abonnement Unibet Coolblue
pi_163182451
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:35:58 #2
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163182563
Nieuwe mijlpaal *O* mijn bloeddruk in het ziekenhuis kan gemeten worden met een normale band in plaats van een brede!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163182566
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:35 schreef LPFAN het volgende:
Nieuwe mijlpaal *O* mijn bloeddruk in het ziekenhuis kan gemeten worden met een normale band in plaats van een brede!
Nice! En is je bloeddruk ook in orde?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:38:20 #4
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163182604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Overnight oats zijn hemels! Al maak ik ze wel vaak met yoghurt ipv melk, want het moet niet te zoet en weeiig worden allemaal. En Artoo, wat een tof verhaal over je wedstrijd! Wel jammer dat je net tussen gewichtsklassen valt lijkt me, als je qua bouw/spieren moeite moet doen om net onder de 72 te komen heb je wel meer een voordeel lijkt me.. Maar heel knap, meteen eerste geworden!
Thanks :) Er tussen vallen is niet persé erg of jammer, trouwens. Klassering wordt gedaan door middel van Wilks punten en die zet je lichaamsgewicht in verhouding met je getilde gewicht. Ik vind het zeker voor een eerste wedstrijd juist beter om me geen zorgen te hoeven maken over mijn gewicht omdat bijvoorbeeld watercutten niet persé bevorderlijk is voor de prestatie...
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163182627
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:38 schreef Artoo het volgende:

[..]

Thanks :) Er tussen vallen is niet persé erg of jammer, trouwens. Klassering wordt gedaan door middel van Wilks punten en die zet je lichaamsgewicht in verhouding met je getilde gewicht. Ik vind het zeker voor een eerste wedstrijd juist beter om me geen zorgen te hoeven maken over mijn gewicht omdat bijvoorbeeld watercutten niet persé bevorderlijk is voor de prestatie...
Oja, dan maakt het ook niet heel veel uit. Bij roeien betekent zwaarder altijd sterker of langer dus dan zitten mensen wel vaak net op het randje van het gewicht wat ze kunnen halen. Maar het is inderdaad ook wel een hoop gestress en niet altijd goed voor je prestatie of gezondheid. Wanneer is het NK nu?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:40:14 #6
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163182635
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nice! En is je bloeddruk ook in orde?
Jah, hebben vergeleken en zat niet veel verschil in.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:41:38 #7
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163182657
Gaaf van je wedstrijd Artoo, mooie cijfers ook _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:50:34 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163182818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:33 schreef Negentiendertig het volgende:

Tink, wat kut dat je nog steeds zo'n last hebt. Sterkte :* hoe gaat het met rustig aan doen?
Mwoah, gisteren dagje thuis gewerkt, maar 's avonds wel gaan paardrijden en toch nog even langs de potentiële trouwlocatie gereden. Vandaag dagje kantoor, vanavond mag ik niks doen van vriendlief. Hij doet boodschappen en kookt.

Morgen halve dag werken, tussendoor een bananenbrood bakken (ik ben alleen m'n recept kwijt) en dan 's middags vrij. M'n oude loopbaancoach komt bijkletsen en vriendlief coachen, dus na het bijkletsen ga ik een stukje wandelen of boven even lekker in bad liggen ofzo. 's Avonds 'moeten' we even koffie gaan drinken op de manege en nog een plak bananenbrood eten.

Donderdag en vrijdag hele dagen werken. Donderdagavond misschien nog even op en neer naar Breda, vrijdagavond niks. Zaterdag trouwjurken passen, dus veel autorijden, omkleden en emotioneel geneuzel.

Zondag....niks :Z

Uhm, nu ik dit teruglees, denk ik: gaat niet zo goed met dat rustig aan doen van mij -O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
TInk, je zou eens naar een osteopaat kunnen gaan?
Been there, done that. Heeft met mijn schouder destijds wel wat geholpen, maar was akelig duur en behoorlijk pijnlijk. Misschien dat ik wel mijn accupuncturiste aan haar jasje trek.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_163182835
Vrije dag en ik ben om 9:15 naar Bodybalance gegaan :s) had ook - zoals vaker - in m'n bed kunnen blijven :)
pi_163182911
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vrije dag en ik ben om 9:15 naar Bodybalance gegaan :s) had ook - zoals vaker - in m'n bed kunnen blijven :)
^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:50 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mwoah, gisteren dagje thuis gewerkt, maar 's avonds wel gaan paardrijden en toch nog even langs de potentiële trouwlocatie gereden. Vandaag dagje kantoor, vanavond mag ik niks doen van vriendlief. Hij doet boodschappen en kookt.

Morgen halve dag werken, tussendoor een bananenbrood bakken (ik ben alleen m'n recept kwijt) en dan 's middags vrij. M'n oude loopbaancoach komt bijkletsen en vriendlief coachen, dus na het bijkletsen ga ik een stukje wandelen of boven even lekker in bad liggen ofzo. 's Avonds 'moeten' we even koffie gaan drinken op de manege en nog een plak bananenbrood eten.

Donderdag en vrijdag hele dagen werken. Donderdagavond misschien nog even op en neer naar Breda, vrijdagavond niks. Zaterdag trouwjurken passen, dus veel autorijden, omkleden en emotioneel geneuzel.

Zondag....niks :Z

Uhm, nu ik dit teruglees, denk ik: gaat niet zo goed met dat rustig aan doen van mij -O-
o|O wijze raad van zomaar iemand op FOK!: doe nou rustig aan. Ik was net als jij altijd drukdrukdruk, altijd onderweg, dit "moest", dat "moest", maar toen stortte ik keihard in en was ik drie maanden volledig uitgeschakeld en lag ik full-time op de bank te huilen :') Was vrij matig, wens het niemand toe.
pi_163182934
Tink, doe de handrem. 3 maanden huilen en slapen = niet cool.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163182957
Op zich zitten er ook veel leuke en ontspannende dingen bij toch? Wandelen, bakken, bijkletsen. Gewoon op de dag zelf beslissen of je daar ook echt zin in hebt of niet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163182979
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Op zich zitten er ook veel leuke en ontspannende dingen bij toch? Wandelen, bakken, bijkletsen. Gewoon op de dag zelf beslissen of je daar ook echt zin in hebt of niet.
Maar ze MOET zoveel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163182990
En ook leuke dingen kosten veel energie.
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Sport dinsdag 21 juni 2016 @ 11:02:09 #15
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163183026
Vanochtend 71,2. Als het per 100 gram per dag gaat dan is dat wel goed voor mijn geduld. _O-

Lijstje gisteren:

S: workout van 20 min
O: banaan en cracker met pindakaas
L: 2 bth met tonijn en 2 bth met kipfilet
T: kiwi poging :')
D: macaroni met groente en saus. Optimel appel kaneel kwark als toetje.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163183063
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar ze MOET zoveel.
Ja inderdaad, dat idee moet je even loslaten. Gewoon alleen doen als je er op dat moment echt zin en energie voor hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:10:23 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163183181
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:55 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

^O^

[..]

o|O wijze raad van zomaar iemand op FOK!: doe nou rustig aan. Ik was net als jij altijd drukdrukdruk, altijd onderweg, dit "moest", dat "moest", maar toen stortte ik keihard in en was ik drie maanden volledig uitgeschakeld en lag ik full-time op de bank te huilen :') Was vrij matig, wens het niemand toe.
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Tink, doe de handrem. 3 maanden huilen en slapen = niet cool.
Ik weet het, ik weet het... Het is alleen zo verdomd moeilijk om op de handrem te gaan. Alles wat ik doe, vind ik ontzettend leuk. Werken, paardrijden, lekker met de trouwerij bezig zijn, klussen in huis en in de tuin, vriendinnetjes zien, lekker eten koken en bakken en.... ik wil het eigenlijk allemaal niet missen. Aan de andere kant heb ik er geen zak aan als ik nu zo doorga en vervolgens instort. Ik ga wat harder mijn best doen om niet zo m'n best te doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat idee moet je even loslaten. Gewoon alleen doen als je er op dat moment echt zin en energie voor hebt.
Klinkt als een goed advies. Misschien moet ik mijn lijstje maar meteen even downsizen:

Wel werken, bijkletsen met de coach en trouwjurken passen en de rest maar even laten zitten. Klinkt al een stuk overzichtelijker :) Het nadeel is dat ik dan ook veel leuke dingen laat schieten :(

On topic:

O: 3 maïsboterhammen met aardbeien
T: 2 time-outkoekjes
L: 4 maïs met houmous en komkommer.
T: Appel ofzo
D: Kipworst met iets aardappeligs en komkommerappelsalade.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:12:50 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_163183236
ik zou die trouwjurken dus even verzetten. Ik trouwde in mei en ging in november passen en dat was echt ruim op tijd hoor. Tenzij je een Pnina gaat halen bij Kleinfeld misschien ;)
disclaimer
pi_163183296
Over leuke dingen laten schieten kan ik wel meepraten :') Had naar Zuid-Mexico gekund, voor een weekje, combi werk/leisure, maar laten schieten omdat ik weet dat ik dan helemaal verrot op vakantie ga over 2 weekjes. Mja, so be it.

Wat met vrienden afspreken betreft- ik spreek geen weken van tevoren meer af. Vaak gaat het toch om een grotere groep vrienden die samen afspreken, ik haak wel aan als ik zin/energie heb. Jammer dat ik dan af en toe niet mee kan, maar 't is voor m'n Eigen bestwil.

Je verkorte lijstje ziet er al een stuk beter uit! Nu ook echt zo doen he :P
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:26:38 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163183460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:16 schreef Negentiendertig het volgende:
Over leuke dingen laten schieten kan ik wel meepraten :') Had naar Zuid-Mexico gekund, voor een weekje, combi werk/leisure, maar laten schieten omdat ik weet dat ik dan helemaal verrot op vakantie ga over 2 weekjes. Mja, so be it.

Wat met vrienden afspreken betreft- ik spreek geen weken van tevoren meer af. Vaak gaat het toch om een grotere groep vrienden die samen afspreken, ik haak wel aan als ik zin/energie heb. Jammer dat ik dan af en toe niet mee kan, maar 't is voor m'n Eigen bestwil.

Je verkorte lijstje ziet er al een stuk beter uit! Nu ook echt zo doen he :P
Ik doe m'n best O-)

En Skjoe: die trouwjurk kan ik niet verzetten. Mijn moeder en zusje gaan mee en het was al een drama om tussen nu en oktober zegmaar een weekend te vinden dat we allemaal kunnen. Bovendien wil ik heel graag zekerheid of mijn huidige jurk wel de juiste is. Zodra ik zaterdag gehad heb, weet ik dat zeker. Brengt ook weer rust in m'n hoofd :)

Maar goed, werken, jurken en bijkletsen dus. Da's goed te doen hoor.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_163183480
Ontopic soort van :

Weet iemand waar je "kale" kan kopen? Ik begrijp dat dat een boerenkoolsoort is, maar ik zoek het soort waarmee ik deze salade kan maken. Ekoplaza en Marqt al gecheckt, zonder resultaat helaas.
pi_163183496
Kale is gewoon letterlijk boerenkool toch? Ik weet alleen niet of het hier ook in de zomer verkocht wordt. In de VS is dat wel normaler ja.

http://www.ah.nl/producten/product/wi365476/ah-babyboerenkool

Je kan ook dit nemen, had ik laatst ook, beetje tussen sla en boerenkool in.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:34:21 #23
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163183593
Kale is de verzamelnaam van koolsoorten waar boerenkool (In 't engels: 'curly kale') onder valt, maar bijvoorbeeld ook cavolo nero. Maar de overige soorten zijn in Europa niet zo bekend (en ook in de VS wordt meestal de 'curly kale' gebruikt).

Zou dus gewoon voor boerenkool gaan, al is dat in Nederland wel echt een groente met een herfst- en winterteelt, dus op dit moment waarschijnlijk heel moeilijk vers te krijgen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163183604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Kale is gewoon letterlijk boerenkool toch? Ik weet alleen niet of het hier ook in de zomer verkocht wordt. In de VS is dat wel normaler ja.

http://www.ah.nl/producten/product/wi365476/ah-babyboerenkool

Je kan ook dit nemen, had ik laatst ook, beetje tussen sla en boerenkool in.
Yup, maar blijkbaar zijn er dus meerdere soorten boerenkool

http://www.elleeten.nl/Food/Superfood-ABC/Kale-of-boerenkool

De boerenkool hier vind ik ook anders smaken dan dat wat ik at in de US.

Dat zakje ziet er goed uit, morgen maar eens halen. Wellicht een combi van die babyboerenkool en "normale' boerenkool (als ik dat ergens ongesneden kan vinden).

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:34 schreef MutedFaith het volgende:
Kale is de verzamelnaam van koolsoorten waar boerenkool (In 't engels: 'curly kale') onder valt, maar bijvoorbeeld ook cavolo nero. Maar de overige soorten zijn in Europa niet zo bekend (en ook in de VS wordt meestal de 'curly kale' gebruikt).

