abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 juli 2016 @ 17:14:04 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163762256
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar wat doe je nou met Pokemon Go? Je vangt ze, en dan? Je moet lopen om ze uit hun ei te laten komen ofzo? Maar kan je ook battlen? Of hebben ze dat er gewoon helemaal uitgesloopt?
Vangen
Eieren broeden door te lopen
Vechten in de gym, gym overnemen
Meer vangen


Over Pokemon gesproken, kan ik iemand nog een plezier doen met caviavoer en hooi? De mijne is recent overleden en heb nog best veel over. Gratis af te halen of verzenden tegen verzendkosten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_163762407
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vangen
Eieren broeden door te lopen
Vechten in de gym, gym overnemen
Meer vangen

Over Pokemon gesproken, kan ik iemand nog een plezier doen met caviavoer en hooi? De mijne is recent overleden en heb nog best veel over. Gratis af te halen of verzenden tegen verzendkosten.
Zit er een beetje een grote opening in waar een baby doorheen past en een goed slot? Dan heb ik wellicht interesse!

We zijn nog geen vijf minuten thuis uit de stad en de hele keuken ligt alweer vol met reclamefolders die hij gevonden heeft en overal verspreidt. En zijn nieuwe anti-lek beker is niet echt anti lek als je hem ondersteboven heen en weer schudt -O- En hij heeft bijna al mijn aardbeien opgegeten.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_163762511
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar wat doe je nou met Pokemon Go? Je vangt ze, en dan? Je moet lopen om ze uit hun ei te laten komen ofzo? Maar kan je ook battlen? Of hebben ze dat er gewoon helemaal uitgesloopt?
Dat battlen was het minst interessante aan Pokémon :') Dit spel lijkt me een stuk leuker met daadwerkelijk rond moeten lopen om er een te vangen. Nog toffer zou zijn als er een soort stemherkenning komt en dat je dan heel hard "CATCH" moet roepen. Eens kijken hoeveel mensen er dan nog Pokemon vangen.

Ik heb vandaag overigens pas de eerste vermoedelijke live-speler gezien, een moeder met zoontje die met een telefoon op het gras stonden te kijken naar niks.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 15 juli 2016 @ 18:03:04 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163763111
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 17:21 schreef koei het volgende:

[..]

Zit er een beetje een grote opening in waar een baby doorheen past en een goed slot? Dan heb ik wellicht interesse!

We zijn nog geen vijf minuten thuis uit de stad en de hele keuken ligt alweer vol met reclamefolders die hij gevonden heeft en overal verspreidt. En zijn nieuwe anti-lek beker is niet echt anti lek als je hem ondersteboven heen en weer schudt -O- En hij heeft bijna al mijn aardbeien opgegeten.
Hooi. Niet kooi :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 15 juli 2016 @ 18:32:38 #80
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_163763545
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 17:26 schreef koei het volgende:

[..]

Dat battlen was het minst interessante aan Pokémon :') Dit spel lijkt me een stuk leuker met daadwerkelijk rond moeten lopen om er een te vangen. Nog toffer zou zijn als er een soort stemherkenning komt en dat je dan heel hard "CATCH" moet roepen. Eens kijken hoeveel mensen er dan nog Pokemon vangen.

Ik heb vandaag overigens pas de eerste vermoedelijke live-speler gezien, een moeder met zoontje die met een telefoon op het gras stonden te kijken naar niks.
Alleen verzamelen? Lijkt mij juist saai!
Ook in de games vond ik het battlen altijd het leukst :)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_163766285
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hooi. Niet kooi :D
Oh, ik dacht dat is vast een typo... :') Ze zaten bij jou nooit in een kooi? Of bewaar je die voor later?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_163766314
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Alleen verzamelen? Lijkt mij juist saai!
Ook in de games vond ik het battlen altijd het leukst :)
Tja, mannen zijn jagers, vrouwen verzamelaars ofzo :P
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 15 juli 2016 @ 23:21:30 #83
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163771607
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:58 schreef koei het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat is vast een typo... :') Ze zaten bij jou nooit in een kooi? Of bewaar je die voor later?
Die was na vier jaar wel klaar, dus die is weggegooid. Het eten ga ik naar de opvang brengen denk ik. Ken verder niemand met cavia's in de buurt ook.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_163772378
quote:
19s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die was na vier jaar wel klaar, dus die is weggegooid. Het eten ga ik naar de opvang brengen denk ik. Ken verder niemand met cavia's in de buurt ook.
Is ook een goede bestemming. Wij hebben ons dieet kattenvoer ook naar een asiel gebracht, waren ze heel erg blij mee. Het gewone voer en voorraad kattenbaksteentjes zijn naar mn ouders verhuisd. Genoeg mensen met katten in onze familie :D
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_163802040
Tijdens de rustige weekenddienst Pokemon Go! er eens opgegooid. Best grappig, hier op de zaak meerdere pokestops en een gym op de kno poli. Met een ronkende snorlax erop. :D
  zondag 17 juli 2016 @ 09:50:40 #86
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_163802170
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:16 schreef badboynova het volgende:

[..]

