abonnement Unibet Coolblue
pi_163211089
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah, dat zeggen is idd een moeilijk iets. Niet alleen pubers vertellen het helaas. Werd toen bij de baas geroepen omdat er iemand geklaagd had, Ik wist van niks.

En een keer werd ik ook gelijk naar huis gestuurd want toen bleek ik stront onder de schoen te hebben en dachten ze serieus dat ik in mijn broek had gescheten :') Ben er blij dat ik er weg ben iig :P

Maar Toto ze kunnen dus helemaal niks tegen die stank doen?
Nee daar valt niets aan te doen helaas, ik spoel al meerdere keren per dag :x
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2016 @ 11:45:03 #227
137949 Disana
pi_163211090
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:33 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Pff, breek me de bek niet open. ik heb heel erg last van hyperhydrosis gehad in mijn puberteit. Op meerdere scholen (waar ik overigens niet wisselde door ziektes oid) bijna geen vriendinnen gehad en ik wist eerst echt niet waarom (pubers vertellen dat niet). pas op de laatste school kreeg ik een goede vriendin die eerlijk was. ondanks dat we jaren later met knallende ruzie uit elkaar zijn gegaan ben ik haar nog altijd dankbaar dat ze het durfde te zeggen..
Dat vind ik zo afschuwelijk, uitgesloten worden. En als je dan ook nog niet begrijpt waarom, dan moet het helemaal pijnlijk zijn.
  woensdag 22 juni 2016 @ 11:46:11 #228
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163211125
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee daar valt niets aan te doen helaas, ik spoel al meerdere keren per dag :x
Bah zeg -O- ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163211129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Snap ik, met je voorgeschiedenis is het ook eng! Hopelijk kun je je zinnen wat verzetten komende dagen.. En alvast sterkte voor vrijdag!

[..]

Wat naar om te horen.. ;( Heeft diegene het niet eerst met jou besproken? Om het zo van een derde te moeten horen komt hard aan, bah.

[..]

Ik denk dat het inderdaad prettiger is dat je het van diegene zelf hoort dan van een ander, zoals bij Toto. Komt vaak toch wat achterbaks over imo, omdat je dan ook al gauw denkt 'met wie heeft diegene het nog meer overlegd?'
Diegene vertelde het mezelf, daarna teamleider aangesproken om het even te bespreken.
pi_163211143
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:46 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Bah zeg -O- ;(
Ja dat is het klotene, je kan er niks aan doen -O-
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2016 @ 11:47:08 #231
137949 Disana
pi_163211156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jeetje, het zit jou ook geenzins mee :o komt dat puur door die twee hartstilstanden (en hoe kwamen die eigenlijk, vergeef m'n nieuwsgierigheid)

Ja inderdaad. Levert nog meer zorgen op dan de meeste al hebben. Gewoon 115 euro premie per maand is al voldoende.
De eerste keer had ik een stil infarct, dat wil zeggen dat ik niets heb gemerkt. De tweede keer kreeg ik een hartstilstand door een veel te hoog kalium, dat was in het ziekenhuis. En de derde keer was toen ik op de operatietafel lag voor het inbrengen van een pacemaker; toen werd ik wakker terwijl ze met hartmassage bezig waren, dat was niet fijn. Maar waarom mijn hart zo slecht is, is niet bekend.

Die premie is al hoog genoeg.
pi_163211160
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Diegene vertelde het mezelf, daarna teamleider aangesproken om het even te bespreken.
Oh, dat verlicht het enigszins, toch? :@
Maar alsnog verschrikkelijk om te horen natuurlijk, je kunt er niks aan doen..
pi_163211179
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:47 schreef Disana het volgende:

[..]

De eerste keer had ik een stil infarct, dat wil zeggen dat ik niets heb gemerkt. De tweede keer kreeg ik een hartstilstand door een veel te hoog kalium, dat was in het ziekenhuis. En de derde keer was toen ik op de operatietafel lag voor het inbrengen van een pacemaker; toen werd ik wakker terwijl ze met hartmassage bezig waren, dat was niet fijn. Maar waarom mijn hart zo slecht is, is niet bekend.

