 @ 19:11:32 #38
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_172324732
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 18:54 schreef sigaret2016 het volgende:

[..]

Ik mag mijn Simyo beltegoed niet aanbieden en dit mag wel prorail??
Je kunt de regels van FHF hier lezen.
Graag geen topics verpesten met je opmerkingen over het feit dat jouw topic op slot is en die van een ander niet.

FHF / FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_172324780
ik voel me zwaar beledigd.... wat is het verschil tussen spaarzegels en beltegoed???
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 10 juli 2017 @ 19:16:09 #40
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_172324855
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:13 schreef sigaret2016 het volgende:
ik voel me zwaar beledigd.... wat is het verschil tussen spaarzegels en beltegoed???
Ga de FAQ maar even lezen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_172324878
quote:
99s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:16 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ga de FAQ maar even lezen.
Waar kan ik die lezen? Ik wil graag een verzoek tot aanpassign van de regels maken!!
pi_172324887
En, immers, regels zijn er om verbroken te worden
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 10 juli 2017 @ 19:17:48 #43
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_172324907
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:17 schreef sigaret2016 het volgende:
En, immers, regels zijn er om verbroken te worden
Je kunt je aan de FAQ houden die 5 posts hier boven aangehaald is. Zo niet kun je gewoon elders op FOK! je plezier zoeken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_172324924
quote:
99s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:17 schreef Nizno het volgende:

[..]

Je kunt je aan de FAQ houden die 5 posts hier boven aangehaald is. Zo niet kun je gewoon elders op FOK! je plezier zoeken.
En wie ben jij dan wel?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 10 juli 2017 @ 19:18:58 #45
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_172324938
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:18 schreef sigaret2016 het volgende:

[..]

En wie ben jij dan wel?
Degene die jouw berichten weg haalt en je topics sluit als je je niet aan de regels houdt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_172324958
genoeg nu.

[ Bericht 94% gewijzigd door Nizno op 10-07-2017 19:19:52 ]
pi_173447720
Mijn topic was gesloten aangezien ik een paar dagen even niet online was, ik zou graag nog een berichtje willen plaatsen, zou dit nog kunnen?
Groetjes Marieke
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 28 augustus 2017 @ 19:44:37 #48
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173447882
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:38 schreef ratumatu het volgende:
Mijn topic was gesloten aangezien ik een paar dagen even niet online was, ik zou graag nog een berichtje willen plaatsen, zou dit nog kunnen?
Groetjes Marieke
Bij deze, met het verzoek om wel gewoon je topic zelf ook wel wat bij te houden. Het is niet de bedoeling dat het een roepspel wordt zonder inbreng van de TS
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_173448200
quote:
99s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:44 schreef Nizno het volgende:

[..]

Bij deze, met het verzoek om wel gewoon je topic zelf ook wel wat bij te houden. Het is niet de bedoeling dat het een roepspel wordt zonder inbreng van de TS
Uiteraard, excuus hiervoor
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:23:31 #50
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_173458619
Weet niet of ik juist zit modjes, maar willen jullie mijn topic op slot doen? Tegels zijn opgehaald nml..

FHF / [Aangeboden]Tuintegels
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:41:00 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173458904
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Weet niet of ik juist zit modjes, maar willen jullie mijn topic op slot doen? Tegels zijn opgehaald nml..

FHF / [Aangeboden]Tuintegels
Altijd goed :)
Een TR mocht ook maar hier is prima.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_175653548
Kan iemand mijn link veranderen naar:


Bedankt!! *G*

[ Bericht 34% gewijzigd door Nizno op 11-12-2017 22:19:23 ]
జ్ఞ‌ా
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 11 december 2017 @ 22:19:27 #53
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175659428
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 19:48 schreef µ het volgende:
Kan iemand mijn link veranderen naar:

Bedankt!! *G*
done.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_175663514
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 22:19 schreef Nizno het volgende:

[..]

done.
Thanks!
జ్ఞ‌ా
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 december 2017 @ 18:54:26 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175700422
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 07:39 schreef µ het volgende:

[..]

Thanks!
je link is weg omdat je er 20-20 van gemaakt hebt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_175712287
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:54 schreef Nizno het volgende:

[..]

je link is weg omdat je er 20-20 van gemaakt hebt
Ai dat was niet de bedoeling. Aangepast, zal nieuwe post maken. Excuus!
జ్ఞ‌ా
pi_175712297
Oh je had 'm niet verwijderd (de post), fijn. Kan je de link weer toevoegen?
Alles moet nu kloppen. Veel dank *G*
జ్ఞ‌ా
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 14 december 2017 @ 18:21:14 #58
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175723235
quote:
2s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:42 schreef µ het volgende:
Oh je had 'm niet verwijderd (de post), fijn. Kan je de link weer toevoegen?
Alles moet nu kloppen. Veel dank *G*
done :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_176524242
Vraagje aan de mod of dit topic wel op de juiste plaats staat. :@
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 16 januari 2018 @ 21:33:27 #60
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_176553163
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 18:26 schreef LaCatastrophe het volgende:
Vraagje aan de mod of dit topic wel op de juiste plaats staat. :@
ik vind het mooi staan :)
En zoals ik ook in het topic gemeld heb, mag je van mij best ook in GC of MUZ ook een topic openen. Verwijs maar naar mijn toestemming.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_176760568
GC / Iets terugdoen voor zieke personen
Misschien aan TS vragen zijn topic hierheen te halen?
Kans is groot dat er hier wel animo voor is of weten waar TS zich in kan schrijven
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 26 januari 2018 @ 18:45:38 #62
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_176763726
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 15:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
GC / Iets terugdoen voor zieke personen
Misschien aan TS vragen zijn topic hierheen te halen?
Kans is groot dat er hier wel animo voor is of weten waar TS zich in kan schrijven
eerlijk gezegd is FHF daar niet voor bedoelt. Hoe nobel het idee ook is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_176782839
Nizno waarom mag ik niet medefokkers vragen een petitie in te vullen?
Want enquetes worden er ook neergezet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 27 januari 2018 @ 20:50:01 #64
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_176783854
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 20:02 schreef Davine95 het volgende:
Nizno waarom mag ik niet medefokkers vragen een petitie in te vullen?
Want enquetes worden er ook neergezet.
In de FAQ staat beschreven.
quote:
Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers niet in?
De volgende topics is FHF niet voor bedoeld:
- Goede doelen acties bijv. voor weeskinderfonds oid
- Geldinzamelacties
- alles wat ook maar enigszins iets commercieels in zich heeft
---bijv. dat je korting wil bieden bij je bedrijf, of reclame er voor terug wil, dat soort dingen
- hulpvragen voor mensen die je via via kent, of goede bedoelingen voor een weeskind ergens anders. Hoe goed en lief bedoeld ook, dit forum is puur bedoeld voor FOK!kers onderling.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 20 april 2018 @ 21:23:50 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178646770
In andere jarem bleef het jumbomuntentopic altijd gewoon open omdat er steeds mensen kwamen die munten aanboden.
Kan dat nu niet ook?
***
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 20 april 2018 @ 21:30:24 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_178646877
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
In andere jarem bleef het jumbomuntentopic altijd gewoon open omdat er steeds mensen kwamen die munten aanboden.
Kan dat nu niet ook?
van mij wel, alleen is het dan wel handiger denk ik dat er even een nieuw topic komt met een algemene OP.

Er was nu niemand anders die iets aan bood, alleen van de huidige TS.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:13:22 #67
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_178916151
Mag deze dicht?: Gratis rode bank
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 mei 2018 @ 19:34:20 #68
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_178919900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:13 schreef doeka het volgende:
Mag deze dicht?: Gratis rode bank
done. :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 3 mei 2018 @ 22:36:33 #69
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_178924531
quote:
99s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:34 schreef Nizno het volgende:

[..]

done. :)
Thx, Nizno!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_179985907
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 19:52 schreef Nizno het volgende:

[..]

als het dan nog een actiecode oid was geweest had ik het laten staan, maar op deze wijze vind ik het over het randje heen eerlijk gezegd.

Daarom zet ik er wel een slotje op. Uiteraard kunnen we er altijd even over bomen in FB FHF.
Ik begrijp het slotje, maar ik wil er toch nog een poging aan wagen om te kijken of het zou mogen.

Ik weet dat tegoedbonnen verkopen niet mag. Ik zit in de situatie dat ik er nou eenmaal niks mee kan.
Dus ik kan een random product kopen en die te koop zetten hier/marktplaats etc. Maar de markt is een stuk kleiner voor 1 specifiek item dan wanneer iemand zelf iets uit kan kiezen.

Ik heb het daarom ook met opzet niet in VA gezet maar in FHF. Iemand die toevallig iets zoekt en bij die winkel uitkomt, kan met wat zoekwerk uitkomen in mijn topic en op die manier wat korting pakken.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 23 juni 2018 @ 09:46:40 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_179986294
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 09:10 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik begrijp het slotje, maar ik wil er toch nog een poging aan wagen om te kijken of het zou mogen.

Ik weet dat tegoedbonnen verkopen niet mag. Ik zit in de situatie dat ik er nou eenmaal niks mee kan.
Dus ik kan een random product kopen en die te koop zetten hier/marktplaats etc. Maar de markt is een stuk kleiner voor 1 specifiek item dan wanneer iemand zelf iets uit kan kiezen.

Ik heb het daarom ook met opzet niet in VA gezet maar in FHF. Iemand die toevallig iets zoekt en bij die winkel uitkomt, kan met wat zoekwerk uitkomen in mijn topic en op die manier wat korting pakken.
Ik kom er even op terug als ik achter de pc zit.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 23 juni 2018 @ 21:45:43 #72
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_179999556
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 09:10 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik begrijp het slotje, maar ik wil er toch nog een poging aan wagen om te kijken of het zou mogen.
Snap ik, vandaar ook mijn uitnodiging om hier te komen bomen ;)
quote:
Ik weet dat tegoedbonnen verkopen niet mag. Ik zit in de situatie dat ik er nou eenmaal niks mee kan.
Dus ik kan een random product kopen en die te koop zetten hier/marktplaats etc. Maar de markt is een stuk kleiner voor 1 specifiek item dan wanneer iemand zelf iets uit kan kiezen.

Ik heb het daarom ook met opzet niet in VA gezet maar in FHF. Iemand die toevallig iets zoekt en bij die winkel uitkomt, kan met wat zoekwerk uitkomen in mijn topic en op die manier wat korting pakken.
FHF is dan ook meer bedoeld voor zaken met gesloten beurs, nu zijn we niet geheel zwart wit, dus is er best wat te zeggen voor jouw intentie. Echter is dit dan ook niet echt een tegoedbon maar gewoon een extraatje binnen jouw eigen winkelaccount. Dat maakt het voor mij dan ook weer juist zo dubbel...

Ik leg het nog even achter neer voor een second opinion.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 juni 2018 @ 15:21:52 #73
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_180012983
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 09:10 schreef bambino het volgende:

Ook uit de second opinion is gekomen dat het topic gesloten blijft.
Het grijze gebied en de ervaringen uit het verleden besluiten ons er toe om dit topic niet open te laten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_180029388
quote:
99s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:21 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ook uit de second opinion is gekomen dat het topic gesloten blijft.
Het grijze gebied en de ervaringen uit het verleden besluiten ons er toe om dit topic niet open te laten.
Helaas, bedankt voor het proberen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_181275397
Wat enorm rustig hier, ben benieuwd of dat met de kerstpakkettenactie nog steeds zo is.

Heeft iemand die het hier voor het zeggen heeft (een mod/admin of zo) nog een ideetje om dit ooit best wel leuke subforum weer leven in te blazen?
pi_181293559
FHF / Wasmachine probleem

Waarom gooi jij topics dicht omdat users niet online zijn geweest?
pi_181296860
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:26 schreef Queller het volgende:
FHF / Wasmachine probleem

Waarom gooi jij topics dicht omdat users niet online zijn geweest?
Omdat ze zelf nooit een weekje bij familie of vrienden is? Want dan is het wel vreemd natuurlijk als iemand anders dat wél is.
TS zal wel niet op vakantie zijn aangezien TS niet veel geld heeft maar er kunnen meerdere redenen zijn om een weekje niet online te komen.

Waarschijnlijk stond dit topic in de weg van de andere succesvolle topics? Ik raad maar wat hoor.
pi_181297038
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:25 schreef vannelle het volgende:
Omdat ze zelf nooit een weekje bij familie of vrienden is? Want dan is het wel vreemd natuurlijk als iemand anders dat wél is.
TS zal wel niet op vakantie zijn aangezien TS niet veel geld heeft maar er kunnen meerdere redenen zijn om een weekje niet online te komen.

Waarschijnlijk stond dit topic in de weg van de andere succesvolle topics? Ik raad maar wat hoor.
Beide, denk ik :D

Vroeger was een slotje het laatste redmiddel. Dit is in elk geval het tweede topic dat deze 'mod' sluit (imho) zonder reden. Of het beleid moet gewijzigd zijn en heb ik de memo gemist...
pi_181297634
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:33 schreef Queller het volgende:

[..]

Beide, denk ik :D

Vroeger was een slotje het laatste redmiddel. Dit is in elk geval het tweede topic dat deze 'mod' sluit (imho) zonder reden. Of het beleid moet gewijzigd zijn en heb ik de memo gemist...


En nu er wat gevraagd wordt komt er geen antwoord terwijl betreffende mod vanmiddag wel online is (geweest).
Heb haar? zien posten in een ander topic dus was niet per ongeluk.
Misschien te weinig tijd voor het eigen subforum?

Ander beleid zal wel niet, is geen reden voor.
Vroeger werd er nooit wat gesloten als het topic normaal verliep onder het mom van: "Bij gebrek aan interesse zakt het topic vanzelf naar beneden."

Moet je nou eens kijken hoeveel actieve topics er nog zijn, er zakt niet eens iets maar ze verdwijnen gewoon van de lijst naar helemaal onder. (Weet u zeker dat u in dit topic wil posten?)
Nu staan er welgeteld 5 topics, wat een weelde.
Maar vooral de vraag of er iets aan de leegte te doen is niet beantwoorden......
pi_181300288
Nou ja, van zeiken is het ook nog nooit beter geweest, maar dit snap ik gewoon echt niet. Láát lekker; zakt vanzelf weg...
pi_181300359
Ben ik het helemaal mee eens.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 19 augustus 2018 @ 16:22:00 #82
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181300614
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 10:26 schreef Queller het volgende:
FHF / Wasmachine probleem

Waarom gooi jij topics dicht omdat users niet online zijn geweest?
Opruimen in FHF doe ik vaker.
Bij vragen en verzoeken is het prettig dat je minstens een keer per week even online bent en eigenlijk nog liever dat je ook een update geeft.

Zoals in het topic te zien is is het zelfs al langer dan drie week geleden dat TS heeft gereageerd heeft.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 19 augustus 2018 @ 16:24:40 #83
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181300657
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 14:03 schreef vannelle het volgende:
En nu er wat gevraagd wordt komt er geen antwoord terwijl betreffende mod vanmiddag wel online is (geweest).
Heb haar? zien posten in een ander topic dus was niet per ongeluk.
Misschien te weinig tijd voor het eigen subforum?
Misschien zie ik een topic even niet voorbij komen. Het spijt mij zeer dat ik niet vaak genoeg naar uw zin in het feedback topic kom .
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 19 augustus 2018 @ 16:25:10 #84
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_181300666
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

Opruimen in FHF doe ik vaker.
Bij vragen en verzoeken is het prettig dat je minstens een keer per week even online bent en eigenlijk nog liever dat je ook een update geeft.

