abonnement Unibet Coolblue
pi_163207765
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 07:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Was het niet realistisch genoeg voor je?
Beetje voorspelbaar allemaal. En inderdaad te veel domme dingen die alleen gebeuren voor 'het verhaal'.
pi_163207801
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 07:41 schreef avotar het volgende:
Interessant hoe overal vrouwen gepositioneerd worden op alle hoge posities.
Sansa, Dany, Lady Mormont, Sand Snake, Cersei/Margaery, Yara.
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Was wat kritiek vanuit de feministische hoek. Daar is wat aan gedaan.
Ach dan vinden ze wel weer wat anders om over te miepen :P
mag het weten
  woensdag 22 juni 2016 @ 08:23:32 #203
2738 Knut
Loyal Dog
pi_163207835
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_163207865
En ik maar denken dat GoT een RLS was vond het al zo raar dat het hier stond..
Ja doei.
pi_163208020
Wow, GGMM werd even hard op zijn plaats gezet wat betreft de speurhonden :D
pi_163208038
Ik heb het gisteravond teruggezien. Eerst vond ik het ook bizar van Sansa om niets te vertellen over Littlefingers leger, maar is dat niet gewoon juist slim van haar? Want anders was Ramsey nooit buiten het kasteel gaan vechten, en was de uiteindelijke overwinning een stuk minder zeker. Voor een belegering van een kasteel heb je wel een enorme overmacht aan mannen nodig namelijk.
pi_163208145
Mr.Mo zit niet op te letten. Die wist niet over wie ik 't had gisteren toen ik 't over Littlefinger had.... ;( :') kan net zo goed alleen kijken 8-)
Ja doei.
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:12:54 #208
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_163208292
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb het gisteravond teruggezien. Eerst vond ik het ook bizar van Sansa om niets te vertellen over Littlefingers leger, maar is dat niet gewoon juist slim van haar? Want anders was Ramsey nooit buiten het kasteel gaan vechten, en was de uiteindelijke overwinning een stuk minder zeker. Voor een belegering van een kasteel heb je wel een enorme overmacht aan mannen nodig namelijk.
Ik interpreteerde het, en dat vond ik ijzersterk gedaan, als sansa die verwachtte dat Jon zo emotioneel zou zijn dat hij in Ramsay zn val zou trappen.
Sansa heeft de boel gered, als Jon beschikking had gehad over de knights of the vale hadden die mogelijk ook uitgemoord geworden.
Slimme zet van haar, goed en subtiel uitgewerkt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_163208770
quote:
Ik interpreteerde het, en dat vond ik ijzersterk gedaan, als sansa die verwachtte dat Jon zo emotioneel zou zijn dat hij in Ramsay zn val zou trappen.
Sansa heeft de boel gered, als Jon beschikking had gehad over de knights of the vale hadden die mogelijk ook uitgemoord geworden.
Slimme zet van haar, goed en subtiel uitgewerkt.
Is het wel zo slim van Sansa? Ik denk uiteindelijk dat LF de grote winnaar gaat worden van deze "battle"!
pi_163208874
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:12 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik interpreteerde het, en dat vond ik ijzersterk gedaan, als sansa die verwachtte dat Jon zo emotioneel zou zijn dat hij in Ramsay zn val zou trappen.
Sansa heeft de boel gered, als Jon beschikking had gehad over de knights of the vale hadden die mogelijk ook uitgemoord geworden.
Slimme zet van haar, goed en subtiel uitgewerkt.
Ik ook. Dit leek geen schrijverluiheid, juist omdat het er zo dik bovenop werd gelegd met Jon die direct aan Sansa vroeg wanneer ze een sterker leger zouden krijgen.

Ik begin me wel te ergeren aan het gebrek aan verschillende persoonlijkheden in GoT. Bijna alle belangrijke mannen zijn ofwel trots en dom, ofwel slim maar niet mannelijk (dwerg / gay). Sansa en Dany zitten daar een beetje tussenin. Dan heb je nog de koele berekenende vrouw en de psychopaat (m), en daar houdt het dan mee op. Als je zo veel verschillende figuren in een verhaal hebt, zou je toch wel wat meer variatie en fantasie (!) kunnen aanbrengen.
pi_163208881
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:41 schreef dedwerg het volgende:

[..]