Zou dus gewoon voor boerenkool gaan, al is dat in Nederland wel echt een groente met een herfst- en winterteelt, dus op dit moment waarschijnlijk heel moeilijk vers te krijgen.
Oh, crap. Zie idd dat het nergens vers te krijgen is momenteel :')
pi_163183658
Cavalo Nero is ook prima hiervoor. De AH verkoopt dat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163183856
Tink, pas goed op jezelf :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163184174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tink, pas goed op jezelf :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
pi_163184193
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Cavalo Nero is ook prima hiervoor. De AH verkoopt dat.
Even gegoogled, ziet er goed uit idd. Ook maar halen, en dan beejte babyboerenkool en dat cavolospul :9

Maar nu eerst...


Het backupbrood heb ik al op, 'k durfde niet aan de oats te beginnen :')
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2016 @ 12:04:35 #29
43556 miss_dynastie
pi_163184230
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Cavalo Nero is ook prima hiervoor. De AH verkoopt dat.
Nu ook? Er staat op internet dat het tot eind maart verkrijgbaar is...

Lijstje:
O: 3 geroosterde boterhammen, 2x slankie 1x witte chocopasta
L: tonijnsalade van ijsbergsla of lolo rosso, tonijn :+ , ei, kwark en likje fritessaus
T: komkommer
D: pesto-zalmlasagne
T: stroopwafel
pi_163184583
Verdict: smaak is absoluut niet verkeerd, structuur valt me ook alles mee, maar ik krijg het niet weg. Te pindakazig ofzo.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 12:23:54 #31
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163184627
Ceasarsalade met linzen was geslaagd. Volgende keer ipv een prefabsalade (en een blikje linzen) maar eens de hele zooi zelf from scratch maken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163185398
Net bij PT geweest, vrijdag woog ik nog 107,3 (de dinsdag daarvoor 106,4) en nu weer 105,5 *O* *O*

Ik kom steeds dichter bij de 100, dat zou 12,3 kilo er af zijn.

Tink, keep your head up O+
pi_163185425
Lijsjuh:
O: tosti ham kaas ketchup
S: 30 minuten AMRAP helemaal naar de klote
B: Uur stappen met hond, beetje uitlopen ofzo.
L: Wrap met kikkererwten, harissa, peterselie, sinaasappel en geitenkaas :9
B: Potentieel nog 6 km fietsen
D: Pasta salade met veel groente, weinig pasta.

En ik moet nog HOERIGveel eiwitten consumeren. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:14:33 #34
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163185549
Hoeren consumeren wel veel eiwitten ja.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163185671
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef MutedFaith het volgende:
Hoeren consumeren wel veel eiwitten ja.
_O-
pi_163185879
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef MutedFaith het volgende:
Hoeren consumeren wel veel eiwitten ja.
Hé bah, ik ben een beeld denker :')
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:32:18 #37
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163185909
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oja, dan maakt het ook niet heel veel uit. Bij roeien betekent zwaarder altijd sterker of langer dus dan zitten mensen wel vaak net op het randje van het gewicht wat ze kunnen halen. Maar het is inderdaad ook wel een hoop gestress en niet altijd goed voor je prestatie of gezondheid. Wanneer is het NK nu?
Klopt, dat is ook begrijpelijk! Er zijn ook wel lifters die dat doen (maar ook genoeg die top liften en echt midden in de gewichtsklasse zitten), maar voor mij is dat nog niet aan de orde. Ik ben nog lang niet goed genoeg om me daar druk over te hoeven maken :P
Het NK is 10 december, tijdens de SAP Cup.
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:36:52 #38
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163186008
Lijstje:

O: Bloemkoolpap met nootjes en banaan
L: Berg broccoli en 2 gekookte eieren
S: Bench programma + UB assistance
T: Stuk peanut butter banana mudcake (recept van Meet Your Macro's)
D: Volkoren macaroni met rode saus, veul groenten, mager gehakt
T: Nog een stuk pbb mudcake + 200g abrikozen :9
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:54:21 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163186311
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:14 schreef MutedFaith het volgende:
Hoeren consumeren wel veel eiwitten ja.
:D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163186663
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Net bij PT geweest, vrijdag woog ik nog 107,3 (de dinsdag daarvoor 106,4) en nu weer 105,5 *O* *O*

Ik kom steeds dichter bij de 100, dat zou 12,3 kilo er af zijn.

Tink, keep your head up O+
Knapppp *O*

Is zo'n personal trainer trouwens niet superduur? Ik wil ook, maar ben een arme student. ;(
pi_163187076
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 12:22 schreef Negentiendertig het volgende:
Verdict: smaak is absoluut niet verkeerd, structuur valt me ook alles mee, maar ik krijg het niet weg. Te pindakazig ofzo.
Het ziet er ook wel erg dik uit, misschien iets meer water of melk erbij?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163187252
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het ziet er ook wel erg dik uit, misschien iets meer water of melk erbij?
Had een halve cup amandelmelk op een halve cup oats. Geen idee of dat "normaal" is? Wellicht dat ik het morgen nog eens probeer, maar dan "naturel" en dan vers fruit erop.
pi_163187303
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:07 schreef Lonaa het volgende:
Lijsjuh:
O: tosti ham kaas ketchup
S: 30 minuten AMRAP helemaal naar de klote
B: Uur stappen met hond, beetje uitlopen ofzo.
L: Wrap met kikkererwten, harissa, peterselie, sinaasappel en geitenkaas :9
B: Potentieel nog 6 km fietsen
D: Pasta salade met veel groente, weinig pasta.

En ik moet nog HOERIGveel eiwitten consumeren. :')
*O* *O* voor sporten *O* *O*

4 uur geslapen, is wel weer genoeg :O
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163187329
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:36 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Had een halve cup amandelmelk op een halve cup oats. Geen idee of dat "normaal" is? Wellicht dat ik het morgen nog eens probeer, maar dan "naturel" en dan vers fruit erop.
Tja ik meet de hoeveelheden nooit af maar zorg altijd de avond van tevoren dat het goed 'nat' staat :P Als het dan de volgende ochtend te dik is doe ik er nog wat extra water bij. Maarja je klinkt alsof je er echt niet enthousiast van wordt, dan zijn er ook legio andere lekkere ontbijtjes toch ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 14:43:55 #45
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163187419
Ik doe meestal 200ml (amandel-)melk op 40 gram oats.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163187510
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:43 schreef MutedFaith het volgende:
Ik doe meestal 200ml (amandel-)melk op 40 gram oats.
Volgens mij was een halve cup meer dan 70 gram :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja ik meet de hoeveelheden nooit af maar zorg altijd de avond van tevoren dat het goed 'nat' staat :P Als het dan de volgende ochtend te dik is doe ik er nog wat extra water bij. Maarja je klinkt alsof je er echt niet enthousiast van wordt, dan zijn er ook legio andere lekkere ontbijtjes toch ;)
Dit stond niet supernat gisteravond. Netaan onder zegmaar :P

Zo vreselijk vond ik het niet hoor! Gewoon de combi van (zoutloze) pindakaas icm blubberige chia en vrij taaie oats.
pi_163187934
Er liggen stroopwafels in de kantine maar ik nam mijn Optimel Kwark, punten voor mezelf! Al heeft het ongeveer net zoveel kcal dus ik weet niet hoeveel het me helpt. Maarja.. langer verzadigd of zo. Ik vind van die fabrieksstroopwafels niet eens superlekker dus ik weet niet waarom het uberhaupt een struggle is, maar tja.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163187955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Er liggen stroopwafels in de kantine maar ik nam mijn Optimel Kwark, punten voor mezelf! Al heeft het ongeveer net zoveel kcal dus ik weet niet hoeveel het me helpt. Maarja.. langer verzadigd of zo. Ik vind van die fabrieksstroopwafels niet eens superlekker dus ik weet niet waarom het uberhaupt een struggle is, maar tja.
En eiwitjes en vitamines en mineralen *O* Allemaal win! Stroopwafels = vooral suiker :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163188014
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:13 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Knapppp *O*

Is zo'n personal trainer trouwens niet superduur? Ik wil ook, maar ben een arme student. ;(
Thanks :)

Ja ben 1020 kwijt, heb het van mijn vakantiegeld en belastingteruggave gedaan.
pi_163188037
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:12 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Thanks :)

Ja ben 1020 kwijt, heb het van mijn vakantiegeld en belastingteruggave gedaan.
Per jaar?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:16:50 #51
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163188110
Verdomme wat 'n geld
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163188140
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Per jaar?
Voor 12 weken :')
  Redactie Sport dinsdag 21 juni 2016 @ 15:17:58 #53
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163188141
Ik had toch PT moeten worden. Jemig wat een geld.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163188160
Ik vind dat eigenlijk nog wel meevallen, ik heb ook wel eens bedragen gehoord van 60-70 euro voor één sessie. Als dit per jaar is en je krijgt 1 of 2 trainingen per week?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:18:54 #55
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163188168
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:17 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Voor 12 weken :')
NEE
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163188173
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:17 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Voor 12 weken :')
Oh hehe, dan neem ik het terug :P Maarja, het werkt voor jou en een operatie is duurder en gevaarlijker!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2016 @ 15:21:14 #57
43556 miss_dynastie
pi_163188224
Als het dat per jaar was, nam ik er drie :') _O-
pi_163188241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Als het dat per jaar was, nam ik er drie :') _O-
Volgens die redenatie kan je er dan nu 3/4 nemen :P Nog even doorsparen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:24:41 #59
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163188286
Ik ben lichtelijk geschokt..
12x schematje uitprinten en paar uurtjes in de week motiveren tot bewegen...

De fuck.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163188648
Meer dan 1000 euro voor 12 weken PT?!

* Negentiendertig dient ontslag in
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:42:16 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163188696
Ik geloof ook dat ik maar PT word. Tering... Neem aan dat je sportschoolabbo enzo daar wel in zit?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2016 @ 15:42:18 #62
43556 miss_dynastie
pi_163188699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:22 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens die redenatie kan je er dan nu 3/4 nemen :P Nog even doorsparen..
Hehe. Nee, het heeft voor mij geen prioriteit. Wil binnenkort wel een nieuwe activity tracker, want die van mij begint echt lelijk te worden -O-
pi_163188702
En de titel is niet verbonden aan een bepaalde opleiding toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2016 @ 15:43:12 #64
43556 miss_dynastie
pi_163188715
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:42 schreef Tink89 het volgende:
Ik geloof ook dat ik maar PT word. Tering... Neem aan dat je sportschoolabbo enzo daar wel in zit?
Als ik jou was zou ik mezelf verkopen als ervaringsdeskundige gone PT, verkoopt als een tiet :Y

Hier is het 750 euro voor 12 keer. Excl. sportschoolabo a minimaal 50 euro. Mag je wel gratis het zwembad in :P
pi_163188763
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:42 schreef Tink89 het volgende:
Ik geloof ook dat ik maar PT word. Tering... Neem aan dat je sportschoolabbo enzo daar wel in zit?
En de huur/hypotheek, verzekeringen, wegenbelasting, OV-jaarkaart van de NS, overige vaste lasten en boodschapjes bij de biologische, linksdraaiende supermarkt ook mag ik hopen :X

Maar pizzapuntje, wat ga je na deze drie maanden doen dan? Weer 1000 euro aftikken voor nog een blok PT? Of het op eigen kracht doen?

En is dit die zelfde PT die zegt dat je op enkel 3 wortels, 12 doperwten, 20 gram kipfilet en 2 druppels melk per dag moet leven?
pi_163188800
Dat personalbody plan is trouwens ook ongeveer zo duur geloof ik, en dan heb je geeneens real life contact met een coach..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163188841
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:24 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben lichtelijk geschokt..
12x schematje uitprinten en paar uurtjes in de week motiveren tot bewegen...

De fuck.
en dan ook nog eens een in mijn ogen slecht eetschema :X

Ik keek sacherijnig in mijn kast want de enige spijkerbroek die een beetje te groot is (in tegenstelling tot belachelijk te groot) en het wel redelijk doet met een riem zit in de wasmachine. Te kleine spijkerbroek van toen ik onder de 70 kg was járen geleden (die ik een maand geleden nog niet paste) uit de kast getrokken. Bam! Hij zit en zit prima _O_ En dat terwijl mijn gewicht amper is veranderd in die tijd :o Sporten helpt *) 80 dagen challenge (80 dagen sporten in 100 dagen) zit er bijna op en ga ik met gemak halen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2016 @ 15:50:20 #68
43556 miss_dynastie
pi_163188884
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:44 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

En de huur/hypotheek, verzekeringen, wegenbelasting, OV-jaarkaart van de NS, overige vaste lasten en boodschapjes bij de biologische, linksdraaiende supermarkt ook mag ik hopen :X

Maar pizzapuntje, wat ga je na deze drie maanden doen dan? Weer 1000 euro aftikken voor nog een blok PT? Of het op eigen kracht doen?