Zoals in het topic te zien is is het zelfs al langer dan drie week geleden dat TS heeft gereageerd heeft.
Wel raar. Waarom dan op slot gooien? Inactieve topics zakken vanzelf weg. Een slotje is dus overbodig en maakt het gelijk onmogelijk om op een ander te reageren of op TS zodra hij of zij weer online komt. FOK! heeft al een systeem dat oude topics op slot doet na te lange tijd van inactiviteit. Waarom wijk jij daar van af en met welk voordeel?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 19 augustus 2018 @ 16:31:11 #85
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181300798
Omdat ik vind dat als users moeite doen om te reageren op een topic en behulpzaam zijn dit ook gewaardeerd mag worden door minstens even de moeite te nemen om een update/bedankje oid te plaatsen.

FHF staat voor hulp.
Vergeet niet dat dit een user is geweest die zich aan heeft gemeld op FOK! voor een wasmachineprobleem het hulpverzoek toen al in FHF kwam, wat eigenlijk al zwart wit of grijs bekeken dus niet echt een FOK!ker was die hulp zocht maar een voorbijganger.

Op 3 augustus wel de moeite genomen heeft om in een ander topic in WGR te reageren maar niet op de vragen hier.
Ik heb het nog een tijd aangekeken maar vind wel dat als je jezelf dan aanmeld voor hulp (ik weet dat ze niet direct naar FHF dook, maar hier door een andere user op gewezen werd) je een klein beetje moeite kan blijven doen voor je topic.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 19 augustus 2018 @ 16:35:36 #86
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_181300894
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:31 schreef Nizno het volgende:
Omdat ik vind dat als users moeite doen om te reageren op een topic en behulpzaam zijn dit ook gewaardeerd mag worden door minstens even de moeite te nemen om een update/bedankje oid te plaatsen.

FHF staat voor hulp.
Vergeet niet dat dit een user is geweest die zich aan heeft gemeld op FOK! voor een wasmachineprobleem het hulpverzoek toen al in FHF kwam, wat eigenlijk al zwart wit of grijs bekeken dus niet echt een FOK!ker was die hulp zocht maar een voorbijganger.

Op 3 augustus wel de moeite genomen heeft om in een ander topic in WGR te reageren maar niet op de vragen hier.
Ik heb het nog een tijd aangekeken maar vind wel dat als je jezelf dan aanmeld voor hulp (ik weet dat ze niet direct naar FHF dook, maar hier door een andere user op gewezen werd) je een klein beetje moeite kan blijven doen voor je topic.
Ja, dat vind ik ook. Ik vind het alleen nog een verschil om dat alleen te vinden of om dat af te dwingen doormiddel van slotjes. FOK! is nooit een forum geweest waar snel geslot werd, al helemaal niet omdat een moderator users tot beleefdheid wil dwingen. Dus als iemand nooit meer reageert: reageer in het topic en deel je mening daarover net als elke user, maar op slot gooien lijkt me echt een redmiddel en niet een gebruik.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 19 augustus 2018 @ 16:36:40 #87
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181300921
Ik zal het eens bij de moeder des FHFs neerleggen of mijn beleid te strak of te dwingend is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 19 augustus 2018 @ 16:38:45 #88
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_181300977
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:36 schreef Nizno het volgende:
Ik zal het eens bij de moeder des FHFs neerleggen of mijn beleid te strak of te dwingend is.
^O^
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_181301989
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:24 schreef Nizno het volgende:

[..]

Misschien zie ik een topic even niet voorbij komen. Het spijt mij zeer dat ik niet vaak genoeg naar uw zin in het feedback topic kom .
Dat is wel erg kort door de bocht.
Als je online bent kijk je toch even in je eigen subforum of er een nieuw bericht staat?
Zo onoverzichtelijk is het hier nou ook weer niet dat je talloze topics door moet spitten.
pi_181303557
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:31 schreef Nizno het volgende:
Omdat ik vind dat als users moeite doen om te reageren op een topic en behulpzaam zijn dit ook gewaardeerd mag worden door minstens even de moeite te nemen om een update/bedankje oid te plaatsen.

FHF staat voor hulp.
Vergeet niet dat dit een user is geweest die zich aan heeft gemeld op FOK! voor een wasmachineprobleem het hulpverzoek toen al in FHF kwam, wat eigenlijk al zwart wit of grijs bekeken dus niet echt een FOK!ker was die hulp zocht maar een voorbijganger.

Op 3 augustus wel de moeite genomen heeft om in een ander topic in WGR te reageren maar niet op de vragen hier.
Ik heb het nog een tijd aangekeken maar vind wel dat als je jezelf dan aanmeld voor hulp (ik weet dat ze niet direct naar FHF dook, maar hier door een andere user op gewezen werd) je een klein beetje moeite kan blijven doen voor je topic.
En wat zei ze op je verzoek per dm of ze een update kon voorzien?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2018 18:17:05 ]
pi_181303780
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:31 schreef Nizno het volgende:
Omdat ik vind dat als users moeite doen om te reageren op een topic en behulpzaam zijn dit ook gewaardeerd mag worden door minstens even de moeite te nemen om een update/bedankje oid te plaatsen.


en als dat JOU te lang duurt zorg je ervoor dat t helemaal niet meer kan _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 19 augustus 2018 @ 18:29:34 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181303873
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en als dat JOU te lang duurt zorg je ervoor dat t helemaal niet meer kan _O-
Het topic had ook direct op slot gekund met de vermelding dat FHF als bedoeling heeft om FOK!kers te helpen door FOK!kers natuurlijk, maar ja, die keuze heb ik gemaakt om TS een kans te geven om een FOK!ker te worden en niet alleen een vrager.

Zoals ik hier boven al aangegeven heb ligt het bij de moeder des FHFs ter beoordeling.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Admin zondag 19 augustus 2018 @ 21:09:07 #93
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181307959
We hebben even iets anders te doen eik
53-jarige Astrid R. vermist, familie wanhopig

maar in het kort,
Het had idd weg kunnen zakken, en dat is nu niet gebeurd, er zit een slotje op.
Ook goed, user is nooit meer gezien, als user terugkomt en ze wil het topic open, doen we het wer open, alhoewel ze nog 2 topics over hetzelfde heeft lopen.

Kweenie, volgens mij gaan er op heel FOK! slotjes op topics waar de TS niet meer komt antwoorden.
Ik vind het al heel coulant dat haar topic net na aanmelding is open gebleven.

En nu gaan we of ik iig iets anders doen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 19 augustus 2018 @ 21:32:54 #94
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_181308595
Toch jammer. Ik ben absoluut voor Danny's visie voor een losser FOK!, maar als individuele moderators daar van af wijken en hierin ook vrij nonchalant de ruimte krijgen om daarin af te wijken komt er natuurlijk vrij weinig van terecht. Niet zozeer gericht tegen alleen Nizno hoor, maar het lijkt erop dat wat in FB gezegd wordt niet altijd terecht komt bij de individuele mods in hun eigen fora waardoor het slechts bij zeggen blijft. En dat terwijl het forum juist zou profiteren van een losser beleid imo :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 19 augustus 2018 @ 22:11:43 #95
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181309928
Erg weinig open topics.... of wij fokkers willen elkaar niet meer helpen of het gaat zo goed met de economie dat men spullen gewoon nieuw koopt en weggooit..... Ik vraag me af of er nog wel een toekomst is voor FHF.....
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Admin zondag 19 augustus 2018 @ 22:30:43 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181310435
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 21:32 schreef Faux. het volgende:
Toch jammer. Ik ben absoluut voor Danny's visie voor een losser FOK!, maar als individuele moderators daar van af wijken en hierin ook vrij nonchalant de ruimte krijgen om daarin af te wijken komt er natuurlijk vrij weinig van terecht. Niet zozeer gericht tegen alleen Nizno hoor, maar het lijkt erop dat wat in FB gezegd wordt niet altijd terecht komt bij de individuele mods in hun eigen fora waardoor het slechts bij zeggen blijft. En dat terwijl het forum juist zou profiteren van een losser beleid imo :P
Danny's visie en dit topic ( en de rest van haar topics) staan echt los van elkaar hoor :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 19 augustus 2018 @ 22:31:00 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181310444
quote:
9s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
Erg weinig open topics.... of wij fokkers willen elkaar niet meer helpen of het gaat zo goed met de economie dat men spullen gewoon nieuw koopt en weggooit..... Ik vraag me af of er nog wel een toekomst is voor FHF.....
Ja hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 19 augustus 2018 @ 22:33:23 #98
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181310502
quote:
17s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja hoor.
Want?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 19 augustus 2018 @ 22:35:27 #99
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181310547
quote:
17s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja hoor.
Tuurlijk altijd de positieve kant zien. Straks weer recessie dus dan knalt dit forum weer de lucht in!!
#KICKOUTZP
  Admin zondag 19 augustus 2018 @ 22:38:20 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181310600
quote:
17s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:33 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Want?
Idd positief blijven, ik zeg niet dat we meteen gaan knallen ( jeukwoord) maar wel gaan we weer kijken per forum wat er scheelt, of juist niet scheelt.
We hebben nu weer genoeg FA's, we zijn de modlijst aan het nalopen etc etc, even de spinnenwebben opruimen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 19 augustus 2018 @ 22:42:29 #101
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181310713
quote:
17s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Idd positief blijven, ik zeg niet dat we meteen gaan knallen ( jeukwoord) maar wel gaan we weer kijken per forum wat er scheelt, of juist niet scheelt.
We hebben nu weer genoeg FA's, we zijn de modlijst aan het nalopen etc etc, even de spinnenwebben opruimen.
Positief blijven moet je sowieso, het zal met vlagen gaan maar maar 6 open topics vind ik wel een diepte punt voor FHF....

Je weet dat als je een modje nodig hebt, ik interesse heb. Mijn aanmelding voor onz was geen geintje en als er elders hulp nodig is, ik ben beschikbaar.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_181310776
quote:
17s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Idd positief blijven, ik zeg niet dat we meteen gaan knallen ( jeukwoord) maar wel gaan we weer kijken per forum wat er scheelt, of juist niet scheelt.
We hebben nu weer genoeg FA's, we zijn de modlijst aan het nalopen etc etc, even de spinnenwebben opruimen.
psst het staat nog in de aankondigingen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 19 augustus 2018 @ 22:46:54 #103
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_181310819
quote:
17s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Danny's visie en dit topic ( en de rest van haar topics) staan echt los van elkaar hoor :)
Ja? Want geloof ik ging de discussie over te strikt slotten en past dat binnen een discussie over een losser moderatiebeleid, waar Danny voor pleit, of ik moet hem heel verkeerd begrepen hebben. Het was ook verder geen aanval of verwijt, verrassend weinig van m'n posts zijn dat, maar een observatie die ik graag aan de aandacht wilde brengen :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_181355118
Serieus, is mijn post nou gewist?

Dé tering zeg _O-
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:31:49 #105
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_181355239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:27 schreef Queller het volgende:
Serieus, is mijn post nou gewist?

Dé tering zeg _O-
Ja, waarom is hier de bezem doorheen gegaan? Kan me geen rare posts herinneren namelijk.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_181355667
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:27 schreef Queller het volgende:
Serieus, is mijn post nou gewist?

Dé tering zeg _O-
je bent uit de ouderlijke macht gezet :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_181356143
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:49 schreef tombolafan het volgende:
je bent uit de ouderlijke macht gezet :o
Ik dacht dat Yv en ik deden co-ouderen. Nou, lekker dan...
  Spellchecker dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:04:39 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181428128
Lekker veel feedback hier, lijkt meer 1-richtingsverkeer.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:09:51 #110
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181428858
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:31 schreef vannelle het volgende:
Lekker veel feedback hier, lijkt meer 1-richtingsverkeer.
Er is antwoord gekomen van yvonne.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:12:26 #111
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181428893
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:44 schreef vannelle het volgende:
Wat enorm rustig hier, ben benieuwd of dat met de kerstpakkettenactie nog steeds zo is.

Hier nog even op terugkomend.

Er is gesproken achter de schermen en dit jaar zal er geen kerstpakketten actie zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_181429195
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:12 schreef Nizno het volgende:

[..]

Hier nog even op terugkomend.

Er is gesproken achter de schermen en dit jaar zal er geen kerstpakketten actie zijn.
wat... Waarom? :o

Er moet overal alles aan gedaan worden om meer mensen/activiteit te krijgen en dan doe je zoiets juist NIET? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_181429555
Bedankt ook voor de uitleg met beweegredenen enzo
pi_181429592
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:12 schreef Nizno het volgende:

[..]

Hier nog even op terugkomend.

Er is gesproken achter de schermen en dit jaar zal er geen kerstpakketten actie zijn.
Volgens mij moet je dat de users laten beslissen.
pi_181429613
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:51 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dat de users laten beslissen.
als de users het zelf opzetten/organiseren en regelen dan kan het alsnog toch :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_181429626
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

als de users het zelf opzetten/organiseren en regelen dan kan het alsnog toch :7
Ja lijkt me wel, volgens mij is er altijd zat amino naar.
pi_181429656
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:52 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ja lijkt me wel, volgens mij is er altijd zat amino naar.
en dan kan het dit jaar iig op tijd beginnen :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:07:46 #118
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181431124
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

wat... Waarom? :o

Er moet overal alles aan gedaan worden om meer mensen/activiteit te krijgen en dan doe je zoiets juist NIET? :o
De kerstpakketten actie is opgezet om FOKkers die het niet te breed hebben te ondersteunen met een pakket.
Het is dus geen actie om nieuwe users aan te trekken.

Met het ondersteunen van deze users zijn er steeds iets meer mitsen en maren. Dat er ook familie of vrienden van users werden aangemeld.
(Waarbij ik niet zeg dat dit niet nobel is. Er kwamen ook gevers van familie of vrienden van andere users)

Maar de intentie waarmee het is opgezet en hetgeen hoe het de laatste jaren geworden is is het gevoel er over steeds iets meer veranderd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:51 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dat de users laten beslissen.
Volgens mij is de organisatie toch echt de partij die hier een besluit in moet nemen.
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

als de users het zelf opzetten/organiseren en regelen dan kan het alsnog toch :7
Uiteraard kan er door de users een en ander opgezet worden. Dat zullen wij als FOK! niet tegenwerken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_181432094
Het is nooit als FOK! opgezet. Dus ik snap hier helemaal niets van.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:55:29 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181432192
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:50 schreef Queller het volgende:
Het is nooit als FOK! opgezet. Dus ik snap hier helemaal niets van.
Dat heb ik ook niet genoemd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_181432310
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat heb ik ook niet genoemd.
je zegt 'er zal geen kerstpakketten actie zijn dit jaar' en 'de organisatie moet de beslissing nemen' jij/jullie kennelijk :')
Alsof het alleen een FOK! beslissing is. Alsof het niet vooral door users gedaan wordt :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_181432391
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:07 schreef Nizno het volgende:

[..]

De kerstpakketten actie is opgezet om FOKkers die het niet te breed hebben te ondersteunen met een pakket.
Het is dus geen actie om nieuwe users aan te trekken.