Is het wel zo slim van Sansa? Ik denk uiteindelijk dat LF de grote winnaar gaat worden van deze "battle"!
Hmjah, dat vermoeden heb ik ook :')
Ja doei.
pi_163208904
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Ik ook. Dit leek geen schrijverluiheid, juist omdat het er zo dik bovenop werd gelegd met Jon die direct aan Sansa vroeg wanneer ze een sterker leger zouden krijgen.

Ik begin me wel te ergeren aan het gebrek aan verschillende persoonlijkheden in GoT. Bijna alle belangrijke mannen zijn ofwel trots en dom, ofwel slim maar niet mannelijk (dwerg / gay). Sansa en Dany zitten daar een beetje tussenin. Dan heb je nog de koele berekenende vrouw en de psychopaat (m), en daar houdt het dan mee op. Als je zo veel verschillende figuren in een verhaal hebt, zou je toch wel wat meer variatie en fantasie (!) kunnen aanbrengen.
Ik vind Jamie niet trots en niet dom en zeker wel mannelijk. Net als wijlen zijn vader.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163208906
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:41 schreef dedwerg het volgende:

[..]

Is het wel zo slim van Sansa? Ik denk uiteindelijk dat LF de grote winnaar gaat worden van deze "battle"!
En dat is misschien maar goed ook. Sansa had door dat Jon op dit moment niet fit to rule is. Hij liep lachend in het zwaard van Ramsey, ondanks Sansa's waarschuwingen. Littlefinger aan de macht (achter de schermen, overigens) is het beste wat het noorden kan overkomen.
pi_163208927
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:41 schreef dedwerg het volgende:

[..]

Is het wel zo slim van Sansa? Ik denk uiteindelijk dat LF de grote winnaar gaat worden van deze "battle"!
maar Sansa is denk ik ook wel zo slim genoeg geworden dat ze zich niet meer laat overheersen door andere zoals ze in het begin deed
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_163208940
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind Jamie niet trots en niet dom en zeker wel mannelijk. Net als wijlen zijn vader.
Zijn vader was weer meer een psychopaat. Jamie is voor mij inderdaad een van de weinige echt interessante karakters, samen met Arya en Sansa. Maar dat is toch wel een magere score.
pi_163208964
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:52 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

maar Sansa is denk ik ook wel zo slim genoeg geworden dat ze zich niet meer laat overheersen door andere zoals ze in het begin deed
En Sansa heeft de perfecte positie met de twee machtigste mannen (in het noorden) die haar allebei willen beschermen. Die kan ze tegen elkaar uitspelen als dat nodig is.
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:00:28 #217
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163209086
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En Sansa heeft de perfecte positie met de twee machtigste mannen (in het noorden) die haar allebei willen beschermen. Die kan ze tegen elkaar uitspelen als dat nodig is.
Baelish zijn motieven blijven altijd onduidelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_163209125
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Baelish zijn motieven blijven altijd onduidelijk.
Hij heeft ooit tegen Cersei gezegd dat hij Warden of the North wilde worden mocht hij de Boltons verslaan.
pi_163209172
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Zijn vader was weer meer een psychopaat. Jamie is voor mij inderdaad een van de weinige echt interessante karakters, samen met Arya en Sansa. Maar dat is toch wel een magere score.
En Daario Naharis is natuurlijk erg mannelijk en slim. Alleen niet zo heel erg belangrijk.

Sansa is al vrijwel de hele serie mijn favoriete character O+ En het is mooi te zien hoe ze van typische naieve Stark verworden is tot een veel slimmere meid die niet meer zo typisch Stark is. Net als Arya, maar die had dat altijd al in zich. Vriendlief en ik hadden nog een hele verhitte discussie over Sansa's grijns in het laatste shot. Hij vond dat belachelijk en niet bij Sansa passen (daarbij is het volgens hem nooit een pretje om iemand door honden te zien worden verscheurd). Ik vond het juist wel bij het moment en de verandering in Sansa's karakter passen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:13:02 #220
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_163209351
Volgende aflevering carice dood?