En is dit die zelfde PT die zegt dat je op enkel 3 wortels, 12 doperwten, 20 gram kipfilet en 2 druppels melk per dag moet leven?
Dat is toch op eigen kracht :? Met ondersteuning, maar dat is geen schande. Heb meer moeite met de kwaliteit van de ondersteuning als ik het allemaal zo lees, maar dat betekent niet dat pizzapunt het niet op eigen kracht doet imho.
pi_163188914
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is toch op eigen kracht :? Met ondersteuning, maar dat is geen schande. Heb meer moeite met de kwaliteit van de ondersteuning als ik het allemaal zo lees, maar dat betekent niet dat pizzapunt het niet op eigen kracht doet imho.
Oh, zo bedoelde ik het helemaal niet! Ik heb niks tegen PT's, heb er zelf ook 1 :P Ik bedoelde meer dat ze dan zelf moet gaan kijken wat ze wel/niet mag/wilt eten, wat ze gaat doen qua sport etc.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:51:40 #70
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163188920
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat personalbody plan is trouwens ook ongeveer zo duur geloof ik, en dan heb je geeneens real life contact met een coach..
Nee joh. PBP kost 79 euro per maand, geen 85 euro per week.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Redactie Sport dinsdag 21 juni 2016 @ 15:52:48 #71
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163188943
PBP lijkt me overigens ook wel wat, maar ik wil het eigenlijk toch echt zelf kunnen (en beetje hulp en inspiratie van dit topic...) :9
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2016 @ 15:52:58 #72
43556 miss_dynastie
pi_163188945
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Oh, zo bedoelde ik het helemaal niet! Ik heb niks tegen PT's, heb er zelf ook 1 :P Ik bedoelde meer dat ze dan zelf moet gaan kijken wat ze wel/niet mag/wilt eten, wat ze gaat doen qua sport etc.
Ah, op die fiets. Kijkt een PT geen millimeter verder dan de x weken begeleiding? Kan ik me dan ook weer moeilijk voorstellen.... edit: of wel natuurlijk, dan hou je blijvende omzet, da's belangrijker dan blijvend resultaat _O-
pi_163189001
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nee joh. PBP kost 79 euro per maand, geen 85 euro per week.
Nouja, dus toch 1000 euro per jaar voor alleen mail/appcontact.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163189133
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ah, op die fiets. Kijkt een PT geen millimeter verder dan de x weken begeleiding? Kan ik me dan ook weer moeilijk voorstellen.... edit: of wel natuurlijk, dan hou je blijvende omzet, da's belangrijker dan blijvend resultaat _O-
Dat blijkt, want dat voedingsadvies dat ze krijgt van die gast... :X
pi_163189308
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:42 schreef Tink89 het volgende:
Ik geloof ook dat ik maar PT word. Tering... Neem aan dat je sportschoolabbo enzo daar wel in zit?
Nope, als je nog niet lid zou zijn zou die er nog bij komen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:08:41 #76
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163189330
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:07 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nope, als je nog niet lid zou zijn zou die er nog bij komen.
Oh my, wat een geld dan :@
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163189335
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, dus toch 1000 euro per jaar voor alleen mail/appcontact.
Vind dat ook wel duur. Maar misschien zijn ze wel beter dan de FOK dieetclub!
pi_163189359
*uit lurkmodus*

Tink, pas je een beetje op jezelf? :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:10:04 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163189367
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik mezelf verkopen als ervaringsdeskundige gone PT, verkoopt als een tiet :Y

Hier is het 750 euro voor 12 keer. Excl. sportschoolabo a minimaal 50 euro. Mag je wel gratis het zwembad in :P
Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee. Alleen heb ik een hekel aan sporten... :P
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_163189376
Hierna ga ik met een kennis die nu de opleiding personal trainer doet 1 x per week trainen, en zelf nog minimaal 1 X. Verder op m'n voeding Letten en met diëtist een voedingsschema maken.
pi_163189400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:10 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee. Alleen heb ik een hekel aan sporten... :P
Je moet zorgen dat de ander t goed doet, hoef jij zelf toch niet mee te doen ;)
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:12:37 #82
47102 Elvi
miemkwien
pi_163189419
Voor dat geld kan je 12 keer naar een All You Can Eat-restaurant
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2016 @ 16:12:45 #83
43556 miss_dynastie
pi_163189421
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:10 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee. Alleen heb ik een hekel aan sporten... :P
Joh, je hoeft alleen maar op goed geluk wat te schreeuwen terwijl je een ander half dood ziet gaan... 'je hebt het zelf zover laten komen, waarom dan???' /radmilosodamodus 8-)
grapje, ik weet dat het een heus vak is en het echt wel meer inhoudt dan dat :7
pi_163189909
Als de kilo's er af gaan, zou ik het er wel voor over hebben. Ik vond m'n Fitbit eerst ook onzinnig en duur. Maar nu was die eigenlijk gewoon 10 euro per kilo. :D

Het is alleen balen wanneer de kilo's er weer aankomen en je eigenlijk je geld weggegooid hebt omdat je ook niet hebt geleerd hoe je normaal moet eten. Maar dat moet je dan maar gewoon voorkomen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:33:57 #85
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163189931
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, dus toch 1000 euro per jaar voor alleen mail/appcontact.
Dat is waar. Ik vind 't ook veel te duur.

Maar ik vind 50 euro per maand voor een sportschoolabonnement ook al te duur, daarom heb ik dat ook niet.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163189968
Gewoon alleen nog maar één bakje havermout per dag eten, dan val je af en spaar je geld uit :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163189987
*O* havermout *O*

Met 2 ook allemaal nog wel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163194576
Oke, weer een kantoordinner-fail, ik zit in de stress voor een deadline dus werk vanavond laat door, diner wordt toch die stroopwafel + een cup a soup en de rest van de optimel kwark :') Leuk, een PhD afmaken en in de tussentijd je gezondheid slopen.. Heb ook al een liter cola light op en een halve liter spa vandaag.. Het is echt erg.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:33:05 #89
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163197245
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, weer een kantoordinner-fail, ik zit in de stress voor een deadline dus werk vanavond laat door, diner wordt toch die stroopwafel + een cup a soup en de rest van de optimel kwark :') Leuk, een PhD afmaken en in de tussentijd je gezondheid slopen.. Heb ook al een liter cola light op en een halve liter spa vandaag.. Het is echt erg.
Maar er is geen beter alternatief? Supermarkt op de hoek ofzo? Iemand die even iets van een salade of broodje kan komen brengen? Kun je niet een paar zakken soep op kantoor wegzetten?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:37:45 #90
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_163197467
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, weer een kantoordinner-fail, ik zit in de stress voor een deadline dus werk vanavond laat door, diner wordt toch die stroopwafel + een cup a soup en de rest van de optimel kwark :') Leuk, een PhD afmaken en in de tussentijd je gezondheid slopen.. Heb ook al een liter cola light op en een halve liter spa vandaag.. Het is echt erg.
Lekker dinertje hoor *O*

Hier stap ik nu toch echt officieel over van Afvallen naar Maintenance. De fysio heeft me naar de sportschool gestuurd, dus vanaf nu zie je mij daar roeien op de Concept2 en situps doen en met gewichten rondspringen en met touwen zwaaien. :') Dat ik dit ooit nog zou meemaken. Ik doe het onder begeleiding in een groepje mensen met afstand tot de arbeidsmarkt, dus het niveau ligt niet al te hoog, maar voor mij is het al heel wat :D

Ze zeggen daar dat ik na een training de verbrande calorieën wél moet terugeten, met proteïnerijke dingen. Op zich wel logisch I guess. Ik zou nog wel het laatste beetje bierbuikvet willen kwijtraken, maar ik wil ook weer geen risico lopen op spierafbraak of zo, dus ik hou voor nu wel even 1900 kcal aan. (MFP zegt 2070 kcal voor gelijk blijven, maar dat lijkt me wel héél veel, dus dan heb ik nog een beetje marge...)

gr gr de maintainer
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 20:48:14 #91
382129 crew  Donna
pi_163197875
-10,1 ! Whooooooo! *O*

Inclusief een inmiddels heel goed vochtpercentage en gezond vetpercentage. Nu nog een gezond gewicht!
pi_163198536
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Maar er is geen beter alternatief? Supermarkt op de hoek ofzo? Iemand die even iets van een salade of broodje kan komen brengen? Kun je niet een paar zakken soep op kantoor wegzetten?
Och, ik had als lunch een bak groente dus over dat diner voor een keertje maak k me niet eens zo'n zorgen, meer over alle cafeïne en koolzuur en lange dagen. En er zijn uiteraard wel gezondere opties mogelijk, maar als je echt in een onderzoeksflow zit dan zit je zo in je hoofd dat een onderbreking van een halfuur echt funest kan zijn. Dus dan liever even snel en makkelijk. Maar nu is net mijn computer heel raar gaan doen, het toetsenbord en muis werken niet meer :| heb ze al opnieuw aangesloten maar dat werkt niet.. Ik kon gelukkig alles nog wel opslaan want eerst was het alleen het toetsenbord. Maar nu moet ik dus wel naar huis en haal ik mijn deadline sowieso niet. Wat een kutdag :(

Edit: Pfiew, na een harde reset van de PC doet toch alles het weer. Nog even bikkelen tot de beveiliging me weg komt sturen dan :P

[ Bericht 7% gewijzigd door La_Tramposa op 21-06-2016 21:10:07 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163198916
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:17 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Voor 12 weken :')
Naja, het heeft effect moet je maar denken. :P
pi_163200898
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas, Yakult
S Bodybalance
L in de stad: 12 uurtje met kerriepoeder, kroketje, twee boterhammen, kaas, wat sla en wat aardappelsalade
T koffie met een stukje nougat
D Koreaanse bibimbap, halve la trappe dubbel erbij
  woensdag 22 juni 2016 @ 06:25:34 #95
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163207294
Na t bowlen gisteren nog een halve pizza gehad. Daarmee net onder de 2300 kcal afgesloten. Vandaag dus weer 74.2, want zout, bier en dus vocht.

Nu weer vroeg op voor de honden, moet om 7 uur op een netwerkontbijtje zijn bij de plaatselijke Van der Valk.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 22 juni 2016 @ 06:51:43 #96
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_163207359
Gisteren voor het eerst in een half jaar kunnen volleyballennn na mijn gescheurde enkelbanden.
Doodeng, maar alles goed. En gelukkig klaarde het weer lekker op, dus hebben we het lekker op het strand kunnen doen.
Alles is pijnlijk en stijf (ondanks toch 2 stevige sessies in de sportschool per week), maar geen extra pijntjes in mijn voet.
So that's good 8)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:02:45 #97
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163207403
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef DonnaRush het volgende:
-10,1 ! Whooooooo! *O*

Inclusief een inmiddels heel goed vochtpercentage en gezond vetpercentage. Nu nog een gezond gewicht!
Als je een gezond vetpercentage hebt is je gewicht toch ook gezond? Of zie ik dat nou verkeerd?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:06:52 #98
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163207414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef eleusis het volgende:

[..]

Lekker dinertje hoor *O*

Hier stap ik nu toch echt officieel over van Afvallen naar Maintenance. De fysio heeft me naar de sportschool gestuurd, dus vanaf nu zie je mij daar roeien op de Concept2 en situps doen en met gewichten rondspringen en met touwen zwaaien. :') Dat ik dit ooit nog zou meemaken. Ik doe het onder begeleiding in een groepje mensen met afstand tot de arbeidsmarkt, dus het niveau ligt niet al te hoog, maar voor mij is het al heel wat :D

Ze zeggen daar dat ik na een training de verbrande calorieën wél moet terugeten, met proteïnerijke dingen. Op zich wel logisch I guess. Ik zou nog wel het laatste beetje bierbuikvet willen kwijtraken, maar ik wil ook weer geen risico lopen op spierafbraak of zo, dus ik hou voor nu wel even 1900 kcal aan. (MFP zegt 2070 kcal voor gelijk blijven, maar dat lijkt me wel héél veel, dus dan heb ik nog een beetje marge...)

gr gr de maintainer
Zo snel gaat spierafbraak nou ook weer niet, maar tof dat je aan het sporten bent geslagen.
Hoop dat je net als ik de smaak te pakken krijgt en er een hobby bij krijgt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 07:44:51 #99
382129 crew  Donna
pi_163207590
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 07:02 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Als je een gezond vetpercentage hebt is je gewicht toch ook gezond? Of zie ik dat nou verkeerd?
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt. Het eerste doel was m'n buikvet kwijtraken. Dat is gelukt en daarmee ben ik gezond. Nu inmiddels het vet percentage ook (uiteraard aan de bovengrens) dus we gaan gewoon verder richting een groen BMI. Ik weet dat buikvet en vetpercentage meer zegt, maar ik wil ook wel graag een groen BMI ;)
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2016 @ 07:44:56 #100
43556 miss_dynastie
pi_163207591
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 06:25 schreef MutedFaith het volgende:
Na t bowlen gisteren nog een halve pizza gehad. Daarmee net onder de 2300 kcal afgesloten. Vandaag dus weer 74.2, want zout, bier en dus vocht.