Jajajajaja, maar er zijn zat FOK!kers die vooral/alleen rond die tijd in FHF komen om te helpen. En er is veel meer drukte op t subforum.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_181432414
quote:
9s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
Erg weinig open topics.... of wij fokkers willen elkaar niet meer helpen of het gaat zo goed met de economie dat men spullen gewoon nieuw koopt en weggooit..... Ik vraag me af of er nog wel een toekomst is voor FHF.....
Zoals de beslissing over de kerstpakketten actie laat zien wil Fok! zelf niet zo’n forum zijn. Maar dat was al wel langer duidelijk toch.
pi_181432777
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:55 schreef Nizno het volgende:

Dat heb ik ook niet genoemd.
De redenering deugt niet. Je zegt het niet, maar volgens mij bedoelde je het wel. Of je dacht het in elk geval: er komt geen actie, maar users mogen het wel opzetten. Kun je hier nog iets anders uit opmaken?

Wat een onzin praat je weer.

[ Bericht 16% gewijzigd door yvonne op 25-08-2018 07:49:06 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:42:42 #125
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181434806
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:09 schreef tombolafan het volgende:
De kerstpakketten actie is één van de hoogtepunten van FHF. En jij denkt dan 'weer je wat, ik drop deze kutmededeling gewoon out of the blue op ze'
Ik had hem inderdaad verkleed als kerstman netjes in kunnen pakken in een kerstpakketje, maar daar was de boodschap dat het dit keer niet door moderatie georganiseerd wordt niet anders van.

(zo beter verwoord?)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_181435052
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:12 schreef Nizno het volgende:

[..]

Hier nog even op terugkomend.

Er is gesproken achter de schermen en dit jaar zal er geen kerstpakketten actie zijn.
WTF :') Anders draai je FHF even de nek om.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181435062
Overigens is dat teken zoveel aan de wand dat Fok echt dood aan het gaan is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181435221
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:42 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik had hem inderdaad verkleed als kerstman netjes in kunnen pakken in een kerstpakketje, maar daar was de boodschap dat het dit keer niet door moderatie georganiseerd wordt niet anders van.

(zo beter verwoord?)
Je bent echt op het sociale vlak een beetje bijzonder hè?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:22:41 #129
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181435741
Geen zorgen, dit is niet besloten zonder yvonne.

[ Bericht 86% gewijzigd door yvonne op 25-08-2018 08:21:59 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:25:49 #130
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181435815
Daarnaast ben ik wel erg blij om te lezen dat iedereen zo begaan is met de kerstpakketten actie.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_181435919
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:25 schreef Nizno het volgende:
Daarnaast ben ik wel erg blij om te lezen dat iedereen zo begaan is met de kerstpakketten actie.
Blij om te zien dat iedereen er mee begaan is. Jammer dat je hem net afgeschaft hebt.

De tering. FOK! op zn smalst weer dit _O-

Ik doe nooit mee aan die actie, maar dit is weer ronduit kansloos. Goddomme man. Geef dan gewoon fatsoenlijk tekst en uitleg. Daar is behoefte aan klaarblijkelijk. Man man man :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:46:44 #132
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181436263
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:31 schreef vosss het volgende:
Blij om te zien dat iedereen er mee begaan is. Jammer dat je hem net afgeschaft hebt.

Wat ik hier boven al aangeven heb, Dit jaar zal er geen actie zijn.

Daarna werd er geopperd dat het ook door de users gedaan kan worden dit jaar, waarop ik ook heb aangegeven dat dit zeker niet tegengewerkt worden vanuit FOK!.

quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:31 schreef vosss het volgende:
Geef dan gewoon fatsoenlijk tekst en uitleg. Daar is behoefte aan klaarblijkelijk.
Ik heb hierboven al uitgelegd wat de beweegreden is.
Maar ik begrijp dat dit nogal onverwacht is aangekomen.

Helaas ben ik morgen de hele dag niet in de gelegenheid om uitgebreide verhalen te typen. Ik beloof dat ik er zondag nog op terug kom.
Dit zal niet direct om 8u smorgens zijn, waarschijnlijk eind van de middag of in de avond.

Misschien dat het dan makkelijker is voor beide partijen om met de woorden te vinden.

Hopelijk ook zonder persoonlijke aanvallen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_181436300
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:46 schreef Nizno het volgende:
Hopelijk ook zonder persoonlijke aanvallen.
Ik val jou toch niet persoonlijk aan? :)

Mij zal heel die actie overigens jeuken, maar goed voor de users die behoefte hebben aan verdere duiding dat je aangeeft er zondag nog op terug te komen :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:08:33 #134
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181436717
Ik kom even uit bed heur, want ik voelde de liefde hier helemaal boven }:|

Luistert, de actie in z'n huidige vorm is een beetje z'n doel voorbij geschoten, er wringen wat zaakjes die niet écht FHF meer zijn, ik noem er eentje: gevers die niet bepaalde users meer willen loten en dat soort rare dingen die helemaal niets meer met FHF en de actie van doen hebben. En zo kunnen jullie zelf ook best wel dingen aangeven en/of nalezen die eik allemaal niet écht lekker liepen.

Waarom dan doorgaan met iets waar we, als we eerlijk zijn, niet echt meer achter staan, wat een soort verplicht deuntje is geworden.

Waarom dan niet eens een (1) jaar overslaan en dan weer echt oer-FHF mét elkaar gaan nadenken, brainstormen wat we dan wél kunnen doen.

1 grote actie?
De sokken van Queller?
De actie voor Sophia?
De laptops van fok?

Allemaal oerdingen die super liepen, wie weet heeft iemand al tijden een ander super-idee.
FOKKERS helpen FOK!kers kan ook onbaatzuchtig met elkaar klaarstaan voor een ander.

Iets,
shoot.

Maar doe me een lol zeg, echt? Weer nachten gekibbel in deze fb?
Ik ben 2/3 jaar minder hier geweest en ik zie dezelfde teksten als jaren geleden.

Oh en ik ben nog minder coherent dan voorheen zie ik.

Maar vaste bezoekers hier kennen me goed genoeg om te snappen wat ik bedoel.

Niz is er zondag weer, ik ga weer naar boven.
En we gaan eens kijken hoe we back to our roots kunnen gaan.

FHF 2.0
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181436872
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:08 schreef yvonne het volgende:
Ik ben 2/3 jaar minder hier geweest en ik zie dezelfde teksten als jaren geleden.
Dat is niet alleen in FHF hoor, maar over heel FOK! en dat al 17 jaar aan een stuk :D

Slaap lekker :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181436890
Ow en ik wou nog zeggen bedankt voor de tekst en uitleg, maar het lijkt me meer op zn plaats als users dat doen die daadwerkelijk begaan zijn met FHF. Ik ben dat niet en viel toevallig binnen hier. Dus daarom dat ik dat niet zei. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:22:41 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181437013
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:15 schreef vosss het volgende:
Ow en ik wou nog zeggen bedankt voor de tekst en uitleg, maar het lijkt me meer op zn plaats als users dat doen die daadwerkelijk begaan zijn met FHF. Ik ben dat niet en viel toevallig binnen hier. Dus daarom dat ik dat niet zei. :@
jij bent gewoon een FOK!er die een topic in zn AT
Omhoog zag komen en eens even kwam kijken wat er was , wedden? O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181437035
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:22 schreef yvonne het volgende:
wedden?
Ik weet niet voor hoeveel we zojuist kennelijk gewed hadden, maar je hebt gewonnen :'(

Wat krijg je van me/waar hadden we eigenlijk voor gewed? :@ :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:27:30 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181437102
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:24 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik weet niet voor hoeveel we zojuist kennelijk gewed hadden, maar je hebt gewonnen :'(

Wat krijg je van me/waar hadden we eigenlijk voor gewed? :@ :P
ik bedenk me net, ik heb eik de ultieme FHF gedaan, ik heb jou gekoppeld :Y)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181437110
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

ik bedenk me net, ik heb eik de ultieme FHF gedaan, ik heb jou gekoppeld :{w
O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:28:25 #141
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_181437120
:{ whut.

Nou, leuk (!). Weer een geniale actie pleitte.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:29:36 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181437146
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:28 schreef vosss het volgende:

[..]

O+
smiley edit :Y)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:30:49 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181437172
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:28 schreef houdjemond het volgende:
:{ whut.

Nou, leuk (!). Weer een geniale actie pleitte.
FKF? Fokkers koppelen FOK!'ers.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:31:19 #144
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_181437182
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

FKF? Fokkers koppelen FOK!'ers.
Ik heb al een meneer HJM. O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:33:11 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181437215
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:31 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik heb al een meneer HJM. O+
gefeliciteerd ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:36:58 #146
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_181437288
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

gefeliciteerd ^O^
:*

Ot; ik zal eens meedenken over een nieuwe actie, want dit kan natuurlijk niet.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:44:48 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181437418
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:36 schreef houdjemond het volgende:

[..]

:*

Ot; ik zal eens meedenken over een nieuwe actie, want dit kan natuurlijk niet.
Top. en eik ook over FHF als geheel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:50:17 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181437546
Ik zet snel nog wat dingen neer want anders vergeet ik het.

FHF:
niet alleen spullen of karweitjes?
Kleiner, bv als je elders op FOK! ziet dat iemand ziek is, iets heeft meegemaakt, noem maar iets, iets doen, weetikveel, via een contactpersoon kaartje sturen, of je ziet ergens een hulpvraag en je denkt dat hier mensen zitten die wel kunnen helpen.
Of, iets als elkaar helpen met dingen die je niet zo makkelijk vindt op i-net/google, maar die 'jij'wel weet omdat het in je buurt is, of omdat je het in je buurtkrant gelezen hebt.Kleine kennis delen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:50:40 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181437555
Mu echt snurken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181437986
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:08 schreef yvonne het volgende:
Ik kom even uit bed heur, want ik voelde de liefde hier helemaal boven }:|

Ik heb dat effect op vrouwen. Ik heb er zelf ook wel eens last van :Y)

De rest heb ik geknipt, maar dit snap ik. Dank & een kusje.
pi_181438214
Ik weet wel iets


Mensen uit cul die mensen leren koken


En mensen uit crea die mensen leren tekenen

En uit dig programmeren

En en en...? O-)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 08:28:42 #152
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181439835
Helleuh,
Ik heb even wat gekots en dergelijke weggeruimd hoor, lag er al een hele nacht, het begon te walmen boven m'n koffie. :Y)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181440693
Prima, en ook terecht. Maar laten we wel zijn; heeft ook te maken met hoe dit bericht komt hè. Kunnen we boos worden dat er niet inhoudelijk gereageerd wordt maar da's erg lastig als iemand een bericht quote waar en passant het over de actie gaat en dan komt met 'oh ja, dit doen we dus niet meer'. En verdere uitleg ook een beetje neerkomt op 'het is nou eenmaal zo omdat wij dat als organisatie hebben besloten'.

Als je gewoon open de discussie aangaat ('wij vinden het in z'n huidige vorm niet houdbaar, wat vinden jullie') of iig even iets van achtergrond en een normale mededeling eruit gooit is het vanaf de start direct een andere discussie, en heb je daadwerkelijk inhoud waar je het over kan hebben.

Ik zeg bewust discussie want besef me ook wel dat het heus dan niet zonder slag of stoot gaat hoor, maar hopelijk anders en meer op inhoud.

En heel eerlijk, dit is zeker niet de eerste keer dat deze mod bepaalde dingen nou niet heel tactvol aanpakt en gered moet worden. En ik denk dat FHF juist een forum is waar tact wél nodig is.
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:00:51 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181443340
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 09:51 schreef Cyanide- het volgende:
Prima, en ook terecht. Maar laten we wel zijn; heeft ook te maken met hoe dit bericht komt hè. Kunnen we boos worden dat er niet inhoudelijk gereageerd wordt maar da's erg lastig als iemand een bericht quote waar en passant het over de actie gaat en dan komt met 'oh ja, dit doen we dus niet meer'. En verdere uitleg ook een beetje neerkomt op 'het is nou eenmaal zo omdat wij dat als organisatie hebben besloten'.

Als je gewoon open de discussie aangaat ('wij vinden het in z'n huidige vorm niet houdbaar, wat vinden jullie') of iig even iets van achtergrond en een normale mededeling eruit gooit is het vanaf de start direct een andere discussie, en heb je daadwerkelijk inhoud waar je het over kan hebben.

Ik zeg bewust discussie want besef me ook wel dat het heus dan niet zonder slag of stoot gaat hoor, maar hopelijk anders en meer op inhoud.

En heel eerlijk, dit is zeker niet de eerste keer dat deze mod bepaalde dingen nou niet heel tactvol aanpakt en gered moet worden. En ik denk dat FHF juist een forum is waar tact wél nodig is.
Alle begrip voor.

En misschien is de onstuimige liefde hier wel een beetje bekoeld, onbedoeld.

Nu kunnen we 2 dingen doen Cy, een paar dagen hier doorgaan hoe * vul maar van alles in* alles is.
Wij komen dan ook met * vul het maar in*

Maar als we nou slim én ouder en wijzer zijn, denken jullie misschien wel Mêh ja, we zijn soms ook te lang doorgegaan ( ik zeg geen doordrammen hè, knap!) ;) en wij denken, mwoah tsja, nee, ja, het kan beter.
En dan kunnen we echt jarenlange FB geschiedenissen achter ons laten.

Jij deed kut, nou en jij deed ook kut

Klaar.

Kán.
Lijkt mij de beste optie. Want lieve mensen het vreet energie, en die energie kunnen we véél beter in FHF stoppen.
En gewoon eens dingen achter je laten lucht best wel op.

Dus: shoot

1 grote actie?
De sokken van Queller?
De actie voor Sophia?
De laptops van fok?
FHF:
niet alleen spullen of karweitjes?
Kleiner, bv als je elders op FOK! ziet dat iemand ziek is, iets heeft meegemaakt, noem maar iets, iets doen, weetikveel, via een contactpersoon kaartje sturen, of je ziet ergens een hulpvraag en je denkt dat hier mensen zitten die wel kunnen helpen.
Of, iets als elkaar helpen met dingen die je niet zo makkelijk vindt op i-net/google, maar die 'jij'wel weet omdat het in je buurt is, of omdat je het in je buurtkrant gelezen hebt.Kleine kennis delen.

En vlak voor ik in slaap viel had ik nog een gouden idee, maar dat ben ik kwijt :')

Ik begrijp heel goed dat iedereen nog een plasje wil komen doen over hoe slecht dit dat zus zo is, maar come on :B
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181443416
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:00 schreef yvonne het volgende:

Ik begrijp heel goed dat iedereen nog een plasje wil komen doen
Welnee, maar als je een platform als FOK! hebt met de mogelijkheid van een hoekje FHF, dan moeten daar de servers toch van kunnen gaan roken? Kwestie van voortrekken, goed voorbeeld, investeren, liefde laten groeien, jeweets...
pi_181443825
Je zou natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat de mensen die zo zeiken lekker niet mee doen. Dat gezeik krijg je bij nieuwe acties toch ook. Dan maak je toch anonieme kerstpakketten bijvoorbeeld.

Of open je in ieder geval netjes een FHF topic waarin je aangeeft dat er mee gestopt word, voor de mensen die het wel als iets leuks hebben ervaren al die jaren.
  Admin zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:30:04 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181444040
Oh en lange teksten zien er in mn hoofd goed uit, maar komen er klote uit
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181444843
Geen kerstpakketten meer? -O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_181453614
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:30 schreef yvonne het volgende:
Oh en lange teksten zien er in mn hoofd goed uit, maar komen er klote uit
Ja, best wel.
Maar zeg nou zelf, is FHF nog hetzelfde subforum als jaren geleden toen mensen nog klaar stonden elkaar te helpen?
Nee, dat is vakkundig de nek omgedraaid juist door de mensen die wél graag mod willen zijn en nu beweren dat het te veel tijd en energie kost.
En dat terwijl er hier geen reet te doen is en er ook aardig wat tijd overheen gaat voor een mod/admin reageert.
Kerstpakkettenactie bijvoorbeeld werd vooral door Anne gecoördineerd en dat deed ze goed.
Bij deze complimenten en een bedankje aan Anne.