Zou het kunnen zijn dat wanneer Mel dood gaat, Jon ook dood neer valt?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:20:00 #221
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163209494
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:13 schreef mokkiemok het volgende:
Volgende aflevering carice dood?

Zou het kunnen zijn dat wanneer Mel dood gaat, Jon ook dood neer valt?
Niemand weet hoe de lord of light magic werkt, dus het is een mogelijkheid.
Wel een echte tof plotelement als dat zo gebeurt, goed bedacht! :D. Davos die eigenhandig de prophecy om zeep helpt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163209548
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En Daario Naharis is natuurlijk erg mannelijk en slim. Alleen niet zo heel erg belangrijk.

Sansa is al vrijwel de hele serie mijn favoriete character O+ En het is mooi te zien hoe ze van typische naieve Stark verworden is tot een veel slimmere meid die niet meer zo typisch Stark is. Net als Arya, maar die had dat altijd al in zich. Vriendlief en ik hadden nog een hele verhitte discussie over Sansa's grijns in het laatste shot. Hij vond dat belachelijk en niet bij Sansa passen (daarbij is het volgens hem nooit een pretje om iemand door honden te zien worden verscheurd). Ik vond het juist wel bij het moment en de verandering in Sansa's karakter passen.
De vorige acteur die Daario speelde was dan weer verwijfd mannelijk, beetje Johnny Depp / Tygo Gernands Stylo. Maar in de bijfiguren is er zeker een stuk meer variatie.

Ben het met jou eens in die discussie. Was ook veelzeggend dat Sansa bleef kijken naar dat gruwelijke tafereel, tot Ramsey daadwerkelijk dood was. Zo ook die glimlach toen ze Winterfell binnen reed. In een van die eendimensionale kritiekfilmpjes werd dat ook als compleet belachelijk gezien, omdat haar broertje net dood was. Maar Sansa had al afscheid genomen van Rickon omdat ze 100% zeker wist dat hij zou overlijden. Het is alsof een terminaal ziek familielid overlijdt: nog steeds verdrietig, maar het is niet alsof je dan non-stop aan het huilen bent. Als er zoiets fantastisch gebeurd als het heroveren van je geboortestad, is er best ruimte voor een glimlach.
pi_163209549
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo zit niet op te letten. Die wist niet over wie ik 't had gisteren toen ik 't over Littlefinger had.... ;( :') kan net zo goed alleen kijken 8-)
Ik zou scheiden :{w
Of geef 'm de Varys-treatment.
pi_163209587
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou scheiden :{w
Of geef 'm de Varys-treatment.
Het zegt wel wat als je dat al niet kunt onthouden, of dat je blijkbaar tig uur naar een serie hebt gekeken die je compleet oninteressant vindt :P
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:25:50 #225
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_163209609
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

De vorige acteur die Daario speelde was dan weer verwijfd mannelijk, beetje Johnny Depp / Tygo Gernands Stylo. Maar in de bijfiguren is er zeker een stuk meer variatie.
Zo had ik hem vanuit de boeken ook wel wat geinterpreteerd.
Blauw haar en zo.

quote:
Ben het met jou eens in die discussie. Was ook veelzeggend dat Sansa bleef kijken naar dat gruwelijke tafereel, tot Ramsey daadwerkelijk dood was. Zo ook die glimlach toen ze Winterfell binnen reed. In een van die eendimensionale kritiekfilmpjes werd dat ook als compleet belachelijk gezien, omdat haar broertje net dood was. Maar Sansa had al afscheid genomen van Rickon omdat ze 100% zeker wist dat hij zou overlijden. Het is alsof een terminaal ziek familielid overlijdt: nog steeds verdrietig, maar het is niet alsof je dan non-stop aan het huilen bent. Als er zoiets fantastisch gebeurd als het heroveren van je geboortestad, is er best ruimte voor een glimlach.
Als je ook sec bekijkt wat er met Sansa gebeurd is in de loop der tijd, incl. verkrachtingen door twee man en het van dichtbij meemaken van de onthoofding van je vader, dan is een stukje onverschilligheid op een gegeven moment wel een logisch gevolg.
Zeker omdat ze begon als een erg plat en oppervlakkig meisje.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')