Nu weer vroeg op voor de honden, moet om 7 uur op een netwerkontbijtje zijn bij de plaatselijke Van der Valk.
Netwerken om zeven uur 's ochtends? Ik ben dan echt niet op mijn best :')
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:50:36 #101
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163207625
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 07:44 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dat ligt er aan hoe je het bekijkt. Het eerste doel was m'n buikvet kwijtraken. Dat is gelukt en daarmee ben ik gezond. Nu inmiddels het vet percentage ook (uiteraard aan de bovengrens) dus we gaan gewoon verder richting een groen BMI. Ik weet dat buikvet en vetpercentage meer zegt, maar ik wil ook wel graag een groen BMI ;)
Ik hoop dat je vetpercentage dan nog genoeg kan zakken zodat je BMI groen word :Y
Want je zult ook best zware spieren hebben met een oranje bmi met een gezond vet%.

hoeveel moet je nog voor een groen BMI?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 07:58:16 #102
382129 crew  Donna
pi_163207678
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 07:50 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik hoop dat je vetpercentage dan nog genoeg kan zakken zodat je BMI groen word :Y
Want je zult ook best zware spieren hebben met een oranje bmi met een gezond vet%.

hoeveel moet je nog voor een groen BMI?
Ze houden imo nog een redelijk hoog percentage aan. Vrouwen moeten onder de 33% komen. Daar zit ik nu net onder. Maar ik zit zelf liever natuurlijk nog lager. Dus er is wel wat ruimte in combi met het BMI.

Ik moet nog ongeveer 5 kilo voor een groen BMI.
pi_163207697
Mijn tailleomtrek is gezond, mijn heup-taille verhouding nog gezonder, mijn vetpercentage is gezond en mijn BMI is te hoog. Maar dat komt door dikke benen en billen en blijkbaar genoeg spierweefsel en dat is niet waanzinnig ongezond. Dus ik vind dat ik al op een gezond gewicht zit. Nu nog een kleinere maat kleren, vooral graag broeken als het kan O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 08:02:43 #104
382129 crew  Donna
pi_163207706
Hoe bereken je een heup taille verhouding?

Mijn taille is ook gezond jeej! :D
pi_163207711
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:02 schreef DonnaRush het volgende:
Hoe bereken je een heup taille verhouding?

Mijn taille is ook gezond jeej! :D
Je deelt de omtrek van je taille door de omtrek van je heupen (op het dikste deel). En dat getal moet voor vrouwen geloof ik onder de 0.8 zijn. Ik heb 0.71
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163207725
Bij het nakijken of het wel klopte wat ik zei kom ik ook de Waist-Height-ratio tegen. Ook die is gezond.

Alles gezond, behalve dat getalletje wat toch al discutabel was: BMI.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 08:06:44 #107
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163207727
Denk dat bij mij geen van die maten gezond is volgens de regelgeving.
Had gisteren mijzelf gefilmd tijdens een workout om m'n form te controleren en vind het bijzonder hoe ik dan pas zie dat ik best een "regular" figuur heb.

Terwijl ik eigenlijk bij het aantrekken van een slim-fit overhemd al zoiets zou moeten hebben :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 08:07:09 #108
382129 crew  Donna
pi_163207728
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je deelt de omtrek van je taille door de omtrek van je heupen (op het dikste deel). En dat getal moet voor vrouwen geloof ik onder de 0.8 zijn. Ik heb 0.71
Thanks! Ook gezond haha :Y)
pi_163207734
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:06 schreef Rauw. het volgende:
Denk dat bij mij geen van die maten gezond is volgens de regelgeving.
Had gisteren mijzelf gefilmd tijdens een workout om m'n form te controleren en vind het bijzonder hoe ik dan pas zie dat ik best een "regular" figuur heb.

Terwijl ik eigenlijk bij het aantrekken van een slim-fit overhemd al zoiets zou moeten hebben :')
Jezelf niet als gemiddeld zien als je heel veel bent afgevallen is een heel bekend verschijnsel. Volgens mij 'lijden' we daar allemaal aan hier :X Ik voel me nu nog steeds dik. Gewoon dik.

Maar goed, sportschool :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163207830
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Bij het nakijken of het wel klopte wat ik zei kom ik ook de Waist-Height-ratio tegen. Ook die is gezond.

Alles gezond, behalve dat getalletje wat toch al discutabel was: BMI.
Bij mij ook :Y Net aan, maar val wel keurig binnen de marges. Buik mag nog wel wat miner vooral vind ik zelf.
Mijn man gelooft het predicaat 'overgewicht' ook niet wat mij betreft.
pi_163208211
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Bij het nakijken of het wel klopte wat ik zei kom ik ook de Waist-Height-ratio tegen. Ook die is gezond.

Alles gezond, behalve dat getalletje wat toch al discutabel was: BMI.
Ja, hier ook :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:12:07 #112
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163208279
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 07:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Netwerken om zeven uur 's ochtends? Ik ben dan echt niet op mijn best :')
Liever dat dan' s avonds, als ik al een hele dag heb gewerkt en t thuisfront ook wakker is.

De tijd went, ik heb t voor mijn oude werkgever dik 2 jaar wekelijks gedaan. En sinds ik daar weg ben wordt ik regelmatig als vervanger van iemand die niet kan (het is een vaste groep van een man of 30) gevraagd.

Ik loop wat moeilijk vandaag. Bloeduitstorting onder een teennagel, al kan ik me niet herinneren dat ik iets gedaan heb dat dat kan verklaren.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163208286
Zoveel spierpijn. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163208387
Ik heb idee dat al mijn spieren na het sporten belachelijk veel vocht vast houden. Is dat een ding? Of bedenk ik dat gewoon?
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:23:48 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_163208440
Ik heb nauwelijks heupen dus voor een gezonde waist-hip ratio moet ik nog twintig kilo afvallen.

Ook daar geloof ik dus niet zo in :')
disclaimer
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:24:13 #116
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163208448
Ik heb gisteren een bananenbrood gebakken, maar het is deze keer wat droog uitgevallen. Jammer joh... Nog steeds wel lekker, maar na een tweede plak vanmiddag geef ik het weg aan een vriendinnetje dat er wel dol op is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 09:27:58 #117
382129 crew  Donna
pi_163208511
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb idee dat al mijn spieren na het sporten belachelijk veel vocht vast houden. Is dat een ding? Of bedenk ik dat gewoon?
Volgens mij is dat wel normaal ja.
pi_163208521
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:27 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Volgens mij is dat wel normaal ja.
Demotiverend. Gisteren voelde ik me heel dun en gezond en ging ik sporten. Vandaag 1,7 kg zwaarder. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:28:44 #119
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163208532
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb idee dat al mijn spieren na het sporten belachelijk veel vocht vast houden. Is dat een ding? Of bedenk ik dat gewoon?
Dat doen spieren wel, want 't vocht moet helpen om de afvalstoffen af te voeren.

Ik ben zelf op een weegmoment de ochtend na een training ook minimaal 1kg zwaarder dan anders.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:28:53 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_163208535
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb idee dat al mijn spieren na het sporten belachelijk veel vocht vast houden. Is dat een ding? Of bedenk ik dat gewoon?
nee, dat is echt zo volgens mij. Vraag me niet waarom, ben niet zo thuis in bro science :')
disclaimer
pi_163208551
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat is echt zo volgens mij. Vraag me niet waarom, ben niet zo thuis in bro science :')
Dude. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:29:46 #122
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163208553
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Demotiverend. Gisteren voelde ik me heel dun en gezond en ging ik sporten. Vandaag 1,7 kg zwaarder. :')
Yogaën en strekken en shit om het vocht en de afvalstoffen in beweging te brengen, en veel vocht drinken zodat je het allemaal uitscheidt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163208564
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:29 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Yogaën en strekken en shit om het vocht en de afvalstoffen in beweging te brengen, en veel vocht drinken zodat je het allemaal uitscheidt.
Yoga en strekken klinkt leuk, maar ik kan niet eens gaan zitten of iets oprapen van de grond. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163208628
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:22 schreef Sunnythesun het volgende:

Bij mij ook :Y Net aan, maar val wel keurig binnen de marges. Buik mag nog wel wat miner vooral vind ik zelf.
Mijn man gelooft het predicaat 'overgewicht' ook niet wat mij betreft.
Nee, ik vind jou er ook helemaal niet uitzien als iemand met overgewicht.

En nog idioter: voor 1998 had ik met dit gewicht wèl een gezond BMI _O- Er zijn toen plots héél veel dikkerds bijgekomen omdat ze de grens van gezond van 27 verlaagden naar 25.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:35:29 #125
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163208640
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Yoga en strekken klinkt leuk, maar ik kan niet eens gaan zitten of iets oprapen van de grond. :')
Juist dan bewegen.
Had afgelopen vrijdag 3 wods, zaterdag 2k geroeid op laag tempo en eigenlijk bijzonder weinig spierpijn gehad.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 09:35:37 #126
382129 crew  Donna
pi_163208642
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ik vind jou er ook helemaal niet uitzien als iemand met overgewicht.

En nog idioter: voor 1998 had ik met dit gewicht wèl een gezond BMI _O- Er zijn toen plots héél veel dikkerds bijgekomen omdat ze de grens van gezond van 27 verlaagden naar 25.
Was het echt 27 ja?
pi_163208657
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:35 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Juist dan bewegen.
Had afgelopen vrijdag 3 wods, zaterdag 2k geroeid op laag tempo en eigenlijk bijzonder weinig spierpijn gehad.
Ik ga in ieder geval lekker stuk wandelen, en heb flink wat huisklusjes op de planning, die ga ik ook gewoon doen hoor. ;)

Gisteren voor het eerst thrusters gedaan. :7 Leuk! En ik werd geprezen voor mijn techniek. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163208664
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nauwelijks heupen dus voor een gezonde waist-hip ratio moet ik nog twintig kilo afvallen.

Ook daar geloof ik dus niet zo in :')
Als je taille wel onder de 80 cm zit is dat ook prima :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:35 schreef DonnaRush het volgende:

Was het echt 27 ja?
:Y en de reden dat het verschoven is is niet goed onderbouwd en klopt ook niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163208701
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Yoga en strekken klinkt leuk, maar ik kan niet eens gaan zitten of iets oprapen van de grond. :')
(laten) masseren, sauna en pijnstillers :+ Dat middelste is niet altijd handig, maar de rest doe ik wel als ik héél veel spierpijn heb. Maar dat komt eigenlijk alleen voor als ik héél lang niet heb gesport of iets totaal nieuws doe. Zoals toen die Bulgarian split squats een maand terug :X Auw auw auw mijn kont.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163208717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar dat komt eigenlijk alleen voor als ik héél lang niet heb gesport of iets totaal nieuws doe.
Did both. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:40:08 #131
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163208733
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ga in ieder geval lekker stuk wandelen, en heb flink wat huisklusjes op de planning, die ga ik ook gewoon doen hoor. ;)

Gisteren voor het eerst thrusters gedaan. :7 Leuk! En ik werd geprezen voor mijn techniek. :7
Thrusters zijn echt bedacht door een vieze sadist, mijn hele lichaam wil ze gewoon niet doen boven de 35kg :') .
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163208745
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:40 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Thrusters zijn echt bedacht door een vieze sadist, mijn hele lichaam wil ze gewoon niet doen boven de 35kg :') .
Ik vind ze wel heel tof! Ik deed ze met 20 kg, maar dat begon ik te voelen in die stomme schouder, dus ik moet nog even oefenen. Kutschouder.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163208772
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nauwelijks heupen dus voor een gezonde waist-hip ratio moet ik nog twintig kilo afvallen.

Ook daar geloof ik dus niet zo in :')
Ik geloof er wel in, maar ben er ook zo een. Heupen onder de 100, buik 90 :{
Toen ik 62 kg woog was m'n taille <80 cm...
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:42:50 #134
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163208780
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind ze wel heel tof! Ik deed ze met 20 kg, maar dat begon ik te voelen in die stomme schouder, dus ik moet nog even oefenen. Kutschouder.
Ze worden heel snel heel erg zwaar. Maandag deed ik ze nog met 50kg (opgebroken in sets van 3 met protest in ieder deel van 't lichaam).
Gisteravond was ik met kettlebells aan het spelen en ik vernam direct m'n schouders weer vollopen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163208789
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

Ik geloof er wel in, maar ben er ook zo een. Heupen onder de 100, buik 90 :{
Toen ik 62 kg woog was m'n taille <80 cm...
Een appelfiguur dus -O- Had mijn nichtje ook, dikke buik en superslanke benen _O_ Ik was altijd zo jaloers dat ze wel mooie spijkerbroeken aan kon!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163208802
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een appelfiguur dus -O- Had mijn nichtje ook, dikke buik en superslanke benen _O_ Ik was altijd zo jaloers dat ze wel mooie spijkerbroeken aan kon!
Ik heb zo'n vriendinnetje. Zo jaloers op haar benen. En zij is zo jaloers op mijn buik/taille. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163208805
quote:
9s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:42 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ze worden heel snel heel erg zwaar. Maandag deed ik ze nog met 50kg (opgebroken in sets van 3 met protest in ieder deel van 't lichaam).
Gisteravond was ik met kettlebells aan het spelen en ik vernam direct m'n schouders weer vollopen.
Zwaar is best prima.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:44:34 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_163208807
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een appelfiguur dus -O- Had mijn nichtje ook, dikke buik en superslanke benen _O_ Ik was altijd zo jaloers dat ze wel mooie spijkerbroeken aan kon!
Kijk, zo is het gras uiteindelijk áltijd groener aan de overkant _O- O+
disclaimer
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 09:44:36 #139
382129 crew  Donna
pi_163208809
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y en de reden dat het verschoven is is niet goed onderbouwd en klopt ook niet.
Dat komt ook beter overeen met mijn vetpercentage die gezond is nu. M`n BMI is 27.1 nu.