Die premie is al hoog genoeg.
:X Jeetje Disana, wat lijkt me dat verschrikkelijk eng!
Gelukkig ben je er nog :*
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2016 @ 11:49:19 #234
137949 Disana
pi_163211199
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee daar valt niets aan te doen helaas, ik spoel al meerdere keren per dag :x
Wat naar. Vind je het erg vervelend om op je werk apart te moeten zitten?
pi_163211224
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:30 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Niet om je te ontmoedigen: maar (echte) verkoudheid is een virus he.. een virus laat zich niet door waterdamp tegenhouden ;)
En toch helpt het als ik stoom, dan word ik niet verkouden en anders wel. (Heb het getest ja.) Het is niet alleen waterdamp hoor, ik gooi er ook iets in wat helpt tegen "colds, catarrh and sinuses". En dat spul is stérk kan ik je zeggen.
  woensdag 22 juni 2016 @ 11:51:05 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163211237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja dat is het klotene, je kan er niks aan doen -O-
;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 22 juni 2016 @ 11:51:32 #237
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163211242
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:47 schreef Disana het volgende:

[..]

De eerste keer had ik een stil infarct, dat wil zeggen dat ik niets heb gemerkt. De tweede keer kreeg ik een hartstilstand door een veel te hoog kalium, dat was in het ziekenhuis. En de derde keer was toen ik op de operatietafel lag voor het inbrengen van een pacemaker; toen werd ik wakker terwijl ze met hartmassage bezig waren, dat was niet fijn. Maar waarom mijn hart zo slecht is, is niet bekend.

Die premie is al hoog genoeg.
Wat eng! :o
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163211246
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:47 schreef Disana het volgende:

[..]

De eerste keer had ik een stil infarct, dat wil zeggen dat ik niets heb gemerkt. De tweede keer kreeg ik een hartstilstand door een veel te hoog kalium, dat was in het ziekenhuis. En de derde keer was toen ik op de operatietafel lag voor het inbrengen van een pacemaker; toen werd ik wakker terwijl ze met hartmassage bezig waren, dat was niet fijn. Maar waarom mijn hart zo slecht is, is niet bekend.

Die premie is al hoog genoeg.
Dat eerste lijkt me enorm eng, dat je niks merkt maar toch je hart er bijna mee stopt :{
Vreemd wel, kalium zegt me zo niks, calcium wel :P
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh, dat verlicht het enigszins, toch? :@
Maar alsnog verschrikkelijk om te horen natuurlijk, je kunt er niks aan doen..
Klopt, en klopt.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat naar. Vind je het erg vervelend om op je werk apart te moeten zitten?
Nja, je bent toch druk aan het werk dus het valt wel mee. Het is alleen jammer dat ik er zelf geen invloed op heb. Als ik me nooit douchte kon ik daar eens mee beginnen. :P
pi_163211351
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:47 schreef Disana het volgende:

[..]

De eerste keer had ik een stil infarct, dat wil zeggen dat ik niets heb gemerkt. De tweede keer kreeg ik een hartstilstand door een veel te hoog kalium, dat was in het ziekenhuis. En de derde keer was toen ik op de operatietafel lag voor het inbrengen van een pacemaker; toen werd ik wakker terwijl ze met hartmassage bezig waren, dat was niet fijn. Maar waarom mijn hart zo slecht is, is niet bekend.

Die premie is al hoog genoeg.
Dan is het logisch dat je tegen vrijdag op ziet (het eng vind). Ben je niet elke dag bang dat je weer een hartstilstand zal krijgen?
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2016 @ 12:04:51 #240
137949 Disana
pi_163211507
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:X Jeetje Disana, wat lijkt me dat verschrikkelijk eng!
Gelukkig ben je er nog :*
Haha ja, ik had er niet meer moeten zijn. Dat is ook best een raar idee.
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2016 @ 12:07:46 #241
137949 Disana
pi_163211555
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dan is het logisch dat je tegen vrijdag op ziet (het eng vind). Ben je niet elke dag bang dat je weer een hartstilstand zal krijgen?
Nee, gek genoeg ben ik om mijn hart helemaal niet bang. Ik heb die eerste stilstand door kalium redelijk bewust meegemaakt en het was eigenlijk heel vredig dat ik dacht dat ik doodging. Waar ik wel heel bang voor ben zijn complicaties waardoor ik langer in het ziekenhuis moet liggen. Ik wil gewoon zo snel mogelijk weer naar mijn huis.
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:22:12 #242
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163211830
Over die stank. Het is sneu als je er niets aan kan doen en dat maakt de kwaal alleen nog maar vervelender. Maar voor collega's is het ook vervelend en die kunnen er net zo goed niets aan doen. Iemand die écht stinkt kan anderen gewoon van het werk afhouden. Daarmee wil ik jou niet aanvallen Toto, maar ik heb er wel ervaring mee en niets doen is helaas ook niet altijd een oplossing.