En zo kan ik wel meer voorbeelden uit het verleden aanhalen maar de gemiddelde FHF lezer ziet zelf ook wel dat het lang niet meer zo is als dat het was.
En dat is verdomd jammer.

Het is altijd al een beetje het verdomhoekje van Fok geweest maar nu lijkt het er sterk op dat er gewoon veel te weinig tijd en moeite in wordt gestoken.
En nu die kerstpakkettenactie....... Hadden jullie dat ook verteld als ik het niet genoemd had?
Zo ja, wanneer dan? En wat is de precieze motivatie?

Ik snap jullie niet, daar komt het eigenlijk op neer.
pi_181472297
Waarom verdwijnen er steeds posts hier?
  Admin zondag 26 augustus 2018 @ 15:31:31 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181472954
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:11 schreef Queller het volgende:
Waarom verdwijnen er steeds posts hier?
ik ,ook f1, zie zo 1,2,3 geen verdwenen post. Die editvanoutpost misschien, die kon wel weg.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_181473007
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:31 schreef yvonne het volgende:
ik ,ook f1, zie zo 1,2,3 geen verdwenen post. Die editvanoutpost misschien, die kon wel weg.
outpost was het inderdaad. Ik raak zo in de war van post die gedelete worden ;(
  Admin zondag 26 augustus 2018 @ 15:37:33 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181473144
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:33 schreef Queller het volgende:

[..]

outpost was het inderdaad. Ik raak zo in de war van post die gedelete worden ;(
niet meer doen :*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 augustus 2018 @ 16:40:54 #164
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181475083
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:49 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik val jou toch niet persoonlijk aan? :)

Ik heb niet met vingers gewezen. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:19 schreef Oriente het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat de mensen die zo zeiken lekker niet mee doen. Dat gezeik krijg je bij nieuwe acties toch ook. Dan maak je toch anonieme kerstpakketten bijvoorbeeld.

In theorie zou dit kunnen natuurlijk, maar zo moet een actie natuurlijk ook niet gaan worden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:21 schreef KaBuf het volgende:
Geen kerstpakketten meer? -O-
Zeg nooit nooit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:47 schreef vannelle het volgende:
Het is altijd al een beetje het verdomhoekje van Fok geweest maar nu lijkt het er sterk op dat er gewoon veel te weinig tijd en moeite in wordt gestoken.
Het is vanuit de crew nooit een idee geweest dat FHF een verdomhoekje is.
Niet door mij, niet door Mark en ook zeker niet door onze voorgangers.
Tijd en moeite steken wil ik ook zeker doen. Geen enkel probleem mee. Alleen zoals yvonne hier boven ook al aangeeft, het is pietje wil klaasje niet op zijn lootje treffen want klaasje heeft volgens pietje een schroefje los en daarom wil pietje daar echt geen pakketje voor maken.
Jantje wil alleen maar Kees, want alleen dan wil Jantje een pakket maken.

Daarnaast zijn er gelukkig ook joris karel en harry die alle buitenbeentjes willen opvangen. Dat ik me zelfs beschaamd heb gevoeld dat ik nog iemand over hield maar dan waren joris en karel en harry meteen degenen die zeiden, NEE JOH! Stel je niet aan, voor ons is het geweldig om een pakket te maken en te zien dat er dan iemand blij mee wordt. Waarbij ik dan Harry op de lijst had om 5 pakketten te maken.

Daarnaast waren er nog een paar andere dingen die gebeuren waardoor je als moderatie het amper goed genoeg kunt doen en je jezelf afvraagt hoe je nu verder moet gaan in de organisatie

quote:
En nu die kerstpakkettenactie....... Hadden jullie dat ook verteld als ik het niet genoemd had?
Het is niet de eerste keer nee dat we er over gesproken hebben achter de schermen. De manier hoe ik het nu liet vallen had inderdaad geen schoonheid. Voor mij is het een periode geweest waarbij ik op mijn tandvlees liep door allerlei omstandigheden op persoonlijk vlak.
quote:
Zo ja, wanneer dan?
Goede vraag, mogelijk hadden we het dan dit jaar opgezet terwijl het tandvlees te zien was en dan toch nog netjes de knoopjes op de uiteinden van de touwtjes zet terwijl je voelt dat het amper gaat.
quote:
En wat is de precieze motivatie?
Die heeft yvonne hier boven ook al gegeven. Uitgebreider dan mijn eerste uitleg die wat knorrig getypt was en waarvoor ik ook mijn hand in eigen boezem steek dat ik uitgebreider had kunnen zijn.
quote:
Ik snap jullie niet, daar komt het eigenlijk op neer.
Dat begrijp ik. Maar soms is het ook erg moeilijk om alles duidelijk te formuleren zonder concrete voorbeelden wat er allemaal bij het organiseren in je PM terecht komt.

[ Bericht 34% gewijzigd door Nizno op 26-08-2018 17:01:04 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_181478726
Dat bepaalde personen uitgesloten worden of niks gegund wordt heb ik zelf al mogen meemaken en de reden is mij nog steeds onduidelijk.
Maar dat geeft niks, kan ik me prima overheen zetten want ik weet dat het aan mijn kant niet fout is gegaan.
Maar datzelfde lot treft blijkbaar dus meerdere mensen.....
Zou beheer/moderatie daar niet op in moeten grijpen? Jullie zijn toch de politie van dit digitale dorpje tenslotte.

En het gaat blijkbaar om uitzonderingen waarbij het merendeel er dus wél positief tegenover staat.
Laten jullie je echt uit het veld slaan door een paar negatief ingestelde mensen? Nee toch?
Denk aan de meerderheid, niet aan die paar sneuneuzen.

Als ik iets kan doen om te helpen hoor ik het graag, zo'n geweldige actie mag niet zo'n trieste dood sterven.
En al helemaal niet om de verkeerde redenen.
pi_181486530
quote:
99s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:40 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik heb niet met vingers gewezen. :)

[..]

In theorie zou dit kunnen natuurlijk, maar zo moet een actie natuurlijk ook niet gaan worden.

[..]

Zeg nooit nooit.

[..]

Het is vanuit de crew nooit een idee geweest dat FHF een verdomhoekje is.
Niet door mij, niet door Mark en ook zeker niet door onze voorgangers.
Tijd en moeite steken wil ik ook zeker doen. Geen enkel probleem mee. Alleen zoals yvonne hier boven ook al aangeeft, het is pietje wil klaasje niet op zijn lootje treffen want klaasje heeft volgens pietje een schroefje los en daarom wil pietje daar echt geen pakketje voor maken.
Jantje wil alleen maar Kees, want alleen dan wil Jantje een pakket maken.

Daarnaast zijn er gelukkig ook joris karel en harry die alle buitenbeentjes willen opvangen. Dat ik me zelfs beschaamd heb gevoeld dat ik nog iemand over hield maar dan waren joris en karel en harry meteen degenen die zeiden, NEE JOH! Stel je niet aan, voor ons is het geweldig om een pakket te maken en te zien dat er dan iemand blij mee wordt. Waarbij ik dan Harry op de lijst had om 5 pakketten te maken.

Daarnaast waren er nog een paar andere dingen die gebeuren waardoor je als moderatie het amper goed genoeg kunt doen en je jezelf afvraagt hoe je nu verder moet gaan in de organisatie

[..]

Het is niet de eerste keer nee dat we er over gesproken hebben achter de schermen. De manier hoe ik het nu liet vallen had inderdaad geen schoonheid. Voor mij is het een periode geweest waarbij ik op mijn tandvlees liep door allerlei omstandigheden op persoonlijk vlak.

[..]

Goede vraag, mogelijk hadden we het dan dit jaar opgezet terwijl het tandvlees te zien was en dan toch nog netjes de knoopjes op de uiteinden van de touwtjes zet terwijl je voelt dat het amper gaat.

[..]

Die heeft yvonne hier boven ook al gegeven. Uitgebreider dan mijn eerste uitleg die wat knorrig getypt was en waarvoor ik ook mijn hand in eigen boezem steek dat ik uitgebreider had kunnen zijn.

[..]

Dat begrijp ik. Maar soms is het ook erg moeilijk om alles duidelijk te formuleren zonder concrete voorbeelden wat er allemaal bij het organiseren in je PM terecht komt.
Nee men moet eens kappen met dingen voor de groep verpesten vanwege een paar individuen. Als het er bijvoorbeeld echt om gaat dat users namen eisen hebben, helpen ze maar niet. Dat is geen kerstgedachte. Of doe je de vragenlijsten anoniem.

En dit is FHF toch? Als je op je tandvlees loopt kun je toch hulp vragen bij het organiseren.
  maandag 27 augustus 2018 @ 03:22:27 #167
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181489371
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

ik ,ook f1, zie zo 1,2,3 geen verdwenen post. Die editvanoutpost misschien, die kon wel weg.
Waarom is mijn post gedelete? :? :?
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

niet meer doen :*
Nou ik ben er zelf ook wel een beetje van in de war.... Ik ga van elke post maar een print screen maken als zulke onschuldige posts zomaar verwijderd worden.... Fok is geen democratie, dat is alles wat ik zei, daar is niets mis mee! Het is een simpel feit, ik heb er vrede mee maar mijn posts deleten omdat ik de waarheid zeg vind ik wel een beetje jammer...

Print screen gemaakt voor als deze ook weer gedelete wordt....

[ Bericht 20% gewijzigd door Outpost76 op 27-08-2018 03:43:34 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_181489970
Dus we laten dit jaar een grote groep mensen zonder kerstkado zitten omdat er wat individuen eisen stellen aan wie hem krijgt ?

Yvonne, zo ken ik je helemaal niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Admin maandag 27 augustus 2018 @ 08:39:33 #169
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181490687
quote:
11s.gif Op maandag 27 augustus 2018 03:22 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Waarom is mijn post gedelete? :? :?

[..]

Nou ik ben er zelf ook wel een beetje van in de war.... Ik ga van elke post maar een print screen maken als zulke onschuldige posts zomaar verwijderd worden.... Fok is geen democratie, dat is alles wat ik zei, daar is niets mis mee! Het is een simpel feit, ik heb er vrede mee maar mijn posts deleten omdat ik de waarheid zeg vind ik wel een beetje jammer...

Print screen gemaakt voor als deze ook weer gedelete wordt....
Niet zo dramatisch doen }:|
Er is een post van je opgeruimd omdat het een lege post was, een edit, omdat je post in een ander item hoorde.
Niezoraardoenhoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 27 augustus 2018 @ 08:41:02 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181490702
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 07:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dus we laten dit jaar een grote groep mensen zonder kerstkado zitten omdat er wat individuen eisen stellen aan wie hem krijgt ?

Yvonne, zo ken ik je helemaal niet.
Eerlijk gezegd ken ik jou ook niet :o
Maar 'we'laten dit jaar een 'grote' groep zonder kerstpakket zitten is een tikje overtrokken. Even teruglezen hoor wat ik erover zeg }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:28:59 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181491258
quote:
99s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:40 schreef Nizno het volgende:


Niet door mij, niet door Mark en ook zeker niet door onze voorgangers.
Wie?
MED / Mark is gestopt als FA

Laatste bezoek: 174 dagen, 10 uur geleden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181495477
quote:
99s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:40 schreef Nizno het volgende:

Het is vanuit de crew nooit een idee geweest dat FHF een verdomhoekje is.
Niet door mij, niet door Mark en ook zeker niet door onze voorgangers.
Tijd en moeite steken wil ik ook zeker doen. Geen enkel probleem mee. Alleen zoals yvonne hier boven ook al aangeeft, het is pietje wil klaasje niet op zijn lootje treffen want klaasje heeft volgens pietje een schroefje los en daarom wil pietje daar echt geen pakketje voor maken.
Jantje wil alleen maar Kees, want alleen dan wil Jantje een pakket maken.

Sorry hoor, maar klaasje is natuurlijk ook wel een lamlul.
pi_181495658
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wie?
MED / Mark is gestopt als FA

Laatste bezoek: 174 dagen, 10 uur geleden.
_O- omg :')

Sorry Nizno maar als je niet eens weet dat je eigen medemod gestopt is, hoe betrokken ben je dan bij je subforum -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_181497054
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O- omg :')

Sorry Nizno maar als je niet eens weet dat je eigen medemod gestopt is, hoe betrokken ben je dan bij je subforum -O-
Ow puh-lease zeg :{w.
Dat wist Nizno wel, maar Mark zit waarschijnlijk nog even in haar systeem en daarom noemde ze hem per ongeluk.

quote:
99s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:21 schreef Nizno het volgende:
En dank je Mark dat we samen nog in de boom hebben gezeten op FHF :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 27 augustus 2018 @ 19:13:14 #175
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_181502860
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wie?
MED / Mark is gestopt als FA

Laatste bezoek: 174 dagen, 10 uur geleden.
Mark was gewoon mod in FHF samen met mij tot hij offline ging. Daarom noem ik hem ook.

quote:
18s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:06 schreef Anne het volgende:

[..]

Ow puh-lease zeg :{w.
Dat wist Nizno wel, maar Mark zit waarschijnlijk nog even in haar systeem en daarom noemde ze hem per ongeluk.

[..]

Het was niet eens per ongeluk. Het was als reactie op vannelle dat FHF altijd al het verdomhoekje van FOK! zou zijn geweest en daarmee wil ik dus ook duidelijk maken dat geen van ons als mods/ex-mods dit gevoel ooit heeft gehad.

Aangezien ik samen met Mark in de boom zat weet ik dat Mark dit ook nooit zo gevoeld heeft.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_181503715
Met verbazing teruggelezen :o

Fijn dat er na de kerstpakketbom toch een toelichting kwam, die iets meer verklaart. De kerstpakkettenactie is een bult werk voor de organisator ik kan het weten dus ik kan me voorstellen dat het anders moet. En wellicht zijn de wensen die gevers stellen niet meer te rijmen met het idee achter de actie. Of spelen er andere zaken die achter meer zichtbaar waren dan voor.

Maar dat de beslissing 100% achter de schermen is genomen, juist bij een actie als deze waar tientallen users tijd, moeite en geld in hebben gestoken, ik mis het ‘we’ hierin. Wat juist zo des FHFs was. Jammer.
Had de trubbels en vragen open gegooid en aan de vaste users gevraagd hoe zij hierin een oplossing zagen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 03:25:01 #177
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181510796
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet zo dramatisch doen }:|
Er is een post van je opgeruimd omdat het een lege post was, een edit, omdat je post in een ander item hoorde.
Niezoraardoenhoor.
Yvonne, Ik heb mijn eigen post niet gedelete! Toen ik ging slapen was het geen lege post!! En het ging over FHF niet over 1 of ander item.....

print screen made.