Best raar dat dat zo even aangepast is destijds...
pi_163208818
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:44 schreef Stormqueen het volgende:

Kijk, zo is het gras uiteindelijk áltijd groener aan de overkant _O- O+
Is toch ook zo :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 09:45:39 #141
382129 crew  Donna
pi_163208832
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kijk, zo is het gras uiteindelijk áltijd groener aan de overkant _O- O+
Haha exact. De nicht van m`n vriend heeft ook prachtige benen, maar inderdaad een heel vol bovenlichaam. Weet niet of ik ooit wel 'slanke' benen krijg.
pi_163208852
Ook een appel. ;( Ik vind het helemaal niet tof. Zo'n onvrouwelijk figuur.
pi_163208861
Ik ga echt nóóit slanke benen krijgen, dat weet ik wel zeker. Maar goed, het is al stukken beter dan het was.

Ik ga straks maar eens bij de sportwinkels kijken voor kleren *O* Een winkel verkoopt Under Armor en dat vind ik mooi; daar eerst heen dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:48:23 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_163208873
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ook een appel. ;( Ik vind het helemaal niet tof. Zo'n onvrouwelijk figuur.
nee joh, je moet het gewoon slim verpakken :7
Dus getailleerde jasjes en jurkjes: Ja!
Strak shirt en skinny jeans: Nope!
disclaimer
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:48:30 #145
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163208875
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga echt nóóit slanke benen krijgen, dat weet ik wel zeker. Maar goed, het is al stukken beter dan het was.

Ik ga straks maar eens bij de sportwinkels kijken voor kleren *O* Een winkel verkoopt Under Armor en dat vind ik mooi; daar eerst heen dus.
Daar wil ik binnenkort ook nog heen voor wat broeken en T-shirts, denk dezelfde winkel :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:50:00 #146
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163208899
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zwaar is best prima.
PR's breken in de WOD (x meerdere herhalingen) is best leuk ja. _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163208907
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee joh, je moet het gewoon slim verpakken :7
Dus getailleerde jasjes en jurkjes: Ja!
Strak shirt en skinny jeans: Nope!
Ik draag alleen maar skinny's met strakke shirtjes. :@
pi_163208923
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:48 schreef Rauw. het volgende:

Daar wil ik binnenkort ook nog heen voor wat broeken en T-shirts, denk dezelfde winkel :9
Kom jij ook al uit Hoogeveen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:52:13 #149
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163208932
Ik ben wel blij dat ik niet zo'n uber klein onderlichaam heb met 'n pensje erboven, zoals je wel vaak bij afgevallen mannen ziet.

Bovenlichaam mag van mij nog een beetje af, alhoewel ik dan aardig de kreukels in ga waarschijnlijk :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 09:52:41 #150
382129 crew  Donna
pi_163208941
Ik heb mijn nieuwe sneakers aan die ik pas aan mocht van mezelf als ik 10 kilo afgevallen was! *O*
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:52:48 #151
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163208944
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kom jij ook al uit Hoogeveen?
Nee, maar kom wel eens ín HGV, vind het een leuke winkelstraat.

(en een vriend vertelde mij over de winkel waar ze UA verkopen, weer een reden eens heen te gaan)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163209033
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:52 schreef Rauw. het volgende:

Nee, maar kom wel eens ín HGV, vind het een leuke winkelstraat.

(en een vriend vertelde mij over de winkel waar ze UA verkopen, weer een reden eens heen te gaan)
Op die manier :Y Wel jammer dat er steeds meer leeg komt te staan in H'veen -O- Maar dat is volgens mij overal wel aan de hand. En fijn dat we 5 sportwinkels hebben (voor de grootte van de stad volgens mij best veel). Twee grote algemene sportzaken en twee gespecialiseerde hardloopwinkels.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:00:37 #153
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163209090
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga echt nóóit slanke benen krijgen, dat weet ik wel zeker. Maar goed, het is al stukken beter dan het was.

Ik ga straks maar eens bij de sportwinkels kijken voor kleren *O* Een winkel verkoopt Under Armor en dat vind ik mooi; daar eerst heen dus.
Under Armour *O*

Ik vorige week ergens, voor ik ging lopen:

[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:01:20 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_163209111
waar is je cape?
disclaimer
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:02:01 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_163209131
Oh, captain america heeft geen cape -O-
disclaimer
pi_163209196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:00 schreef MutedFaith het volgende:

Under Armour *O*

Ik vorige week ergens, voor ik ging lopen:

[ afbeelding ]
_O_

Staat je goed :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:09:24 #157
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163209292
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op die manier :Y Wel jammer dat er steeds meer leeg komt te staan in H'veen -O- Maar dat is volgens mij overal wel aan de hand. En fijn dat we 5 sportwinkels hebben (voor de grootte van de stad volgens mij best veel). Twee grote algemene sportzaken en twee gespecialiseerde hardloopwinkels.
Gaat in Emmen net zo, maar toch een hele leuke plaats om te winkelen.
Hoogeveen heeft gewoon een leuk sfeertje en is ruim opgezet.
(En op 300 meter gratis parkeren, vlak voor waar de betaald parkeerzone begint :') )
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport woensdag 22 juni 2016 @ 10:11:25 #158
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163209325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op die manier :Y Wel jammer dat er steeds meer leeg komt te staan in H'veen -O- Maar dat is volgens mij overal wel aan de hand. En fijn dat we 5 sportwinkels hebben (voor de grootte van de stad volgens mij best veel). Twee grote algemene sportzaken en twee gespecialiseerde hardloopwinkels.
Toen ik er nog woonde was het al triest toen de Free Recordshop enzo weggingen, maar nu is het volgensmij nog erger.. ik winkel er niet graag meer in ieder geval
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163209326
Als ik de Under Armour van mijn vriend aantrek lijk ik best slank. Dus ik hoop dat de vrouwencollectie datzelfde effect heeft *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Sport woensdag 22 juni 2016 @ 10:11:55 #160
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163209334
Oh wacht, Hoogeveen. Laat dan maar
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:13:25 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_163209355
in Eindhoven komen ook steeds meer outlets en big bazaars en lege panden.
Vooral de V&D van zeven etages is nogal een olifant in de kamer.
Maar hier komt er nu wel weer echt leuk spul voor terug, veel design en kleine ondernemers en speciaalzaakjes, echt heel tof. Het was hier jarenlang een walhalla van dertig Ici Paris XL-len, zes H&M's, veertien kruidvatten, nou ja, je kent het wel. Ben blij dat dat minder wordt.
disclaimer
pi_163209382
Vanavond een kookworkshop. Weet niet echt wat ik moet verwachten, waarschijnlijk gaan we iets van curry maken. De rest van de dag hou ik in ieder geval maar rustig, dan kan het alleen maar meevallen.

O: Havermout met cruesli balans
L: 2 geroosterde boterhammen, sambal smeerkaas en gebakken courgette
T: Groene smoothie van Naked, als deze wel iets beter te drinken is
D: Kookworkshop

Ik plan m'n eten steeds vaker vooruit in. :') En kreeg de melding dat ik vandaag al 50 dagen achter elkaar heb ingelogd op MFP. Had eigenlijk niet verwacht dat ik het zo lang bij zou blijven houden, maar het geeft me echt meer hou vast.
pi_163209385
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:11 schreef DeLuna het volgende:

Toen ik er nog woonde was het al triest toen de Free Recordshop enzo weggingen, maar nu is het volgensmij nog erger.. ik winkel er niet graag meer in ieder geval
Pet staat leeg, die Blauwe schuur oid staat leeg, Dixons is weg, Halfords is weg, Houtbrox is weg (waar Duthler zat), Schoenenreus is weg, Marskramer is weg sowieso veel leegstand rond noordzijde Hoofdstraat. Meeste van die winkelpanden staan of leeg of een andere winkel heeft er iets in staan als reclameopvulling of er zit een tijdelijke prijsstunter in. Echt, waardeloos. Scheer en Foppen zal ook wel weg gaan, want failliet en bij overname van andere ketens sloten de vestigingen in Hoogeveen elke keer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163209402
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
in Eindhoven komen ook steeds meer outlets en big bazaars en lege panden.
Vooral de V&D van zeven etages is nogal een olifant in de kamer.
Maar hier komt er nu wel weer echt leuk spul voor terug, veel design en kleine ondernemers en speciaalzaakjes, echt heel tof. Het was hier jarenlang een walhalla van dertig Ici Paris XL-len, zes H&M's, veertien kruidvatten, nou ja, je kent het wel. Ben blij dat dat minder wordt.
Het barst hier ook van de big bazaars en soortgelijke goedkope zooi winkels. En drogisterijen. Zoveel drogisterijen. 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:15:49 #165
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163209404
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
in Eindhoven komen ook steeds meer outlets en big bazaars en lege panden.
Vooral de V&D van zeven etages is nogal een olifant in de kamer.
Maar hier komt er nu wel weer echt leuk spul voor terug, veel design en kleine ondernemers en speciaalzaakjes, echt heel tof. Het was hier jarenlang een walhalla van dertig Ici Paris XL-len, zes H&M's, veertien kruidvatten, nou ja, je kent het wel. Ben blij dat dat minder wordt.
Onze ex-V&D (in het hart van het centrum) gaat komende zaterdag weer open als een soort van bazaar van lokale ondernemers (als ik het goed begreep) *O*
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163209408
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:14 schreef Myraela het volgende:
Vanavond een kookworkshop. Weet niet echt wat ik moet verwachten, waarschijnlijk gaan we iets van curry maken. De rest van de dag hou ik in ieder geval maar rustig, dan kan het alleen maar meevallen.

O: Havermout met cruesli balans
L: 2 geroosterde boterhammen, sambal smeerkaas en gebakken courgette
T: Groene smoothie van Naked, als deze wel iets beter te drinken is
D: Kookworkshop

Ik plan m'n eten steeds vaker vooruit in. :') En kreeg de melding dat ik vandaag al 50 dagen achter elkaar heb ingelogd op MFP. Had eigenlijk niet verwacht dat ik het zo lang bij zou blijven houden, maar het geeft me echt meer hou vast.
Wat is het thema van de workshop? Oosters?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:16:03 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_163209411
Maar ja jongens, Hoogeveen. Dat is ook wel een beetje het Somalië onder de Nederlandse steden/dorpen. Samen met Venlo.
disclaimer
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:16:49 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_163209428
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:15 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Onze ex-V&D (in het hart van het centrum) gaat komende zaterdag weer open als een soort van bazaar van lokale ondernemers (als ik het goed begreep) *O*
Waar woon jij?
Ik heb vernomen dat ze dat hier ook willen gaan doen, ben benieuwd!
disclaimer
pi_163209431
quote:
12s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ja jongens, Hoogeveen. Dat is ook wel een beetje het Somalië onder de Nederlandse steden/dorpen. Samen met Venlo.
En Delfzijl. Dat is zo mogelijk nog véél triester.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Sport woensdag 22 juni 2016 @ 10:17:08 #170
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163209435
Ik bedoelde dus Heerenveen, maar goed.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:17:36 #171
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163209441
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waar woon jij?
Ik heb vernomen dat ze dat hier ook willen gaan doen, ben benieuwd!
Emmen
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163209442
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik bedoelde dus Heerenveen, maar goed.
Ik begreep :Y Maar hier ging de Free Record Shop (uiteraard) ook dicht :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:17:43 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_163209445
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En Delfzijl. Dat is zo mogelijk nog véél triester.
da's het eind van de wereld....
disclaimer
pi_163209451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ik vind jou er ook helemaal niet uitzien als iemand met overgewicht.

En nog idioter: voor 1998 had ik met dit gewicht wèl een gezond BMI _O- Er zijn toen plots héél veel dikkerds bijgekomen omdat ze de grens van gezond van 27 verlaagden naar 25.
Ik zag ergens een overzichtje van de richtlijnen door de jaren heen ja.. :D Wel opvallend, want mensen waren toen volgens mij gemiddeld (op het oog) wel dunner.. Misschien dat de toename idd wel te maken heeft met de verschuiving in de norm, maar op het oog heb ik het idee dat meer mensen dik zijn nu. Ingewikkeld :D

Ik vind inmiddels dat ik geen overgewicht meer heb, maar wel nog een beetje te zwaar ben voor mijn bouw :Y Mijn ideale gewicht volgens menig site ligt rond 67. Zelf vind ik 70-72 al heel wat ;)
pi_163209454
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:17 schreef Rauw. het volgende:

Emmen
Ik ben zo benieuwd hoe de Oude Dierentuin gaat worden als stadsparkplangedoedinges *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163209455
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is het thema van de workshop? Oosters?
Het is georganiseerd vanuit een merk dat vooral currypasta's en boemboe's maakt. Voor de rest weten we nog helemaal niets.
  Redactie Sport woensdag 22 juni 2016 @ 10:18:15 #177
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163209460
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begreep :Y Maar hier ging de Free Record Shop (uiteraard) ook dicht :D
Ja het zal in dat soort plaatsen (groot, maar ook niet zo groot) wel vaker zo zijn.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163209462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga echt nóóit slanke benen krijgen, dat weet ik wel zeker. Maar goed, het is al stukken beter dan het was.