Het is in Nederland helaas niet publiekelijk geaccepteerd om daar over te beginnen. Er is toch wat sociale druk om dat stil te houden. En dat kan soms tegen mensen werken. Maar je leest hier ook de reacties hoe vervelend het is om te horen dat je stinkt, dus ergens zijn we (als maatschappij) er zelf ook schuldig aan dat we dit niet open bespreken. Het zou mooi zijn als we met zijn allen op een wat luchtigere manier hier mee om kunnen gaan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:34:17 #243
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163212015
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:22 schreef twiFight het volgende:
Over die stank. Het is sneu als je er niets aan kan doen en dat maakt de kwaal alleen nog maar vervelender. Maar voor collega's is het ook vervelend en die kunnen er net zo goed niets aan doen. Iemand die écht stinkt kan anderen gewoon van het werk afhouden. Daarmee wil ik jou niet aanvallen Toto, maar ik heb er wel ervaring mee en niets doen is helaas ook niet altijd een oplossing.

Het is in Nederland helaas niet publiekelijk geaccepteerd om daar over te beginnen. Er is toch wat sociale druk om dat stil te houden. En dat kan soms tegen mensen werken. Maar je leest hier ook de reacties hoe vervelend het is om te horen dat je stinkt, dus ergens zijn we (als maatschappij) er zelf ook schuldig aan dat we dit niet open bespreken. Het zou mooi zijn als we met zijn allen op een wat luchtigere manier hier mee om kunnen gaan.
ik denk dat het grootste probleem niet zit in horen dat je stinkt. Althans, bij mij was dat niet het probleem. Het probleem is dat mesnen het achter je rug om bespreken, of niet recht tegen je willen zeggen. Pas toen die ene vriendin bij mij het dus wel eerlijk en direct zei, kon ik er wat aan doen en/of het bespreekbaar maken.. Maar via een ander spelen of gewoon helemaal niks zeggen maar wel buitensluiten is veel erger..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163212239
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is op zich maar een kleine ingreep, maar ik ben zo bang dat er weer wat misgaat. De laatste keer dat ik in het ziekenhuis lag kreeg ik een hartstilstand.
Alle reden dat het gevoel je nu bekruipt.
Knus!
pi_163212324
Heftig toto. Ik hoop al vanaf het begin van je eigen topic op een oplossing voor je. Het lijkt zo mogelijk en dan is het het niet.
Frustrerend.

Jouw optimisme doet mij goed. ^O^
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:54:11 #246
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_163212370
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:34 schreef superkimmi het volgende:

[..]

ik denk dat het grootste probleem niet zit in horen dat je stinkt. Althans, bij mij was dat niet het probleem. Het probleem is dat mesnen het achter je rug om bespreken, of niet recht tegen je willen zeggen. Pas toen die ene vriendin bij mij het dus wel eerlijk en direct zei, kon ik er wat aan doen en/of het bespreekbaar maken.. Maar via een ander spelen of gewoon helemaal niks zeggen maar wel buitensluiten is veel erger..
Buitensluiten is sowieso erg, ongeacht de reden. Maar toch zijn er hierboven al gauw vier mensen die zeggen dat het sowieso vervelend is om te horen. En dat is m.i. de reden dat we het ook niet tegen elkaar durven te zeggen. Want degene die het zegt is dan de boeman.

Dat laatste zie je helaas op de werkvloer heel vaak gebeuren. Eén iemand durft het luidop te zeggen en die krijgt dan vervolgens alle kritiek over zich heen, ondanks dat 50% van de collega's hetzelfde er over denken, maar die houden zich dan stil. Daarom is het veiliger om bij een team lead te gaan klagen, want dan blijf je anoniem en schaadt het de persoonlijke relatie niet.

Dus buitensluiten is erg, maar om dat te veranderen moet er eerst nog wel meer veranderen in onze omgangsvormen. En dat heeft niets met achterbaksheid te maken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_163212594
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:52 schreef -sabine- het volgende:
Heftig toto. Ik hoop al vanaf het begin van je eigen topic op een oplossing voor je. Het lijkt zo mogelijk en dan is het het niet.
Frustrerend.