[ Bericht 2% gewijzigd door Outpost76 op 28-08-2018 03:34:57 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_181519328
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 03:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Yvonne, Ik heb mijn eigen post niet gedelete! Toen ik ging slapen was het geen lege post!! En het ging over FHF niet over 1 of ander item.....

print screen made.
Ik heb een post gezien die leeg was gehaald door jou.
Dat ging toen om een post wat je in een verkeerd topic had geplaatst. Daarna had je t vervangen door een punt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Admin dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:24:01 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_181519644
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 15:09 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik heb een post gezien die leeg was gehaald door jou.
Dat ging toen om een post wat je in een verkeerd topic had geplaatst. Daarna had je t vervangen door een punt.
Precies.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:59:24 #180
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181532615
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 15:09 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik heb een post gezien die leeg was gehaald door jou.
Dat ging toen om een post wat je in een verkeerd topic had geplaatst. Daarna had je t vervangen door een punt.
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 15:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Precies.
Dat heb ik nooit zelf gedaan, je kan zeggen wat je wil maar dat was ik niet!

[ Bericht 24% gewijzigd door Outpost76 op 28-08-2018 23:06:42 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_181532953
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:59 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

Dat heb ik nooit zelf gedaan, je kan zeggen wat je wil maar dat was ik niet!
Ik heb het ook gezien hoor, had je gewoon zelf gedaan.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:17:04 #182
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181533175
En weer een post foetsie.... Ik kan het niet bewijzen want ik heb geen print screen gemaakt maar Fokker89 heeft mij hier gequote, toen ik een minuut later in dit topic kwam was het bericht weg....

Maar goed laat maar, ik ga er verder niet moeilijk over doen.

Ik kan niets bewijzen dus, I rest my case. :*
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:18:02 #183
163650 Greys
pi_181533201
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
En weer een post foetsie.... Ik kan het niet bewijzen want ik heb geen print screen gemaakt maar Fokker89 heeft mij hier gequote, toen ik een minuut later in dit topic kwam was het bericht weg....

Maar goed laat maar, ik ga er verder niet moeilijk over doen.

Ik kan niets bewijzen dus, I rest my case. :*
De quote van Fokker staat gewoon nog pal boven jouw post? Post nr 181.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:21:01 #184
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181533280
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:18 schreef Greys het volgende:

[..]

De quote van Fokker staat gewoon nog pal boven jouw post?
Niet in mijn scherm....



In deze waarschijnlijk een gevalletje dat ik hem op mn blok lijst heb staan, sorry.... :@
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:23:09 #185
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181533336
Hij en ik staan al jaren op verkeerde voet, zijn getuigenis is dus niet echt geloofwaardig.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:24:25 #186
163650 Greys
pi_181533365
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:21 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Niet in mijn scherm....

[ afbeelding ]

In deze waarschijnlijk een gevalletje dat ik hem op mn blok lijst heb staan, sorry.... :@
Hij staat er toch echt. :)
Dus dat ligt idd bij jou. (Dat rode heb ik gedaan).

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:27:33 #187
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181533451
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij staat er toch echt. :)
Dus dat ligt idd bij jou. (Dat rode heb ik gedaan).

[ afbeelding ]
Dat komt duidelijk door dat hij op mijn ignore list staat. Als ik m niet zie word ik ook niet geprovoceerd door hem. ;) Puur zelf bescherming.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_181533471
Goed verhaal.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:33:50 #189
163650 Greys
pi_181533615
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:27 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat komt duidelijk door dat hij op mijn ignore list staat. Als ik m niet zie word ik ook niet geprovoceerd door hem. ;) Puur zelf bescherming.
Belangrijker om te weten is dat 'en weer een post foetsie' en de achterdocht dus niet nodig waren (je wist immers dat het Fokker was die jou gequote had)

Adem uit en schakel de achterdocht een klein tikkie lager. ;) Is voor iedereen fijner, ook voor jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 29-08-2018 06:51:04 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:42:24 #190
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_181533845
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Belangrijker om te weten is dat 'en weer een post foetsie' en de achterdocht dus niet nodig waren (je wist immers dat het Fokker was die jou gequote had).

Adem uit en schakel de achterdocht een klein tikkie lager. ;) Is voor iedereen fijner, ook voor jezelf.
Ik heb toch al sorry gezegd daarvoor? Ik realiseerde me dat pas na die post. Kan m wel verwijderen maar dat is niet eerlijk, ja ik heb een fout gemaakt en iedereen mag dat lezen. Ik geef t iig eerlijk toe.

Die post van mij die gedelete is hiervoor heb ik niets mee te maken!

Waarom? Ik ben niet gestrest oid ik vertel de waarheid dus heb niets om gestressed van te raken. Mijn achterdocht is geen achterdocht maar feit. Fok is geen democratie, daar zeg ik niets verkeerds mee en ik lieg niet. Fok is een bedrijf met klanten die denken dat ze wat te vertellen hebben. Het enige wat ik zei is dat die gedachte niet waar was.... Als ik daar voor gecensureerd word ligt het niet bij mij.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 augustus 2018 @ 00:26:38 #191
163650 Greys
pi_181534609
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:42 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik heb toch al sorry gezegd daarvoor? Ik realiseerde me dat pas na die post. Kan m wel verwijderen maar dat is niet eerlijk, ja ik heb een fout gemaakt en iedereen mag dat lezen. Ik geef t iig eerlijk toe.
Je hoeft toch ook van helemaal niemand nogmaals sorry te zeggen? Ik kwam je als toevallige passant even de helpende hand toesteken (hoe toepasselijk hier :P ) en je met een screenshot geruststellen dat die post/quote niet weg is. En dat me dat voor jou belangrijker leek dan dat je je door Fokker laat provoceren etc.

quote:
Die post van mij die gedelete is hiervoor heb ik niets mee te maken!

Waarom? Ik ben niet gestrest oid ik vertel de waarheid dus heb niets om gestressed van te raken. Mijn achterdocht is geen achterdocht maar feit. Fok is geen democratie, daar zeg ik niets verkeerds mee en ik lieg niet. Fok is een bedrijf met klanten die denken dat ze wat te vertellen hebben. Het enige wat ik zei is dat die gedachte niet waar was.... Als ik daar voor gecensureerd word ligt het niet bij mij.
Dat weet ik allemaal niet, ik kan geen verwijderde posts zien. Ik kwam je alleen ff helpen met je vermiste post. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 29-08-2018 01:13:19 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181534830
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
Goed verhaal.
Hou gewoon ff lekker op met zuigen. Ook dát is leuker voor iedereen.

OT maar weer: de post met de punt heb ik gezien. Maar ik heb ook zeker de post over FOK! dat geen democratie is gezien.

Van de posts van Outpost weet ik verder het fijne niet, maar van mij zijn er ook posts gewist in deze FB. Ik mis ze ('m?) niet en ik lig er niet wakker van, maar het is wel zo :D

Voor de compleetheid dan maar - ik ben graag lang van stof - het stoort me dat er onschuldige posts gewist worden uit een FB-topic. Dat zou simpelweg niet moeten. Het dient imho geen ander doel dan zelfbevlekking door de mod van dienst.
pi_181536948
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:44 schreef Queller het volgende:

[..]

Hou gewoon ff lekker op met zuigen. Ook dát is leuker voor iedereen.




Ik moet mijn mond maar houden als hij allemaal stront over mij heen spuit? Neh.

Maar het is opgelost volgens mij.
  maandag 1 oktober 2018 @ 19:28:18 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182259267
Ik lees dit nu pas :(. Ik huil.

Om de kerstpakketactie. Niet om fokker zijn diarree.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182268363
Ik ben altijd een grote fan van de kerstactie en zou het heel erg zonde vinden als deze niet door gaat of door wat anders word vervangen.
Ik denk nu vooral aan kindertjes die normaal een extratje hebben door zn pakket en dan dit jaar niets krijgen van de kerstman :'(
Kunnen we anders geen actie voor kids doen ipv volwassenen? Nu gun ik het volwassenen ook uiteraard maar kids net iets meer..... miss dat ik zelf zoiets kan opzetten zolang er genoeg fokkers mee willen doen.... of een sinterklaas actie voor kids ofzo... pakketjes met een cadeautje en wat lekkers...
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:16:46 #196
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182269191
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:14 schreef Cindy1988 het volgende:
Ik ben altijd een grote fan van de kerstactie en zou het heel erg zonde vinden als deze niet door gaat of door wat anders word vervangen.
Ik denk nu vooral aan kindertjes die normaal een extratje hebben door zn pakket en dan dit jaar niets krijgen van de kerstman :'(
Kunnen we anders geen actie voor kids doen ipv volwassenen? Nu gun ik het volwassenen ook uiteraard maar kids net iets meer..... miss dat ik zelf zoiets kan opzetten zolang er genoeg fokkers mee willen doen.... of een sinterklaas actie voor kids ofzo... pakketjes met een cadeautje en wat lekkers...
Ik ben absoluut voor. En ik snap ook wel dat de actie door de jaren heen veranderd is, maar om vanwege een of twee rotte appels (of dat nou gevers of ontvangers zijn) de hele boel maar te schrappen en weetikhoeveel mensen zonder kerstcadeau te laten zitten? Dat gaat wel heel ver...zeker als je de beslissing op deze manier neemt.

Sidenote: ik ben 25-11 uitgerekend en jullie hebben dus niks aan mij als organisator... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:58:13 #197
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_182283916
Wat een kutstreek, beetje de kerstpakkettenactie de nek omdraaien. Jammer joh. Ik wilde al minder fokken en nu stop ik dan ook maar. Jammer vorig jaar meer dan 100¤ in het kerstpakket gestopt en een gezin met twee kids heel blij gemaakt.
Verrot mij het nou of ze actief zijn op fok of niet.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_182295421
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:58 schreef PrisTheShiz het volgende:
Wat een kutstreek, beetje de kerstpakkettenactie de nek omdraaien. Jammer joh. Ik wilde al minder fokken en nu stop ik dan ook maar. Jammer vorig jaar meer dan 100¤ in het kerstpakket gestopt en een gezin met twee kids heel blij gemaakt.
Verrot mij het nou of ze actief zijn op fok of niet.
Jammer dat je stopt en jammer dat dit de doorslag blijkbaar geeft.
Ik vind het serieus goed van je dat je vorig jaar er zo veel tijd en moeite in hebt gestoken om een gezin blij te maken.
Als je het fijn vindt om te geven/delen en dat via Fok! nu blijkbaar niet meer georganiseerd kan kun je wellicht via een lokale Facebookgroep oid iets voor iemand betekenen?
pi_182303502
Waarom worden er toch steeds posts gewist hier?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 4 oktober 2018 @ 17:11:37 #200
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_182318645
Omdat dat niets met feedback van doen had, was puur een aanval, dit keer niet eens gericht aan mij. Daarom is dat verwijderd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_182326553
quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:11 schreef Nizno het volgende:
Omdat dat niets met feedback van doen had, was puur een aanval, dit keer niet eens gericht aan mij. Daarom is dat verwijderd.
Laat de deleteknop toch eens met rust; je bent té trigger happy en het is behoorlijk storend. BAM, feedback en ook nog eens persoonlijk aan jou gericht.
pi_182336773
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:57 schreef Queller het volgende:

[..]

Laat de deleteknop toch eens met rust; je bent té trigger happy en het is behoorlijk storend. BAM, feedback en ook nog eens persoonlijk aan jou gericht.
Benieuwd hoelang deze reactie blijft staan dan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:02:06 #203
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_182336865
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:57 schreef Queller het volgende:

[..]

Laat de deleteknop toch eens met rust; je bent té trigger happy en het is behoorlijk storend. BAM, feedback en ook nog eens persoonlijk aan jou gericht.
Goed bezig.
En nee, persoonlijke aanvallen gaan ook in FB gewoon weg.
Niets met triggerhappy te maken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_182345150
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:02 schreef Nizno het volgende:

[..]

Goed bezig.
En nee, persoonlijke aanvallen gaan ook in FB gewoon weg.
Niets met triggerhappy te maken.
Het is hier de kerk of de kleuterschool toch niet? Waarom mogen users zelf elkaar niet aanspreken op gedrag? Heeft álles met triggerhappy te maken: je kunt het imho gewoon niet laten om je overal mee te bemoeien terwijl dat in veel gevallen helemaal niet nodig is. We zijn bijna allemaal volwassen en prima in staat elkaar binnen de lijntjes te houden.
pi_182345193
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:39 schreef Queller het volgende:

[..]

Het is hier de kerk of de kleuterschool toch niet? Waarom mogen users zelf elkaar niet aanspreken op gedrag? Heeft álles met triggerhappy te maken: je kunt het imho gewoon niet laten om je overal mee te bemoeien terwijl dat in veel gevallen helemaal niet nodig is. We zijn bijna allemaal volwassen en prima in staat elkaar binnen de lijntjes te houden.
Ik ben het met je eens. Er is ook meer geveegd dan alleen persoonlijke aanvallen. Maar ach vegen kan ook een hobby zijn he.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_182345291
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:41 schreef marsan het volgende:
Ik ben het met je eens. Er is ook meer geveegd dan alleen persoonlijke aanvallen. Maar ach vegen kan ook een hobby zijn he.
Het stoort me. Wat is er nog leuk aan FOK! als je steeds moet ontdekken dat posts verwijderd zijn of hele topics zonder noodzaak op slot zijn gegaan. Het is niet dat FOK! omkomt in de users & reacties.

Kan me niet herinneren dat het 'vroeger' erg op prijs werd gesteld als er kwistig met de deleteknop werd gestrooid. In tegendeel. Is dit dan serieus het nieuwe beleid?
pi_182345343
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 23:45 schreef Queller het volgende:

[..]

Het stoort me. Wat is er nog leuk aan FOK! als je steeds moet ontdekken dat posts verwijderd zijn of hele topics zonder noodzaak op slot zijn gegaan. Het is niet dat FOK! omkomt in de users & reacties.

Kan me niet herinneren dat het 'vroeger' erg op prijs werd gesteld als er kwistig met de deleteknop werd gestrooid. In tegendeel. Is dit dan serieus het nieuwe beleid?
Ik vind het ook iritant, maar in bepaalde subfora kijk ik er allang niet meer van op. Dit is een van die subfora waar ik het eigenlijk al gewoon verwacht.
Weet niet of het nieuw beleid is of gewoon triggerhappy mods her en der. Ik denk het laatste.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_182347993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:39 schreef Queller het volgende:
Waarom worden er toch steeds posts gewist hier?
Ik neem het in deze toch even op voor Nizno. Want in dit geval is het gewoon terecht.
Als Nizno het niet had gedaan, had ik ze weggehaald.

Dat persoonlijk gebash naar een specifiek crewlid is gewoon niet oké.
En ja, tis hastikke lief en tof dat iedereen daar op reageert met een tik op de vingers, maar dat maakt die eerste foute post niet meteen toegestaan. Dus is ie weg, inclusief de reacties erop, want die snijden dan toch geen hout meer.

Laten we het daarom gewoon weer op constructieve feedback houden.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:15:23 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182348083
Ah top! Gelijk even melden wie de posts weggehaald heeft, en dat terwijl daar nog keuze zat in was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182348158
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:15 schreef Leandra het volgende:
Ah top! Gelijk even melden wie de posts weggehaald heeft, en dat terwijl daar nog keuze zat in was.
Ah top! Je wilt even stoken. Ik doe daar niet aan mee ^O^.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:16:33 #211
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_182348646
Sluit me bij de rest aan. Voor m'n gevoel mist dit topic een hele pagina aan posts sinds de laatste keer dat ik keek. Geschiedenis proberen uit te wissen maakt de situatie nu er niet beter op.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_182348972
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:02 schreef Anne het volgende:
Dat persoonlijk gebash naar een specifiek crewlid is gewoon niet oké.
Dat ben ik vanwege de context met je eens, maar de bash was volgens mij op zich helemaal niet zo erg: had de betrokken user het tegen mij gezegd, dan had de post zonder problemen kunnen blijven staan.