Ik ga straks maar eens bij de sportwinkels kijken voor kleren *O* Een winkel verkoopt Under Armor en dat vind ik mooi; daar eerst heen dus.
Volle benen zijn juist mooi en vrouwelijk - vind ik dan.
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:18:52 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_163209470
Ik ging vroeger altijd kamperen in Drenthe met mijn familie dus daar heb ik wel mooie herinneringen aan O+
Zou er alleen pas kunnen wonen als ik ruimschoots gepensioneerd was :')
disclaimer
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:20:27 #180
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163209502
Venlo :')

Maastricht valt qua leegstand gelukkig heel erg mee. Links en rechts wel een leegstand winkeltje, en uiteraard de enorme leegstaande ex-V&D, maar niet opvallend of schokkend veel.

Sittard-Geleen daarentegen, als fusie-gemeente alletwee nog hun Eigen 'centrum' en in total met pijn en moeite genoeg niet-leegstaande winkels om 1 van de 2 fatsoenlijk te vullen. Vooral in Geleen staat er bijna net zoveel leeg als er daadwerkelijk gevuld is. En eind dit jaar lopen er weer een aantal grote huurcontracten (oa H&M) af, en als mijn bronnen kloppen gaan die niet verlengen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163209503
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:18 schreef Wimperkruller het volgende:

Volle benen zijn juist mooi en vrouwelijk - vind ik dan.
Nou, mijn bovenbenen waren per stuk op een gegeven moment dikker dan mijn taille nu _O- 78 cm. Daar is niets vrouwelijks aan :D

edit: ik schrik zelf overigens van die eerste zin :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:21:34 #182
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163209527
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd hoe de Oude Dierentuin gaat worden als stadsparkplangedoedinges *O*
Is al "geopend" en moet best sfeervol zijn nu al.
Zal dit weekend even gaan kijken (Foodtruck festival ook :@ )

Qua (hoeveelheid) eten geen beste week dit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163209532
Hier in Rotterdam vind ik de leegstand ook wel erg meevallen. Niet dat ik er veel van merk, ik kom echt zelden in de stad om te winkelen. En om ergens gezellig te eten/drinken moet je niet naar het centrum toe.
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:22:39 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_163209554
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:20 schreef MutedFaith het volgende:
Venlo :')

Maastricht valt qua leegstand gelukkig heel erg mee. Links en rechts wel een leegstand winkeltje, en uiteraard de enorme leegstaande ex-V&D, maar niet opvallend of schokkend veel.

Sittard-Geleen daarentegen, als fusie-gemeente alletwee nog hun Eigen 'centrum' en in total met pijn en moeite genoeg niet-leegstaande winkels om 1 van de 2 fatsoenlijk te vullen. Vooral in Geleen staat er bijna net zoveel leeg als er daadwerkelijk gevuld is. En eind dit jaar lopen er weer een aantal grote huurcontracten (oa H&M) af, en als mijn bronnen kloppen gaan die niet verlengen.
Maastricht heeft een hoop winkeltoerisme, dat scheelt wel echt een boel. Ik vind dat ook een hele leuke winkelstad O+
disclaimer
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:23:01 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_163209562
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, mijn bovenbenen waren per stuk op een gegeven moment dikker dan mijn taille nu _O- 78 cm. Daar is niets vrouwelijks aan :D

edit: ik schrik zelf overigens van die eerste zin :o
allemamaggies!
disclaimer
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:23:37 #186
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163209567
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging vroeger altijd kamperen in Drenthe met mijn familie dus daar heb ik wel mooie herinneringen aan O+
Zou er alleen pas kunnen wonen als ik ruimschoots gepensioneerd was :')
Wonen kan ik er altijd wel al, maar ik zou ook graag eens werk vinden in de buurt van...
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163209577
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:23 schreef Stormqueen het volgende:

allemamaggies!
Ja -O- Daarom altijd problemen met broeken kopen gehad. Het paste gewoon niet bij mijn bovenbenen. En als ik dan eindelijk de enorme maat had die daar goed zat, dan kon er nog een Isa bij qua taille.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:24:01 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_163209578
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:23 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Wonen kan ik er altijd wel al, maar ik zou ook graag eens werk vinden in de buurt van...
Nou ja precies. Daarom pas na mijn pensioen :')
disclaimer
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:25:19 #189
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163209601
Lijstje voor vandaag:

O: Ontbijtbuffet bij de Van der Valk: bruin broodje met kaas, zalm en komkommer, spiegeleitje met 4 kleine stripjes bacon, bakje aardbeien, kiwi (#metschil) en een glas verse jus d'orange
L: Optimel griekse stijl Framboos, kop kippenbouillon en een stukje brood
T: 2 wilde perzikken
D: HF Roerbaknoedels met Chinese kool, ei en cashewnoten
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163209611
_O- #metschil
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:27:28 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_163209637
ik vreet best veel dingen met schil maar een kiwi is nog nooit in me opgekomen :')
Verder pel ik graag bananen, citrusvruchten, ananassen, meloenen en lychees.
Of is dat achterhaald?
disclaimer
pi_163209641
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:12 schreef MutedFaith het volgende:
Netwerken om zeven uur 's ochtends? Ik ben dan echt niet op mijn best
Liever dat dan' s avonds, als ik al een hele dag heb gewerkt en t thuisfront ook wakker is.

De tijd went, ik heb t voor mijn oude werkgever dik 2 jaar wekelijks gedaan. En sinds ik daar weg ben wordt ik regelmatig als vervanger van iemand die niet kan (het is een vaste groep van een man of 30) gevraagd.

Ik loop wat moeilijk vandaag. Bloeduitstorting onder een teennagel, al kan ik me niet herinneren dat ik iets gedaan heb dat dat kan verklaren.
Hardlopen misschien?

Mij lijkt het trouwens wel leuk, een ontbijtmeeting! Ik houd van ontbijten!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163209649
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik vreet best veel dingen met schil maar een kiwi is nog nooit in me opgekomen :')
Verder pel ik graag bananen, citrusvruchten, ananassen, meloenen en lychees.
Of is dat achterhaald?
Kweetniet.. lijkt me best verstandig om die dingen te pellen ja :X
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:28:50 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_163209658
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Kweetniet.. lijkt me best verstandig om die dingen te pellen ja :X
ja geen idee, misschien loop ik wel massa's nuttige vitamines mis nu ;(
disclaimer
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:29:30 #195
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163209669
En voer je de banaan in MFP in van vóór of ná het schillen SQ? :9 :6
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163209718
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja geen idee, misschien loop ik wel massa's nuttige vitamines mis nu ;(
Dan eet je gewoon een stukje extra toch? ;)
pi_163209740
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:

Hardlopen misschien?

Mij lijkt het trouwens wel leuk, een ontbijtmeeting! Ik houd van ontbijten!
Vrouwelijke Ron Sawnson? *)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163209759
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vrouwelijke Ron Sawnson? *)

[ afbeelding ]
Hmm nee zoute vette ontbijten heb ik meestal niet zoveel zin in :P Maar gewoon het momentje, krantje, kopje thee.. ik doe zo een uur over mijn ontbijt. Terwijl ik mijn avondeten vaak binnen een kwartier opeet en dan naar bed ga :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:35:29 #199
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163209777
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hardlopen misschien?

Mij lijkt het trouwens wel leuk, een ontbijtmeeting! Ik houd van ontbijten!
Denk 't wel. Ik las al ergens dat hardlopers er vaker last van hebben.

Op deze manier houd ik ook van ontbijten. Normaal ben ik daar helemaal niet zo van.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:35:31 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_163209779
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:29 schreef Rauw. het volgende:
En voer je de banaan in MFP in van vóór of ná het schillen SQ? :9 :6
ho, in die discussie heb ik gewoon nog steeds gelijk natuurlijk :P
disclaimer
pi_163209818
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:35 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Denk 't wel. Ik las al ergens dat hardlopers er vaker last van hebben.

Op deze manier houd ik ook van ontbijten. Normaal ben ik daar helemaal niet zo van.
Ja, je voeten zetten uit tijdens het lopen en dan kan er wel eens een drukplek of blaar of blauwe teennagel ontstaan.. Wacht maar tot je marathons gaat lopen :P
Als je het na 8km al hebt vraag ik me wel af of je schoenen niet wat te klein zijn?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163209832
Hotelontbijtjes en dan alleen maar alle verschillende soorten bereidingen van ei en de worstjes en bacon pakken. O+
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:39:10 #203
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163209848
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:38 schreef Myraela het volgende:
Hotelontbijtjes en dan alleen maar alle verschillende soorten bereidingen van ei en de worstjes en bacon pakken. O+
Klinkt als mijn standaard plan-A.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163209851
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

ho, in die discussie heb ik gewoon nog steeds gelijk natuurlijk :P
Maar wat is hier je mening dan! :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:40:12 #205
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163209861
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ho, in die discussie heb ik gewoon nog steeds gelijk natuurlijk :P
Natuurlijk!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163209864
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:38 schreef Myraela het volgende:
Hotelontbijtjes en dan alleen maar alle verschillende soorten bereidingen van ei en de worstjes en bacon pakken. O+
Ik ben ook dol op ontbijtbuffetten _O_ Straks op wintersport weer elke ochtend zo'n kom vol met lekkere dingetjes met dikke yoghurt en dáárna natuurlijk nog warme broodjes met roerei en bacon en verse jus en chocolademelk en ooooo ik ga 5 kilo aankomen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163209870
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ook dol op ontbijtbuffetten _O_ Straks op wintersport weer elke ochtend zo'n kom vol met lekkere dingetjes met dikke yoghurt en dáárna natuurlijk nog warme broodjes met roerei en bacon en verse jus en chocolademelk en ooooo ik ga 5 kilo aankomen _O-
Straks op wintersport? Hoever denk jij vooruit? :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163209911
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:

Straks op wintersport? Hoever denk jij vooruit? :P
Januari 2017 :') Half jaartje. Om en nabij _O- Maar ik heb er nu al zin in :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163209914
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ook dol op ontbijtbuffetten _O_ Straks op wintersport weer elke ochtend zo'n kom vol met lekkere dingetjes met dikke yoghurt en dáárna natuurlijk nog warme broodjes met roerei en bacon en verse jus en chocolademelk en ooooo ik ga 5 kilo aankomen _O-
Ik heb het de laatste keer "netjes" gehouden door in ieder geval het brood te skippen. Was een niet al te groot buffet, dus dan bleef er een bordje met roerei, een gekookt ei en een paar worstjes over. Ik was een gelukkig mens. :9
pi_163209932
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:42 schreef Myraela het volgende:

Ik heb het de laatste keer "netjes" gehouden door in ieder geval het brood te skippen. Was een niet al te groot buffet, dus dan bleef er een bordje met roerei, een gekookt ei en een paar worstjes over. Ik was een gelukkig mens. :9
Ik denk dat ik ook al een eind zou komen door het brood te skippen ja :Y Dat scheelt al veel kcal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163209945
Het minst toffe ontbijt vond ik in Marrakech. Een kleine riad, dus die man maakte gewoon elke dag een plateau met andere dingetjes voor ons. Maar alles was altijd alleen maar zoet. Mijn vriend vond het geweldig, maar ik at meestal maar een stuk brood met boter.
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:47:04 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_163209998
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar wat is hier je mening dan! :o
banaan = zonder schil, want die eet je niet op
disclaimer
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:48:32 #213
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163210023
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, je voeten zetten uit tijdens het lopen en dan kan er wel eens een drukplek of blaar of blauwe teennagel ontstaan.. Wacht maar tot je marathons gaat lopen :P
Als je het na 8km al hebt vraag ik me wel af of je schoenen niet wat te klein zijn?
Ik hoop 't niet, want die hebben ze in zo'n hardloopwinkel heulemaal opgemeten en alles.

Maar als 't van 't hardlopen is zou ik 't eerder aan de kleine of dikke teen verwachten. Nu heb ik t aan de teen-naast-de-dikke-teen.

Ga 't wel eens in de gaten houden. Als 't vaker gaat gebeuren, toch maar voor nieuwe schoenen gaan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163210030
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

banaan = zonder schil, want die eet je niet op
Nee, nogal logisch! Wie vond dat je de schil mee weegt dan 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163210061
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:48 schreef MutedFaith het volgende:
k hoop 't niet, want die hebben ze in zo'n hardloopwinkel heulemaal opgemeten en alles.

Maar als 't van 't hardlopen is zou ik 't eerder aan de kleine of dikke teen verwachten. Nu heb ik t aan de teen-naast-de-dikke-teen.

Ga 't wel eens in de gaten houden. Als 't vaker gaat gebeuren, toch maar voor nieuwe schoenen gaan.
Ja maar ze meten het natuurlijk op hoe het is in een normale situatie, als het warm is zetten je voeten wel meer uit. En met dikke teen bedoel je grote teen? De teen daarnaast is toch vaak het langst, dus op zich niet gek toch? Misschien je teennagels goed kort knippen voor het lopen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:51:28 #216
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163210074
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

banaan = zonder schil, want die eet je niet op
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:52:09 #217
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163210083
Dat heb ik inmiddels ook gedaan, nagels knippen.. Daar ben ik sowieso te laks in, dus daar kan 't ook nog door komen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163210102
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:52 schreef MutedFaith het volgende:
Dat heb ik inmiddels ook gedaan, nagels knippen.. Daar ben ik sowieso te laks in, dus daar kan 't ook nog door komen.
Door het vele wandelen ben ik een pedicure gaan bezoeken en dat is wel zo ontzettend fijn hè O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163210115
Ik heb gisteren 1 van mijn teennagels afgescheurd. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:54:33 #220
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163210123
Ik heb zoeen lelijke voeten, die ga ik echt niet vrijwillig aan iemand laten zien.