Nope omdat, WINDOWS PHONE HAS NO APPS :') :'(

Ik wil ook een AQmon vangen.
Die zul jij nooit vangen dude!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_163802317
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 09:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die zul jij nooit vangen dude!
this will work
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_163802349
^morguh,bitches!!
  zondag 17 juli 2016 @ 12:50:33 #89
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_163804656
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:03 schreef badboynova het volgende:

[..]

this will work
[ afbeelding ]
Haha :)
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_163964186
Gamescom2016 wordt wel gezellig zonder 3 consolemakers. :P
pi_164011746
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gamescom2016 wordt wel gezellig zonder 3 consolemakers. :P
Sony is wel gewoon aanwezig hoor. Volgens mij doen ze alleen geen persconferentie. Op zich ook niet zo vreemd, een E3 én Gamescom persconferentie is imo niet nodig en teveel in zo'n korte periode.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_164014254
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gamescom2016 wordt wel gezellig zonder 3 consolemakers. :P
Sega, Atari en Commodore?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_164014258
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef koei het volgende:

[..]

Sony is wel gewoon aanwezig hoor. Volgens mij doen ze alleen geen persconferentie. Op zich ook niet zo vreemd, een E3 én Gamescom persconferentie is imo niet nodig en teveel in zo'n korte periode.
met VR om de hoek zouden ze iets meer mogen doen. Microsoft is er gewoon, idem met Nintendo. Of Sony achter de schermen is weet ik niet eens, nog niets gehoord. Zal wel weer in Parijs worden :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_164032583
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 06:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

met VR om de hoek zouden ze iets meer mogen doen. Microsoft is er gewoon, idem met Nintendo. Of Sony achter de schermen is weet ik niet eens, nog niets gehoord. Zal wel weer in Parijs worden :+
Daar hoef je toch geen persconferentie voor te geven? Sterker nog, VR is juist ongeschikt voor een persconferentie omdat je het niet goed kan laten zien imo. Dan moet je iedereen een bril gaan geven. Veel demobooths is veel handiger!

En sowieso zijn persconferenties niet meer van deze tijd imo. Nintendo doet dat een stuk beter!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_164032749
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:49 schreef koei het volgende:

[..]

Daar hoef je toch geen persconferentie voor te geven? Sterker nog, VR is juist ongeschikt voor een persconferentie omdat je het niet goed kan laten zien imo. Dan moet je iedereen een bril gaan geven. Veel demobooths is veel handiger!

En sowieso zijn persconferenties niet meer van deze tijd imo. Nintendo doet dat een stuk beter!
Ik heb het niet over persconferenties, meer over het feit of ze überhaupt aanwezig zijn :+ Daarom zeg ik ook dat Microsoft er ook gewoon is, al geven ze geen persco. Who cares :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_164032783
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb het niet over persconferenties, meer over het feit of ze überhaupt aanwezig zijn :+
Maar ze zijn er toch gewoon? Op Facebook kon je vip-tickets winnen voor de PlayStation booth...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_164032845
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:56 schreef koei het volgende:

[..]

Maar ze zijn er toch gewoon? Op Facebook kon je vip-tickets winnen voor de PlayStation booth...
Ze zijn er vrij licht aanwezig volgens mij. Vorig jaar was het ook erg matig. Met ellenlange rijen voor een VR-ervaring. Kortom, dan krijgt haast niemand wat VR te zien, en diegene die het wel lukt maar vijf minuten. Dat is wel echt crappy kort om een mening te krijgen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_164033145
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze zijn er vrij licht aanwezig volgens mij. Vorig jaar was het ook erg matig. Met ellenlange rijen voor een VR-ervaring. Kortom, dan krijgt haast niemand wat VR te zien, en diegene die het wel lukt maar vijf minuten. Dat is wel echt crappy kort om een mening te krijgen.
Maar vijf minuten een game kunnen spelen is toch normaal op een gamebeurs? Voor de normale bezoekers dus :P Dat was met Kinect voor de release ook zo, dat was ook hopen op een plekje ergens. Die hardware is gewoon te duur om er tig van neer te zetten. Mensen praten er toch wel onderling over en dat is het belangrijkste.

Plus dat iedereen deze beurs toch Nintendo het interessantst vindt. Hier in huis iig wel :') We hebben zelfs er zelfs een PU voor gekocht!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_164035093
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 06:54 schreef Pheno het volgende:

Sega, Atari en Commodore?
Je hebt iig je humor nog niet verloren want dat waren wel de echten van weleer die je noemde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2016 23:03:57 ]
pi_164035127
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:05 schreef koei het volgende:

[..]

Maar vijf minuten een game kunnen spelen is toch normaal op een gamebeurs? Voor de normale bezoekers dus :P Dat was met Kinect voor de release ook zo, dat was ook hopen op een plekje ergens. Die hardware is gewoon te duur om er tig van neer te zetten. Mensen praten er toch wel onderling over en dat is het belangrijkste.

Plus dat iedereen deze beurs toch Nintendo het interessantst vindt. Hier in huis iig wel :') We hebben zelfs er zelfs een PU voor gekocht!
magazines kopen :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')