Wil je dan tóch ingrijpen, doe dan een edit op de betreffende post, maar liever nog een bevestiging van de corrigerende posts en een dringend verzoek weer OT te gaan.

Ik wil niet hoogsensitief en hypergevoelig doen, maar dat steeds maar verwijderen van posts voelt óók als 'jij mag dit niet posten'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Queller op 06-10-2018 10:20:58 ]
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:16:38 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182349168
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:26 schreef Anne het volgende:

[..]

Ah top! Je wilt even stoken. Ik doe daar niet aan mee ^O^.
Nee, ik vind het op z'n minst onhandig dat je zo exposeert wie de posts verwijderd heeft.
Wat ik er nog meer van vind zal ik voor me houden, maar mij van stoken beschuldigen geeft echt geen pas.

Jullie hebben al een gruwelijk tekort aan blauw, en dit soort posts gaan je daarbij zeker niet helpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182350464
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:16 schreef Faux. het volgende:
Sluit me bij de rest aan. Voor m'n gevoel mist dit topic een hele pagina aan posts sinds de laatste keer dat ik keek. Geschiedenis proberen uit te wissen maakt de situatie nu er niet beter op.
... En wel meer dan alleen die specifieke bash + de reacties erop... Volgens mij ook nog iets van een medeblauwe over hoe jammer het allemaal is. Geeft beetje gevoel alsof men verplicht in de pas moet lopen.

Blijft bijzonder hoe een bepaalde blauwe keer op keer aantoont gewoon geen finesse te hebben in het modden (zowel hier als in wgr) maar het aldus de crew toch echt iedere keer ergens anders aan ligt, bij voorkeur de users.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 12:03:24 ]
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:30:34 #215
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182350908
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 11:55 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

... En wel meer dan alleen die specifieke bash + de reacties erop... Volgens mij ook nog iets van een medeblauwe over hoe jammer het allemaal is. Geeft beetje gevoel alsof men verplicht in de pas moet lopen.

Blijft bijzonder hoe een bepaalde blauwe keer op keer aantoont gewoon geen finesse te hebben in het modden (zowel hier als in wgr) maar het aldus de crew toch echt iedere keer ergens anders aan ligt, bij voorkeur de users.
Mijn post staat er nog gewoon hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182351427
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mijn post staat er nog gewoon hoor.
Terwijl jij mij daar aanvalt... Lekker consequent.
pi_182351470
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:52 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat ben ik vanwege de context met je eens, maar de bash was volgens mij op zich helemaal niet zo erg: had de betrokken user het tegen mij gezegd, dan had de post zonder problemen kunnen blijven staan.

Wil je dan tóch ingrijpen, doe dan een edit op de betreffende post, maar liever nog een bevestiging van de corrigerende posts en een dringend verzoek weer OT te gaan.

Ik wil niet hoogsensitief en hypergevoelig doen, maar dat steeds maar verwijderen van posts voelt óók als 'jij mag dit niet posten'.
Ja, dit.

Wat wil je als mod bereiken? Dat alleen blauwen corrigerende posts mogen plaatsen?
Of heb je graag dat FOK! zoveel mogelijk zelfregulerend wordt, en users elkaar dus ook mogen aanspreken?

Nu heb ik ook het gevoel dat ik crew- of userbash, die ik onterecht of te kort door de bocht vind maar moet laten gaan, want het is zonde van mijn tijd erop te reageren omdat de mods alles wat erover geschreven wordt toch gaan weghalen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:21:11 #218
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182351478
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:16 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Terwijl jij mij daar aanvalt... Lekker consequent.
Oh dat was een grapje :@. Of iig zo bedoeld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182351489
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 12:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mijn post staat er nog gewoon hoor.
Ik dacht dat er nog eentje stond, maar wellicht leek de jouwe nieuw omdat hij na het ruimen weer een van de laatste was. Hoor.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:15:07 #220
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_182352668
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
crew- of userbash
bash is gewoon niet nodig, wil je crew aanspreken, prima.
Maar dit was niet aanspreken maar puur bashen. Puur op de man en totaal niets met feedback van doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_182352701
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 15:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

bash is gewoon niet nodig, wil je crew aanspreken, prima.
Maar dit was niet aanspreken maar puur bashen. Puur op de man en totaal niets met feedback van doen.
Jij bent nu online? Kun je dan dat geldleen topic dicht doen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:20:59 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_182352725
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 15:18 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Jij bent nu online? Kun je dan dat geldleen topic dicht doen?
Ik ga er even naar kijken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2018 @ 12:44:15 #223
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_182368964
Ik dacht heee ik wil dit jaar meedoen en een kerstpakket maken en toen kwam ik in feedback terecht en het voelt helemaal niet aan als fokkers helpen fokkers guys ;-(.
Maar ok het wordt dus niet vanuit FOK! georganiseerd. Daar kunnen we wel iemand voor aanwijzen en boos doen maar daar helpen we de Fokkers die we een pakje verdienen niet mee.

Wie is een organisatorisch talent? We hebben nog 2,5 maand voor kerst, dat moet toch mogelijk zijn?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 7 oktober 2018 @ 12:52:57 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182369091
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2018 12:44 schreef Skaai het volgende:
Ik dacht heee ik wil dit jaar meedoen en een kerstpakket maken en toen kwam ik in feedback terecht en het voelt helemaal niet aan als fokkers helpen fokkers guys ;-(.
Maar ok het wordt dus niet vanuit FOK! georganiseerd. Daar kunnen we wel iemand voor aanwijzen en boos doen maar daar helpen we de Fokkers die we een pakje verdienen niet mee.

Wie is een organisatorisch talent? We hebben nog 2,5 maand voor kerst, dat moet toch mogelijk zijn?
Als er meer mensen zijn die het zien zitten om de actie door te starten, dan wil ik iig wel (een deel van) de organisatie op me nemen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 7 oktober 2018 @ 19:18:21 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182376159
FHF / FHF Kerstpakkettenactie 2018

Zo.

Iemand die t leuk vindt te helpen met organiseren, let me know :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182377050
Maar even hier (al weet ik niet of FHF FB nu de plek is, maar in het topic zelf vind ik niet nodig):
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klopt. Niet vanuit FOK!, en dat vond ik jammer dus neem de organisatie op me.
Super dat je het op je neemt Samzz ^O^ en onderstaande is meer voor Nizno en Yvonne dan voor jou:

Na alle dwama, toen plompverloren door een FHF mod werd aangekondigd dat FOK! de kerstpakkettenactie niet gaat organiseren, wat is er nu anders aan de opzet?
FHF in de TT, FHF in het logo, FHF als subforum waarin het gepost wordt, geen andere spelregels dan vorig jaar... alleen een andere organisator (die toevallig ook blauw is).

Hoe was het eerst wel vanuit FOK! en nu niet meer?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:02:52 #227
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182377132
Het is nogal stom om t Samzz' Kerstpakkettenactie te noemen :P.

Iedereen kent t als FHF actie, dus die heb ik overgenomen en t ook weer hier gepost.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182377146
Dat vraag ik me ook al af. En is die lompe mod van de aankondiging er al uitgetyft?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182377220
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dat vraag ik me ook al af. En is die lompe mod van de aankondiging er al uitgetyft?
Ja misschien moet die in ieder geval zo wijs zijn dat topic / die reeks dit jaar even links te laten liggen :')

Maar serieus, ik snap het sentiment wat er was best, dus ik zou helemaal voor het einde van uitsluitingen zijn, terwijl ik me daar in het verleden zelf ook schuldig aan heb gemaakt
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:12:34 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182377305
Joh, ik heb alles letterlijk overgenomen dus als dat problemen oplevert moet je bij mij zijn, daar heeft de rest van de crew niks mee te maken. Ik heb dit op eigen initiatief gedaan, als user. Die toevallig blauw is.

Vind t niet zo tof dat Yvonne en Nizno hier nu op aangesproken worden, die hebben er verder niks mee te maken dat ik in m'n enthousiasme alles gewoon gekopieerd heb.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182377323
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:12 schreef Samzz het volgende:
Joh, ik heb alles letterlijk overgenomen dus als dat problemen oplevert moet je bij mij zijn, daar heeft de rest van de crew niks mee te maken. Ik heb dit op eigen initiatief gedaan, als user. Die toevallig blauw is.
Niks dan lof voor jou! Maar ik kan me voorstellen dat zoiets nu of in de toekomst wel een 'regel' wordt.
pi_182377343
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:12 schreef Samzz het volgende:
Joh, ik heb alles letterlijk overgenomen dus als dat problemen oplevert moet je bij mij zijn, daar heeft de rest van de crew niks mee te maken. Ik heb dit op eigen initiatief gedaan, als user. Die toevallig blauw is.

Vind t niet zo tof dat Yvonne en Nizno hier nu op aangesproken worden, die hebben er verder niks mee te maken dat ik in m'n enthousiasme alles gewoon gekopieerd heb.
Nou bereid je er maar op voor dan dat je actie om zeep geholpen gaat worden door fok :') die zie je zelf toch ook wel aankomen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182377422
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:12 schreef Samzz het volgende:
Joh, ik heb alles letterlijk overgenomen dus als dat problemen oplevert moet je bij mij zijn, daar heeft de rest van de crew niks mee te maken. Ik heb dit op eigen initiatief gedaan, als user. Die toevallig blauw is.

Vind t niet zo tof dat Yvonne en Nizno hier nu op aangesproken worden, die hebben er verder niks mee te maken dat ik in m'n enthousiasme alles gewoon gekopieerd heb.
Maar dat waren wel de mensen die hier zeiden dat de actie in de huidige vorm niet kon doorgaan.


quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nou bereid je er maar op voor dan dat je actie om zeep geholpen gaat worden door fok :') die zie je zelf toch ook wel aankomen?
Dus dit...

Tenzij er opeens andere inzichten van hen zijn zijn natuurlijk. Die wellicht hier gedeeld gaan worden. Of niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:19:55 #234
47102 Elvi
miemkwien
pi_182377441
Wat een positiviteit zeg. Stel je voor dat iemand eens initiatief neemt om een actie over te nemen. Eerst klagen dat de actie er niet is en nu klagen dat het vast niks gaat worden. Fok gaat dood en dat komt omdat de users overal zoutzuur overheen spugen.
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:21:06 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182377466
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar dat waren wel de mensen die hier zeiden dat de actie in de huidige vorm niet kon doorgaan.

[..]

Dus dit...

Tenzij er opeens andere inzichten van hen zijn zijn natuurlijk. Die wellicht hier gedeeld gaan worden. Of niet.
[/quote]Ik heb dit op eigen initiatief gedaan.

We gaan zien hoe t loopt :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182377506
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:19 schreef Elvi het volgende:
Wat een positiviteit zeg. Stel je voor dat iemand eens initiatief neemt om een actie over te nemen. Eerst klagen dat de actie er niet is en nu klagen dat het vast niks gaat worden. Fok gaat dood en dat komt omdat de users overal zoutzuur overheen spugen.
Precies, gewoon zorgen dat er al zoveel aanmeldingen zijn dat het niet meer te stoppen is.

Waar is die scropie eigenlijk en coolguy? :') die liepen altijd hendig sjieke pakketjes te sponsoren alsof ze Mistur Bik Star waren...
pi_182377581
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:23 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Precies, gewoon zorgen dat er al zoveel aanmeldingen zijn dat het niet meer te stoppen is.

Waar is die scropie eigenlijk en coolguy? :') die liepen altijd hendig sjieke pakketjes te sponsoren alsof ze Mistur Bik Star waren...
Coolguy heeft een maand of wat geleden een eigen pakketje geproduceerd. :P Weet niet of die nu zin heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182377600
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Coolguy heeft een maand of wat geleden een eigen pakketje geproduceerd. :P Weet niet of die nu zin heeft.
Hij hoeft niet wéér al die shopsters persoonlijk af voor een extra warme donatie in de koude maanden hè...
pi_182377641
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:28 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Hij hoeft niet wéér al die shopsters persoonlijk af voor een extra warme donatie in de koude maanden hè...
Nouja, die 9 maanden kloppen wel aardig dan... :X

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2018 20:30:24 ]
pi_182377666
Verder gewoon een leuk initiatief van Samzz, denk dat er nog best wat werk in zit, dus restecp.
pi_182377707
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:30 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Nouja, die 9 maanden kloppen wel aardig dan... :X
Daarom, dan snap ik wel dat die kerstpakkettenactie een dure hobby wordt zo...
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:34:04 #242
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182377730
Kom gezellig hier kletsen O+: FHF / Kerstpakkettenactie 2018
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182377789
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:23 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Precies, gewoon zorgen dat er al zoveel aanmeldingen zijn dat het niet meer te stoppen is.

Waar is die scropie eigenlijk en coolguy? :') die liepen altijd hendig sjieke pakketjes te sponsoren alsof ze Mistur Bik Star waren...
Die zijn er vandoor, smerige mietjes.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182385720
Hij staat nu wel bij de aankondigingen, dus ik neem aan dat dat een soort van fiat van hoger hand is?

Bijzonder wel, dat een ander crewlid binnen een paar dagen dat zo over kan nemen. Dat impliceert toch nogmaals dat iemand er gewoon niet zo'n trek meer in had en het toen zo terzijde is geschoven zonder uberhaupt even te kijken of iemand anders er zin en tijd voor had en hoe het beter kon.

Maar goed;

pi_182385854
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 19:18 schreef Samzz het volgende:
FHF / Kerstpakkettenactie 2018

Zo.

Iemand die t leuk vindt te helpen met organiseren, let me know :D.
Ik wil wel helpen als je hulp nodig hebt :)
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:28:22 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182385975
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:12 schreef Cyanide- het volgende:
Hij staat nu wel bij de aankondigingen, dus ik neem aan dat dat een soort van fiat van hoger hand is?

Bijzonder wel, dat een ander crewlid binnen een paar dagen dat zo over kan nemen. Dat impliceert toch nogmaals dat iemand er gewoon niet zo'n trek meer in had en het toen zo terzijde is geschoven zonder uberhaupt even te kijken of iemand anders er zin en tijd voor had en hoe het beter kon.

Maar goed;

[ afbeelding ]
Ik heb gevraagd of t in de aankondiging kon. Zoek toch niet overal iets achter en let it go O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:28:49 #247
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182385983
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:19 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ik wil wel helpen als je hulp nodig hebt :)
Tot nu toe lukt t goed. Als ik hulp nodig heb trek ik aan de bel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182386050
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Tot nu toe lukt t goed. Als ik hulp nodig heb trek ik aan de bel.
^O^ ^O^ ^O^
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 25 november 2018 @ 03:27:51 #249
269689 crew  Viv
pi_183355745
Zou het niet handig zijn om álle Kerstpakkettenactie-topics in één reeks te zetten? Dit in het kader van de teruglees-/voorpret. O+ 141101_50937_aangeboden.png141101_50937_gekoppeld.png141101_50937_ontvangen.png

Die van 2018 is nu een eigen reeks: Topicreeks: Kerstpakkettenactie 2018

En hier is een reeks van 2015 t/m 2017: Topicreeks: [TOFFE ACTIE] Kerstpakkettenactie 2015

... maar in de eerste OP daarvan staat dit:
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 02:00 schreef FHF-Kerst het volgende:
Net als de afgelopen jaren willen we wederom een hartverwarmende kerstpakketten actie houden.
Via Google dit topic uit 2010 gevonden, volgens mij was dit de eerste keer:
FHF / [aangeboden] Kerstpakket, om iemand echt blij te maken

En 2014 heeft een eigen reeks: FHF / Kerstpakkettenactie 2014

Kortom, een zootje. -O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 25 november 2018 @ 12:15:05 #250
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_183358467
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 03:27 schreef ViviRAWRS het volgende:
Zou het niet handig zijn om álle Kerstpakkettenactie-topics in één reeks te zetten? Dit in het kader van de teruglees-/voorpret. O+ [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Die van 2018 is nu een eigen reeks: Topicreeks: Kerstpakkettenactie 2018

En hier is een reeks van 2015 t/m 2017: Topicreeks: [TOFFE ACTIE] Kerstpakkettenactie 2015

... maar in de eerste OP daarvan staat dit:

[..]