Wat op zich ook weer raar is, want zo'n pedicure is precies daarvoor en is ook wel meer gewend waarschijnlijk.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163210187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:54 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb zoeen lelijke voeten, die ga ik echt niet vrijwillig aan iemand laten zien.

Wat op zich ook weer raar is, want zo'n pedicure is precies daarvoor en is ook wel meer gewend waarschijnlijk.
Gewoon doen :Y Wat je zegt- zo'n pedicure heeft zoveel voeten voorbij zien komen.

Zouden meer mensen moeten doen, af en toe even de voetjes laten verzorgen. Zeker nu het zomer is/wordt.
pi_163210196
Maar halen ze dan niet al je eelt weg? Ofzo?
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:59:29 #223
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163210201
Ik voel mij gewoon te mannelijk voor dergelijke dingen :@
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 22 juni 2016 @ 11:00:24 #224
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163210212
Gewoon doen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163210236
Ik heb zo'n elektrieke voetraps gekocht, dat is ook al een verademing!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163210246
Ik koester mijn eelt :@ #blotevoetenloper
pi_163210257
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik koester mijn eelt :@ #blotevoetenloper
Ja, nou, dit. Ik ben zo bang dat de pedicure me weer zachte voetjes geeft, dan kan ik niet meer als een hobbit over alle ondergronden lopen zonder pijn. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163210268
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, nou, dit. Ik ben zo bang dat de pedicure me weer zachte voetjes geeft, dan kan ik niet meer als een hobbit over alle ondergronden lopen zonder pijn. ;(
Mijn voetjes zijn zo zacht van zichzelf dat ik ook nog eens gegarandeerd blaren heb/krijg..
pi_163210272
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mijn voetjes zijn zo zacht van zichzelf dat ik ook nog eens gegarandeerd blaren heb/krijg..
Ja, dat ook :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 22 juni 2016 @ 11:13:51 #230
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163210423
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:20 schreef MutedFaith het volgende:
Venlo :')

Maastricht valt qua leegstand gelukkig heel erg mee. Links en rechts wel een leegstand winkeltje, en uiteraard de enorme leegstaande ex-V&D, maar niet opvallend of schokkend veel.

Sittard-Geleen daarentegen, als fusie-gemeente alletwee nog hun Eigen 'centrum' en in total met pijn en moeite genoeg niet-leegstaande winkels om 1 van de 2 fatsoenlijk te vullen. Vooral in Geleen staat er bijna net zoveel leeg als er daadwerkelijk gevuld is. En eind dit jaar lopen er weer een aantal grote huurcontracten (oa H&M) af, en als mijn bronnen kloppen gaan die niet verlengen.
Sittard-Geleen heb ik de eerste 18 jaar van m'n leven gewoond, maar is inderdaad niet veel meer nee. Maastricht vind ik overrated (klote kinderkopjes overal). Doe mij maar Den Bosch, Eindhoven of Breda. In Tilburg komt helaas ook steeds meer leeg te staan :(

En verder ben ik weer eens kotsmisselijk. Het wordt vast weer zo'n dag... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_163210460
In de oude V&D in Alkmaar hebben ze momenteel een 'Bring Your Own Office' :D Kleine zelfstandige ondernemers kunnen daar een bureau kwijt en werken. En dus vooral ook netwerken en zo. Leuk idee :Y
Geen idee wat er verder gaat gebeuren met dat mooie pand.. -O-
  woensdag 22 juni 2016 @ 11:36:31 #232
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163210871
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:13 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Sittard-Geleen heb ik de eerste 18 jaar van m'n leven gewoond, maar is inderdaad niet veel meer nee. Maastricht vind ik overrated (klote kinderkopjes overal). Doe mij maar Den Bosch, Eindhoven of Breda. In Tilburg komt helaas ook steeds meer leeg te staan :(

En verder ben ik weer eens kotsmisselijk. Het wordt vast weer zo'n dag... -O-
Ik hou juist van de sfeer die Maastricht uitademt, mede door die kinderkopjes.

Is een stad als Den Bosch of Eindhoven dan zoveel veranderd in de laatste 6-7 jaar? Want toen ik daar voor 't laatst was vond ik beide qua (winkel-)stad echt enorm tegenvallen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 juni 2016 @ 11:40:15 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_163210960
Ik hou van Maastricht, mijn schoenen niet zo :P

Pedicure twijfel ik al tijden over... De laatste keer dat ik geweest ben, kon ik daarna een week niet op hakken lopen omdat het pijn deed.

Ik hang net op/onder 75 en daar baal ik van.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 22 juni 2016 @ 11:57:12 #234
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163211341
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik hou van Maastricht, mijn schoenen niet zo :P

Pedicure twijfel ik al tijden over... De laatste keer dat ik geweest ben, kon ik daarna een week niet op hakken lopen omdat het pijn deed.

Ik hang net op/onder 75 en daar baal ik van.
Ik ben keurig op gewicht en durf niet naar een pedicure hoor. Heb door jaren zwemmen en dansen echt geen mooie voeten. Zelfs vriendlief mag ze niet bloot zien.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_163211478
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:57 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben keurig op gewicht en durf niet naar een pedicure hoor. Heb door jaren zwemmen en dansen echt geen mooie voeten. Zelfs vriendlief mag ze niet bloot zien.
Wut je draagt sokken in bed ofzo?
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:06:30 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_163211537
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:36 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik hou juist van de sfeer die Maastricht uitademt, mede door die kinderkopjes.

Is een stad als Den Bosch of Eindhoven dan zoveel veranderd in de laatste 6-7 jaar? Want toen ik daar voor 't laatst was vond ik beide qua (winkel-)stad echt enorm tegenvallen.
Den Bosch tegenvallen? Wat is je standaard dan? :D
Eindhoven zal qua sfeer nooit wat worden vrees ik, maar het aanbod is groot en voor mij is het acht minuten lopen vanaf mijn voordeur, dus och. Ik neem het voor lief. :')
disclaimer
pi_163211816
Ik draag ook sokken in bed als 't koud is, vind t altijd raar dat mensen dat raar vinden. :P Maar een pedicure is niet zo erg, die hebben de raarste voeten gezien denk ik zo. Alleen bij mij helpt het gewoon allemaal niet. M'n voeten worden er niet minder pijnlijk door, alleen de nagellak wordt mooier gedaan dan wanneer ik het zelf doe. :P
pi_163212747
Mijn voeten zijn er juist enorm van op vooruit gegaan door de pedicure *O* En dat zachte valt reuze mee, dat is 1 dag dat ik gewoon niet 20+ km moet gaan wandelen.

De sportwinkel had een grote selectie under armour. Voor mannen. Voor vrouwen één rekje met als grootste maat 36. Not kidding :') Wel een zomerjas gekocht (ander merk)! Maat 38 :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163213023
Ik heb een voetenfobie, de gedachte dat iemand aan m'n voeten zit vind ik al afschuwelijk. :')
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:14:49 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_163214134
ik had dat ook myraela, maar ben een maand of drie geleden toch maar een keer gegaan en het was FANTASTISCH O+
Echt, ik ga binnenkort weer O+
disclaimer
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:15:42 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_163214143
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:21 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik draag ook sokken in bed als 't koud is, vind t altijd raar dat mensen dat raar vinden. :P Maar een pedicure is niet zo erg, die hebben de raarste voeten gezien denk ik zo. Alleen bij mij helpt het gewoon allemaal niet. M'n voeten worden er niet minder pijnlijk door, alleen de nagellak wordt mooier gedaan dan wanneer ik het zelf doe. :P
in juni toch niet?

Ik draag ze wel als het vriest nu ik dertig kilo minder meetors. Ik kan anders serieus niet slapen door mijn ijsklompen :')
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 juni 2016 @ 14:19:10 #242
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_163214203
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

in juni toch niet?

Ik draag ze wel als het vriest nu ik dertig kilo minder meetors. Ik kan anders serieus niet slapen door mijn ijsklompen :')
ook in juni... Ik lig deze week alleen in bed, met sokken aan :@
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_163214744
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ook in juni... Ik lig deze week alleen in bed, met sokken aan :@
Haha ik lig ook heel vaak met sokken aan in bed :@ Heb echt ijsklompjes vaak en kan niet slapen met koude voeten. Mijn vriend vindt het geen probleem (zegt hij :X )
pi_163214762
Je vriend mag je voeten niet zien? Denk je dat hij daar naar kijkt dan? :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:57:35 #245
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163214853
#teamgeensokken.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163214888
Ik heb wel geitenwollen sokken voor in bed, maar dat is alleen voor als het heeeeuuuul koud is. Meestal is het eerder te warm.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163214917
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Je vriend mag je voeten niet zien? Denk je dat hij daar naar kijkt dan? :P
Was voor Tink bedoelt denk ik? Die van mij mag ze wel zien, maar kijkt daar inderdaad niet naar *)
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:02:45 #248
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163214931
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb wel geitenwollen sokken voor in bed, maar dat is alleen voor als het heeeeuuuul koud is. Meestal is het eerder te warm.
Dekentje extra over voeteneind
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163214948
quote:
17s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:02 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dekentje extra over voeteneind
Nah, dat helpt niet, als je echt ijsklompvoeten hebt :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:04:43 #250
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_163214954
Zo de komende 5 dagen niet sporten. Mijn spataderen zijn weggespoten in het been waar ik het meeste last van heb. Heel charmant nu 5 dagen dag en nacht aan 1 been 2 kousen aan

Pedicure heerlijk moet binnenkort ook weer. :') lijk wel zo'n oma d7t alles bij elkaar _O-

Qua gewicht ben ik aan het sponzen tijd van de maand komt er aan.
pi_163218544
Ik ga elke maand naar de pedicure :D niet eens per se voor het verwijderen van eelt oid, want daar heb ik niet zoveel van, maar voor de vertroeteling en nageltjes lakken met gellak O+

Ontopic:
O: kwarkzaadfruit
L: couscousalade met 3 skyflake crackers met kipfilet
T: honey dew meloen en 2 babyabrikoosjes
T: 1,5 havermoutkoekje, ben aan het bakken :9
D: rijst met pom en gewokte peultjes
T: koffie met koekjes
T: watermeloen
  Redactie Sport woensdag 22 juni 2016 @ 18:25:46 #252
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163219202
Hele middag met schoonouders in de tuin gewerkt, gaan we patat halen :') zaterdag ook al bbq. Ik eet niks meer vandaag.

Lekker vocht vasthouden O+ ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:20:26 #253
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163221291
De chinese kool was rot. Dus de D wordt schelvis met bospeen, aardappels en bieslook-cremefraichesaus. Ook van HF.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163223426
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

in juni toch niet?

Ik draag ze wel als het vriest nu ik dertig kilo minder meetors. Ik kan anders serieus niet slapen door mijn ijsklompen :')
Ik had afgelopen nacht bedsokjes aan :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163225239
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had afgelopen nacht bedsokjes aan :@
Met deze warmte ja?? Ik lig nu bijna permanent met mijn voeten buiten boord :D veel te warm!
pi_163225874
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:

Met deze warmte ja?? Ik lig nu bijna permanent met mijn voeten buiten boord :D veel te warm!
Ik had gisteravond in bed echt ijsklompjes. En dat stoorde. En toen dacht ik 'fuck it' en heb mijn sokjes uit het nachtkastje gepakt 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 juni 2016 @ 21:25:21 #257
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163225999
Ik heb in bed hooguit een tshirt aan. En dan moet t al hard vriezen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 juni 2016 @ 21:30:59 #258
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_163226269
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:25 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb in bed hooguit een tshirt aan. En dan moet t al hard vriezen.
ow maar ik lig verder ook met maximaal een tshirt aan, alleen die kouwe pootjes :X
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_163226740
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had gisteravond in bed echt ijsklompjes. En dat stoorde. En toen dacht ik 'fuck it' en heb mijn sokjes uit het nachtkastje gepakt 8-)
haha ja soms heb je dat.. zo had ik vandaag hele koude klamme handen :X (zenuwen :Y )
pi_163227279
75km gefietst, volgens mijn Garmin 1500 kcal verbrand 8-) Daar valt niet tegenop te eten!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163227404
O dubbele boterham pindakaas
T merci
L dubbele boterham vleeswaar, soep, karnemelk
T dubbele boterham vleeswaar, Yakult
D rijst met reepjes hamlap en wokgroenten (saus van soja en gembersiroop)
S 5,2 km in 31 minuten achtereen :) (slechts 379 kcal volgens looptijden.nl)