Jouw optimisme doet mij goed. ^O^
Fijn ^O^ en is inderdaad heel frustrerend, zeker omdat ze wel rekeningen blijven sturen :r
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

Buitensluiten is sowieso erg, ongeacht de reden. Maar toch zijn er hierboven al gauw vier mensen die zeggen dat het sowieso vervelend is om te horen. En dat is m.i. de reden dat we het ook niet tegen elkaar durven te zeggen. Want degene die het zegt is dan de boeman.

Dat laatste zie je helaas op de werkvloer heel vaak gebeuren. Eén iemand durft het luidop te zeggen en die krijgt dan vervolgens alle kritiek over zich heen, ondanks dat 50% van de collega's hetzelfde er over denken, maar die houden zich dan stil. Daarom is het veiliger om bij een team lead te gaan klagen, want dan blijf je anoniem en schaadt het de persoonlijke relatie niet.

Dus buitensluiten is erg, maar om dat te veranderen moet er eerst nog wel meer veranderen in onze omgangsvormen. En dat heeft niets met achterbaksheid te maken.
In dit geval zei de collega het gewoon direct tegen mij, wat ik waardeer omdat ik achter de rug om erger vind, maar ik kan er niks mee. Ik heb daarom de TL aangesproken en ga apart zitten, omdat ik niet een ander tot last wil zijn, maar ik er zelf ook echt niks aan kan veranderen.
pi_163213130
@Toto: Stelt diegene die er wat van zei zich aan, of is het echt serieus?

M.a.w: Ruik je een beetje, of stinkt het echt als de mallemoeren?

Daar zit nogal een verschil in. Bij een beetje ruiken moet diegene zich er maar overheen zetten en niet zo miepen hoor (mijn mening).

Sorry voor de directe vraag. :@
pi_163213252
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Fijn ^O^ en is inderdaad heel frustrerend, zeker omdat ze wel rekeningen blijven sturen :r

[..]

In dit geval zei de collega het gewoon direct tegen mij, wat ik waardeer omdat ik achter de rug om erger vind, maar ik kan er niks mee. Ik heb daarom de TL aangesproken en ga apart zitten, omdat ik niet een ander tot last wil zijn, maar ik er zelf ook echt niks aan kan veranderen.
Ik vind het echt rot voor je Toto. Je baalt al zo van die wond en dan ook nog horen dat anderen er last van hebben. Wel fijn idd dat hij het zelf tegen je zei. Maar dat je nu apart gaat zitten lijkt mij ondanks dat je aan het werk bent niet leuk. Knuffel :*

Ik was pas om 13 uur uit bed :Z
Ik heb die slaap op die vrije dagen zo nodig. Maar daardoor moet ik de rest van de dag wel sneller alles achter elkaar doen zonder veel rustmomenten zeg maar. Die structuur blijft altijd lastig hier. Of ik moet toch maar gewoon vroeger opstaan ook al ben ik nog doodmoe en dan 's middags nog ff gaan liggen ofzo. En dan ben je 29... Ik vind dat ook gewoon lastig te accepteren nog ;(
pi_163213276
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
@Toto: Stelt diegene die er wat van zei zich aan, of is het echt serieus?

M.a.w: Ruik je een beetje, of stinkt het echt als de mallemoeren?

Daar zit nogal een verschil in. Bij een beetje ruiken moet diegene zich er maar overheen zetten en niet zo miepen hoor (mijn mening).

Sorry voor de directe vraag. :@
Ik ruik het zelf ook wel. TL zei dat hij het ook ruikt maar dat hij het geen onaangename lucht vindt en ook niet heel opvallend/overlast oplevert.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vind het echt rot voor je Toto. Je baalt al zo van die wond en dan ook nog horen dat anderen er last van hebben. Wel fijn idd dat hij het zelf tegen je zei. Maar dat je nu apart gaat zitten lijkt mij ondanks dat je aan het werk bent niet leuk. Knuffel :*

Ik was pas om 13 uur uit bed :Z
Ik heb die slaap op die vrije dagen zo nodig. Maar daardoor moet ik de rest van de dag wel sneller alles achter elkaar doen zonder veel rustmomenten zeg maar. Die structuur blijft altijd lastig hier. Of ik moet toch maar gewoon vroeger opstaan ook al ben ik nog doodmoe en dan 's middags nog ff gaan liggen ofzo. En dan ben je 29... Ik vind dat ook gewoon lastig te accepteren nog ;(
:*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')