Via Google dit topic uit 2010 gevonden, volgens mij was dit de eerste keer:
FHF / [aangeboden] Kerstpakket, om iemand echt blij te maken

En 2014 heeft een eigen reeks: FHF / Kerstpakkettenactie 2014

Kortom, een zootje. -O-
Aangezien het dit jaar niet door FOK! zelf is opgezet maar door Samzz is het inderdaad niet een reeks met voorgaande jaren.

Waarom die van 14 niet bij 15 16 en 17 zit weet ik niet maar eerlijk gezegd maakt dat ook geen verschil om het alsnog te koppelen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_183358791
Want alle reeksen die we op FOK! hebben bestaan alleen uit FOK!-geïnitieerde of door crew geopende topics?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2018 12:50:54 ]
  One tough cookie zondag 25 november 2018 @ 12:45:19 #252
169210 liesje1979
pi_183358845
quote:
99s.gif Op zondag 25 november 2018 12:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

Aangezien het dit jaar niet door FOK! zelf is opgezet maar door Samzz is het inderdaad niet een reeks met voorgaande jaren.

Waarom die van 14 niet bij 15 16 en 17 zit weet ik niet maar eerlijk gezegd maakt dat ook geen verschil om het alsnog te koppelen.
Natuurlijk maakt het wel verschil om alsnog te koppelen, het maakt de reeks een stuk makkelijker terug te lezen. En deze kerstpakkettenactie zou er ook gewoon bij moeten, ongeacht wie het organiseert.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 25 november 2018 @ 13:00:28 #253
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_183359033
oke, alle topics 2014 los gekoppeld van oude reeks, 2018 idem
en allemaal gekoppeld aan reeks van 15 16 en 17

Alle volgers die het topic over 2018 volgden zonder te posten hebben het nu niet meer in de myAT
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_183359713
quote:
99s.gif Op zondag 25 november 2018 13:00 schreef Nizno het volgende:
oke, alle topics 2014 los gekoppeld van oude reeks, 2018 idem
en allemaal gekoppeld aan reeks van 15 16 en 17

Alle volgers die het topic over 2018 volgden zonder te posten hebben het nu niet meer in de myAT
You mad?

Dat de topics in voorgaande jaren niet goed gekoppeld zijn heeft toch blijkbaar niks te maken met wie het (niet) organiseert? Want anders had je het nu niet hoeven ‘om te koppelen’, toch?

Is het niet beter om deze reeks naar een ander subforum over te hevelen, want uit alles blijkt dat het modteam van FHF er niks meer mee te maken wil hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 25 november 2018 @ 13:55:55 #255
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_183359811
Nergens voor nodig. FOK!kers voor FOK!kers dus users kunnen een actie prima in FHF zetten.

Aangezien er wel duidelijkheid moest zijn dat de actie dit jaar niet door FOK! zelf is ingezet maar door de user Samzz
en zoals Samzz hier boven al aangaf

quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:28 schreef Samzz het volgende:

Zoek toch niet overal iets achter en let it go O+.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_183360587
quote:
99s.gif Op zondag 25 november 2018 13:55 schreef Nizno het volgende:
de actie dit jaar niet door FOK! zelf is ingezet maar door de user Sammz
Wat dan weer niks te maken heeft met reeks/geen reeks of de vorm ervan.

Kortom; je bent zelf niet duidelijk en niet consistent, en als men je daar op aanspreekt is de rest uiteraard weer aan het zeuren en problemen zoeken.
  One tough cookie zondag 25 november 2018 @ 14:38:11 #257
169210 liesje1979
pi_183360699
FOK!kers voorhelpen FOK!kers
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 25 november 2018 @ 16:02:46 #258
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_183362909
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
FOK!kers voorhelpen FOK!kers
U heeft gelijk,
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 26 november 2018 @ 01:16:56 #259
269689 crew  Viv
pi_183374498
quote:
99s.gif Op zondag 25 november 2018 13:00 schreef Nizno het volgende:
oke, alle topics 2014 los gekoppeld van oude reeks, 2018 idem
en allemaal gekoppeld aan reeks van 15 16 en 17
Thanks! *;

Ik heb inmiddels de overige topics gevonden:

2010 deel 1: FHF / [aangeboden] Kerstpakket, om iemand echt blij te maken
2010 deel 2: FHF / [Aangeboden] nieuwjaarspakket, deel 2
2011 reeks: Topicreeks: Kerstpakkettenactie FHF 2011 #2 : De eerste pakjes!
2012 en 2013 reeks: Topicreeks: [Kerst]pakkettenactie FHF 2012

Dus als je die ook nog zou kunnen koppelen, is het feest compleet! *O*
  zaterdag 9 februari 2019 @ 17:24:22 #260
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184919229
FHF / Minimaal 1500 euro voor nieuw schooljaar

Had een tr geplaatst maar OP is nog steeds leeg. Kan die eindelijk teruggeplaatst worden?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 februari 2019 @ 17:26:21 #261
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184919269
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:24 schreef Faux. het volgende:
FHF / Minimaal 1500 euro voor nieuw schooljaar

Had een tr geplaatst maar OP is nog steeds leeg. Kan die eindelijk teruggeplaatst worden?
er staat een slot op omdat FHF hier niet voor is, dus persoonlijke zie ik ook weinig reden voor het terugzetten van de OP.

Vertel, misschien verander ik van gedachte, wat is de reden dat die wel terug zou moeten in een gesloten topic wat niet FHF is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 9 februari 2019 @ 17:30:15 #262
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184919338
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:26 schreef Nizno het volgende:

[..]

er staat een slot op omdat FHF hier niet voor is, dus persoonlijke zie ik ook weinig reden voor het terugzetten van de OP.

Vertel, misschien verander ik van gedachte, wat is de reden dat die wel terug zou moeten in een gesloten topic wat niet FHF is.
Geloof k is t beleid FOK!-breed om gewoon OP's terug te zetten. Lekker makkelijk om eerst om hulp te vragen en als wij dan tijd steken in reacties, de OP leeg te halen en het topic te slopen. Ik zet altijd TR's als OP's leeggehaald worden en die worden vrijwel altijd gehonoreerd. Vind t ook een beetje wrang dus om nu jou te gaan overtuigen waarom dat ook in FHF zou gelden, maar goed: ik wilde het in het Darwin award-topic zetten. En daar heb je niks aan zonder OP.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_184919436
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:30 schreef Faux. het volgende:

[..]

Geloof k is t beleid FOK!-breed om gewoon OP's terug te zetten. Lekker makkelijk om eerst om hulp te vragen en als wij dan tijd steken in reacties, de OP leeg te halen en het topic te slopen. Ik zet altijd TR's als OP's leeggehaald worden en die worden vrijwel altijd gehonoreerd. Vind t ook een beetje wrang dus om nu jou te gaan overtuigen waarom dat ook in FHF zou gelden, maar goed: ik wilde het in het Darwin award-topic zetten. En daar heb je niks aan zonder OP.
"Ik wil TS in een ander topic uitlachen dus jij moet de OP terug zetten."

;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2019 17:35:06 ]
  zaterdag 9 februari 2019 @ 17:36:19 #264
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184919473
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:34 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

"Ik wil TS in een ander topic uitlachen dus de OP moet terug"

;(
Rare reactie. Je loopt hier lang genoeg om te weten dat OP's gewoon teruggezet worden, of dat moet onlangs veranderd zijn, ik heb geen idee. TS probeerde met een lulverhaal ervoor te zorgen dat iemand voor hem een laptop van 1500 euro zou kopen. Vind je dat geen Darwin-materiaal of snap je gewoon het Darwin-topic niet?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 17:38:16 #265
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184919511
Ik zet zo vaak OP's niet terug
pi_184919521
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:36 schreef Faux. het volgende:

[..]

Rare reactie. Je loopt hier lang genoeg om te weten dat OP's gewoon teruggezet worden, of dat moet onlangs veranderd zijn, ik heb geen idee. TS probeerde met een lulverhaal ervoor te zorgen dat iemand voor hem een laptop van 1500 euro zou kopen. Vind je dat geen Darwin-materiaal of snap je gewoon het Darwin-topic niet?
Naja, ik moet me er verder eigenlijk niet mee bemoeien, dus dat laat ik dan verder ook maar, maar ik snap heel goed dat een moderator geen moeite in een gesloten topic gaat stoppen vanwege een darwin-topic.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 17:42:33 #267
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184919603
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:38 schreef hugecooll het volgende:
Ik zet zo vaak OP's niet terug
Oh. Dan is t blijkbaar geen beleid meer. Of beleid dat niet uitgevoerd wordt. Ik weet t allemaal niet precies. Maar ik weet wel dat er flink persoonlijke en emotionele verhalen in R&P teruggezet zijn onder t mom van OP's worden teruggezet op FOK!

Maar goed, als men daar nu principieel op tegen is, so be it. K vind t niet zo'n raar verzoek dat als iemand met een lachwekkend slecht verhaal probeert dat mensen een dure laptop voor hem kopen, dat ik daar dan een linkje naar plaats in het Darwin-topic. Daar bestaat die hele reeks immers voor.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 17:43:30 #268
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184919622
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:42 schreef Faux. het volgende:

[..]

Oh. Dan is t blijkbaar geen beleid meer. Of beleid dat niet uitgevoerd wordt.
is soort van beleid in WGR en R&P geloof ik
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 februari 2019 @ 17:44:21 #269
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184919640
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:36 schreef Faux. het volgende:

[..]

Rare reactie. Je loopt hier lang genoeg om te weten dat OP's gewoon teruggezet worden, of dat moet onlangs veranderd zijn, ik heb geen idee. TS probeerde met een lulverhaal ervoor te zorgen dat iemand voor hem een laptop van 1500 euro zou kopen. Vind je dat geen Darwin-materiaal of snap je gewoon het Darwin-topic niet?
Dat is wel een rare constatering van het feit dat TS zocht of er idd een regeling was bij de gemeente om een laptop voor zijn studie te kunnen verkrijgen. Of misschien andere opties om een bijdrage te krijgen.

Dus iemand die voor hem een laptop koopt?
Daar vraagt hij niet om.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 9 februari 2019 @ 17:47:40 #270
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184919704
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:38 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Naja, ik moet me er verder eigenlijk niet mee bemoeien, dus dat laat ik dan verder ook maar, maar ik snap heel goed dat een moderator geen moeite in een gesloten topic gaat stoppen vanwege een darwin-topic.
Ja nogmaals, ik vind t niet zo'n raar verzoek. De Darwin-reeks bestaat om mensen die hun geloofwaardig gelijk vergooien in een topic in de spotlights te zetten. Als iedereen dan hun OP's gaan verwijderen als hun OP backfired en de mods zeggen van ja we gaan ze niet terugzetten, kunnen we net zo goed stoppen met die reeks. En dat is zonde, want tis best leuk.

Maar goed, zo belangrijk vind k t ook allemaal niet _O- Was gewoon een simpel verzoekje in een fb-topic
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 17:51:45 #271
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184919785
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:44 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat is wel een rare constatering van het feit dat TS zocht of er idd een regeling was bij de gemeente om een laptop voor zijn studie te kunnen verkrijgen. Of misschien andere opties om een bijdrage te krijgen.

Dus iemand die voor hem een laptop koopt?
Daar vraagt hij niet om.
Onzin. Hij vroeg om geld omdat ie een gamelaptop wilde. En iedereen die enige kaas van IT gegeten heeft wist dat zijn zielige verhaal bullshit was. Zie de reacties in dat topic.

Ironische is dat ik het niet meer kan controleren wat er precies in de OP stond, omdat die weg is. Maar het was een gelogen verhaal en ik snap niet zo goed waarom je die intenties van TS nu verdedigt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 februari 2019 @ 17:55:58 #272
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184919851
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:51 schreef Faux. het volgende:

[..]

Onzin. Hij vroeg om geld omdat ie een gamelaptop wilde. En iedereen die enige kaas van IT gegeten heeft wist dat zijn zielige verhaal bullshit was. Zie de reacties in dat topic.

Ironische is dat ik het niet meer kan controleren wat er precies in de OP stond, omdat die weg is. Maar het was een gelogen verhaal en ik snap niet zo goed waarom je die intenties van TS nu verdedigt.
Ik verdedig de intenties van het topic niet, daarvoor is FHF nog steeds niet, maar beweren dat TS hier kwam bedelen dat iemand anders voor hem een laptop ging kopen is niet waar.

uit zijn OP

quote:
Nu heb ik dus een soort van dossier manager die ik dinsdag heb ontmoet. En die vertelde mij dat hij een jongen die elke dag in totaal 20 kilometer naar z'n school fiets een nieuwe dure fiets had gegeven van het gemeente geld omdat zijn fiets kapot was en zijn ouder te weinig geld had om een nieuwe te kopen.

Nu was dit dus ook mijn idee om hem te vragen of de gemeente eventueel wat geld had om mij tegemoet te komen terwijl ik ondertussen ook natuurlijk bijleg.

Nu is dus de vraag aan jullie of dit eventueel mogelijk is. Of zijn er nog andere mogelijkheden. Tips of ideeën mogen overigens ook
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 9 februari 2019 @ 18:02:08 #273
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184919974
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik verdedig de intenties van het topic niet, daarvoor is FHF nog steeds niet, maar beweren dat TS hier kwam bedelen dat iemand anders voor hem een laptop ging kopen is niet waar.

uit zijn OP

[..]

Ja plaats dan die hele OP _O- Ik wil best m'n woorden terugnemen als blijkt dat ik ongelijk heb, maar als ik de reacties van mezelf en anderen lees in dat topic hadden we blijkbaar wel enige reden om aan te nemen dat OP slechte intenties had en die geld wilde.

Bovendien, of ie letterlijk om geld gevraagd heeft of niet, z'n verhaal klopte van geen kant en hij heeft na afloop z'n OP weggehaald. Ik heb wat moeite daar goede intenties in te zien.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 februari 2019 @ 18:04:31 #274
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184920017
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:02 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ja plaats dan die hele OP _O- Ik wil best m'n woorden terugnemen als blijkt dat ik ongelijk heb, maar als ik de reacties van mezelf en anderen lees in dat topic hadden we blijkbaar wel enige reden om aan te nemen dat OP slechte intenties had en die geld wilde.

Bovendien, of ie letterlijk om geld gevraagd heeft of niet, z'n verhaal klopte van geen kant en hij heeft na afloop z'n OP weggehaald. Ik heb wat moeite daar goede intenties in te zien.
Ik heb ook geen mening over goede intenties.
Echter hij vraagt niet in het topic of iemand hem geld wil geven.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 9 februari 2019 @ 18:12:16 #275
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184920181
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:04 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik heb ook geen mening over goede intenties.
Echter hij vraagt niet in het topic of iemand hem geld wil geven.
Ja dat valt nu wat lastig te controleren als je alleen een halve OP plaatst. Ik ben echt man genoeg om m'n woorden terug te nemen als ik ongelijk heb, maar niet op basis van een selectief citaat.