Edit: 2 boterhammen vergeten in m'n lijstje

[ Bericht 8% gewijzigd door MevrouwPuff op 22-06-2016 22:07:24 ]
pi_163227431
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
O dubbele boterham pindakaas
T merci
L dubbele boterham vleeswaar, soep, karnemelk
T Yakult
D rijst met reepjes hamlap en wokgroenten (saus van soja en gembersiroop)
S 5,2 km in 31 minuten achtereen :) (slechts 379 kcal volgens looptijden.nl)
Slechts? Dat is toch behoorlijk veel voor een halfuurtje bewegen? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163227462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Slechts? Dat is toch behoorlijk veel voor een halfuurtje bewegen? ;)
Is ook aardig wat, maar valt in het niet bij jouw prestatie ;)
pi_163227487
Trek -O-
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163227602
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Is ook aardig wat, maar valt in het niet bij jouw prestatie ;)
Tja, fietsen valt nou eenmaal lang vol te houden..
Maar met hardlopen is mijn motor helaas heel zuinig afgesteld ondertussen, met 10km hardlopen verbrand ik net meer dan 400 kcal :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163227798
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja, fietsen valt nou eenmaal lang vol te houden..
Maar met hardlopen is mijn motor helaas heel zuinig afgesteld ondertussen, met 10km hardlopen verbrand ik net meer dan 400 kcal :P
Je loopt geen 10 km/h of je weegt de helft van mij? :?
pi_163227830
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je loopt geen 10 km/h of je weegt de helft van mij? :?
Ik loop harder, maar op lagere hartslag. Ongeveer 11.5km/u bij hartslag 150, als ik weer loopfit ben (nu herstellende van een blessure). En ik weet zo'n 61kg dus dat maakt het ook lager in verbranding ja.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163227840
Eten bij de kookworkshop was gelukkig erg gezond. Soepje met vis, garnalen en oosterzwammen, Pho en een springrol met garnaal. Klein glaasje limonade en een wijntje. Dikke prima.
pi_163227927
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging vroeger altijd kamperen in Drenthe met mijn familie dus daar heb ik wel mooie herinneringen aan O+
Zou er alleen pas kunnen wonen als ik ruimschoots gepensioneerd was :')
Hoezo het is hier fantastisch!
pi_163227991
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:21 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Is al "geopend" en moet best sfeervol zijn nu al.
Zal dit weekend even gaan kijken (Foodtruck festival ook :@ )

Qua (hoeveelheid) eten geen beste week dit.
Ja! Barrel! Wij gaan ook nog. Dierenpark ben ik nog niet weer geweest.
pi_163228061
Ik lurk hier trouwens vrij veel. Ben de eerste 5 kilo weer kwijt, maar dat moet nog wel meer worden. Alleen echt sporten is nog knap ingewikkeld met een baby in huis. Dus het is vooral fietsen en wandelen met haar.
pi_163228436
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik lurk hier trouwens vrij veel. Ben de eerste 5 kilo weer kwijt, maar dat moet nog wel meer worden. Alleen echt sporten is nog knap ingewikkeld met een baby in huis. Dus het is vooral fietsen en wandelen met haar.
^O^ good busy!
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2016 @ 23:02:21 #273
43556 miss_dynastie
pi_163229614
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Met deze warmte ja?? Ik lig nu bijna permanent met mijn voeten buiten boord :D veel te warm!
Ik had zelfs mijn elektrische deken aan en het winterdekbed dubbelgeslagen op me en ik heb toch nog fiks overgewicht :') :@
pi_163229677
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik had zelfs mijn elektrische deken aan en het winterdekbed dubbelgeslagen op me en ik heb toch nog fiks overgewicht :') :@
Whut?? Serieus??
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2016 @ 23:32:46 #275
43556 miss_dynastie
pi_163230455
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Whut?? Serieus??
Jep. Misschien is het wel omdat ik heel erg moe ben, het is echt einde van het seizoen hier (nog twee weken... :O )
  donderdag 23 juni 2016 @ 07:15:36 #276
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163232805
geen deken, lekgeprikt.

Volgende week maar weer even weer normaal eten.
5 vd 7 dagen geen fatsoenlijk eten deze week

(Burger King, Pizza, BBQ, Lasagne etc etc. :')!)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163232806
Minder spierpijn dan gisteren. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 23 juni 2016 @ 07:16:25 #278
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163232807
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik had zelfs mijn elektrische deken aan en het winterdekbed dubbelgeslagen op me en ik heb toch nog fiks overgewicht :') :@
Even serieus, je hebt niets met je hart ofzo? Dit kan toch niet gezond zijn?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163232989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 21:56 schreef La_Tramposa het volgende:
75km gefietst, volgens mijn Garmin 1500 kcal verbrand 8-) Daar valt niet tegenop te eten!
Nou, dat is iets meer dan 1 hele beker B&J's toch? Gooi er nog wat slagroom op en een hand m&m's en je bent er al. Daar is héél makkelijk tegen op te eten O-)

Goedemorgen :W Sportschool alweer gehad, nu naar mijn werk fietsen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163233059
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 08:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat is iets meer dan 1 hele beker B&J's toch? Gooi er nog wat slagroom op en een hand m&m's en je bent er al. Daar is héél makkelijk tegen op te eten O-)

Goedemorgen :W Sportschool alweer gehad, nu naar mijn werk fietsen *O*
Ja oké uiteraard valt er tegenop te eten, maar daar moet je wel gekke dingen voor doen ;) zit er zoveel in één zo'n beker ja? Maar dat krijg ik ook echt niet in één keer weg, brainfreeze en pijn aan mijn tanden en kaken dan :P
En lekker bezig zo vroeg in de sportschool!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163233199
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 23 juni 2016 @ 08:49:00 #282
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163233329
quote:
Maat 52 sokken anders past het niet over m'n gunz :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:05:41 #283
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163233506
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 08:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat is iets meer dan 1 hele beker B&J's toch? Gooi er nog wat slagroom op en een hand m&m's en je bent er al. Daar is héél makkelijk tegen op te eten O-)

Een Big King XXL met friet bij de Burger King en je zit er ook al aan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163233556
Hmm, m'n opleider vraagt of ik z'n dienst kan overnemen, op m'n verjaardag... Is het raar dat ik dat raar vind?
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:09:40 #285
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163233564
Vragen kan altijd.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:11:04 #286
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163233582
Waarom vindt je het raar?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163233595
quote:
Maar hoe lang blijft het goed zitten? Zelf zou ik een elastiek aan de bovenarms maken voor betere stevigheid en een overlap over het telefoonvakje om eruitvallen te voorkomen.
pi_163233620
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:11 schreef MutedFaith het volgende:
Waarom vindt je het raar?
Omdat ik al een tijdje eerder aangaf dat ik op die datum 30 word, dat ik bij het rooster maken aangaf dan vrij te willen zijn. Ik dacht dat ie dit soort dingen van me zou onthouden/dat het logisch is dat ik niet wil of kan op m'n verjaardag? Maar misschien is dat wel teveel vanuit mijzelf gedacht.
pi_163233664
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Omdat ik al een tijdje eerder aangaf dat ik op die datum 30 word, dat ik bij het rooster maken aangaf dan vrij te willen zijn. Ik dacht dat ie dit soort dingen van me zou onthouden/dat het logisch is dat ik niet wil of kan op m'n verjaardag? Maar misschien is dat wel teveel vanuit mijzelf gedacht.
Ik denk dat laatste.. Ik zou daar namelijk echt niet aan denken. :+
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:22:47 #290
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163233728
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Omdat ik al een tijdje eerder aangaf dat ik op die datum 30 word, dat ik bij het rooster maken aangaf dan vrij te willen zijn. Ik dacht dat ie dit soort dingen van me zou onthouden/dat het logisch is dat ik niet wil of kan op m'n verjaardag? Maar misschien is dat wel teveel vanuit mijzelf gedacht.
Je kunt toch "Nee helaas, ik ben dan jarig" zeggen? :')

Ik zie het hele probleem niet, je bent teleurgesteld in 'n manager omdat hij jou ziet als een van z'n poppetjes die geld binnenharkt in plaats van een volwaardig persoon die ook jarig is en vrije dagen nodig heeft?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport donderdag 23 juni 2016 @ 09:25:01 #291
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163233762
71.2, ondanks de patat gisteren :D

Lijstje gisteren:

O: magere kwark met quinoa/muesli dingen en framboos/aardbeien/bosbessen
L: 4 bth met tonijn
B: een hele boel onkruid uit de tuin halen (het kwam tot mijn middel zeg maar)
T: banaan
D: patat en varkenshaas met saté

Ik heb zelfs spierpijn van dat onkruiden wieden :') :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:25:06 #292
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163233764
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Omdat ik al een tijdje eerder aangaf dat ik op die datum 30 word, dat ik bij het rooster maken aangaf dan vrij te willen zijn. Ik dacht dat ie dit soort dingen van me zou onthouden/dat het logisch is dat ik niet wil of kan op m'n verjaardag? Maar misschien is dat wel teveel vanuit mijzelf gedacht.
Oh.

Als je al eerder verteld hebt dat je dan jarig wordt en vrij wil op die dag, dan is 't raar ja.

Van de andere kant, ik onthoud ook echt niet van al mijn collega's wanneer ze jarig zijn.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:25:55 #293
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163233777
Werken op je verjaardag vind ik dan weer niet raar. Genoeg mensen (inclusief ikzelf) die daar echt geen vrij voor gaan nemen, of zelfs bewust hun verjaardag in t weekend vieren.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163233778
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:22 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Je kunt toch "Nee helaas, ik ben dan jarig" zeggen? :')

Ik zie het hele probleem niet, je bent teleurgesteld in 'n manager omdat hij jou ziet als een van z'n poppetjes die geld binnenharkt in plaats van een volwaardig persoon die ook jarig is en vrije dagen nodig heeft?
Dat heb ik gezegd hoor, zeker wel. Maar hij is m'n opleider, er is wel een soort band en mij leek het onthouden van een verjaardag daar logisch bij. Opleider is wel anders dan een manager :)
pi_163233781
Ik denk dat hij het gewoon vergeten is. Iedereen is druk met zichzelf.. Bij veel instellingen heb je trouwens een gratis halve dag vrij op je verjaardag hè! Maar dat wordt veelal vergeten denk ik.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163233801
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:25 schreef MutedFaith het volgende:
Werken op je verjaardag vind ik dan weer niet raar. Genoeg mensen (inclusief ikzelf) die daar echt geen vrij voor gaan nemen, of zelfs bewust hun verjaardag in t weekend vieren.
Het is een zondag! Doordeweeks boeit me idd geen biet.
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:30:01 #297
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163233864
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat heb ik gezegd hoor, zeker wel. Maar hij is m'n opleider, er is wel een soort band en mij leek het onthouden van een verjaardag daar logisch bij. Opleider is wel anders dan een manager :)
Meh. Ik weet nog net wanneer mijn ouders, vrouw en broertjes jarig zijn. Voor *alle* andere mensen moet ik toch echt op een kalender kijken. Meestal weet ik niet eens in welke maand ze jarig zijn.

Ik zou er niet teveel achter zoeken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:31:44 #298
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163233889
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:25 schreef MutedFaith het volgende:
Werken op je verjaardag vind ik dan weer niet raar. Genoeg mensen (inclusief ikzelf) die daar echt geen vrij voor gaan nemen, of zelfs bewust hun verjaardag in t weekend vieren.
Ik vier m'n verjaardag niet eens echt voor anderen, ik neem een stukje taart en ga uit eten en verder eigenlijk niet.
Maar neem er toch een vrije dag voor sinds een paar jaar, gewoonweg omdat ik nog driehonderdnogwat andere dagen in het jaar ook moet werken.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:32:12 #299
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163233900
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat heb ik gezegd hoor, zeker wel. Maar hij is m'n opleider, er is wel een soort band en mij leek het onthouden van een verjaardag daar logisch bij. Opleider is wel anders dan een manager :)
Je verwacht te veel van collega's denk ik.

Werk / Privé.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2016 @ 09:35:48 #300
43556 miss_dynastie
pi_163233956
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 07:16 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Even serieus, je hebt niets met je hart ofzo? Dit kan toch niet gezond zijn?
Nope, maar ik word wel altijd een tikje hypochondrisch van dit soort dingen, dus nu zal ik de hele dag op mijn hart letten...

quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Omdat ik al een tijdje eerder aangaf dat ik op die datum 30 word, dat ik bij het rooster maken aangaf dan vrij te willen zijn. Ik dacht dat ie dit soort dingen van me zou onthouden/dat het logisch is dat ik niet wil of kan op m'n verjaardag? Maar misschien is dat wel teveel vanuit mijzelf gedacht.
Er zijn maar bar weinig mensen die verjaardagen van mensen die wat verder van ze af staan onthouden. Daar hebben we tegenwoordig Facebook/Outlook voor.
  donderdag 23 juni 2016 @ 09:42:14 #301
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163234085
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:31 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik vier m'n verjaardag niet eens echt voor anderen, ik neem een stukje taart en ga uit eten en verder eigenlijk niet.
Maar neem er toch een vrije dag voor sinds een paar jaar, gewoonweg omdat ik nog driehonderdnogwat andere dagen in het jaar ook moet werken.
Er komen bij mij meestal wel wat familie voor vlaai en koffie.

En vrienden voor een avond bier drinken en spelletjes spelen. Maar daar heb ik geen verjaardag voor nodig.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')