Maar goed, de intenties van TS daargelaten, het was een OP zonder persoonlijke informatie, ik snap niet zo goed waarom je 'waarom wel?' hanteert in plaats van 'waarom niet?'. In andere fora is t de normaalste zaak van de wereld, ik zie niet zo goed waarom FHF specialer is dan de rest.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 februari 2019 @ 18:17:25 #276
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184920291
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:12 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ja dat valt nu wat lastig te controleren als je alleen een halve OP plaatst. Ik ben echt man genoeg om m'n woorden terug te nemen als ik ongelijk heb, maar niet op basis van een selectief citaat.
Als je mij niet op mijn woord gelooft dan is dat prima, dan geloof je het ook niet als ik de OP terug zet want ja dan kan ik er ook iets aan hebben veranderd.
quote:
Maar goed, de intenties van TS daargelaten, het was een OP zonder persoonlijke informatie, ik snap niet zo goed waarom je 'waarom wel?' hanteert in plaats van 'waarom niet?'. In andere fora is t de normaalste zaak van de wereld, ik zie niet zo goed waarom FHF specialer is dan de rest.
FHF is speciaal want yvonne.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 9 februari 2019 @ 18:25:26 #277
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184920476
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:17 schreef Nizno het volgende:

[..]

Als je mij niet op mijn woord gelooft dan is dat prima, dan geloof je het ook niet als ik de OP terug zet want ja dan kan ik er ook iets aan hebben veranderd.

[..]

FHF is speciaal want yvonne.
Nu overdrijf je. Ik beschuldig je nergens van liegen of manipuleren. Het lijkt me echt niet zo raar dat als jij als onderbouwing van je eigen argument een stuk OP citeert, ik vervolgens om het hele citaat vraag. Je hebt ongetwijfeld enige vorm van opleiding genoten en daarbij moeten citeren; ook dan plaats je een verwijzing naar het hele citaat.

Dat laatste ga ik niet op in, daar kunnen we precies niets mee.

Het begint in ieder geval zonde van onze tijd te worden. Ik dacht dat het een vrij simpel verzoek was dat ik plaatste, als jij diepgewortelde bezwaren hebt om dat niet in te willigen dan kunnen we daar niets aan veranderen helaas.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 20:45:39 #278
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_184923807
Om me er ook maar eens mee te bemoeien.... mijn dochter start komend schooljaar met een opleiding waar ze een laptop van 1600 euro + een tekentablet van 600 euro nodig heeft :')

Echter krijg ze het in bruikleen van het mbo waar ze de opleiding gaat volgen omdat we aantoonbaar niet de financiële middelen hiervoor hebben. Misschien is zoiets ook wel mogelijk voor de betreffende vraagsteller?
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:21:31 #279
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184924760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 20:45 schreef Ireth het volgende:
Om me er ook maar eens mee te bemoeien.... mijn dochter start komend schooljaar met een opleiding waar ze een laptop van 1600 euro + een tekentablet van 600 euro nodig heeft :')

Echter krijg ze het in bruikleen van het mbo waar ze de opleiding gaat volgen omdat we aantoonbaar niet de financiële middelen hiervoor hebben. Misschien is zoiets ook wel mogelijk voor de betreffende vraagsteller?
Ik zou hier nog eens goed onderzoek naar doen als ik jou was. Waar zou je ooit zo'n dure laptop voor nodig hebben? Voor de studie informatica, waar we werken met graphics rendering en andere heftige programma's, heb ik genoeg aan een laptop van ~500-600 euro. Laptops van 1600 euro koop je alleen als je heftig wilt gamen, of wil betalen voor snufjes als touchscreens die buigen oid.

Laat de roc maar uitleggen waarom je zo'n dure laptop nodig zou hebben. Als je een link stuurt met de vereisten wil ik ook met plezier voor je kijken, want het bestaat niet dat je het nodig hebt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 februari 2019 @ 21:25:37 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_184924889
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:21 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik zou hier nog eens goed onderzoek naar doen als ik jou was. Waar zou je ooit zo'n dure laptop voor nodig hebben? Voor de studie informatica, waar we werken met graphics rendering en andere heftige programma's, heb ik genoeg aan een laptop van ~500-600 euro. Laptops van 1600 euro koop je alleen als je heftig wilt gamen, of wil betalen voor snufjes als touchscreens die buigen oid.

Laat de roc maar uitleggen waarom je zo'n dure laptop nodig zou hebben. Als je een link stuurt met de vereisten wil ik ook met plezier voor je kijken, want het bestaat niet dat je het nodig hebt.
Toevallig ken ik Ireth en haar dochter persoonlijk, en uitgaande van wat ik weet gaat het om grafische opleiding. Daarvoor is dus wel degelijk een daarvoor uitgeruste laptop voor nodig.

Ik vind je nogal denigrerend overkomen als ik eerlijk mag zijn. Heb je een reden om jezelf zo verheven boven de anderen in deze discussie op te stellen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:29:53 #281
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184925042
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:25 schreef DJMO het volgende:

[..]

Toevallig ken ik Ireth en haar dochter persoonlijk, en uitgaande van wat ik weet gaat het om grafische opleiding. Daarvoor is dus wel degelijk een daarvoor uitgeruste laptop voor nodig.

Ik vind je nogal denigrerend overkomen als ik eerlijk mag zijn. Heb je een reden om jezelf zo verheven boven de anderen in deze discussie op te stellen?
Wat een rare reactie. Ik weet dat opleidingen soms rare eisen stellen aan wat je nodig zou hebben qua laptop, en dat mensen veel te veel geld uitgeven. Geld dat ze soms niet hebben of niet willen uitgeven daaraan. Vervolgens bied ik aan om te kijken wat de roc precies vraagt omdat er mogelijk kosten bespaard kunnen worden. Hoe je dat verdraait naar 'denigrerend' en 'verheven boven anderen' is mij een absoluut raadsel en een hele vreemde manier om je in een discussie te mengen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:35:03 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184925183
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:25 schreef DJMO het volgende:

[..]

Toevallig ken ik Ireth en haar dochter persoonlijk, en uitgaande van wat ik weet gaat het om grafische opleiding. Daarvoor is dus wel degelijk een daarvoor uitgeruste laptop voor nodig.

Ik vind je nogal denigrerend overkomen als ik eerlijk mag zijn. Heb je een reden om jezelf zo verheven boven de anderen in deze discussie op te stellen?
Oh ik lees het juist heel anders. Relativerend. Want Faux heeft in principe gelijk. Tegenwoordig zijn kneiterdure laptops voor studies niet meer nodig, ondanks dat de school graag anders beweert (god knows why?).

Mijn zusje doet ook een grafische opleiding en 'moest' daar de nieuwste Apple laptop voor hebben volgens de docenten. Ze heeft een refurbished macbook uit 2016 gekocht en die doet het perfect. En kostte zéker geen 1600 euro, nog niet de helft.

Het is zeker een goed idee te kijken welke eisen er gesteld worden aan een laptop en of daar ook een goedkopere voor gevonden kan worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:38:23 #283
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184925272
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh ik lees het juist heel anders. Relativerend. Want Faux heeft in principe gelijk. Tegenwoordig zijn kneiterdure laptops voor studies niet meer nodig, ondanks dat de school graag anders beweert (god knows why?).

Mijn zusje doet ook een grafische opleiding en 'moest' daar de nieuwste Apple laptop voor hebben volgens de docenten. Ze heeft een refurbished macbook uit 2016 gekocht en die doet het perfect. En kostte zéker geen 1600 euro, nog niet de helft.

Het is zeker een goed idee te kijken welke eisen er gesteld worden aan een laptop en of daar ook een goedkopere voor gevonden kan worden.
Dank. Ik ben echt een beetje verbaasd waarom ik zulke termen over me heen krijg als ik aanbied te kijken hoe Ireth mogelijk kosten zou kunnen besparen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 februari 2019 @ 21:39:57 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_184925320
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:29 schreef Faux. het volgende:

[..]

Wat een rare reactie. Ik weet dat opleidingen soms rare eisen stellen aan wat je nodig zou hebben qua laptop, en dat mensen veel te veel geld uitgeven. Geld dat ze soms niet hebben of niet willen uitgeven daaraan. Vervolgens bied ik aan om te kijken wat de roc precies vraagt omdat er mogelijk kosten bespaard kunnen worden. Hoe je dat verdraait naar 'denigrerend' en 'verheven boven anderen' is mij een absoluut raadsel en een hele vreemde manier om je in een discussie te mengen.
Het ging me meer om je toon vandaag: ook je reacties richting Nizno dat je eiste dat die OP teruggezet zou worden. En dan tegen Ireth zeggen dat je wil meekijken, terwijl ze duidelijk al aangeeft dat ze die laptop + tablet al in bruikleen hebben gekregen van het ROC.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:40:16 #285
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_184925325
Dochter gaat de opleiding game artist doen op het GLU en de vereiste specs bereik je niet met een goedkoper systeem voor de volle 4 jaren. Een goedkoper systeem is na 2 jaar al niet meer bruikbaar en dan dient er een nieuw exemplaar aangeschaft te worden. Maar we gaan er dus geen cent aan uit geven, alles (tot licenties van de benodigde software) krijgt ze de volledige opleiding in bruikleen.

Dochter zal dus niet heftig gaan gamen, maar wel datgene gaan doen en leren waardoor een ander heftig kan gamen 8-)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:42:27 #286
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_184925387
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:38 schreef Faux. het volgende:

[..]

Dank. Ik ben echt een beetje verbaasd waarom ik zulke termen over me heen krijg als ik aanbied te kijken hoe Ireth mogelijk kosten zou kunnen besparen.
Eehhmm... ik ben geen rekenwonder maar volgens mij valt er weinig te besparen op 0 euro ;)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_184925466
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:42 schreef Ireth het volgende:

[..]

Eehhmm... ik ben geen rekenwonder maar volgens mij valt er weinig te besparen op 0 euro ;)
En anders laat je het mij en CoolGuy weten. Begrepen? Je hebt niet voor niets twee sugardaddy’s.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:50:10 #288
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_184925557
Overigens voelde ik me totaal niet aangevallen ofzo door Faux! Dat wilde ik nog even zeggen :)


quote:
6s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En anders laat je het mij en CoolGuy weten. Begrepen? Je hebt niet voor niets twee sugardaddy’s.
:o O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_184925567
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:50 schreef Ireth het volgende:
Overigens voelde ik me totaal niet aangevallen ofzo door Faux! Dat wilde ik nog even zeggen :)

[..]

:o O+
:*
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:51:46 #290
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184925583
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

Het ging me meer om je toon vandaag: ook je reacties richting Nizno dat je eiste dat die OP teruggezet zou worden. En dan tegen Ireth zeggen dat je wil meekijken, terwijl ze duidelijk al aangeeft dat ze die laptop + tablet al in bruikleen hebben gekregen van het ROC.
Eisen :') Nizno en ik hebben een keurige discussie over of een OP teruggeplaatst moet worden of niet, die ik vervolgens eindig met dat ik me erbij neerleg dat het niet gebeurt. Weet niet of Nizno het als onprettig heeft ervaren maar ik vond t een prima interactie.

En 'zeggen dat ik wil meekijken' :') Ik bood aan om even te kijken, of ze t nou in bruikleen heeft gekregen of niet. Dat ding kan nog steeds kapot namelijk. Was gewoon een aanbod, snap niet dat je daar iets negatiefs van weet te maken.

Als je je grote negatieve bril naar users die kritisch zijn over de FP afzet wordt de wereld een stuk mooier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Faux. op 09-02-2019 21:56:49 ]
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:52:08 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184925589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:40 schreef Ireth het volgende:
Dochter gaat de opleiding game artist doen op het GLU en de vereiste specs bereik je niet met een goedkoper systeem voor de volle 4 jaren. Een goedkoper systeem is na 2 jaar al niet meer bruikbaar en dan dient er een nieuw exemplaar aangeschaft te worden. Maar we gaan er dus geen cent aan uit geven, alles (tot licenties van de benodigde software) krijgt ze de volledige opleiding in bruikleen.

Dochter zal dus niet heftig gaan gamen, maar wel datgene gaan doen en leren waardoor een ander heftig kan gamen 8-)
Wat tof *O*.

Fijn dat de school zo meewerkt ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:55:01 #292
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184925642
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:42 schreef Ireth het volgende:

[..]

Eehhmm... ik ben geen rekenwonder maar volgens mij valt er weinig te besparen op 0 euro ;)
Weet ik! Maar het kan kapot gaan natuurlijk en misschien dat je het dan wel zelf moet vervangen, of misschien zaten er voorwaarden aan waardoor het prettiger is om alsnog een goedkopere laptop aan te schaffen, etc. ;) Het was een aanbod omdat ik me zelf altijd erger aan instellingen die dure apparaten voorschrijven (vaak wegens te weinig kennis over de apparaten en vereisten) en dan ouders op hoge kosten jagen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:50 schreef Ireth het volgende:
Overigens voelde ik me totaal niet aangevallen ofzo door Faux! Dat wilde ik nog even zeggen :)
:*
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:57:30 #293
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_184925700
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat tof *O*.

Fijn dat de school zo meewerkt ^O^.
Ik ben ook zo trots als een beer met 7 l*llen op dat grietje. Net 15 jaar en glansrijk al aangenomen voor de betreffende opleiding. Ze moet alleen nog ff haar examen halen van het vmbo :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 februari 2019 @ 22:08:31 #294
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184925958
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:51 schreef Faux. het volgende:
Weet niet of Nizno het als onprettig heeft ervaren maar ik vond t een prima interactie.
De interactie was idd niets mis mee.

Dat klopt.


--

En voor de opleiding van de kinderen maken jullie dit topic nog maar even vol en openen jullie zelf een nieuwe zonder die vol te discussiëren over welke laptop het gaat worden neem ik aan?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:11:44 #295
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184926033
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:08 schreef Nizno het volgende:

[..]

De interactie was idd niets mis mee.

Dat klopt.


--

En voor de opleiding van de kinderen maken jullie dit topic nog maar even vol en openen jullie zelf een nieuwe zonder die vol te discussiëren over welke laptop het gaat worden neem ik aan?
Ik denk dat we het einde van dit topic niet eens redden. Tenzij DJMO nog even iemand de les wil lezen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 februari 2019 @ 22:15:01 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_184926119
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:11 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik denk dat we het einde van dit topic niet eens redden. Tenzij DJMO nog even iemand de les wil lezen.
Neuh, ik heb slaap en ga naar m'n nest. Trustuh!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:15:35 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184926134
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:57 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik ben ook zo trots als een beer met 7 l*llen op dat grietje. Net 15 jaar en glansrijk al aangenomen voor de betreffende opleiding. Ze moet alleen nog ff haar examen halen van het vmbo :D
Terecht zeg :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:17:28 #298
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184926194
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:15 schreef DJMO het volgende:

[..]

Neuh, ik heb slaap en ga naar m'n nest. Trustuh!
Dus je kiest er zelf voor om je opeens in deze discussie te mengen en mij de les te lezen, en als ik en anderen daar dan op reageren dan wordt daar niet meer op gereageerd.

Nou goed. Ieder z'n fatsoen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:31:16 #299
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184926537
Oke ik bagger deze nog ff vol en dan hebben we een frisse start in t nieuwe topic heeeuy
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:31:29 #300
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184926545
Aap noot mies
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:31:40 #301
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184926547
:W
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')